http://www.zssplus.pl/www_prace_dyplomow... No to tu masz opis działania układu elektrohydraulicznego. Jaką tablicą rejestracyjną, jest pod tylną kanapą.
Padła nazwa "belka" więc zakładam że to przeróbka z bębnów na tarcze. ZTCP Golf III GTI miał z tyłu belkę i hamulce tarczowe.
No czekaj, opada przy właczeniu silnika, to właściwe ? Jak juz napompujesz to powinien trzymać, pomimo właczenia silnika w tym samym miejscu. Musisz sprawdzić jak jest w twoim autku z tylnymi hamulcami, czy są właswciwie podstawione, bo to chyba bębnowe. I jeszcze ortografia ????????????? chodzi Pozdr.
Trochę zastanawiające są te bardzo wysokie obroty zaraz po odpaleniu bo w tym silniku raczej ciężko uzyskać taki efekt. Jak będzie nieszczelny układ ssący to będzie gazował. Pękały ( spadały) węże od zaworu nagrzewnia silnika, w wyniku tego szło fałszywe powietrze. Drugą sprawą może być peknięty wąż od serwa hamulców.
ja tam widzę kontrolkę od hamulców
A ja uważam że wszystkie odpowiedzi są w "hamulcach"
Słyszałem, że jak ten czujnik się zepsuje to kontrolka od świec żarowych będzie mrugać w czasie jazdy. Sprawdź tematy związane z kontrolką świec żarowych to może się dowiesz czegoś więcej. Pozdrawiam
Pedał wpada lekko czy się blokuje?
Witam trzeba sprawdzić stan płynu hamulcowego to pierwsza rzecz a druga przyczyną palenia się kontrolki hamulców może być uszkodzony czujnik ABS mógł uledz uszkodzeniu w trakcie wjechania w dziurę
Jak zaślepisz króciec to silnik będzie pracował poprawnie ale nie będzie wspomagania hamulców.
Poszukaj w tylnej lampie, prawdopodobnie w prawej. Brak masy.
W zasadzie sam sobie odpowiedziałeś, zapala się skręcając koła, jak dla mnie to przetarty przewód od czujnika klocków albo coś podobnego kalibru, dotyka masy i wywala kontrolkę. Gdyby na przeglądzie mieli oglądać wszystkie kabelki to by trwał 5h i kosztował 500zł. ;)
Warto także przyjrzeć się hamulcom, czy koła obracają się z nadmiernym oporem po zwolnieniu pedału hamulca.
Zalacza swiatlo stopu , oraz informuje komputer kiedy hamujesz , a ten wtedy zubaza dawke . Moze sie o tym przekonac trzymajac gaz gdzies na 3000 obrotow , jednoczesnie wcisnij hamulec , komputer powinien wtedy zredukowac znacznie obroty .
Witam Kolega ociz ma rację , jeśli wszystko wygląda jak nowe to cyinderki "zamarznięte" Zdejmij bęben i sprawdź stan cylinderków czy nie są zapieczone bo z opisu wynika że tak
Jeżeli to jest taka zatyczka od góry bo nie wyraźnie widać to nie lej tam oleju!! to nie do tego służy! to jest wziernik na koło zamachowe do ustawienia GMP itp, po wlaniu oleju zaczęło ciec czy ciekło wcześniej?, bo jeśli po wlaniu to nic dziwnego:) nie zaczęło się ślizgać sprzęgło przypadkiem?? bez urazy, ALE JUŻ NIC NIGDZIE NIE DOLEWAJ!raczej skorzystaj...
Do sprawdzenia nastawnik przepustnicy (styki krańcówki) i celem eliminacji lewego powietrza gumowa podstawa monowtrysku i kolanko przewodu podciśnieniowego serwa hamulców
Uszczelka pokrywy zaworów na dzień dobry do wymiany.Kup zmywacz do hamulców,przemyj i obserwuj.
O tej pompie też myślałem ale jeśli zaczęła przepuszczać to jest to bezpowrotne A więc powinno się już powtarzać a tego nie robi. Niekoniecznie.Czasem uszkodzona pompa puszcza co "drugie depnięcie"a czasem raz na sto depnięć,tutaj nie ma reguły. Tak czy inaczej do wymiany,bo regeneracja w praktyce nie przynosi dobrych rezultatów. By na 100 procent...
