W tym modelu są linki drążka zmiany biegów. Drgań silnika nie wyczujesz na drążku.
Jak zmienią się warunki pracy układu chłodzenia? Pompa wody sobie poradzi z tak długimi wężami? Jesteś pewien, że tarcze z hondy będą pasować do piast malucha, a zaciski głębokością montażową i rozmiarem też? Czy będziesz całe piasty przekładał? I oczywiście te piasty pasują do zawieszenia i układu kierowniczego malucha? Bo jak na razie, to świstak...
Ja myśle że na 1000% są 4 mam nadzieje że to taki silnik
Jest przykręcony do bloku silnika.
Sterownika silnika tam gdzie była płytka immo, to co masz na fotkach, potrzebna jest naklejka z obudowy by zidentyfikować co to za sterownik silnika ?
http://obrazki.elektroda.pl/9714916800_1... Wszystkie siły związane z silnikiem.
POjezdzi trochę, zmierz ciśnienie, jak byś słyszał panewki to silnik już by stał dęba, a ty byś nie pisał postów tylko wertował allegro za silnikiem.
Wymieniono silnik i kalkulator silnika.
Jestem właścicielem hondy z tym samym silnikiem. ad. 1- Z obrotami na zimnym tak ma być, świadczy to że system podwyższania obrotów na zimnym silniku działa prawidłowo. Co do reszty,skoro te nędzne osiągi w twoim samochodzie oraz zużycie paliwa 6,5 l na 100 km przy spokojnej jeżdzie ci nie odpowiada to niestety musisz poszukać samochodu z większym silnikiem.
Wszystko ok.grzałką steruje ECU silnika. Sprawdź rezystancję samej grzałki. Czy tam jest tylko jedna sonda? Najlepiej podaj kod silnika Pozdrawiam
Pewnie sobie już poradziłeś, ale napiszę. Na początek: 1. regulacja zaworów 2. wymiana świec zapłonowych i sprawdzenie cewek. a dopiero później zaczynamy szukać.
Podaj proszę oznaczenie silnika.
Schematy to zobacz tu: http://www.goldhand.com.pl/rtv/viewtopic... Faktycznie ten typ silnika był montowany dopiero od 1992.
Cześć, mam pytanie dotyczące Hondy Civic 6 Hatchback 1.4 1999r. Silnik seria, kolektor ssący od 1.6, wtryski i listwa od 1.4, zimny dolot. Przy przyspieszaniu wszystko ok, ale jak jedzie się przy 1500 obrotów, zaczyna szarpać. Wystarczy dodać gazu i jest ok, na luzie jak się dodaje, tak też jest. Nie trzyma równej pracy silnik.
witam mam problem. nierówne obroty silnika honda civic 1.4i 97rok. jak jest zimny to ma równe obroty ,a jak złapie temperatury to zaczyna skakać w górę i w dół. jeśli ktoś by wiedział co to może być to był bym wdzięczny za pomoc.
No a jak kręci i nie odpala to ECU widzi obroty silnika?
Nie nie możliwe sterownik bedzie widział jego bład ale nie zresetuje go .
czy to iż samochód dobrze zachowuje się na gazie nie wyklucza uszkodzenia świec? Nie tak do końca. Oba paliwa inaczej się spalają. Co nie zmienia faktu, że świece trzeba wymieniać. Chciałem jeszcze dodać, że jak silnik jest na ssaniu to chodzi dobrze problem się pojawia po nagrzaniu silnika. Więc sprawdź (podmień) czujnik temperatury silnika.
Z tego co wiem czyści się w benzynie ekstrakcyjnej wypiąć przemyć i już – powody tych obrotów mogą być także z winy – zle wyregulowanych zaworów mimo że hyd i winy uszczelki pod głowicą. Powodzenia.
poszukuje schemat silnika do civic 1.5 z 93 r. niewiem gdzie jest umieszczona sonda lambda
Sprawdź czy są błędy OBD2
to moze napiszesz dokladnie gdzie? Bo wszyscy tu pisza o schematach i ksiazkach honda civic a tak naprawde nigdzie tego niema
Masz problem z immo. Na pocieszenie powiem, że góra 30 min roboty i pali, ale w czasie jazdy będzie się świecić kontrolka silnika.
Problem polega na tym,że jak troche ostygnie to niechce zapalić.Jak jest ciepły to wszystko jest OK.
honda civic to jakieś pięć różnych modeli z różną instalacją,wysil się i napisz jaki to model,rok i silnik,bo tu nie ma jasnowidzów.
