Lexia da się sprawdzić czujniki, przyciski. Jeżeli musisz go podciągnąć, to znaczy że jest wysunięty i jadąc komputer myśli że pedał sprzęgła jest wciśnięty.
Czasami pomaga taki płyn do zbiornika wlać,zależy jak zabrudzony jest wtrysk. Ja dolewam STP czarny.
Witam Pacjent: peugeot expert 2.0 HDi Problem : nierówna praca silnika, kopci na niebiesko Kupiłem niedawno peugeota była spalona wiązka i pokrywa zaworów z powodu prawdopodobnie sklejonego przekaźnika świec. Wymieniłem przekaźnik świec na nowy Polutowalem nowe kable do wtrysków ponieważ były spalone. Auto odpala z małym problemem(trzeba dłużej przytrzymać...
Trzeba sprawdzić błędy
Świece nie tyle podgrzewają co dogrzewają i to niezależnie od temp. otoczenia, póki silnik się nie rozgrzeje. A takie dogrzewanie po odpaleniu silnika ma właśnie na celu zapobieżenie takim objawom jak opisujesz i zapewnienie odpowiedniej normy czystości spalin nawet na zimnym silniku.
Problem rozwiązany, wystarczył dodatek do czyszczenia wtrysków paliwa.
Bledy ktore wystapuja na stale to: P0266 - Cylinder 2 - błąd udziału /zrównoważenia P0269 - Cylinder 3 - błąd udziału /zrównoważenia P0272 - Cylinder 4 - błąd udziału /zrównoważenia P0098 - Sygnal temperatury na kolektorze (-) No i oczywiscie sprawdze EGR chociaz jego uszkodzenie tutaj by zostalo wykryte oraz...mozliwe uszkodzenie wiazki. Czy silnik...
No a świece.....dobre?
Witam, mam problem z autem Peugeot 307 2,0 HDI 90 KM, kod silnika RHY. Problem polega na tym, że silnik, kiedy osiąga 50-60°, zaczyna pracować na 3 cylindry na biegu jałowym, powyżej tej temperatury chodzi równo. Zostały zregenerowane wtryskiwacze, pompa wysokiego ciśnienia, EGR usunięty i w sterowniku również off. Gdzie mogę szukać przyczyny? Na chwilę...
A wtryskiwacze zakodowane?
Zresztą korekty nie są aż takie miarodajne. Zrób próbę przelewową. Wtedy zobaczysz różnice. Dodano po 4 Przy korektach 4 jeszcze będzie działał. Ale to nie ulega dyskusji że tu coś jest za dużo na + na trzech i ten jeden co kompensuje minusem. Zrób przelewy jak będą równe wtedy kompresję zmierz. Szkoda że jak miałeś wtryski wyjęte nie zmierzyłeś. Zresztą...
Czekam na paczkę z dodatkiem, ma być w tym tygodniu. Nadmienię, ze mechanik wskazał jako przyczynę wtrysk na pierwszy cylindrze. Czy oprócz próby przelewowej, zamiana wtryskiwaczy cos ujawni? A i co z kalibracja?
Witam mam identyczna sytuacje, tyle ze C4 1.6 HDi 110 z FAP i z dwumasa. Szukam odpowiedzi co to moze byc
Sprawdź EGR.
Witam. Czy problem został rozwiązany bo mam identyczny przypadek
Wredny Siemiens, filtr paliwa tylko orginał lub Purflux, powinno pomoc
PSA, zeby bylo smieszniej, liczy cylindry od sprzegla w kierunku rozrzadu.
Rano podczas zapalania samochodu silnik nierówno pracuje, tzn. lekko szarpie i lekko przydymia. Przy naciśnięciu na gaz wszystko jest ok. Proszę o pomoc - co to może być za przyczyna. Świece żarowe są wymienione. Czy przyczyną może być, że jeden wtrysk nierówno rozpyla? Pisownię postu poprawiłem. http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php - p.3.1.13....
