Sprawdź luz zaworowy, może zawory są podparte?
Przykładowo....i nie jest to czujnik, tylko zawór.... 7.21903.36 7.21903.39 7.02814.00
Witam Po nabiciu klimy układ zachowuje się jakby sprężarka nie miała co zasysać. Podobno jest zapchany osuszacz lub zawór rozprężny. I teraz pytanie jak można sprawdzić zawór rozprężny? Dodam że jest to klima do hondy civic 93. Zawór jest cały wykręcony, był troche brudny ale nie mam pojęcia jak powinien działać. A nie uśmiecha mi sie go zakładać z...
Do ustawienia zapłonu mostkujesz dwa złącza we wtyczce pod schowkiem, i lampą stroboskopową ustawiasz na 12 stopni, na kole pasowym jest znak. Zawory: ssący 0,18-0,22, wydechowy 0,23-0,27.
Sprawdź wtryski i zawór.
Cermaizer nie pomoże jak podpalone są gniazda/zawory niestety.
Wymieniłem zawór i od razu wali mi check. Jaki zawór?
Zdjęcie jest kiepskiej jakości i trudno ocenić, ale też mi się wydaję że to są stare zawory.
dzieki wielki, teraz tylko chwilke czasu potrzebuje i pobawie sie, wyreguluje tez zawory
może sprężania nie ma dziurawy zawór tłok.
silnik 8 zaworowy zacięty zawór ERG
Misiek , to mruczenie , tylko dobry pies. Poważnie: cykanie , to może zaworki, wróć do fachowca ,gdzie robiłeś zawory , on na pewno to oceni. Pozdrawiam. Po przesłuchaniu , radzę szybko jechać to tego mechanika , który "robił" zawory.
Jaki przebieg auta? V-tec załącza się prawidłowo? Temperatury silnika prawidłowe? Kiedyś miałem w civicu problem z falującymi obrotami i problem zazwyczaj siedział w przepustnicy. Brudny lub zacinający się zawór IAC, rozregulowana przepustnica.
no właśnie na rozgrzanym silniku problem także występuje mało tego pogłębia się.... nieraz jak na wolnych obrotach dodam gaz do dechy to tak go muli że aż gaśnie. Zaczęła mi strzelać w kolektor dolotowy(choć nie posiadam LPG).... martwię się czy to oby nie wypalone gniazda lub zawory....
Jedyne co przychodzi do głowy to zawieszone zawory, ale na wszystkich cylindrach?
Jeżeli silnik ma zawory regulowane to sprawdź czy jest prawidłowa szczelina na wszystkich zaworach.
Czy ten civic posiada zawór zwrotny ? Tak, w pompie paliwa w zbiorniku.
a jaki jest stan silnika tzn. zawory , zapłon itd.
No nie pomogłeś. A jak ci można pomóc jak sie nie znasz?Dobra,sprawdź czy sztanga zaciąga i czy kierownice pracują lekko w całym zakresie.Potem sprawdź podciśnienie i zawór sterujący gruchą.Jeszcze zostaje do kontroli zawór egr.
Witam dużo ludzi mówi że są silniki bezkolizyjne i kolizyjne a ja twierdze że wszystko zależy od tego przy jakich obrotach sypie się rozrząd nie raz spotkałem się z silnikiem który miał być bezkolizyjny a okazało się że zawór skrzywiony.
Gaz odłączysz, zamykając zawór na butli z gazem
luzy zaworowe sa ok . Gdyby byly za male mialbym problem przy zimnym silniku a nie przy mocno , podkreslam mocno nagrzanym !! Jest dokladnie na odwrot. Zimny silnik - grzybki krotkie - zawory szczelne. Cieply silnik - grzybki sie wydluzaja - zawory nie domkniete.
podobno mineralny w hondzie to zabojstwo silnika i tylko syntetyk,
witam mam taki problem z moja honda jechalem i nagle zgasla i jak ja zapaliłem to cos stuka na malych i na duzych obrotach .co to moze sie dziac ?to slychac tak jak były by to zawory ale to nie sa zawory . pomozecie? bardzo prosze
grzebacz -bo coś widzi mi się że mamy doczynienia z typową usterką japońców zawory... <= Co miałeś na myśli??
