Taki tutek: [url=http://wiki.seloc.org/a/How_to_Rebu...
To co zrobiłeś że teraz jest dobrze , może wyjąłeś dywanik ?
Jeśli to jest pojazd ze sterowaniem typu motocykl (jak stary Romet) to zdaje się ma hamulec tylny jest obsługiwany prawą stopą. Zapewne wyłączniki hamulca przedniego i tylnego są podłączone równolegle, więc całkiem możliwe, że do rozruchu wystarczy przycisnąć hamulec nogą.
robiłeś coś ostatnio przy hamulcach czy stało się to nagle ? może pompka się zacieła albo coś ? chociaż nigdy się z czymś takim nie spotkałem
Dokręcenie zacisku hamulca tarczowego przedni, nowe śruby Dokręcić 140 Nm Dokręcenie zacisku hamulca tarczowego tylny, nowe śruby Dokręcić 85 Nm
Dziękuję Ci bardzo. Do podziękowania za pomoc jest do kliknięcia specjalny przycisk Pomógł. Tłumacz nie chce tego przetłumaczyć. Trzeba przepisać litera po literze. Tekst zabezpieczony przed kopiowałem. Napisałem przecież: Niestety nie da się przetłumaczyć na zasadzie kopiuj/wklej tylko przez przepisywanie tekstu. Ogonki na literach można pomijać....
Witam Kolega ociz ma rację , jeśli wszystko wygląda jak nowe to cyinderki "zamarznięte" Zdejmij bęben i sprawdź stan cylinderków czy nie są zapieczone bo z opisu wynika że tak
Honda Helix. Mam problem z hamulcem tylnym. Najprawdopodobniej przyczyną jest nieprawidłowy poprowadzenie linki. Obciążenie tyłu powoduje napięcie linki tak duże że hamulec blokuje się np na garbach. Nie mam gdzie podejrzeć jak ta linka powinna prawidłowo iść. Czy ktoś może wrzucić zdjęcia ze swojego skutera. Dziękuję za pomoc.
Mrugająca ramka to wskaźnik ograniczenia prędkości. Żeby to włączyć lub wyłączyć musisz nacisnąć dźwignię hamulca tylnego (pojawi się znak hamowania na wyświetlaczu) i kliknąć dwa razy przycisk zasilania.
Jeżeli wymieniłeś tylko jedną tarczę wraz z klockami to różnica siły hamowania może wynikać z różnic materiałowych w tarczach i klockach.
tylni Tylny. Może być rozwarstwiony przewód elastyczny.
Dokładnie . Jak ominiesz i podłączysz na krótko nie będzie działać ABS.
Płytę przejrzyj na pęknięcia spoiwa w okolicy odpowiedzialnej za zarządzaniem tym światłem.
Sprawdź system samoregulacji szczęk, prawdopodobnie tam jest przyczyna złej pracy hamulców.
Wymiana pomogła w 100 procentach. Dzięki wam znów się udało. Pozdrawiam
Brak masy.
Dodam że tłoczki są wkręcane, nie wciskane. Toś nam nowinę napisał. Rozebrać całość, dobrze wyczyścić, prawidłowo zmontować i będzie nienagannie spełniało swoja funkcję!
Witam. Może mi ktoś podać numer serwisowy zacisku hamulca, prawy tył, w Insigni A16LET, 2011 rok? Bo stronka opel.7zap.com nie działa bo jest u ruskich albo na Ukrainie. Jakieś napisy po rusku są. Pomoże mi ktoś? Z góry dzięki!
Oficjalna polska nazwa to: dynamiczny eliminator drgań. Jak to działa dowiesz się m.in. tu <http://neur.am.put.poznan.pl/elimina... Ale po co to tam? chyba żeby nie piszczało 8-O
Płyn się zagotował i zapowietrzył tą nitkę układu. Podobny efekt jak przy pękniętym przewodzie. Co do naprawy hamulca tylnego w Vag-u opłaca się tylko kompleksowe podejście. Czyli tarcza nowa (chociaż przetoczona). Nowe klocki. Zacisk nowy/regenerowany ze sprężynami na dźwignie ręcznego (pasują od superb-a) . Jarzmo odrdzewione pomalowane. Nowe linki...
