To może być uszkodzona cewka zapłonowa. Można jeszcze sprawdzić czy sterownik podaje napięcie zasilające cewkę, podczas rozruchu.
Jeżeli żarówka miga a iskry brak na wszystkich cylindrach to masz do wymiany tylko cewkę zapłonową.
To łatwo sprawdzić, bo to cewki elektromagnetyczne. Na wtyczce ; czarno-żółty - zasilanie po 15, żółto- zielony - sygnał z ECU , tu sprawdzić czy są impulsy, one sterują modułem zapłonowym , z którego kluczowana jest cewka WN.
Sprawdź cewkę zapłonową, w ojca hondzie też odpalał od kopa ale od pewnego poziomu obrotów i temperatury łapał totalnego muła. Zobacz czy blaszki na cewce nie są tłuste. Tak to wygląda https://www.google.pl/search?q=cewka+zap...
sprawdź jeszcze w aparacie zapłonowym czy nie pękła cewka na szwie . Bo i taki przypadek kiedyś miałem .
A nie spaliła Ci się przypadkiem cewka wysokiego napięcia? Jeśli dobrze pamiętam, to jest ona w aparacie zapłonowym. Sprawdź najpierw to.
Mógł, gdyż jest to główny przekaźnik zasilający, dający napięcie na wtryskiwacze, ECU (sterownik silnika), czujnik tlenu, pompę paliwa, i jeszcze kilka elementów, ale jeśli na ECU nie da napięcia to moduł zapłonowy połączony z ECU nie wygeneruje iskry na cewce zapłonowej.
Padały moduły zapłonowe. Najprościej szukać całego aparatu używanego i podmienić.
Honda accord 2.0 16v 94r witam mam problem,a mianowicie samochod chodził bez awaryjnie przyjechał prosto z trasy,wszystko ok,dla porownania z innym samochodem w Hondzie zdjołem fajke.zeby sprawdzić jaka jest iskra,kolega zakrecił i zapaliła na 3 świe,,po zgaszeniu okazało sie ze nie ma iskry,może być to spowodowane tym ściągnienciem faiki.prosze o...
Jeszcze raz dokładnie skontroluj układ zapłonowy. W tych hondach dochodziło to takiej awarii, że cewka ( umieszczona w aparacie) waliła na skróty iskrą do obudowy aparatu, zresztą widac wtedy fajne okopcenie.
Więc.... Będą ci potrzebne: - miernik cyfrowy(z opcją mierzenia "prześcia" - czyli pospolitym pikaniem); - lutownica. Na początku trzeba by sprawdzić, czy impuls sterujący wychodzący z aparatu jest typu "indukcyjnego(najprawdopodobniej)", czy hallotronowy. Wystarczy przestawić miernik na "pikanie" i sprawdzić, czy na wyjściach cewki aparatu(dwa piny)...
U mnie padła cewka zapłonowa i/lub paluch. Iskra była widoczna gołym okiem przy wykręceniu, lecz po wkręceniu świecy jej nie było lub była zbyt mała.
Cześć, bardzo proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny wycieku oleju w samochodzie.Dwa dni temu odebrałam samochód od mechanika- wymienił cewkę zapłonowa oraz świece. Aktualnie samochód jeździ ok., oprócz wycieku oleju, tak dużego ze aż dymi spod maski...Czy ktoś moze miał podobny problem...:/
Włączę się do dyskusji. Wspomniałeś o przestawieniu zapłonu i że hałas się przesunął na inny zakres. Opiszę sytuację z którą się spotkałem w dwucylindrowym i dwusuwowym silniku do łodzi motorowej. Silnik po remoncie. Pierwsze odpalenie silnika na mazurach i nie wiadomo gdzie się kryć, hałas taki jakby się w nim beczka ze śrubami obracała. Oczywiście...
Przykręciłem i podpiołem wszystko tak jak było,nie ominołem nic,dziwne jest to ze i pompka paliwa sie nie uruchamia. Sprawdzilem czy idzie napiecie na cewke i jest ok,cewka ma przejście to raczej spalona nie jest a mimo to iskry brak. Czujnik położenia wału jest w aparacie zapłonowym ale nie wiem jak go sprawdzic,poza tym przeciez to nie mozliwe ze...
Zakładam alarm Silicon Ultimate CD do samochodu Honda Accord 1996 (wersja 96-98). W opisach pobranych z elektrody znalazłem informacje, którą potwierdza schemat elektryczny - trzeba ciąć czarno/żółty przewód - ma odcinać cewkę zapłonową. Poprzedni alarm odcinał mi pompę paliwa ale to rozwiązanie nie zdaje egzaminu ze względu na zasilanie gazem. Tylko...
