Mechaniczny, na linkę.
Cienka na górę, gruba na dól - ręce nie muszą ale hydraulika da sobie radę. Ogólnie kluczowy jest luz regulatora na kołku - ja za duży to hamulce cieniutkie.
Pominięty korektor siły hamowania. Mam nadzieję że wiesz czym to grozi. Zregenerowana pompa hamulcowa, Sprawdzić jeszcze raz. Dodano po 37 a tylne koła można obrócić mimo wciśniętego pedału. Płyn dociera do tyłu? Dodano po 29 Masz ABS?
Do cylinderków jest specjalny smar taki sam jak chociażby do prowadnic. W montowanie używek bym się nie bawił, tym bardziej że to stary typ hamulców i części zapewne są tanie a unikniesz ewentualnych wycieków lub problemów z cylinderkiem. Smarować szczęk nie ma sensu, jak dostanie się do tego smaru pył...
Może to Ci pomoże http://obrazki.elektroda.net/27_12604514...
Skoro ma ABS to ten korektor można śmiało wywalić. Ja reguluję szczęki w ten sposób, że najpierw luzuję linkę całkowicie. Potem kręcę bębnem i szczęki ustawiam tak, żeby lekko ocierały, ma być słyszalne ocieranie i lekki opór. Ale bardzo lekki. W kaczce osobno reguluje się obie szczęki, więc ja reguluję jedną, potem cofam o kilka ząbków, ustawiam drugą...
Jeżeli zatem ręczny mi nie odbija i czuje lekki opór na kole to co powinienem zrobić ? Wkręcić tłoczek do środka obracając go wg ruchu zegara ? O jakies 1-2 obrotów ? Czy taka sama zasada działania jest w przednim kole gdzie nie ma ręcznego ? Również przy wymianie przednich hamulcy trzeba wkręcac tłoczek wciskając go ?
Bylem na stacji i mówili ze hamulce tylne nie hamują tak jak sie należy. Przebieg to 200tys. co było robione to nie wiem mam go 1 rok. Cylinderki mam Lukas jakoś 60zl za sztukę, a to jest dziwne ze przednie hamulce tarczowe są Bendixa . Zapowietrzone hamulce odpada na 100%
Napompuj hamulce, jeśli tylny zacisk będzie trzymać to poluzuj odpowietrznik, jak zacisk po tym puści to wtedy wymieniaj przewód elastyczny, w innym wypadku przyczyna gdzie indziej.
Po co te duże litery w tytule? Popraw tytuł.
Szczerze nie wiem jak jest w tym modelu ale nie masz przypadkiem gdzieś koło zbiorników pompy pneumatyczno hydraulicznej ? Jeśli tak to najprawdopodobniej tam będzie przyczyna.
Witam... Mam pytanie...Ile przejechales na nowych hamulcach?... Po zalozeniu nowych klockow lub szczek nie hamuja one odrazu w 100%-tach...tym bardziej jak sie zaklada na stare tarcze lub bebny...Musza przejechac pare km. zeby sie dotrzec...Na niektorych opakowaniach pisze zeby unikac ( ostroznie jezdzic) gwaltownych hamowan na okolo 500km...Tylne hamulce...
Taki tutek: [url=http://wiki.seloc.org/a/How_to_Rebu...
Tak jak pisze kolega "pioart" sprawdzić tylne hamulce, dobrze złożyć samoregulację, może szczęki się cofają do zera.
Witam Ja ciągniesz dźwignie czuć że linka się naciąga ? Linka cofa się ? linka zardzewiała może i też nie cofa się . Ciężko będzie się dobrać bo bęben aby ściągnąć to hamulce muszą puścić!
Uszkodzony zawór przekaźnikowy. Po jego wymianie problem ustał.
