Czyli masz zaplon typu konwencjonalny iskrownik. ?I teraz nie wiem czy dobrze rozumię -przewijam cewkę dokładam chińczyka podłączam pod przerywacz i będzie działać? Tak jest, poczytaj tu na forum, jak to zrobić - Koledzy tak przerabiali ,,Komarki", bo to identyczny system zapłonowy w Twoim silniku.
Na podstawie praktyki i pomiarów, prawidłowa rezystancja cewki CDI - 120-130 omów, napięcie przy "kopaniu" - 80-120V AC. Impulsator 30-40 omów, napięcie przy "kopaniu" przynajmniej 0,6V AC. Instrukcja serwisowa dla MBX50 i 80, silniki mają bardzo zbliżone budową, układ zapłonowy także: [url=https://www.manualslib.com/manual/1...
u mnie ostatnio po samoistnym spadnięciu przewodu wn ze świecy padła cewka zapłonowa (ale sprawa dotyczy hondy)
I jeszcze jedno, raczej nie czekałbym z tym zmniejszeniem przerwy, aż znowu cewka padnie, jak w poprzednim moim poście napisałem.
Witam-gdzie można kupić cewkę zaplonową do silnika hondy GCV 13 (kosiarka) -Dziękuję
Tutaj masz wszystko wyjaśnione, na temat czujnika oleju i innych zabezpieczeń. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
Witam. Chciałbym się dowiedzieć, czy można jakimś prostym sposobem, bez odstawienia samochodu do mechanika, sprawdzić czy cewka jest dobra, czy siadła? Ponieważ auto mi nie pali i albo poszła cewka, albo cała kopułka. Chciałbym sprawdzić, bo cewkę samemu dałbym radę wymienić i nie musiałbym tracić kasy specjalnie na mechanika. Czekam na jakąkolwiek...
Znalazłem problem i padła cewka zapłonowa :)
Podmień cewkę zapłonową.
To może być uszkodzona cewka zapłonowa. Można jeszcze sprawdzić czy sterownik podaje napięcie zasilające cewkę, podczas rozruchu.
Cewka zapłonowa ma 0,8om. 80 ma ta cewka w statorze
Żółty i biało żółty - impulsator Zielony masa jak to w hondzie Zasilanie cewek czarno biały jest jednocześnie plusem po zapłonie do zasilenia modułu Niebiesko biały sygnał do jednej cewki Niebiesko zółty do drugiej cewki Jasno zielony - luz Żółto niebieski obrotomierz Zielonobiały sygnał z klamki sprzęgła i nóżki bocznej Sprawdź sobie tylko ten zółto...
Moduł zapłonowy to cewka wysokiego - czy o tym mowa ?
Wyczyść palec i styki przerywacza, sprawdź cewkę zapłonową. Pozdrawiam
Witam. Podczas koszenia kosiarka mi po prostu zgasła. Wydaje mi się ,że to cewka zapłonowa bo nie ma iskry na świecy. Wie ktoś może jak ją wymienić?
Sprawdź cewkę zapłonową, w ojca hondzie też odpalał od kopa ale od pewnego poziomu obrotów i temperatury łapał totalnego muła. Zobacz czy blaszki na cewce nie są tłuste. Tak to wygląda https://www.google.pl/search?q=cewka+zap...
Witam, mam pytanie. Posiadam Hondę CBR 600RR z 2005 roku. Ostatnio wymieniałem świece zapłonowe i po wymianie świec motor przestał ładować. Wymieniłem regulator napięcia, nową cewkę przy akumulatorze, ale motor dalej nie ładuje. Może pomożecie, co może być przyczyną usterki?
Do kupienia na ebay z Australii pod numerem IGC-101M, oraz tutaj https://www.autodoc.co.uk/bremi/9196743 Można szukać całego aparatu zapłonowego ewentualnie tak jak modne w Honda przerobić - nawiercić kopułkę i wpiąć tam kablem klasyczną, zewnętrzną cewkę.
Możesz zamontować cewkę od malucha, dwa wyjścia wn, wersja z przerywaczem
W tych aparatach psuły się tylko dwie rzeczy -cewka zapłonowa -moduł Ale to idzie łatwo sprawdzić.
