Sprawdź czy są błędy OBD2
To powinno cię naprowadzić na rozwiązanie: http://www.pilom.com/BicycleElectronics/...
Skoro czujniki sprawne, ja bym sprawdził zasilania na wtyczce pompy absu jednak skoro błędy się kasują to zasilania pewno są, podejrzewał bym uszkodzony sterownik pompy absu odpal auto i poruszaj zapiętą wtyczką do pompy jak zacznie wydawać pompa różne dźwięki to pewno ma w środku zimne luty.
Honda Accord 2001 108 https://obrazki.elektroda.pl/6522339900_...
Podparte zawory lub zdarte krzywki - jak zwykle.
od ok 900Ω do 2kΩ
Kompletnie nie mam pojęcia, co ten tyrystor miałby robić i w jaki sposób miałby naprawiać problem związany z detekcją płomienia. Problem z detekcją płomienia w kotłach gazowych jest dość częstym i znanym przypadkiem. Wewnątrz kotła znajduje się elektroda jonizacyjna, która wykrywa płomień. Elektronika sprawdza, czy w palniku spala się gaz. W tym celu...
hondy testuje sie spinaczem biurowym przynajmniej te do 2005 roku. Nie wiem gdzie dokladnie jest zlacze diagnostyczne w HRV ale bedzie gdzies zwisac w okolicy kolumny lub tunela srodkowego fioletowa wtyczka dwupinowa. Zwierasz ja odpalasz zaplon i liczysz mruganie kontrolek. EPC, ABSu czy tez SRSu. Dluzsze mrugniecie oznacza dziesiatki, krotsze jednosci....
Wtyczki powoli wypinam i sprawdzam czy nie są zaśniedziałe, jak narazie są ok, posprawdzam cewki na skrzyni może one powodują zwarcie które odcina elektronikę, będę pisał jak coś znajdę
Te roczniki jeszcze kradną? Prócz rozrusznika i pompy inne wywalą błędy , a najlepiej to co pisze bezrobotny.
Jeszcze raz napisze .Sondy i ich grzałki muszą być sprawne. Potem odczyt z sond i innych parametrów a szczególnie sondy za katem, da jako tako obraz sprawności katalizatora. Potem jego oględziny fizyczne i na końcu jakieś próby z magicznymi środkami do czyszczenia. Ostatecznie wymiana,emu ,tulejka ,albo ingerencja w soft. Rozumiesz tak?
Trzeba podłączyć interfejs do instalacji i sprawdzić błędy.
Albo się coś wysypało albo to jakaś pierdoła. Sprawdź czy działa transponder w kluczyku. Bezpieczniki, może się któryś spalił i nie zasila immo. Błędy jakieś są?
Kabelki lub wtyczki w obu sprawdź (dociśnij).
więc jak będzie konieczność to rozkręcę wnętrze i po kablach dojdę co do czego, Jak nie pomoże poprzedni właściciel to będziesz jak będziesz chciał to musisz się pobawić sam -mogło to być odcięcie jakiegoś elementu który rozładowywał aku, może pozostałość po "złodziejce",może reset błędów(czy w którejś pozycji pali się check?,i dekoduje radio?a może...
Klapa już działa - otwiera i zamyka się zarówno z pilota jak i przycisków na samej klapie. Przedtem można ją było otworzyć tylko awaryjnie od wewnątrz, przesuwając dźwigienkę pod pokrywką rewizyjną modułu zamka. Jeśli chodzi o błędy wykazane przez kontrolkę TAIL GATE, to błąd 34 i 35 dotyczył właśnie tych dwóch białych czujników położenia zamka; jeden...
Jakieś błędy generuje?
Może kalibracja ekranu jest potrzebna jak tak się dzieje
Albo inaczej, napisze swoimi słowami choć możesz nie zrozumieć. Robisz sobie zworkę z drutu i spinasz do kupy ona piny w tym gniazdku co pisałem. Włączasz kluczyk w stacyjce i patrzysz na lampke poduszek, po chwili zgaśnie. Wyciągasz wtedy zworkę i lampka się zaświeci. Jak się zaświeci wsadzasz znowu zworkę, lampka zgaśnie, jak zgaśnie to zworkę wyciągasz...
Po wyczyszczeniu, zmontowaniu i wykonanych jazdach około 100 km - nie pojawia się żaden błąd w sterowniku silnika ..
a masz jakieś błędy w sterowniku???
Na postoju jest to możliwe, zwłaszcza w nowych samochodach jest takie ograniczenia na postoju. Ale w tym roczniku to raczej kręci się do odcinki, są jakieś błędy?
