Sprawdź cewkę zapłonową, w ojca hondzie też odpalał od kopa ale od pewnego poziomu obrotów i temperatury łapał totalnego muła. Zobacz czy blaszki na cewce nie są tłuste. Tak to wygląda https://www.google.pl/search?q=cewka+zap...
Wygląda że to przekaźnik.
No to ładne zamieszanie ;-) Nie pamiętam jak wygląda twoje autko i korzystam z opisów wg komputera i jeśli emeryt ma racje to wielkie sorki :-) jeśli rzeczywiście cewka jest w aparacie i moduł jest sterowany cewką magnetyczną to na pewno można wypiąć piny od czujnika i zainicjować zapłon zwykłą próbówką. tz. na jeden pin modułu krokodylek próbówki a...
Motronic, zgadzam sie w 99,9 ale i głupio dodać tak jest. brałem na stół pykała iskra była włożyłem brak iskry , druga cewka zadziałało , gdzie problem, nieraz tak było w jednym chodzi w drugim nie i właśnie gdzie problem
Witam . Sam sobie odpowiedziałeś. Jak masz pozapychany wydech to za dużo się nie spodziewaj. Różnica w opornościach cewki jest szalona. Pozdrawiam.
Tej cewki nie sprawdzisz omomierzem, wewnątrz jest elektronika. Aby sprawdzić cewkę zamieniasz ją miejscami z inną cewką. Dalej chyba nie muszę pisać co i jak.
Najczęściej padały moduł i cewka umieszczone w aparacie
To może być uszkodzona cewka zapłonowa. Można jeszcze sprawdzić czy sterownik podaje napięcie zasilające cewkę, podczas rozruchu.
witam a co poiesz jak accord palil normalnie i po chwili zaczoł falowac obrotami nastepnie jak by sie zalewal i na koncu zgasl i brak iskry paliwo podaje przewody sprawdzone bezpieczniki ok zasilanie na apart zaplonowy ok juz 3 tydzien sprawdzam wszystkie czujniki itd i nic posiadam silnik f20z1 2,0 pomocy czy moze jakas cewka
nie bawić w sprawdzanie poszczególnych podzespołów i kupić np sam moduł?
Jeżeli żarówka miga a iskry brak na wszystkich cylindrach to masz do wymiany tylko cewkę zapłonową.
Jeśli ma dwa przewody,to jest to zawór elektromagnetyczny otwiera się tylko na wolnych obrotach... Zwykła cewka po podłączeniu napięcia 12V ma działać...
sprawdź jeszcze w aparacie zapłonowym czy nie pękła cewka na szwie . Bo i taki przypadek kiedyś miałem .
jedna do regulacji, a druga umieszczona centralnie w osi parownika na ktorej umieszczona jest cewka, tylko nie wiem do czego ona wlasciwie sluzy
Cewka padła. To że ma 17 k o niczym nie świadczy. Cewka w tych accordach pada jak nie czyścisz rozdzielacza lub nie wymieniasz na czas świec. Zbyt duża przerwa na tych elementach powoduje przebicie cewki ale omomierz wcale nie musi go wykazać.
W cewce elektromagnesu jest zazwyczaj bezpiecznik termiczny , który odłączy cewkę przy przekroczeniu temperatury , często wymieniam cewki z powodu uszkodzenia tego bezpiecznika , jest to spowodowane przeciążeniem układu .
Włączę się do dyskusji. Wspomniałeś o przestawieniu zapłonu i że hałas się przesunął na inny zakres. Opiszę sytuację z którą się spotkałem w dwucylindrowym i dwusuwowym silniku do łodzi motorowej. Silnik po remoncie. Pierwsze odpalenie silnika na mazurach i nie wiadomo gdzie się kryć, hałas taki jakby się w nim beczka ze śrubami obracała. Oczywiście...
A skąd mam wziąśc parametry tego przekaźnika żeby kupic nowy? I jaka tam siedzi cewka? Nie wiecei ile taki przekaźnik kosztuje i gdzie go moge kupic?
