Mam poważny problem. Opel Meriva a 1.7 dti. Miałam słabe hamulce i wyciek ale już zrobione. Wymienione przy okazji zaciski w tylnych kołach, linki od ręcznego, pompa hamulcowa i wtedy zaczął się problem poważny, bo teraz blokują mi się koła czasami z przodu, czasami wszystkie. Na chwilę gaszę auto i wciskam pedał hamulca, a blokada puszcza. Pompa ABS...
Dobrze, miałem jednak nosa i prawidłowo obstawiałem. Przyczyną było nieszczelne Serwo od strony pedału hamulca, padła uszczelka. Serwo jest już naprawione, trzyma ciśnienie. Całość układu zmontowana i zalana płynem. Hamulce nie blokują się już samoczynnie podczas jazdy, autko hamuje tylko po naciśnięciu pedału - żyleta :) Dziękuję wszystkim, zamykam...
Witam Po wymianie klocków z tyłu w VW T4 ( hamulce tarczowe ) podczas jazdy blokują się tylne hamulce. Tłoczki sprawdzone, wyczyszczone. Ręczny pracuje normalnie. Na zgaszonym silniku można hamulce pompować i pracują normalnie. Zadnego koła nie blokuje. Problem pojawia się podczas jazdy, gdy pracuje servo. Przewody hamulcowe drożne, przód hamuje normalnie....
Zmień mechanika na elektryka. Ciekawe co za jołop chce wymieniać serwo bo hamulce blokują i ABS nie działa :D
Witam wszystkich mam od dluższego czasu problem... teraz boję sie nawet autem wyjezdzać. jakiś czas temu zdazyło mi sie to po raz piewrwszy minowicie po przejechaniu pareset metrów po nacisnieciu hamulca auto zaczęlo same hamować, zatrzymalem sie wylączyłem silniki pare miunut odczekałem było wszystko ok. Parę dni pozniej podobny problem ale już nie...
Zapomniałem napisac, że blokują się tylko przednie hamulce. Czy zepsute serwo moze dawac takie objawy? Wymieniłem zawór zwrotny od serwa ale nie ma znaczącej poprawy. Pozdrawiam
Po przejechaniu paru kilometrów pedał twardnieje i blokują się przednie hamulce.Prawe koło więcej.wymienione zestawy naprawcze obu zacisków, w zaciskach wszystko sprawdzone i nasmarowane,wymienione przewody elastyczne,rurki przedmuchane,pompa nowa.Stara pompa miała wyciek na popychaczu i płyn hamulcowy spływał do serwa. Odessałem z serwa około 0,5 litra...
Serwo uszkodzone?
Podpięty będzie dopiero jutro, ale pytam tu na forum, bo zastanawiam się czy nie rozłączyć akumulatora, aby ponownie pokręcić kierownicą dla zapamiętania położenia koła kierownicy... może wtedy błąd zniknie bez SD ? Natomiast w kwestii blokowania hamulców, to one nadal blokują a SD nie wykazało błędu.. Jeszcze taka informacja, że pompa hamulcowa jest...
wszystkie koła blokują więc tak jak piszesz jedno z dwóch, tylko czemu zaczeło blokować po upuszczeniu ciśnienia jak hamowałem tylko ręcznym?, samo by się nie wytworzyło. aha i jak sie blokują hamulce to pedał jest twardy, Może serwo wciąga samo?
W momencie jak zblokuje hamulce, wystarczy podnieść nogą pedał hamulca i znowu jest ok Musisz sprawdzić pedał hamulca, sprężyny powrotne itp. na serwo też zerknij czy się cofa jego trzpień jak należy.
Witam mam od dłuższego czasu problem z hamulcami w A6 2001r problem polega na tym ze podczas jazdy zaczynają lekko hamować hamulce i pedał hamulca robi sie twardy leko go nacisne i odrazu hamuje jest srasznie czyły wymieniłem pompe ABS bo był bląd komunikacj z komputerem ale problem nadal jest bez zadnych zmian czasem moge zrobic 1000km i nic sie nie...
Witam. Po zakupie zauważyłem, że samochód po postoju nie ma hamulców. Tzn. normalne hamowanie jest możliwe, natomiast nie można zblokować kół gwałtownym naciśnięciem na pedał hamulca. Nikt nie umie tego zrobić. Nie wiadomo w czym tkwi problem. Dokładnie wygląda to tak: Rano samochód zimny w pierwszej fazie jazdy czyli tak do około 5 hamowań i ok 3km...
