Kolego skoro ma iskrę i paliwo to nie ma bata musi chociażby strzelić, a skoro totalnie cisza to albo nie ma iskry albo paliwa innej opcji nie ma. Sprawdzałeś ciśnienie paliwa?
Jak szarpie to układ zapłonowy/egr /czujniki wału /wałka, lewe powietrze. Jak brakuje mocy to MAF ,zapchany wydech ,albo ciśnienie paliwa. Zrób mu test przy WOT but w podłogę czytaj MAF i czy sondy "wstają"
W jaki sposób kolega sprawdził działanie wtrysku? Ciśnienie paliwa jest?
ciśnienie paliwa
Sprawdz ciśnienie paliwa.
Nie możliwe, że wszystko się zgadza i autko nie pali. Jak sprawdziłeś rozrząd? I na jakiej podstawie wiesz, że paliwo dochodzi? Być może jest za małe ciśnienie paliwa.
Ciśnienie paliwa w normie ?
Witam.Do sprawdzenia ciśnienie paliwa na listwie,nie demontowałbym pompki skoro ciśnienie będzie w porządku.
Witam. Może ciśnienie paliwa jest za małe. Podłącz komputer i sprawdź.
Sprawdż ciśnienie paliwa, czujnik temperatury.
ale jak to wygląda w czasie jazdy, pierwszy moment ma dziure (przydusi sie) ? może sprawdz na jaką pozycje idzie w tym momencie sonda lambda, moze ma zbyt niskie ciśnienie paliwa
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
Bo ten ELM , którym diagnozowałeś to kicha. Sprawdź ciśnienie paliwa.
Czujnik spalania stukowego spełnia inną funkcję. Nie wykrywa wypadających zapłonów. Świece były zakładane nowe oryginalne. Ciśnienie paliwa - w normie.
Sprawdz ciśnienie paliwa i wydajność pompy paliwowej.
Ja bym jeszcze sprawdził świece i zmierzył ciśnienie paliwa może przylewać jak za niskie
tak 12 V, na szynie przy kręceniu ciśnienie dochodzi do 15 . a wtryski już sprawdzałem sa w 100% sprawne , tyle ze jest za niskie ciśnienie z pompy i wtryski sie nie otwierają
Jarro,piszesz że ciśnienie paliwa jest ok.to znaczy ile barów?
Niestety nie mam dostępu do tej strony - blokada. Sprawdź czy jest ciśnienie paliwa przed wtryskiwaczami. W sumie to nie wiem ile ich jest? Można tez próbować je wyzwolić "ręcznie". Po zdjęciu wtyczki z wtryskiwacza podłączyć się kabelkami do niego. Następnie na ułamek sekundy (!) podać mu napięcie. Powinien wtrysnąć dawkę paliwa.
A tam masz elektryczną pompkę w Baku bo to wskazuje na niskie ciśnienie albo zapowietrzanie układu
A ciśnienie paliwa mierzyłeś? Dodano po 1 A ciśnienie paliwa mierzyłeś? Jaką widzi temp. silnika komp. w momencie rozruchu?
Ciśnienie ok oleju też nic nie ubywa raczej coś z gaźnikiem sprawdzę gaźnik i dam znać
Na eku masz diodę która w pozycji zapłon będzie migać jeżeli jest jakiś błąd, a skoro obstawiasz pompę paliwa to sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej.
Hmm.. przy jedynce z tego co pamiętam opór był dosyć dosyć.. a jeśli była by uszkodzona membrana??? ale inie sądzę że to była wina silnika. bo on się odzywał ale paliwa mu nie podawało....
łoch.. a masz tam silnik krokwy? sprawdź ciśnienie w cylindrach, cisnienie paliwa i "czystość paliwa" odczytaj błedy, sprawdź iskrę.
skoro ma iskrę i paliwo ma dobre ciśnienie to zostaje tylko motyw że wtryski stoją..... zobacz czy jest poprawna komunikacja między immo a sterem..... sprawdź też czy pętli immo nie uszkodzono
Zmierz ciśnienie paliwa, tanie zamienniki pomp potrafią psuć się wcześniej, niż po roku.
