Proszę bardzo https://obrazki.elektroda.pl/2451927200_... https://obrazki.elektroda.pl/5428395100_...
to na pewno nie hybryda , to EDC16C39. zerknij czy nie ugnił pin w gnieździe ECU.
Witam, pacjent 2.0 Hybryda 2012 rok. Nie mogę odpalić auta, włącza się tylko zapłon. Błąd silnika i serwis. Po podłączeniu DB wyskakuje głównie błąd P0215. Wymieniłem dzisiaj moduł BSM oraz modul na akumulatorze, ale niestety dalej to samo. Co warto wymienić? Gdzie znajduje sie glowny przekaznik? Akumulator wymieniany rok temu. https://obrazki.elektroda.pl/2799126200_...
Umarł sterownik PS - zdarza się - wymiana na nowy/używany pomoże
Ja opisałem układ dla 230 V. Ty masz 24 V lub 48 V, więc zasilacz jest przed stykami przekaźnika. Napięcie wchodzi na styki. Za stykami masz podłączoną maszynę i cewkę przekaźnika (pomocniczy styk to bardzo dobry pomysł) Wciskasz guzik podłączony od zasilacza do cewki, czyli równoległy do styku pomocniczego (nie zasilacz całej maszyny) i przekaźnik...
Jasne. Odrazu coś mnie nie pasowało. Na schemacie wychodzi pin A 49 Czarny/Szary do R1 Główny przekaźnik
Jeszcze raz,zasilanie po zapłonie linia 15 . To musi mieć sterownik by się "wzbudzić" dopiero wtedy włącza główny przekaźnik itd. Masz schemat to sprawdź który to, dokonaj pomiarów Nie szukaj żadnych BSI ,NIE MA TAM CZEGOŚ TAKIEGO!!!
A na przykład coś takiego tego czy innego producenta: Przekaźnik impulsowy Acti9 ze sterowaniem centralnym iTLc-16-10-230 16A 1NO 230 VAC A9C33811 ..... Podłączasz przycisk dzwonkowy i lampę, a do dodatkowych styków możesz podłączyć zapalanie wszystkiego i gaszenie wszystkiego. Gaszenie wszystkiego łączysz z kilkoma przekaźnikami i jednym guzikiem...
Czarny- masa. Niebieski +12 V poprzez główny przekaźnik -FI do bezpiecznika F22-30A.
Jest tam. Jeden mały przekaźnik zasila pompę paliwa a obok jest główny od ECU którego szukasz. Sprawdź czy pod tym plastikem nad silnikiem nie ma czasem przekaźnika podwójnego brązowy lub kremowy. Czasem chodzi o ten przekaźnik.
To zlokalizuj ten "klik". Może być przekaźnik (dotykając palcem obudowy przekaźnika, wyczujesz który się załącza podczas rozruchu). Klik może wydawać też rozrusznik, przyczyna zdarte szczotki, przerdzewiały główny zestyk na automacie. Zrób jakieś pomiary, usterka banalna.
Witam, mam problem z ZF-AS tronic lite 6 as, a mianowicie pojawiają się błędy 42, 43, po przeczyszczeniu konektorów przy sterowniku ZF brak błędów. Auto nie jedzie, wyświetla się N, CH, BP, adaptacje zrobione. Problem pojawił się po usterce głównego przekaźnika. Po usunięciu usterki auto przejechało ponad 100 km, po wyłączeniu silnika w aucie brak biegów.
Masa 1,2,4.Plus po zapłonie 18.Plusy po przekaźniku 6,5,3.Pamiętaj że główny przekaźnik zapina sam ecu przez pin 49 masą.I nie traktuj tego jako pewnik.
w momencie jak załącza się jakiś przekaźnik na płytce z tyłu w dolnej części (tam gdzie podłączony jest główny przewód zasilania) - wyrzuca wyłącznik różnicowoprądowy. Podejrzewam, że ten przekaźnik jest częścią układu rozruchowego do ładowania kondensatorów falownika/invertera. Po podaniu zasilania kondensatory są ładowane przez rezystor i po osiągnięciu...
https://obrazki.elektroda.pl/5360323600_... Przekaźnik bistabilny, w zasadzie dowolny, dwucewkowy, na 12V. Koszt, od około 20 zł za sztukę. Diody dowolne, prostownicze. Zabudowa np. w puszkach ściennych, razem z przyciskami załącz/ wyłącz. W puszce zwykłej głębokości może się nie zmieścić, choć można spróbować. Zasilacz oraz przycisk...