Dzięki za pomoc
objawy są takie że siłownik przepuszcza powietrze cały czas podczas hamowania i podczas jazdy gdy zaciągnę hamulec reczny jest wszystko ok ,może ktoś mi podpowiedzieć czy to jest uszkodzona membrana w siłowniku czy coś innego ,kupiłem membrane i chce to wymienić ale nie chcę też demontować i rozbierać siłownika jeśli to nie membrana . z góry dziękuje...
Fakt chwila nie uwagi i kupa czyszczenia. U mnie wbrew pozorom i opinii kupiłem licznik elektroniczny i odziwo po skonfigurowaniu dane pokrywają się z gps. A bałem się bo były opinie że cewka od KO zakłóca licznik. Poza tym musiałem zaliczyć : dorobienie nowej linki sprzęgła, linki hamulca tylnego oraz skonstruowane na wzór oryginału mocowania hamulca...
Regeneracja koniecznie i to pełna tzn. z tłoka należy również wyjąć i nasmarować trzpień który nachodzi na specyficzną śrubę. Po regeneracji wkręcić tłok i musi się dalej dać obrócić przy wkręconym inaczej zepsuje się samoregulator ręcznego.
Objawy występowały od nowości, czy dopiero teraz się pojawiły? To jest hamulec bębnowy, więc ewidentnie masz gdzieś bicie. Mimośrodowość na osi koła (mimośrodowość bębna) powodowałaby że w jednym miejscu na obrót koła hamulec by ocierał. Owalizacja powierzchni bębna miałaby tu duży wpływ, do zmierzenia jedynie za pomocą specjalnej suwmiarki do otworów...
Proszę Cie bardzo: http://obrazki.elektroda.pl/3809985800_1... http://obrazki.elektroda.pl/9190464900_1... W razie problemów szukaj pod hasłem "torpedo".
Witam. Pękła mi dźwignia od hamulca tylnego w motorze (ta wciskana nogą). 2 pobliskich spawaczy powiedziało, że nie pospawają mi tego migomatem bo to potopią. Bo jest to duraluminium i trzeba to rozgrzać w piecu i dopiero spawać. Czy to prawda? Jak można prawidłowo to pospawać?
Popraw masę lampy.
Zablokuj szczękę która się rusza i wtedy powinna ruszyć się druga. Najpierw rusza się ta do której jest podłączona linka, druga ruszy jak pierwsza będzie miała opór (oprze się o bęben).
To ustrojstwo to dźwignia korektora, ma nim sterować w zależności od stopnia ugięcia tylnego zawieszenia. Działa to w ten sposób, że reguluje intensywność hamowania tylnymi hamulcami w zależności od obciążenia tyłu pojazdu, im cięższy tył/ bardziej ugięte zawieszenie, tym mocniejsze hamowanie tylnych hamulców
Mowisz - masz: EBS 3271 czujnik zużycia hamulca os tylna po prawej - sygnał poza zakresem Zdejmij kolo, sprawdz klocki, sam czujnik oraz wtyczki i przewody idace od zacisku do modulatora znajdujacego sie pod siodlem.
Niestety albo i stety to nie mercedes czy bmw ręczny działa na zasadzie rozpieraka na tłok główny chydrauliczny tarcze są po prostu za małe na tarczo bebny
Witam Jak w temacie chciałem prosić o pomoc kolegów - mam problem jeśli chodzi o podłączenie przewodów elektrycznych do zacisku hamulca tylnego w Audi A8 d3 z 2007 roku. Ktoś, kiedyś dosztukował przewody i założył konektory ale nie zabezpieczył odpowiednio i przewód się zsunął a teraz nie mam pojęcia jak było to podłączone. Będę wdzięczny za pomoc Pozdrawiam
Cześć. Mam takie pytanie czy zacisk tylni w zafirze można zastąpić zaciskiem z astry 2 na stałe (lub na czas regeneracji)?