Gość mi pokazywał maszynę którą mieli do tego specjalną no i powiedział że robią to tylko na zimno, bo stalówki są jak guma i ciężko się prostuje. Z tym się zgodzę lecz jak on wyprostuje tłoczkiem jedno miejsce to powstają dwa nowe. Po kilku takich prostowaniach felga ta jest na tyle zniszczona, że drobny dołek może ją nawet połamać a były już przypadki...
Chwila - a od kiedy to w skuterze są hamulce na linkę? Przecież tam siedzi hydraulika.
Jeżeli chodzi o hamulce to laicy, którzy nigdy tego nie naprawiali NIE POWINNI sami grzebać.
To co zrobiłeś że teraz jest dobrze , może wyjąłeś dywanik ?
Układ ABS z pompą ABS odpowietrza się zaczynając od prawego przedniego koła pompując pedałem hamulca na wyłączonym zapłonie,to samo dotyczy drugiego przedniego koła.Natomiast jeżeli chodzi o tylne hamulce,włącza się zapłon aby zaczęła pracować pompa ABS oczywiście zapłon włącza się przy poluzowanym odpowietrzniku.Najpierw jedno koło potem drugie.Jeżeli...
Jak będziesz miał belkę z bębnami to możesz zakładać, No właśnie belka jest bez bębnów, a nawet żeby to wolałbym żeby założyć swoje bębny bo hamulce tylne były robione pół roku temu więc bębny są prawie nówki. Czyli co, bez bębnów od ABS nie da rady założyć tej belki?
Witam .Jak w temacie chwyta tylne hamulce jednak po mocnym wciśnięciu pedału hamulce odpuszczają lub po odkręceniu odpowitrzników dodam że przedmuchałem wszystkie przewody ,założone są nowe oba zaciski trw oraz tarcze i klocki .Wszystko odpowietrzone jak należy a i tak dalej chwyta hamulce tylne .Prosze o pomoc
Kup odpowiedni do twojego samochodu zestaw TRW Superkit. Wyciągniesz z pudełka zmontowany hamulec. Założysz na tarczę kotwiczną i gotowe. Do tego nowe linki hamulca postojowego- i masz nowy tylni hamulec.
Gdy ja miałem padnięty korektor siły hamowania to tylne hamulce brały duz wcześniej niż przednie
Jeśli to jest pojazd ze sterowaniem typu motocykl (jak stary Romet) to zdaje się ma hamulec tylny jest obsługiwany prawą stopą. Zapewne wyłączniki hamulca przedniego i tylnego są podłączone równolegle, więc całkiem możliwe, że do rozruchu wystarczy przycisnąć hamulec nogą.
Do wymiany klocki hamulcowe.
Dzięki zaraz zerkne co tam sie dzieje .
Mam na myśli tylne hamulce, z przodu są zawsze wciskane (poza znanym mi jednym wyjątkiem)
A przewody elastyczne też wymienione ? Może "spęczniały" i nie ma przepływu?
W miom Clio mam problem z tylnymi hamulcami. Polega na tym, że co jakieś 1000 km muszę podregulować samoregulator luzu ponieważ hamulce tylne są bardzo słabe i na dodatek przy hamowaniu samoregulator trze o bęben. Podobne objawy miałem też w Renault 19 gdzie są takie same hamulce. Wtedy wymieniłem nawet bębny i szczęki ale nie na wiele sie to zdało...
robiłeś coś ostatnio przy hamulcach czy stało się to nagle ? może pompka się zacieła albo coś ? chociaż nigdy się z czymś takim nie spotkałem
On nie hamuje tylko spowalnia.... Myślałem, że to hamulce tylne, ale to są przednie! A te tanie klocki to są takie, że dwa razy zahamujesz, a za trzecim razem wjeżdżasz komuś w bagażnik.
Być może tylne hamulce działają z opóźnieniem względem przednich, warto sprawdzić luz szczęk i poprawność działania samoczynnego regulatora luzu. Jeśli objaw występuje tylko przy lekkim hamowaniu, a przy silniejszym słabnie, potwierdzałoby to tę teorię. Odstęp szczęk od bębna powinien być minimalny, przy sprawnym regulatorze luzu zazwyczaj szczęka minimalnie...