Ani jeden ani drugi sposób. Zobaczyć czemu nie dostaje paliwa. Ciśnienie na pompce i co ważniejsze, przyjrzeć się aparatowi zapłonowemu. Tam będzie błąd.
czy był brak paliwa ,czujnik ciśnienia rzadko pada stawiam na wtryski i test przelewowy tam jak leją ciężko będzie żeby zapalił bo nie zrobi ciśnienia na listwie
Dlatego, że gdy ciśnienie oleju jest za małe to czujnik zwiera styk do masy. Czyli na diodzie (lub żarówce) musisz miec plus po stacyjce, a minus jest sterowany czujnikiem. Tak samo jest z niektórymi innymi kontrolkami i czujnikami w tradycyjnych instalacjach: - czujnik/kontrolka poziomu paliwa, czujnik/kontrolka temperatury. Ale to nie tłumaczy dlaczego...
Czyli tylko podobno, a to już wątpliwośc co było wcześniej odpal na plaku lub autostarcie na próbę to raz sprawdź ciśnienie paliwa to dwa oraz eleektronikę czy coś nie odcina zasilania wtrysków
to podepnij zegar pod pompę paliwa i zobacz jak wygląda ciśnienie podczas występowania usterki bo wymiana do przyjemnych nie należy :)
ciśnienie w układzie paliwa powinno być 3 atmosfery .Tak myślę że instalację gazową masz 2 generacji ,to przyczyną może być przycieranie się wtryskiwaczy
Koniecznie sprawdź ciśnienie paliwa na listwie.Jeżeli ok to sprawdź czy wtryski są sterowane stały plus i kluczowanie masą.Możliwe uszkodzenie emulatora wtryskiwaczy w komputerze gazu. Oczywiście sekwencja?
Ciśnienie jest dobre, ponieważ samochód normalnie się zachowuje podczas jazdy. I słychać jest że dopiero za drugim lub trzecim przekręceniem kluczyka, pompa zaciąga paliwo.
Wiem że temat jest stary, ale może moja wypowiedź się komuś przyda: Nalej trochę paliwa do gaźnika i zobacz czy odpali. Jeśli tak, to najprawdopodobniej masz pompę paliwa do wymiany. Może pompować, ale być może daje za małe ciśnienie... i auta nie odpalisz.
co nalezy zrobic jako pierwsze impulsy możesz sprawdzić np diodą LED Napewno co trzeba sprawdzić to ciśnienie paliwa bo niewiadomo w jakim jest stanie pompa oraz czy regulator ciśnienia paliwa nie jest uszkodzony lub przyblokowany... Wiele rzeczy do sprawdzenia ale zacznij od tego i nie pisz że wydaje ci się że ciśnienie ok tylko napisz ile pompuje......
Właśnie zauważyłem. Ciśnienie jest chyba regulowane na pompie. Z braniem paliwa z listwy wtryskowej nie będę ryzykował bo mi jeszcze błędy w komputerze wyskoczą, a nie mam jak skasować. Trzeba będzie jednak szlauchem…
W ten sposób spowodujesz pracę pompy na maksymalnym obciążeniu, zwiększysz zużycie paliwa, przyspieszysz zgon pompy. Ciśnienie nie jest tu problemem, tylko wydajność, metoda regulacji strumienia traconego, czyli przez zawór upuszczasz nadmiar wody, jest do przyjęcia, Niestety niezbyt ekonomiczna.
Świece, kable, diagnostyka sterownika, pomiar ciśnienia paliwa.
Pasek rozrządu i napinacz wymieniony, bez zmian - tyle że silnik jakoś lepiej i ciszej chodzi, stary rzeczywiście miał duży luz. Przy okazji mechanicy obejrzeli wałek rozrządu, tak jak myślałem jest ok. Posłuchali silnika, ich i moim zdaniem niczego niepokojącego nie słychać. Wygląda, że to nie jest problem mechaniczny :/ Środek STP do wtrysków nic...
ciezko wrozyc sprawdz zaplon, cisnienie paliwa, cisnienie na tlokach
Kolega z postu nr 2 jak widać bez doświadzenia w budowie instalacji nawadniajacych. Pompa może i wystrczy, ale nie podałeś powieżchni. Kolejna sprawa, to nie jest to pompa do ciaglej pracy, co może szybko wyjść w eksploatacji. Wąż stanowczo za delikatny, pompa którą masz ma 2,8bara, przy przepompowaniu, jeśli zdławsz przepływ, a pewnie tak będzie, bo...