A nie spaliła Ci się przypadkiem cewka wysokiego napięcia? Jeśli dobrze pamiętam, to jest ona w aparacie zapłonowym. Sprawdź najpierw to.
jechałem sobie w trasie i nagle auto straciło moc i zgasło, po zjechaniu na pobocze i próbie odpalenia zamłynkowała i nic. sprawdziłem świece kable połączenia na kostkach i bezpieczniki, wydaje mi się również że nie ma iskry co to może być?? aparat zapłonowy?? cewka czy może jakiś przekaźnik. proszę o szybką pomoc. pozdrawiam
W weekend wymieniłem część kabli i puściłem dodatkową masę na cewkę bezpośrednio z akumulatora. Od kilku dni problemu nie ma. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
U mnie padła cewka zapłonowa i/lub paluch. Iskra była widoczna gołym okiem przy wykręceniu, lecz po wkręceniu świecy jej nie było lub była zbyt mała.
witam,mam problem z hondą accord-silnik f20b6-z instalacja gazową(objawy na pb i lpg).podczas rannego rozruchu silnik chwile przebiera,chodzi niestabilnie po 10 sekundach jest juz oki.po nagrzaniu obroty spadaja do około700-800 po czym zaczyna ponownie przebierac,trzes autem w kabinie i "pierdzi" dosc konkretnie,nieprzerwanie z rury wydechowej i do...
Cześć, bardzo proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny wycieku oleju w samochodzie.Dwa dni temu odebrałam samochód od mechanika- wymienił cewkę zapłonowa oraz świece. Aktualnie samochód jeździ ok., oprócz wycieku oleju, tak dużego ze aż dymi spod maski...Czy ktoś moze miał podobny problem...:/
witam nie dawno wymieniłem szczotki rozrusznika w mojej hondzie bo już ich nie było teraz raz na jakiś czas zawiesza się rozrusznik i nie wiem co może być tego przyczyną. Na początku myślałem ze akumulator jest za slaby, wziąłem na prostowniki naładowałem i dalej to samo, po przekręceniu kluczyka słychać jak załącza się cewka i czasami po kilku lub...
Więc.... Będą ci potrzebne: - miernik cyfrowy(z opcją mierzenia "prześcia" - czyli pospolitym pikaniem); - lutownica. Na początku trzeba by sprawdzić, czy impuls sterujący wychodzący z aparatu jest typu "indukcyjnego(najprawdopodobniej)", czy hallotronowy. Wystarczy przestawić miernik na "pikanie" i sprawdzić, czy na wyjściach cewki aparatu(dwa piny)...
W tym modelu brak opornika do cewki zapłonowj
Rozumiem, że chcesz dać równolegle dwie cewki pojedyncze w miejsce cewki dwubiegunowej. Pewnie przez chwilę będzie działało, ale zapewne trzeba będzie dobrać inny kondensator i prawdopodobnie szybko wypalą się styki przerywacza. Z kolei na włączonym zapłonie i zatrzymanym silniku, jeśli styki przerywacza pozostaną w pozycji zamkniętej, cewka przystosowana...
W tych aparatach nagminnie pada moduł,cewka niezbyt często,trafia sie też awaria ze rozlatuje się łożysko i uszkadzają się wtedy rotory . W załączniku schemat który może być pomocny w sprawdzeniu modułu.
WItam! MAm problem z Accordem z 1997r. Mam silnik 2,0 tdi. Od jakiegoś czasu, gdy auto złapie temperaturę i dostanie około 2 tys obrotów zapala się CHECK ENGINE. Nie wiem o co chodzi. Zrobiłam samodiagnostykę, wyskoczył mi błąd 34 (cewka czasu wtrysku paliwa, przerwa w obwodzie, brak zasilania, awaria ECM) Dodam, że przy tych p0roblemach okazało się,...
