Jedynie co się nasuwa, to zablokowanie przekaźnika tak by nie otwierał się na czas jazdy Źle. Sprawdzić sterowanie przekaźników czy nie zanika.Coś nimi steruje- i skądś mają masę lub zasilanie w zależności czym sterowane.Pozapinać diody i obserwować co zanika- szukać- wiązki prześwietlić żarówką min.21W.
Pewnie sobie już poradziłeś, ale napiszę. Na początek: 1. regulacja zaworów 2. wymiana świec zapłonowych i sprawdzenie cewek. a dopiero później zaczynamy szukać.
Czy była przeprowadzona regulacja luzu zaworów?
Sprawdź czy są błędy OBD2
Wymieniono silnik i kalkulator silnika.
Jeżeli wszystko zostało napisane i troszkę poczytałeś w necie to w silniku 2.2 diesla jest problem z głośnym rozrządem - poważny problem bo w GB zapłacisz za wymianę połowę wartości auta, diesel pięknie jeździ czuć moc, niewielkie spalanie jak na 2.2, według mnie porównywalny z wytrzymałością do 2.0 hdi 136 KM. Pozdrawiam.
Jak jest wysoki stan paliwa to chodzi normalnie cały czas dopiero gdy stan paliwa spadnie poniżej 1/4 to zaczyna szarpać itd. Problem jest z samym rozruchem jak silnik jest zimny i długo stoi to ma problem z odpaleniem długo kręci zanim zaskoczy. Zaczęło się to dopiero po wymianie filtra na nowy na starym odpalała idealnie
Podepnę się pod temat - podobny efekt jak w temacie -honda civic 1.4 98r - zgasła i nie pali kontrolka silnika nie świeci, immobiliser nie świeci - wszystko wyglada dobrze zdiagnozowane - iskra jest ale brak sterowania na wtryskach - nie wiem co może powodować taki błąd. Jak włączę na chwilę wtrysk (na krótko) auto zapala na moment bo mam paliwo układ...
Za panelem środkowym(radio, regulacja ogrzewania)jest czujnik uderzeniowy -dostęp po wymontowaniu schowka lub radia (jak masz szczupłą rękę ).
Miałem kiedyś rovera 600 z tym motorem. Zrobiłem nim jakieś 20k mil (a 180k mil miał jak go kupiłem) i jedyną usterką jaka mnie spotkała, to pęknięta osłona przegubu. Bardzo dobrze wspominam to auto, lecz to, że mój silnik był niezawodny, nie znaczy, że twój też taki będzie.
Oglądasz aparat zapłonowy, naprawiasz/oddajesz do naprawy i cieszysz się sprawnym autem.
Jedz do porzadnego mechanika - jak nie znasz popytaj ludzi - poduszki bardzo łatwo sprawdzisz ...na kanał albo podnosnik auto , porzadny drąg i mechanik juz wie co ma robic .Czy jak auto stoi i jest włączony silnik drga Ci wajha od zmiany biegów ? Jezeli tak i mocno to moze byc zerwana dpoduszka pod skrzynią biegów.
Ja myśle że na 1000% są 4 mam nadzieje że to taki silnik
POjezdzi trochę, zmierz ciśnienie, jak byś słyszał panewki to silnik już by stał dęba, a ty byś nie pisał postów tylko wertował allegro za silnikiem.
Funkcja która automatycznie wyłącza silnik podczas postoju jest niedostępna, po ideogramie można się domyślać że przez kiepską kondycję akumulatora.
Silnik gdy jest zimny pracuje na ssaniu. To fakt oczywisty. Za dobór odpowiedniego składu mieszanki i wyprzedzenia/opóźnienia zapłonu odpowiada komputer, który pozyskuje informacje z czujników a w szczególności sondy (sond) LAMBDA. Możliwe, że "gazownik" podczas instalacji przypadkowo ją uszkodził, czego efektem może być właśnie taki rezultat. Jednak...