Czy pali lampkę check? Czy skanowałeś błędy?
Spadek napięcia w czasie rozruchu. Błędy odczytane testerem będą dotyczyły właśnie za niskiego poziomu zasilania.
Jeżeli gniazdo 2-pin to masz tu procedurę kasowania http://obrazki.elektroda.net/16_11947865... W celu odczytania, zwierasz te 2 piny włączasz zapłon i liczysz (zasada jak w oplach)
To odczytaj te błędy.
Jakie dokładnie są tam błędy.
Fantastyczna informacja bo właśnie szukałem co kupić żeby sprawdzać i kasować błędy. Jutro przetestuję :D
Kolego podaj więcej danych, rocznik, silnik. Nie wiem czy autocom łyknie Ci prelude. Dodano po 4 Czemu chcesz robić diagnostykę ? Interesuje Cie jakiś podgląd danych czy tylko błędy ?
Trzeba jakieś błędy wymrugać.
Witam, Lukas1982 mam taką samą kijankę i też wyskakiwały błędy przy sprawdzaniu domowym sposobem ale po podpięciu pod komputer w stacji Hondy nic nie wykazało. Sprawdzałem turbo i przy okazji błędy które mi wykazało i wszystko było o'key.Myślę że, nie zawsze jest prawdą to co pokazuje komputer domowym sposobem. więc jeżeli nic się nie dzieje to te błędy...
Ta kontrolka chyba nie jest od immo, z tego co wiem tak kontrolka powinna błyskać jeśli są jakieś błędy.
Wyrób chiński, moc zawyżona, uzwojenie prądnicy zapewne z aluminium, więc nie oczekuj mocy wskazanej na naklejkach. Silnik piły przy starcie potrzebuje większej mocy agregatu, chyba, że jestem w błędzie i jest to oryginał np. Hondy i na miedzi. Agregat tak reaguje na większe obciążenia, uważaj bo go "wykończysz".
A błędy jakie sa?
Czyli do sprawdzenia zasilanie modułu, plusy i masy, porządnie, żarówką. Potem komunikacja z licznikiem. Jeżeli te dwie rzeczy będą ok, uszkodzony może być sam moduł ABS, tam chyba jest Bosch. Możesz też podjechać do jakiegoś warsztatu, żeby spróbowali odczytać błędy.
Jedź na tester uniwersalny, który robi Hondę, albo dedykowany do Hondy. Ten soft odczytał błędy ze sterownika silnika. Bez opisu. Jeśli bymu wierzyć, masz problem z EGR a sondzie brak aktywności. O poduszkach dalej nic nie wiemy.
To nie czujnik tylko zawór, numery miałeś podane w drugim poście. Na moje to ten mechanik popełnia jakiś błachy błąd. Co pokazują parametry rzeczywiste ciśnienie doładowania na biegu jałowym? Jaki masz teraz błąd/błędy?
jest napewno pięcio pinowa niebieska i trzy pinowa niebieska jak odczytać błędy ABSu
Witam ponownie dzięki serdeczne Kretowicz14 ja też mam taki kabelek ale ni jak nie mogę tego rysunku (wykresu rozsupłać (miałem to rozpisane w punktach)bo on chyba dotyczy kasowania błędów pamiętam tylko że podłączało się pod gniazdo OBDII chyba tak to się nazywa 16 pinowe po lewej stronie pod kierownicą jeżeli się mylę to proszę o sprostowanie. Pozdrawiam...
Zębatki regulatora nie trzeba ustawiać w jakiś specjalny sposób. Zrób tak jak napisał kolega w poście wyżej. Mijanka, to taki moment gdy tłok jest maksymalnie w górze, a oba zawory są minimalnie uchylone. Silnik 168F ma jeden cylinder, chyba że jestem w błędzie?
witam posiadam hondę forze 125 rok 2021. Przygazowalem na nozka do odcięcia i zapaliła się kontrolka silnika i od tamtej pory cały czas świeci ,forza chodzi normalnie tylko się świeci ta kontrolka.Moje pytanie dlaczego ?czy muszę jechać na serwis? I jaki interfejs kupić do tego modelu żeby można było odczytać błędy i kasować je?
Powiedz kolego jak to u ciebie wygląda spalanie? Pali więcej czy tyle co palił wcześniej ? Jeśli byłby walnięty map sensor prawdopodobnie zwiększyłoby ci się spalanie. Opisz dokładnie co tam się dzieje ? Jakieś błędy ?
Właśnie w trakcie sprawdzania tyle że dostęp taki sobie ....
