Sprecyzuj dokładniej co się stało, czy rozrusznik kręci, czy kontrolki świecą? W hondach lubią cewki wysokiego napięcia sie psuć dlatego sprawdź iskrę. Jeśli nie ma to raczej na pewno cewka.
Witam Takie pytanie Jakie napięcie powinna dawać prądnica/zapłon CDI w motorze Honda NSR 125. Moja daje 24 v i właśnie padła mi cewka wysokiego napięcia.
Witam Takie pytanie Jakie napięcie powinna dawać prądnica/zapłon CDI w motorze Honda NSR 125. Moja daje 24 v i właśnie padła mi cewka wysokiego napięcia.
*Cewka może padła **Może pozamieniałeś przewody na kopułce *** Jak wygląda stan świec?
Nie wiem jakie ma mieć parametry nowa cewka, więc nie podpowiem jak sprawdzić obecne. Skoro Ci za drogo, to na początek wymień same kable wysokiego napięcia lub kup za 10zł Chińską cewkę do testów.
Cewkę możesz sprawdzić czy ma przejście elektryczne miernik przejścia lub omomierz czy pokazuje jakąś oporność ale jeśli nic ciągle 0 to wymień cewkę bo to pewnie ona zdechła Sprawdź też przewód wysokiego napięcia czy ma przejście
Oczywiście. Od ciepłego silnika szczelina będzie się powiększała i powstanie gdzieś przerwa w obwodzie. Poza tym mogą powstawać przeskoki wysokiego napięcia w okolicach cewki. DO WYMIANY
Rezystancja na cewce niskiego napięcia ok 130ohm, przy kopnięciu max. 8volt. Impulsator, rezystancja 90ohm. Cewka wysokiego napięcia jest ok, podmieniałem ją już, efekt taki sam jak na starej.
Proste zmierzyć napięcie na cewkach 20-80V generuja w zalezności obrotów.
Najprawdopodobniej uszkodził się moduł zapłonowy w aparacie, efekt braku obciążenia cewki wn świecą zapłonową
Oscyloskop wykazał bardzo wysokiego napięcia piki pochodzące od cewki zapłonowej. Dalsze postępowanie jest oczywiste. Autko śmiga. Pozdrawiam wszystkich, którzy służyli pomocą.
OK, dobry pomysł z tym zmniejszeniem przerwy na świecy, bo cewka kopie wysokim napięciem w przewód od sterowania. Dzięki gimak .
Cześć! Mam problem z układem ładowania w zabytkowym motocyklu Honda XL250s 79'. Jest tam instalacja 6V, 3 cewki, jedna odpowiedzialna za wysokie napięcie dla zapłonu, druga za oświetlenie przednie, trzecia za ładowanie. Cewka ładująca jest bezmasowa, daje AC od 8V do nawet 35V na wysokich obrotach. Niestety regulator prostuje prąd do około 3-4V, sprawdziłem...
Jeśli chodzi o świece to założone są świece Opla SLR8LDCU, w oplu serwis twierdzi że są to świece z rezystorem, to radio to Alan 78 plus multi. Dzisiaj w serwisie Hondy d októrego pojechałem gość powiedział mi że firma Opel najtańsze podzespoły (kable wysokiego napięcia, cewki itp.) aby uzyskać dobrą cenę i mam za swoje że mam takie auto. Zamontowaliśmy...
Najprościej to chyba odszukać sobie schemat elektryczny i dopiero potem zajmować sie usterką. z tego, co pamiętam, to seria mb miała taką samą instalację jak mt. A tej drugiej schemat jest tu: http://republika.pl/arecki1113/mt50.gif Należało by sprawdzić stan cewki zasilającej i zbadać ją pod kątem zwarć międzyzwojowych.
A nie spaliła Ci się przypadkiem cewka wysokiego napięcia? Jeśli dobrze pamiętam, to jest ona w aparacie zapłonowym. Sprawdź najpierw to.
Z mojej strony dodam kilka uwag na temat przeróbki na zapłon CDI. 1. Impulsatory są produkowane w dwóch wariantach różniącym się polaryzacją sygnału wyjściowego. Najłatwiej można dostać impulsatory od chińskich 4T (skutery GY6) które mają odwróconą polaryzację do modułu z elektroniczną regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu, czyli dodatni impuls na początku...
Też mam taką cewkę w moim silniku Honda B75 i podejrzewam że padła bo brak iskry.Jaką cewkę zastosowałeś zamiennie?Możesz podać typ lub z jakiego skutera to jest?Byłbym wdzięczny za info.U mnie jest jeszcze moduł z takimi złączkami kolorowymi z radiatorem.Masa kabelków.Wiesz może jak działa zrywka?Zwarcie z masą daje iskrę czy odłącza?U mnie zrywka...
Witam mam problem. Mam motocykl Honda CRM 125. Jest w nim moduł zaworu wydechowego z Hondy NSR który steruje silniczkiem serwo. Moduł ten do wysterowania silniczka z pozycji 0 na 1 potrzebuje sygnału 12 V z modułu CDI. Lecz moduł CDI oryginalnie montowany w moim motocyklu nie ma wyjścia takiego sygnału. W oryginalnym module zaworu wydechowego z Hondy...
Witam! Jeżeli chcesz stwierdzić co masz uszkodzone to odłącz regulator AVR i podaj obce napięcie 24 DCV na wirnik - wzbudzenie. Pomierz napięcia na biegu jałowym. Jeżeli napięcie pomiarowe będzie inne - źle przewinięty stojan, napięcia prawidłowe - uszkodzony AVR. Te dwie sprawy to podstawa. Najważniejsze: odczep pomiarowy z uzwojenia nie jest brany...
Więc faktycznnie to dziwny układ. :) Naprawiałem też kiedyś układ zapłonowy w motocyklu Honda MTX ale tam był układ tyrystorowy, jedna cewka wytwarzała napięcie do ładowania kondensatora a druga była do generowania impulsów, które sterowały bramkę tyrystora a ten rozładowywał kondensator przez uzwojenie pierwotne cewki wysokiego napięcia. Tego typu...
Przejrzałem link, rozwiązanie z przekaźnikiem jest tańsze i proste. Nie podano rezystancji cewki pompki (możesz zmierzyć omomierzem R cewki wtedy Imax.=U/R czyli średni I=Imax/2), ale myślę, że SSR musi być na conajmniej 5A, czyli ASR-05DD. Przerywany jest prąd cewki, więc na stykach SSR-a będzie indukowało się wysokie napięcie, równolegle do styków...
wysoki napiąć cewka cewka wysoki napiąć przebicie generator wysoki napiąć cewka
kosztorysy elektryczne schemat hondy accord corsa drzwi
Dekoder satelitarny po upadku - migająca czerwona dioda Termet Silver Pro 20 kW - Zawór trójdrożny i koszty