Mam niewielkie doświadczenie, ale czasem coś tam sobie pokręcę przy aucie. Mam właśnie do wymiany dolne sworznie wahacza Honda Honda Civic VI - toż to trzeba rozkręcić w drobny mak całą okolicę z zapieczonymi śrubami ;/ [url=http://www.youtube.com/watch?v=tiwu... akurat Accord, ale nawet jak to oglądam, krzywię się z bólu przed tym, co mnie...
A nie da się założyć na zderzak? estetycznie to nie wygląda, ale praktycznie. Jak możesz to wymontować termostat i zobaczyć. Zimny powinien być zamknięty. Kiedy zalejesz go wrzątkiem to się otwiera. Jak go wymontujesz, a będzie otwarty to znaczy że silnik ciągle jest chłodzony i się nie dogrzewa.
Do czyszczenia silnik krokowy ,przepustnica i potem programowanie wolnych obrotów
Jak korek jest sprawny to przy przedmuchach do układu powinny być bardzo twarde węże do chłodnicy, brak i tym informacji. Brak też informacji czy silnik jest zagazowany, bo były już podobne sytuacje i przyczyną był nieszczelny reduktor (gaz dostawał się do układu chłodzenia).
honda civic silnik 1,4 r 97 +2,4KM +3,2Nm testowane na hamowni po 200/250/300KM zuzycie paliwa hmm nie zwuwazylem jakis roznic . Zeby wyniki byly miarodajne trzeba z 250 km stuknac zanim elektronika sie nie przestawi wczesniej jak sprawdzalem osiagi- zadnych zmian co do 1 szej czesci pytania co prawda wnetrze okryte jest patentem ale na 90% w srodku...
tylko że reduktor jak ma twarde membrany to z reguły zimny silnik ma problem bo go zalewa gazem, wtedy śmierdzi nieprzepalonym gazem z tyłu. W miarę rozgrzewania membrany robią się elastyczne i silnik zaczyna chodzić poprawnie... a tu problem jest odwrotny, a może tłoczek w elektrozaworze sie blokuje i wtedy ma mało gazu i szarpie.
"silnik 1.5i 16V - D15B7" tyle ze ten silnik był od '94 roku.
Podaj napięcie na krótko na ten silnik krokowy aby sprawdzić jego działanie, częsta usterka w Hondach. W jaki sposób sprawdzałeś TPS?
Żadko który silnik ma rozrząd bezkolizyjny a juz na pewno nie ten twój .Wymień pasek i to szybko !!!
A może by tak podpiąć jakiś tester i odpytać sterownik silnika co go boli. Ten model nie ma już aparatu zapłonowego tylko cewki na każdym cylindrze. Jeżeli silnik zatrzymał się w czasie jazdy to nie immo. W gnieździe cewki zapłonowej 3 pinowej po kluczyku ma być napięcie + , masa, impuls wyzwalający wystawia sterownik silnika( przy kręceniu rozrusznikiem).
cześć! Wykręć z przepustki silnik krokowy od wolnych obrotów może się zacinać i będzie Tobie wariował na wolnych obrotach
Nie, nie da się zrobić. Takie zmiany wymagają strojenia, to zmiana parametrów pracy silnika. Do tego kwestia tego, że ten silnik jest wyliczony na konkretną moc, tak samo jego elementy. Przyrost 20 koni tak jak zakładasz może dużo nie zmieniać, ale nie znamy stanu silnika. Poza tym - kompresor dla 20 koni, w dodatku do 1.4, serio?... Bezsensowny pomysł....
jeżeli silnik jest mokry od głowicy w dól to na 99% masz uszczelke do wymiany
panowie ja mam honde civic 1.5 d15b2 i rowniez wyswietla mi ''wtryski''[szarpie silnikiem przy przyspieszaniu]cholernie wkurzajace. kupilem dzis preparat do paliwa co czysci wtryski jutro wyprubuje moze zapchane sa z lekka,w nastepnym tygodniu udaje sie z tym do mechaniora jak nieprzejdzie, bede po to napisze co bylo. a na marginesie moze zalozymy klub...