Witam. Mam taki problem z hondą , brak iskry , palec i kopułka czysta , cewka na pierowtnym ok 1 Ω na wtórnym 9kΩ ( katalog EPS podaje 18kΩ) napięcie wejsciowe się pojawia ( impulsy 12V) natomiast na wyjściu tylko ok 50V . I teraz mam pytanie czy poszła cewka czy moduł zapłonowy sterujący cewką który jest w aparacie ?
A jaka rezyzystacje powinna mieć cewka zapłonowa bo mi pokazuje 1,5
cewka sprawdzona?
Została już chyba tylko cewka zapłonowa lub luz na osi przepustnicy, ewentualnie uszczelki na kolektorze ssącym. Trudno coś więcej powiedzieć nie widząc silnika. Jeżeli tego czarnego nalotu nie jest dużo to nie przejmuj się nim.
Co ma ciśnienie do szarpań, napiszesz? Zazwyczaj padała cewka zapłonowa (jest w aparacie), dostawała ulotów.
Jeżeli żarówka miga a iskry brak na wszystkich cylindrach to masz do wymiany tylko cewkę zapłonową.
Nagwintowałem i zakręciłem na nową nakrętkę. Rozchyliłem gwintownik śrubokrętem naskoczyło i zacząłem kręcić kilka razy. Wcześniej trochę szlifowałem ale to było niepotrzebne. Skuter w dalszym ciąg nie ma iskry a od tego się zaczęło, iskrownik mógł być dobry a wymiana niepotrzebna. Wcześniej wymieniłem cewkę zapłonową. Szukam dalej.
Znaczy się zapłon bateryjny. Potrzebny więc regulator, akumulator, moduł zapłonowy i cewka.
kumpel w accordzie miał taki sam problem albo podobny i była walnięta cewka zapłonowa. Też 1,8 vtec. a jak z układem zapłonowym. świece przewody?a hola tam chyba są cewki indywidualne. sprawdź ukł. zapłonowy
To tak by zamknąć temat to co potrzebowałbym by uruchomić taki silnik od Honda NTV 650 mając goły słupek(tak się chyba mówi na blok ze skrzynią)? -Gaźniki? -Pompę paliwową? -moduł zapłonowy? -świece -Akumulator -Cewka zapłonowa? -Rozrusznik? -Alternator? -Wiązka elektryczna? -Filtry? -jakieś czujniki? Coś jeszcze?
Witam Moja Hania zastrajkowała poprostu nie odpala. Mianowicie otrzymała nową kopułkę palec i cewkę zapłonowa a ona nic pompa paliwa podaje bo zalewa ale iskry brak Niewiem czy moduł zapłonowy czy jakiś czujnik POMOCY z góry dziękuję
Cewkę możesz sprawdzić czy ma przejście elektryczne miernik przejścia lub omomierz czy pokazuje jakąś oporność ale jeśli nic ciągle 0 to wymień cewkę bo to pewnie ona zdechła Sprawdź też przewód wysokiego napięcia czy ma przejście
Nie ma instalacji gazowej. Przewody sprawdzone są ok. Ostanio troszke szukalem w necie i znalazlem podobny problem przy cieplym silniku. Podobno winna tego problemu jest cewka zapłonowa. Czy to mozliwe? Jak najprosciej sprawdzic sprawnośc tej cewki?
Tam jest zapłon DC-CDI, więc wystarczy że zewrzesz przewody od stacyjki. Jeśli jest brak iskry, to do sprawdzenia zasilanie modułu, masa z układu interlock, impulsator, cewka WN. Może być tak że po prostu moduł zapłonowy uległ uszkodzeniu.
Ale o co ci chodzi? Zapłon to część procesu spalania mieszanki i występuje ona, ta czynność w cylindrze. Jak w każdym silniku spalinowym. A UKŁAD ZAPŁONOWY jest rozbity na kilka podzespołów, na które składa się świeca zapłonowa, cewka zapłonowa, przewód w.n., moduł zapłonowy (nie w każdym pojeździe), układ bezstykowego lub stykowego przerywacza i w...
witam mam problem z podłączeniem modułu zapłonowego w skuterze honda bali. problem polega na tym że poprzedni moduł się spalił, zamówiłem nowy i ma inne przewody. stary moduł: czarny-masa pomarańczowy-cewka WIN czarno-biały -gaszenie czerwono-czarny-zasilanie CDI czerwono-biały-impulsator nowy moduł: czerwony czarny zielony niebieski żółty czy ktoś...