Masa na silniku lub rozrusznik do naprawy.
Sprawdzałeś czujnik temperatury silnika.
Prawdopodobnie na benzynie, trzeba odszukać sterownik od gazu w komorze silnika
Podaj oznaczenie silnika, dwa etapy, pierwszy to 30 a drugi postaram się napisać mając oznaczenia silnika.
Koledzy może ktoś z was będzie się orientował ile kosztuje remont silnika Honda Civic V 1.3 16V 75KM bardzo proszę o odpowiedzi.
samo uzupełnienie płynu w hondzie nie wystarcza bez odpowietrzenia jak będziesz odpowietrzał to dopiero zobaczysz ile układ płynu jeszcze zaciągnie (płyn uzupełniasz na otwartym odpowietrzniku oraz pracującym silniku)
Spróbuj na zapłonie lub zapalonym silniku.
Sprawdź masy silnika.
Moim skromnym zdaniem jest to pompka :D jak wymieniłeś filtr i nic nie dało to pompka siada albo siadła i nie podaje jak trzeba :P Dodano po 1 Witam, problem polega na tym że przejadę kilkanaście metrów , rozpędze się do ok 60-80 km/h i tak jakby przestaje dochodzić paliwo. Później ciężko odpala i gaśnie przy ruszaniu. Czasami po wciśnięciu sprzęgła...
Może być uszkodzenie czujnika temperatury silnika
Za mało danych o silniku.
nie chce zakłada nowego tematu ma ktoś moze schemat silnika honda civic 1.4 97 dzieki
Witam wszystkich poszukuję opisu bezpieczników w komorze silnika Hondy Civic 1.4i 6 generacji 1996r. Z góry dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam,
A przypadkiem nie ustawili luzów na ciepłym silniku?
Sprawdź poziom oleju w silniku..
Nie pokażą się po tej zmianie jakieś wycieki z silnika?
A nie da się założyć na zderzak? estetycznie to nie wygląda, ale praktycznie. Jak możesz to wymontować termostat i zobaczyć. Zimny powinien być zamknięty. Kiedy zalejesz go wrzątkiem to się otwiera. Jak go wymontujesz, a będzie otwarty to znaczy że silnik ciągle jest chłodzony i się nie dogrzewa.
Jaka jest rzeczywista temperatura silnika?
czujnik temp silnika
Na BEZNZYNIE JEZDZI OK TYLKO NA GAZIE po rozgrzanym silniku !
Nie znalazłem nigdzie wartości luzów zaworowych dla silnika hondy civic 1.4 16v 2002 oznaczenie d14z5. Posiada ktoś wiedzę ile one wynoszą?
Wiązka na silniku.
Termostat sprawdź.
Sprawdz czujnik temperatury silnika.
Ustaw zapłon oraz sprawdź stan poduszek na silniku
Z tego co mi się udało odczytać to jest silnik D16Y3.
ok prawdopodobnie tak się to skończy, chciałem jedynie wyeliminować usterki typu uszkodzenie instalacji gdzieś na drodze immo ECU lub gdzieś na odcinku w komorze silnika.
Oprócz HDS i G-scan może ktoś polecić jakiś sprzęt który ogarnie więcej systemów niż tylko silnik?
Witam Nie napisałeś jakiego używasz interfejsu diagnostycznego? Czyżby najtańszy ELM327? Jak poszukasz ofertę zamiennika twojej sondy po numerach katalogowych to czasem jest podany przedział w jakim mieści się ta rezystancja. Jeśli wszystko jest sprawne tak jak piszesz masz jeszcze opcję zrobienia płukanki. To często poprawia pracę silnika.
Na prośbę autora temat otwieram ponownie.
Do czyszczenia silnik krokowy ,przepustnica i potem programowanie wolnych obrotów
Jak chcesz zrobić autko też dla tatusia to za silnik z hondy civic dasz 1200zł ;)
Silnik gdy jest zimny pracuje na ssaniu. To fakt oczywisty. Za dobór odpowiedniego składu mieszanki i wyprzedzenia/opóźnienia zapłonu odpowiada komputer, który pozyskuje informacje z czujników a w szczególności sondy (sond) LAMBDA. Możliwe, że "gazownik" podczas instalacji przypadkowo ją uszkodził, czego efektem może być właśnie taki rezultat. Jednak...