W oryginale na niebieskim pojawia się masa po całkowitym zjechaniu szyby do dołu, lewa szyba jest sterowana impulsowo z modułu w panelu sterującym szybami. Silnik powinien zatrybić po podaniu mu zasilania na oba czerwone, nie działa to śmietnik
Witaj, pracuje w motoryzacji od 6 lat, a dokładniej w sklepie motoryzacyjnym. Co to twojego wyboru. Miedzy trzema autami : Opel ( kolor korozja) Audi (ciężki pociąg towarowy) Honda (lepiej jeździ niż wygląda) Najczęściej kupowane są części do Opla świadczy to o popularności auta tudzież o awaryjności astry, lubi zepsuć się cewka koszt od 400 zł w górę...
Witam w sobote 5 dni temu zakupiłem honde civic 1.5 Vtce 114 km,podczas powrotu do domu zauwazyłem taki problem ze ma mało mocy jak na te 114 km(wczesniej mialem 105 km lagune i lepiej sie zbierała,a wazyla 200 kg wiecej)Wracałem jadąc 120-130 i po dodaniu gazu do konca nic sie nie zbierała i max predkosc to 150-155.Dodam ze w polsce wlascicielka byla...
Mam do kupienia Civic VII , 2002 - 2005 rok i mam wybór kilku silników benzynowych. Interesują mnie 1,8 lub 2,0. Proszę o krótkie opinie ,które z tych silników lub mniejszej pojemności ( nie niżej od 1,6) bardziej "dziarskie " i żywotne w eksploatacji w Polsce. Jak wygląda rynek części do tej marki?
Witam Mam do Was Prośbę .Chciałem się dowiedzieć ile oleju mieści się w silniku między wskazaniem min-max na bagnecie w hondzie v 1992 rok 1,5 90 koni Pozdrawiam i Proszę o odpowiedz
Witam, Mianowicie mam problem z odpaleniem silnika, podkreslam ze nie znam się na autach ale chce wiedzieć w czym tkwi problem i co trzeba wymienić (naprawić). Problem polega na tym ze ze gdy próbuje zapalić to odpali ale po chwili traci obory po czym gaśnie i zapal się żółta lampka z obrazkiem silnika po paru razach próby to już nie odpala tylko sam...
Posiadam honde civic 1.4 16V 75KM(D14A5) 96r., podczas jazdy auto gaśnie bez powodu tak jakby nagle odcięło mu zapłon lub nie dopływało paliwo,ale po ponownym odpaleniu silnik działa. Zdarzyło mi się to dopiero kilka razy.podejrzewam że przyciera się pompa paliwa lub zapchał się filtr paliwa, ewentualnie problemy z elektroniką.
Problem polega na tym iż raz na jakiś czas civic nie kręci w ogóle rozrusznikiem, po przystawieniu immo i przekręceniu kluczyka kontrolki normalnie się zapalają, słychać pompę paliwa natomiast przy próbie odpalenia nie dzieje się już nic, nie wydaje żadnych dźwięków. Czasami po kilkukrotnym przekręcaniu kluczyka za którymś razem załapie innym razem...
Witam od paru dni mam pewien problem z moim civiciem, otóż jakieś 3 dni temu wogóle nie mogłem go odpalić, silnik nawet nie zakręcił, pomyślałem że to wina akumulatora podładowałem akumulator podłączyłem i odpalił bez problemu pochodził parę minut zgasiłem próbuję odpalić i nic, znowu to samo. Stwierdziłem że padł akumulator kupiłem nowy i myślałem...
witam Posiadam Honde Civic produkowaną w latach 92-95 o poj. silnika 1,5 16V i mam taki problem. Wkręca się w obroty a nie chce jechać tak jak by nie miała siły a do tego obroty spadają strasznie wolno. Przy 130 k/h jadąc oczywiście na 5 biegu silnik tak wyje jak by miał zaraz z ramy wyskoczyć :D i juz nie bardzo chce przyśpieszać :cry: z reszta na...
witam mój problem to szarpnięcia przy każdej zmianie biegu , jest też dziwne przejście z obrotów niskich na wyższe jakby się dusił przez chwile i dopiero pózniej się wkręca . czy ktoś może mi doradzić od czego mam zacząć usuwanie tej denerwującej usterki. Pozdrawiam. (POMÓŻCIE)
Witam. Mam pytanie, jakie rozwiązanie. Mam ten sam problem.
