łapie lewe powietrze pozatykaj wszystkie podciśnienia lub EGR otwarty!
Silnik pochodzi z roku 2000
Znajdż kogoś kto zdiagnozuje usterkę i to naprawi .
Zapomniałem dopisać że sprawdziłem diody w alternatorze i wygląda na to że wszystkie są sprawne.
silnik 8 zaworowy zacięty zawór ERG
Te wahania są na benzynie i gazie. Gdy Honda pracuję na biegu jałowym, to wtedy to się dzieje. Skaczą nieraz po 500 obrotów, jak się uspokoi to po ok. 100, a czasami chodzi prawie równo. Nie jest to aż tak bardzo uciążliwe, ale nie chcę, żeby coś mu odbiło gdzieś w trasie. Za co odpowiada MAP sensor? Co powiesz na wspomniany przeze mnie uszkodzony silniczek...
Witam. Mam taki problem kupiłem honde civic VI 1.4i 75km autko zanim kupiłem stało dobre 3msc bez ruchu dziś zaczęły skakać obroty od 1000 do prawie 2000 tyś i to tylko na biegu jałowym. Podczas jazdy ma moc i nie ma żadnego problemu dopóki oczywiście nie wciśniemy sprzęgła. Dopóki się nie rozgrzeje i jest na ssaniu wszystko jest dobrze.. Dodam że przewody...
Silnik krokowy biegu jałowego tak tez można nazwać.
A jakie to auto, może regulator biegu jałowego nieżyje.
Witam, Płukanka - kupujesz preparat np.Liqui moly lub TEC 2000 te są najbardziej popularne. Dolewasz płukankę do oleju proporcjonalnie do tego ile wchodzi w Twoim samochodzie. Zostawisz samochód na biegu jałowym na ok 10min chyba że producent zaleca inaczej. Potem spuszczasz stary olej razem z płukanką a zalewasz świeży i filtr oleju też wymieniasz...
To nie czujnik tylko zawór, numery miałeś podane w drugim poście. Na moje to ten mechanik popełnia jakiś błachy błąd. Co pokazują parametry rzeczywiste ciśnienie doładowania na biegu jałowym? Jaki masz teraz błąd/błędy?
Ale z takim ciśnieniem na biegu jałowym nie ma żadnego problemu i takie jest ustawione. Dopiero podczas przyspieszania spada.
Witam po zdjęciu klemy mam problem z zrobieniem nauki/procedury uczenia się kompa. Robiłem tak że odpalałem na zimnym wszystkie odbiorniki prądu były wyłączone i czekałem tak długo aż się załączył wentylator gdy już się włączył to wsiadłem i przejażdżka tylko na światłach 10 km ale dalej faluje. Silnik to d16y2 pomożecie jak to prawidłowo zrobić?
Po wymianie aparatu zapłonowego auto działa, tylko coś obroty mocno spadają (na biegu jałowym) przy skręcaniu kierownicą ale to pewnie przez to ze narazie mam zapłon ustawiony tak na oko?
Zanieczyszczony był silniczek krokowy. Teraz obroty są 900 cały czas. Ale gdy włączam światła i klimatyzację spadają prawie do 200 na biegu jałowym na trasie to prawie gaśnie.. Może do elektryka skoczyć ? Coś mi się widzi, że alternator nie daje rady...
Witam mam problem jak w temacie na biegu jałowym po rozgrzaniu silnika podczas puszczania pedału hamulca silnik wpada w rezonans jakby dostawał lewe powietrze? Obroty minimalnie sie podnoszą poczym odpadaja.
jeśli to silnik D15B2 to zasilanie jest wspólne z 2-oma wtryskiwaczami a masa kluczowana z pinu A11 sterownika tyczy się to elektrozaworu biegu jałowego rezystancja 10-15ohm zasilanie prostokątne amplituda 12v
bo inaczej biega silnik na biegu jałowym ,a inaczej obciążony niebagatelnie klimą ,zwłaszcza gdy nie wszystko stroi jak trzeba -skład mieszanki,reakcja czujników,sondy ,recyrkulacja spalin itp
Zamiennik z bosala bodajże. Oryginalny był dla klientki za drogi. Dodano po 59 Sprawdzałem czujnik ciśnienia DPF i pokazuje na biegu jałowym brak ciśnienia różnicowego, jak mu dam obrotów to dochodzi mi do 4-5 mbar
Aha no dzięki kolego imtheone86 ide sprawdze czy teraz gazem nie daje jak nie to tylko wymienie filtr bez ruszania parownika tzn jego regulacji.pozdro.A kiedy zajade do gazownika niech mi zmierzy bo u mnie to w papierach napisane jest że na biegu jałowym ma być 0,7 (%/ppm) CO/HC a nosem tego nie wyczuje :-).
