W większości przypadków, jest to rozwiązane tak : Gaszenie- zwiera do masy. Zapłon- rozłącza przewody. Czyli porozłączaj to i zobacz czy iskra się pojawi.
Dzięki za podpowiedź żeczywiście jeden magnaz jest odwrotnie, zmieniłem i jest iskra, ale nie chcę odpalić, coś się odzywa ale nie odpali, czy miejsce wklejenia chodzi o 1, 2mm w prawo bądź wlewów ma wpływ. Chodzi o miejsce zapłonu i czy oprucz magnesów można inaczej wyregulować zapłon.
Zerknij tu prosty schemat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Ta `` śrubka `` z niebieskim przewodem to czujnik oleju. Tu jak go uruchamiać http://porady.grizli.pl/uruchomienie-sil...
Dobrze prawi kolega ''mactronic'' to jest typowy układ, ajak się klin zetnie to zapłon jest losowy. Tylko czasami cewka wn jest zintegrowana z cewką zasilającą typu: kosiarki, piły, skutery spalinowe.
Niska kompresja, za późny zapłon ( uszkodzona pompka wtryskowa) uszkodzony regulator z nastawnikiem dawki.
Silnik może mieć czujnik poziomu oleju, jeżeli jest zbyt niski poziom wtedy niema iskry. Jaki jest model silnika w tym agregacie? Ten agregat to jakaś podróba. Honda nie produkuje sprzętu o takim oznaczeniu.
Tak, ten juz widzialem i to zupelnie co innego, w eu 30 jest sporo wiecej elektroniki i jakichs blizej mi nieokreslonych modułów, po za ytm zapłon jest inny, a mi głównie o niego chodzi.
Źle ustawiony zapłon był przyczyną tej usterki. Ustawiłem zapłon, luzy na zaworach. Silnik odpala na dotyk. Wielkie dzięki za podpowiedzi.
Dziś benzyna 98 jest lepsza od 95 bo zawiera mniej biokomponentów (w 95 - do 10%, w 98 - do 5%). Do takich sprzętów jak kosiarki, piły, agregaty, używanych od czasu do czasu wręcz zalecana, bo tworzy się mniej osadów powodujących problemy z gaźnikami. Nie przejmuj się, silnik się nie spali. Jeśli jesteś z natury 'zegarmistrzem' to możesz odrobinę przyśpieszyć...
Witam Prowadzę Zakład Naprawy Sprzętu Pożarniczego, wykonuję samowzbudne elektroniczne układy zapłonowe. Również do silnika S-101, pracującego w agregatach prądotwórczych, agregatach pianowych, zakrętarkach kolejowych, itp. urządzeniach. Montujemy rozruch w/g życzenia, pasek lub rozrusznik linkowy taki jak w silnikach małej mocy ( HONDA, BRIX itp.)...
1)Źle ustawiony kąt wyprzedzenia zapłonu - później zapłon. 2)Niewystarczająca moc iskry. 3)Wykorzystanie nietypowych świec zapłonowych. 4)Niskiej jakości paliwo. 5)Brak powietrza do pełnego spalania paliwa - wzbogacona mieszanka - sprawdzić czystość filtra powietrza. 6)Zbyt duży poziom paliwa w gaźniku - sprawdź pływak. 7)Niewłaściwy luz pomiędzy zaworami...
Na początek to ma być wyczuwalny. Obróć teraz kołem zamachowym i zobacz czy obydwie dźwignie pracują, kolejno uchylając zawory. A potem zobacz czy masz stan oleju w tym wynalazku - czujnik poziomu blokuje zapłon, przy niewystarczającym. Odważna teza. Nie widziałem agregatu z "dolniakiem" - zawsze albo dwusuw, albo klon Hondy GX. A trochę ich przepuściłem...
Włączasz ssanie, zapłon( tak jak to wydedukowałeś, te kosy często miały odwrotnie przełączniki, a agregaty HONDA odwrotnie oznaczone kraniki paliwa, taka ciekawostka) i to czego prawdopodobnie nie robisz, czyli ustawiasz manetki na tz. pół gaz, mianowicie, wciskasz gaz i blokujesz go tym przyciskiem z boku (tak jak się blokuje wiertarkę na maksymalnych...
dlatego tutaj napisałem by mieć rzetelną opinię a nie osoby reklamujące. Nigdy wcześniej nie słyszałem o tej firmie a pracowałem zazwyczaj na agregatach hondy ale te nowe nie są już bezawaryjne i takie "piekne". Zastanawiam się nad tym samym modelem ale tylko elektr. zapłonem by każdy mógł spokojnie uruchomić.
Witam Silnik odpala jak złoto, pracuje równo, nie dymi, nie stuka, generator wytwarza stabilne napięcie w całym zakresie obrotów bez względu na obciążenie. Jest tylko jeden problem: robi to przez 15min po uruchomieniu zimnego urządzenia potem zapłon zostaje odcięty przez zabezpieczenie termiczne w uzwojeniu generatora, który robi się tak gorący że ręką...
Przewód gaszenia był odpięty. Czy możliwe żeby odległość cewki od koła 0.2 - 0.3 mm była za duża? A jeśli to magnesy to czy jest możliwość to sprawdzić bez podstawiania z innego agregatu.
Często w agregatach (małych) występuje problem z czujnikiem ciśnienia oleju. Jak już sprawdzisz czy jest iskra , Przeczysz sam sobie, bo czujnik oleju odcina zapłon. Dzięki o wielki Guru Mam 6 takich agregatów, 2 mają po 15 lat i tysiące mh na liczniku wiem co piszę . Serwisuje je od lat . Gdy już nic nie pomagało bo nie chciały palić to zawsze pomagało...