Napisz jutro co z tymi hamulcami
Pedał hamulca opada po odpaleniu, czy nie?
Zacznij od sprawdzenia gumowego kolanka węża podciśnieniowego do serwa hamulców
No do tej listy można jeszcze licznik dodać nie wiem jak z zawieszeniem i skutecznością hamulców później
Klocki hamulcowe w miarę swobodnie przesuwały się w jarzmie ? Jeśli klocek będzie się zacinał lub przesuwał bardzo opornie - nie będzie odsuwał się od tarczy w chwili zwolnienia pedału hamulca tym samym będzie powodował nagrzewanie tarczy
Dokładnie, sprawdź gumowe kolanko przy kolektorze ssącym łączące go z plastikową rurką do serwa hamulców
Problem z hamulcami w VW golf 5 plus 1.6 tdi. Witam uprzejmie. Przychodzę do Was z problemem w golfie 5. Ale do rzeczy, podczas postoju pedał hamulca po napompowaniu jest twardy. Gdy trzymam nogę w momencie gdy jest twardy i odpalę silnik pedał schodzi prawie na sam dół. Gdyby wpadł trochę to bym się nie martwił bo wiedziałbym że serwo pracuje. Ale...
Chyba raczej się znęcacie i nabijacie posty. Dobra dość tego. Przeważnie podwyższonych obrotów silnika jest tzw lewe powietrze za przepustnicą. Poszukaj uszkodzonych węży, lużnych opasek za przepustnicą. Sprawdz wąż prowadzący do serwa hamulców.
Tłoczki w zacisku są sprawne?
Proponuję żebyś zrobił tak: odłącz wtyczkę z zbiorniczka płynu hamulcowego ,upewnij się że włącznik ręcznego jest rozwarty, (najlepiej wypnij jeden przewód). Wyciągnij wtyczki z zegarów. Sprawdź omomierzem czy któryś z tych dwóch przewodów nie zwiera do masy (brązowożółty powinien być od dźwigni ręcznego, brązowoniebieski od poziomu płynu). (Brązowe...
Cześć, ostatnio po mocnym zaciągnięciu hamulca ręcznego dźwignia zrobiła się luźna, więc podejrzewając, że linki się wyciągnęły, zleciłem ich wymianę. Wymianą zajmował się mechanik, odebrałem od niego samochód, jednak ręczny łapał dopiero na 6 ząbku. Chciałem trochę go podciągnąć, ale w jednym z zacisków zauważyłem dziwną sytuację. Gdy ręczny jest...
Są co najmniej 3 różne długości w przypadku hamulców bębnowych.
Co do łożyska to z nim wszystko ok,a stukanie raz jest raz nie ma-natomiast pojawia się zawsze kiedy dobije kołem do krawężnika i jest też objaw w postaci pstryknięcia w bębnie jak naciskam hamulec.
Witam. Mam ten sam problem w corolce e11 z 98 roku, przez rok czasu jeździłem z głośno nastawionym radiem :D Na szczęście teraz wziąłem się za robotę, u mnie akurat jeden tłoczek pordzewiał, a drugi chodził przekosem (nie wiem jak to możliwe, ale jak widać da się). Problem może być w zbyt twardych tarczach. Klocki też są twarde i mamy piszczenie. Zalecane...
na klinie znajdują się nacięcia które zapobiegają nadmietnemu opadaniu klina często są one juz wygniecione lub szczelina w która wchodzi klin ma zaokraglone krawędzie i się nie zazębia się z klinem tylko ślizga poza tym wszystko musi być czyste i suche a do nowych sprężyn pasowało by założyć nowe regulatory pozdrawiam
Chyba dałeś jedno zero za dużo - 8000 obr/min?
poziom płynu hamulcowego
dziurawe kolanko na wężu do serwa hamulców
Ten poniższy video clip prezentuje ten proces w całości dokonany przez 1 osobę. https://www.youtube.com/watch?v=czgv2kXw... e marcus Robiłem to w podobny sposób aż nie będzie pęcherzyków powietrza i dalej pedał hamulca był miękki . Musiałeś coś przegapić! Czy jesteś pewny że podczas tej procedury był dostateczny poziom płynu hamulcowego w zbiorniku...
masa tylnych lamp do duszy.