Witam citroen C4 2.0hdi 136km. Został założony drugi silnik tamten się zatarł. Po odpaleniu auto zaraz gaśnie zdarza się rzadko że zapali ale kuleje i zgaśnie. Jak mu się trzyma powyżej 1tys obrotów to chodzi normalnie. Błędów brak. Pompa Cr podmieniona. Wtryski drugie po regeneracji. EGR zaślepiony. Czujnik wału walka drugi. Wszystkie temperatury paliwa...
Witam. Na wolnych obrotach (ponizej 1000) wystepuje nierówna praca silnika po zwiekszeniu obrotow powyzej 1000 objawy te ustepuja. Dzieje sie to tylko na zimnym silniku Citroen c2 1.4 hdi.
Witam. Mam ten sam problem z Peugeotem Partnerem 1.6 HDI. Wtryski zostały sprawdzone, świece grzeją. Zauważyłem, że gdy odłączam czujnik temperatury płynu chłodniczego, wszystko jest w porządku, ale włącza się wentylator. Kupiłem nowy czujnik cieczy i jest to samo. Na komputerze nie ma żadnych błędów. Pomocy!
Korb raczej ci nie pokrzywiło a co do wtrysków to regenerują.
Możesz mieć problem na połączeniu wiązki nadwozia z wiązką silnikową,pośniedziałe złącze wielowtykowe{konektorowe}.Próbowałem to kiedyś poczyścić w reno masterze ale efekt dopiero dało polutowanie przewodów na stałe.Objawy były takie same jak u ciebie,również podmieniałem pedał i nic to nie dało.Oprócz tego to auto było po dzwonie i w wiązce silnikowej...
Najprościej będzie najpierw zrobić balans cylindrów kompem
Na chwilę obecną jedynym parametrem, który mnie zastanawia jest sygnalizacja położenia przepustnicy powietrza. Jej wartość to 0% zarówno na wolnych obrotach jak i po dodaniu gazu. https://obrazki.elektroda.pl/3878533400_... Tak jak pisałem świece sprawdziłem tylko pod kątem oporności. Wynik jest blisku 1oma (ok. 0,9-0,8 ohma). Co już...
Któraś świeca spalona, lub więcej świec i auto chodzi na 3 cylindry jak jest zimne, standard.
Po błędach nic nie stwierdzisz. Potrzebna porządna diagnostyka napewno nie tą zabawką i próba przelewowa.
Podłącz planeta, wejdź podgląd parametrów rzeczywistych i obserwuj ciśnienie na szynie, przepływ i korekty wtryskiwaczy, można by sprawdzić jeszcze EGR jak ok to ja bym powyciągał wtryskiwacze i zawiózł do sprawdzenia, w moich okolicach za sprawdzenie jednego wtryskiwacza wołają 15 -20 zł także tragedii nie ma masz pewność. Test przelewowy nie zawsze...
A od kiedy się to zaczęło. Czy samochód odpala dobrze? Objaw falowanie jest tylko a zimnym silniku czy na ciepłym też? Jeżeli jest możliwość podmienienie zaworu regulujący ciśnienie. wraz z innym czujnikiem ciśnienie. kiedyś miałem przypadek ze czujnik oszukiwał o 100 bar więcej niż było rzeczywiście i zawór próbując się domykać w końcu sie uszkodził...
W różnych obrotach silnika wtrysk nr 2 non stop niewłaściwa wartosc. Czy po tych operacjach mechanicy zakodowali od nowa wtryskiwacze w pamięci komputera sterującego? Jeżeli tego nie dokonali, nic dziwnego, że masz spalanie detonacyjne. Powodem może też być "lanie" wtryskiwacza, czego z jakichś powodów nie wykryto w serwisie. W tym miejscu pada ostrzeżenie,...
Objawy dokładnie są takie: rozrusznik kreci do tego momentu, aż rozładuje cały akumulator i możne odpali możne nie. Dodano po 2 Objawy dokładnie są takie: rozrusznik kreci do tego momentu, aż rozładuje cały akumulator i możne odpali możne nie.
