Dokładnie 12 i 31 jak podał wyzej, 31 wynika z czujnika polozenia walu ktory w momencie proby jest nieruchomy bo silnik zgaszony stad 12 i 31 zawsze.94-czujnik Halla zbyt wysokie napiecie.
Witam serdecznie temat odświeżam bo umarło padło. Można zbudować na tranzystorach npn pnp potem piętro wyżej mosfety z bramką pojemnością? Bo myślałem że pojemność bramki będzie odporne na opór czujnika Halla oraz cewki zapłonowe... A po blysku Halla napiecie naładuje bramkę i puści prąd na cewki przez npn pnp tranzystory... A całość zasilane z akumulatora....
Jak ksiazkowo jak piszesz ze masz 2.4V? Ma byc 5V do zasilania halla, 5V napiecie referencyjne (sygnal) i masa.
Rozumiem ze na wyjsciu tego hallotronu wcale nie jest napiecie halla, tylko prosty przelicznik umozliwiajacy obliczenie od razu indukcji, ( cos kolo 1mV/Gauss) czy tak? Pozdrawiam. Dodano po 7 Rozumiem ze na wyjsciu tego hallotronu wcale nie jest napiecie halla, tylko prosty przelicznik umozliwiajacy obliczenie od razu indukcji, ( cos kolo 1mV/Gauss)...
Zobacz czy dochodzi napiecie do HAllA styk 1 i 3
Jesli zidentyfikowales jeden pin zasilajacy, to drugi znajduje sie po przekatnej ( w 99% przypadkow tak wlasnie jest ). Pozostale piny to napiecie halla.
To jest czujnik Halla, generuje napiecie w momencie kiedy magnes przechodzi nad nim. Kaz Staraj sie zorientowac po ilosci nog jaki to rodzaj czujnka Halla i zainstaluj podobny. Przedtem, jezeli pomierz napiecia, prad w ukladzie zasilnia tego czujnika. Dodano po 46 bedziesz musial troche pogrzebac na google aby znalezc informacje na temat czujnikow Halla.
palec ustawia sie idealnie na 1 cylinder mieszanka jest wpozadku wydech tez. moze inaczej problem sie zaczął gdy podczas jazdy zdechła sobie i juz nie zagadala okazało sie ze ukrychnął sie ten mały wypust odpowiedzialny za napedzanie wałka w aparacie wymieniłem tą czesc i nic. pomyslalem ze moze przekrecilem zaplon zle matujac to koleczko na walku ale...
Czujnik hala ma trzy wyprowadzenia: 1 - masa 2 - sygnal 3 - plus 12 V Sprawdz najpierw napiecie zasilajace (1 i 3), potem pokrec rozrusznikiem i sprawdz czy na pinie 2 pojawia sie fala prostokątna. Napisz jaki to silnik.
Do 4000 obr idzie na luzie czy obciazeniu masz halla jeszcze na wale czy tylko w rozdzielaczu.Zimny zacznij do ntc napiecie i opornosc.
Kolega z Aberdeen dobrze podpowiada. Tak to czujnik halla. Jakakolwiek kontrolke na 12V , jeden koniec do + aku. , a drugim sprawdzamy kluczowanie (masą) na zespoloną zcewke zapłonową(biały i biało zielony kabelek). Tak samo sprawdzamy kluczowanie wtrysków i przekaźnik pompy paliwa. Jżeli nie ma na żadnym wysćiu , to uszkodzony; ECU lub czujnik Halla...
czyli innymi słowy podpieli wtyczke od halla do indukcyjnego i na odwrót? Wygląda na to ze albo masz uwalony któryś z czujników albo ster. indukcyjny mógł podać napiecie z wtyczki halla na sygnałowy lub ekran. jak na ekran powinno spalić jakiś bezpiecznik, jak na sygnałowy to ster. jakie napiecia masz na poszczególnych wtyczkach?
1.Separacja galwaniczna uzywana jest glownie do zabezpieczen delikatnych czesci przed duzymi pradami i napieciami (uklad wy od we w zasilaczu impulsowym- wrazie awarii zasilacza napiecie 220V nie przedostanie sie na plyte glowna i inne komponety). Stosuje sie separacje optyczna (jak wyzej) indukcyjna (trafo separacyjne), pojemnosciowa itd. itp. 2.Zjawisko...
Witam. Mam Golfa III 1.6 AFT 101KM. Padl mi czujnik Halla w aparacie zaplonowym. Podczas jego wymiany zauwazylem ze napiecie we wtyczce, ktora idzie do czujnika Halla miedzy stykiem 1 i 3 jest prawie 12v a powinno byc od 4,5v i nie wiecej jak 5,5v. Spotkal sie juz ktos z podobnym problemem i mnie moze naprowadzic gdzie szykac jego przyczyny ?
