Proszę Cie bardzo: http://obrazki.elektroda.pl/3809985800_1... http://obrazki.elektroda.pl/9190464900_1... W razie problemów szukaj pod hasłem "torpedo".
Witam, Jest to gniazdo diagnostyczne używane do sprawdzania błedów i ustawień technicznych, mając odpowiedni program możesz to odczytać właczając właśnie do tego złącza. Pozdrawiam
Dodam że tłoczki są wkręcane, nie wciskane. Toś nam nowinę napisał. Rozebrać całość, dobrze wyczyścić, prawidłowo zmontować i będzie nienagannie spełniało swoja funkcję!
Tam na dole, przy rozpieraku sprzęgniętym z linką jest taki spory wypust, na którym opierają się krawędzie szczęk. Jeśli szczęki są mocno zużyte i sztucznie zrekompensujesz to naciągiem linki, rozpierak mocno oddali szczęki od tego szmela, co po zaciągnięciu hamulca spowoduje, że dodatkowo oddalą się od niego. W takiej sytuacji, po zaciągnięciu hamulca...
nic sie nie stanie ale lepiej jak podjedziesz gdzies na komputer i odblokują tobie zaciski przez komputer
Aby dokręcić koło pasowe dajesz 4 bieg, wciskasz hamulec i dokręcasz koło pasowe zadanym momentem. W 90 % silników ten sposob jest skuteczny. W pozosałych trzeba sie namęczyć/pokombinować.
Problem tkwi w przewodzie elastycznym.
to kolo służy do napędu wakumpompy którą podłącza się do serva
Wymiana hamulców 150zł za koło plus cena części, 200zł za dorobienie ręcznego plus części.
Odpalę volvo nabiję powietrza pełny stan i zaciągnę ręczny hamulec to prawe koło zablokowane a lewe się kręci i z nożnym hamulcem podobnie co to może być za przyczyna Jeśli siłownik jest ok. to najprawdopodobniej samoregulator w zacisku uszkodzony.
Jeśli silnik kosiarki jest już wysłużony, to może czas pomyśleć o remoncie. Sprawdź odmę silnika. Czy przypadkiem nie kosiłeś na pochyłościach terenowych, co, może tłumaczyć zassanie oleju i stąd nadmierny dym. Sprawdź poziom oleju (czy był wymieniany na świeży po sezonie pracy). Gaźnik do przeczyszczenia (dysze) i filtr powietrza do ewentualnej wymiany....
Autodata podaje żeby dokręcić to na 225Nm, popuścić i dokręcić o 50Nm i 60stopni. Koło opuszczone hamulec wciśnięty. A w rzeczywistości to każdy pierze to pneumatem, albo dokręca w opór.
Po naciśnięciu hamulca popuść odpowietrznik i zobacz czy będzie dobrze, może przewód elastyczny się rozwarstwił w środku, miałem już taki przypadek.
Jeżeli bez świecy ciężko kręci to jest źle coś poskładane, zahamowany hamulec lub cewka ociera o koło magnesowe, ewentualnie nie ma oleju.
Skoro po zaciągnięciu hamulca koło się obraca to trzeba wyregulować szczęki pokrętłem na rozpieraku.
Cześć, auto renault trafic 2009r po długim postoju, zablokowała się linka hamulca ręcznego, dźwignia przy zacisku była w pozycji zaciągniętej , mimo to auto jeździło, wyszło wyszło wszystko na przeglądzie. Wymieniłem linkę i oczyściłem klocki i cały zacisk. Tarcza zacisk i klocki dwu lenie niema śladu przegrzania i zużycia (przebieg po wymianie 12tyś)....
Możesz mieć 2 usterki. Modulator lub zwarcie na jednym z czujników. Prawdopodobnie świeciła się kontrola od ASR lub migała.
Przy poluzowanym naciągu pasek ślizga się na kole pasowym silnika, wtedy hamulec blokuje koło pasowe na kosisku.
