Najlepiej zmierzyć jakie faktyczne jest napięcie na poszczególnych zakresach. W moim zasilaczu o takich samych zakresach, na zakresie 9V jest 15.1V, a na zakresie 12V jest 19V. Więc gdyby były podobne to na zakresie można spokojnie ładować, bez obawy przeładowania, ale ładowanie będzie długie. Można to przyspieszyć ładując pod kontrolą (pomiar stały...
może sie komus przyda :)
Jaka wersja silnika? Nie ma znaczenia, wszystkie wersje mają regulator napięcia sterowany z ECM a głównym elementem sterującym ładowaniem jest czujnik ELD (mierzy pobór prądu przez auto) w module obok akumulatora. Jeśli ci migają dzienne to wyjściem jest zasilenie ich z plusa po zapłonie. Może być, że czujnik ELD zaczyna świrować jeśli tak się stanie...
Funkcja która automatycznie wyłącza silnik podczas postoju jest niedostępna, po ideogramie można się domyślać że przez kiepską kondycję akumulatora.
Tu się nie ma nad czym upewniac.
Padł akumulator.
Zwarcie w instalacji, lub jakaś masa ma zły kontakt. Do przeglądu połączenia elektryczne, ale nie tylko te na akumulatorze.
Wymieniłem akumulator
Kręcenie regulatorem jasności coś daje?
Nie wiem który masz rok cbr ale przeważnie jest tam zapłon DC CDI potrzebujący akumulatora.
Jedyne co można przypuszczać to zgnita instalacja elektryczna. Zwróciłbym na połączenia masowe między silnikiem, modułem, akumulatorem i resztą instalacji. Dobrze jakbyś podał kod ramy lub ew. kod silnika. Niektóre Hondy miały nietypowe rozwiązania modułów, inne np. nietypowe akumulatory a w pobliżu moduł i wiązka instalacji. Pamiętam jak w jednym egzemplarzu...
Przedziwna kombinacja. Daj jeden, ale większy akumulator.
Przewody przynajmniej takie jak są przy oryginalnym akumulatorze. Przycisk i ewentualny bezpiecznik wytrzymujący kilkaset A. Oryginalnie w samochodzie nie ma bezpiecznika w podłączeniu akumulatora do rozrusznika. Radzę aby przycisk załączał wytrzymujący stycznik kilkaset A, bo trudno o ręczny taki przycisk. Woltomierz może być podłączony dowolnymi przewodami...
Fajne, gdybym miał coś takiego robić to dołożyłbym pakiet superkondensatorów by zbytnio nie przeciążać delikatnych jednak akumulatorków w początkowej chwili rozruchu gdy silnik jest jeszcze zatrzymany i praktycznie płynie prąd zwarcia. Kiedyś miałem taką hondę ;)
Czy rozwiązałeś problem, co rozładowywało akumulator?
Walnięty prostownik(dioda) w alternatorze.
aby nie trzeba było rozbierać 'połowy' motocykla Miałem kilka motocykli Honda. Akumulator był zawsze pod "zadupkiem". Dostęp raczej skrajnie łatwy? w sezonie zimowym motocykla się nie używa Akumulator jedynie raz do roku wyjmowany z motocykla, po zakończeniu sezonu. Cała operacja wymontowania ok. 3 min. Jeżeli akumulator jest spr. i nie ma zwarcia...
Dokręć klemy na akumulatorze.
Zobacz czy przewód ładujący akumulator przy alternatorze nie jest poluzowany, i zmierz na alternatorze zasialnie ładowania czyli na śrubce do której jest przykręcony przewód łączocy alternator z plusem akumulatora, może on iśc przez skrzynke z bezpiecznikami pod maską, mają one duże wartości po 20 A lu 30 A . tez miałem taki przypadek okazało się że...
Napisz jakie elementy z instalacji masz a których nie. Przede wszystkim czy jest oryginalne okablowanie wraz z wtyczkami i złączami, moduł C.D.I., stacyjka oraz wyłącznik silnika (Switch Engine Stop). Wtedy na tej podstawie, w wolnej chwili. Narysuję schemat i opiszę co i jak podłączyć w wersji minimalnej. Czyli bez regulatora napięcia i akumulatora.
Oba akumulatory "zdrowe" tylko jak dłużej postoi motor to alarm potrafi rozładować akumulator.
A może akumulator ?
To jest przerywacz kierunkowskazów. Trochę dziwnie opisany...
Nie jestem pewien jaki masz model Hondy, bo było sporo wersji i trochę zmian. Niektóre Hondy stosowały specjalny akumulator i złącze plastikowe z dwoma konektorami do niego. W jednym egzemplarzu miałem instalację zalaną elektrolitem z akumulatora, a obok niego był właśnie moduł CDI. Dziwne rzeczy się robiły przez to zalanie. Niektóre Hondy miały specyficzne...