Sprawdź bardzo dokładnie główny przekaźnik i jego obwody.
System Hikvision wydaje się bliźniaczo podobny do Vidos One, który ostatnio instalowałem. Opisane przez Ciebie informacje dodatkowo to potwierdzają: format kodu #xxxxxx# i brak obsługi drugiego przekaźnika z klawiatury (drugim kodem). System ma spory potencjał, ale wg mnie soft jest jeszcze mocno ograniczony. Te # w kodzie rzeczywiście denerwują, dodatkowo...
Witam. Mam problem z Honda frv 2005 1.8 benzyna +lpg. kleil rozrusznik i ale nie on jest problemem (wstawiony nowy). Auto po wjechaniu w na posesję gdzie były luźno ułożone płytki chodnikowe zostało,... Bezpośrednia odpowiedź Najbardziej prawdopodobna usterka po takim uderzeniu to przerwany/rozsypany obwód zasilania wysokoprądowego: pęknięty pasek...
Jeżeli na cewce nie masz też 12V to główny przekaźnik lub jego obwód.
Sprawdź sobie przekaźniki i bezpieczniki pod maską. W Hyundaiu często tam jest masakra. Śniedź i utlenione nóżki przekaźników i bezpieczników. Pewnie masz tam główny przekaźnik od pompy paliwa ittp. http://www.cklasapl.com/hyundai_i30-4775... Weź sobie je wyciągaj po jednym i oglądaj. Miałem z tym problem...
sprawdź główny przekaźnik czy czasem styki nie zaśniedziały z najdziesz go za akumulatorem za taka plastikowa zaślepka
Najpierw to sobie dobrze obejrzyj w poszukiwaniu pęknięć, nadpaleń zimnych lutów itp. niespodziewajek, które trafiają się po kilku latach użytkowania prostownika wożonego. Jeżeli coś znajdziesz - popraw. Przymierzając się do pomiarów - najpierw wydziel główne podzespoły: obwód wejściowy z bezpiecznikiem, soft startem i filtrem EMC; prostownik główny...
Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
Na lewym nadkolu od strony maski są przykręcone masy dla instalacji elektrycznej, u mnie jak naprawiałem nie było kawałka zdrowej blachy. Podobne objawy daje przekaźnik główny lub kostka stacyjki.
Możliwe przyczyny 1. Pompa myjąca lub czujnik prądniczki tachometrycznej 2. Moduł główny (nie tylko przekaźnik ale i logika jego sterowania) 3. Opcja 1 i 2 naraz 4. Grzałka (prawie że niemożliwe)
Immo działa w ten sposób, że nie załącza się główny przekaźnik zasilania, a z niego zasilane są m.in. wtryskiwacze, pompa paliwa i cewki zapłonowe. Jeśli nie zaświeca się CODE to centralka nie dostaje zasilania (kontrolką steruje wprost centralka CODE), podobnie jeśli nie zaświeca się MIL to ecu nie dostaje zasilania (chyba, że kontrolka się przepaliła).
A nie zadziałał wyłącznik wstrząsowy?
Czy sprawdzałeś instalację po zdemontowaniu przedniego lewego reflektora przewody w wiązkach potrafią nieźle się poprzecierać no i złącza taż gniją nie wspomnę o wodzie w kalkulatorze silnika?
Sprawdź czy układ paliwowy się nie zapowietrza, miałem w scenicu ten sam problem, po paru godzinach postoju odpalał za 10 może 15 razem, okazało się że na połączeniach przewodów paliwowych zaciągał powietrze do układu.
Samo odpięcie aku raczej nie. Prędzej nagłe obciążenie po podpięciu klemy. Sprawdź czy czasem masa gdzieś Ci nie odpadła lub przy rozruszniku główny kabel prądowy. Zobacz jeszcze przekaźnik główny a jeśli to nic nie da to podejrzewam kostkę stacyjki. Jeśli masz oryginalny immobilizer to także wątpię by miał wpływ chyba że masz jakiś dokładany z odcięciem...