Ten program pisałem jakieś 10 lat temu a teraz gdy już wiele zapomniałem z [C] zaszła konieczność zwiększenia dokładności pomiaru prądu stałego i nie potrafię sobie z tym poradzić . Obecna dokładność to wyświetlanie wartości pomiaru w zakresie 0.0 Amper do 20 Amper a potrzebowałbym 0.00 Amper do 20.00 A czyli przykładowo 16, amper 20(0)mA. Pomóżcie...
witam serdecznie ostanio szukałem symbolu elementow sterujacych .Po wymianie tranzystorow sterojacych wszystkich włacznie z podwojna dioda ukladem lm 399 i tranzystorami i kondesatorem skuter dalej jest martwy tzn niie reaguje na ruchy manetka gazu .Moje pytanie jest takie jakie napiecie powinno byc na tej sondzie halla ?? i jaka tam powinna byc ta...
Czujnika halla nie mierzy sie czy ma rezystancje tylko czy daje impulsy oscyloskop sie kłania lub też ewentualnie powinien "wytwarzać" napiecie przemienne ok 2,5V w chwili krecenia rozrusznikiem. Sprawdź i daj znać.
a czy z tego rozdzielacza wychodzi wtyczka trzy lub dwu pinowa lub inne przewody zwykle ??bo jesli tak to w rozdzielaczu jest czujnik halla ktory padl ale trzeba sprawdzic czy do niego dochodzi napiecie i czy wychodzi napiecie.. Dodano po 2 zazwyczaj jak jest jest rozdzielacz zaplonu to i jest czujnik halla ale moge sie mylic ...
Witam, w tym modelu jest tacho. Sprawdz napiecie ruszajac wirnikiem,powinno byc ok 1V AC
wiec tak wlałem ta 98 i w sumie jest ok, spaliłem 3 litry. Różnicy nie zauważyłem. Mam jeszcze takie inne pytanie bo chciałbym zrobić obrotomierz do 10000obr/min . Widział bym to w ten sposób ze a) zastosował bym czujnik halla, tylko ze nie wiem gdzie moge dostać ?? b)bral bym napiecie z cewki zapłonowej a poźniej jakos bym obniżyl to napięcie. Normalnie...
na wyjsciu 1 i 3 masa jest caly czas nawet po wylaczeniu zaplonu w czasie krecenia nie przerywa. Zasilanie i masa na zacasisku 2 i 4 jest ok. Czy to normalne ze po wyl. zaplonu na zasilaniu jest ok 0.8 V Jak sprawdzic czujnik Halla?Wiem ze powinien podawac jakies napiecie w czasie krecenia rozrusznikiem. Na ktorych przewodach sprawdzic?? Czy to normalne...
Chyba jestem slaby w poszukiwaniu informacji. Mamy w rodzinie 2 auta z problemem ABS. Kontrolki sie pala. Diagnoza pokazala uszkodzenie tych czujnikow. A ja, jako dociekliwa osoba, chcialbym wiedziec jakie to sa czujniki? Indukcyjne czy hallotronewe? Auto 1 - MB SLK R170 z 1997 roku. Czujnik wyglada jak czujnik. Omomierz nie wykazuje zadnej opornosci....
Wepnij diode w sygnal hala i druga w sterowanie cewka Zobaczysz gdzie zanika sygnal Ostatnio mialem mazde 323 i tez gasl w czasie jazdy Spadalo napiecie zasilania modulu
Witam posiadam VW Golf 3 1.8 B+LPG 1993r. 90KM. Auto nie odpala, brak iskry. Z internetowej lektury wiem ze należy sprawdzić czujnik halla. A więc tak są trzy piny + 0 -. W kostce po przekręceniu kluczyka pojawia się napiecie 11,5V pomiędzy + - oraz 11v pomiędzy 0 a -. Te wartości wejsciowe są odpowiednie? Po podpięciu 11,5V pod + z czujnika oraz -...
:) (rezystancji om) http://obrazki.elektroda.pl/9818598800_1... OPIS - pinów ------------- AD - wyjście analogowe DO - wyjście cyfrowe GND -masa VCC- napiecie 3.3V -5V Pozdrawiam
Czerwony pojedyńczy podłączam do plusa napiecie to 48V bo sterownik na takim pracuje, do halla są kostki kolory się zgadzają. Opisu kostek nie ma bo nie wysłali i tu jest problem. Dodano po 1 Własnie nie mam, próbowałem już na wszystkie sposoby, na 4 sterownikach bo zamówione były 4 komplety . A gdzie to kupiłeś? Firma istnieje? Z Chin
Seat cordoba1,4 z 99 Wersja 6k5aex2 Motor aex/apq'99 Nowa cewka,aparat zaplonowy, kable wysokiego napiecia, swiece. W 100% sprawne sprawdzane na jezdzacym. Napiecie na cewce 12,75 Przy symulacii halla zalacza sie pompa i porusza sie przepustnica lecz nie przeskakuje iskra. Komputer niestwierdza zadnego bledu. Jaka moze byc tego przyczyna? Za pomoc z...
Wg. mnie najlatwiej jest wpiac jakis opornik o malej rezystancji w obwod pradowy i mierzyc na nim napiecie (najlatwiej miedzy urzadzeniem a masa). Z czujnikow Halla mozna uzyc np. modulow LEM www.lem.co.jp lub obwodu magnetycznego (toroidalny rdzen ze szczelina) w polaczeniu z czujnikiem Halla (w szczelinie) - pierwsze rozwiazanie jest precyzyjne ale...