Przyczyną padnięcia akumulatora jest popsuta stacyjka. Nie wyłącza zasilania i trzeba kilka razy kombinować, żeby wyłączyć zasilanie. Nie zauważyłem tego, skuter został tak kilka dni i akumulator się rozładował. Już zamówiłem nowy akumulator w serwisie Hondy. Będę żądał, żeby zwrócili mi koszty za akumulator.
czy to może być problemem To jest problem tylko ze sprężarką a nie z tym wahaniem napięcia, wygląda na alternator...
Jedyne możliwości moim zdaniem to: - wadliwe połączenie wyjścia alternatora z akumulatorem (spadek napięcia). Nie znam na pamięć schematu tego motorka ale przy tych objawach to możliwe tylko gdyby ten woltomierz mierzył napięcie bliżej alternatora, przed miejscem spadku. Mierzyłes napięcie bezpośrednio na aku w czasie jazdy ? - wadliwy akumulator
Cześć. Oprócz wymienionych przez Ciebie narzędzi, konieczny będzie jeszcze akumulator. Bez niego alternator się nie wzbudzi. Podłączenie: Oczywiście minus akumulatora do obudowy alternatora, a plus do śruby prądowej na alternatorze. W kostce IG do plusa akumulatora L do żarówki, a drugi koniec żarówki do plusa akumulatora. Wiertarka na maksa i wtedy...
Ile lat ma ten akumulator?
Jeśli ważna jest niezawodność, jakość wykonania, trwałość - mogę polecić Hondę EU10i. Używam od dawna model EU20i do awaryjnego zasilania domu i nigdy mnie nie zawiódł. Wg specyfikacji EU10i to najcichszy i najmniejszy (13 kg) agregat Hondy.
Witam Sprawdz przepustnice, dokladnie czy nie jest brudna , czego skutkiem sa falujace lub za niskie obroty po myciu odlacz akumulator
Napięcie było mierzone na słupkach biegunów akumulatora?
Jaki masz akumulator? Różne akumulatory mają różne napięcia progu rozładowania.
To teraz sobie kup nowy akumulator.
Usuń błędy i powinno być dobrze. Sprawdź stan akumulatora. To wszystko pojawiło się prawdopodobnie z powodu niskiego napięcia.
Masa na silniku lub rozrusznik do naprawy.
Gdzie to zwarcie zrobiłeś.
A jakie oznaczenia ma akumulator.
Regulator to zwykły ogranicznik napięcia, do ładowania akumulatora zazwyczaj służy zwykła dioda prostownicza. Ogranicznik to układ zaznaczony w żółtym polu: http://www.motelek.net/schema/spannung/f... To jest schemat regulatora stosowanego w skuterach, ma on obciążalność prądową 12A.
prawdopodobnie padł regulator napięcia
Poproś kolegę, sąsiada czy kogo innego żeby pomógł Ci odpalić auto z kabli rozruchowych, jak odpali to akumulator szrot, jak nie to trzeba szukać dalej
Kupuj na 99,9%. Tylko nie rób mu takiej przeprawy jak poprzednikowi. Nigdy nie odłączaj akumulatora ani alternatora na pracującym silniku!
To są akumulatory z napędu Hybrydowego od Hondy.
uszkodzony regulator napięcia Też może się uszkodzić , ewentualnie możesz go sprawdzić na "obciążeniu" czyli wyjmij akumulator i do przewodu +- od akumulatora podłącz żarówkę o takich samych parametrach jakie masz w przedniej lampie i odpal skutera oczywiście zakładam że skuter posiada "kopniaka"
Masz tam lampkę kontrolną ładowania? Co się dzieje po uruchomieniu silnika? Gaśnie czy pali się dalej? Mierzyłeś napięcie na akumulatorze po odpaleniu? Jeśli tak to ile wynosi?
Jak jesteś coś do przodu z tematem to mnie cieszy . Panowie dbajcie o swoje akumulatory :) :)
Informacja dla posiadaczy Hondy CR-V,obecnych i przyszłych -akumulator 45AH prąd rozruchowy 300A.Wymiary-długość-235;szerokość- ok.130;wysokość-225(z czopami).Dane z wyszukiwarek akumulatorów do konkretnego modelu samochodu. Jeden z kolegów podesłał mi dane z książki obsługi Hondy CR-V. Akumulator 36Ah/5HR.Nie wiem co to jest 5HR.
sprawdź czy akumulator ma swoje właściwości opornicą i gęstość elektrolitu może to wina akumulatora
12V 47Ah (1992-1995)
Proste przerywasz obieg prądu i dlatego gaśnie, także w instalacji elektrycznej musi być zrobione obejście lub odłączenia akumulatora
Sprawdziłem w serwisówce. Kostka od stacyjki znajduje się pod przednią czachą, mniej więcej poniżej licznika. Przewód od stacyjki robi dość długie obejście wokół czachy, początkowo skierowany jest w tylną część pojazdu (aż do ramy), a potem biegnie w stronę przedniej lampy, przypięty do stelaża z lewej strony pod owiewkami. Tak, przekaźnik rozrusznika...