Witam wszystkich, kupiłem golfa 2 1.6 benzyna, automat i jest tego typu problem: nie działa wspomaganie hamulca i abs. Jest to wersja z elektrycznym wspomaganiem i z tego co się zorientowałem, jest zasilanie (po włączeniu kluczyka włącza się pompa hamulcowa, a właściwie coś w niej "bzyczy"), jest płyn hamulcowy, podobno jest uszkodzony czujnik abs w...
A jakieś podpowiedzi co do zlokalizowania gumowego kolanka do serwa hamulców ?
można zlokalizować usterkę choć jest troszkę sprawdzania więcej na pw
Sprawdź przewody od podcisnienia. Grubsze czarne po prawej stronie silnika i w okolicy zbiorniczka z płynem hamulcowym. Szukaj albo pękniętego albo takiego co luźno siedzi. Straciłeś podciśnienie i nie masz wspomagania hamulców i sterowania turbiną. Ostatecznie może być pompa vacum uszkodzona. Usterka łatwa w diagnozie i naprawie.
Nic klockom nie będzie. Wprawdzie trochę się przytarły, ale przy codziennej jeździe, też co chwilę się hamuje ( zwłaszcza w mieście).
To podciśnienie w układzie wspomagania hamulców chyba.
Witam, Mam problem z zdiagnozowaniem usterki usterki układu hamulców w Golfie. System ABS nie posiada żadnych błędów a hamulców praktycznie w ogóle nie ma. Trzeba bardzo mocno cisnąć. Nie wiem co może być uszkodzone ponieważ czujnik ciśnienia układu hamulcowego podczas naciskania pedału hamulca osiąga wartość ok 40Bar i nie wskazuje to na uszkodzenie...
Uruchom silnik podnieś maskę i na jałowym powinieneś słyszeć syczenie w okolicy serwa jeśli dziurawe.
Zepsuło mi się serwo w golfie i mechanik znalazł w swojej graciarni pasujące na mocowanie ale jest większej średnicy. Mówi że od passata, ale będzie chodzić, tylko on sam nie wie czy hamulce będą takie jak były, czy coś się znacząco zmieni a ja tym bardziej. Pytam więc kochani forumowicze czy ktoś z was może wie czy można tak podmienić serwo czy może...
Przyglądnij się wężykowi łączącemu kolektor ssący z serwem hamulców, a dokładnie takiemu gumowemu kolanku zaraz przy kolektorze
Raczej nie. Źle odpowietrzony układ wyczułbyś zresztą pod pedałem hamulca.
Odepnij czujnik stop-u przy pedale hamulca
Mam pytanko. Jak krok po kroku wymienić linkę hamulca ręcznego w golfie IV?
Czujnik STOP wstawiony nowy ,oryginalny z ASO (zielony).Reaguje prawidłowo na wciśnięcie hamulca .
zobacz w parametrach czy 000 zmienia się na 011 po naciśnięciu hamulca
Witam! Mam problem z hamulcami w Golf IV . Mianowicie, przy małej prędkości ok 5 -10 km/h przy delikatnym nacisaniu hamulca zaczyna włączać sie abs ( pedał unosi się i brzęczy) Przy hamowaniu z większych prędkości jest o k Pozdrawiam!
Jak odepniesz wtyczkę to dalej świecą bo jak przestają to źle zakładasz czujnik. Zrób zdjęcie czujnika i wrzuć. Bo jedne się wkłada i przekręca a drugie trzeba jeszcze lekko wcisnąć pedał hamulca (ustalić próg zadziałania) i wtedy przekręcić na wciśniętym lekko pedale hamulca.
Z silnikiem diesla to normalne,jeżeli skuteczność hamulców prawidlowa to nic z tym nie rób.