To sprawa może być trudna w tym sensie, że bedzie ci potrzebna pomoc dobrego gaźnikowca. Gaźnik w Hondach jest w znacznej mierze sterowany podciśnieniowo. Może pospadały ci wężyki, albo popękały. Są też zawory termiczne na przewodach podciśnieniowych, które sterują pracą silnika. A może poprostu potrzeba wyregulować skład mieszanki wolnych obrotów....
Zostaw to w spokoju, pracuje zawór systemu EVAP i tak ma być.
Witam!! Honda civic 1.4 75km na elpigazie Stella. Na zimnym silniku zawór na butli klika z 10 razy bardzo szybko zanim przełączy się na LPG. Potem jeszcze z 2 razy i chodzi na LPG. To jakaś usterka, czy tak ma byc?
Po wymianie membran w parowniku powinno byc ok. Nie zaszkodzi tez od razu wyregulować zawory, w hondzie jest to bardzo ważne.
Mój znajomy miał coś podobnego i co się okazało, że był strasznie zawalony zawór. Przeczyściliśmy go i problem się nie ponawiał.
Witam ponownie !! Mam pytanie,czy reguluje się zawory w tym modelu i co ile 1,4 90kM 2000 r
w Hondach jest MAP sensor a nie przepływka. Bardzo pomocne w diagnostyce jest komputer z logerem. a najczesciej problemy wynikaja z tego ,że "mechanicy" nakreca srubkami przy przepustnicy itd... a i zawory warto ustawić.
Witam mialem podobna sytuację w 1.5 96r. Auto gasło gdy było na wolnych obrotach, czasem też nieregularnie chodziło, częstą przyczyną takiego zachowania są niewyregulowane zawory. U mnie pomogło. w instalacji z lpg w tych civic'ach podobno powinno sie robić ta regulację co 10000km. pozdrawam
Zawory ustawia się bardzo prosto.Wypalone nie będą skoro na zimnym ciśnienie masz dobre. Rozgrzej,postaw na lekkiej górce na biegu,zgaś i puść hebel. Od razu będziesz czuł czy wszystkie cylindry trzymają ciśnienie po równo kiedy będzie się staczał.
Trochę zeszło, ale wydmuchana była uszczelka pod głowicą i przy okazji wyregulowałem zawory i okazało się, że były za ciasne. Teraz jak ręką odjął.
a posłuchałeś może w jakim rejonie silnika to stuka ? jezeli w pobliżu głowicy to odpowiedź jest prosta "zawory" Civic miały takie niedomagania z tymi zaworami przy niskich temperaturach. Być może będzie to samo.
cieplym lotnym gazem nic nie chlodzisz.jesli jest mozliwosc podawania gazu symetrycznie na oba zawory to bardzo dobrze.ma to wplyw jedynie na jednorodnosc mieszanki gazowo-powietrznej.
szpak - zero kompresji ? rotfl, moze nie trzymały zawory ? bo nie sądze że po planowaniu byłby brak kompresji.. mozna sprawdzic bylo czy sa szczelne zawory (czy sie domykaja, czy nie trzeba dotrzeć_
Przyczyn może być kilka. Uszkodzony zawór nagrzewnicy, zakamieniona nagrzewnica, uszkodzona (spadnięta) linka do regulacji kierowania powietrza na nagrzewnicę jeśli jest to brudny filtr kabinowy, itd.
Pytanie - Jak pracuje silnik, jakie ma objawy jeżeli są wypalone zawory. Po czym to rozpoznać? Bo mnie mechanik straszy i nie wiem czy mu wierzyć.