Witam, nie wiem czy to normalne zachowanie silnika po wymianie płynów ale postaram się opisać problem - wczoraj w mojej Hondzie wymieniono olej i filtry, płyn chłodzenia i płyn hamulcowy. Po wymianie w trakcie jazdy odczuwałem głośniejszą pracę silnika przy prędkości od 80km/h w górę, po przejechaniu trasy jakieś 30km na wolnych obrotach (bieg jałowy)...
Wg mnie to powinieneś pojechać na regulację gazu....może być zapchany filtr gazu, mogą być ustawione za niskie obroty biegu jałowego na gazie-zależny od parownika, może być uszkodzony parownik, może łapać lewe powietrze przed filtrem powietrza(gaz potrzebuje podciśnienia)...
Witam. Pojawił mi się problem w aucie. Sytuacja stała się po tym jak jechałem w ostatnie upalne dni autostradą koło 150km/h czyli prawie górne możliwości tego auta. Auto dojechało bez problemów. Zgasiłem silnik. Po 10 minutach ponownie odpaliłem i było słychać jak pod maską coś się tłucze już na jałowym biegu, na jedynce i dwójce też. Tłuczenie przypominało...
Mam problem z wymiganiem kodów błędów silnika i abs. Kostka pod nogami pasażerki zwieram różowy z czarnym i nic się nie dzieje. A z silnikiem sie dzieje to że podczas biegu jałowego lub jazdy zmienia sie odgłos pracy i zapala sie kontrolka. Jest to wersja bez intercoolera.
szarpnięcie jest jak zmieniam bieg, puszczając sprzęgło i jednocześnie dodając gazu w tym momencie silnik ma jakieś zakrztuszenie .Jadąc normalnie po puszczeniu i ponownym dodaniu gazu też jest zakrztuszenie.Na biegu jałowym przy szybkim wciskaniu pedału gazu też występuje luka w pracy zanim zacznie sie wkręcać. Czyli podsumowując nie ma płynnego przejścia...
Trudno określić poprawność pracy silnika, bez organoleptycznego zbadania tego zespołu. Głośna praca może wynikać nie tylko z niewłaściwych luzów zaworowych, ale również ze zużytego w dużym stopniu układu korbowego, dużych luzów tłok-cylinder. Przenoszenie drgań na nadwozie może być przyczyną zestarzenia się gumy w poduszkach, a może być spowodowane...
Witam! Mam pewien problem z moją hondą. Gdy robię dłuższą trasę (powyżej 50km), lewarek zmiany biegów zaczyna ciężej chodzić (stawia większy opór). Gdy wrzucę dwójkę - puszczając sprzęgło - bieg wyskoczy. Muszę albo wrzucić go szybko jeszcze raz albo przytrzymać lewarek ręką. Skrzynię zalaną mam świeżym MTFem, nie wyje, nie skrzypi ani nie klekoce....
Jest tak nie wytrzymałem i byłem wywalić wszystko z dolotu i zrobiłem reset ECU i udało się zaczął chodzić na LPG. Tylko teraz taki problem, że na biegu jałowym go zalewa( śruba zakręcona jest całkiem) att na poziomie ok 50 kroków, a gdy będę trzymał na około 3000obr to jest jakieś 115 kroków. Jak to teraz wyregulować? Podajcie jakiś program do nagrywania...
nie wiem jaki masz silnik ale zobacz to : Kody błędów - HONDA Civic 1,5 (69kW) PGM-FI D15B2 Odczyt Kiedy przez ECU wykryte zostaną błędy, to zapala się lampka kontrolna silnika. -Włączyć zapłon. -Na wyświetlaczu na urządzeniu ECU pojawiają się kody błędów. Resetowanie -Wyłączyć zapłon. -Wyjąć bezpiecznik "zagrożenia" na co najmniej dziesięć sekund lub...
Dzień dobry, piszę ponieważ nie wiem czy powinnam się martwić, otóż obroty mojego silnika na biegu jałowym po przejechaniu kilkunastu kilometrów wahają się od 500-550 obrotów. Na zimnym silniku około 900 nie ważne czy jeżdżę na gazie czy benzynie. W zeszłym tygodniu byłam wyregulować gaz i wtedy wszystko było w porządku. Teraz mam wrażenie, że z dnia...
