materialy poszly na PW
Zdejmij sprzęgło i będziesz widział czy jest przypalone , długo tak nie pochodzi .
Polecę Ci Silesia Cars z Katowac ale obawiam się, że w dobrym zakładzie montującym nie da rady się wyrobić w tym budżecie, nawet u druciarzy może być kiepsko z tym budżetem.
Stary sposób taryfiarzy to gazetki z biedronki na wycieraczkach pod nogami, wymieniane gdy nasiąkną wilgocią.
ja na pewno bym zainwestował w Bowers&Wilkins pozdrawiam
1210569
Cześć. Ma ktoś może SAM NAPRAWIAM Honda Accord 1,8 TYP CG8 F18B2. Chodzi mi o oporność nowej cewki WN, jakie mają być. AI: Jaki jest rok produkcji Twojego Honda Accord 1.8 TYP CG8 F18B2? 2001 AI: Czy masz jakieś problemy z obecną cewką WN, które chciałbyś rozwiązać? Widać ślady przegrzania.
Podejrzewam że wystarczy przejściówka z Hondy na Iso za 20zł i podłączysz każde radio. Podjedz gdzieś do punktu Car Audio to takie rzeczy sprawdzą od ręki.
Kolego więcej kultury. Tweetery 1 1/2" Przód 6 1/2" tył 6X9"
W panelu sterującym szybami jest odbiornik pilota, musisz zaprogramować do niego piloty.. Sprawa druga, masz dołożony alarm bo oryginał nie ma żadnej kontrolki, jak zaprogramujesz piloty wtedy alarm zacznie poprawnie funkcjonować
W tym roczniku gasi regulator napiecia , alternator do wyjęcia mostek sprawdz na obciążenie jak ok zmień regulator.
Cześć, znalazłem taki temat, może Ci pomoże: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic5... Pozdrawiam.
Tu masz schemat mam nadziej ze o ten Ci chodzilo http://obrazki.elektroda.net/50_12447686...
Błąd grzałki pierwszej sondy lambda. Do sprawdzenia oporność grzalki, bezpiecznik, okablowanie, sterownik.
No a z tyłu gdzieś znajduje się MODEL zegarów... [url=https://www.google.com/search?clien...
Poszły pliki na PW
tego Ci nie zagwarantuje, ale zagwarantuje ze z tylnego mechanizmu nie spasuje na 100%
https://obrazki.elektroda.pl/6624591100_... https://obrazki.elektroda.pl/9145880600_... Tu z innej wersji: https://obrazki.elektroda.pl/8540952700_...
Wydaje mi się, że drzwi tak czy inaczej musisz rozebrać. Wygląda mi to na wyrobione prowadnice szyby przez co szyba kosi się i klinuje. Spróbuj czy popychając szybę ręką dzieje się to samo.
Nie dolewasz oleju do skraplacza, natomiast przy napełnianiu układu czynnikiem ustawiasz na maszynie 25-30ml oleju PAG
mozna przyjąć ze LP wskazywala kazda maszyna tak samo - zarowno na wlaczonej klimie jak i wył jak i zgaszonym silniku. HP natomiast reagowalo rosnąc. Nie możliwe jeśli zmienia się HP więc prawdopodobnie zawór uszkodzony.
Zadzwoń zapytaj.2 lata temu płaciłem 150 za zacisk plus wysyłka w obie strony,pól roku gwarancji.Wysyłka i powrót zeszło około tygodnia.Nie miałem z tyłu hamulców do tej pory działają.Pod górkę nie boję się zostawić na ręcznym.Przed regeneracją nie było o tym mowy.Koledze natomiast który oddał na cieknące zaciski po pół roku znowu zaczęło czyli już...
A tu masz kody w wersji angielskiej, w polskiej nie mogę znaleźć. Zdjęcie pierwsze też jest z wersji angielskiej. To co widzisz to schowek. Trzeba wziąc poprawkę. Złącze powinno być z prawej strony pod schowkiem.
Sprawdź czy teraz wyrzuca dokładnie ten sam błąd. Grzałka raczej od razu zapala check, nie po minucie. Lepiej się upewnić. Tak samo przerwa w obwodzie grzałki zapaliła by check od razu - więc to akurat można wykluczyć. Edit: Skreśliłem to co wprowadza w błąd. Po ostatnim poście chyba już wszystko jasne.