Honda Civic mk5 94r. silnik 1.3 D13B2 na gaźniku Keihin ED33A. Potrzebny konkretnie zawór nr 25 na rysunku. Dostępne nowe czy trzeba kombinować? http://obrazki.elektroda.pl/8581375000_1...
Cofa się paliwo, zdjąć przewód paliwa doprowadzający paliwo do pompy jak będzie leciało paliwo z dużym ciśnieniem to zawór zwrotny w pompie nie trzyma ciśnienia i palio cofa się
Ja na barracude lub ac w03/031. Reduktor kme tur. Jak braknie paliwa to można dolać a tak to uważam za zbędne bo jak mają lecieć zawory to kilka % benzyny nie pomoże zbytnio - za mały udział. Nie liczył bym na to, że ktoś to dobrze wystroi.
Alternator sprawdzałem miernikiem i jest na pewno sprawny. Zawór EACV też już czyściłem w benzynie ekstrakcyjnej tyle tylko dało, że podczas jazdy na gazie falowały mi obroty a teraz są już ustabilizowane. Ale jak mogę sprawdzić czy ten zawór jest sprawny ? Jest jakaś metoda ?
Kiedy regulowano luzy na zaworach?
Tak jak napisał toku74 wlanie oleju zmniejsza pojemność czynną komory spalania i im więcej oleju się wleje tym bardziej ciśnienie skoczy do góry. Próba przy tej samej ilości wlanej do poszczególnych cylindrów daje porównianie ich kondycji. Ja na podstawie tych wyników w cyvicu stawiałbym na nieszczelne zawory na 3 i 4 cylindrze.
Nie wiem jaką Hondą jeździsz. Ja mam 1,5 Vtec na wtrysku (1995). Silnik /a dokładnie rozrząd/ ma specyficzną budowę. Nacisk na zawory przenoszony jest za pomocą rolek. Jeśli luzy zaworowe są za małe (a tak miałem) to gęsty olej nie dawał się wycisną spomiędzy rolek i krzywek zaworów. Efekt - zawory na zimnym silniku się nie domykały i auto przerywało,...
Wiedza to rzecz nabyta. Ważniejsze od wiedzy jest chęć jej zdobycia i logiczne myślenie, czego mi nie brakuje :). Wracając do tematu: W końcu podłączyłem oscyloskop i znalazłem przyczynę. Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że brak jest impulsów z czujników wału itp (CKP, CYP, TDC) pomimo że czujniki są sprawne. Przyczyna okazała się mechaniczna a nie...
więc tak , ten przełącznik to jest osobny moduł, który odpowiada za przełączenie przy ustawionych obrotach na gaz. http://obrazki.elektroda.net/70_12423712... Wtedy on podaje 12 V na zawory na gazowe i na reduktor, odcina obwód oryginalnego wtrysku benzyny i podaje zasilanie na wspomniany moduł AL600 ktry odpowiada tylko za częściową regulację...
sprawdz luzy na zaworach
Od przyrządu którym zakłada się sprężyny zaworowe.
A jak to jest z tym filtrem do elektrozaworu Podobno trzeba założyć bo po pewnym czasie zawór możę się nie domykać Jeśli tak to jaki filtr należy założyc
Zawory sprawdzone, wszystko jest ok. Prawdopodobnie był to problem paliwa... Od kiedy zmieniłem stację paliwową problem ustąpił... Auto przy tych mrozach (-15 stopni) odpala bez problemów. Polecam jednak tankować się na stacjach patronackich a nie no name "prywaciarz" (nawet jeśli to wasz znajomy). Pozdrawiam
Problem z zaworami w swoim właśnie rozwiązałem w 100%. Problem 1 i 4 cylindra to standard jak zauważyłem. Można to poprawić bez lubry która wydechu nie ochroni. Wystarczy grzebnac w zapłonie i działa. Dziwne ze focus miał miękkie zawory bo najczęściej ten problem dotyczy toyoty.