Mam problem od 3 lat z obrotami silnika a zaczęło się od kiedy mi grzebali w silniku i zrobili planowanie silnika. Od tamtej chwili obroty na jałowym czasami falują i kiedy zrzucam z biegu na jałowy mam 1,5 tysiąca a potem spada dopiero do 1 tysiąca. Dzisiaj odpiąłem ok 10 złącz elektryczych w silniku w tym czujnik temperatury przepustnicy, kostkę lambda...
Wydaje mi sie ze napisałeś o silniczku krokowym biegu jałowego ale on ma wpływ tylko na obroty biegu jałowego a ja pisałem o dławieniu w wyzszym zakresie obrotów, zawory w tym silniku nie sa regulowane hydraulicznie a luzy na nich sa"ksiażkowe",a objawy uszkodzonej uszczelki pod głowica sa inne.
Witam !!! Mam pytanie czy u was też się tak dzieje jak u mnie? Samochód na zimnym silników na biegu jałowym chodzi dobrze czyli obroty w granicach 800-1000, lecz gdy tylko silnik się nagrzeje obroty spadają do 100 lub 200 i samochód zachowuje się jakby chciał zgasnąć a i nieraz mu się zdarzy. Czym może to być spowodowane ? Czyściłem już zawór EACV,zrobiłem...
Witam i o pomoc pytam... Pewna nie do konca świadoma osoba odpięła u mnie (Honda Civic 1998, 1.5 VTEC-E - D15Z8) IACV podczas pracy silnika na biegu jałowym. Po podpięciu obroty zaczęły falować, utrzymywać się na poziomie 1-1,2k RPM. Resetowałem ECU i "uczyłem" wolnych obrotów (wyjąłem bezp. ECU na 10min, zimny silnik, odpaliłem, pracował na wolnych...
Witam wszystkich, Mam nastepujacy problem: w mojej civice nie bylo seryjnie obrotomierza, więc zakupiłem zegary od wersji 1.5. Wystarczyło tylko je podłączyć i wszystko było ok- obroty byly pokazywane prawidlowo, bo krecilem silnik do ok 7500 obr. Jednak okazało się że brakuje w nich kilku żarówek (w nocy to zauważyłem) więc przełożyłem brakujące od...
Witam Jestem szczęśliwym posiadaczem Hondy Civic 5 gen. z początku produkcji (1991) Mam problem z obrotomierzem gdyż po nagrzaniu silnika na biegu jałowym lub na wciśniętym sprzęgle obroty spadają teoretycznie do zera, natomiast silnik nie gaśnie więc wszystko z nim OK. Początkowo myślałem że to wina zbyt niskich obrotów ale od znawcy tego modelu dowiedziałem...
wilczek91 , no właśnie u mnie jest trochę inna zabawa, układ chłodzący mam odpowietrzony, a w mojej HR-V zamiast silnika krokowego mam zawór powietrza biegu jałowego elektromagnes z zaworem dawkującym powietrze przez obejście przepustnicy. Fajnie, że rozwiązałeś swój problem dzięki temu tematowi.. A co do przydławienia proponuję umyć i dokładnie wyczyścić...
Problem rozwiązał się sam - tylko nie wiem czy przez to, że jest chłodniej ? Zauważyłem, że lubi też wypić trochę płynu ze zbiorniczka wyrównawczego. Pozwoliłem sobie dopisać kolejny post - co by nie zakładać nowego tematu. Czas na kolejną usterkę.... Obroty pod odpaleniu na zimnym jak i ciepłym silniku 1500 obr/ min. Po jakimś czasie obroty powinny...
Panowie jest to awaria silnika krokowego biegu jałowego w przepustnicy. W momęcie gdy odpalimy auto potrzebuje silnik bogatrzej mieszanki i w tym momęcie gdy silnik krokowy jest uchylony pracuje prawidłowo, natomiast gdy się rozgrzeje do właściwej temperatury pracy potrzebuje ubogiej mieszanki a silnik krokowy dalej jest otwarty powodując zbyt dużą...
A więc, na dzień dzisiejszy wygląda to tak: -kupiłem interfejs do mojej instalacji -połączyłem manometr pomiędzy reduktor, a listwę -wyczyszczone wtryskiwacze -na przeglądzie technicznym AFR na biegu jałowym wyszło poniżej 12 ;/ Wnioskuję, że te szarpnięcia są spowodowane zbyt ubogą mieszanką. Nie robiłem jeszcze autoadaptacji. Może to by rozwiązało...
No i co za tym idzie podczas jazdy na gazie, dzieje się bardzo dziwna rzecz.. mianowicie z rozpędzonego auta gdy muszę zwolnić pwoiedzmy by gdzieś skręcić, hamując wciskam sprzęgło i auto gaśnie.. następnie długo nie da się go zapalić zaś z drugiej strony jeśli nie zatrzymuję się tylko np zwolnię powoli wrzucę bieg jałowy to silnik sobie chodzi nie...