Na parze białej ma być 14v kiedy silnik pracuje a druga para ma pracować w zakresie od 100mv do 1000mv wtedy jest prawidłowo i tyle.Sprawność grzałki możesz sprawdzić omomierzem a sonda zacznie ci pracować poprawnie od 40C. Powodzenia.
nie wiem jaki masz silnik ale zobacz to : Kody błędów - HONDA Civic 1,5 (69kW) PGM-FI D15B2 Odczyt Kiedy przez ECU wykryte zostaną błędy, to zapala się lampka kontrolna silnika. -Włączyć zapłon. -Na wyświetlaczu na urządzeniu ECU pojawiają się kody błędów. Resetowanie -Wyłączyć zapłon. -Wyjąć bezpiecznik "zagrożenia" na co najmniej dziesięć sekund lub...
Witam. Mam Problem z Honda Civic 96rok 1,6benz 105km. Auto zaczeło nierowno chodzic, jest po wymianie pompy paliwa filtra paliwa i swiec. I dalej choddzi nie Rowno nie wkreca sie na obroty, prxerywa tak jak powinna poprostu sie dławi. Pomorzcie bo niewiem co mam jeszcze wymienic..
To Civic VI produkowany do 2001 roku. A teraz proszę o szczegóły. .Rozłączyłem przewody od centralnego zamka oraz mechanizmu podnoszenia szyb i nie wiem jak je teraz podłączyć przez co (tak podejrzewam) nie startuje silnik Przewody od fabrycznego centralnego zamka, czy od dodatkowej centralki, czy może jedne i drugie? Na zdjęciu widać centralkę pilotów...
Witam wszystki jestem posiadaczem (od niedawna) hondy civic. Mam kilka pytań które mnie nurtują. Autko przy odpalaniu wskakuje na wysokie obroty ok 1500, po 2 minutach pracuje już normalnie 800ob/min. Dziwi mnie też prędkość do trójki idzie bardzo ładnie - na samej trójce wicisnę 140km/h, i tu zaczyna sie problem 4 i 5 to około 30s aby wycisnoć z niej...
Witam Wiąże się z następującymi problemami w Hondzie Civic 1.3 mam urwany czujnik podciśnieniowy w kolektorze dolotowym. Co to za czujnik i do czego on służy?? Drugi problem to praca silnika na gazie. Ogólnie samochód jest mułowaty Raz jest dobrze raz nie, po rozgrzaniu są momenty w których nie chce wejść na obroty na wolnych pracuje równo a po dodaniu...
Mianowicie po dodaniu gazu mój civic zastanawia sie 0,5 sekundy i dopiero ciągnie. Jest to męczące bo na 1 i 2 biegu strasznie szarpie po dodaniu gazu , mechanik wymienił jakiś potencjometr i straciłem 60 zł i nic to nie dało . Potem jakiś czujnik z wężykiem zamontowany pomiędzy silnikiem a kabiną i wuala przestało szarpać ale... silnik ma dziwnie niskie...
Witam posiadam ww samochod. Nabylem go w sumie niedawno bo 10 stycznia bieżącego roku. Przez miesiac samochodzik chodził super. Wkręcał się na obroty jak dziki, naprawde mozna było nim poszalec. Od jakis 2 tygodni zaczął mi sie "mulic". Wolno wkreca sie na obroty, silnik zaczął pracowac o wiele głośniej a spalanie ze srednio 9 litrów wzrosło do 11,5....
