jeśli syczy spod pedału hamulca to serwo
Serwo.
Jak ciągle syczy to serwo, jak przy naciskaniu pedału to tak ma być.
Może serwo przepuszcza i "syczy".
Jak syczy po naciśnięciu na pedał, to jest uszkodzone serwo i żaden przewód ani zaworek nie ma nic do tego
Prawidłowo działające serwo syczy i już. Taka jego natura. Może wcześniej nie zwróciłeś na to uwagi...
Syczy serwo to nie ma z tym nic wspólnego, poczytaj jak odpowietrzyć układ z pompą abs.
tak jest i to nie tylko uszczelka ale cały zespół wraz zaworami nie jest to do naprawy brak części zamiennych . Sprawdz czy nie poluzowała się pompa hamulcowa jak nie to raczej serwo do wymiany
Coś mi nie pasuje.Jak do dolnego króćca na pompce vac podłączę wakuometr to mam -9.5bar.Naciskam pedał hamulca i nic.Jak pedał hamulca nacisnę spokojnie to podciśnienie spada do -0.3,jak naciskam pedał szybciej to podcisnienie spada do 0.Jak trzymam wciśnięty hamulec to podciśnienie powoli rośnie do -9.5bar.To serwo które mam teraz założone trochę syczy...
właśnie szukałem odpowiedzi o podobnym problemie - słaba skuteczność hamowania.. u mnie jest tak, że przy wyłączonym silniku pedał hamulca jest dosyć twardy a po uruchomieniu silnika pedał zaczyna pomalutku wpadać tak jakby m-dzy sekcjami pompy płyn się przelewał.. ale bardziej podejrzewam serwo Tak jak kolega syczy mi kiedy "podpompowuje" hamulce tak...
z tego zużycia paliwa i jak to kolega nazwał "ząbki podczas przyspieszania' można by wnioskować ze coś szwankuje jednak jesli chodzi o skład mieszanki . Te ząbki znikaja gdy silnik jest ciepły z prostego powodu ciepły silnik lepiej spala nadmiar paliwa. Może warto podmienic labde , którą wcześniej wykluczyłem. Szkoda że te samochodziki nie sa zagazowane...
Jak coś to vaccum a nie wspomagania, najpierw trzeba coś posprawdzać a nie od razu wymieniać bo może to być równie dobrze uszkodzone serwo. A czy to czasem nie jedno i to samo? W samochodach z silnikami wysokoprężnymi do wytworzenia podciśnienia dla celów wspomagania potrzebna jest pompa. A i po polsku lepiej brzmi. Natomiast co do meritum, gdyby było...
Uszkodzone serwo.
Przy serwie ładnie zasysa (palec łapie i trzyma) z tego co zaobserwowałem to w kabinie nic nie syczy także jakiś nieszczelności nie ma ale zerknę - na co zwrócić konkretnie uwagę? Serwo moim zdaniem jest ok ponieważ silnik chodzi równiutko i nie słychać żadnego syczenia w okolicach serwa.
Nieszczelne serwo.
Uruchom silnik podnieś maskę i na jałowym powinieneś słyszeć syczenie w okolicy serwa jeśli dziurawe.
Może jaśniej; kolektor wciąga za sobą powietrze poprzez wężyk z serwa. Wspomaga nam to w wcisnięcie hamulca. Nie wiem czy w sprawnych matizach słychać lekkie syczenie w okolicy kolektora. ale uszczelniłem silikonem bo nie dało się tego rozebrać Syczy (nie we wszystkich autach) właśnie zawór serwa. Musisz opisać jaśniej (I tak uważam, że to serwo).
Serwo jest szczelne bo po 2-3 godzinach postoju samochodu w garażu ściągając wężyk od podciśnienia to słychać jak syczy.
No ja bym na twoim miejscu przede wszystkim sprawdził serwo ,i przewód łączący serwo z kolektorem.Podejrzewam że jest tam gdzieś nieszczelność przez które zasysa lewe powietrze i to na wolnych obrotach powoduje spadek obrotów i gaśnięcie. Obsłuchaj dobrze czy nigdzie tam nic nie syczy ,niech ci ktoś podepcze na hamulec przy zapalonym silniku .A w ogóle...
przewod wychodzacy z pompy vacum idzie do serwa ma po srodku zaworek zwrotny z ktorego wychodzi kruciec na podlaczenie reszty ukladu podcisnienia czyli zaworki n75 turbo klapa gaszaca egr itp...w serwie cisnienie trzyma gdyz podczas wyciagania krućca z samego serwa slychac jak syczy powietrze.wiec serwo jest sprawne
Pytanie czy serwo od hamulca jest sprawne i nie puszcza bokiem, nie słychać czasem syczenie w obszarze pedałów? Przydało by się załatwić wakuometr i sprawdzić ile pompa daje, z podpiętym całym układem powinno być koło -0,8 minimum to -0,6.