Mam ten sam problem, nie potrafię go rozwiązać. Przy czym u mnie wszystko się wydaje być ok. Napisałem PW. Ale kąt wtrysku tak samo 43 stopnie, przy pełnym bucie 48 stopni.
Typowy objaw bąbli w układzie paliwowym (nieszczelność ). Dwa w 1.6 Hdi rzadko kto pamięta o wymianie filtra paliwa. Komputer wtedy tylko pokaże dziwne skaczące korekty.
A ta kontrolka to nie jest od obecności wody w paliwie? Ja bym jeszcze spuścił to co jest w baku i zalał jakiegoś sprawdzonego paliwa i wtedy spróbował .
Co diagnostyka na to. Parametry?
Miałem podobnie w VW kupa dymu i nierówna praca silnika. Turbina była do regeneracji. Mechanik powiedział, że z mojego turbo tylko obudowa została, reszta do wymiany była.
Nie wiem, czy turbina, ale może być problem z czujnikiem położenia wału, lub sondą lambda. Ku mojemu zaskoczeniu to była przyczyna nierównej pracy i nawet "kaszlania" silnika.
Szukasz pomocy i za plik masz tyle punktow ciagniesz?
sprawdz wtryski
to wiesz wszystko problem masz na 4 cylindrze z ciśnieniem
W obecnych temp. musi zapalić bez świec. Uszkodzone są wtyskiwacze lub potrzebny będzie remont silnika - pierścienie tłokowe.
Niestety przy próbie przyuczenia padł wtryskiwacz... Masakra jakaś... Ostatni raz HDI. Przebieg wtryskiwacza ok 80tyś i już zwiera do masy.
Dzień dobry, problem dotyczy Citroena Xsara Picasso 2,0 HDI, 2000r, diesel - nierówna praca silnika, błąd silnika. Po uszczelnieniu pompy wysokiego ciśnienia CP1 i wymianie paska rozrządu pojawiły się błąd silnika z wyczuwalną nierównomierną pracą. Silnik prawdopodobnie pracuje w trybie awaryjnym. Czy podczas ustawiania rozrządu pompa wysokiego ciśnienia...
Proszę o pomoc potrzebuje schematu podłączenia przewodów podciśnieniowych do sterowania przepustnicami silnika do silnika 2.2 HDI A co same się pomieszały? Nie żartuj. Po pierwsze jakie błędy generuje 4HW .
Witam Miałem podobny przypadek z olejem napędowym w oleju silnikowym silni 2.0 HDI. Problem polegał na uszkodzonym wtryskiwaczu. Nierówna praca na wolnych obrotach, biały dym z wydechu i wzrost poziomu oleju, wtrysk zregenerowany i wszystko gra.
Witam jak najbardziej w tym samochodzie wtryski się koduje. Jeśli chodzi o nierówną prace silnika ja bym sprawdził reszte wtrysków.
Może być to spowodowane nierówną pracą silnika.
Witam w tym temacie. Niedawno rozwiązałem ten problem w Partnerze II 2.0 Hdi -Siemens- tzn. nierówna praca na wolnych obrotach, szarpanie w czasie przyśpieszania do około 1500 obr. Powodem okazały się wtryski. Test na przelewy wykazał że dwa przepuszczają nawet bez wysterowania. Po wymianie oczywiście na używki (bo nowe to cena prawie auta), problem...
Właśnie w nowych hdi wałek to rurka na której są wciśnięte krzywki.
Witam. Jestem posiadaczem Peugeot 307 HDI 1600cm. WAŻNE - przebieg 230000km. Mój kłopot to nierówna praca zimnego silnika. Po uruchomieniu silnik pracując na wolnych obrotach (około 850 obr/min) co kilka sekund "zawiesza się" i wpada w drgania, które przenoszą się na lekkie bujanie całej karoserii. Gdy się rozgrzeje drgania ustają. Zaznaczę, że problem...