Udało się sprowokować awarię w domu i zaczęło się badanie. Prawdopodobnie przyczyną był czasami niełączący przekaźnik i kabel zasilający rozrusznik, dokładnie jego fragment łączący wnętrze samochodu z pierwszą kostką po stronie silnika.
Obydwa silniki mają zapłon elektryczny czyli posiadają czujnik Halla. Gdzie tam widziałeś czujnik Halla? Tam jest zwykły impulsator magnetoindukcyjny. Do tego silnika przychodzi moduł typu Digital DC-CDI z wbudowanym immobilizerem. Nie dopasujesz innego, szczególnie z tak progresywną charakterystyką kąta wyprzedzenia zapłonu. Prościej kupić całego...
Może łaskawie napisz jaki silnik.
Miałem kiedyś rovera 600 z tym motorem. Zrobiłem nim jakieś 20k mil (a 180k mil miał jak go kupiłem) i jedyną usterką jaka mnie spotkała, to pęknięta osłona przegubu. Bardzo dobrze wspominam to auto, lecz to, że mój silnik był niezawodny, nie znaczy, że twój też taki będzie.
Masz coś nie tak z miernikiem, pewnie bateryjka zużyta. I ściągałeś klemy podczas pracy silnika?
Czujnik temperatury może oszukuje. Wygląda jakby miał za ubogo paliwa przy zimnym silniku.
Bo pasek musi ściągnąć z koła wałka rozrządu i później go ustawić, ale nie koniecznie wymieniać.
Kontrolka silnika zapala się po przekręceniu stacyjki , po kilku sekundach gaśnie i zapala się znowu po uruchomieniu silnika.
Musisz najpierw odczytać nr błędu. Auto z '96, więc pewnie trzeba zewrzeć styki we wtyczce od ECU. Gdzie jest wtyczka, jak zrobić zworkę, jak sczytać błędy i opis nr błędów najszybciej znajdziesz na forum Civika. Może być wiele przyczyn takiego zachowania - cewka WN, kable WN, czujniki.
wyczyść przepustnicę - w tych samochodach były tylko 16 zaworowe silniki
Nie zgadzaj się na naprawę samej głowicy, jeśli ją zrobisz na "tip-top" a pierścienie zostawisz stare, może być bardzo znaczny wzrost konsumpcji oleju przez silnik.
Witam Kiedy rozrusznik był przeglądany,ja zalecam raz na sezon przed zimą .Jeżeli wcale to raczej on może robić takie dźwięki.Istotne czy zimy czy ciepły silnik.
Witam.To nie są wariacje obrotka ,tylko awaria układu zapłonowego.Temu są problemy z silnikiem.
Sonda 1-przewodowa musi się nagrzać od spalin dopiero zaczyna oscylować, sprawdzasz na gorącym silniku?
A moze zle szukasz -> napiecie w instalacji, masa na silniku ?
Jak w związku z tym mam się odnieść do tego "incydentu" z odpalaniem o strzała przez godzinę po umyciu silnika???
Nie napisałeś czy posiadasz czy problem jest na LPG cz benzynie, czy na rozgrzanym silniku czy na zimnym. U mnie w VW Golf 3 tak samo się dzieje jak na zimnym silniku, na LPG przejadę krótki dystans i nim silnik się zagrzeje ja go wyłączę to jest problem z ponownym odpaleniem. U mnie wygląda na to jakby zalewał się gazem. Problemu nie ma na ciepłym...
Znalazłem gdzieś taki wpis: Silnik od wycieraczek z Hondy Civic na śrutowaniu (czyli pod bardzo dużym obciążeniem_ brał 9-12 A. Silnik od wycieraczek z maluszka bierze przy zwykłej pracy bierze ok 4A, przy blokadzie trzeba liczyć pewnie z 3x więcej. Daje to mniej więcej jakieś pojęcie o poborze prądu.
ile mozna z tym jeszcze bezpiecznie jezdzic? Ja "obstawiam" trzy miesiące.
no właśnie ja mam ten problem że jak była podłączona to palił więcej niż jak jest odłączona, i czasami zaświeca się kontrolka od silnika
Okazało się że nie ma nigdzie złącza diagnostycznego. Niebieska kostka obok wentylatora, albo piny w ECU silnika.
Chodzi mi o podlaczenie do alarmu blokady unimozliwiajacej odpalenie samochodu.(tak moze rzeczywiscie bedzie jasniej:D). Nie chcialbym sie wpinac pod kable ze stacyjki tylko wolalbym gdzies pod maska silnika.