Chodzi o kluczyk do stacyjki. A wyłącznik bezwładnościowy gdzie jest tego w Hondach nie wiem, ale może być w komorze silnika, w kabinie, na lewym lub prawym słupku, taki element na dwa przewody wciskany. No chyba ze jego role pełni sensor poduszek, w którym trzeba skasować crash datę po wypadku, bo nie odpali, ale w hondach to mało prawdopodobne. Potrzeba...
Tak. Jeśli tego nie zrobisz możesz próbować "na palec" znaczy dotykając po kolei nóg, ale to chałupnicza metoda. Łatwo wzbudzić układ i uszkodzić.
W Legend wszystko sterowane jest kompem + czujniki. Wg mnie nierealne. Dodatkowo rozstawy, bak, CAN i 1000 innych rzeczy. W Legend, to chyba tylko automat był. Ciesz się manualem, albo sprowadź Legend'a.
zostaw tak jak jest z tymi 5 voltami , widocznie ktoś wcześniej wyprowadził takie sterowanie.
Czerwony,żółty,żółty z czarnym> +12v Czarny , pomarańczowy , pomarańczowy z czarnym> - masa biały - do siłownika (zielony) biały z czarnym - do siłownika (niebieski) W razie odwrotnego działania przycisków zam-otw należy zamienić przewody na siłowniku. Powodzenia.:D
Za świecenie kontrolki i jej gaśnięcie jest odpowiedzialny całkiem inny układ w alternatorze, to że kontrolka gasnie jak odpalisz samochód czyli że powinno ładować, a nie ładuje świadczy o tym iż układ wzbudzania alternatora pracuje, czyli, szczotki masz dobre, wirnik masz dobry, i twornik terz masz dobry.Jeżeli nie znalazłeś dalszej drogi od plusa...
Na mój gust Alpine po niewielkich przeróbkach kabla (zamiana masy audio z lewym kanałem miejscami). Z tym Technisatem to tak od razu nie mówiłbym nie, co prawda jest dużo zabawy.
musisz sprawdzic czy masz gas w ukladzie bo jak niema to czujnik cisnienia nie zalaczy kompresora zobacz czy niemasz wycieku na przewodzie od kompresora bo to jest naczeszcza przyczyna musi byc tlusty od oleju to w tedy jest do wymiany pozdrawiam
Silicon Ultimate CD ma możliwosć otwierania bagażnika pilotem, ARS niestety nie ma wyjścia kanału dodatkowego.
witam, jak dotad jasne, ale razem z kostka z tymi trzema przewodami jest jeszcze jedna kostka dwu pinowa, nie podlaczona do niczego, kolory przewodow to - biało-czerwony i żółto-czerwony... moze wie ktos do czego sa te dwa przewody? To są przewody sterujące siłownikiem. Kup sobie najlepiej silownik centralnego z jakiegoś Rovera 600 - np. z wersji angielskiej....
Moim zdaniem nie jest to hałas od alternatora. Może on pochodzić od łożysk rolek, napinacza paska rozrządu, pompy wodnej lub pompy wspomagania (jeśli auto posiada).
Czy to tylko problem z przekreceniem na pierwsza pozycje czy na kazda z pozycji stacyjki? Mialem niedawno takowy problem z autem klienta i okazalo sie ze auto zostalo udezone w kolo na postoju co delikatnie uszkodzilo mechanizm blokujacy kierownice co w efekcie zatrzymywalo stacyjke przed przekreceniem. To tylko takie spostrzerzenie- ja tez bym nie...
Jaka masz wersję tego ELM-a? Możesz to sprawdzić programem "ELM327 iidentife" na androida. Dość popularny jest interfejs iCar ale nie wiem czy w twoim przypadku da radę coś więcej nim zrobić. Interfejs to jedna sprawa a oprogramowanie to druga. Do Renault/Dacia są programy dzięki którym za pomocą zwykłego ELM-a idzie na prawdę dużo zrobić. Jaki masz...
Jak podam masę na przekaźnik pompa działa Gdy już napompuje, to czy można na chwilę uruchomić silnik?
Jak masz słabość do hond to kup coś 4x4.
Popatrz w komputerze pokładowym czy nie masz tam blokady
Nie, bez diody lub przekaźników nie da rady. Do awaryjnych nie podłączysz.
Nie zadziała.