Witam kupiliśmy hulajnogę jakąś chińska marki Kugoo Kirin S3 Pro, 250W... Hulajnoga nie posiada gwarancji kupiona okazyjnie .... Wszystko jest fajnie śmiga fajnie przyspieszenie super ale problem jest z hamulcem a mianowicie... ona ma hamulec elektryczny wbudowany w koło i po naciśnięciu hamulca praktycznie nie hamuje.. choć pali się lampka że hamuje...
Witam Chciałbym spytac gdzie znajde jakas regulacje od hamulca recznego, hamuje mi na jedno kolo , 2 bardzo słabo, linka napewno cała, po odkreceniu osłony w kanale zauwazylem ze kolo ktore hamuje jest znacznie bardziej naciagniete, miejsce łaczenia z 1 linki na 2 idace do kól jest wyraźnie przekrzywione na strone koła ktore hamuje, gdzie wiec naciagnac...
Załatw sobie koło z hamulcem tarczowym zamiast tarczy daj zębatkę.
Inne rozwiązanie- silnik od kosiarki elektrycznej, ma hamulec i wielostopniowe koło pasowe.
Układ hamulcowy jest zapowietrzony, odpowietrz dokładnie hamulce, a wszystko wróci do normy.
Odpalamy i ono dalej tak stoi, zwalniamy blokadę i serwo się cofa do pozycji początkowej. Owszem, ale przyblokuj trzpień tak, żeby nie mógł się cofnąć do końca, powiedzmy ze 3mm i naciśnij kilkanaście razy hamulec. Koło pozostanie zahamowane. Owszem ale nie w każdym przypadku, tylko tu akurat chodzi o nie cofanie się tłoczków poompy.
W omedze są tarczobębny. Podnieść koło, jeden wciska hamulec, drugi próbuje kręcić kołem. W momencie puszczenia hamulca koło musi zacząć obracać się swobodnie. Jeśli puści po chwili to jest problem. To samo na odpalonym w celu sprawdzenia serwa.
Witam, jakiś czas temu zauważyłem, że nie blokuje mi się (nie hamuje) tylne lewe koło hamulca ręcznego, prawe działa. W grudniu 2018 r, został wymieniony cały elektryczny hamulec (używany), i nowe linki, wszystko działało, ale jakiś miesiąc znajomy spostrzegł że prawe tylne koło podczas ruszania bardzie jakby blokuje, później puszcza hamulec, niż lewe....
Klocek powinien troszeczkę dotykać tarczy, ale gdy na podnośniku zakręcisz kołem to powinno się kręcić. Klocek mimo że dotyka tarczy nie powinien unieruchomić koła. Dopiero po naciśnięciu hamulca klocki się zaciskają i unieruchamiają tarczę czyli koło.
Sprawdziłeś czy hamulec Ci odpuszcza ? Po zimie może "zamarzł". Zacznij od tego.
Na początek przeprowadziłbym odpowietrzanie. i potem przetestował.
Po wymianie łożyska i po dokręceniu nakrętki proponowałbym zrobić próbę. Zakładam, że jarzmo i zacisk hamulca będzie ściągnięty. Należy założyć tarczę hamulca, koło i je pchnąć dosyć energicznie ręką. Powinno zrobić kilka obrotów przed całkowitym zatrzymaniem. Wtedy mamy pewność, że nie ma zbyt dużych oporów na łożysku.
Skoryguj ustawienie zacisku hamulca - zobacz, czy koło nie obraca się z oporem.
Czy jest możliwe abym coś zle poskładał w pompie hamulcowej ? Choć nie ma tam żadnych cudów . Parę oringów , dwie sprężyny, tłoczek . Złóż to do kupy. Odpal samochód powciskaj hamulec aż to koło się zablokuje. Nie musisz jeździć do tego. Potem rozepnij podciśnienie od serwa i sprawdź czy przypadkiem nie puści wtedy. Ruszałem regulację luzu serwo-pompa?
Jesli nie używasz hamulca na jedno koło to najlepiej zastosować jedną pompkę krótką i trójnik. Najprostsze i najskuteczniejsze rozwiązanie.