Witam. Kupiłem samochód Suzuki Grand Vitara 2.0 HDI z roku 2005. Przebieg 40000km.Pojazd nie jeździł w Polsce. Usterka polega na stukach w silniku przy zwiększaniu obciążenia-ruszanie,przyspieszanie po zmianie biegu.Stuk metaliczny podobny do zbyt wczesnego zapłonu w silniku benzynowym.Ponadto silnik nierówno pracuje-wyraźnie poszarpuje przy jeździe...
fltr paliwa nowy . Jest jeszcze jeden problem po ostrej jeździe i częstym ruszaniu i hamowaniu jak dojade do swiatel i stoje na czerwonym to czasem szarpie silnikiem na wolnych obrotach jakby nie mógł utrzymać równych obrotów tylko taka nierówna praca filtr wykluczam na starym filtrze było to samo ale jak tylko minimalnie zwiekszę obroty delikatnie...
Jeśli chodzi o piszczenie przyjrzałbym się osprzętowi alternatora, pasek, napinacz itd być może to przyczyna piszczenia. A silnik chodzi normalnie. Ew. Można przyjrzeć się wtryskiwaczom, być może któryś z nich nie podaję odpowiednio paliwa i stąd trochę "nierówna" praca, która stabilizuję się gdy zaczyna łapać temp.
Wyczuwalna jest nierówna praca silnika na biegu jałowym ale nie zawsze. Od czasu do czasu lekkie szarpnięcie podczas jazdy.
Witam mam problem z Citroen Jumper 2010 2.2 hdi mianowicie sprawdziłem wiązkę elektryczna oddałem sterownik komputera do naprawy i nadal pojawiają się błędy wymione w temacie może ktoś miał podobny problem i udało się jakoś go rozwiązać. Nierówna praca silnika https://obrazki.elektroda.pl/6207957100_...
2,0 benzyna, czy HDI? Benzyny miały problem z hydrauliką zaworów, przynajmniej te wcześniejsze modele, 136KM. Potem podobno to poprawili w silnikach o mocy 140KM. Jakim komputerem sprawdzano błędy? Dobra, widzę, że cewka, to benzyna. Wtryskiwacz jeden wymieniony, czy komplet? SAS działa prawidłowo?
Na szarpanie to możesz mieć od klap w dolocie - często się mechanizm wyrabiał. Co do większego spalania Fap jest na miejscu ? Egr pracuje prawidłowo ? W tym silniku to EGR i Klapy powodowały szarpanie lub nie równe obroty a także nieszczelności w zasianiu paliwem od filtra do pompy CR.
w/g komputera błąd PO299 elektrozawór sterowania ciśnieniem turbo. przepływ za mały. błąd stały. usterka ta uaktywnia się przy wysokich temperaturach na zewnątrz tak ok. 30 poza tym wszystko ok. silnik zaczyna nierówno pracować na wolnych obrotach. proszę o pomoc.
Witam. Jak zakończył się twój przypadek z 2.0d (hdi, tdci)? Nie uważasz że takie tematy bez rozwiązania problemu praktycznie są bezużyteczne? Pozdrawiam Łukasz.
Mam pytanie jak skutecznie pozbyć się powietrza w przewodzie paliwowym ,za filtrem który idzie do pompy wc objawy to nierówna praca silnika i podczas jazdy poszarpywanie szczególnie przy niskich obrotach ktoś zmagał się już z tym
Witam mam podobny problem posiadam Citroena Jumpera 2.2 Hdi 2008 rok przejechane ma 215000 km strasznie faluje na wolnych obrotach (nierówna praca silnika) kiedy silnik jest zimny odpali pochodzi chwile i zgaśnie podczas jazdy nie ma żadnego problemu jest silny i zrywny ale czasami zwyczajnie problem znika mam na myśli wolne obroty pracuje ładnie 2...
Witam, w moim Citroën Jumper 2006 r. zaczął lekko dymić na siwo na wolnych obrotach, na trasie nie dymi. Płyn chłodniczy czysty, nie ubywa, olej też ok. Ma moc, czy to może EGR? Pomóżcie, dzięki z góry. AI: Jaki masz silnik w tym Jumperze? Chodzi o pojemność i czy diesel, czy benzyna. Diesel AI: Czy oprócz dymienia pojawiły się jakieś inne objawy? Np....