W ten sposób kolego że podnoszę auto ktoś wciska hamulec a ja obracam tylnymi kołami to chyba nie trudne? tzn kolego ftp.kowal naturalnym jest ze jak jade sam samochodem to mi nie bedą hamować tylne hamulce bo nie muszą? czyli jednym słowem tylne hamulce nie są potrzebne widzę :D . a jeszcze jedno pytanko to mi pomoże najbardziej, czy escort ma system...
Maksymalna średnica bębnów 187mm. Minimalna grubość okładziny szczęki 1,5mm. Cylinderki zajrzeć pod gumową osłonę, jak choćby zapocone to wymieniać, zwrócić uwagę na średnicę tłoczka żeby włożyć takie same.
Co to za urządzenie o którym piszesz a ja słyszałem tylko - jakiś specjalny komputer czy funkcja w aucie? To nie funkcja w aucie tylko komputer do diagnostyki, nie wszystkie ale dużo diagnoskopów ma funkcję odpowietrzania pompy ABS. Pompa jest dosłownie załączana na chwilę kilka sekund, to cała filozofia odpowietrzania pompy. Żeby zapowietrzyć pompę...
Przepraszam wszystkich! Nie widzę samochodu, nie mam żadnych danych-ksiązek itp. PYTANIE: jakie hamulce tylne ma Mercedes 190 E 2.3? Tarczowe ? Bębnowe? I jak jest realizowana funkcja hamulca ręcznego? Proszę o pomoc.
I panowie jeszcze jedna sprawa. Wibracja prz hamowaniu, ale nie każdym, jadę na 80 na godzinę i więcej i przy hamowaniu są wibracje, głównie na kierownicę, przy wolnej jeździe chyba tego nie zauważyłem bardziej przy szybszej czyli np. jedziesz autostradą np. 100km/h hamujesz i czujesz wibracje. Może są to nie swazowane po bokach klocki z przodu, ale...
A odpowietrzyłes układ?
Słaby hamulec tylni (bębnowy) to bolączka większości skuterów. Ramię dźwigni hamulca jest zbyt krótkie, wystarczy zamontować dłuższe, lub przedłużyć obecne o 1,5 lub 2cm. Oczywiście nie rozwiąże to całkowicie problemu, gdyż konieczna jest wymiana okładzin, ale hamowanie polepszy się zadowalająco.
Pedał hamulca właśnie nie drgnie bo co ma dalej zrobić? Klocki zaparte o tarczę, tłoczki nie mogą się wysunąć, pompa zregenerowana, ciśnienie na wężach w kosmos, to co ma pójść? XD. Jak odkręcisz odpowietrznik to upuścisz ciśnienia i wtedy po prostu przepompujesz płyn. Czemu tłoczki się zapiekają? Ze starości. Guma twardnieje z czasem i tłoczek się...
Wyciągnij węża z serwa jak przyblokują i sprawdź czy odpuszczą od razu.
Zawór hamulca przyczepy gdzie jest czy tam gdzie się odpowietrza hamulce przyczepy za tylnym kołem po lewej te tłoczki i sprężyny te korki z tego LS wykręcałem wyciągałem nic tam nie było ale można sprawdzić
Witam poszukuję symbolu czujnika ABS prawego tylnego koła - hamulce bębnowe. Dzięki za zainteresowanie pozdr.
Zanim coś doradzę poprosił bym Kolegę (at)Kancer2 , o wyjaśnienie mi zasady działania tylnego zawieszenia tego ,,pojazdu" i sensu zamontowania w ten sposób pojedynczego amortyzatora. Także o zasugerowanie, w jaki sposób odbywa się hamowanie i gdzie jest (są) hamulce tylnych kół? W tym bębnie na dodatkowej osi ? Kolega raczy wybaczyć, ale ta konstrukcja...