No z tym cylinderkiem na zwolnict jest też problem bo podniosłem ciągnik do góry i dokrecalem regulacje hamulca do momentu aż koło przestanie się kręcić gdy koło stanęło to popuscilem trochę żeby mogło się swobodnie kręcić. Teraz gdy nacisne z całej siły hamulec to tłoczek wychodzi za daleko aż ucieka płyn.
Między pedałem a pompą jest regulacja trzeba by sprawdzić czy jest odpowiedni luz między popychaczem a pompą. Sam się nie przestawi i nie trzeba go regulować jak było dobrze. Jeśli po podciągnięciu pedału hamulca koło się odblokowuje to sprawdź pompę, być może sprężyna pękła w pompie i tłoczysko się nie cofa do końca.
Witam. Po małym uderzeniu hulajnogą blaupunkt, świeci się ciągle światło hamulca. Pozatym tylne koło hamuje. Jak temu zaradzić?
Witam, mam Lagunę II 2003, benzyna, dwie karty. Po wyjęciu baterii i włożeniu ich z powrotem nic nie działa, auto musiałem otworzyć kluczykiem. W prawych drzwiach z tyłu słychać stukot, który ustaje, gdy nacisnę blokadę drzwi koło hamulca ręcznego.
Klocki chodzą luźno? Prowadnice w jakim stanie?
Dzięki za podpowiedź, a czy muszę wyjąć klocki żeby to sprawdzić ? Dzisiaj podnosiłem koło i kiedy naciskam na hamulec nożny koło hamuje , kiedy zaciągam hamulec ręczny również koło hamuje oczywiście przy kręceniu ręką.... Czy możliwe że teraz jak dokręciłem śrubę regulatora na klucz 10, i odpuszczeniu jednego obrotu będzie teraz hamowało ? Czy dojdzie...
Witam. Mam identyczny problem, tj. po zahamowaniu czy to hamulcem roboczym czy postojowym, po puszczeniu hamulca koło dośc ciężko się obraca, jak postukam w zacisk to luzuje i koło sie lekko obraca. Dodam, ze linki ręcznego sa lużne. Wydaje mi się, ze tłoczek sie nie cofa, jaka może byc przyczyna niecofanie tłoczka? czytałem ze można zablokowac nacisnąc...
Tak wcześniej pisałem o tym , że ciągnie na sprzęgle , bo nie działał hamulec ( przed awarią też nie działał i było ok ??) . Ale po naprawie i regulacji hamulca , koło pasowe się zatrzymuje . Napinacz regulowałem i w jedną i drugą stronę - nic nie daje. Pozostaje chyba tylko kwestia: 1 może troszkę dłuższego pasa - jeśli ten luz jest za mały 2 może...
Cześć, Laguna 3. Problem z hamulcem, ręczny jest elektryczny. Auto unieruchomione, jechało sprawnie do czasu zatrzymania na parkingu i odpaleniu po chwili, jest zablokowane. Słychać dźwięk spuszczania hamulca ręcznego, ale jedno koło nie obraca się. Co w takiej sytuacji?
Biegi ciężko wchodzą jeśli sprzęgło nie rozłącza. Objawy widoczne silnik odpalony bieg ciężko wchodzi silnik zgaszony bieg lekko wchodzi koło unieść na lewarku do góry zwolnić hamulec ręczny koło ma się kręcić na odpalonym silniku wciśnij sprzęgło koło ma stanąć jeśli nie stanie sprzęgło ciągnie.
Koledzy mam pytanko czy ciężko jest wymienić uszczelki gumki w zacisku tylnym hamulcowym w Sharanie 97 r bo kupiłem zestaw naprawczy .Powodem rozbiórki zacisku jest to że jest porwana gumka która chroni cylinderek , no i cylinderek się nie chowa po puszczeniu hamulca koło nieznaczne hamuje i grzeje się tarcza hamulca i felga. proszę o instrukcje jak...
Witam. Samochód używany sporadycznie. Ostatnio podczas jazd pojawił się problem. Po kilku km felga lewego przedniego koła jest cała gorąca aż strzela. Hamulec został cały rozebrany, wyczyszczone prowadnice klocków itd. Tłok nie był łapnięty ale został rozruszany tam i spowrotem. Koło na zimnym obraca się swobodnie nie widać by coś blokowało. Problem...