Zrobię jak mówisz i zobaczę. Zauważyłem też ze cewka jest cała w rdzy i ma przebarwienia na obudowie, czy to coś niepokojącego ?
Sprawdź czy jest olej. Jak jest to odłącz czujnik oleju i wtedy zobacz czy jest iskra. Jak nie będzi e to Chińska cewka zapłonowa kosztuje około 150zł orginał 450zł/
Ogólnie kupiłem ten motor z wiedzą że ma problem z iakrą, pogrzebalem kilka dni i okazało się że to cewka zapłonowa więc bez obciążenia na samym rozruszniku miernik podłączyłem w miejsce cewki
To łatwo sprawdzić, bo to cewki elektromagnetyczne. Na wtyczce ; czarno-żółty - zasilanie po 15, żółto- zielony - sygnał z ECU , tu sprawdzić czy są impulsy, one sterują modułem zapłonowym , z którego kluczowana jest cewka WN.
Mógł, gdyż jest to główny przekaźnik zasilający, dający napięcie na wtryskiwacze, ECU (sterownik silnika), czujnik tlenu, pompę paliwa, i jeszcze kilka elementów, ale jeśli na ECU nie da napięcia to moduł zapłonowy połączony z ECU nie wygeneruje iskry na cewce zapłonowej.
Dodatkowy styk był prawdopodobnie do pomijania rezystora cewki zapłonowej. Normalnie cewka jest zasilana przez rezystor a w momencie rozruchu jest pomijany by zrekompensować spadek napięcia w momencie pracy rozrusznika. Na razie zaizoluj ten dodatkowy przewód i zobacz jak auto zapala, raczej nie będzie problemu. Gdyby jednak to trzeba kombinować z przekaźnikiem
Cewka zapłonowa już do niczego się nie nadaje, po wymianie na nową, moto powinien śmigać bez problemów. pozdrawiam.
Witam. Mam problem z Hondom Logo 1.3 na wtrysku. W czsasie jazdy potrafi zgasnąć po kilka razy.Nie koduje błędów, wymienione przekaźniki, przepustnica , moduł w aparacie, cewka zapłonowa i nic. Może ktoś miał taki przypadek? Może ktoś poratuje mnie schematem elektrycznym załonu. Odwiedziłem już kilku mechaników i każdy rozkłada ręce... Proszę o pomoc.
Jesteś pewien że cewka jest uszkodzona? Robiłeś pomiary uzwojeń? Zapłon z przerywaczem mechanicznym czy tranzystorowym? Dla mechanicznego rezystancja uzwojenia pierwotnego 0.30 Ω a dla wtórnego 2500 - 4500 Ω Tranzystorowy, pierwotne 0.22 Ω wtórne 7500 - 7700 Ω Można próbować wyrzeźbić coś na cewce od silników Hondy, ale trzeba frezować...
Witam mam honde mtx 80 i mam problem z cewka a, mianowicie co może być przyczyną ciągłego psucia sie cewki. Po założeniu nowej i przejechaniu kilku kilometrów motor nie odpala i jest to winna tej cewki.
Cześć wszystkim! Zalogowałem się na waszym forum bo mam problem z Hondą Concerto (1993r 112KM D16Z2)...brak iskry! sprawdziłem rozrząd, paliwo jest, pompa działa, jej przekaźnik także. Prawdopodobnie nawaliła cewka lub moduł, nie jestem specem od elektryki dlatego proszę o waszą pomoc. Co udało mi się ustalić to oporność pierwotna zmierzona multimetrem...
aparat zapłonowy {moduł albo cewka na 100%} miałem to samo tylko że wymieniłem cały aparat
jak w modulach hondy: zielony- masa niebiesko/zolty - impulsator czarno/zolty - cewka wn to na 100proc na 90: czarno/bialy - plus ze start stop switch zolto/czerwony- jesli to ac cdi to moze byc cewka zasilajaca cdi
sprawdź jeszcze w aparacie zapłonowym czy nie pękła cewka na szwie . Bo i taki przypadek kiedyś miałem .