W sumie masz racje jeśli chodzi o LO tylko powiedz mi czemu na benzynie nie dzwonią zawory? Może chodzi o temp. spalania, z drugiej jednak strony słyszałem że to zjawisko jest częste w przypadku ubogiej mieszanki gazu
Skoro nie pali na jednym, a świeca w porządku, to problem jest w zasilaniu paliwem, czyli padnięty wtryskiwacz, ew wbudowany w niego filtr paliwa (jeśli jest) jest zatkany. Tak ale na gazie jest ten sam problem. Jesli chodzi o pomiar ciśnienia na cylindrze to w tej chwili nie mamy czym. Ale pomiar powinien wyjaśnić czy to zawory. Czy jeszcze cos mozna...
po roku sam doszedłem do przyczyny dla tych co mają problemy z obrotami na gazie PROSZE USTAWIĆ ZAWORY !!!!!!!! ja jeżdziłem od mechaników gaziarzy elektryków i nic po ustawieniu zaworów auto przestało gasnąć na gazie a na będzynie nie zgaśnie bo ma więcej oktanów
Wydaje mi sie ze napisałeś o silniczku krokowym biegu jałowego ale on ma wpływ tylko na obroty biegu jałowego a ja pisałem o dławieniu w wyzszym zakresie obrotów, zawory w tym silniku nie sa regulowane hydraulicznie a luzy na nich sa"ksiażkowe",a objawy uszkodzonej uszczelki pod głowica sa inne.
Po pierwsze zrób samodiagnostykę, jeśli nie będzie błędów, to najbardziej prawdopodobnymi "zamulaczami" będą: wydech(katalizator, lub któryś z tłumików się rozsypał i blokuje przepływ spalin)nie regulowane, lub źle wyregulowane zawory, trzymające hamulce, zapchany filtr powietrza, padający osprzęt silnika(alternator, wspomaganie, klima), to chyba najczęściej...
Witam. Mam duży problem z moją Hondą. Posiadam hondę civic 1.4 16v 1990r, jechałem w trasę i nagle jakbym nie mógł dodać gazu i autko zgasło. Holowałem auto i w dzień zobaczyłem, że pasek rozrządu był pęknięty. Dzwoniłem do mechanika i powiedział mi, że do wymiany będą rolki, pasek, simeringi, czyszczenie głowicy, zawory itp. I cena będzie wynosić 1500zł....
Nie ma silniczka krokowego. Jest zawór powietrzny biegu jałowego pod przepustnica. Jeżeli masz problem z wolnymi obrotami to trzeba zacząć od sprawdzenia luzów zaworowych ewentualna regulacja. Potem czyścić zawór powietrzny. Powtórzę jeszcze raz w tym silnikiu nie ma silnika krokowego nie znajdziesz go.
Masz błąd na zasilaniu napięciem: ciągle otwarty zawór zamykający dopływ gazu. Prawdopodobnie uszkodzona centralka ,lub masz zwarty sygnał obrotów,warunkujący otwarcie tego zaworu.
Dzieki za podpowiedzi ale zawory na butli i parowniku dzialaja gaz dochodzi po sprawdzalen na krotko czy zawory otwieraja i gaz leci wiec moze jakies ustawienia w samym programie zobacze jeszcze rurke od gazu chodz nie podejrzewam tego bo gaz chodzil na zwyklej instalacji a teraz jest sekwecja
Między silnikiem a nagrzewnicą jest zawór sterowany linką, sprawdź czy po ustawieniu pokrętła na zimne on jest zamknięty(wąż za nim powininen być chłodny) tak to wygląda http://nagrzewnice.biz.pl/p/2013/12/hond...