A co z 12V? Masz 12 v na cewce jak krecisz? Tam czesto leciala kostka pod stacyjka.
Przykręciłem i podpiołem wszystko tak jak było,nie ominołem nic,dziwne jest to ze i pompka paliwa sie nie uruchamia. Sprawdzilem czy idzie napiecie na cewke i jest ok,cewka ma przejście to raczej spalona nie jest a mimo to iskry brak. Czujnik położenia wału jest w aparacie zapłonowym ale nie wiem jak go sprawdzic,poza tym przeciez to nie mozliwe ze...
Masz na myśli to tyrkotanie? Jeśli tak, to jest to dźwięk stukających wtryskiwaczy gazu (niebieskie cewki na filmie).
Zakładam alarm Silicon Ultimate CD do samochodu Honda Accord 1996 (wersja 96-98). W opisach pobranych z elektrody znalazłem informacje, którą potwierdza schemat elektryczny - trzeba ciąć czarno/żółty przewód - ma odcinać cewkę zapłonową. Poprzedni alarm odcinał mi pompę paliwa ale to rozwiązanie nie zdaje egzaminu ze względu na zasilanie gazem. Tylko...
Witam. Pacjent Accord 2003 + 2.0 benzyna k20a6. Problemem jest brak wolnych obrotów., Co sprawdzone. Świece zamieniane miejscami jak i cewki ( launch pokazywał wypadające zapłony na 1 szym cylindrze. Nic to nie dało. Sprawdzona kompresja na 2 cylindrach ( 12 bar ). Silniczek krokowy nie ma wpływu na nierówne obroty bo po odpięciu nierówne obroty pozostają...
Witam, od dłuższego czasu nie mogę znaleźć przyczyny dlaczego podczas jazdy ze stałą prędkością i delikatnym przyspieszaniu szczególnie pomiędzy 2- 3-tyś obrotów autem delikatnie szarpie (przerywa, dławi się). Na wyższych obrotach i przy wyższych pedkościach nie jest to już odczuwalne. Silnik to 1,8 iS, F18A3. Założoną mam instalację gazową. Na gazie...
Podlacze sie pod temat:) Z tym ze u mnie accord 91 ;) I iskra jest.... Mam nastepujacy problem... w czasie jazdy auto zgaslo i cisza do dzisiaj... Okazalo sie ze miejsce gdzie w kopulce jest grafitowy palec jest wypalone... nie wiem jak sie to stalo i co tam sie musialo dziac... efektem byla wymiana kopulki oraz kabli... Lecz nadal nie pali... Zgodnie...
w zasilaniu cewki to był też przewód do rozrusznika, Ważna informacja która wyjaśnia już od czego będzie każdy z tych przewodów na zdjęciu. Tylko autor tematu musi to potwierdzić pomiarami. Znalazłem schemat co prawda civic z silnikiem 1.5 ale z lat 77-78. więc pewnie bardzo podobnie połączone będzie w 1.2. 811040 źródło Najlepiej to oznaczyć przewody...
Mogą być jesli zawory wydechowe są za ciasne lub problem może być z wypadaniem zapłonów -cewka,świece, kable.
Zapewniam, że potrafię znacznie więcej niźli tylko obsługa kleszczyków i śrubokręta, tak więc aluzja była zupełnie nie na miejscu. Co do usterki, przyczyną była przerwa w obwodzie masy modułu (cewki) immo przy stacyjce. Problem rozwiązany, temat uważam za zamknięty.
kumpel w accordzie miał taki sam problem albo podobny i była walnięta cewka zapłonowa. Też 1,8 vtec. a jak z układem zapłonowym. świece przewody?a hola tam chyba są cewki indywidualne. sprawdź ukł. zapłonowy
A co do emulatora to wpadł mi do głowy taki pomysł, aby zmierzyć indukcyjność wtrysków i zamiast oporników dać cewki w końcy to elektromagnesy.