Witam, jest jeszcze jeden wazny 'czynnik slabniecia' silnikow w roznych motocyklach, np. - to opadajacy na regulacji podnozek przy dzwigni hamulca noznego. Kilkakrotnie spotkalem takie uszkodzenie w roznych motocyklach / motorowerach, mianowicie ponad dzwignia hamulca noznego, przy regulacji podnozka - uszkadzala sie 'gwiazdka', podnozek lekko opadal...
niestety trzeba wyjac cylinder zacisku a tam pod nim masz pierscien segera który trzyma reszte w kupie, bez porządnych szczypiec cięzko sie za to zabrac
Czym i gdzie te kody odczytałeś? Już wiem, to ja źle zajrzałem. :) 1 - Brak informacji CAN zużycia hamulców 1 osi tylnej z prawej strony, z HM 2 - Różnica zużycia hamulców 1 osi tylnej za duża 3 - Różnica zużycia hamulców 2 osi tylnej za duża
Jeżeli chodzi o hamulce to laicy, którzy nigdy tego nie naprawiali NIE POWINNI sami grzebać.
A nie ucieka Ci płyn do silnika zacisku?
Witam, co jest spsute i gdzie to jest? Podczas naciśnięcia hamulca tylnego nie wyłącza się silnik, a dodatkowo od dzisiaj na powietrzu nie działa w ogrzewanym pomieszczeniu. Silnik działa. Co jest spsute?
Gdy ja miałem padnięty korektor siły hamowania to tylne hamulce brały duz wcześniej niż przednie
http://obrazki.elektroda.net/13_12601852... http://obrazki.elektroda.net/61_12601852... http://obrazki.elektroda.net/74_12601852... http://obrazki.elektroda.net/91_12601852...
Problem z hamulcem tylnego prawego koła w dalszym ciągu istnieje , pomimo wymiany nowego cylinderka i odpowietrzeniu układu. Problem jest taki , że po puszczeniu pedału hamulca , tylne prawe koło jest zahamowane ( cylinderek wysunięty). Jeżeli odkręcę odpowietrznik i upuszczę płynu, cylinderek się cofa i dźwignia zostaje zwolniona , tym samym koło przestaje...
Pierwsza rzecz to czy czujesz że dźwignia ręcznego puszcza powietrze? Jeśli tak to trzeba zlokalizować zawór przekaźnikowy od ręcznego. Przy słownikach hamulców tylnych kół masz po 2 przewody, jeden to od hamulca roboczego (przychodzi od pedalu hamulca po przez korektor siły hamowania ) drugi to przewód od ręcznego który idzie do zaworu przekaźnikowy...
W starszych na rozgałęzieniu przewodów do cylindrów hamulca ręcznego tylnej pierwszej osi, (nad przekładnią główną) w MPII w środku ramy z prawej strony.
HM 5233 - czujnik zużycia hamulca prawa strona pierwszej tylnej osi ma zwarcie do masy lub przerwę.
Skutery z bębnowymi hamulcami tylnymi z reguły mają je nieciekawe.
Witam. Mam problem z motorowerem Romet 50 Ogar 900, w którym, jak naciśnie się hamulec, to lewe kierunkowskazy świecą. AI: Czy problem pojawia się po naciśnięciu przedniego, tylnego hamulca, czy obu? Tylnego AI: Czy ostatnio była wykonywana jakaś naprawa lub modyfikacja instalacji elektrycznej w motorowerze? Nie
Btw. sam miałem tico i z naprawdę dobrze wyregulowanymi hamulcami tylnymi to ręczny działał idealnie na dwa koła blokując je zawsze. Pamiętaj jednak że tico nie posiada z tyłu korektora siły hamowania więc zbyt "ciasne" ustawienie szczęk hamulcowym względem bębna może powodować zarzucanie tyłu podczas hamowania w zakręcie. Miej to na uwadze !