Witam wszystkich czytających. Rozczarowany moimi doświadczeniami z inwerterowym agregatem prądotwórczym STANLEY SIG 3050 (opisanymi w innym wątku) – postanowiłem poszukać sobie czegoś lepszego do moich zastosowań. Moje założenia są takie. Moc ciągła - co najmniej 2kW. Waga do 35 kg – czyli przy tej mocy wyłącznie urządzenie inwerterowe....
Witam Czy na pewno na uzwojeniu wzbudzenia powinien być drut miedziany? Jeżeli nie to sam wiesz najlepiej, że zmienione zostają parametry uzwojenia; przede wszystkim popłynie większy prąd wzbudzenia, wytworzy większy strumień, a w konsekwencji moment obciążenia - kiedyś takie uzwojenia wykonywało się, ale teraz to chyba rzadkość. Myślę, że problem może...
Agregaty są zalane olejem półsyntetycznym. Sprawdź czujnik poziomu oleju, wyłącznik zapłonu, oraz kabelek idący z cewki do wyłącznika zapłonu. Wibracje powodują że często przeciera się na nim izolacja i zwiera do masy, efektem jest brak iskry.
Dzień dobry! Chcę dziś przedstawić swoją konstrukcję agregatu 12V z niewielkiego silnika spalinowego i alternatora samochodowego. https://obrazki.elektroda.pl/9360359700_... Wstęp/założenia Przyczyną powstania konstrukcji była bardziej chęć ciekawego wykorzystania starych silników Honda G100 które posiadam i sprawdzenia swoich umiejętności...
do kolegi -gimak- ,,,,czy ten chiński generator kupiony za 80 zł to jest może 3-fazowy Jest 1-fazowy o mocy 630 W. kolega -Gimak- też na pewno coś podpowie bo już w swoim aluminiaku wymieniał diodę. Ta dioda trochę mnie za nos wodziła. Z ich ( są dwie) powodu, bo je podejrzewałem, kilka razy agregat rozbierałem, za każdym razem jak je sprawdzałem były...
W kosiarce z silnikiem 4T jest koło magnesowe i cewka zapłonowa wyzwalana magnetycznie. W kole magnesowym sa tylko 3 magnesy ktore w chwili zapłonu muszą pokrywac sie z nabiegunnikami cewki. Z cewki wychodzą 2 przewody . HV i zacisk ktory w chwili gaszenia silnika zwiera sie do masy. Ustawienie zapłonu mozna sprawdzic lampa stroboskopową wcześniej...
Witam, interesuje mnie sprawdzenie prądnicy w agregacie prądotwórczym Honda EM 30 która jest zintegrowana z silnikiem, wizualnie wygląda dobrze ale nie wiem czy daje prawidłowe napięcie załączam schemat wraz z opisem oraz zdjęcie przewodów. W tym momencie jak wszystko jest złożone na gniazdku jest 170V przy ręcznym zwiększeniu obrotów silnika 230V ale...
Odpowietrznik na korku wlewu paliwa masz otwarty? Silnik mógł zgasnąć z różnych powodów. Na początek sprawdź stan świecy zapłonowej, czy nie jest pokryta czarną sadzą? W gaźniku mogła zebrać się woda lub brud z paliwa, można sprawdzić robiąc spust z komory pływakowej (gaźnik powinien mieć zaworek spustowy z wężykiem).
A co z pracą silnika w momencie podłączenia obciążenia? Jak się zachowuje? To tylko kwestia odpowiedniego uziemienia agregatu, ale nie będzie to miało wpływu na stabilność. W momencie obciążenia silnik powinien podkręcić obroty aby wyrównać niedobór f, V, I Na ucho słyszę jego inną pracę w momencie podłączenia obciązenia. I analogicznie to samo po...
Witam agregat Honda EM 30 nie wytwarza iskry. Prawdopodobnie uszkodzony jest moduł zapłonowy. Koszt w serwisie Hondy około 2000zł. Chętnie zlecę naprawę. Posiadam schemat. Warszawa i okolice. Rozliczenie finansowe i/lub naprawa pojazdu lub projekt graficzny/reklama, folder, identyfikacja wizualna itp. Pozdrawiam! 501 582 682 http://obrazki.elektroda.pl/8798693400_1...
Dziękuję za szybką odpowiedź. Być może, nie znam się. Podłączałem czajnik, ekspres do kawy wolniej, ale działają. Wiadomo, obciążenie. Piec chodzi, przedmuchuję, ale w momencie, kiedy ma dojść do odpalenia zapłonu, wyrzuca błąd. Dodano po 3 Dziękuję za szybką odpowiedź. Wydaje mi się, że agregat nie wymaga uziemienia do typu zasilania bezpośredniego...
Słyszałem o tych regulatorach, patrzyłem nawet jak one wyglądają i powiem że w miejscu gdzie większość agregatów ma zamontowany ten regulator czyli na końcu prądnicy pod metalową pokrywą u mnie jest taka jakby cewka na dwa piny/wsuwki, wielkością i wyglądem przypomina cewkę zapłonu od Simsona czy MZT-y. Jednak agregat jest jednofazowy, na jednym kablu...
zapłon agregat agregat zapłon zapłon honda
transoptor dobór rezystorów błąd klimatronika domofon bticino
naprawa stacji zasilania stacja zasilania
Jak usunąć konto Google z telefonu Motorola? Sitko we wlewie paliwa w Oplu Vivaro - czy jest obecne?