Witam. Mam poloneza caro plus który od roku nie był odpalany, parę dni temu naładowałem akumulator i poldek odpalił bez problemu, lecz problem jest na tylnych hamulcach bębnowych. Mianowicie są zablokowane całkowicie. Problem był z nimi już w zeszłym roku trochę trzymały jak stał ale dało sie jechać tylko tarły sie podczas jazdy w tym roku już zablowały...
Zadzwoń do forda i zapytaj o cylinderki jakie były dostępne średnice. Ja bym zakładał bo różnicy nie odczujesz, a Ka, Fiesta i Escort hamulce tylne były praktycznie takie same. A pan sam powiedział że jak nie będzie pasowało to możesz zwrócić. Ale będzie dobrze ;)
Witam robilem dzis w t4 hamulce tylne tzn szczeki i z jednej strony cylinderek i tej strony nie moge odpowietrzyc jest to kolo prawe dodam ze auto ma ABS... Plyn wogole nie dociera do cylinerka wykrecilem przewod i pompowalem na sucho z odkreconym przewodem tez nic nie leci... z lewej strony wszystko jest oki plyn leci czy to moze byc uszkodzony reduktor...
Witam stawiam na samoregulatory, niektorzy probuja czyscic jednak jak sa wyrobione nie koniecznie pomoze. Polecam wymienic (oczywiscie po zdiagnozowaniu) ,jesli chodzi o hamulec nozny to moze byc rownierz zapowietrzony uklad, nalezy odpowietrzyc caly uklad - wlacznie z pompa w bagazniku z przodu,oczywiscie w odpowiedniej kolejnosci. Reczny sprobuj podciagnac,...
No jak na razie z akumulatorem nie mam problemów. Ale ostatnio byłam na przeglądzie i do zrobienia mam hamulce tylne i wymiana amortyzatora. Ale jeszcze jak gośc nacisnął na gaz i całe pomieszczenie się zadymiło stwierdził, że auto zalewa. Wystarczy tylko podregulowac to w gaźniku czy może by inna przyczyna? Czy można jeździc takim autem?
rzeczywiście hamulce to problem czysto elektryczny
Honda Civic 1998 5D 1.5, hamulce tarczowe tylne, system Lucas. Jeśli potrzebujesz zdjęcia, to też się znajdą :) A moje pytanie proszę potraktować poważnie i bez ironii, nie jestem profesjonalistą w tej dziedzinie dlatego pytam. "Profesjonaliści" w Bydgoszczy nagminnie używają smaru miedziowego, który się nie sprawdza do prowadnic.
Ostatnio byłem na stacji diagnostycznej , hamulce na tylnej osi wyszły na hamulcu ręcznym 1.7 a na roboczym 0.8 . Myślę ze to może być regulator siły hamowania , czy można to wyregulować ?
Może korektor siły hamowania tylnej osi.
To właśnie o tylnych mówię, bo przednich teraz nie zablokowało po tym, jak zmniejszyłem ilość płynu. Naprawdę robię to już "na chama" i różnymi sposobami, ale bez poluzowania odpowietrznika się nie da ich wkręcić. Podejrzewam, że winne są właśnie przewody. Hamulce tylne się grzeją, płyn się też nagrzewa i przez to rozszerza, a miałem go trochę powyżej...
Tu się zgadzamy choć nie średnica jest problemem tylko materiał okładziny (obiłem eksperymentalnie okładzinami azbestowymi, hamulce dorównują tarczowym).
Jeżeli nie ubywa płynu, to spróbuj odpowietrzyć.
Dziekuje wszystkim za pomoc,mimo nowych klocków i tarcz , dalej pierwsze hamują hamulce tylnie wiec problem nie został rozwiązany.
W nich ręczny nie nadaje się do użytku w zimę. Wyjmij linki, odmroź, wysusz i załóż z powrotem.
a pompę odpowietrzyłeś?
klocki raczej nie bo to tyl, ale to i tak raczej nie to bo jakies 8 tys km zrobione na nich dalej sa grube, cylinderek moze a jak to sprawdzić??