Daj mu podciśnienie "na krótko" i sprawdzaj sygnał z czujnika. Ja miałem dwa razy wywalony zawór, ale wtedy nie miał mocy ,numeru błędu nie pamiętam (Otwarł się przelot podciśnienia i zawór był uchylony cały czas) Podciśnienia i lokalizacja elektrozaworów w tym aucie to jakaś porażka.
Po pierwsze zaopatrz się w manuał do regulacji gaźnika, jest w sieci i bardzo łatwo odnaleźć. Jeśli zastosujesz się do wszystkich jego punktów, wszystko dobrze wyregulujesz. Proponuje sprawdzić tak, że czujniki temperatury, jeden jest dla wskaźnika na desce rozdzielczej a drugi dla ECU. Po za tym do kontroli wężyki podciśnień, oraz zawór w puszce podciśnień....
do samej awarii samochód chodził bezbłędnie.Żadna z tych objaw nie występowała,płyn uszczelka.ok Naładowałem Akumulator i nic, kolega pomagał mi przez zalanie gaźnika benzynom Tylko były wystrzały.ale nie odpalił.Powiedział mi ze prawdopodobnie pasek rozrządu przeskoczył o kilka Ząbków i ze zawory mogły mi pójść na 2 cylindrach ale jest nie pewny.Dlatego...
Witam. Przyciągnęli mi Honde że podobno zagadała ale jak poruszali wiązką to zgasła i nie pali. Przedzwoniłem przewody do pompy i wszystko niby jest OK. Zawór dawki i czujnik położenia mają połączenie ze sterownikiem. Zawór kąta wtrysku bzyczy więc zasilanie ma. Zacząłem grzebać i doszedłem że nie mam plusa na czujniku położenia wału. Plus podawany...
Witam, Ja tez tak miałem w honda element 2.4 . Wystarczy podjechać do dobrego swojego mechanika i ustawić zawory. od razu po ustawieniu inne auto. Instalacja gazowa ma to do tego ze trzeba kontrolować ustawienie zaworów co jakieś 20000 km. jeżeli potrzebuje pani części z USA tez służę pomocą,
zawór kupiłem nowy i to samo... już nie powiem co mnie strzela.... wiem, że ten zawór jest sterowany masą. ale w ramach prób podłączyłem go do akumulatora i sztanga zaczęła chodzić. ale to nie rozwiązanie. szukam dalej kable itd też sprawdzone.
Witam. Sprawdziłem tą pierwszą metodę z zapłonem i nic nie pomogło. dzisiaj rano musiałem troche pokręcić. przejechałem może z 500 metrów do apteki tam zgasiłem i kupiłem leki i jak wyszedłem to odpaliła normalnie. czyli raczej temp. silnika tu nie ma znaczenia. może to ta druga metoda. bedę dzisiaj robić trasę to przelecę na benzynie a potem wyłącze...
Przy przepustnicy jest zawór regulacji powietrza z dwoma rurkami przez które płynie płyn chłodzący podgrzewając przepustnice i otwierając ten zawór. Gdy te przewody są niedrożne nie otwiera się zawór w przepustnicy i tak właśnie się dzieje. Sprawdz czy przepustnica jest ciepła przy tych przewodach i czy płynie nimi płyn chłodzący. Pozdrawiam
Witam wszystkich jestem tu nowa mam problem ze swoją czerwoną perełką ale do rzeczy posiadam Honda Civic VII 1.6 V-Tec 2003 B+G i od pewnego czasu wyskoczył mi błąd check był to system recyrkulacji spalin P0401.Oddałam samochód do mechanika przeczyścił egr kolektor ssący ale po przejechaniu paru kilometrów błąd wyskoczył po podpięciu dalej ten sam problem...
witam jestem nowym posiadaczem hondy civic i mam problem ... jestem lakiernikiem ale wiem co robie odnosnie silnika .;] tak wiec zrobiłem cały remont silnika ponieważ miał przedmuchy wymieniłem pierscienie nadwymiarowe uszczelniacze remont całej glowicy rozrząd świece przewody kopułka palec wkręce sie w obroty idealnie zrywa asfalt na 1 i tylko to co...