Mógł, gdyż jest to główny przekaźnik zasilający, dający napięcie na wtryskiwacze, ECU (sterownik silnika), czujnik tlenu, pompę paliwa, i jeszcze kilka elementów, ale jeśli na ECU nie da napięcia to moduł zapłonowy połączony z ECU nie wygeneruje iskry na cewce zapłonowej.
Witam. Potrzebuję pomocy. Przejrzałem już wszystkie styki. Oczyściłem masę pod autem idącą do pompy ABS. Sprawdziłem wtyczkę pompy , bezpieczniki , zerknąłem na przekaźniki , ale szczerze nie wiem , który to przekaźnik ABS :/ Komputer pokazuje błąd C0124 Przekaźnik główny ABS. Prosiłbym o pomoc , bo jazda bez ABS-u to samobójstwo takim autem w okresie...
W zał. Schemat Okablowania EGI 16 MAZDA 323 1.6 16V (B6) 1989 do 1994 PS: W trakcie formatowania dokumentu "uciekło" parę pozycji opisu - (dodaje tutaj). 84. tablica rozdzielcza 90. główny przekaźnik 100. zespół sterowania 167. solenoid zwiększonego ciśnienia paliwa 185. przełącznik sprzęgła
Jakbyś poszukał na elektrodzie to byś znalazł podobny post w którym był narysowany schemat o który Ci chodzi. Jeżeli masz dwa włączniki chwilowe to musisz zbudować układ 1) główny - pierwszy przycisk załącza przekaźnik którego styk dodatkowy (zwierny) bocznikuje przycisk 2) pomocniczy (wyłączeniowy) - drugi przycisk załącza przekaźnik którego styk rozwierny...
Cześć (at)jarek33x, To jest bardzo ważne pytanie i cieszę się, że je zadałeś, zanim wszystko uruchomiłeś. To jest najczęstszy błąd przy łączeniu dwóch różnych systemów. Odpowiedź brzmi: Tak, te dwa systemy będą ze sobą BARDZO kolidować, jeśli zostawisz je w obecnej formie. Zaraz wyjaśnię, dlaczego tak się stanie i jak to poprawnie skonfigurować. Dlaczego...
Nie mam schematu pod nosem obecnie, ale często taki St-By to było po prostu odłączenie zasilania od procesora sterującego - tylko. Czyli transformator był tylko jeden - główny (a nie jak w klasycznym St-By dodatkowy 2VA do samego St-By, a dopiero on załączał przekaźnik zasilający transformator główny) a przekaźnik jedynie odłączał głośniki. Reszta elektroniki...
Sprawdź i przelutuj przekaźnik główny zasiania ukł. wtrysk. w skrzynce nad nogami.
Pomyślnie zainstalowałem OpenBeken na startDriver TuyaMCU SetChannelLabel 1 Switch_1 setChannelType 1 toggle linkTuyaMCUOutputToChannel 1 bool 1 SetChannelLabel 2 Countdown_1 setChannelType 2 TextField linkTuyaMCUOutputToChannel 7 val 2 SetChannelLabel 3 Button_1_(5_min) setChannelType 3 TimerSeconds linkTuyaMCUOutputToChannel 101 val 3 SetChannelLabel...
Witam Wszystkich . Mam taki problem z Volvo 2,5 td. Ciężko pali zimnym a jak już zaskoczy to pracuje ładnie dopóki sie nie zagrzeje. Zgaśnie ale możnago go jeszczo odpalić. Po kilku razach główny przekażnik (nr1 pod pokrywą silnika) zaczyna brzęczeć i to koniec na kilka minut. Później znów odpala na chwile i to samo. Zasila go masowy przewód pomarańczowo...
To jest rozbiórka https://obrazki.elektroda.pl/4900853100_... Przód płytki komponentowej https://obrazki.elektroda.pl/9992678300_... Tył płytki komponentowej Wszystkie „inteligentne” elementy są zamknięte w białej plastikowej części produktu, bezpośrednio za częścią przełącznika ściennego, którą użytkownik może dotknąć....