Witaj, jeżeli koło ociera o ramę, to centrowanie koła nic tu nie pomoże. Poluzuj nakrętki przy piaście mocujące koło, ustaw je, by było równo między widełkami i następnie skręć. Po tej operacji ustaw hamulce. Koło centruje się w przypadku gdy bije na boki lub góra - dół. Pozdrawiam.
koło dżwigni ręcznego hamulca
Mam problem z hamulcem przednim a konkretnie prawym w moim Maluszku wymieniłem już cylinderek na nowy, odpowietrzyłem i dzieją się dziwne rzeczy a mianowicie po naciśnięciu pedału hamulca koło hamuje Ok. Ale podejrzewam że nie wracają szczęki bo koło cały czas hamuje choć nieraz puści ale to rzadko i do tego tak się grzeje felga że można jajka smażyć.
Witam, mam kolejny problem z władimircem . Był cały czas hamulec na jedno koło na prawe i nagle się zrobiło że nie ma .Nawet jak się wciśnie hamulec to nie ma żadnej reakcji, ciągnik jedzie gdzie chce.Nie wiem czy coś się urwało ??Mam pytanie czy zdejmę koło i odkręcę pokrywe czy dostanę się do taśmy hamulcowej??Czy zdejmować trzeba całą tą pochwę (zwojnice)??Czekam...
Witam!! Mam problem z tym cudem techniki a mianowicie blokuje mi się prawe przednie koło już w momencie gdy pozostałe jeszcze nie. Gdy puszcze hamulec koło nadal jak by hamowało, puszcza dopiero po czasie. Dodam jeszcze że pozostałe koła hamują dopiero gdy pedał prawie dotyka podłogi. Rozbierałem każde koło i jest wszędzie wszystko ok. Jeszcze dla pewności...
To 14 lat to trochę przesada, ale faktycznie istanie możliwość, że odklejona okładzina wciska sie pomiędzy szczękę, a bęben i blokuje koło. Inna sprawa- poznaj zasadę działania hamulca bębnowego /nie jest tak prosta jakby sie wydawało/. Temat toczenia bębnów i tarcz został juz opisany- przyłączam sie do opinii.
Odkręć od zwijacza przewodu przewód zasilający, będzie łatwiej przywrócić prawidłowe ustawienie sprężyny. Jak już masz zwijacz bez przewodu to zwolnij hamulec i kręć dużym kołem w stronę tej pani na zdjęciu :) Najpierw sprężyna troche sie wygnie a potem będzie już cofać tzn. tak jakby chciała zwijac kabel, więc pomagaj sobie hamulcem. Po przekręceniu...
Zapomniałem dodać, że pompę ABS-u odpowietrzałem dwa razy, tylko za pomocą komputera i procedury, wduś hamulec, odpowietrzanie, puść hamulec, kolejne koło, ale bez użycia pompy podciśnieniowej. Ale dzięki spróbuję również jutro jeśli uda mi się dogadać z zaprzyjaźnionym mechanikiem😁
Bębny?Jak tak to zdejmij koło i uderz młotek kilka razy w bęben.
żle Ci czyta prędkosć z jednego koła podczas hamowania(zaniża),wtedy ABS mysli że koło ma poslizg .
Jemu ściera się zewnętrzny więc nic od tłoczka tylko zacisk dusi sobą do tarczy a tłoczek się luzuje bez problemu. No chyba że ten pug ma tłoczki na zewnątrz...... Podłożyć coś pod koło żeby nie pojechał, podnieść auto, zdjąć koło, depnąć zdrowo na hamulec, puścić hamulec, sprawdzić czy ciężko się kręci, jeśli tak to pociągnąć zacisk do siebie (można...
To co piszesz wskazuje na wybite panewki capstana, zaobserwuj czy taśma nie idzie za nisko po głowicy audio (jak dociśniesz rolkę i będziesz miał stabilny obraz puść i zaobserwuj czy taśma nie przesuwa się w dół).