Cześć . Mam problem z Hondą gdy jadę na 5 biegu powyżej 3000 obrotów , to odcina turbo . Sprawdziłem : przewody podciśnienia gruszka turbo działa sztanga pracuje w pełnym zakresie bez przycięć czujnik ciśnienia doładowania MAP był brudny wyczyściłem , ale mam dylemat czy jest sprawny ? Wartości jakie pokazuje na jałowym , to 98 kpa obroty 845 , 131...
Witam, Jestem posiadaczem hondy civic 8 1.8 z 2009r z instalacją gazową stefanelli Sis Plus założoną 7 lat temu, możemy założyć ze zostało przejechane na niej 110kkm. Przy założeniu, że została wtedy poprawnie wyregulowana, jeżeli wymienię wtryski lpg na dokładnie te same i filtry ciekły i lotny, cze kalibracja instalacji jest wymagana? Jeżeli tak dlaczego?...
Witam Mam problem z regulacją instalacji gazowej II generacji Landi centralka LCS A1 V05 E. Na biegu jałowym (bez włączonych świateł) daje się wyregulować w miarę poprawnie w pełnym zakresie obrotów, sonda lambda ładnie pracuje w całym zakresie. Problem pojawia się po włączeniu świateł lub innego dużego obciążenia prądowego. Po włączeniu świateł program...
Witam, posiadam samochód Honda Civic 1.4 '96, mam w niej założoną instalację gazową 2 gen. Gdy ją kupowałem wiedziałem że problemy są z odpaleniem(na nagrzanym silniku), gdy samochód zostanie zgaszony na gazie. Gdy ~1km wcześniej przełączę na benzynę i zgaszę na niej to pali od 1 strzała. Problem zaczął się gdy zatankowałem samochód w Polsce:) drobne...
Witam, zakładam nowy temat. Wiem, że był wałkowany pewnie 100x ale nie o to mi chodzi, chodzi mi o konkretną konfigurację co do mojego sprzętu. Postaram się wam wszystko pokazać jak co i gdzie, a potem zadam parę pytań. Po pierwsze kupiłem dziś kondensator HIFONICS HFC1000 1FARAD. Podłączyłem i niby trzyma napięcie :) Teraz schemacik jak to u mnie jest...
Ja mam takie pytanie: Dlaczego alternator laduje na biegu jałowym? z gory dzieki.
Witam ponownie. Zregenerowałem reduktor-membrana była w kiepskim stanie-była jak by sparciał i miała dziurkę. Był też bardzo zabrudzony szczególnie ta wężownica. Godzinka roboty i jest wszystko ok. Wyregulowałem reduktor o tyle samo obrotów co wcześniej. Na który parametr mam patrzyć przy ustawianiu ciśnienia na biegu jałowym? P1, delta P czy jaki?...
Co do diagnostyki w hondzie: pod schowkiem po stonie pasazera po prawej stronie znajduja sie dwie wtyczki jedna dwu pinowa i druga, trzeba zewrzec styki tej dwupinowej np spinaczem i wlaczyc zapłon, pomaranczowa kontrolka wymruga ci kod bledu, a to kody: 0 - Elektroniczne urzadzenie sterujace lub jego obwód 1 - Sonda lambda lub jej obwód (z wyjatkiem...
Mam pytanie do kolegów co do kasowania błędu. A mianowicie czujnik wymieniony więc chciałem kasować błąd wedle podanej procedury jednak lampka ABS'u nadal sygnalizuje jedynie błąd 48 i sprawdziłem błędy check i jest 17 to wydaje się logiczne zgłasza ten sam błąd. Na jaką kontrolkę mam zwracać uwagę aby zrealizować kasowanie błędu. Czy przy przypadkiem...
Wszystkie Hondy civic 4 generacji (te z wtryskiem PGM-Fi) mają lampkę samodiagnostyki umiejscowioną w tablicy wskaźników oraz czerwoną diodę LED zamontowaną w urządzeniu sterującym . Po włączeniu zapłonu lampka ostrzegawcza samodiagnostyki zaczyna świecić w celu sprawdzenia żarówki. Po kilku sekundach powinna przestać świecić.. Jeśli lampka zaświeci...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
honda civic civic hatchback ogrzewanie honda civic honda civic gaśnie
zmywarka bosch suszenia radio kondensator trzeszcz toyota avensis odpalać
magazyn energii pralka samsung ecobubble
Usuwanie nadmiarowych spacji w pliku txt Pythonem Viessmann Vitoclima - Klimatyzatory i Pompy Ciepła