Poniżej 3000zł nawet nie montuj bo będą problemy, nie wiem jak 1,8 cierpi na zawory a jeśli cierpi to pasuje i ten problem opanować. Ja za 3k nie zamontuję i nie polecam poniżej tej kwoty (moje zdanie jest takie LPG nie jest jak VW - dla ludu). Pozdrawiam
Witam !!! Mam pytanie czy u was też się tak dzieje jak u mnie? Samochód na zimnym silników na biegu jałowym chodzi dobrze czyli obroty w granicach 800-1000, lecz gdy tylko silnik się nagrzeje obroty spadają do 100 lub 200 i samochód zachowuje się jakby chciał zgasnąć a i nieraz mu się zdarzy. Czym może to być spowodowane ? Czyściłem już zawór EACV,zrobiłem...
Jakbyś czytał ze zrozumieniem to wyczytałbyś że wymienił uszczelniacze, i oczyścił zawory i głowicę bo całe były zawalone syfem. Jak zobaczył takie coś to logiczne chyba też że myślał że to właśnie było przyczyną. Ale wychodzi na to ze będzie trzeba jeszcze raz rozebrać i wymienić pierścienie. Chodziło mi o to czy może być jeszcze jakaś inna tego przyczyna...
Witam mam maly problem z instalacja elpigaz w moim samochodzie, otoz przy delikatnej jezdzie tj. 2000-2500 obr. (w poprzednim poscie zle napisalem,przepraszam moja pomylka) pedał gazu minimalnie wcisniety przy utrzymywaniu stalej predkosci autem szarpie jakby sie dlawil czy cos, szczegolnie czyc to na 4 i 5 biegu przy predkosci 80-100 km Na wolnych...
Wszędzie szukałem, ale niestety nie znalazłem rozwiązania. Problem: Honda Civic VII 1.4, słabo grzeje niezależnie od położenia pokrętła "grzanie/zimne". Wszystkie linki sterujące są na miejscu, zawór przy grodzi reaguje na linkę. Poziom płynu chłodzącego w normie. Lepiej grzeje na zamkniętym obiegu powietrza, ale niestety wszystko paruje nawet na klimie....
nie wiem jaki masz silnik ale zobacz to : Kody błędów - HONDA Civic 1,5 (69kW) PGM-FI D15B2 Odczyt Kiedy przez ECU wykryte zostaną błędy, to zapala się lampka kontrolna silnika. -Włączyć zapłon. -Na wyświetlaczu na urządzeniu ECU pojawiają się kody błędów. Resetowanie -Wyłączyć zapłon. -Wyjąć bezpiecznik "zagrożenia" na co najmniej dziesięć sekund lub...
Sterownik STAG, może być z OBD (plus), ale nie musi (basic), bo to proste auto i nie wymaga adaptacji OBD jednakże OBD czasami się przydaje choćby do strojenia. Reduktor tylko klapkowy, chyba, że lubisz masochizm, więc albo AC R02 150Km albo KME Tur. Wtryskiwacze AC W031 std lub BFC lub Alex Barracuda, odpuść hana chyba, że lubisz masochizm x2. :-)...
Mam zainstalowaną instalację: Reduktor: 54821 Emmegas Elektrozawór gazu: Lovato Wielozawór: Tomasetto H180/30 Obudowa wielozaworu: Stako Zawór tankowania: Tomasetto Zbiornik: Stako 34 l Komputer: Stag 300 Listwa wtryskowa: Rak Jeśli można zapytać to co oznacza skrót ECU ?