Witam. Wymieniles kable WN i swiece??????? Mam zagazowanego acorda 1,8 to prawie te same sliniki....... jakie kable jakie świece ludzie co wy kurna z tymi kablami i świecami od wolnych obrótów????????? Albo czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego albo masz apchane kanały ogrzewające kolektor........... ja bym zresetował najpierw komputer odłącz...
Walnięty prostownik(dioda) w alternatorze.
Dokładnie, zużywa się zespół stykowy. Nie jest drogi, wymiana też nie stwarza problemów.
sprawdz dokładnie czy mase przykreciłes do silnika o ile sie nie myle jest cienki kabel masowy przykrecany do głowicy
Zderzak niestety trzeba zrzucić: http://obrazki.elektroda.net/74_12640166...
Połącz razem kable, które były podłączone do końcówek w alarmie zaznaczonych na żółto. http://obrazki.elektroda.net/19_12631458...
idzie to zrobić lecz musisz kupić moduł bo honda raczej nie ma funkcji komfortu czyli jak dłużej przytrzymasz kluczyk w zamku do domkną sie wszystkie szyby tak jak to jest w bmw lub vw a co do kierunków to czy ten pilot jest orginalny czy dołożony??? jeżeli jest orginalny to nie będą zapalały sie migacze gdy zamkniesz auta
Powstaje pętla masy między urządzeniem RCA a HDMI, bo zasilanie już sam wykluczyłeś podłączając banka. Nie wiem co to za urządzenia, skąd brum w samochodzie ?? Masz coś zasilane z przetwornicy 230V?, w samochodzie to raczej świsty i trzaski a nie brum.. Separatory by pomogły ale pamiętaj że do audio i video są inne izolatory. Audio jest do 20kHz a composit...
Pod tym linkiem http://www.transfer.pnet.pl/TESTRONIK2a.... znajdziesz rozwiązanie jakie możesz zastosować (w miejsce alarmu zastosuj przycisk którym bedziesz sterował szybami ) wszystkie alarmy podają masę na wejscie sterujące modułu .
Ten silnik na wale głównym nie ma czujnika lecz na wałku rozrządczym są trzy /3/ czujniki elektro magnetyczne zabudowane pod rozdzielaczem zapłonu , tam też jest moduł zapłonu.
Zapamiętanie położenia neutralnego czujnika VSA ----------------------------------------... UWAGA: Nie wciskać pedału hamulca. 1-Ustawić samochód na równej nawierzchni. 2-Gdy zapłon jest wyłączony, podłączyć tester HDS do 16-stykowego złącza diagnostycznego (DLC) (A), znajdującego się pod deską rozdzielczą po stronie...
Witam, Odpuszczam tytana, fajny ale akutalnie za drogi. W zestawie dostajesz ultradźwięki i syrenę. Cena za komplet to coś ok. 260 pln, myślę, że warto dołożyć chociażby dlatego, że Proxima eco nie ma funkcji immo. Pozdrawiam.
Więc pewnie chlapie wałek rozrządu - to nic nie znaczy. To nie jest wyznacznik jakości i stanu technicznego silnika.
Zaprogramuj pilota ponownie po wymianie panelu, procedura dostępna w sieci. Co do małego problemu- kup sobie silikon w sprayu, dokładnie przedmuchaj powietrzem uszczelki współpracujące z szybą i popsikaj je silikonem, to samo robi się z pasami, lepiej się wtedy zwijają.
Nastawiałem, mam przyrząd Magneti Marelli, generalnie sprężynę docisku trzeba "wcisnąć" i przykręcić docisk do koła zamachowego wtedy gdy obie płaszczyzny dolegają do siebie swobodnie, nie jak w tradycyjnych sprzęgłach.
Sprawdź i przelutuj przekaźnik "pompy paliwa".
Tak czy inaczej, skrzynia do naprawy/wymiany, skoro terkocze konkretnie jeden bieg.
Miernikiem cewki nie sprawdzisz. Co z tego, że ma ciągłość, jak 100% przypadków w hondach to przebicie na wtórnym. To przebicie nigdy, przenigdy nie wyjdzie pod miernikiem, tylko na testerze cewek.
Luz zaworowy za mały / podparte zawory ? Tam zdajesię nie ma kompensacji hydraulicznej..
Witam. Żadnych kombinacji, zgodnie z instrukcją (sprężyna sama naciąga i jest dobrze, oczywiście sprężyna nowa). Jaśniej cały zestaw rozrządu nowy i poprawny montaż a będzie dobrze.