Witam, jest mały problem. Honda civic V HB z roku 93. Silnik to d15b7 czyli 1,5 na wielopukncie. Problem objawia się bardzo cięzkim zapalaniem zazwyczaj gdy autko dłużej postoi. Czyli np. rano lub pod wieczór. W momencie kręcenia załapie na chwilke i pusci. Następne kręcenie zapali chodzi chwileczke i zgaśnie. Kolejne również zapali ale dołożenie gazu...
Cisnienie paliwa sprawdz.
Witam. CR-V z 2008 roku silnik n22a2. Z dnia na dzień trzeba było dłużej kręcić, na obecną chwilę sytuacja wygląda następująco : -Obroty na rozruszniku 260 -Błędów w ECU brak - ciśnienie paliwa na rozruszniku max 120 bar - wtryski przy kręceniu nie puszczają nic na przelew - po podaniu minimalnej ilości samostartu auto pali i pracuje bez zarzutu, po...
Witam Wszystkich serdecznie. Posiadam w/w skuterek z silnikiem 150 4T (wtrysk)2003r-niestety nie odpala! Iskra mocna, wtrysk podaje paliwo i nic, jedynie czasem słaby zapłon i ogień w dolocie. Ciśnienie idealne, rozrząd sprawdzany, świeca zmieniona, podmieniony komp, zmienione paliwo, podmieniona cewka. Podobno po podmianie ECU zapaliła na kilka sekund,...
Witam ponownie!!! Po zmostkowaniu kostki diagnostycznej lampka daje takie sygnały: 2 razy długi i 6 razy krótki i znowu 2 razy długi i 6 razy krótki.I tak w kółko co to za kod usterki?? Dodano po 1 Ciśnienie paliwa w normie. Ciśnienie sprężania na ciepłym silniku dobre. zawory dobrze ustawione. I dalej nie chce palić na gorącym silniku. Może mi ktoś...
Witam! skuter jest wyposażony w silnik dwusuwowy, iskra idealna, paliwo podaje mimo to nie odpala ani z rozrusznika ani z kopniaka. Rozłożyłem gaźnik, dysze czyszczone chociaż nie było z czego czyścić, filtr powietrza wymieniony. Jedyne co mnie zastanawia to to że po podłączeniu wiertarki pod wariator i podlaniu w gaźnik około 5-10ml paliwa zapali za...
Masz gaźnik i wg AD masz 2,45-2,85 bar? Tyle to ma PGMFI. Gaźnik ma mniejsze zapotrzebowanie, wkładaj ją smiało i ciesz się jazdą "babuszka" ;) znalazłem tez jeszcze w innym miejscu info [url=http://www.altech.com.pl/wbt/]Link ze ciśnienie jest 2,5 bara wiec obstawiam ze będzie śmigać. Martwi mnie tylko jedno , nowa pompa daje 160l/h a wg zapotrzebowania...
Witam. Miałem dokładnie takie same objawy co Zako. Przyczyny były dwie. Pierwsza to nieszczelności w kolektorze ssącym na odcinku przepustnica - głowica. W moim przypadku ciągnęło przez uszkodzoną uszczelkę pod serwem. Druga przyczyna to zbyt niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej z powodu uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa. Jeśli nie ma...
Po dłuższej próbie odpalania auta na benzynie wykręć świece i sprawdź czy są zalane paliem. Jeśli będą zalane to sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach. Kiedyś miałem taki przypadek w Hondzie Civic w ktorej zamontowany był gaz, że na zaworach pojawił się duży nagar, który zablokował rozrząd. Muszą być spełnione trzy warunki aby nastąpił zapłon - musi...
Podłączyłem komputer OBDII w salonie Hondy i wyszło, że mieszanka za uboga. Skasowali błąd. Na gazie nie dało się jechać. Więc uderzyłem z powrotem do stacji od gazu. Podobno spadło ciśnienie na reduktorze (poprawił) oraz wzbogacił mieszankę. Wszystko wyglądało super. Auto znowu stało się żywe. Parę dni bez problemu. Ale w długiej trasie przy zapaleniu...