Witam, czy przypadkiem nie masz "zapalonej" ikony kluczyka? Pozdrawiam
Bezpiecznik skoro padł to problem może być we wiązce między drzwiami a autem, silnik uszkodzony, ja bym zaczął od uzupełnienia bezpieczników na sprawne i najpierw bym sprawdził czy przełączniki o ile są :) przełączają odpowiednio prąd czyli ma zamieniać polaryzacje prosty temat w takim heblu, jak nie potrafisz znaleźć usterki elektrycznej to rozbierz...
Moim skromnym zdaniem jest to pompka :D jak wymieniłeś filtr i nic nie dało to pompka siada albo siadła i nie podaje jak trzeba :P Dodano po 1 Witam, problem polega na tym że przejadę kilkanaście metrów , rozpędze się do ok 60-80 km/h i tak jakby przestaje dochodzić paliwo. Później ciężko odpala i gaśnie przy ruszaniu. Czasami po wciśnięciu sprzęgła...
Z czujnikiem temperatury? Tym przy termostacie? Wymieniałem termostat i ten czujnik jakiś rok temu. Olej i filtr oleju wymieniałem jakieś 2 miesiące temu. Teraz wymieniłem komplet rozrządu, wszystkie paski no i oczywiście pompę wody i płyn chłodniczy. Objaw ustąpił przy normalnej jeździe, silnik osiąga temperaturę 90 stopni (wskazówka dochodzi do połowy),...
Po odłączeniu akumulatora zapalił, silnik gaśnie po kilku minutach i mrugają kierunkowskazy.Czy zna ktoś procedurę programowania immo za pomocą płytki "uczącej".
Witam, Poszukuje schematu podłączenia modułu silnika. Podejrzewam uszkodzenie modułu. Nie można połączyć się testerem diagnostycznym z modułem, przy czym np. z poduszkami nie ma problemu. Silnik nie odpala nie podaje paliwa ani nie ma iskry. Bardzo pomocny będzie schemat! Wszystkim z góry dziękuje za pomoc.
Sprzedam silnik do Hondy Civic 1300 do remontu. Po przejechaniu 160 000 km. dostała się przez uszczelkę woda do głowicy. Nie mam czasu na remont, jest już wymontowany do odbioru. Tel. 692171529 Sprzedam tanio.
wysyłam w załączniku
Mieszkam w Nowogardzie, czyli widze kawalekod Ciebie. Dostalem przed chwila telefon ze jutro praqwdopodobnie bedzie ktos kto ma program pod kompa do hondy i podlaczy,sprawdzi ....OBY!!! Co do prostoty tych silnikow i aparatow to zapewne masz racje no ale widzisz... czesc ludzi rozklada tu rece! Ze slow kumpla mechanika wychodzi ze niby pompa podaje...
Korbę rozumiem, ale czemu garnek? Jaki garnek? Korbowód pierwszego cylindra...
Mógł się zepsuć.Bezpieczniki sprawdziłeś?
Sprawdź rozrząd najpierw. Potem będziemy myśleć dalej.
Cześć, mam pytanie dotyczące Hondy Civic 6 Hatchback 1.4 1999r. Silnik seria, kolektor ssący od 1.6, wtryski i listwa od 1.4, zimny dolot. Przy przyspieszaniu wszystko ok, ale jak jedzie się przy 1500 obrotów, zaczyna szarpać. Wystarczy dodać gazu i jest ok, na luzie jak się dodaje, tak też jest. Nie trzyma równej pracy silnik.
podobno mineralny w hondzie to zabojstwo silnika i tylko syntetyk,
silnik honda civic honda civic silnik krokowy kontrolka silnik honda civic
system katalizator taśma izolacja silnik odkurzacz chiński
discovery sport regulator napięcia alternatora schemat
Wyłączanie udaru w DeWALT DCD778S2T - Jak to zrobić? Podświetlenie ścieżki na płycie głównej po wyłączeniu komputera