Sprawdzę jeszcze raz powietrzem, ogólnie dolot od przepływki do przepustnicy jest szczelny, jedyne co to ewentualnie musiałbym dmuchnąć od przepustnicy pod pokrywę zaworów, tam coś może być. Nie wiem jak sprawdzali w warsztatach ale zapewne widzieliby lub slyszeliby nieszczelność. Póki co to w odmę tylko dmuchałem i wydaje mi się, że gdzies z tyłu syczy,...
Masz nieszczelność w okolicach serwa hamulców lub na przewodzie podciśnieniowym zasilającym serwo.
Pytanie, czy nie ma charakterystycznego syczenia pedała, może podciśnienie na serwo ucieka.
Sprawdź serwo hamulcowe.
Witam mam taki problem z moim C4GP obstawiam serwo bo słychać syczenie a po wciśnięciu pedału hamulca ustępuje tylko takie błędy mi wywala jeszcze czy to może być od tego?? https://obrazki.elektroda.pl/2441106200_...
ta nieszczelnosc ma wpływ na obroty silnika i hamulce
Sprawdź pompę vacum, szczelność przewodów i samo serwo. Najprawdopodobniej serwo poszło...
Serwo uszkodzone. Nie ma to żadnego związku z układem hydraulicznym.
Np. na tokarce z luzami, która zamiast przetaczać robi "schodki" lub nieodpowiedni nóż i pozostawiona spora gradacja. Widzę, że jeszcze mało w życiu widziałeś. Toczenie tarcz nic tu nie ma do schodzącego pedału hamulca! Serwo do sprawdzenia i przewody od niego!
Witam Proszę o pomoc w sprawie naprawy autka. Autko do tej pory jeździło dobrze aż do wczoraj - stało się nagle prawdopodobnie wtedy jak zjechałem z dosyc dużego krawężnika. Na luzie po zdjęciu nogi z gazu przy dojeżdzaniu do skrzyżowania gaśnie. I co najważniejsze niestety serwo też nie działa i chwilę po tym nie ma hamulców. Wymieniałem już po kilka...
To jest TD, ma czujnik podciśnienia w serwie, dlatego kontrolka zapala się po paru krotnym naciśnięciu hamulca. sprawdź czy jest dobrze napięty pasek alternatora, czy z serwa nie dochodzi syczenie i czy węże podciśnienia są całe
Ja skupił bym się na pompie hamulcowej , przepuszczania płynu pomiędzy stopniami lub niesprawny jeden stopień. Jak dotkniesz pedału , uruchomisz zawór i podciśnienie pociąga membranę . A że oporu na pompie nie ma to i pedał leci w dół . Syczenie jednak wskazuje ,że może być nieszczelność w serwie . Uszkodzona membrana ale bardzo delikatnie , stąd ten...
Nieszczelne serwo, nie ma to nic wspólnego z wymianą klocków
Witam ,od jakiegoś czasu dręcze się z moim Toledo 1, 2000r 1.9 TDI Zaczynając od niedziałającego turbo kończąc na braku hamulców Pierwszy objaw to podczas gwałtownego wyjeżdżania z posesji nagle turbo załapało notlauf i hamulce przestały działać objaw powtórzył się że 3 razy ,po wyłączeniu i włączeniu motoru wszystko było ok Padło więc na turbo Wymieniłem...
Zostaw to wyważenie. Jedź na stacje diagnostyczną lub do mechanika, w cenie wyważenia (u mechanika może nawet za darmo) powiedzą Ci gdzie są luzy. Skoro są luzy to trzeba je usunąć chyba że chcesz siebie lub kogoś na drodze zabić jak Ci koło na bok ucieknie. Uparłeś się na drążki a pewnie masz kupione końcówki drążków. Oprócz tych 2 elementów może być...
Witam wszystkich i jak w temacie. Pacjent to Audi A4 B5 1.6 PB+LPG 96 rok. Kod silnika ADP. Ciekł tylni prawy zacisk więc został wymieniony. Układ odpowietrzony ale pedał hamulca wpada, hamuje dopiero za drugim razem (gdy się podpompuje). Sprawdzone wszystkie zaciski, wymieniona pompa hamulca, pompa ABS i ciągle to samo. Układ odpowietrzony już kilkanaście...
Witam,mam problem z moją astrą h 1,6 16V 2005 r,a mianowicie problem z hamulcami są bardzo słabe,gdy na odpalonym silniku wcisnę pedał hamulca to wejdzie z 2 cm i lekko hamuje,ale więcej już go nie da się wdepnąć po prostu kamień,wymieniłem klocki hamulcowe przód i tył na nowe,nowe tarcze przód i tył,nowy płyn hamulcowy dot 4,poczyszczone zaciski i...
Być może masz dziurawe serwo hamulcowe, przez co silnik zasysa lewe powietrze, stąd falowanie obrotów. Wypnij przewód podciśnienia, przytkaj palcem i wtedy zobacz czy coś się zmieniło.