Witam chciałbym się dowiedzieć jak wyczytać błędy w mojej hondzie i dlaczego chodzi na trzech świecach jaki powód może być że ta jedna nie łapie za odpis z góry dziękuję i pozdrawiam.
Musisz najpierw odczytać nr błędu. Auto z '96, więc pewnie trzeba zewrzeć styki we wtyczce od ECU. Gdzie jest wtyczka, jak zrobić zworkę, jak sczytać błędy i opis nr błędów najszybciej znajdziesz na forum Civika. Może być wiele przyczyn takiego zachowania - cewka WN, kable WN, czujniki.
Skasuj błędy, a potem rób kalibracje.
Lub 3 pinowe po prawej, obok schowka.
I nikt nic nie podpowie co może być nie tak z tą klapą bagażnika.Jak zdejmuje klemę,na jakieś 5 minut,to błędu na wyświetlaczu nie ma.Klapa z pilota otworzy się.I po tej czynności już wywala błąd .I wszystko co związane z klapką bagażnika już jest martwe
Diagnostyczne, w Pana przypadku tylko warsztat pomoże. Ktoś, kto nie tylko przeczyta błędy ale i wyciągnie wnioski z parametrów bieżących.
Odnośnie oleju w sprężarce to nie wiem gdzie to się sprawdza. No to chyba już po zaworach. Tam wchodzi 1,5 litra oleju.
Te błędy ,,takie tam,, to co?
Czy istnieje jakiś inny sposób na wpisanie tego kodu czy niestety nie ? A co chcesz wpisywać jak nie masz kodu ? Zanieś radio do radio code 50-150 zł i zrobione.
witam, przepraszam że się wtrącę...może nie na temat, otóż kupiłem tą werrsję tego autka i chciałbym zapytac kolege czym i jak czyta te błędy?? pzdr
Dobra, już wiem, znalazłem w innym temacie rozwiązanie. Trzeba zewrzeć pierwszy i trzeci pin w pięciopinowej wtyczce. Mam błędy 15 i 17.
A check nie powinien zgasnąć po odpaleniu? Trzeba namierzyć schemat instalacji, sprawdzić czy sterownik ma prawidłowe zasilanie, zczytać błędy ze sterownika etc.
Witam moja civic mk9 1,8 v tec po wymianie akumulatora żucila palenie i pokazuje sprawdź system oraz wszystkie inne możliwe lampki kontrolne na desce, czy ktoś się już spotkał z takim problemem. Po sprawdzałem bezpieczniki i przekaźniki wszystko wyglada na Ok ale nie stery błędy znaleźć nie mogę dodam ze nie posiadam schematu elektrycznego. Będę wdzięczny...
Rozrząd ustawiony poprawnie? Słupek identyczny jak stary? Wszyskie bezpieczniki sprawne? Błędy w ECU sprawdzone?
Błędy odczytane ? Sprawdzono czujniki wału i wałka ?
Honda Civic 2019 SRS 77960-TGG-A030-M2 Po wyczyszczeniu Crasha w airbag jest błąd w ABS U3000-54 "Sensor Calibration is not Complected", którego nie można usunąć,SRS zgasł. Teraz jednostka SRS na magistrali CAN przesyła nieprawidłowe dane o przyspieszeniu pojazdu i nie spełnia warunków kalibracji. Wartość przyspieszenia wynosi 1,74 i powinna mieścić...
Proponuję sczytać błędy z komputera .
Jeżeli mogę doradzić, proszę zainstalować na smarfonie aplikację car scanner i podpiąć najzwyklejszy interfejs ELM327 do odpowiedniego gniazdka w aucie. Następnie sprawdzić, co pokazuje aplikacja (kod błędu), a następnie, niestety, wizyta w serwisie. U mnie wywalało analogiczne błędy jak wyżej wspomniane i skończyło się na zdiagnozowaniu wypalenia...
Jechać do diagnosty specjalizującego się w Hondach.
W niepodłączonym przekaźniku między A i B powinna być przerwa. Po zasileniu C i D pomiędzy wyjściami A i B powinno być przejście.
Mam jeszcze jeden prosty skaner który nie zapala mi vsa, wykrzyknik, i abs. Dzięki niemu wykasowałem błąd przed kalibracją. Po paru miesiącach jak zaczęły się hamowania skaner nie pokazywał błędów. Wtedy też jeszcze raz próbowałem kalibracji ale się nie dało bo pewnie działa ok. Zgodnie z opisem kasowałem błędy manualnie ale też nic nie dawało. Prawdopodobnie...