Proszę Cie bardzo: http://obrazki.elektroda.pl/3809985800_1... http://obrazki.elektroda.pl/9190464900_1... W razie problemów szukaj pod hasłem "torpedo".
Tak,bo te traktory nie maja ,,zwolnic"(w sensie -przy kołach.Zwalniająca przekładnia planetarna jest przy bloku tylnego mostu.Reszta to obudowa tylnej półosi.Jest w niej olej ze skrzyni bo są tam też tarczowe hamulce(mokre).
Mrugająca ramka to wskaźnik ograniczenia prędkości. Żeby to włączyć lub wyłączyć musisz nacisnąć dźwignię hamulca tylnego (pojawi się znak hamowania na wyświetlaczu) i kliknąć dwa razy przycisk zasilania.
Zostały wymienione z przodu tarcze hamulcowe na nowe firmy LPR i klocki hamulcowe na nowe też firmy LPR, pedał hamulca po wymianie jest bardziej miękki i trzeba mocniej wcisnąć żeby auto hamowało, płyn hamulcowy też został wymieniony, ogólnie nie jest źle ale jest w sumie gorzej niż było. Czym to może być spowodowane ? Tylne hamulce zostały nieruszone...
Witam . Trafił mi się ciekawy przypadek DAF-a 106, mianowicie według zeznań kierowcy czasami blokują się mu hamulce a dokładnie prawe tylne koło. Twierdził że usterka występuje pod obciążeniem auta ładunkiem. Od strony mechanicznej wszystko posprawdzane i działa, elektrycznie po podłączeniu kompa jedyny błąd jaki był to prawego tylnego czujnika, ABS...
Panowie więc tak. Zmiana łańcucha napędowego na ten z zestawu naprawiła problem. Trzaski ustały więc to chyba nie była za bardzo wina przerzutek. Zmiana przerzutek odbywa się najpłynniej puszczając gaz i dopiero zmiana przerzutki bez puszczania sprzęgła. Jazda na jackshafcie to jak bym początku zaczynał się uczyć jeździć. Trzeba na nowo wszystko opanować....
I po co cytujesz matole. Jak nie masz pojęcia, odpuść i zleć robotę. Hamulce to nie zabawa.
Witam,mam problem NEOPLAN N1116 Cityliner 3 osie rok 2005. Podczas jazdy zdarza się,że hamulce osi pędnej blokują na około minuty. Auto automatycznie zwalnia,wrzucam na luz,hamulce osi trzymają. Po zatrzymaniu auta lekkim szarpnięciu do tyłu,do przodu hamulec puszcza. Sytuacja zdarza się dwa trzy razy na tydzień,chociaż wydaje mi się,że zaczyna się...
No to troche roboty ma ,bo tam hamulce są przy dyfrze i trzeba odkręcac pochwy półosi napędowych. A żeby to zrobic to trzeba wymontowac tylny most.A przy składaniu 30% szansy że nowe uszczelnienie się zetnie,bo angole zle zrobili fazke wejsciową.Więc od razu kup zapasowe uszczelnienia. Jakby co to zadzwon udostępnie książke serwisową bo inaczej mechanik...
Ale czy samochód jest pusty czy załadowany hamuje tylko przód, tylne hamulce są zawsze zimne... ABS,EBS, to ma hamować i tyle...
Posiadam fiestę z 2004 roku z silnikiem benzynowym 1.3 i mam podobny problem. Przy hamowaniu (nie zawsze) kierownica drży, jak mocno wcisnę pedał to zjawisko nie pojawia się, tylko wtedy kiedy lekko wciskam pedał hamulca, na którym zresztą czuć lekkie pulsacje. Wszystko zaczęło się po wymianie klocków hamulcowych, tarcze zostały przetoczone. Przed wymianą...
