Oczywiście, ale to można zrobić jednorazowo dla zlokalizowania problemu i odrobina samokontroli, aby nie wyłączać na ten czas "hebla"
Mialem doczynienia kiedys z podobnym problemem i byl winny konkretnie stojan rozrusznika mial zwarcie i pobieral bardzo duzo pradu ze nie wytrzymywaly wszystkie przekazniki i elektrowlacznik a nawet hebel zespawalo...
do zacisku alternatora D+ (kabel 61) "Hebel" ADRowski po wyłączeniu zasilania zwierał 61 do masy aby silnik mógł szybko zgasnąć, i to jest pozostałość instalacji po nieudolnym jego wymontowaniu.
Witam Kod występuje w scanii r 480 kod błędu EMS 5703 nr części 1874484. Czytałem opis błędu. Chciałem się zapytać czy problem tkwi w samym alternatorze czy należy się skupić na czymś innym. Np. hebel, przekaźnik itp? z góry dziękuję
To ma być ADR? Jeśli nie to trzeba pociągnąć tylko 2 przewody dodatkowo. 2 zabezpieczone bezpiecznikami jeden Tacho drugi Radio. Dobrze by było aby "hebel" miał dodatkowy wyłacznik zwarty po wyłączeniu prądu, do blokady alternatora.
Baterie sprawne? Hebel? Klemy? Połączenia z ramą? z rozrusznikiem? Zaciski na rozruszniku? Wiązka pod kabiną, stacyjka? Elka na odległość sama tego nie sprawdzi! Regulamin pkt. 3.1.17 się kłania.
Witam Więc przewód D+ nie ma ciągłości między alternatorem a centralką... lub:. Jeśli auto posiada "hebel" oryginalny może występować zwarcie tego przewodu do masy w samym "heblu" lub w okolicy skrzynki akumulatorów gdzie jest ten przewód. Przerwa najczęściej występuje w wiazce kabli z kabiny do ramy w okolicy filtra powietrza lub w okolicy wejścia...
Nie ma w kabinie odpowiedniego miejsca dla obciążenia 3kW. Kabel bezpośrednio do akumulatora, do tego koniecznie bezpiecznik i hebel w razie czego. Proponuje poszukać stosownego kabla w działach "car audio". Kabel co najmniej 40mm². Wątpię żebyś używał mocy ciągłej a na "zagotowanie wody" 40mm² powinien wystarczyć.
Schematy poszły na PW. Chyba kolego nie do końca rozumiesz jak to działa. W układzie ADR wyłącznik prądu to nie taki zwykły hebel. Jest w nim jakaś elektronika i przekaźnik. Drugi przekaźnik znajduje się na pozycji RP13 i jego zadanie to wyłączyć "ładowanie" alternatora zanim odetniesz napięcie wyłącznikiem pod akumulatorami lub wyłącznikiem na desce...
Witam Przejdę odrazu do problemu. Scania 124L 420KM 6x2 ostatnia oś podnoszona. VIN-4405674 Problem tkwi w pedale hamulca. Tz tak Mi się wydaje. ABS wywala błędy 8/3(o tym wiem, swoją drogą wie ktoś gdzie można kupić czujnik zużycia klocków i za ile?) 3/3 i tu jest problem wyczytałem, że to jakieś błędne wskazanie pedału hamulca w hamowaniu awaryjnym...
Witam wszystkich. Problem z moją scanią został rozwiązany. Otóż nie tak dawno byłem na rozładunku na budowie gdzie w deszczową pogodę zakopałem się i musieli mnie wyciągać sprzętem budowlanym . Nie wiem czy to miało wpływ ale urwała ,pękła opaska zbiornika pod akumlatorami. jadąc usłyszałem wyciek powietrza myślałem, że któryś zawór się zaciął ale jak...
Przepraszam ale nie za bardzo rozumiem gdzie to odłączyć przy alternatorze heblu adr czy gdzie ? Proszę o wyrozumiałość Dodano po 5 chodzi o to co zaznaczyłem ?
hebel ursus hebel podłączyć hebel akumulatora
biblioteka borland dobrać tranzystory sterujące przelacznik swiatla
esp32 radio internetowe integra tylko zegar
VW Transporter T4 – brak dźwięku po wymianie głośników, radio nie działa, bezpiecznik, ISO Citroën C8 2.2 HDi – brak ładowania, alternator, typowe usterki, diagnostyka