Mi się kiedyś zdarzyło jak pojechałem tankować że do całkowicie pustej butli weszło więcej niż wskazywała by na to jej pojemność. Butla miała pojemność 60l weszło 63 i kazałem mu wyłączyć. Poszedłem do tej budy kierowniczej zrobić awanturę że kantują a tam jakiś pseudo właściciel się zarzeka, że nie, napewno nie oni, te liczniki maja atesty itd. Podeszliśmy...
Witam!!! mam honde civic z 95 roku 5 drzwiowy (6ta generacja) o oznaczeniu 1.6i LS z tego co mi sie wydaje silnik oznaczony jest jako D16Y3 ale juz sam nie wiem. Nie wiem kiedy w niej byl wymieniany pasek rozrzadu ;( Moje pytanie czy ten silnik w przypadku zerwania paska zniszczy zawory, tłoki, itd... czy moze jest to silnik bezkolizyjny? no i jeszcze...
Witam, od około roku mam problem z Honda Civic jak wyżej (przebieg 280 tys). Jest to model z dwoma gaźnikami, ozn. silnika D14A1. Przy temperaturach około zera stopni i poniżej występują trudności z uruchomieniem silnika. Jak już uda się go uruchomić, to pracuje jakby na 2-3 cylindrach, mocno kopci (w sumie to zawsze kopcił na ssaniu). Przy próbie przyśpieszania...
To jest honda! Jak go zakręci do 7000 obr/min od 2 biegu i na każdym kolejnym też tak zrobi to powinna się bujnąć więcej (podobno da się dokręcić do odcinki na 4 biegu [190km/h], a po wbiciu 5 biegu zwalnia :D ). Aczkolwiek szkoda ryzykować sprawdzania max prędkości, bo to auto nie nadaje się na prędkości większe niż osiąga Twój kolega. Poza tym jeśli...
To takie dziwne trzeszczenie z lewej strony na górze jakby zawory na 1 lub 2 cylindrze to jest przy dawaniu gazu jak silnik wkreca sie na wyrzsze obroty dojdzie do pewnego momentu i dalej cisza i ti jest cały czas trzymajac na obrotach miedzy 2 a 3 tys obr dodajac cały czas gazu Dodano po 5 To nie jest trzeszczenie gumy
Dwa przewody. Na czujniku bez ciśnienia oporność zerowa. Jakbym wiedział jaka oporność csujnika powinna być może bym wstawił taki rezystor
Electric00 rozwiązałes problem???????????????? Mam identyczny objaw. Auto zapali dopiero jak się da gazu i pracuje nie równo jak by był przestawiony zapłon. Ciśnienie na cylindrach 10,5-12,00 zawory wyregulowane, rozrząd sprawdzony, podciśnienia sprawdzone 2 wężyki wymienione, nowe świece, kopułka, palec, aparat po regeneracji, 1 i 4 cylinder świece...
witam, mam problem z honda civic 1.4 199r, a mianowicie co zaobserwowałem, 1- wzrosło zużycie paliwa, 2- po odpaleniu utrzymują sie wyższe obroty około 1,8-2,2 tyś. 3- silnik delikatnie nie równo pracuje, 4- odzywają sie zawory, po regulacji obroty oscylowały 0,5-1,5tyś na ciepłym silniku, (auto bez gazu, przewody WN świece oraz rozdzielacz nowe, Może...
Witam posiadam Hondę jak w temacie silnik D15B7(1.5 wtrysk wielopunktowy, brak vtec) Auto przejechało oryginalnie 215tysięcy kilometrów, serwis na bierząco, silnik odpala bez problemu, po najwyżej 3 obrotach wału, spalanie oleju 1-2l/10000km. Problem jednak polega na tym, że auto w mieście (Wrocław) pali ok 11 litrów na 100km, czyli conajmniej o dwa...
Witam posiadam honde civic benzyna LPG z 1996 roku 1.4 90km 16v 5d. Wiem ze ten temat był już poruszany wielokrotnie ale próbowałem już wszystkiego czyszczenie i wymiana silniczka krokowego , regulacja zaworów, czyszczenie przepustnicy, wymiana świec, reset komputera. lecz problem jak był tak jest w mojej hondzie obroty falują na benzynie na poziomie...