Tak mam napiecie i jak tu rozkręciłem tylko tylne kolo tak też było wcześniej i nap nie dochodziło do sterownika jak i na motor. Kluczyk przekręcony sygnal jest i czujniki halla tzn bo nic nie rozpięte zostalo po usterce. Tylko akumulatory wyciągnąłem
nie. rozrzad nie ma nic do napiecia. przy zle ustawionym rozrzadzie nie ustawisz zaplonu. sprawdz te kable pewnie przrwany jest. jak nie to zobaczy przy samym kompie czy wychodzi z niego napiecie (wbij sie jakis igla w kabel i przyloz miernik)
https://obrazki.elektroda.pl/3410932700_... mam pytanie do fachowców chciałbym użyć tego schematu w miejsce czujnika zastosowałem TLE4935 czujnik ładnie działa przy napięciu 18v daje napiecie 19v ale po zmianie biegunów na wyjsciu jest napięcie 0,7v a nie 0,00v dlaczego gdzie popełniam błąd proszę o poradę
iskry nie ma wcale wtryski tez nie chodza wyjalem aparat zaplonowy i krencac palcami nic sie nie dzieje . w aparacie jest cewka i dwa czujniki halla [dwu przewodowe]. wykazuja opornosc mniej wiecej taka sama i dochodzi do nich napiecie okolo 1.5 volta jak by tu dalej dzialac ?? podpowiedzcie cos
do sterownika jest 230v zmienny po wyjściu na silnik jest 230v stały gdy silnik jest odłączony podłączam silnik i wtedy napiecie spada niemal do 0v po podłączeniu do akumulatora samochodowego silnik zaczyna kręcić normalnie lecz wolno z racji 12v Wszystko się zgadza. Silnik sterowany jest z falownika na IRFP460. Zanim jednak wystartuje z pełną mocą...
Jutro złożę po prostu całą pompę i sprawdzę czy wszystko działa, wyłącznik ciśnieniowy działa, tzn. zwarłem 2 piny i po chwilii napiecie zniklo czyli silnik sie wylacza a po chwilii jak nie ma zworki to się załącza, jeszcze pytanie tylko co z czujnikiem przepływu Dodano po 2 Rozbierałem wczoraj też czujnik przepływu bo chcialem przeczyscic, wyciaglem...
ja tez mam proglem z zaplonem. kilka razy auto zgaslo w tym 2 razy na skrzyzowaniu. posprawdzalem napiecia i zasilanie do cewki dochodzi a iskry brak. Mam golfa III 2.0. jak odlanczam wtyczne do czujnika hall przy aparacie zaplonowym i sprawdzma napiecie to go nei ma. Po jakims czasie mu przejdzie i napiecie sie pojawia. Ta wtyczna to jest zasilanie...
Walczę z obsługa klawiatury - w tym necie nic sensownego znaleźć nie można .... na razie tyle .......; #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <HD44780.h> // definicje zmiennych ----------------------------------------... #define vcc_ref 5.0 // napiecie referencyjne #define hall_ref 2.5 // napiecie referencyjne...
w zasadzie to nie zwykly silnik krokowy zamiezam uruchomic silnik na 2 cewkach z wirnikiem na magnesach neodymowych chodzi o to zeby podac dokladnie w jednym momencie okreslona ilosc energi cewki i magnesy sa ukierunkowane w promien wirnika myslalem o czujniku halla ale musze do tego dodac cos co doprowadzi odpowiednie napiecie wyprzedzajadz odp kolegow...
Tak wiec panowie dzisiaj zaczalem sprawdzac kostke od czujnika halla 3pinowa http://obrazki.elektroda.pl/9051875000_1... robilem to wedlug tej instrukcji i co ciekawe pin 1-3 napiecie 4,96 czyli ok pin 2 i masa ma pokazywac 12 a jest 0. Sprawdzilem bezpiecznik nr 43 podobno on odpowiada za takie rzeczy i co ciekawe na nim napiecie 0,5...
System zaplonu CI ( przed generacja jetronic ) Jaki powinien byc voltaz sygnalu powrotnego z czujnika "halla" z kopulki rozdzielacza .Zasilanie jest 12 V a powraca sygnal "kwadratowy" o wartosci 0V do 4.99V . Czy jest to prawidlowe napiecie? Jaki sygnal,jakie napiecie i jaki przebieg powinien byc wysylany ze sterownika do wzmacniacza zaplonu ? Generalnie...
Witam o dłuższego czasu borykam się z moim Mercedesem. Problem zaczął się jak wszystko całkowicie przestało funkcjonować otwieranie, rozrusznik, itd.. Na tą chwilę wymieniłem stacyjke, moduł SAM, sterownik, przepustnice, auto wkoncu odpaliło ale faluje na obrotach brak reakcji na pedał gazu , komputer wyświetla następujące błędy : Y58/1 (zawór regulacyjny...