Kontrolki gasną ? Auto posiada jakieś dodatkowe zabezpieczenia? auto alarm itp. Iskrę sprawdzisz na świecy, pompka paliwa znajduje się w baku. Po przekręceniu kluczyka powinieneś ja słyszeć. Jaki silnik?
Nie da się, nawet po rozpięciu akumulatora błąd w pamięci zostanie, chyba, że masz tam jeszcze dodatkowe gniazdo diagnostyczne, jak np w UFO( nie wszystkie VII miały). Natomiast po kilku rozruchach jeśli wszystko będzie sprawne może zgasnąć kontrolka silnika.
Na 99% masz w tej Hondzie instalacje 2gen od gazu i poprostu zalewa Ci kolektor gazem, spróbuj przed zgaszeniem przełączyć na benzyne i wtedy dopiero wyłączać silnik.
HONDA CIVIC A model silnika i rocznik?
A może by tak podpiąć jakiś tester i odpytać sterownik silnika co go boli. Ten model nie ma już aparatu zapłonowego tylko cewki na każdym cylindrze. Jeżeli silnik zatrzymał się w czasie jazdy to nie immo. W gnieździe cewki zapłonowej 3 pinowej po kluczyku ma być napięcie + , masa, impuls wyzwalający wystawia sterownik silnika( przy kręceniu rozrusznikiem).
Zrób kawę walnij fusy na glebę cyknij fote i pokaż. Będziem wróżyć. A na poważnie to zaglądałeś pod maske/podwozie? Dźwięk ten dochodzi z silnika skrzyni czy po prostu wydech urwałeś. No i jeszcze jaki silnik.
przewody i swiece warto wymienic,jesli nienwiadomo jad dlugo juz pracuja. a jaki to silnik?
0,2 in 0,25 ex na zimnym.
Pseudo mechanik nie dokręcił masy między silnikiem a karoserią. Przyjrzyj się komorze silnika po stronie kierowcy od przodu, pewnie będzie gdzieś luźny kabel z oczkiem który był dokręcony do pokrywy zaworów silnika.
Czujnik położenia wału korbowego znajduje się w aparacie zapłonowym. I nie tylko! Tam jest więcej rzeczy mających wpływ na pracę silnika!
Inertia fuel shut -off IFS switch -behind glove box ale to do rocznika 2006. - sprawdź za schowkiem -s prawdź w komorze silnika
Zapala sie kontrolka od ABS rzadko w czasie pracy ale to tez sie zdarza ale najczesciej nie gasnie po dwukrotnym uruchomieniu silnika np. po odpaleniu na zimno jest wszystko w porzadku ale przy nastepnym rozruchu slychac pompke ABS lecz kontrolka juz nie gasnie.
poszukuję schematu instalacji elektrycznej silnika od hondy Civic 2007 r 1.8 IVT
A więc udało się ale w taki sposób że wyskoczył komunikat że coś GPS wyjechałem z garażu i radio odpaliło ale musiał być silnik włączony.
"silnik 1.5i 16V - D15B7" tyle ze ten silnik był od '94 roku.
Po przeczytaniu dokładniejszej instrukcji przed uruchomieniem w ostatnim kroku jest napisane że pojazd musi stać na luzie itd. tak jak napisałeś kolego, tylko czy regeneracja na postoju nie jest troche ryzykowna przecież to wszystko nagrzewa się do ogromnych temperatur i nie jest zapewniony dobry przepływ powietrza przy filtrze jak i przez komore silnika.
Tu będzie problem z krokowym lub z takimi wężykami z płynem chłodniczym przy przepustnicy
Który silnik? Bo jeden pisze o gaźniku (ssanie), drugi o wtrysku (silnik krokowy).
i jeszcze kontrolka komputera gaśnie jakieś 10 sekund po odpaleniu a powinła przed odpaleniem zgasnąć a ona sie świeci dopuki nie odpali silnik
wymieniony byl filtr gazu, powietrza wyglada no nowy, silnik pracuej dobrze nie szarpie ani nie dlawi sie tylko nie ma wolnych obrotow na cieplym silniku
honda civic silnik honda civic silnik krokowy honda civic silnik wspomagania
prosty regulator oświetlenia instrukcje obsługi bosch pralki sterownikiem carv2
odkurzacz rowenta bully mikrokomputer cobra1
Junkers Hydro 4200 WRD 9-4KB - świecąca kontrolka płomienia po wyłączeniu wody Alarm w lodówce Beko NeoFrost - migające kreski i wykrzyknik