Jak sie nagrzeja to pedal jest twardy nie mam pojecia jak sobie z tym poradzic bylem w kilku warsztatach i nikomu sie nie chce w to zaglebiac a jak sprwadzic ten zaworek serwa dodam ze jak sie podpompuje pedal to slychac syczenie tak jakby byl to hamules powietrzny.
Witam, Podczas hamowania pedał hamulca wpada do samego końca, niezależnie od tego czy serwo wspomaga czy nie. Jeżeli lekko nacisnę hamulec to hamuje poprawnie - dopiero przy mocniejszym hamowaniu, pedał hamulca wpada. Podczas wpadania słychać takie charakterystyczne syczenie - jakby powietrze uchodziło. Wjechałem na kanał - NIC nie przecieka, płynu...
Dziękuję za odpowiedzi. Sprostowanie słuszne.Panowie ale już na początku zaraz za rozwidleniem na serwo i resztę widzę że podciśnienie jest słabe ,nic tam po rozszczelnieniu nie syczy. Jak praktycznie bez przyrządu ocenić prawidłową jego wielkość .Hamulce są OK.
Ale obszukałem calutkiego fastraca nigdzie nie ma żadnego zbiorniczka na płyn hamulcowy, żadnego serwa, żadnych VHSów nic tylko 1 pompka przy pedale hamulca. A co do powietrza uszczelniłem układ powietrza nigdzie już nie syczy odkręcałem śruby przy zbiornikach w każdym jest powietrze zegary pokazują 8barów czyli max i zawór odcina powietrze (takie psssssssss...
Witam. Problem taki, iż wymieniłem pompę hamulcową na nową i odpowietrzyłem wszystkie koła tak, jak należy z ABS. Przez kilka dni było dobrze i problem wrócił. Lewe przednie koło hamuje jak żyletka a prawe raz łapie raz nie i prawe tylne też raz łapie raz nie. A lewe tył w ogóle nie. - miękki pedał hamulca, jak pompuje lekko twardnieje, ale nie jest...
Witam. Problem tkwi w Toledo z silnikiem ABF z 1995r. Jak wiadomo, silniki ABF miały ABS z systemem EDS. Z tego co pisze w ETCE, jest to pompa ABS MARK IV ATE. Historia jest taka: poprzedni właściciel próbował z tym walczyć, okazało się, że ktoś wyrwał kable z kontrolki ABS która jest w liczniku. Naprawił to, kontrolka teraz działa czyli się świeci....
Witam mam takie pytanie jestem posiadaczem mercedesa c 180 z 1997 r i pojemnosci 1.8 umylem silnik z karchera i pociaglem z niego tez przez komore w ktorej znajduje sie serwo i momentalnie zaczelo syczec i pedal zro il sie twardy podczas nacisniecia takze faluje na obrotach pytanie czy serwo do wymiany czy cos tam slyszalem ze jakies kanaliki odpowietrzajace...
Dzisiaj rano przed wyjazdem do pracy przetestowałem układ serwa i chyba to jest problemem w moim autku. Jak odpalam silnik z wciśniętym pedałem hamulca, nie ucieka on spod nogi po odpaleniu, Nie czuć absolutnie żadnej różnicy w pracy pedału czy silnik pracuje czy nie. Jak pompuję pedał hamulca to słyszę syczenie, coś a'la świst powietrza z pompki rowerowej....
Witam forumowiczów. Mam pytanie odnośnie serwa hamulca w SCENICu I po lifcie silnik 1,8 16V rocznik 2002. Ponieważ miałem skorodowane metalowe elementy wężyków hamulcowych przy tylnych kołach zdecydowałem się na ich wymianę. Wymieniono, odpowietrzono, ale podczas odpowietrzania z okolicy pedału hamulca wciąż dobiega syk i obroty silnika są dość wysoko,...
Czas na podsumowanie. Dziękuję kolegom za sugestie. Zaworek został sprawdzony - nie wykazywał nieprawidłowości. Testu podciśnienia nie zrobiłem. W zamian przeprowadziłem dokładną inspekcję węży - nie dostrzegłem żadnych pęknięć czy uszkodzeń. Dodatkowo przeprowadziłem prymitywny test dymny - dym papierosowy parę razy, z różnych stron - nie zauważyłem,...
Witam wszystkich jestem nowy tutaj na forum :) Poszukalem troszke po necie na temat problemu ale nadal nie moge sobie z tym poradzic. Postaram sie opisac dokaldnie na czym problem polega Samochod to BMW E36 Coupe z 93r a silnik to S50B30 3.0 M-power z 94 roku. Silnik jest przelozony z innego bmw wraz z cala wiazka komputerami itd wymiana p&p. Problem...
serwo syczy syczy serwo syczy hamulec
wkrętarka bosch dioda złącze podświetlić klawiatura pralka blokada polar
renault mascott stabilizator lm7812
Lokalizacja czujnika wałka rozrządu w BMW E39 M47D20 Kierunkowskazy nie migają w skuterze 4T - przyczyny