Witam, poczytalem troche o sposobach podlaczenia obrotka do diesla. Z gory mowie, ze w alternatorze nie mam zacisku W. Zakupilem czujnik halla unipolarny TLE4905L oraz rezystor 4,7K Ohma. Na kolo pasowe dalem 2 magnesy neodymowe. Chce zalozyc do swojego dieselka licznik digital z Kadetta GSi. Obrotek nie reaguje w ogole przy takiej konfiguracji. Sprawdzilem...
Witam Mam duży problem. Wyremontowałem samochód bo wypadku rozbity miał przod. Niestety nie chce zapalic . Po podlaczeniu pod komputer pokazuje dwa bledy. Bląd 514 i 515 czyli blad ustawienia walu krzywkowego i blad czujnika halla. Błedy nie daja sie skasowac. Przewody do czujnikow sprwdzone. Jedynie co stwierdzilem ze z modulu nie wychodzi napiecie...
sprawdzałem miernikiem napięcie i wszędzie dochodzi 12 do 13 volt, wiec postanowiłem sprawdzić halla. wykręciłem aparat zapłonowy i podłączyłem z halla na plus a minus na minus a pod srodkowy pin podpielem miernik okazalo sie ze podczas krecenia oalcem jes stale napiecie 4v apowinno podobno dawac zmienne od 0 do około 12v wiec to moze ten hall?
Czujnik halla przeciez zasilasz przez stabilizator 5V z pakietu akumulatorow. Tu zadnej magii nie ma. Z USB go zasilic nie mozesz bo 1) nie ma to sensu, 2) napiecie na USB wcale nie musi wynosic 5V i moze sie radosnie w dosyc szerokich granicach zmieniac.
sprawdz czy na wtryskiwacz podaje napiecie Dodano po 11 tu kolego dołączam ci wszystko o czujnikach halla posprawdzaj sobie według tego co ci dołączę:idea::idea::idea:
A moduł możesz sprawdzić w ten sposób że na wejście modułu dotykasz i odłączasz przewód podpiętym do masy - cewka powinna dawać iskrę. Wejście modułu to te do którego podpięty jest przewód z halla dający impulsy masy (może być podłączony bezpośrednio a może przez "kompuer" auta - zależnie od rozwiązania). Tzn mam problem z okresleniem właściwego przewodu...
Napędem lustra lasera jest silnik BLDC. By układ komutacyjny mógł poprawnie włączać zasilanie uzwojeń silnika musi znać jego położenie. To oznacza, że jeżeli rozłączysz obwód uzwojeń silnika ale pozostawisz zasilanymi hallotrony lub czujniki magnetorezystancyjne, zależnie od wersji wykonania układu, to czujnik pola magnetycznego nad którym znajduje...
pisze tego posta poniewaz dalem do warsztatu mojego opelka CORSA 1,2 `91 i usterka jest nastepujaca samohod nie chce odpalic i wogole nie jest podawane napiecie na cewke zaplonowa ja nie jestem zadnym mechanikiem wiec zacholowalem samochod do mechanika ten powiedzial mi ze przyczyna jest CZUJNIK HALLA(czy jakos tak) ktory znajduje sie w ukladzie zaplonowym...
Na środkowym pinie ma być około 12V,to napiecie jest komutowane przez tranzystor kluczyjacy w hallotronie do masy.Ten tranzystor pracuje w układzie OC.12 V jest tez na jednym ze skrajnych pinów (zasilanie)
Znalazłem sterownik na płytce ale nie umiem go zabardzo uruchomic, bo bez czujników halla nie startuje. Da sie to jakoś uruchomić bez tych czujników? np. podpiac zamiast czujników napiecie albo gnd? Ten układ to LB 1617 (firmy sanyo) wobio thx za linka ale już dawno przeczytalem tą stronke jak i wiele innych :P i wiem jak mam uruchomic ten silnik(teoretycznie)...
Tu jest fragment całego programu : [syntax=c]#include "stm32f0xx.h" #include "KS0108.h" #include "eeprom.h" #define PRZYCISK1_PORT GPIOF #define PRZYCISK1_PIN GPIO_Pin_4 #define PRZYCISK2_PORT GPIOF #define PRZYCISK2_PIN GPIO_Pin_5 #define STACYJKA_PORT GPIOA #define STACYJKA_PIN GPIO_Pin_2 #define LPG_PORT GPIOA #define LPG_PIN GPIO_Pin_3 #define PB_PORT...
Dlaczego nie sprawdzisz czy nie znika Ci napiecie na wtyku cewki (czarny przewod) podczas krecenia rozrusznikiem. Jesli tego napiecia brak, winna jest kostka stacyjki. Jesli nie wymieniales, lepiej oddaj do warsztatu.
witam moje pytanie dotyczy aparatu zapl ford sierra 2.0efi ohc otoz czy da sie podstawic aparat z przerywaczem do tego silnika w celu sprawdzenia i wyeliminowania usterki w starym aparacie z czujnikem halla Dodano po 2 i jeszcze jedno jakie powinno byc napiecie albo nie powinno na przewodzie dochodzacym do minusa cewki zaplonowej na plusie jest 12v...
Takie wysokie napiecie statyczne mozna uzyskac z rozpadu beta , np pojazd wypelnic trytem - lekki jesli bedzie to konstrukcja typu balonik to na sciankach beda sie gromadzic elektrony , ktore bezposredno mozna skierowac do silnkow jonowych.