Samochód to Honda Accord V 1995 rok sedan Drzwi nie wygłuszone, ząłożone dystanse z MDF, zero luzów, nic nie świszczy. Posiadam w aucie zestaw : Radio Kenwood KMD-PS971R (stary hi-end), Przód : PowerBass S-60C (nowy model), tył - 6x9cala pionneer TS.. (nieużywane), sub homemade na głośniku 25'' 2-cewkowym 2ohm STX 300RMS, skrzynia 47l, strojony na 43hz....
honda to wszystko ma w aparacie zalonowym cewkę i hallotron zamiast czujnika wału tak miałem w silniku 2.2 16v w accordzie a wtyczki szukaj pod nogami pasazera
Jeden jest plus,a drugi idzie sygnał z drugiego końca cewki do obrotomierza lub komputera sterującego wtryskiem-na rym kablu są impulsy zapłony
A nie jest tak, że w hondzie żarówki są sterowane minusem, a ksenony plusem i dodano przekaźniki? Kontrolka podwieszona do plusa cewką przekaźnika i świeci...
Wykręć świece zaraz po kręceniu powinna być mokra jeśli brak iskry, tą świece wkładasz do przewodu lub fajko cewki( nie wiem co tam masz) i jeden trzyma przy silniku i obserwuje a drugi kręci. Iskra ma być wyrazista.
zaczalbym od sprawdzenia cewki,ostatnio mialem 2 przypadki uszkodzonych cewek w crx i accordzie,w opisanych modelach sa takie same cewki zapewne u ciebie tez,aparaty moga sie jedynie roznic mocowaniem do glowicy...
Dzięki za podpowiedź. Podłączyłem już kierunki za pomocą podwójnego przekaźnika, zasilanie cewki podłączyłem z centralki a na styki podałem zasilanie z akumulatora i wyprowadzenie z poszczególnych styków na kierunki, wszystko działa.
Witam Ostatnio wymieniłem świece zapłonowe w samochodzie Honda Accord VI 1.8 z LPG. Według katalogu dobrało mi Denso pkj16cr-l11 o indeksie cieplnym 16 (okazało się później, że powinno być 20). Wczoraj zrobiłem kontrolę i jako osoba ucząca się mechaniki samochodowej na własne potrzeby chciałbym dowiedzieć się od bardziej doświadczonych kolegów, czy...
Odłącznik sprawdzony, ok. Do płytki z elektroniką dochodzą trzy przewody, natomiast z płytki do głośnika dwa. Poza tym, płytka ta posiada własne zasilanie 4,5 V (mierzone napięcie baterii na płytce 5,3V). Obwód cewki głośnika mierzony omomierzem wskazuje kilkanaście omów. Brakuje tylko sygnału syreny. Co może byc przyczyną i czy można sprawdzic sam...
Witam, Pilnie potrzebuję rozgryźć sterowanie cewką zapłonową w hondzie accord 2001/2002 rok 1.8vtec 136ps, oznaczenie silnika f18b2. Przy cewce jest wtyczka z 4 pinami. 1 pin kolor czarny 2 pin kolor żółty 3 pin kolor żółty zielony 4 pin kolor żółto czarny Potrzebuje się dowiedzieć który to sygnał obrotów na zegary, oraz który pin to + po stacyjce....
brak iskry na świecachPrzyczyną tej niewielkiej awarii lecz uciążliwej, był moduł znajdujący się w aparacie zapłonowym. Na schemacie instalacji elektrycznej do auta jest on opisany jako zapłonnik. Moja metoda postępowania polegała na zmoerzeniu napięcia sterującego dochodzącego do aparatu zapłonowego i stwierdzeniu, że te napięcie jest skolei pomiar...
honda accord cewka zapłonowy honda accord cewka zapłonowa honda accord accord
oring filtr czujnik biegu wstecznego sterownik lm339
łucznik naprężacz sprinter podłączenie webasto
Maszyna nieruchoma, silnik działa - przyczyny i rozwiązania Podłączenie silnika pralki 7 pinów BLDC na wysokie obroty