OT W 201 to stara stodziewięćdziesiątka. W 210 to E klasa, secundo voto "okular" Pzdr. :)
Ogólnie wynik jest przeciętny, moim zdaniem niekoniecznie wymaga naprawy. Hamulce z tyłu są słabe, gdyż auto posiada korektor siły hamowania. Siła hamowania jest automatycznie regulowana w funkcji obciążenia tylnej osi. Proszę powtórzyć pomiary dociążając tylną oś. Różnica pomiędzy kołem prawym, a lewym może wynikać z różnego zużycia/ zatłuszczenia...
masz może korektor siły hamowania moze on jest zapiczony i dlatego nie masz hamulca tylnego pozdrawiam GRZES
03221-31 czujnik zużycia okładziny po lewej/prawej poza dopuszczalnym zakresem wartości. 03271-31 błąd czujnika zużycia klocków hamulców tylnej osi prawej strony. 04402-10 niski poziom smaru (zbiornik pod kabiną po prawej stronie) 00637-03 http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?...
Możesz mieć 2 usterki. Modulator lub zwarcie na jednym z czujników. Prawdopodobnie świeciła się kontrola od ASR lub migała.
Ściągacz i drzeć bęben ze szczękami,jak nie chce puścić to innej opcji nie ma
Witam, jakim momentem jest dociągany bęben tylnego Hamulca?
http://img203.imageshack.us/img203/2838/... Może pomoże ;) Zestaw naprawczy jest naprawdę tani rozważ to :)
No piasty na pewno przy tej czynności się nie ściąga.Trzeba tylko zadbać by układ hamulcowy był napełniony full powietrzem ponieważ na tylnej osi zamontowane są siłowniki przeponowo spręrzynowe , zabezpieczyć klinami oś przednią , podstawka pod oś tylną, zwolnić hamulec ręczny i wymieniasz klocki tak samo jak na osi przedniej.
Witam chyba znalazłem przyczynę, bo z przodu do klamki hamulca idzie czujnik, i się złamał dopiero dziś to zobaczyłem bo nie jeździłem wcześniej ani nic, i mam pytanie czy ten czujnik się wykręca czy wyjmuje odrazu? Ale jak naciskam hamulec tylni to nadal nie ma stopu, czy to jest powiązane czy może być tylni czujnik też walnięty? Chodzi o to że nie...
Nadajnik mocy hamowania przy pedale jest połączony z mod, EBS a następnie po can po can do ZBR gdzie wychodzi złączem R2 pin4i5 do świateł Stopu. EBS 03531 usterka w układzie nadmiarowym podczas ostatniego zapłonu. Zawór nadmiarowy to osobny zawór który steruje hamulcami tylnej osi w przypadku awarii modulatora.
Kup odpowiedni do twojego samochodu zestaw TRW Superkit. Wyciągniesz z pudełka zmontowany hamulec. Założysz na tarczę kotwiczną i gotowe. Do tego nowe linki hamulca postojowego- i masz nowy tylni hamulec.
Tłoczek trzeba wciskać i wkręcać jednocześnie, jest do tego specjalny przyrząd ale metodami chałupniczymi też się da.
A zaświeca się lampa stop jak naciśniesz dźwignię hamulca tylnego? Aby to odpaliło to musi być zwalony z podpórki bocznej i naciśnięta (czasami mocno) lewa dźwignia. Często nie łączy czujnik stopu.
Możliwe zwarcie na przewodach doprowadzajacych sygnał na tył. Ja mam tak że jak włączę przedni spryskiwacz to działa mi również tylny. A nic nie grzebalem.
HB (Handbrake) hamulec tylny w ręku. 2 klamki są po jednej stronie na kierownicy.
Koledzy potrzebuję zdobyć rysunek jak powinny być złożone prawidłowo wszystkie elementy hamulca tylnego w golfie 2, gość rozebrał w drobny mak i zostawił to na kilka miesięcy teraz nie może sobie poradzić i szuka pomocy
Może to korektor, ale nie mogę go namierzyć w samochodzie. Jesli jest, to przy lewym wahaczu.