Sterownik jest po prawej, po lewej skrzynka bezpieczników. Iskra jest? Paliwo podaje? iskre masz paliwo podaje sprawdz impuls wtryskiwacza mozesz to sprawdzac odpinając wtryskiwacz i podłączając odpowiednio diode swiecącą z rezystorem abyś mogł podłaczyc pod 12V np dioda z alarmów jest z rezystorami podłącz diode i zakrec rozrusznikiem i patrz czy...
Skoro zasilane, to pewnie optyczne. A jednak obu nas zaskoczył, czujnikami Halla :) nie bardzo rozumiem ta obsługa enkoderów programowo w przerwaniu z timera? To proste. Ustawiasz timer do generowania przerwania. W przerwaniu programowo sprawdzasz wejścia enkoderów i stwierdzasz zmianę stanów, kierunek obrotów.
heh kupiłem Sondę i chodziła przez 2minuty jazdy samochodem i tym razem pokazuje 0,00V :) albo wadliwa Sonda albo coś innego jest nie tak :/ ---------------------------- wczoraj wieczorem założyłem oryginalną Sondę Bosch'a i wszystko wrociło do normy :) no i jeszcze czujnik Halla o którym była mowa wyżej do wymiany ale to po wypłacie :) Dziękuje za...
Aha jeszcze coś mój czujnik czyli 1GP7001 ma magnes To sam sprawdź. Po drugie jakie napiecie masz na przewodzie sygnałowym bez kontaktu ze śrubą czujnika.? Dodano po 1 Z braku części można by zastosować jakiś hallotronowy czujnik abs zasilany z 12v.
ja juz nie wiem co jeszcze moge sprawdzic, chyba pozostanie mi podejscie jak w ASO, kolejne wymienianie czesci, bo juz mi sie pomysly skonczyly.. to co moze byc powodem, ze obroty podczas jazdy po wrzuceniu na luz tak wolno spadaja ( i na gazie i na benzynie)..acha szczegolnie to widac jak silnik jest goracy.. czy cos moze byc nie tak z czujnikiem Halla?...
Kolega piszac o radiu sasiada mial na mysli tlumienie zaklocen pochodzących od silnika. Może trochę wyjaśnienia tej kwestii. Autor wątka nie precyzował z jakimi slnikami realizuje swój projekt, zatem moja uwaga była również dośc luźna i uogólniona oraz dotyczyła założenia że stosuje silniki szczotkowe. Wszystkie silniki szczotkowe z natury generują...
Cześć! Rozpoczynam prace nad moją pracą inżynierską, której jednym z aspektów jest zaprojektowanie i wykonanie sterownika silnika BLDC z czujnikami halla, czyli falownika. Sterowanie odbywać się będzie z użyciem mikroprocesora STM32, silnik 250W, napiecie zasilania 42V z pakietu ogniw 10s Stanąłem przed wyborem układu sterowania tranzystorami stopnia...
Witam, prosze o pomoc jak w temacie, podczas jazdy spadaja obroty do zera i silnik gasnie, poczym po paru przekreceniach odpala jak gdyby nic i jedzie dalej, powtarza sie to dosyc czesto, byl spokoj jakby byly upaly, a teraz jak nastala wilgoc to znow sie dzieje, byla zmieniana pompa paliwa (wklad), bo kiedys nie dalo sie odpalic, mechanik zdiagnozowal...
Witam . Mam problem z czujnikiem halla w moim golfie 3 1.6 AEE , którym jeżdżę codziennie do pracy. Mianowicie w tym roku przepalił mi się już trzeci czujnik. Na podstawie doświadczeń zawsze worze z sobą zapasowy cały aparat zapłonowy, gdzie w przypadku awarii 10 min. i wymieniony. Jadę dalej. Nie wiem co jest grane. W listopadzie zeszłego roku padł...
włąsnie błąd jest na zapalonym silniku , za to co jest dziwne na zagaszonym błąd sie kasuje i zaraz po odpaleniu wskakuje a przewaznie po ponownym odczytaniu bledów na zgaszonym czujnika halla wywala . Dodano po 2 Apropo sprawdzałem ta kable zarówką i jest tak ze na tym kablu sygnałowym mam 11.4 V ale jak podepne tą zarówke do niego i do minusa na aku...
ok widze ze amatorka na tym forum, takze podziałałem dzis sam i napisze co i jak to na przyszlosc komuś może pomoże cos. odpiąłem wtyczke throttle i po stronei kontrolera jest 5v tzn 4.8v prócz wiadomo na niebieskim 0v. gdy podepnę manetke napiecie na niebieskim było 0,78v a wraz z dodawaniem gazu do 3.8v no i zgłupiałem bo to by oznaczalo ze jest wszystko...
Witam ! Mam powazny problem. Znajomemu wiatrak wkrecil kable w samochodzie i musialem dojsc gdzie ktory byl. Praktycznie wszystko podaczylem zostaly tylko dwa kabelki z napieciem 1.6V i drugi 9V jednak o bardzo slabym pradzie (zarowka sie nie swieci - zwarcia nie ma). To jednak nic. Najgorsze jest to ze nie ma iskry... Do cewki napiecie dochodzi, sama...