Sprawdź świece zapłonowe i przewody zapłonowe. Jeśli w aparacie zapłonowym jest jeszcze moduł to ja stawiam na cewkę zapłonową. Już raz to przerabiałem Ale jeśli to ma być tak jak u mnie to poczekaj na pewno się pogorszy.
Od Poloneza podejdzie moduł GL118. Podłączenie znajdziesz w Google. Zakładałem taki do Toyoty, bo za oryginalny wołali siedem stówek. W aparacie była cewka impulsatora, nie halotron.
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
Słyszałem również o podobnych problemach i była to wina cewki. Cewka zapłonowa i falowanie obrotów i brak wypadania zapłonów, nie słyszałem o takim przypadku. Daj znać co elektryk zdiagnozuje.
Gdzie polonez a gdzie honda!!! Polonez ma zapłon bateryjny z przyspieszaniem odśrodkowo-podciśnieniowym a xlka cdi... Sprawdź na zwarcia miedzyzwojowe cewkę zasilającą CDI - znajduje sie pod lewym deklem. To typowa przypadłość tych maszyn. Uważaj bo cewek jest kilka - ładowanie, światła i ta właśnie o której piszę. Po kolejne pod prawym deklem jest...
Honda accord 2.0 16v 94r witam mam problem,a mianowicie samochod chodził bez awaryjnie przyjechał prosto z trasy,wszystko ok,dla porownania z innym samochodem w Hondzie zdjołem fajke.zeby sprawdzić jaka jest iskra,kolega zakrecił i zapaliła na 3 świe,,po zgaszeniu okazało sie ze nie ma iskry,może być to spowodowane tym ściągnienciem faiki.prosze o...
Padały moduły zapłonowe. Najprościej szukać całego aparatu używanego i podmienić.
Auto nie ma modułu zapłonowego. Jest cewka, sterownik ECU oraz czujnik wału. Bez podpięcia pod komputer nic nie wskórasz. No chyba że masz dodatkowy alaram.
U mnie problem już rozwiązany, przyczyną okazała się cewka w aparacie zapłonowym (iskra waliła na boki). Jeszcze raz podkreślę, że objawy identyczne w każdym punkcie kolegi Endrju111. Tak więc jeśli ktoś ma takie objawy, niech zaczyna od cewki w aparacie zapłonowym.
U mnie padła cewka zapłonowa i/lub paluch. Iskra była widoczna gołym okiem przy wykręceniu, lecz po wkręceniu świecy jej nie było lub była zbyt mała.
Włączę się do dyskusji. Wspomniałeś o przestawieniu zapłonu i że hałas się przesunął na inny zakres. Opiszę sytuację z którą się spotkałem w dwucylindrowym i dwusuwowym silniku do łodzi motorowej. Silnik po remoncie. Pierwsze odpalenie silnika na mazurach i nie wiadomo gdzie się kryć, hałas taki jakby się w nim beczka ze śrubami obracała. Oczywiście...
Więc.... Będą ci potrzebne: - miernik cyfrowy(z opcją mierzenia "prześcia" - czyli pospolitym pikaniem); - lutownica. Na początku trzeba by sprawdzić, czy impuls sterujący wychodzący z aparatu jest typu "indukcyjnego(najprawdopodobniej)", czy hallotronowy. Wystarczy przestawić miernik na "pikanie" i sprawdzić, czy na wyjściach cewki aparatu(dwa piny)...
Usterkę udało się namierzyć, problem była padnięta cewka zapłonowa znajdująca się w całym aparacie Znalazłem przypadkiem na jakimś forum podobny problem z zapłonem, przedtem sprawdzaliśmy kompresję i musieliśmy zapomnieć wypiąć przewód od aparatu a podobno to jest błąd w tym modelu Cewka Bosch około 120zł Warto przy podobnym kłopocie sprawdzić masę...
Dzieje się tak kiedy jest żle podpięta cewka-zaciski uzwojenie pierwotnego,no chyba że Twój oscyloskpo ma funkcję odwracania obrazu.
Widzę, że teraz na mnie kolej w walce z aparatem zapłonowym - podobne wątki 08 Kwi 2011 12:33 honda civic 1.4 5D MA8 zgasła podczas jazdy, kręci, brak iskry Proszę o info jaka powinna być rezystancja uzwojenia pierwotnego i wtórnego w cewce zapłonowej CM1T231 z aparatu zapłonowego D4T94-04. Chciałbym wykluczyć czy to tylko moduł RSB-57 czy też i cewka...