No cóż,nie każdy się z opinią o dodatkowym smarowaniu gniazd musi zgadzać... żyjemy w demokracji i każdy ma prawo do wyrażania swych opinii nawet tak dosadnych jak powyżej :D Co się zaś tyczy skuteczności lubryfikacji opinię swą opieram na doświadczeniu a mianowicie: -Toyota Carina: jazda na LPG bez lubryfikacji po 110 tys. km gniazda zaworowe do regeneracji...
4 - zawór podciśnienia. 5 - czujnik temperatury powietrza. 6 - regulator ciśnienia paliwa. 7 - Nie znam fachowej polskiej nazwy, prawdopodobnie Zbiorniczek Podciśnienia. Canister Assy. Nadal uważam, że masz winowajcę pod kierownicą. Rozkręć dolną pokrywę i sprawdź, czy nie ma tam dodatkowych modułów - pozostałości po alarmie lub innym zabezpieczeniu...
U mnie jest połączone bezpośrednio sprzęgłem kłowym od hydroforu, a wał przetoczyłem ze stożków na walce z obydwu stron. Smarowanie ciśnieniowe z pompy wspomagania od hondy civic VI. Dorobiony dekielek z simeringiem na wał i spływem oleju do zbiorniczka. Reduktor ciśnienia oleju z reduktora od sprężarki z manometrem (mogę sobie regulować ciśnienie....
Witam. Posiadam Hondę Civic 1.6 z lpg 2 generacji z reduktorem OMVL i emulatorem wtrysku Stefanelli. Jest z tym problem gdyż autko szarpie, nie przyśpiesza i strzela z tłumika. Na benzynie wszystko jest dobrze. Byłem u kilku gazowników ale ich regulacje przynosiły efekty na maksymalnie 200km. Wczoraj zawitałem do mechanika/gazownika i powiedział że...
Witam. Mój samochód to Honda Civic 5gen sedan 1994 rok. Aktualnie w samochodzie jest silnik D15b2 (wtrysk dwypunktowy), wiązka Obd0. Z racji iż silnik pada, chciałbym zainstalować silnik D15z8 z Hondy Civic Mb9, 1999 rok, wersja angielska, wiązka i system Obd1 (katalogi mówią o systemie Obd2b). Wypiszę, co mam do D15z8 i o co mi chodzi dokładnie. Mam:...
No własnie ze chyba wszystkie hondy (nie wiem jak z najnowszymi modelami) mają zwykła regulacje na śrubę .Hydrauliki nie stosowano z tego powodu ze nie najlepiej sprawuje sie przy wysokich obrotach do których kręcą się hondowskie motorki. Luz na zaworach ssących 0.18 - 0.22 mm ,na wydechowych 0.22 - 0,27.
sprawdź rozrząd czy jest na znakach a pozatym masz silnik który na niskich i średnich obrotach chodzi na 12 zaworach to nie oczekuj mocy ;]
Witam mam problem. Wyskoczył mi błąd P0401 (Układ recyrkulacji spalin - wykryty niewystarczający przepływ) błąd się zapala tylko i wyłącznie jak przekroczę 80km/h. EGR został wyciągnięty i wyczyściłem zawór w nafcie a kanaliki miałem czyszczone przy wymianie upg ze 3 miesiące temu. Naj prawdopodobniej będę musiał kupić nowy zawór albo używany na próbę....
zawory honda civic civic zawory honda zawory
iskrownik ustawić parametr maszynowy regulacja silniczków
samsung le37c530 stacja pogodowa
Instalacja fotowoltaiczna i nagrzewnica indukcyjna ZVS - czy to ma sens? Instalacja fotowoltaiczna i nagrzewnica indukcyjna ZVS - czy to ma sens?