Dokladnie. Oscyloskopu nie mam. A napiecie na zasilaniu powinno byc 5V i ich nie ma. Na 2 pinie napiecie 2.4V na wyjetej wtyczce znika po wlozeniu wtyczki. Dlaczego? Na ktorym pinie powinno byc zasilanie 5V? Gdy czujnik jest odpiety oscyloskop nie jest potrzebny bo nie ma niczego co nadaje sygnal. Czujnik halla gdybym mial wlozona wtyczke to generowany...
jest to inwerter dac-08n012 czy napiecie zasilania jest prawidłowe? jak sprawdzić zasilanie na pierwotnym uzwojeniu trafo? bo tam sa 3 wejscia. Na wtornym nie sprawdzam bo nie wiem ile tam ma byc a miernik mam tylko do 750V AC Moze problem tkwi w wyłączniku halla? Transformator powinien miec ciągłości w sprawdzaniu po jednej i po 2 stronie prawda?
Wracam do tematy po paru dniach. Po (testach) okazuje się ze wymiana nastawnika biegu jałowego z nowego na stary załatwiła problem w taki sposób ze poprostu on nie działa. Obroty po odpaleniu przez jakieś 1-2 min są 500 obr/min aż trzesie samochodem, gdy się trochę rozgrzeje jest ok. Wiem ze na forum są różne tematy o schemacie tego nastawnika ale chyba...
No skoro laduje optotriak to chyba nie chce laczyc galwanicznie obwodu 230V i procesora. Wykrywac mozna napiecie za pomoca optotranzystora, ale to kiepski pomysl, bo to, ze jest napiecie nie znaczy, ze wentylator sie kreci. Mozna dac szeregowy rezystor i opamp, ktory wysteruje optotranzystor, tylko, ze uklad dosyc skomplikowany, mozna dac przekladnik...
tu dodać muszę iż całe zło się skomasowało i jednocześnie z awarią zasilania wystąpiło przebicie na jednym z przewodów prowadzących do czujnika Halla wewnątrz aparatu co powodowało że wskażnik obrotomierza chodził jak wycieraczka i z pewnoscią też był przyczyną strzału. Jednak czy mogło to uszkodzić sterownik? Dodano po 2 wiem, chciałem powiedzieć że...
co do czujnikow halla to mialem 2 i oby 2 byly walniete a ten jeden indukcyjny dziala wiec postanowilem zrobic to na tym. Ogolnie.. Chce zamontowac owy czujnik naprzeciw kola zamachowego i chce zeby co powiedzmy 30 zabek dawal mi sygnal do wlaczenia wtrysku przez 40 ms, moze to dzialac co 1 zabek(czas miedzy zabkami= powiedzmy 1 min), jest mi to bez...
Jak chcesz dwa LEDy to zrób tak: https://obrazki.elektroda.pl/4943704500_... LED zaświeci kiedy wyjście jest wyłączone ale to najprostszy sposób, jakby miały świecić kiedy jest włączone to będzie trochę więcej elementów. Szukam rozwiązania do ustawiania górnego i dolnego progu i połączeni atego w jeden układ wraz z komparatorem co również...
Witam, jako ze zbliza sie sezon zamontowalem u siebie zaplon elektroniczny w jawie 350 z modulem od vw golfa II, cewka cinquecento i hall z passata. Podlaczylem wszystko zgodnie z ponizszym schematem ale brak iskry. Z pinu 5 nie dostaje sie napiecie na czujnik hall. Czy ten modul ktory jest nowy jest wadliwy czy moze on nie podaje pradu tylko musze...
Witam, mam problem z odpaleniem Fiata Uno Fire 1.0 rocznik 97 - brak iskry z cewki. Przestudiowalem juz troche temat i wiem ze problem moze wynikac z uwalonego czujnika Halla. Dodam, ze w tej wersji czujnik wraz z modulem elektronicznym (chyba tylko wzmacniajacym sygnal i przesylajacym go do ECU) jest zamontowany w aparacie zaplonowym. Do modulu zamontowanego...
ok..do przełączania klawiatury w 7650 służy taki sam sensor Halla TELK4917 ozn na sch N380 (wykorzystuje magetyzm do działania) jak w 6800-N301 i można je zamieniać.Na upartego można zewrzeć 3pin do masy lub 1ki(napiecie) i wymusić stan właczenia klawiszy jaki się chce. Matryca klawiatury połączona jest z procesorem za pomocą Z301.Jest to mały kwadratowy...
Dziś rzucił palenie całkowicie .Jutro sprawdzę czy ma paliwo i iskrę .Wygląda na padnięty czujnik Halla ,bo w czasie odpalania obrotomierz czasem działa ale przeważnie nie Autko odpalilo. Jest iskra jest paliwo ale sa tez problemy ze stabilna praca (wypadaja zapłony) szczególnie na zimnym Zawilgocona była kopulka w aparacie , jest lepiej ale obroty...