Takie mam pytanie do autora, mianowicie: jak jest tutaj dokonywany pomiar prędkości obrotowej? Jest na to kilka sposobów i rozważam, który najlepiej by się nadawł. Aktualnie jestem w trakcie konstruowania sterownika do takiego samego silnika ale w topologii pełnego mostka H na tworniku z odzyskiem energii z hamowania. Na hamulcu (koło na silniku) przymocowałem...
Wszyscy piszący o sprzęgle odśrodkowym chyba nie mają pojęcia jak działa albo nigdy skuterem nie jeździli. Jak sprzęgło już złapie to nie puści od różnicy obrotów, muszą one po prostu spaść. Najprościej to zauważyć stawiając skuter na stopkach. Odpalamy silnik, koło jest luźne (pomijamy fakt że zazwyczaj lekko ciągnie). Dodajemy gazu, rozpędzamy koło...
Zapewne chodzi o koło pasowe (koło zamachowe jest od strony sprzęgła i jest na kilka śrub) koło pasowe na normalny gwint, też miałem problem z odkręceniem tej śruby, najlepiej wrzucić 1 bieg i druga osoba musi wciskać hamulec do oporu. Najlepiej wziąć długą przedłużkę, by dźwignia klucza wyszła za obrys auta.
Kiedy wymieniałeś płyn hamulcowy? Nie blokuje Ci się koło? Miałem taki sam objaw - hamulec trzymał jedno koło, zacisk się grzał, płyn się gotował i efekt był podobny do zapowietrzenia.
Czyli źle dobrana/wyregulowana linka. Hamulec ociera o koło. Zwal rozrusznik i zobacz co jest nie tak.
Czujnik stopu jest koło pompy hamulca. Jak on jest dobry, to podałem link od postu na Elektrodzie. Był podobny przypadek i rozwiązaniem okazał się uszkodzony czujnik sprzęgła (po wymianie) awaria z światłami ustąpiła. I na zdjęciach pokazany jest czujnik sprzęgła.
Zblokój tylne koło wciskając hamulec i odkręcaj.
Jak wypniesz bezpiecznik to ABS będzie wyłączony i nie powinno być tego "odczucia" na pedale hamulca, hamulce powinne działać normalnie (no prawie...) Tak czy inaczej dobra diagnoza komputerowa z podglądem parametrów kół powinna dać rozwiązanie które koło daje nie właściwe wskazania prędkości....
Bardzo o to proszę, tylko jedno zdj. To naprawdę niewiele roboty, ściągniecie puszki koło hamulca, zrobienie zdj. i wrzucenie go tutaj. Bardzo proszę.
No to inaczej, koło w górę, noga na hamulec - puść hamulec i sprawdź czy koło się swobodnie obraca, i tak kilka razy, ręcznym też tak próbuj.
Jeśli chodzi o wymianę czy też wyciągnięcie klocków to wcale nie trzeba to robić kompem tylko odkręć cały hamulec postojowy ( 2 śrubki) a pod tym jest śruba na dużego TORXA i zluzujesz klocki do wymiany, sam to robiłem jak mi ręczny koło zablokował kiedyś. Pozdrawiam
Trzeba sie nauczyć czytać ze zrozumieniem wyraźnie jest napisane "po naciśnięciu hamulca jedno lewe koło z tyłu hamuje" jak by był problem z ręcznym to odrazu by hamowało a nie dopiero po naciśnięciu hamulca.
Witam. Mam problem. Mianowicie nie odbija mi tloczek po nacisnieciu hamulca i koło podczas jazdy nagrzewa się. Rozebralem zacisk i tloczek jest 'czysty' bez rdzy. Wiec co moze być przyczyną. Czy to moze wina ręcznego? Pomożecie?
Dla potomnych, regulacja linku hamulca postojowego w W245 jest na tylnej belce, bliżej lewego koła. Wystarczy zdjąć lewe koło na podnośniku i jest bardzo dobry dostęp. Regulacja prosta i przyjemna;-) Pozdrawiam.