Rozumiem, że chcesz dać równolegle dwie cewki pojedyncze w miejsce cewki dwubiegunowej. Pewnie przez chwilę będzie działało, ale zapewne trzeba będzie dobrać inny kondensator i prawdopodobnie szybko wypalą się styki przerywacza. Z kolei na włączonym zapłonie i zatrzymanym silniku, jeśli styki przerywacza pozostaną w pozycji zamkniętej, cewka przystosowana...
W tych aparatach nagminnie pada moduł,cewka niezbyt często,trafia sie też awaria ze rozlatuje się łożysko i uszkadzają się wtedy rotory . W załączniku schemat który może być pomocny w sprawdzeniu modułu.
Witam koledzy.mam nadzieje ze ktos mi pomoze lub wspolnymi silami rozwiązemy nasz wspolny problem z HANKAMI.Otóz mam problem taki jak opisał kolega ktory rozpoczął ten temat,czyli szarpanie przy dodawaniu gazu miedzy 2-3tys obrotów jest to civic 1,4is silnik d14a4 .98r sprawdzałem juz cewke ktorą niestety jak probowałem ją dostac to nigdzie nie ma :(...
w zasilaniu cewki to był też przewód do rozrusznika, Ważna informacja która wyjaśnia już od czego będzie każdy z tych przewodów na zdjęciu. Tylko autor tematu musi to potwierdzić pomiarami. Znalazłem schemat co prawda civic z silnikiem 1.5 ale z lat 77-78. więc pewnie bardzo podobnie połączone będzie w 1.2. 811040 źródło Najlepiej to oznaczyć przewody...
W tym modelu brak opornika do cewki zapłonowej Dlatego nie pali.:D:D:D:D
kumpel w accordzie miał taki sam problem albo podobny i była walnięta cewka zapłonowa. Też 1,8 vtec. a jak z układem zapłonowym. świece przewody?a hola tam chyba są cewki indywidualne. sprawdź ukł. zapłonowy
Witam Ostatnio wymieniłem świece zapłonowe w samochodzie Honda Accord VI 1.8 z LPG. Według katalogu dobrało mi Denso pkj16cr-l11 o indeksie cieplnym 16 (okazało się później, że powinno być 20). Wczoraj zrobiłem kontrolę i jako osoba ucząca się mechaniki samochodowej na własne potrzeby chciałbym dowiedzieć się od bardziej doświadczonych kolegów, czy...
Sprawdziłem moduł w aparacie zapłonowym wpinając diode i kręcąc rozrusznikiem dioda miga na to wychodzi ze moduł jest dobry.Cewka sprawdzona miernikiem uzwojenie wtórne i pierwotne zasilanie dochodzi ręce opadają.
Witam. Pacjent Accord 2003 + 2.0 benzyna k20a6. Problemem jest brak wolnych obrotów., Co sprawdzone. Świece zamieniane miejscami jak i cewki ( launch pokazywał wypadające zapłony na 1 szym cylindrze. Nic to nie dało. Sprawdzona kompresja na 2 cylindrach ( 12 bar ). Silniczek krokowy nie ma wpływu na nierówne obroty bo po odpięciu nierówne obroty pozostają...
Witam, Pilnie potrzebuję rozgryźć sterowanie cewką zapłonową w hondzie accord 2001/2002 rok 1.8vtec 136ps, oznaczenie silnika f18b2. Przy cewce jest wtyczka z 4 pinami. 1 pin kolor czarny 2 pin kolor żółty 3 pin kolor żółty zielony 4 pin kolor żółto czarny Potrzebuje się dowiedzieć który to sygnał obrotów na zegary, oraz który pin to + po stacyjce....
brak iskry na świecachPrzyczyną tej niewielkiej awarii lecz uciążliwej, był moduł znajdujący się w aparacie zapłonowym. Na schemacie instalacji elektrycznej do auta jest on opisany jako zapłonnik. Moja metoda postępowania polegała na zmoerzeniu napięcia sterującego dochodzącego do aparatu zapłonowego i stwierdzeniu, że te napięcie jest skolei pomiar...
honda accord cewka honda cewka zapłonowy aparat zapłonowy honda accord
sterować głośność słuchawka marshall footswitch dekoder cyfrowy telewizji kablowej
Jak podłączyć przewody do czujnika w suszarce Whirlpool? Sabotaż klawiatury w systemie Jablotron - przyczyny i rozwiązania