Przed chwilą sprawdziłem i okazuje się, że chyba nie trzeba nic mierzyć. Wystarczy dawać napiecie w kolejności: 1) + 0 - 2) + - 0 3) 0 - + 4) - 0 + 5) - + 0 6) 0 + - Zatem chyba trzy mostki H wystarczą, o ile nie potrzebuję dużych obrotów. Chyba Do sterowania potrzebne są 3 półmostki. Firma Toshiba produkuje odpowiednie układy sterujące silniki BLDC...
Pasuje inverter (d7312-b001-s3-1) od Toshiby a100 a105 a205 a210 a215 m110 m115 Jak wpiszesz nr. invertera na ebay.pl to pokaze Tobie kilka ofert , po cenie ok. 100pln Inverter jest zrobiony na TB153B, jak masz trafko dobre (zmierz uzwojenia wtórne na ohmy) to uszkodzenie w elementach scalaka napięcia na złaczu_piny 1 - 5,12V, 2 -5,12V, 3,4 Masa, 5...
też tak słyszałem, że w silnikach 1.3 93r nie stosowano czujnika halla. Mam rozumieć, że jak padł tak nie odpaliłeś? Co masz z tego schematu co podesłałem? I gdzie masz napięcia? sprawdź tak jak to ktoś opisał: - włącznik bezwładnościowy ok? - rozrusznik kręci ? - brak iskry, napięcie do aparatu dochodzi ? - immobiliser ok- zapala się i gaśnie po wyjęciu...
witam dzis wykręciłem ten czujnik położenia wybieraka halla dochodzi tam 7 przewodow czarny 24v zasilanie- czerwony 24 v zasilanie + reszta to chyba wyjscia potwierdzające sygnał do sterownika http://obrazki.elektroda.net/84_12309180... mechanicznie wszystko ok wybierak chodzi w prawo i wlewo silownik nie jast zalany olejem a tylko ten czujnik...
Witam, mam problem z audi a4b5 1.6 bez./ gaz silnik adp. Auto co jakiś czas gaśnie i na ciepłym i na zimnym silniku. Na komputerze diag. wyskakuje błąd 00515" Czujnik Halla - Zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany" oraz 16486" Sygnal z przeplywomierza powietrza za niski - Staly "(ten co jakis czas wyskakuje) Jeżeli chodzi o ten błąd 00515 to...
Jest milimetrowa dziurka od plastikowego zatrzasku i tam widac chyba magnes.Nie wiesz jakie idzie tam napiecie aby sprawdzic czy ona się obraca pod napięciem? A przed wszystkim u mnie jest on włozony luzno a ma dwa takie słupki.Gdzie jest jego miejsce?I czy ten czujnik jest rozbieralny? To co widać przez otwór to czujnik Halla, cały przepływomierz...
Mam nietypowy przypadek a dokładnie Vw T4 2.0 benzyna oznaczenie silnika AAC Wymieniono: Pompa paliwa przekaznik pompy paliwa Cewka + moduł zapłonowy Kable swiece palec kopułka czujnik halla w aparacie zapłonowym Akumulator na nowy Paliwo w zbiorniku na nowe Komputer 2 krotnie wysyłany do specjalistów elektroniki podobno OK Sprawdzone ustawienie rozrzadu...
Witam, Raczej silnik nie do wykorzystania. Można go podłączyć bezpośrednio przez ściemniacz, ale nie wiem czy ściemniacz wytrzyma, a poza tym przy zmniejszeniu napięcia silnik będzie słabszy. Wlasnie takie silniki sa tak zbudowane ze wraz z wlasciwa elektronika utrzymuja stala moc przy zmiennych obrotach. Napiecie i prad jest oddzielnie wysylany na...
Poniewaz zuzycie paliwa jest uzaleznione jedynie od czasu otwarcia wtryskiwaczy (benzyna jest pod stalym cisnieniem), wystarczy przez okreslony czas (np. 2s) mierzyc stosunek czasu otwarcia wtryskiwaczy do czasu ich zamkniecia. Pomiar musi byc ciagly, bo podczas pracy silnika powyzszy wspolczynnik wypelnienia ulega ciaglym zmianom. Do pomiaru nalezaloby...
Podstawowe rzeczy wiem są 2 cewki i kopułkę z palcem też mam. Wracając do tematu gdzie znajduję się ten przekaznik ? Kolego, naprawdę wystarczy tych bzdur. Kopułka z palcem, występuje jako rozdzielacz iskry, na poszczególne cylindry, w autach z jedną, pojedynczą cewką. Przewody zapłonowe wychodzą wtedy z kopułki i idą do świec. Proszę poprawić pisownię...
Proponuje opcje IV. Mianowicie zrobić [url=http://www.sklep.avt.com.pl/photo/_... nadajnik AM na fale średnie. Taki nadajnik będzie miał wystarczająca moc (ok 20mW) aby do 100 m odbierać impulsy przez niego wytwarzane. Prad pobierany przy 20 mW i napięciu 5 V to zaledwie 4mA. W związku z tym można zrezygnować całkowicie z zasilania...