Napięcie było mierzone na zaciskach akumulatora?
Winny może być bendiks w rozruszniku, lub słaby akumulator.
Sprawny akumulator, rozruszniik kręci ?
Winny okazał się akumulator
Proszę o pdpowiedż jak wczytać fabrycznego pilota c.z. Przestał działac po wymianie akumulatora. Honda Accord 2008r 2.2D
Spadek nap. Akumulator, przewody do wymiany itp... Rozrusznik do naprawy.
Jeżeli po odpięciu od prostownika,pokaże mniej niż 12v to albo prostownik nie ładuje,albo akumulator nie bierze. Jak odpalisz już,to sprawdź ładowanie.
Brak prądu. Jak kable chińskie z supermarketu to nie odpali. Podstaw naładowany akumulator.
Zielony i niebieski kabel do akumulatora.
Tak, żarówki i wszystkie urządzenia prądożerne wyraźnie słabną dopiero przy przygazowaniu pracują lepiej. Prąd mierzyłem miernikiem elektronicznym przy akumulatorze.
Łukasz871987 napisz co dalej z Twoja Hondą Właśnie kupiłem takie cudo i chciałem podejść do sprawy akumulatora hybrydy.
Pewnikiem akumulator rozładowany albo do wymiany...
Przy jakich obrotach mierzysz napięcie akumulatora?
Setki razy było o tym. Typowy objaw braku ładowania. Miernik do ręki i pomiary. Zazwyczaj pada regulator napięci (regler) ale warto zmierzyć napięcie międzyfazowe alternatora. Kupiłem regulator napięcia i wymieniłem, po 10km akumulator padł.
Witam przychodzę z problemem. Honda hm 50/70 2006 po jeździe w deszczu zaczęła przerywac. Nie jest to związane z układem paliwowym bo próbowałem kilka gaźników. Motor pracuje dobrze ale po dodaniu gazu pluje, strzela, przerywa i od czasu do czasu się wkręci na obroty. Zachowuje się jakby po dodaniu gazu odcinało iskre. Zmieniłem swiece i fajke i jest...
http://www.malyogrod.com/pasek-klinowy-k... To widziałem, tylko czy to są 2 takie same sztuki?
Słaby akumulator a stuka przekaźnik rozrusznika .
Skądś ta sniedż musi się brać ,jak moto nie pływało i jest woda pod izolacją przewodów to akumulator jest jedyną opcją. Może jest uszkodzony a może przeładowywany - na starym akumulatorze też tak było?
(at)CameR Patent z wieśwagenów w przypadku Hondy? Przeczytałem wiele wątków na Forach szukając ale na ten nie trafiłem, zawsze tylko pisali o odłączeniu akumulatora(czasem klemy masowej zamiast plusowej)
Witaj, ja powiem Ci tak: nie wiem, czy w autach hybrydowych/elektrycznych którykolwiek z biegunów pakietu akumulatorów napędowych jest połączony z masą pojazdu. Niemniej jednak uważam za jeden z największych absurdów obawianie się przepięć w trakcie spawania samochodu. Przewód masowy dołącza się jak najbliżej miejsca spawania i tyle. A już odłączanie...
No próbowałes na innym akumulatorze odpalic auto
Podłącz akumulator.
W CR-V problematyczne bardzo są te moduły . Natomiast zdążały się przypadki gdzie problemem były połączenia pod fotelem kierowcy i pasażera m.in. od napinacza pasów . Tam bym wypiął te kostki i sprawdził . Pamiętaj tylko jak będziesz je wypinał , odłącz akumulator .
mam motocykl honda wymaga akumulatora 7Ah przełożyłem 2 letni akumulator 5Ah napięcie 12,4V i nie chce zakręcić kręci bardzo wolno co to może być??
To właśnie podpowiadam , z dobrego akumulatora zapali.
Sprawdź akumulator, ładowanie i bezpieczniki. Od tego bym zaczął skoro wszystkie kontrolki nie świecą.
A po co wymieniać regulator? Sądzisz, że kupisz lepszy niż oryginał?
Podstawa to doładowany akumulator i załączone ssanie.