Witam, Po porannym odpaleniu samochodu, wydobywa się biało-niebieski dym, któremu towarzyszy nierówna praca silnika. Po około 30 sekundach, objawy znikają. W samochodzie zostały już sprawdzone wtryskiwacze - są ok. Nie ubywa płynu chłodzącego, nie przybywa ani nie ubywa oleju. Wyskoczył błąd na komputerze - czujnik wałka rozrządu, mechanik ściągnął...
Takie pytanie mam, a czy zaślepienie tego zaworu nie niesie skutków ubocznych? Borykam się z nierówną pracą silnika na wolnych obrotach a ponoć ten zawór ma też znaczenie...
citroen c4 grand picasso 2011 r 1.6 hdi 112 km kod błedu jaki jest to P0268 Dodano po 3 i odrazu auto stracilo moc bo tryb awaryjny sie wlanczył i przez to takie wrażenie jest jakby nie na wszystkie gary pracował przez to a wcześniej było idealnie nic się nie działo i teraz pytanie czy kupować uzywany ale dobry wtryskiwacz czy wszystkie 4?? Dodano po...
C4 Grand Picasso 2016 r. 2.0 Blue HDi 150 koni. Auto na wolnych obrotach nierówno chodzi, by odpalić, potrzebuje chwilę dłużej kręcić silnikiem. Nierówno chodził już dłuższy czas, ale po wymianie rozrządu i wszystkich uszczelek wałka i wału, plus uszczelka pompy wysokiego ciśnienia, auto potrzebuje dłużej kręcić, by odpalić. Komputer u mechanika nie...
Gruszka musi być twarda , praca silnika była na wolnych obrotach nie za równa i pod obciążeniem potrafił pooszarpywać.
witam podłączę sie do tematu A więc Xsara 2.0 hdi 90km na pokładzie simens przebieg 250kkm(podobno) problem :nierówna ,głośna praca silnika czasem zgaśnie i trochę muli(było lepiej) filtry paliwa,powietrza wymienione. EGR sprawdzony pracuje . na kompie pokazał błąd z sterownikiem świec. Korekta wtrysków 1-112%,2- 99%, 3-110% a czwarty 69% ,ciśnienie...
Proponuje sprawdzić jeszcze instalację. Miałem kiedyś zabawę z gasnącym Hdi-kiem. Samochód trafił do mnie z wymienionym już czujnikiem ciśnienia i regulatorem, a ciśnienie dalej szalało. Uszkodzona okazała się wtyczka na czujniku ciśnienia.
Ten typ tak ma przy pewnym przebiegu , wtryski...na korektach uprzedzam nie wyjdzie pod komputerem, jak ci to nie przeszkadza to sam w swoim mam ten sam problem juz 2 lata i jeździ... To jak proponujesz sprawdzić wtryski? Mam przebieg autentyczny 148tys. km. Zauważyłem że 1 wtrysk od strony rozrządu jakby głośniej pracował - słychać jego cykanie. Dodano...
Witam Pacjent tak jak w temacie Citroen Jumper 2.2 HDI 4hu (120KM) rok 2007, przebieg 160,000 Km. Brak kodów błedów, symptom nierówna praca na BJ, parametry wskazujące na problem to zmierzone ciśnienie paliwa na szynie CR = 860 bar. Auto odpala bez problemów, w pełnym zakresie zachowuje się ok (nie traci mocy, nie gaśnie). Wtryskiwacze sprawdzone testem...
Może być lejący wtrysk, ale tu będą błędy, nierówna praca mniejsza moc silnika. Sprawdź przedmuchy skrzyni korbowej na wolnych obrotach odkręć korek wlewu oleju i zobacz co się będzie działo np: syk podczas odkręcania korka, dym itp.