Przedmiot dociekań jak w tytule! Wymieniono: - akumulator nowy, - starter nowy, - świeca nowa zgodna z katalogiem, Objawy: - długo trzeba kręcić zanim się uruchomi, jak jest zimny,(sporadycznie uruchamia się od razu), - świeca mokra, - z rury wydechowej cuchnie paliwem, - gdy się uruchomi, przez chwilę dymi na lekko niebiesko. Dopala resztki nadmiaru...
, Mam pytanie. Auto HONDA silnik I-Detec 1,6 zaświeciła się kontrolka "czek w serwisie". Stwierdzono czujnik sadzy, a na jalteście jako ostatni diagnozowana była trzema. Wyszło czujnik różnicy ciśnień. Jak to rozumieć? Co to jest czujnik sadzy w tym Japończyku? Cześć! Bardzo dobrze, że podałeś szczegółowe informacje na temat problemu, to zdecydowanie...
Pamiętaj że impulsy wtryskiwaczy benzynowych są potrzebne aby działała sekwencja, pewnie coś przy tym rozłączaniu dodatkowo rozłaczyłeś. Odłącz pompę paliwa i zrób test drogowy z dużym obciążeniem, tak jak pisałem. Aby wykryć problem diagnostyką musisz wiedzieć na co patrzeć - ciśnienie gazu i też pod obciążniem., jeżeliw szystko chodiz ok to czasami...
Honda Civic hatchback 5d, 1998, 1.5 (D15Z8). Dzwoniłem do 3 i byłem w 3 innych (największych) warsztatach w Bydgoszczy i nigdzie nie mieli sprzętu, żeby zmierzyć ciśnienie paliwa :| <tu miało być pewne zdanie na temat tego, w jaki sposób mechanicy podchodzą do klienta i do naprawy czegoś innego niż Golf i Polonez, ale że bardzo szanuję widzę kilku...
zagazowany? co z map/maf? cisnienie paliwa? lewe powietrze?
Sprawdzic cisnienie paliwa na listwie wtryskowej
Odkopię temat, ostatnio nabyłem drogą kupna :) i trochę potestowałem póki co na Volvo FL i kilku osobówkach. W Volvo FL (EURO5) dało się dostać do sterownika hamulców (sprawdzenie ciśnienia podawanego na każde koło, poziom zużycia klocków), sterowanie zawieszeniem pneumatycznym (odczyt ciśnień, kalibracja wysokości po wymianie czujnika, testowanie)....
Witam. Mam piec Webasto BW50. Ma on wbudowany zbiornik na paliwo i powinno go się zakładać na przewodzie powrotnym z silnika do zbiornika. Problem polega na tym, że mam Hondę cr-v '05 i nie ma ona przewodu powrotnego. Jest tylko zasilający. Z tego co znalazłem to panuje tam ciśnienie ok 3,5 bar, a na tabliczce znamionowej webasto jest napisane max ciśnienie...
Witam na forum Trafił do mnie samochód Honda Civic VIII "ufo" 1,8 i-VTEC 140 KM 2007 r. Kod silnika R18A2 Od samego początku jest problem z "wypadającymi zapłonami" Rejestruje błędy P0301, P0302, P0303, P0304, P0300. Monitor zlicza wypadające zapłony tylko w przedziale 2500-3000 obr/min (na postoju i podczas jazdy) jednocześnie na wszystkich 4 cylindrach....
Dlaczego ma unikać hondy?? to Bardzo dobre silniki i przedewszystkim górnozaworowe! mają większą moc i moment z mniejszej pojemności a co za tym idzie mniej palą!!! aa nie tak jak napisał kolega że palą więcej( chyba się za bardzo nie zna na silnikach). Jakby dolnozaworówki paliły mniej to teraz przy tych cenach paliw producenci samochodów zamiast ładować...
plak=samostart. popieram sprawdzenie ciśnienia paliwa ,( może czujnik wału coś nie halo)
Witam mam zamontowaną sekwencje Stag 4, wtryskiwacze magicjet osobno, reduktor scorpion mini. Po autoregulacji i przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów włącza się check engine, błąd- zła dawka paliwa. za 2 dni jadę na regulacje, zna ktoś sprawdzoną konfigurację dla tego silnika? średnica dysz, czas wtrysku, ciśnienie, tak abym mógł od tego zacząć dokładną...