Witam mam takie pytanie czy możliwe jest wykonanie takiej instalacji żeby podłaczyc oświetlenie do crossa z akumulatora który byłby ładowany prądem wytwarzanym juz w tym crossie. Pomiary prądu podam jak najszybciej jak bedzie to możliwe.Czy może juz ktoś wykonywał taką instalacje? Dodam że w crossie jest zapłon bezdotykowy tzn nie posiada żadnego przerywacza...
Za pomocą kabli rozruchowych weź masę bezpośrednio z akumulatora i podłącz do silnika na próbę.
Przecież to jest akumulator 12V, więc napięcie 12.4V jest w normie.
Cieplo z silnika moze wplywac na regulator napiecia, zwlaszcza ze w niskiej temperaturze musi zrekompensowac spadki efektywnosci pracy wgledem oporu wewnetrznego akumulatora
To trzeba znaleźć przyczynę braku świateł „ze silnika”. Jeżeli alternator jest uszkodzony (co rzadko się zdarza) to w ogóle nie będziesz miał ładowania. Zwykle uszkodzeniu ulega regulator napięcia, jest zwarcie na przewodzie zasilania świateł AC, albo przerwa w instalacji (rozłączona wtyczka alternatora). Nawet jeśli obecnie masz ładowanie, to będzie...
Akumulator wymirniony i smiga wszystko. Dzieki za odp.
Daj na szczotki 12V z akumulatora i zmierz czy działa.
Jak masz alfę romeo bierz pione z mechanikiem :-) Niczym w piosence "honda szybsza niż wygląda" ;) Sprawdź rozrusznik oraz kostkę stacyjki. Ewidentnie coś ci rozładowuje akumulator.
1999, 1.4 benzyna + LPG
Ten migający led będzie ciągnął znikomy prąd, nie będzie to miało absolutnie żadnego wpływu na żywotność akumulatora.
przy próbie uruchomienia było "prztyk Wyczyść i dokręć klemy na akumulatorze.
Witam, użytkuje co prawda nowszy model sw-t ale to praktycznie to samo, przekaźniki znajdziesz po podniesieniu siedzenia, po stronie akumulatora, do zdemontowania jeden plastik, Masę sprawdziłeś? w załączniku podsyłam schemat
Przeniosłem z samochody-elektryka.
Witam mam taki problem mianowicie kupiłem samochód marki honda accord 97r zamiast standardowego zegara ktoś zamontował w desce inny zegarek z temperaturą i tak dalej ogólnie jest świetny ale ma jeden minus , zegarek ten działa na dwie takie małe baterie które niestety szybko się rozładowują a żeby wymienić baterie muszę pół deski rozebrać na dodatek...
Czerwony plus z akumulatora i czarny masa.
Jak nic się nie dzieje to może być niełącząca masa lub na stykach coś nie łączy. Zobacz czy dochodzi napięcie do stacyjki.
Sprawdź styki w automacie rozrusznika są wymienne i czasami się wypalają. Zanim weźmiesz się za automat pomierz napięcie na akumulatorze w chwili gdy "stuka" jeżeli to styki to nie będzie zauważalnego spadku..
...bateria była już słaba? Oczywiście, że to możliwe. Szczególnie jeśli bateria była bardzo niskiej jakości, albo była eksploatowana nieprawidłowo - na przykład w stanie głębokiego rozładowania. Proponuję wymontować i sprawdzić metodą pomiarów. Ewentualnie możesz użyć "inteligentnej" ładowarki z trybem "naprawy" starszych akumulatorów. ...plecak muszę...
Przez chwilę wspominałeś o ocieraniu wirnika o stojan. Tego nie może być. A przyczyna to wadliwie złożony rozrusznik albo zbyt wielkie luzy na łożyskowaniu. Różne mogą być przyczyny wadliwego działania mechanizmu, lecz podłączony bezpośrednio do akumulatora ma kręcić bez opamiętania (a nie wolno i ciężko). I znów albo marne połączenia, albo słabiutki...
Akumulator i regulator do wymiany. Zmierz wcześniej ładowanie innym miernikiem.
Pomierzyłem ostanio trochę moją HondęB75 i okazało się że cewka wysokiego napięcia jest dobra.Przyczyna była gdzie indziej.Zrywka naprawiona i silniczek ładnie odpala i chodzi jak zegarek.Ten moduł elektroniczny zaznaczony właśnie odpowiada za wszystko.A ten z radiatorem to zwykły regulator napięcia do ładowania zewnętrznego akumulatora.
akumulator honda honda rozładować akumulator honda motocykl akumulator
zasięg telewizji naziemnej przytłumić dźwięk corsa przyspieszaniu
solar bateria kamera sonoff przekaźnik
Jak zweryfikować schemat napędu bramy Maxgate? Strojenie zera detektora FM w radiu Menuet UKF