(at)Mobali Bingo To będzie przednie koło od jakiegoś moplika około lat 30 lub wczesne powojnie. Producentów takich było wiele (wanderer czy nawet SHL) ale często miały licencyjny silnik. Co to dokładnie to raczej mała szansa ze ktoś pozna. Generalnie było tak że jakaś fabryka rowerów kupowała silniki i wio z produkcją. Fabryka rowerów mniej lub bardziej...
Byłem u dwóch mechaników i żaden nie potrafi zdiagnozować przyczyny piszczenia w jednym kole. Co było robione: - czyszczony cały układ hamulcowy - wymienione klocki - przed wymianą to samo było - regenerowany zacisk - po drugiej wizycie mechanik zauważył, że była zagięta sprężyna/blaszka trzymająca klocki - po odgięciu problem po jakimś czasie wrócił...
Podnieś każde koło, sprawdź obracając nim czy hamulec nie trzyma i nie słuchaj bzdur kolegi wyżej.
(at)mipix Dzisiaj z jak jechałem do pracy używałem tylko tylnego hamulca, w trakcie jazdy użyłem manetki gazu i koło samo zmieniło pozycję bez użycia przedniego hamulca. Więc to raczej odpada, w poprzednim kole w którym był ten sam silnik nie było w ogóle tarczówki, a ten sam problem się pojawiał, tyle że nie wiedziałem wtedy że to od używania manetki...
We fiacie aby dostać się do wiązek kablowych i wtyczek trzeba naruszyć wykładzinę podestu.Zerwać,wykonać otwory aby dostać się do śrub lub porozginać brzegi papieru ściernego. Dodano po 24 Ale jak chodzi o tylne koło to najpierw trzeba poluzować linkę od hamulca i odblokować to koło.
A zatem ciekawość wygrała. Niestety zdjęcia wyszły licho ale może coś się da zobaczyć. Koło pierwsze hamulec pół-bębnowy koło rozmiar 19 charakterystyczną cechą może być blokada "szczęko-trzymacza" może ktoś po tym rozpozna. 750964 750963 Piasta cienka bez hamulca jest za to wieloklin może przez ten wieloklin było połączenie z piastą i kołem łańcucha....
Witam, Proszę o pomoc. Zauważyłem po zimie, że w motocyklu przedni hamulec ciągle trzyma. Zabrałem się wiec od razu do roboty. Zacisk rozebrany, tłoczki wyczyszczone i wysmarowane. Korzystając z okazji wymieniłem też klocki. Poskładałem wszystko i założyłem na motocykl. Odpowietrzyłem. Hamulec nadal trzyma… Jeszcze raz rozebrałam wszystko i jeszcze...
Ale jeśli tłoczek nie odbija, to znaczy, że częściowo hamulec trzyma, tak? Czyli powinno to koło się grzać? To może tak sprawdzić? Czyli co? Sama wymiana klocków nic nie da?
otwierasz maskę i po prawej stronie koło pompy hamulca masz 2 cm x 2cm przycisk wciśnij
Pasowała by fota, ja piszę o tych co są poniżej serwa hamulców, koło podłużnicy.
Możliwe że jest naciągnięta linka i hamulec ociera o koło magnesowe. Znajdziesz go z tyłu silnika.
To znaczy jak ktoś będzie trzymał do podłogi hamulec nożny to wtedy popuścić odpowietrznik? Nie, wtedy jak koło będzie się ciężko obracać, jeśli puści po poluzowaniu odpowietrznika to wiadomo gdzie szukać.
Jak by było OK. to hamulec by był . Zdejmij koło i zajrzyj do środka to zobaczysz co nie jest OK. .
Nie działa mi dmuchawa od ogrzewania w Merlo 1638. Gdzie znajdują się bezpieczniki? Dodatkowo, cieknie mi płyn hamulcowy koło pedała hamulca. Czy mógłbyś mi powiedzieć, gdzie znajduje się zbiorniczek od płynu hamulcowego? Przepraszam za moją niewiedzę, jestem nowicjuszem w tych sprawach.
Problem z hamulcem tylnego prawego koła w dalszym ciągu istnieje , pomimo wymiany nowego cylinderka i odpowietrzeniu układu. Problem jest taki , że po puszczeniu pedału hamulca , tylne prawe koło jest zahamowane ( cylinderek wysunięty). Jeżeli odkręcę odpowietrznik i upuszczę płynu, cylinderek się cofa i dźwignia zostaje zwolniona , tym samym koło przestaje...