Witam wszystkich. Pytanie do osób zajmujących się tym na codzień. Moim zdaniem (może to być subiektywnie) pedał hamulca w tym samochodzie nie chodzi tak jak kiedyś. Twardy jak skała, choć na ostatnim przeglądzie hamulce wyszly idealnie. Po odpaleniu praktycznie pedał nie wpada. W związku z tym czy spotkaliście się z takim uszkozeniem serwa by trzymało...
Serwo OK, linka na ręcznym była urwana i wymieniałem ją w Piotrexie w Poznaniu. Tam też wszystko sprawdzali i mówili że jest ok. Co do bębnów to nie wiem w jakim są stanie, ale jak sprawdzali to chyba są ok, w końcu powinni się znać :). Jednak bardziej mnie martwią przednie hamulce bo nie blokują kół przy ostrym wciśnięciu, co prawda przy takiej pogodzie...
witam, Panowie!!! bardzo dziwne te wasze posty, po pierwsze jezeli hamulce zablokowały to logiczne że płyn hamulcowy sie zagotował i pary płynu spowodowaly (jako ze są ściśliwe) brak hamulców, kolega khamował awaryjnym, po drugie przyczyna zablokowania to pompa hamulcowa( jest tam taki otworek którym płyn wraca do zbiorniczka wyrównawczego, możliwe...
Posiadam Passata b5 FL 2001 2.0 (115 KM) benzyna+gaz. Mam ogromny problem z samoczynnym zaciskaniem hamulców. Samochód np z górki zwalnia jadąc na luzie, nie wspomnę już o grzejących się felgach. Zaciskanie przybiera różną siłę ponieważ nieraz jest prawie nie odczuwalne (widać po zużyciu paliwa że jest coś nie tak) a nieraz po prostu nie sposób kontynuować...
Zasugerowałbym jeszcze jedną rzecz. Sprawdź dokładnie czy masz dokładnie tak samo wyregulowaną długość łącznika serwa z pedałem. Jeżeli jest źle wyregulowany, np za długi to będzie blokowało Ci hamulce. Czasami w różnych typach może to być regulowany popychacz serwa, który wchodzi w pompę hamulcową.
Witam serdecznie. Mam nadzieje, ze ktoś pomoże w moim problemie. Chodzi mi o to ze kilka dni temu zamarzła w moim passacie woda w serwie ( zdarza sie ), po wykręceniu serwa okazało sie ze wody było sporo, a poza tym serwo było nieszczelne. Kupiłem na allegro uzywane (ten sam typ : 105 J). Po wymianie serwa pedał hamulca na wyłączonym silniku twardy,...
Witam mam podobny problem który był już tu poruszany. Mianowicie podczas jazdy nagle hamulce zaczęły same hamować, gdy auto stanęło zapaliły się ABS i ESP. Po zgaszeniu silnika odczekaniu chwili odblokowaly sie. Po tygodniu znów to sam ale już nie puściły, odpiłem ABS odpowietrzyłem serwo po chwili hamulce puściły, no ale wiadomo problem dosyć uciążliwy....
Kolego najpierw odczytaj pamięć usterek abs. Możliwe ze pompa się zacina i cały czas otwiera zaworki (płyn wraca do zbiornika, a nie płynie do zacisku). Ale raczej sadzę że coś z serwem się dzieje popatrz dokładnie na przewody podciśnienia do serw itp.
Tarcze hamulcowe mogą być cieple po jeździe. Co do blokowania, to proponuję sprawdzić czy pedał hamulca wraca położenia neutralnego. Także do głowy przychodzi mi, czy serwo po hamowaniu odpuszcza.
Sprawdź serwo hamulców. Napompować pedałem hamulca aż się zrobi twardy i z wciśniętym pedałem hamulca odpalić silnik. Przy sprawnym serwie pedał powinien w miarowym tempie "zejść" do połowy jeśli tak jest to z serwem powinno być ok. Do sprawdzenia przewody elastyczne ew. pompa hamulcowa.