A u mnie na działce ostatnio DT 75 tyrał. I tak sobie go oglądałem. Z operatorem pogadałem. Te sprżegła i hamulce tylne można zablokować ponoć na stałe /różnicowy normalnie działa/. I już w cenie złomu masz tylną skrzynię biegów ze zwolnicami i tak mocną, że ....ho ho. Jak patrzyłem na jazdę tego DT-a to dość szybko śmigał /7 biegów/, więc twoja skrzynia...
Tak. Oraz dodatkowo poinformować diagnostę, że hamulce na osi tylnej z uwagi na ich konstrukcje nie będą hamować mocniej niż w ok. 1 kN.
Witam znów się spóźniłem ale jestem już. Długość rurki to 65mm. Średnica w połowie rurki 7,7mm. Grubość ścianki rurki 2mm. A średnica wewnętrzna rurki nie mam bo musiałbym odciąć w połowie:P Ale średnica na wejściu jako rozciągnięte to 4,2mm. A rurki, przed chwilą ze złomu kupiłem specjalnie cały gaźnik, ma średnicę w miejscu przecięcia (ktoś przeciął)...
tylne hamulce są słabsze od przednich chcesz żeby było odwrotnie?
Powodem może być uszkodzony korektor siły hamowania.
Dokręcenie zacisku hamulca tarczowego przedni, nowe śruby Dokręcić 140 Nm Dokręcenie zacisku hamulca tarczowego tylny, nowe śruby Dokręcić 85 Nm
Witam. Może mi ktoś podać numer serwisowy zacisku hamulca, prawy tył, w Insigni A16LET, 2011 rok? Bo stronka opel.7zap.com nie działa bo jest u ruskich albo na Ukrainie. Jakieś napisy po rusku są. Pomoże mi ktoś? Z góry dzięki!
Rozbierz tylne hamulce to się dowiesz, nie jesteśmy wróżkami.
Jeżeli wymieniłeś tylko jedną tarczę wraz z klockami to różnica siły hamowania może wynikać z różnic materiałowych w tarczach i klockach.
Dziękuję Ci bardzo. Do podziękowania za pomoc jest do kliknięcia specjalny przycisk Pomógł. Tłumacz nie chce tego przetłumaczyć. Trzeba przepisać litera po literze. Tekst zabezpieczony przed kopiowałem. Napisałem przecież: Niestety nie da się przetłumaczyć na zasadzie kopiuj/wklej tylko przez przepisywanie tekstu. Ogonki na literach można pomijać....
Rozumiem że blokuje tylne hamulce po delikatnym naciśnięciu hamulca i koła stają w miejscu?
Aha a na jakiej zasadzie dziala reczny? moge zaciągnąć reczny na maxa i nacisnąc max na hamulec nozny wtedy hamulce tylne bedą hamowane 2 krotnie? nic nie zepsuje? Tak pozatym da sie ocenic stan klocków bez zdejmowania kół jak? jak opony wymienialem to na mój gust klocki mają taką samą grubosc jak 5 lat temu co jak to auto kupowalem, wcale sie nie zużyly...
Powracam do tematu Wymieniona inna pompa, problem ten sam. Na stacji diagnostycznej na rolkach hamulce perfekcyjne. Pomocy!
Tematu jeszcze nie zamykam gdyż problem nie do końca rozwiązany, "czeka na lepsze czasy". Hamulec zasadniczy dziala prawidłowo, jedynie lewe tylne słabo na recznym.
Słabe hamulce, które przednie czy tylne, czy nierówno bierze. Skoro wziąłeś się za tylne to pewnie tylne słabe, co z korektorem nie stoi nie jest zatarty? Tłoczki płynnie się przesuwają lewo, prawo
Blokuje koła tylne.
no skoro byl by lod pod spodem to auto by sie slizgalo no nie. A tu jest tak zupełnie inaczej Co jest inaczej? Hamujesz i włącza się ABS bo jest ślisko, ruszasz włącza się kontrola trakcji, bo jest ślisko. Sprawdź też czy Ci tylne hamulce nie trzymają. Masz rower? Tylne hamulce są ok, przynajmniej tak mi się wydaje. Ręczny trzyma znakomicie, na 3 ząbku...