Witam.Tez mam taki problem po wymianie tylnych zaciskow .Hamulec leci w dol
Nadmierna różnica zużycia hamulców drugiej osi tylnej.
Odświeżam temat, gdyż chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej o modyfikacji pompy hamulca tylnego i opinii na temat podanej przeze mnie pompy.
jak wciskam hamulec przednii przy raczce to nie działa stop a jak wciskasz klamkę tylnego hamulca to światło stop działa? Ogólnie to jest taka blokada, że musi być wciśnięty hamulec i światło stop musi działać wtedy rozrusznik będzie działał spod przycisku. Czujnik łatwo się wymienia. Trzeba rozkręcić plastiki na kierownicy ale po odłączeniu starego,...
Słaby hamulec tylni (bębnowy) to bolączka większości skuterów. Ramię dźwigni hamulca jest zbyt krótkie, wystarczy zamontować dłuższe, lub przedłużyć obecne o 1,5 lub 2cm. Oczywiście nie rozwiąże to całkowicie problemu, gdyż konieczna jest wymiana okładzin, ale hamowanie polepszy się zadowalająco.
Witam, może ktoś miał podobny przypadek. Problem dotyczy e60 2004r benzyna. Miesiąc temu zapaliła się czerwona lampka - brak płynu hamulcowego, pedał twardy ale bierze od połowy - dało się normalnie hamować ale tylko przednią osią. Faktycznie okazało się że płynu nie ma , oraz nie ma hamowania tylnej osi - całkowity brak ciśnienia na zaciskach, pompie...
Bardzo możliwe że nie masz luzu między pompą hydrauliczną a sztyftem pedału hamulca w efekcie tłoczek się nie cofa i nie zwalnia płynu z cylinderka hamulca. Lub przycina sie pompa hamulca.
Może jednak potrafi ktoś doradzić jak założyć bolce które spinają taśmy hamulca ręcznego w zetorze 7211, przez tylni otwór.
Jeżeli to rocznik 89 , to raczej S51. Schemat ten sam , także nie ma to większego znaczenia. Z wyglądu prawie taki sam. Rok 1989 to wersja S51/1 gdzie w każdej odmianie była instalacja 12V, zupełnie inny schemat instalacji elektrycznej i różnica w wykonaniu kilkunastu podzespołów. Z elektryki głównie inne przełączniki, wyłącznik światła stop tylnego...
Hamulec hydrauliczny? Zapewne korozja cylinderków lub tłoczków.
Na początek przeprowadziłbym odpowietrzanie. i potem przetestował.
Możliwe, że zaciski do regeneracji.
Może kogoś fantazja poniosła i na przód dał takie same zaciski jak na tył ? bo to integracja z ręcznym powoduje konieczność wkręcania tłoczka przy cofaniu ale tak jest zwykle tylko na tylnej osi.
Regulator hamulca osi tylnej i jeśli masz z tyłu bębny to hamulce do przejrzenia. Płynu przypadkiem nie ubywa?
Witam wszystkich-czy ktoś wie jak zwiększyć efektywność działania pedału hamulca? Hodzi o to, że aby zahamować muszę mocno wdusić pedał hamulca. Czy jest jakiś sposób by hamulec zaczął działać przy mniejszym nacisku pedału? Podejżewam, że masz typową usterkę samoregulatorów w tylnych bębnach. Zrób tak: Na uruchomionym silniku wciśnij hamulec i zaobserwuj...
Pojawił się jeszcze jeden argument, mianowicie stare mercedesy mają czujniki ABS tylko na przedniej osi, tak jest najprawdopodobniej u mnie. Tył nie może zostać pozbawiony korektora siły hamowania, ze względu na to, że zwyczajnie koła by się blokowały. Mam teraz taki pomysł, żeby podnieść tył i poprosić drugą osobę o wciskanie hamulca, a regulując korektor...