Cześć, ile wynosi nominalna wartość kilovoltów jakie podaje cewka w honda rebel 125 95r? W WSK jest to mniej więcej 15 KV ile będzie w takiej hondzie? Ktoś się orientuje?
Tam jest moduł typu CDI? Proszę o szczegółowe dane tego motocykla, rok produkcji, schemat. Jeśli jest typu CDI, należałoby sprawdzić czy czasami na któryś z pinów modułu nie przychodzi napięcie stałe z akumulatora (po stacyjce). Przy CDI bez powodu moduły nie stawiają w płomieniach. Poza tym do sprawdzenia wyłączniki zapłonu oraz cewka zasilająca na...
Jeszcze raz dokładnie skontroluj układ zapłonowy. W tych hondach dochodziło to takiej awarii, że cewka ( umieszczona w aparacie) waliła na skróty iskrą do obudowy aparatu, zresztą widac wtedy fajne okopcenie.
Może cewka podwójna od fiata 126p, tu masz zapłon z przerywaczem a cewka z fiacika ma mniejszą oporność ale za to napięcie instalacji to 6V, powinno to działać. Obejrzyj instalację dokładnie bo to może być jej wina, jakieś skorodowane styki i na niskich obrotach bez ładowania zaczyna brakować prądu aby cewka się właściwie naładowała. Popraw masę na...
Witam wszystkich, Posiadam od 2 lat traktorek firmy Hondy HF2220 z silnikiem Honda GXV620. Przez ten okres użytkowania przepaliła się cewka zapłonowa lecz wymieniłem ją i wszystko chodziło jak należy. Jak to mówią, że jak coś jest dobre to szybko się to kończy i nadszedł kolejny problem do rozwiązania, tym razem grubsza sprawa ponieważ nie mogę dojść...
A nie spaliła Ci się przypadkiem cewka wysokiego napięcia? Jeśli dobrze pamiętam, to jest ona w aparacie zapłonowym. Sprawdź najpierw to.
O jakiej pompie mowa? Cewka zapłonowa i moduł zapłonu są zasilane ze stacyjki. Sprawdź czy miga dioda w EDU Kolego ale to, czy występuje napięcie to chyba Ty masz stwierdzić??
według mnie może to być cewka (taka mała) w aparacie zapłonowym. Weż omomierz i ją sprawdz sądzę że ją gdzieś możesz dokupić. Sprawdz jeszcze raz dokładnie wszystkie połączenia.
Witam mam problem z moją honda, mianowicie kopci dość mocno podejrzewam, że jest to przyczyna pierścieni bądź gumek pod zaworami kolejny problem to to, że zimna chodzi idealnie a gdy się nagrzeje przerywa na wyższych obrotach stawiam, że winna jest albo świeca albo cewka zapłonowa. Pisze ponieważ nie mam pewności co do postawianych diagnoz być może...
Więc faktycznnie to dziwny układ. :) Naprawiałem też kiedyś układ zapłonowy w motocyklu Honda MTX ale tam był układ tyrystorowy, jedna cewka wytwarzała napięcie do ładowania kondensatora a druga była do generowania impulsów, które sterowały bramkę tyrystora a ten rozładowywał kondensator przez uzwojenie pierwotne cewki wysokiego napięcia. Tego typu...
Witam! u mnie jest podobnie, znaczy się spaliła się druga cewka w przeciągu 3 m-cy, z tym że mechanik powiedział że to dlatego że przy poprzedniej wymianie nie wymieniono kopułki,(ten bolec(w kopułce) był przypalony i nie działał jak nalezy - nie było styku i spowodowało to przeskakiwanie iskier co doprowadziło do spalenia cewki) nie wiem czy to możliwe,...
Tranzystor to skutek a nie przyczyna. Do wyeliminowania przyczyna. Nie jestem specem od instalacji motocyklowych ale podszedłbym do tego w ten sposób. Do sprawdzenia przewody, złącza, moduł -cewki. Jeśli cewki są dwie - można je podmienić. Co do modułu zapłonowego - widać dwa bliźniacze kanały. Metodą porównania posprawdzaj diody, rezystory,kondensatory...