Chcę go wykorzystać do pomiaru zużycia prądu AC. Układ jest do połączenia z czujnikiem halla np. w parze z kilkoma Acs712. A czy nie lapiej zastosować układ specjalizowany do liczników energii np Analog Devices ma układy ADE7xxx ale inni producenci też takie mają, taki układ zawiera przetworniki do pomiaru prądu i napięcia i liczy moc czynną, bierną...
juz uzupelniam opis, mianowicie posiadam czujnik liniowy halla i/u 50A/5V czujnikiem chce mierzyc prad silnika i podac na mikrokontroler na przetwornik 0-5V 10 bit problem polega na tym ze prad silnika w stanie pracy to ok 0,5A wiec chcac zmienic zakres pradowy czujnika musze wzmocnic napiecie na jego wyjsciu chcialbym zmienic zakres ukladu czujnik...
No wiec tak. Zawor EGR zaslepiony, przy okazji naprawiony przewod podcisnienia. Bez zmian. Po wyczyszczeniu wtyczki od tego czujnika na drugim wtrysku udalo sie zmierzyc opornosc, wynosi 180ohm, przy krecacym sie slniku nic sie nei zmienia opornosc dalej wynosi 180ohm. Podlaczalem sie z dioda zeby zobaczyc czy sa podawane impulsy, napiecie jest ale...
Witam stałem się posiadaczem motorka trójkołowca napędzanego silnikiem 36 V 1000 W , niestety dostałem go z uszkodzonym sterownikiem , po długich poszukiwaniach nie udało mi się na temat tego sterownika nic znaleźć i postanowiłem wykonać sobie taki sterownik samemu . W sieci znalazłem wiele rożnych schematów i z kilku udało mi się stworzyć jeden niestety...
czesc jest idea - zrobic sterowanie kata wyprzedzenia zaplonu z kabiny. Zaplon jest elektroniczny. Kreci sie kolo pasowe na ktorym jest magnes, do tego jest obok czujnik ktory wykrywa obroty kola pasowego /walu korbowego/, ten przewod idzie do modulu zaplonowego ktore daje napiecie na cewke i stamtad na swiece. Kat wyprzedzenia zaplonu ustawia sie przesuwajac...
niestety zakładanie wydajniejszych cewek mija sie z celem, bo jak mowie - kwasówka była bardzo dobrze doładowywana - zaraz po trasie napiecie na aku 7,15V przed przerwą w jezdzie zawsze mierzona arometrem gestość elektrolitu, nigdy mu nie brakowało ładowania, no ale jedynym obciążeniem jest tylko cewka wysokiego napięcia (zaplon pomijam bo kilkadziesiac...
Normalni full opcja rozwiązanie fajne ale czy nie kusiło cię o większy wyświetlacz i cz nie wygodniej było by ci na arm9 tam już nie musiał byś się martwić o ram i prędkość 180 MHz Jestem pod wielkim wrażeniem normalnie jak to zobaczyłem to myślałem że reklama szczena mi stół rozwaliła w 6 punktowej skali daje ci 10 bardziej myślałem o FPGA do szybkich...
Witam serdecznie poszukuje schematu zaplonu eleltronicznego do silnika modelarskiego zasilanego napieciem 6v z wykorzystaniem czujnika halla
witam. W taki sposób sprawdzisz czujnik halla. Jeden przewod to masa drugi (+) a trzeci wyjscie.Jak sie dobrze przypatrzysz to znajdziesz tam oznacznie. Najlepiej to sprawdzic woltomierzem, czy na wyjsciu jest napiecie.powinno ono zanikac i pojawiac sie podczas obrcania walka rozdzielacza (tam jest taki pierscień z okienkami )Spróbuj to zrobic jak jest...
czy masz może pomysł jak bym mógł uzyskać 1 sygnał z halla? a ja potrzebuje, zeby mi trzymalo silowniki pod napieciem do nastepnego impulsu P.S. i liczylo od nowa Kiedykolwiek coś robiłem z zastoswaniem hallotronu otrzymywałem zawsze pojedynczy "czysty" impuls. Taka jest jego zaleta że nie ma potrzeby stosowania debounce. Jak j uż wcześniej pisałem...
Mialem problem z drganiami gdy kupiłem autko, wymieniłem przepływomierz na inny i drgania ustały. Jezdziłem i ich nie było wcale a gdy przełozyłem na chwile stary to znów się pojawiały . no a od jakiegoś czasu znów się zaczeły wiec chuba kolejna przepływka siada. OStatnio raz wywaliło mi bład sporadyczny przepływomierza (niskie napięćie.Więc to możę...
Witam Panowie opisze moze moj problem od poczatku robilem swapa silnika na 2.5 i kompletnej instalacji elektrycznej problem tkwi w tym iz komputer nie podaje sygnalu na pompe paliwa przekaznik sprawdzony pompa rowniez na krotko działa jedyne co sie dzieje to w momencie krecenia rozrusznikiem napiecie podskakuje na 0.2V po zwariu przekaznika dalej lipa...
analog halla mostek halla schemat halla
skuter bassa odblokować telefon samsung galaxy elektryczna tylna klapa
Zawieszanie się Eksploratora po podłączeniu SSD Jak wymienić uszczelniacze w siłowniku hydraulicznym?