Konstrukcja narazie staneła w miejscu problem ze znalezieniem pługa i dorobieniem zaczepu do niego jedyne co zrobiłem to dwa osobne hamulce na tylne koła co się sprawdza przód został pbciążony jak pogoda dopisze to znowu trza bedzie działać .
objawy są takie że siłownik przepuszcza powietrze cały czas podczas hamowania i podczas jazdy gdy zaciągnę hamulec reczny jest wszystko ok ,może ktoś mi podpowiedzieć czy to jest uszkodzona membrana w siłowniku czy coś innego ,kupiłem membrane i chce to wymienić ale nie chcę też demontować i rozbierać siłownika jeśli to nie membrana . z góry dziękuje...
(at)lukaszb6661 (at)milejow Próbowałem wymusić pracę pompy ABS, pompa chodziła, ale płyn nadal nie szedł na lewy tylni zacisk, a dziś się pogorszyło, bo teraz nie dochodzi płyn na oba tylne zaciski. Przód się ładnie odpowietrzył. Auto trafiło do mechanika, spróbują odpowietrzyć hamulce ciśnieniowo. Jak to nie pomoże, to będą szukać, czy to pompa hamulcowa,...
Witam, mala 'poprawka', bo to niestety czesty blad poczatkujacych 'renowatorow' - czyli 'chromowanie wszystkiego'... Poczatkowo czesci rowerowe, motocyklowe, samochodowe, itp., np. czesci maszyn do pisania lub do szycia - byly wylacznie niklowane, az do ok. 1928 / 30 roku. Niklowanie ma lekko 'zoltawy' kolor i przypomina 'stare srebro', bo powloki niklowe...
skuteczność hamowania samochodu znacznie się obniży. Nie do końca, ale prawie - zmieni się "stateczność" pojazdu. W praktyce 90% siły hamowania przypada na przód - samochód nurkując, dociska przednią oś do podłoża, co jeszcze bardziej potęguje siłę hamowania, poprzez zwiększenie przyczepności (tarcia), hamulce tylnych kół zaś, pomagają tylko w utrzymaniu...
Rozstaw jest identyczny, więc pasować będzie. Model 1.4 SW ma tylne hamulce bębnowe, a 2.0 GTI ma tarcze, i tu może być niewielki problem.
Regulator hamulca osi tylnej i jeśli masz z tyłu bębny to hamulce do przejrzenia. Płynu przypadkiem nie ubywa?
Po zablokowaniu hamulca nożnego w pozycji wciśniętej spróbowałbym popuścić przewód hamulcowy na tył przy pompie ABS, jak pojawi się płyn to znaczy, że coś jest nie tak w przewodzie na tył. Mówisz, że: w układ jest wpiety hydrauliczny ręczny może w tym jest problem, zamienione przewody, albo jakiś zawór odcinający tylne hamulce? Przed problemem hydro...
Miałem to samo tylko dochodziło do "walenia" w tylne hamulce. Nie dość ze tarło to waliło. Dałem sobie spokój - pół roku walki. Cuda robiłem. Przestałem na to zwracać uwagę tym bardziej ze hamulce dobrze hamowały i było ok. TTTM.
Można się przyczepić jedynie do krzyżaka kolumny kierowniczej Napraw i sprawdź tuleje w przednich/przednich wahaczach czy nie "miękkie". Jak rozgrzejesz hamulce jakie bicie, nie blokuje wtedy któreś koło. Tylne hamulce też sprawdziłeś?
tylne hamulce astra tylne hamulce blokuje tylne hamulce
wyważarka wirników podmiana kanały nagranie pliku video
trójfazowy stabilizator napięcia fajne obrusy
Różnice w pierścieniach czujnika wału VW Crafter 2.5 TDI Optymalny punkt pracy EL34 w układzie SE