Auto odpalało normalnie przy tym błędzie? (podaj dokładny numer)
http://obrazki.elektroda.net/64_12700552... http://obrazki.elektroda.net/96_12700552... http://obrazki.elektroda.net/2_127005525... http://obrazki.elektroda.net/64_12700552... http://obrazki.elektroda.net/52_12700552... http://obrazki.elektroda.net/30_12700552... Dodano po 3 Jurek, co chcesz dokładnie...
Tak jak napisałem, kasowałem wyjmując główny bezpiecznik 80A pod maską na kilka minut. Radio i zegar się zresetowały więc myślę że chyba dobrze to zresetowałem. Co do kodu 17 to by się zgadzało, mam problemy z ABS-em, muszę sprawdzić czujniki, ich połączenia. I mała zmiana, samochód odpala, wina zapowietrzonego układu paliwa przez to że wężyk był nie...
Usuń błędy i powinno być dobrze. Sprawdź stan akumulatora. To wszystko pojawiło się prawdopodobnie z powodu niskiego napięcia.
Bezpieczniki sprawdzone wszystkie i są ok, Kolego m2606, napisałeś mi: "Skoro auto gaśnie po puszczeniu hebla to sprawdziłbym najpierw co się pojawia i co znika przy ECU." Nie wiem o co konkretnie Ci chodziło, jak to miałem sprawdzić. Podłączyłem pod komputer to napisałem jakie błędy były. Błąd czujnika pokazuje, że jest obecny.
Próbowałeś skasować i odczytać błędy ponownie ?
Sądzę, że błędy są, ale Twój tester ich nie odczytuje. Tak się dzieje, jak jakiegoś błędu nie ma w bazie. Poza tym w Hondzie błędy są dwupoziomowe -aktualne -historyczne Podobnie jak w Nissanie. Nie wiadome, czy Twój sprzęt czyta oba poziomy. Radzę udać się do kogoś, kto ma sprzęt typowo do japończyków, np Carmannscan.
Tu jest opisany tylko prędkościomierz. Przy okazji sprawdziłem błędy w ECU i lampka FI błysnęła 8 razy, czy ktoś wie jaki to błąd?
Jak masz złacze 5 pinowe po stronie pasażera to możesz jeszcze spróbować wymigać błędy. Jak nie będzie reagował na zaczepki, trzeba sprawdzić zasilanie i masy.
Widzisz to takie wróżenie z fusów, najpierw odczytaj i podaj błędy później można będzie cokolwieg powiedzieć.
Moim skromnym zdaniem nie musi to by błąd może to być zwijacz na kierownicy walniety
Najdokładniejsze błędy można odczytać zwierając pin 4 i 9 w złączu obd - tzw metoda na spinacz
z tego co widzę to agregat jest 3 fazowy a regulator od 1 fazowego jeśli jestem w błędzie to proszę mnie sprostować pozdrawiam TH
Piny 6-14 w gnieździe obd to szyna zbiorcza(info z szyn f-CAN i b-CAN) , masz błąd szyny f-CAN, to komunikacja szybka między sterownikami. Błąd kasuje się czy nie? Wejdź po kolei w każdy stetownik i podaj błędy w nim zapisane-ECM, ABS, ACC, SRS, MICU
Jak się świeci to warto byłoby odpowiedzieć sobie na pytanie czemu? Diagnostyka się kłania. Diabli wiedzą co mechanik ci zrobił w tym komputerze. Trzeba by auto zobaczyć. Dodano po 1 Przy samo diagnostyka , kontrolka SRS zaświeci zgaśnie i zaświeci ,co to oznacza Oznacza to, że któryś z elementów układu jest uszkodzony. J/w - odczytać błędy.
nie wiem jaki masz silnik ale zobacz to : Kody błędów - HONDA Civic 1,5 (69kW) PGM-FI D15B2 Odczyt Kiedy przez ECU wykryte zostaną błędy, to zapala się lampka kontrolna silnika. -Włączyć zapłon. -Na wyświetlaczu na urządzeniu ECU pojawiają się kody błędów. Resetowanie -Wyłączyć zapłon. -Wyjąć bezpiecznik "zagrożenia" na co najmniej dziesięć sekund lub...
Nie regulowałem tak obrotów, zresztą nie wiem co ona ma dać, skoro na końcu trzeba zresetować i tak komputer, ja resetuje komputer odłączając po prostu akumulator, z tego co wiem to to samo, bo ten bezpiecznik to po prostu odłącza zasilanie komputera. Z tego co wiem, do regulacji wolnych obrotów trzeba mieć Hondowski komputer diagnostyczny, który wpina...
Błąd grzałki pierwszej sondy lambda. Do sprawdzenia oporność grzalki, bezpiecznik, okablowanie, sterownik.
Nr/kod błędu?