Gdyby udało Ci się wyszukać Audaxa Był chyba nawet w 9" Czasem pojawiają się na balledro. Są szybkie głośne i łatwe do wykarmienia.
Niestety ale nie pomagamy na forum w takich problemach, od tego jest serwis autoryzowany Hondy. A nawet gdyby ktoś chciał to i tak na odległość się nie da. SławeK
W boxerze w skrzynce bezpiecznikow.
JAk długo nie stoi to nie ma czym.
Jeszcze raz napisze .Sondy i ich grzałki muszą być sprawne. Potem odczyt z sond i innych parametrów a szczególnie sondy za katem, da jako tako obraz sprawności katalizatora. Potem jego oględziny fizyczne i na końcu jakieś próby z magicznymi środkami do czyszczenia. Ostatecznie wymiana,emu ,tulejka ,albo ingerencja w soft. Rozumiesz tak?
Do ABSu? Dodano po 2 fakt przepraszam mój błąd zwieramy piny 3 i 5 w kostce
Od wtyczek z pompy paliwa do licznika musi być max 1ohm. Sprawdź czy masz dobre baterie w mierniku bo słabe robią problemy.
To do roboty chyba że masz nadzieje że ktoś z internautów paranormalnie przeleci do ciebie i ci sprawdzi.
Sprawdź cewkę zapłonową, w ojca hondzie też odpalał od kopa ale od pewnego poziomu obrotów i temperatury łapał totalnego muła. Zobacz czy blaszki na cewce nie są tłuste. Tak to wygląda https://www.google.pl/search?q=cewka+zap...
W K20 przeważnie były 2 miejsca skąd ciekło-uszczelka pokrywy rozrządu i uszczelka pod zaworem sterującym V-TEC.
Kolega z Aberdeen dobrze podpowiada. Tak to czujnik halla. Jakakolwiek kontrolke na 12V , jeden koniec do + aku. , a drugim sprawdzamy kluczowanie (masą) na zespoloną zcewke zapłonową(biały i biało zielony kabelek). Tak samo sprawdzamy kluczowanie wtrysków i przekaźnik pompy paliwa. Jżeli nie ma na żadnym wysćiu , to uszkodzony; ECU lub czujnik Halla...
może być przyczyną zawieszony pływak? Tak. Jak dostać się do pływaka w hondzie? Należy go wykręcić ze zbiornika. Sprawdź za tylną kanapą w głębi bagażnika, czy masz tam wziernik do zbiornika. http://smotra.ru/autos/honda/accord/2986...
W niepodłączonym przekaźniku między A i B powinna być przerwa. Po zasileniu C i D pomiędzy wyjściami A i B powinno być przejście.
http://obrazki.elektroda.net/64_12700552... http://obrazki.elektroda.net/96_12700552... http://obrazki.elektroda.net/2_127005525... http://obrazki.elektroda.net/64_12700552... http://obrazki.elektroda.net/52_12700552... http://obrazki.elektroda.net/30_12700552... Dodano po 3 Jurek, co chcesz dokładnie...
Witam serdecznie mam problem z Honda Accord 2.2 cdti 2005 wyskakuje mi błąd Dtc P0380 auto w tryb awaryjny do 2tys się kręci blad mówi że obudowa świecy żarowej świece żarowe są sprawne okablowanie też czy ktoś miał taką usterkę już kiedyś? Dziękuję za pomoc
Kolego moto-kord mogł byś zaznaczyć mi która to rura to po niej już dojdę do odmy ? Dodano po 4 Dodaje jeszcze zdjęcie tego samego silnika z przodu. https://obrazki.elektroda.pl/4672735300_... Proszę bardzo. https://obrazki.elektroda.pl/4623985300_...
Właśnie nie ma koronki tylko pierścień pomiarowy w łożysku.