Linka naciągnięta? O ile ząbków możesz podnieść dźwignię ręcznego?
No wymieniłem pompe na nową i nie ma rewelacji z hamulcami. Odpowietrzanie zrbiłem od najdalszego koła.
Zależy jak zachowuje się odczyt z g201. Generalnie to ciśnienie w układzie . Na postoju bez wciśniętego pedału powinno być 0 lub bardzo blisko. Ciśnienie powinno wzrastać proporcjonalnie do siły nacisku na pedał hamulca.
Pozostały jeszcze żarówki do sprawdzenie, wyłącznik pod pedałem hamulca.
Nie dokręcona rurka lub puszcza na łączeniu. Sprawdź podkładki na zaciskach. Zobaczy czy przy zaciągniętym hamulcu ręcznym jest lepszy?
...to chyba ma związek :arrow: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... III - "choinka" kontrolek po wciśnięciu hamulca.
na mój gust pękniety któryś wężyk od podciśnień, najprawdopodobniej ten między gaźnikiem a serwo hamulca, albo uszkodzone serwo hamulca.
Zobacz czy po naciśnięciu hamulca stukanie ustaje
Pewnie czujnik na pedale hamulca.
Nie porównuj Fabii bo ona ma hamulce z Golfa 1. nie porównuję hamulców do innych hamulców a dobór hamulców do masy pojazdu w firmie Skoda.
Sprawdź czy nie puszcza gdzieś lewego powietrza najczęściej pęka przewód podciśnieniowy od serwa wspomagania hamulca.
W ręcznym to chyba nie masz co szukać skoro przód Ci się grzeje, hamulce do kontroli pod względem zużycia i prawidłowej pracy ruchomych elementów oraz swobodnego przesuwania się klocków w jarzmie. Proporcji nie ma, robi się to na wyczucie, oraz koloru wypompowanego płynu, litr powinien wystarczyć. Wiesz chociaż jak wymienić ten płyn? Czy za tydzień...
Chyba ciśnienia nogą na hamulec .....
OK, tylko ten czujnik nie da się wyjąc z serwa!! (odkręciłem ale siedzi wewnątrz), dwa przewody do niego wchodzące tez są jakby na stale!! dzisiaj jeszcze sprawdzę czujnik przy pedale hamulca
Możliwe że jest błąd w etce. Na zdjęciu jest sprężyna wspomagająca powrót dźwigni hamulca postojowego.
Widzę ze jesteś kumaty. Trzeba spokojnie przeanalizować sprawę. Sądzisz ze przy wysokich obrotach poderwało olej z IC? I on mógł cos zrobić? Dlaczego go nie gasił na 5 biegu i hamulcu? Jak sprawny komputer to nie pozwoli wrzucić paliwa powyżej określonej prędkości obrotowej zapisanej w mapie. Po prostu jest odcina w mapie. Wykrecony ecu na mapie? Ogólnie...
Dlatego właśnie pisałem abyś zastosował gotowy układ, np taki: http://www.sklep.amt-alarmy.pl/index.php... 30 zł + ew. koszty wysyłki to nie jest chyba tak straszny wydatek dla posiadacza Golfa 4 :)
Zmieniłem dziś linkę (30 zł). Trzeba było zdjąć dywanik pod tylnym siedzeniem. Niestety trzeba było również zdjąć bęben hamulcowy wraz z łożyskiem.
światła dzienne załaczane hamulcem ręcznym.
Co ma serwo hamulców do ciśnienia oleju? Nic.
Tez mam problem z hamulcami w moim golfie II 1.6 TD Intercooler przy dynamicznym smiganiu po miescie strasznie ze grzeja ! tez musze pomyslec nad wymiana na wentylowane ! a moze jest jeszcze jakis inny sposób aby poprawic te hamulce ?
Jak wyżej uwagi. Wydaje mi się, że nie zaglądałeś do "hamulców", Przecież Golf ma tarcze wentylowane a w Twoim aucie "zarosły" korozją i praktycznie trudno nazwać je jako wentylowane. W takim stanie nie były wentylowane i przegrzewały się. Jeśli tarcze mają jeszcze właściwy wymiar (grubość), to może warto je przetoczyć i dać nowe klocki. Zaciski do...