klej nie musi byś jakiś specjalny - farba olejna lub troche silikonu hamulec tylny? wydaje mi sie że może być coś ze sprzęgłem, ale głowy nie dam
Witam zastanawiam się nad zasadą działania tarczowego hamulca na tylnej osi. Trochę na ten temat szukałem, ale nie za bardzo da się znaleźć jakieś informacje. Chodzi o sam mechanizm hamulca ręcznego, jak to sie dzieje, że przy konieczności wciśnięcia tłoczka, np. przy wymianie klocków, trzeba go obracać, wywierając nacisk, natomiast już wkręcony tłoczek...
discolitez w ogole idzie na windows7? bo mi wyskakują błędy, i czy mozna od razu na dwoch kablach podłączyć 36 diód (hamulec tylni z auta) na dwóch tylko kablach
A ja bym ostawiał przycinający się mechanizm tylnego hamulca...
Tak jak pisze kolega "pioart" sprawdzić tylne hamulce, dobrze złożyć samoregulację, może szczęki się cofają do zera.
Walczyłem wielokrotnie z hamulcami w tych autach,dobry efekt przyniosło dopiero wymiana płynu hamulcowego z dot4 na dot4 plus i podciągnięciu korektora hamulca tylnego (jeśli jest bez abs)
Napompuj hamulce, jeśli tylny zacisk będzie trzymać to poluzuj odpowietrznik, jak zacisk po tym puści to wtedy wymieniaj przewód elastyczny, w innym wypadku przyczyna gdzie indziej.
Pierwszy błąd - brak połączenia elektrycznego pomiędzy sterownikiem a zaciskiem. Trzeci błąd - silnik nie dopchnął klocków do tarczy.
cześć mam problem ze skuterem keeway hurricane mianowicie podczas jazdy czuję jakby skuter hamował tylnym hamulcem linkę od hamulca tylnego poluzowałem do oporu że praktycznie wisi a on nadal tak robi morze ma to związek że rok temu pękł mi pasek ale ma pierwszy rzut oka nic nie jest uszkodzone z góry dzięki za pomoc a jeśli pomyliłem forum to proszę...
Może dla pewności sprecyzuję wszystko. Stawiam na podwójną podnóżkę (tylne koło nad ziemią), odpalam na kopa dodając odrobinę gazu, normalne obroty. Wcisnę hamulec tylny, słychać sporą zmianę w działaniu, jakby mniejsze obroty czy coś, to samo przy ściągnięciu skutera z podwójnej podnóżki i postawieniu koła na ziemię. To tak, jakby problem występował,...
Sprawdź zawór przekaźnikowy hamulca ręcznego na tylnym moście i zawór Europa, z tego zaworu są wyjścia na przyczepę. Wszystkie te zawory są połączone z dźwignią ręcznego, odłączaj pokolei i sprawdzaj czy nie syczy z dźwigni hamulca ręcznego.
też mam ten problem,hamulec tylny zasadniczy bardzo słaby, ręczny jest już mocniejszy, przednie hamulce są OK.Odpowietrzanie, wymiana regulatora hamowania oraz regeneracja zacisków nic nie dała. Obstawiam uszkodzoną pompe hamulcową albo pompe ABS.
Dzięki za radę
Jeśli za prawym tylnym kołem tuż nad filtrami masz taki zawór jak na rysunku z trzema odpowietrznikami to masz instalacje ham. do przyczepy. Sygnal brany jest z prawej rurki hamulca tylnego (8). Rurka do zlącza przyczepu to (14).(5) to linia LS-a spelniajaca tu także role boostera(wzmacniacza siły ham.) Nie byly montowane zbyt często bo w wielu krajach...
Powinieneś szukać w zaworze sterowania hamulcem przyczepy, tylnej osi i postojowym, jeżeli po spadku do 6 barów ubytek znika.
Obstawiam słabą masę w tylnej lampie...
masa tylnych lamp do duszy.
tylni hamulec tylni zderzak tylni naped
lenovo przycinanie grach grubo drutu nawojowego octavia deska rozdzielcza
światła dzienne podłączenie polonez kierunkowskazy centralny
Toyota Verso 2015: Brak świateł przeciwmgielnych i pozycyjnych Kondensator bipolarny vs elektrolityczny w audio