Czy jest możliwe abym coś zle poskładał w pompie hamulcowej ? Choć nie ma tam żadnych cudów . Parę oringów , dwie sprężyny, tłoczek . Złóż to do kupy. Odpal samochód powciskaj hamulec aż to koło się zablokuje. Nie musisz jeździć do tego. Potem rozepnij podciśnienie od serwa i sprawdź czy przypadkiem nie puści wtedy. Ruszałem regulację luzu serwo-pompa?
witam, serwo uszkodzone, te bzdury z przewodami to popelina, powodzenia
Włącznik świateł stop jak będzie miał za długi trzpień to też będą się blokować hamulce.
Standardowy problem przy złej regulacji serwa w innych cywilizowanych samochodach. Problem polegał na złej regulacji długości trzpienia poprzez który membrana/tłok serwa naciskał na tłoczek pompy. Zobacz co szpec ci nawyrabiał przy wymianie pedałów, w końcu jeden Ci musiał dołożyć - prawdopodobnie jest wstepnie naciśnię ty tłoczek pompy poprzez zły...
nie chce robic "dobrej" reklamy serwisowi ale troche kasy wydalem a oni i tak nic nie pomogli. Dodano po 2 a masz kolego pomysl jak to sprawdzic czy pompa czy serwo?
Czyli problem jak się rozgrzeją, ja w nich wymieniam tłoczki w zaciskach bo na rozgrzanych heblach zaczynają się blokować aż łożyska przegrzewa i jak do tej pory pomagało. Serwo nie "hamuje" za ciebie?
Gdyby wydłużył trzpień serwa to by mu hamulce blokowały...
Witam, mam problem z hamulcami w C5 III generacji (automat). Blokuja sie hamulce na wszystkich czterech kolach, wiec to raczej nie problem z zaciskami. Przy podciagnieciu pedalu hamulca do gory, hamulec lekko puszcza, ze nawet auto zaczyna sie toczyc na D. Przez to obstawilem pompe hamulcowa, wiec ja wymienilem, tym bardziej, ze stara stawiala taki...
Witam! Golf 4 1.9 ahf 110koni 1999rok. NAGLE podczas jazdy zesztywniał hamulec. Pompa vacum palec przysysa do przewodu. Zaworek zwrotny wydaje się blokować przepływ w jedną stronę. Przewody ok. Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia serwa? Niema z niego żadnego wycieku ani nic. Wszystko wygląda ok. Macie może jakieś propozycje?
Prędkościomierz oszukuje bo zapewne bierze sygnał z czujników ABS i w ten sposób określa prędkość. Żeby nie generować kosztów sam możesz sprawdzić zasilanie pompy ABS, stan czujników ABS, przewód serwo-kolektor ssący, sprawdź klocki czy któryś nie blokuje się w jarzmie, któryś tłoczek/cylinderek hamulcowy może być przyblokowany. Tak w ciemno kilka pomysłów...
A jak w nowym (zmienionym) serwo też nie podłączysz widełek trzpienia do pedału to działa? W nowym serwie jak odłączę pedał od widełek tłoka serwa to identycznie się zachowuje serwo. To znaczy serwo wciąga tłok serwa w kierunku pompy hamulcowej i ciśnie pompę hamulcowa aż do stanu pełnego hamowania. Z podłączonym pedałem czy nie, auto hamuje samo -...
Trzeba sprawdzić pociśnienie . Naciśnij pedał hamulca i dodaj gazu jeśli troszkę zaczyna wpadać podczas wyższych obrotów to podciśnienie działa . A jeśli chceszsprawdzić czy serwo ciągnie bez naciskania na hamulec to go odłącz od układu i sie przejedź .Będzie twardy hamulec ale ale wyeliminujesz serwo.
Możesz trochę popychaczem serwa skasować luz. Tylko nie za dużo bo będą się hamulce blokować.
Serwo nowe czy używane? Może kupiłeś też walnięte. Pedał twardnieje czy jest normalny?
Witam Posiadam opelka z silnikiem isuzu 82KM z 1996r, i ostatnio dopadł mnie pewien problem. Podczas ostatniego roku eksploatacji czasem miewałem taki objaw że pedał hamulca robił się twardy i dość słabo hamował np. podczas dojazdu do skrzyżowania na wolnych obrotach silnika, pomyślałem że po prostu vacum- pompa się kończy choć na dobrą sprawę tam nie...