Samochód już jest do połowy rozkręcony i w żadnym z tych miejsc... A możliwe że to się odblokowuje komputerowo jak błędy? Już pomysłu brak...
Predkosci kół widzi w parametrach??
KTS pokazuje głupoty jedz do serwisu nie wiele więcej zapłacisz a będziesz wiedział co to za błąd. Wychodzi na to, że KTS wcale nie pokazuje głupot. Byłem w serwisie na teście HDS, na marginesie cena 172zł, i wyniki testu: 66-1 Awaria czujnika ciśnienia hamowania 84-1 Usterka logiki czujnika Jest jeszcze parę innych błędów ale "Nie znaleziono kodu...
Witam Wszystkich! SILNIK (niestety) Od Rovera ---> 2.0 TDI 105 Km. Gdy silnik nabierze temperatury to raz na jakiś czas przerywają mu obroty (szarpie przy dodawaniu gazu), na biegu jałowym falują o 0 do 1000 obroty. Gdy jedzie się normalnie i ciepły silnik wyłączę na np. minutę bądź 5 od razu obroty falują (dźwięk wydaje się taki jak by nie dostawał...
Witam, krótko i na temat. Podczas jazdy zaświeciły się kontrolki ABS i VSA, na kompie wyskoczyły takowe błędy. Ktoś coś podpowie? Samochód to Honda Civic VIII UFO 1.4 B , 2006 r https://obrazki.elektroda.pl/4803724100_...
Jeśli chodzi o błędy to tam jest to gniazdo dwupinowe do samodiagnostyki , zrobiłem zworkę i czek świecił cały czas. Z tego co czytałem to oznacza brak błędów.
W takiej Hondzie błędy się kasuje poprzez wyjęcie odpowiedniego bezpiecznika, lub odłączenie akumulatora. Zresztą z tego co pamiętam check sam zgaśnie po usunięciu usterki. Jeżeli się nie myle oba skanery, które wymieniłeś obsługują pojazdy zgodne z EOBD a sterownik w hondzie z 2000r raczej nie obsluguje EOBD. Protokół o którym piszesz to protokół warstwy...
proszę : metoda za 80zł: podróba Honda HDS https://pl.aliexpress.com/item/2016-Top-...
witam serdecznie , jak w temacie poszukuje schematu konkretnie to schematu do syreny ;) od fabrycznego alarmu hondy civic 5D '95 , pozdrawiam Popraw błędy i interpunkcję. Użyj przycisku PISOWNIA -->REGULAMIN pkt 15.
Wtyczka musi być zółta, bo cały układ SRS idzie na zółto. To na wypadek, jakby ktoś chciał np podłączyć sobie dmuchawę. Musisz znaleźć kostkę 2 pin koloru zółtego. Nie ma tego wiele, więc jakoś się znajdzie. Jeśli dobrze pamiętam, to jest jeszcze taka czerwona pod kierownicą , którą trzeba przepiąć żeby skasować błędy. Całość tej nieprostej procedury...
Czyli pewnie zerwałeś wskazówki, bo tu akurat zazwyczaj tak się dzieje jak nimi pokręcisz przy zdejmowaniu. Cyną nie kapnąłeś przy lutowaniu? Nie mam na porównanie ale wsad wygląda na kompletny tylko też mogą być błędy w pojedynczych bajtach...
Tak,ale w czasie jazdy sterownik tez przeprowadza diagnozę elektrozaworów i pompy,zresztą kolega nie wspomniał o błędzie czujników obrotów koł.
Właśnie zauważyłem. Ciśnienie jest chyba regulowane na pompie. Z braniem paliwa z listwy wtryskowej nie będę ryzykował bo mi jeszcze błędy w komputerze wyskoczą, a nie mam jak skasować. Trzeba będzie jednak szlauchem…
Miga się błędy bez problemu, niebieska wtyczka 2pinowa za schowkiem. robisz mostek na pinach, włączasz zapłon i jazda
Panie Krzydan. Miernikiem nie było co mierzyć i nie mów mi jak mam żyć. ;) Kabelek we wtyczce był luźny.
Chciałem zapytać czy kręceniem regulacji silniczka krokowego w Hondzie można spowodować jakieś błędy?
Wyjąć żarówke - ale bezpieczniej wykasować kody błędów przez komputer.
błędy honda honda civic błędy honda odczytać błędy
zasilanie cursor ciśnienie układ chłodzenia gwarancja tabliczka znamionowy
Rezystancja czujnika temperatury Indesit LR9S2QSWB Komunikat "przepełnienie" w bileterce Autopark L-C Mefa: przyczyny i rozwiązania