W tych silnikach zdarza się, że krzywią się korbowody, tak same z siebie, nie musi dojść do jakiegoś rozbiegania czy kolizji, dlatego pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach byłby wskazany. Ta nierówna praca zimnego silnika też może wskazywać na problem z kompresją na którymś cylindrze, oczywiście to również może być któraś świeca żarowa, ale to łatwo...
Wpisz sobie w google "hdi za duże ciśnienie paliwa". Tam są rozwiązania. 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku do drugiej strony dyskusji. Uszanuj odmienne zdanie oraz inne opinie na forum. Ostrzeżenie.
Nierówna praca silnika ,po podłączeniu przyrządu diagnostycznego ,odczytuje usterkę :OBWÓD WTRYSKIWACZA NR 2 .ACYKLICZNOŚĆ. połączenie pomiędzy jednostką sterującą a wtryskiwaczem sprawdzone ,jest ok CZY JEST TO NA 100% USTERKA WTRYSKIWACZA?
Czy poza objawami o których mowa występuje nierówna praca silnika, drgawki wibracje "inny na ucho" odgłos pracy niż normalnie? Czy auto wogóle jeździ i osiąga temp roboczą, jak z mocą sprawa wygląda przyspiesza dobrze, czy po rozgrzaniu silnika też wali białym dymem? Jaki przebieg ma auto i czy rozrząd był serwisowany? Dlaczego o to wszystko pytam....
po co wymieniac przekaznik swiec zarowych mna wszelki wypadek? na wszelki wypadek to ksiadz ma jaja xD Na serio to sprawdz jaki prad pobiera kazda ze swiec, tak jak kolega powiedzial w kostce 4 pin na silniku masz wszystkie 4 plusy swiec zarowych. Zwykly amperomierz, przykladasz ma brac 12A i wiecej przez chwilke pozniej stopnio mniej (nie podawaj pradu...
Witam, mam problem z C3 1,4hdi. Auto naprawione po dachowaniu. Ogólne objawy na zimno po nocy: siwy dym z rury, nierówna praca silnika. Po chwili problem znika silnik pracuje równo i przestaje dymić jednak głośno pracuje, charakterystycznie stuka na jeden cylinder do 3tys obr, powyżej zmienia prace i jest cicho. Brak błędów w sterowniku, ma pełną moc....
Witam jestem posiadaczem 307 2.0 hdi 136km 2005r. Moja historia Pewnego ranka odpaliłem auto i zapomniałem wyłączyć hamulec ręczny przy ruszaniu, auto zgasło po odpaleniu nierówna praca silnika straszny klekot i dużo dymu. Podczas jazdy auto słabe ruszanie tylko na wysokich obrotach. Dojechałem do pracy niestety powrót na lawecie. U mechanika diagnoza...
Szukałem odpowiedzi. Poszperałem i okazało się że i w golfie 5 1.6tdi dzieje się to samo. Miałem kiedyś peugeota partnera 2.0 hdi. Tam też był common rail, objawy te same. Lecz błędów brak.. Okazało się że regulator ciśnienia wariował. Po wymianie usterka ustała. Więc i wymiany regulatora spróbuję w tym 1.6tdi i dam znać.
Witam. Jestem właścicielem Peugeota 307 1,6 Hdi (90KM) z 2006. Ostatnio pojawił się problem z nierównymi obrotami silnika, którym towarzyszy dymienie z wydechu na biało. Dzieje się to przy określonej temperaturze silnika, tzn.: w lecie w momencie startu silnika, a w zimie po rozgrzaniu silnika do określonej temperatury. Nierówna praca trwa jakieś 4...
Co do gaśnięcia to winna była kostka która była zaśniedziała....teraz pozostała ta nierówna praca silnika....ale dzieje się to po uruchomieniu przez jakieś 3-5 min...wygląda tak jakby się zagrzał i ustępuje to....jutro jadę znów się dowiedzieć co i jak.... autko u nich w serwisie stoi już ponad tydzień....ciekawe ile mnie skasują ? :-/ ....