większy luz zaworow ssących jest fabryczny. dziwne ale to prawda. natomiast mnie chodzilo o sprawdzenie kompresji po regulacji czy juz nie ma różnic. ale z tego linku wynika ,że sklepywały się popychacze b.równo. Regulamin, p.15. Popraw treść postu, lub trafi on do kosza. ElpigazN
I nikt nic nie podpowie co może być nie tak z tą klapą bagażnika.Jak zdejmuje klemę,na jakieś 5 minut,to błędu na wyświetlaczu nie ma.Klapa z pilota otworzy się.I po tej czynności już wywala błąd .I wszystko co związane z klapką bagażnika już jest martwe
Zacznij od wpisania pilotów zaprogramuj kolejno wszystkie kanały jest to w instrukcji jeśli problem nie ustąpi alarm należy centralkę wymontować z auta i przyjrzeć się tej centralce pracy odbiornika itd najlepiej jakbyś zlecił to komuś co się zna na tym
sprężanie będzie dobre przy lekko podpartych zaworach, a wolnych obrotów nie będzie
Włączę się do dyskusji. Wspomniałeś o przestawieniu zapłonu i że hałas się przesunął na inny zakres. Opiszę sytuację z którą się spotkałem w dwucylindrowym i dwusuwowym silniku do łodzi motorowej. Silnik po remoncie. Pierwsze odpalenie silnika na mazurach i nie wiadomo gdzie się kryć, hałas taki jakby się w nim beczka ze śrubami obracała. Oczywiście...
Immo zablokowane,a może nie umiejęntna korekta licznika,to są moje sugestję.
Z alarmem nie będzie tak źle ale immo jest chyba fabryczne co nie?Więc z tym będzie trochę problemu :D
To zamontuj Seo Perfecta, jak nie zapomnę, to popołudniu podeślę ci na PW namiary na paru znajomych montujących te alarmy.
Moduł tempomatu jest po lewej stronie od kierownicy w kokpicie. Po lewej stronie kierownicy masz otwieranie szyberdachu i właśnie za tym przyciskiem, bardziej z lewej strony on się znajduje
Mógł, gdyż jest to główny przekaźnik zasilający, dający napięcie na wtryskiwacze, ECU (sterownik silnika), czujnik tlenu, pompę paliwa, i jeszcze kilka elementów, ale jeśli na ECU nie da napięcia to moduł zapłonowy połączony z ECU nie wygeneruje iskry na cewce zapłonowej.
niestety musisz zamontować sterownik Left Front Window (Up/Down) red/yel - red/blu drivers door switch Right Front Window (Up/Down) blu/wht - blu/yel RF window switch Left Rear Window (Up/Down) red/yel - red/blu A LR window switch Right Rear Window (Up/Down) red/yel - red/blu A RR window switch
Predkosci kół widzi w parametrach??
sa na necie moduly usb z aux wpina sie od dolu radia jest taka kostka po srodku...
Ad 1 odseparuj diodami te dwie linie.
Witam Ma ktoś może schemat i podzieli się jak są robione światła przednie w Hondzie Accord z 2004 roku? Skąd to idzie, jak jest sterowane, jakiś moduł ? Mam zagwozdkę w aucie kolegi ze światłem mijania w prawej lampie: - żarówka sprawna - bezpieczniki sprawne - pozostałe światła w porządku - kontrolki na desce wszystkie prawidłowo - brak błędów w aucie...
Oglądałeś wszystkie wejścia kabli może jest jakaś gumka którą wystarczy naciąć, zrób foto, bądź może popytaj na forum hondy.
mnie wlasnie tez w hondzie 5200 chca a jaki masz numer tego modulatora i jakies problemy pozatym z autkiem sa? dzieki za odp.
no to wynika ze te schematy sa do ......
Wymień aparat i twoje problemy znikną.....
Ad.1 W twoim wozie jest łańcuch napędu rozrządu. Ad.2 Zawory reguluje się na zimno, ssący 0.21-0.25, wydech 0.25-0.29 Ad.3 Nie mam Hondy Pozdro :] P.S. Regulacja .... jak są problemy lub jak słychać zawory, lub co ile kilometrów ... nie wiem.
Cześć, kupiłem niedawno Hondę Accord VI z niesprawnym zamkiem centralnym i od razu wziąłem się za jego naprawę. Któryś z poprzednich właścicieli zmienił oryginalny zamek drzwi kierowcy na uniwersalny typu master i zamontował uniwersalną centralkę. Wszystko to wyrzuciłem, założyłem oryginalny zamek i centralny działa z kluczyka i rygla drzwi kierowcy...
honda accord problemy radiem honda accord problemy alarm honda accord problemy radio
excel makro zmiana wartość czujnik zalania telefonu wymiana ogniw bateria laptop
Mercedes MB100 – wymiana wkładki zamka w lewych drzwiach krok po kroku Nissan Terrano II 2.4 KA24E – moment dokręcania śrub głowicy, procedura, kolejność