Są trzy drogi tuningu silnika: - modyfikacja silnika wolnossącego (wałki, zawory, gniazda, dolot, wydech), - montaż urządzenia doładowującego, - jedno i drugie Najlepsze efekty (w rozsądnych kosztach) zyskasz przez zastosowania doładowania (turbosprężarki), zakładając że sam wszystko zrobisz i wiesz jak się do tego zabrać, jak nie to najwyżej uszkodzisz...
Cześć posiadam Honde Accord VII 2.2 I-CTDi 140 diesel w wersji poliftowej i zmagam się z takim dziwnym problemem że samochód kreci dłużej niż powinien, czasem odpali szybciej czasem kręcę go dłuuuugo.. najdłużej jak go kręciłem to 5s czy to zimny czy ciepły obojętnie kiedy odpalę po dłuższym staniu czy od razu. Ostatnio zmieniłem filtr paliwa i myślałem...
Konfig: Honda civic 93r. eg4 d15b2(seria) bez gazu Od zawsze miałęm problem że po dłuższym przestoju rano jak odpalałem silnik to przez chwile nie równo pracował ale potem normalnie. Potem miałem sytuacje że pewnego ranka odpaliłem Hania mi prychała gasła i szarpała.... na drugi dzień problem sam zniknął. Teraz od tygodnia pewnego dnia odpaliłem auto...
Dzień dobry, Posiadam instalacje gazową BRC sequent 24. Silnik to d15b7 (poj.1,5l). Instalacja działała przez 2,5 roku bez zarzutu. Przez ostatnie pół roku silnik zaczął nierówno równo chodzić z powodu przerwania uszczelki pod kolektorem ssącym. Po wymianie uszczelki na nową obroty wróciły do normy, a gaz działał poprawnie (przy wymianie uszczelki została...
Filtr paliwa kiedy wymieniałeś . Wtryski podają paliwo.
Sprawdzałem wszystko jest ok nie ma przebicia ani nic. Przypuszczam ze może to być wina pompki paliwa i nie daje dobrego ciśnienia...
Witam . Mam dokładnie podobne obiawy ze swoja Hondą BF 60 LRTU silnik odpala i do 2000 obrotów jest ok . Kiedy chce dodać gazu gaśnie . Wymieniłem filterek pompy paliwa wysokiego ciśnienia i dalej to samo. Czy ktoś może pomóc co to za awaria i jak sobie z tym poradzić ? .
kolego ja mam akurat aparat z jedną kostką. wszystko już było suszone itd. a chall jak by padł to by iskry wogóle nie było, więc napewno nie to. Mam podejrzenia co do cewki, oporności niby sie zgadzają ale po podaniu napięcia nie ma swojej sprawności i iskra jest ale za słaba i pod wpływem wtrysku paliwa oraz ciśnienia ginie.
Olej i filtry mogą zostać. Świece zapłonowe lepiej zmienić na nowe, oryginalne. Co jeszcze zrobić? Opróżnić bagażnik i jak masz możliwość, to pod ciśnieniem umyć samochód od spodu (nadkole od wlewu paliwa, okolice planowanego wlewu i butli LPG). (przebieg 210k km) Powoli rozglądaj się za nowym układem wydechowym. W większości znanych mi przypadków,...
Tak rozrząd sprawdzony i ok. Silnik nawet nie kichnie po prostu można kręcić i kręcić i nic. Dziś dzwoniłem jeszcze do Hondy i mechanik powiedział że może być cewka walnięta, niby daje iskrę ale pod wpływem wtrysku paliwa i ciśnienia może ginąć bo będzie za słaba. Cewkę zamówiłem i zobaczymy co się będzie działo.
widze tu prawdziwych znawców . wiec mam pytanie jak wyliczyc dawkie Dodano po 2 1. Pomiar oczekiwanego obciążenia na podstawie położenia pedału gazu pozwala na określenie zapotrzebowania na ładunek (powietrze i paliwo). System usiłuje wymusić masę powietrza odpowiednią do położenia gazu. 2. Pomiar masy docierającego powietrza, jakie udało się wymusić...