Witajcie, mam problem jak niżej: Blokowanie przednich kół po mocnym hamowaniu. 1. Tył nie blokuje 2. Oba koła przednie tak samo mocno zablokowane 3. Tylko przy mocnym wciśnięciu pedału hamulca 4. Po upuszczeniu przy pompie hamulca ciśnienia hamulce puszczają 5. Więc zaciski się nie blokują (sprawdzane mimo to, ładnie pracują) 6. Bolec serwa chodzi płynnie...
Mam taki taki problem, nie mogę znaleźć przyczyny blokowania przednich kół, tarcz hamulcowych. Przy mocnym naciśnięciu pedału hamulca przednie koła zostają przyblokowane (zaciski i prowadzenia czyste i nasmarowane), najciekawsze jest to, że jak wyjmę przewód podciśnienia z serwa hamulce puszczają. Miałem ten przypadek już 4 m-ce temu wymieniłem serwo...
Pompa tak serwo nie. W chwili zablokowania odkręć odpowietrznik i zobacz czy puści tłoczek.
Radzę wymienić płyn hamulcowy /DOT 4 lub DOT 5/ i sprawdzić pompę i serwo pozdrawiam br
W samochodzie Volkswagen Bora 1.9Tdi 2002r.bardzo grzeją się tarcze hamulcowe nawet po przejechaniu 500metrów.Powymieniałem klocki hamulcowe i wszystkie koła obracają się lekko,nawet na zapalonym silniku nic nie blokuje kół (podobno tak sprawdza się serwo ).Hamulce działają dobrze tylko że się bardzo grzeją .Może ktoś miał taki przypadek i mi coś doradzi...
serwo z pompa i regulowalem Za mocno odkręcona regulacja. Płyn nie nadąża powracać i stąd blokuje. Popuść przy pedale.
Może to Ci trochę pomoże. Miałem podobny problem w audi a4/b6. Czasami hamulce się blokowały bez wyraźnej przyczyny. Okazało się że w serwie było pełno wody. Gdy je wyjąłem wylałem z pół litra szlamu. Po wymianie serwa wszystko wróciło do normy.
Zdaniem mechaników różnie się odpowietrza układ hamulcowy, tj. w zależności od tego, czy masz w aucie ABS, czy nie. Jeśli za pompę i serwo gwarantujesz, to pozostaje właściwie odpowietrzyć układ. Prawdopodobnie czynność ta nie została wykonana poprawnie a "hamulce" pewnie od początku trasy "trzymają", więc płyn hamulcowy nagrzewa się (zwiększa objętość)...
Przypuszczam, że układ hamulcowy został niewłaściwie odpowietrzony. Auto z ABS-em należy nieco inaczej odpowietrzać - na forum są informacje. Dziwne, że zaciski po regeneracji a klocki "trzymają". Czy po podniesieniu kół (na zimno) koła lekko się obracają. Może lekko trzymają klocki i podczas jazdy grzeją się tarcze, następnie płyn hamulcowy po zagotowaniu...
No wiec jestem dzisiaj po wymianie serwa i pompki na używkę, oraz regeneracji tłoczka tylnych hamulców, 6 godzin pracy i nie do końca wiem czy było warto. Generalnie mogę pogratulować inżynierom z Fiata zaprojektowania komory silnika i dostępu do podzespołów - żeby komfortowo wyciągnąć serwo trzeba rozebrać połowę silnika, a przy LPG to już wgl kosmos....
Zatarte tłoczek w zacisku.Rdza .Zobacz jak podniesiesz manszete czy niema rudego.Albo stare wężyki hamulcowe.Zamkły się .Jak podniesiesz auto to popuść odpowietrznik jak koło będzie się kręcić lżej to wężyki do wymiany. Prosiłbym o używanie bardziej " łopatologicznych " słów :) ew. Tłoczek chyba można zregenerować ? Czy nie bardzo ? No ale, gdyby tłoczek...
Dużo daje. Nie muszę deptać do oporu żeby uzyskać siłę hamowania. Troszkę zaburza to ABS, bo koła się nie blokują więc ciężko wyczuć, ale porównując do auta które miałem wcześniej a które serwa nie miało to niebo a ziemia
hamulce blokują blokują hamulce passat blokują hamulce renault
montaż przegub pilot chassis daewoo content watch
bateria milwaukee interfejs diagbox
Sony STR-11L vs STR-414L – różnice, moc, funkcje, parametry, tuner, wejścia Kruger & Matz Live 11 – jak znaleźć zgubiony telefon przez Google Find My Device?