Włączasz stacyjkę na 1 i załącza się dioda ładowania , uruchamiasz rozrusznik silnik odpala ale później już go nie zgasisz. Silnik to jakaś przeróbka bo na pulpicie mam stacyjkę a na silniku (honda) druga stacyjka w pozycji na ON. Stacyjkę usunęliśmy i nadal jest to samo , jest tam jeszcze dioda gaszenia SO-1-C podglądaliśmy inną i bez zmian. Wyrzuciłem...
silnik 2,0
Jak wyglądają te świece które nie mają iskry? Zapewne izolator wewnętrzny centralnej elektrody jest pokryty sadzą, która powoduje upływ prądu i brak iskry pomiędzy elektrodami. Powodem jest zła regulacja składu mieszanki paliwowo-powietrznej, mogła powstać w wyniku zabrudzenia gaźnika (zatkania kanału powietrznego) lub przydławienia układu wydechowego,...
"Zastanawia mnie czy jest sposób aby zdiagnozować czy źródłem problemu jest ceka, moduł czy impulsator." Jest i to po kilka sposobów na każdy z tych w/w elementów! Z tym zdalnym diagnozowaniem usterek jest podobnie jak ze zdalnym leczeniem pacjentów! Po co tracić czas na wypisywanie postów, jak ktoś kto ma o tym pojęcie zrobi to i chyba cudów nie wiadomo...
U mnie takie objawy pojawiły sie podczas jazdy po 10 km myślałem że to gaźnik ale nie mógł się rozregulować z teraz na teraz. Wcześniej objawy tylko problem odpalenia z rozrusznika na rozgrzanym silniku. Do tego stopnia ze przelało gaźnik. Winowajcą była cewka zapłonowa. Wymieniona na nową wszelkie problemy ustąpiły. Mam wymieniony stator na 3fazy...
Jednoznacznie wskazuje to na czujnik halla prąd idzie na cewkę lecz nie dostaje impulsu z czujnika. do sprawdzenia czujnik halla w aparacie zapłonowym Honda nie stosowała czujnika halla, proszę nie wypisywać niedorzeczności.
Paweł to będzie coś jak w tym wątku: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Najczęściej pada wzmacniacz iskry (zapłonnik) oraz cewka. Tanie rozwiązania używka albo fachowiec co zrobi zastępczy wzmacniacz. (oczywiście po uprzednim sprawdzeniu)
Witam Czy na pewno na uzwojeniu wzbudzenia powinien być drut miedziany? Jeżeli nie to sam wiesz najlepiej, że zmienione zostają parametry uzwojenia; przede wszystkim popłynie większy prąd wzbudzenia, wytworzy większy strumień, a w konsekwencji moment obciążenia - kiedyś takie uzwojenia wykonywało się, ale teraz to chyba rzadkość. Myślę, że problem może...
Pewnie sobie już poradziłeś, ale napiszę. Na początek: 1. regulacja zaworów 2. wymiana świec zapłonowych i sprawdzenie cewek. a dopiero później zaczynamy szukać.
juz kiedys pisalem auto szarpie tylko po nagrzaniu przy dodawaniu gazu njwiecej do 3000obr wymienilem filtr paliwa,powietrza,swiece,wtryski,modol,ko... ,palec,kable WN sprawdzalem z innej hondy-niepomoglo, i tak sie zastanawiam moze to lambda albo cewka ktora jak sie nagrzeje daje przebicie
Który to rocznik? Bo może masz tam stary typ zapłonu jak w MBX/MTX, czyli zapłon z wewnętrznym impulsatorem i moduł standardowy na jedno złącze. Moduł musi mieć diodę blokującą. Ten typ zapłonu jest bardzo wrażliwy na punkcie modułów, ponieważ nie można ustalić prawidłowo kąta wyprzedzenia zapłonu, na jednym module nie chodzi, na innym ma za duży kąt...
Najprawdopodobniej uszkodził się moduł zapłonowy w aparacie, efekt braku obciążenia cewki wn świecą zapłonową
Z mojej strony dodam kilka uwag na temat przeróbki na zapłon CDI. 1. Impulsatory są produkowane w dwóch wariantach różniącym się polaryzacją sygnału wyjściowego. Najłatwiej można dostać impulsatory od chińskich 4T (skutery GY6) które mają odwróconą polaryzację do modułu z elektroniczną regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu, czyli dodatni impuls na początku...