Wyjaśnienie oznaczeń pinów w wtyczce alternatora Na podstawie diagramu, który podałeś, wtyczka alternatora (prawdopodobnie Bosch lub Valeo z Mercedesa, np. z modeli ciężarowych lub vanów jak Sprinter w wersji 24V) ma piny oznaczone L, S i DFM (oprócz znanych Ci W i 15). Te oznaczenia są standardowe dla wielu alternatorów Bosch używanych w Mercedesach,...
Opis systemu ComAp InteliLite NT AMF25:Zaawansowany kontroler do zarządzania agregatem prądotwórczym w aplikacjach standby i prime power. Monitoruje napięcie sieciowe i agregatowe, steruje przełącznikiem SZR oraz generatorem. Obsługuje funkcje takie jak wykrywanie zaniku napięcia, sterowanie stycznikami (MCB – Main Circuit Breaker, GCB – Generator...
Ja bym jeszcze sprawdził kostkę stacyjki i przekaźnik główny . Najlepiej by było poczekać aż zgaśnie i spróbować nawiązać komunikację ze sterownikiem silnika jeśli jej nie bezie to albo ginie zasilanie na sterownik albo sam sterownik jest uszkodzony. Miałem kilka przypadków z tymi sterownikami że głupiały i kończyło się wymianą na inny .
W tym clio są raptem chyba 4 przekaźniki w tym jeden od silnika w komorze w czarnej puszce po lewej za akumulatorem, no i zmień elektryka.
Może wpierw dobra diagnoza i podgląd parametrów ,był kiedyś podobny przypadek winna była kostka stacyjki ,sprawdź przekaźnik główny
zrobić odcięcie przepływu prądu na + Rozrusznik ma 800W czyli podczas jego pracy, Twoje "odcięcie przepływu" musi wytrzymać min. ok. 70A czy to jest bezpieczne? Jeżeli zostanie prawidłowo wykonane to tak. czy jest taki przełącznik Poszukaj odłączników stosowanych w samochodach ciężarowych/busach by go zamontować w kabinie W takim przypadku potrzebujesz...
Ten terkot przypomina pracę przekaźnika, cewki raczej nie wydają takiego dźwięku. Jeśli tak zachowuje się przekaźnik to po doknieciu jego obudowy wyczujesz dość mocne drgania, ale uważaj na siebie. Dotykasz tylko góry obudowy przekaźnika jedym palcem i nic więcej. Nie mam pojęcia za co odpowiada ten przekaźnik ale prawdopodobnie jest on po stronie wtórnej,...
Tak patrzę na ten schemat i zauważyłem że się pomyliłem. Zauważ że przekaźnik gdy nie ma napięcia to podaje masę do EMS a gdy ma napięcie to nie podaje. Taka różnica. Podejrzewam jeszcze że główny włącznik napięcia sprawdza opór cewki przekaźnika RP13 czyli do testów musi być wpięty w gniazdo. A sprawdzałaś czy przewody od wlacznika napięcia do centrali...
M05 - Motor wentylatora chłodnicy. S07h - Przełącznik wysokiego ciśnienia klimatyzacji ( sensor high pressure ;) ) S07L - WYŁĄCZNIK NISKOCIŚNIENIOWY KLIMATYZACJI ( sensor low pressure ) A28 - Sterownik ogrzewania ( panel klimatyzacji ?? ) M29 - NASTAWNIK KLAPY POW. DODATKOWEGO S21 - WŁĄCZNIK ŚWIATEŁ ( pewnie do podświetlenia panela ) Podzespół Ilość...
Sprawdź czy napięcie dochodzi do silnika a jak nie to sprawdź przekaźnik na module.
passat przekaźnik główny komenda główny przekaźnik przekaźnik główny centralka
aquastop naprawa nawigacja transmiter zaciąć paper
samsung wf70f5e0w2w tablet firmware
Dell, HP, MacBook Pro laptop screen patches: LCD, back-light, Mura, pixel defects, repair costs Midland GXT 1000 – czy możliwe jest przestrojenie z 462 MHz (GMRS/FRS) na 446 MHz (PMR446)?