Z góry sorry za tak długi opis ale chcę zamieścić jak najwięcej informacji więc: Koledzy mam problem z hondą mtx 89r. chłodzona cieczą jak w tytule motor mam od znajomego nie był dobrze traktowany. Sprzęt miał być po wymianie cylindra i zalewało mu świecę. Iskra była OK tyle wiedziałem. Oczywiście po czyszczeniu gaźnika nic się nie zmieniło. Po wlaniu...
w wiekszości samochodów napięcie wysyłane przez sondę jest w zakresie do 1 V, i jest impulsowe (zależy od obrotów i rozgrzania sondy, chyba że jest z grzałką). Można zmierzyć oscyloskopem lub voltomierzem. Opisy sprawdzania są na forum. Tyle że to tylko jeden z elementów odpowiedzialnych za dawkę paliwa, do tego jeszcze : czujnik położenia przepustnicy,...
Tak, sorry - oczywiście IV gen. Gaziarz twierdzi że pompę sprawdzał i ciśnienie jest OK. Zwrócił tylko uwagę, że czujnik temperatury podaje na ECU stale 35 stopni a nie faktyczną ale nie był pewien w 100% czy ma rację bo używał jakiegoś uniwersalnego interfejsu a nie dedykowanego dla Hondy. Reduktor Silver, jaka jest średnica dysz to nie wiem, musiałbym...
Witam, stoję przed zakupem generatora do domu i sporadycznie do prac na budowie małymi elektronarzędziami. W tym przedziale cenowym mamy do wyboru miliony chińskich konstrukcji z aluminiowym uzwojeniem. Czy ktoś z Kolegów posiada owy model bądź model FH z silnikiem Hondy i może się wypowiedzieć na temat tego urządzenia? Nigdzie nie ma informacji czy...
Pompa paliwa i przekażnik działa dopóki są impulsy obrotów silnika. Najprawdopodobniej jednak masz gdzieś stare odcięcie zasilania, bo za duża częstotliwość przerywania. Filtr paliwa ma także funkcję akumulatora ciśnienia. Zbadaj wszystkie poplastrowane przewody.
Dziękuje za odpowiedź bo samochód nie chce odpalić, iskra jest, cewka jest sprawna, ma 17 kiloomów, paliwo dochodzi, ciśnienie na cylindrach jest a honda nie chce odpalić. Co jest grane? Czy moduł i ICM jest zepsuty czy komputer.
Sprawdzilem to i nic z tymi kablami nie jest,ale dla pewnosci przeczyscilem i po kilku dniach znowu to samo.Czym moze byc spowodowane ze na druga przepustnice podawane jest paliwo ktore mi zalewa silnik.Z tego co mi wiadomo to druga przepustnica powinna sie uruchamiac przy okolo 4.5 tyz. obrotow.Pewien mechanik mi powiedzial ze wracajace paliwo do baku...
Ups, wydawało mi się że koło ssania jest pompka, tak jak u mnie. Przejrzałem zdjęcia dokładniej i się okazuje, że u ciebie nie ma pompki tylko śrubka. Zobacz pierwsze zdjęcie w moim temacie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Mogę jeszcze zasugerować sprawdzenie czy u ciebie jest zawór odpowietrzania (dokładniej wyrównywania...
Chyba masz to samo co większość z nas , tzn właścicieli diesli - niewłaściwe paliwo - u mnie podobnie ,błąd ciśnienia na listwie ( w CR) za gęste paliwo , wszystko to przez to ,że połaszczyłem się na tańsze paliwo u konkurencji .
Musisz mieć: -paliwo -iskrę--masz -ciśnienie na cylindrze/cylindrach -sprawna mechanikę nikt tego przez net nie sprawdzi.
A co ma komputer do kontrolki oleju? Ja jeszcze nie widziałem żeby się silnik zatarł od nadmiaru oleju. No chyba że ten olej składa się z większości z paliwa a może się tak dziać : jak silnik nie spala paliwa w cylindrze. Przyczyną awarii był brak ciśnienia i o tym Cię informowała kontrolka.
To jest pompa paliwa. Nie ma tam dużego ciśnienia, więc można dać do pospawania, jeśli masz tę rurkę. Z drugiej strony to benzyna, niedaleko przewodów zapłonowych. Chyba lepiej nie ryzykować i wymienić.
Problem dotyczy Hondy FR-V z silnikiem 2.2 z 2006 r. Podmieniona wcześniej pompa paliwa wraz z zaworem, podmieniony czujnik ciśnienia paliwa na listwie (FRP) przestrzelone przewody między czujnikiem a ECU ( Bosch EDC16C7) pin 7, 41, 90 przejścia w pełnym zakresie i zwarć brak między nimi. Czy czujnik podpięty czy nie wartość ciśnienia paliwa w wartościach...