Witam, Mam problem z hamulcem w oplu astrze f , lewe tylne koło nie hamuje znacznie słabiej bo 60% mniej jak prawe. Wymieniłem cylinderki i nic . Na przeglądzie już drugi raz mi wyszło że nie ma hamulca na te koło,dodam że ręczny działa bardzo dobrze. Może miał ktoś podobny problem ? Pozdrawiam Emil
szukacz ukrytego wyłaczkia koło hamulca. wyłaczac go w razie dłuszego postoju
Witam, zabrałem się za wymianę rozrządu w moim Oplu, silnik Z16XE niestety już na początku pojawił się problem. Nie mogę odkręcić śruby trzymającej koło pasowe na wale korbowym. Wał silnika blokuję wciskając hamulec na piątym biegu, koło pasowe stoi w miejscu niestety śruba mocno się trzyma nie daje się odkręcić. Podobno to się zdarza. U mnie nie pomaga...
Stoi dźwignia ręcznego w lewym zacisku.
W takim wypadku dziękuje wam za informacje. Zapewne pozostanie hamulec na jedno koło aż kiedyś przy okazji się to naprawi.
Cześć Trafił mi w ręcę do naprawy rower stacjonarny Kettler Racer S. Usterka polega na braku hamowania koła zamachowego za pomocą którego obciąża się osobe ćwiczącą na nim. Hamowanie jest magnetyczne ( cewka hamująca-koło zamachowe) Po podaniu napiecia zewnetrznego na cewke koło się ładnie zatrzymuje. Moduł sterujacy cewką raczej ok bo po rozpedzeniu...
Jak to jak dajesz dwa koła pasowe i szeroki pas jako pasek napędowy i jak przybliżasz lub oddalasz koła to masz mocniejszy albo lżejszy naciąg. Jak już zredukujesz naciąg to możesz zastosować hamulec na koło choćby hamowanie magnetyczne.:D
Można pomyśleć o docisku do kół. Coś jak w mini hulajnogach. Dawniej w rowerze był taki hamulec na przednie koło, kawałek gumy dociskany był do przedniej opony. http://www.rower.com/images/bb_l/9650.jp...
Ręczny działa normalnie nic się nie blokuje , bez hamulców koło kręci się lekko. Ja jednak obstawiam regulator.
Jeśli nie możemy ruszyć to fajną opcją jest lekkie dociśnięcie hamulca w trakcie ruszania żeby przyblokować koło bez przyczepności, drugie również zacznie się obracać
Cześć, ostatnio po mocnym zaciągnięciu hamulca ręcznego dźwignia zrobiła się luźna, więc podejrzewając, że linki się wyciągnęły, zleciłem ich wymianę. Wymianą zajmował się mechanik, odebrałem od niego samochód, jednak ręczny łapał dopiero na 6 ząbku. Chciałem trochę go podciągnąć, ale w jednym z zacisków zauważyłem dziwną sytuację. Gdy ręczny jest...
witam koło silnika masz hamulec i może być ze nie odbił do konca poruszaj te cięgno od hamulca
Podejrzewam że modulator. A jak masz wyjscia z modulatora-Jedno wyjscie na strone, czy każde koło oddzielnie?
czy łozyska są ok? także w skrzyni? wszystkie opony równo wytarte? wszystkie hamulce ok? jeżeli jedno łożysko ma luz i podczas jazdy przestawia się tarcza hamulca blokuje lekko koło to będzie ściągać tylko podczas jazdy. może byc też tylne koło. Tarcze są równe?
tylny koło hamulec hamulec samochód automatyczny hamulec silnik trójfazowy hamulec hamulec
bezpieczniki octavia głowice termostatyczne podłogówka instrukcja radio smart
moment dokręcania korbowodów moment dokręcania korbowodów
Terkoczący dźwięk w piecu Junkers - przyczyny i rozwiązania Jak wyłączyć tryb grzania w piekarniku - porady