Dzięki za zainteresowanie no i do rzeczy: podczas pracy silnika na biegu jałowym słychać jakby turbo dmuchało nierównomiernie ( tak co 3 sekundy więcej i mniej) . Sztanga stoi w miejscu. Po zdjęciu łącznika gumowego turbo- interkuler fakt potwierdzony organoleptycznie. Turbinka podnosi ciśnienie i opuszcza. I tak w kółko. I teraz chyba coś co pomoże...
Musisz sprawdzić kontrolką czy napięcie na świecach jest,to jest podstawa tak świece po odpaleniu jeszcze grzeją,tak samo jest np w Peugeocie 307 2.0 hdi,jak sprawdzi świece na stole i są ok to nie musi ich wymieniać Dodano po 3 Zrób tak odepnij zasilanie które idzie z przekaźnika na świece,daj na nie od razu 12v z akumulatora ,policz do 10 i zobacz...
Witam kolegę (at)karslaw Niestety widzę duże złośliwości ze strony innych. Mam podobny problem. To samo auto, ten sam silnik. U mnie na cylindrze 2gim. Tak samo, na biegu jałowym bardzo mocny minus (-4,5) , na wyższych obrotach mocny plus (+5). Pozostałe zbliżone do zera. Widać i słychać nierówną pracę na najniższych obrotach. Mam jeszcze jedną myśl,...
Zgadzam się z wypowiedzią obrzy7 tylko co do pierwszej części wypowiedzi biodiesel może być łączony z ON i dopuszcza sie 20% dodatek biopaliwa do ON co nie powinno szkodliwie wpływać na silnik jeżeli jest ono sukcesywnie zużywane. A co do:"Przystosowanie silnika o którym piszesz, dotyczy przystosowania do zasilania olejem roślinnym,a nie zasilania czystymi...
witam, został wymieniony filtr paliwa, i oczyszczony egr, okazało sie ze jest do wymiany gruszka turbiny, została wyminiona, wszystko było ok, przez około 800 kilometrów, dzisiaj znowu wróciły te same objawy tzn nie równa praca silnika gaśniecie,, zauwazyłem ze jest jest nie szczelnosc przy rurze dolotowej do turbiny, juz sam nie czy znowu ta gruszka,...
Samochód jak w temacie, objawem jest nierówna praca na wolnych obrotach i przy lekkim dodaniu gazu poniżej 1800rpm. Silnik prauje na wszystkich cylindrach jednak szczególnie siedząc w środku da się wyczuć nierównomierność pracy. Błędów związanych z usterką nie ma (czasami pojawia się błąd związany z wentylatorem chłodnicy - tym się nie zajmowałem)....
Druga rzecz, to świece żarowe, czy są sprawne i dostają napięcie. To , że nie ma błędów o niczym nie świadczy To samo chciałem napisać. Miałem identyczny problem w focusie mk2 1,6 tdci 90KM, którego silnik jest kopią francuskiego 1,6hdi. Też był gryzący smród nieprzepalonej ropy tylko tuż po rozruchu zimnego silnika. U mnie były spalone trzy świece...
Witam mam problem tego typu że po wymianie silnika auto chodzi w trybie awaryjnym i ma nierówna prace silnika po podłączeniu kompa wyskakuje błąd P0204 . Wchodziłem w bloki pomiarowe i w korekcji wtryskow na drugim cylindrze jest stały pomiar 6.01 czym to może być spowodowane proszę o pomoc
Koledzy mam peugeota 607 hdi 16V 133 KM z roku 2000,problem zaczoł sie od tego ze w czasie jazdy tracił moc,ale po ponownym odpaleniu było ok,potem była nie równa praca silnika i brak mocy i bardzo ciezkie odpalanie teraz po wymianie swiec zarowych sprawdzeniu wtryskiwaczy i wymianie czujnika wału i czujnika wałka rozrzady problem jest taki za kreci...
Temperatura dolotu na zimnym silniku równa jest temperaturze na zasysaniu, przy pracy gdy podwójna przepustnice działa temperatura rośnie do około 50 stopni otwiera się dolot intelcoolera i schodzi na 30+/- , trochę mnie dziwila zasada działania przepustnicy bo to moje pierwsze auto z tym rozwiązaniem dolotu ale wydaje się że jest ok. Ps przepustnica...