Cześć, bardzo proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny wycieku oleju w samochodzie.Dwa dni temu odebrałam samochód od mechanika- wymienił cewkę zapłonowa oraz świece. Aktualnie samochód jeździ ok., oprócz wycieku oleju, tak dużego ze aż dymi spod maski...Czy ktoś moze miał podobny problem...:/
Odpaliłem auto na "popych" i zaraz po tym zgasiłem go i z kluczyka od razu palił z pierwszego. Podjechałem do znajomego mechanika, zmierzył akumulator - jest w porządku. Kazał jutro z rana, jeżeli auto nie odpali odłączyć czujnik temperatury i jeżeli zapali po odłączeniu - będzie do wymiany. Wujek miał podobny problem z hondą civic - kręcił ale nie...
Jeśli mogę coś doradzić, to nową cewkę TC-08A kupiłem na allegro za 80 PLN. Słyszałem od dwóch mechaników (nie wiem, czy to prawda), że używana za długo nie pociągnie. Pozdrawiam
na twoim miejscu sprawdził bym najpierw wysokie napiecie - kable, świece, kopułke, palec, słabym punktem tych silników są również aparaty zapłonowe - często siada moduł lub cewka obrotami reguluje regulator wolnych obrotów, a jeśli przepustnica jest za bardzo uchylona silnik ma wtedy za wysokie obroty
Kolega oglądną sobie filmik ? To by wiedział co to (zdjęcie masz w swoim poście źle dodane), przerywacz jest w aparacie zapłonowym. 810989 Jak chcesz to ogarnąć to musisz wiedzieć co jest co i zrobić tam porządek bo jak dobrze widzę to tam pod cewką masz jakiś stary kondensator podłączony do tego rezystora. Sprawdź dokładnie gdzie idzie każdy przewód...
Honda Cocerto to już niemłody egzemplarz ale nie wiem jak tam jest z wyzwalaniem zapłonu. Jeśli przerywacz mechaniczny to trzeba dokładnie przejrzeć a jeśli inny to sprawdzić sygnały. I tradycyjnie cewka zapłonowa i przewody wysokiego napięcia (obserwacja w ciemności). Oporność uzwojenia pierwotnego cewki zależy od rodzaju zapłonu i skoro nie zmieniałeś...
Czy są układy które przepuszczałyby tylko co dziesiąty sygnał (impuls) bez zmiany długości jego czasu trwania? Wystarczy, że zrobisz zwykły licznik johnsona. Schemat i tabela prawdy układu 4017 Symetrycznie na całym obwodzie koła znajduje się 10 prostokątnych wypustek (zębów) Układ zapłonowy w Twoim motorze wyglądałby mniej-więcej tak: czujnik > dzielnik...
Witam dołącze sie do tematu. Jak myślicie czy cewka zapłonowa może sie spalić od odłączenia przewodu zapłonowego od świecy na włączonym silniku? Cewka ma przecież bezpiecznik. Nie podaje mi iskry i nie wiem co to może być, a sprawdzałem przewody w ten sposób i teraz nie mam iskry. auto :honda ciwic v z lpg Pozdrawiam
Wymieniłem przewody - nowe Bosh również wywołują malutkie, nie kopiące mnie iskierki między sobą i masą kiedy je zwilżę wodą ze spryskiwacza... Owinąłem stare przewody kilkoma warstwami taśmy izolacyjnej i odsunąłem od siebie - iskier nnie ma, ale jak je zbliżam do siebie czy do masy to są. Już nie wiem o co chodzi z nimi :/ Nie są to iskry które "kopią"....
nie bardzo rozumiem po co chcesz sprawdzać cewki i moduł jeżeli jest iskra
cewka zapłonowa honda civic honda civic cewka zapłonowa honda accord cewka zapłonowa
wymiana drzwi pralka bosch odczytać matrycy amplituner przygasa
Anadol EKO nie działa - diagnostyka i rozwiązania Zakup Balkancar DV1792 - Na co zwrócić uwagę?