Witam wpadły przez ten czas nowe świece, wtryski podmieniłem, tak samo listwa paliwowa i regulator ciśnienia paliwa - wynik bez zmian.. więc to nie to. Pozostało do sprawdzenia: -katalizator -czujnik położenia przepustnicy -komputer generalnie nie mam już siły ani pomysłu co jest nie tak.
Dzisiaj miałem chwilkę czasu na testy. A więc w dziale Przełączanie nie mam tak ułożonego manu. Mam coś o maxymalnych obrotach przy których ma przełączyć, ale jest tam wpisane 0. Jeżeli chce zmienić ten parametr i zapisać zmiany wywala go na czerwono i nic nie mogę zrobić. Ponawiam pytanie-który parametr informuje nas o ciśnieniu na listwie? Co do zmiany...
Właśnie nie pali jak już napisałem. Paliwo podaje iskra jest a jakoś tak lekko chodzi więc pobiegłem po 'zegar' i masz babo placek 4bar. :(
Problem : zaświeca sie kontrolka check engine podczas jazdy pod roznym obciazeniem (na wolnych nigdy). Sterownik mruga kodem 1 czyli sonda lambda ale sonda pracuje ok w zakresie wartosci 0-1V. Sprawdzilem ponadto : czujnik temperatury , impulsy z aparatu GMP, predkosci obrotowej , energie iskry , TPS , cisnienie sprezania , kat wyprzedzenia zaplonu...
Jeszcze jedna sprawa. Jak sprawdzić zawory w hondzie. Czy koniecznie trzeba rozmontowac silnik? Wiem że jeden z nich nie trzyma ciśnienia.... Czy w związku z poprzednim pytaniem o spalanie i czucie benzyny w środku czy zawór też też ma na to wpływ?
prawdopodobnie przez nią pojawiały się błędy gdyż niespalone paliwo mogło zalewać sondę w tłumiku Nie ma takiej opcji, za niskie/ brak ciśnienia sprężania to wypadanie zapłonu i wyłączenie wtryskiwacza na felernym cylindrze
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Witam. Problemem jest Honda Civic V 1.5 16v v-tec, co mogłem już sprawdziłem ciśnienie : ok 11,6bar na każdym, Paliwo dochodzi, rozrząd w porządku, (świece, kable, moduł, kopułka, palec nowe) a autko nic nawet nie próbuje załapać próbowałem już nawet na placku i nic :( Auto chodziło bez żadnych problemów odpalało na dotyk i ni z tond ni z owond zgasło...
obciążenia silnika obroty spadają do 800 żeby po chwili się ustabilizować na 900 To normalne zachowanie. Dodano po 2 To nie normalne zachowanie bo jakiś czas temu miałem nie miałem tego stanu a chciałbym się go pozbyć żeby żeby z czytać normalne mapy do ustawienia lpg który właśnie zakładam Dodano po 46 Pomiar ciśnienia paliwa rozwieje wszelkie wątpliwości...
Witam wszystkich użytkowników . Mój post odnosi sie do Hondy CRV 2.2 cdti 2007 r. Po nocy lub dłuższym postoju odpala od tyku.... Pomprzejechaniu 30-40 km lub więcej ,po zgaszeniu już nie chce odpalić Odpali ale trzeba długo kręcić bardzo .... Filtr paliwa wymieniony ,smog w baku czysty .... Wyczytałem na forum iż przyczyna może być problem z ciśnieniem...
Witam bardzo serdecznie. Bardzo bym prosił aby mi ktoś powiedzieć czy w mojej hondzie silnik N22A1 jest jakaś specjalna procedura zakładania pompy wysokiego ciśnienia ?? Mam różne sprzeczne informacje. Ja swoja wymieniłem, ale żadnych znaków nie zauważyłem. mam problem ze zbyt niskim ciśnieniem paliwa na listwie błędy P1065 i P0087 ( wymieniony filtr...
honda civic ciśnienie paliwa honda paliwa ciśnienie oleju honda
ostrość telewizor filtr bypass timer lodówki
wybór lodówki kamera samochodowa rejestrator
Schemat sterowania szybami w Fiacie Freemont Zmiana koloru tekstu na przycisku w Delphi