Na komputerze wartość temp. paliwa to ~17-18 stopni dla dnia dzisiejszego, jak jadę to wzrasta, zobacz na fotkach. Wzrost jest stopniowy, wykres jest płynny, nie szarpie pomiar. Jak dla mnie jest ok :( Poza tym jak wepnę czujnik temp. to błąd jaki wywala auto po wyłączeniu awaryjnym to tylko błąd ciśnienia paliwa, a nie błąd związany z temperaturą....
Także sprawa wygląda tak : Przed regeneracją alternatora mierzyłem napięcie i było wyższe z 14,57 V podskoczyło do 14,66 V - tragedia , nie ładowanie Kupiłem zestaw naprawczy : łożyska , ślizg , nowe szczotki ( trochę zabawy było z wymianą ślizga ale po woli poszło ) Nie wymieniałem regulatora napięcia lecz wymieniłem w nim szczotki I teraz FINAŁ :...
Witam ,czy problem został rozwiązany? mam tez rhy na siemensie z 2003r i ten sam problem z paleniem i nierówną pracą na zimnym dodatkowo szarpie przy niskich obrotach podczas jazdy 1300 obr na wysokich biegach.wiem ze to za niskie obroty ale auto powinno byc na takich obrotach mułowate a nie poszarpywać.Wtryski sprawdzone na maszynie i dodatkowo na...
a więc tak walka dalej trwa, auto widmo! wtryski sprawdzane na maszynie wydruk wzorowe parametry to raz, dwa podstawiłem drugie auto zamieniłem komplet wtrysków w sprawnym aucie zagadał prawie na strzała ładna równa praca, a te widmo bez różnicy nie ważne który kpl wtrysków. Jak wyżej napisałem podmieniałem wiązke silnikową sterowniki, pompe, może chaotyczne...
Witam, mam problem związany z moim Citroenem C5 1 2002 kombi w automacie silnik 2.0 HDI problem dotyczy lekkiego świstu z okolic silnika podczas jazdy i zwiększania obrotów silnika słychać lekki świst tak jak by turbina pracowala z o wiele większą prędkością do tego podczas jazdy silnik pracuje strasznie opornie tak samo jak skrzynia podczas jazdy po...
No logiczne. Niestety wpajana forma eko-jazdy chyba nie jest odpowiednia. Wszędzie mówi się tylko o małych obrotach silnika i nie dociskaniu gazu. Zapomina się o tym, że dużo ważniejsze jest utrzymywanie optymalnych dla pracy silnika obrotów. A właśnie chodzi o to, aby silnik nie był wysilony. Wiadomo, że dobrze zagrzany silnik i pracujący na równych...
Problemy, które opisujesz, sugerują, że masz do czynienia z poważnymi problemami w układzie zasilania paliwem lub układem wtryskowym w Twoim samochodzie. krótkie techniczne podsumowanie: 1. Szarpanie na zimnym silniku i wysokie chwilowe spalanie: Szarpanie i bardzo wysokie chwilowe spalanie (40-50 l/100 km) mogą wskazywać na problem z wtryskiwaczami...
Wymiana regulatora wysokiego ciśnienia przyniosła oczekiwany efekt. Przed wymianą silnik na wolnych obrotach biegu jałowego pracował nie równo - falowanie obrotów. Jedno naciśnięcie pedału gazu sprawiało że silnik zaczynał pracować równo, jednak jazda na wolnych obrotach przypominała na coś w stylu "krótkimi skokami naprzód" szarpanie. Po wymianie regulatora...
corsa nierówna praca skuter nierówna praca peugeot nierówna praca
zapieczona sonda volvo silnika radio clarion zmieniarka
JVC RC-EZ35S 17W - brak przestrajania, niedziałający FM Mode Naprawa Hitex HT-8000 - Filmy Instruktażowe na YouTube