Jak klocki i okablowanie w porządku to deska może się sypać.
Zielony kabelek do masy i zadziała. Powinien być podłączony pod hamulec ręczny. To blokada by nie oglądać podczas jazdy.
Z tyłu skrzyni jest pozycjoner (okrągły element) i z nim masz problem, jak lubisz dłubać to go rozbierz, poczyść styki i podziała jeszcze trochę, jak nie to wymiana na nowy. Ma kręcić na P/N bez hamulca, hamulec jest potrzebny do odblokowania dźwigni wybieraka.
Witam, czy ktokolwiek orientuje się, w jaki sposób naprężyć metodą nieinwazyjną linkę hamulca ręcznego w Golfie IV (rocznik 2000)? Pozdrawiam!
muszę wymienić linkę hamulca ręcznego golf 4 1,6 16 v. na allegro jest aż ponad 100 producentów. jakich producentów są oki? Może koś ma doświadczenie to proszę o radę.
Cześć. Ja bym polecił sprawdzenie, czy któryś z hamulców nie "przyłapuje". Powodzenia, Mateusz
Golf nie mial nic robione przy hamulcach z tyłu ani z przodu....Płynu jest odpowiednia ilośc ;) Ile może kosztować zestaw naprawczy takiej pompy ? Bo sama nowa pompa w org ok 700-750 zł a zamiennik ok 280zł
00741 Monitoring statusu pozycji pedału hamulca
Ja bym obstawiał uszkodzoną przeponę w serwie.
na 90% masz uszkodzony "popękany" przewód podciśnieniowy pomiędzy kolektorem ssącym a serwem hamulca... temat znany w VW... polo, lupo i golfa... pod maską znajdziesz go bez problemu; newralgiczne miejsca to połączenie przewód - kolanko... kiedyś w serwisie można było kupić zestawy naprawcze do tych właśnie przewodów... popytaj może jeszcze są... miłego...
Przepraszam, źle zrozumiałem. Wydawało mi się, że nie kręci rozrusznikiem. Pedał hamulca trzeba wcisnąć i trzymać dopóki auto nie odpali, czy wcisnąć i puścić, a następnie odpalać? Jak auto zachowuje się zgaszone np przy ruszaniu? Czy przy kolejnym rozruchu trzeba ponownie używać hamulca?
Witaj. Hamulec jest zapowietrzony jak ci podczas pompowania rośnie pedał do góry. A co wymieniałeś że masz niski pedał hamulca?
Może być czujnik hamulca ale równie dobrze bład w ECM. Sprawdź zasilanie gniazda i linię K pin7.
http://obrazki.elektroda.net/13_12601852... http://obrazki.elektroda.net/61_12601852... http://obrazki.elektroda.net/74_12601852... http://obrazki.elektroda.net/91_12601852...
Słyszałem jedynie o pulsacyjnym operowaniu sprzęgłem przy naciśniętym hamulcu.
To jest numer 20 ale już dziękuję bo byłem u znajomego i mi to zrobił, muszę wymienić ten tłoczek na pedale hamulca.
Jaka może być przyczyna ciągle świecącego się światła STOP? Wyłącznik przy pedale hamulca.
Nie opisałem do końca: pedał hamulca robi sie twardy i tak jaby przerywał.
Jedz kazdym tdi i wciśnij lewą noga leciutko hamulec.
golf 4 1.9 tdi brak mocy i twardy pedał hamulca po wymianie skrzyni. czego mogłem nie podlaczyc albo co się mogło odłączyć?
takie rzeczy są raczej mało rozbieralne, Ale jak Ci się uda to można kombinować. nie ma tam regulacji dystansu ? tak jak w czujnikach hamulca nożnego
volvo hamulcami sharan hamulcami tylnymi hamulcami
gasnące żarówki mercedes baterie kabel monitor 120hz
satel perfecta skasował windowsa
Demontaż lampy cofania Hyundai Tucson 2023 LED Konfiguracja APN PlusGSM LTE na routerze MikroTik