Luz 0.15 po co ściągałeś głowicę.
Tuleje cylindrowe są niższe w Turbo dlatego podkładki są wyższe.
WYDECH 0,15 mm. DOLOT 0,15 mm. Dołączam instrukcje może się przydać o ile o ten typ tobie chodziło.
W lewo od filtra oleju nakrętka na klucz 10. I po przeciwnej stronie na wał. Też klucz 10. Do tego kołki przyrząd i wiedza jak to zrobić. http://obrazki.elektroda.pl/6976852600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9604008300_1... http://obrazki.elektroda.pl/7224290400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5447035900_1...
Małe silniki Deutza do 500KW znam doskonale lata pracy w autoryzowanych serwisie tej marki dało mi ogromne doświadczenie i masę certyfikatów. Kompresory też znam doskonale... Dobrze trafiłeś, zapewne Pan kkknc udzieli Ci konkretnych informacji :wink: Widżę że mamy na forum nowego trola Hauptlager-schrauben 50Nm+60°+45° Pleuelstangen-schrauben 30Nm+60°+60°...
Jedno z drugim zespolone więc i tak kręcisz całą pompką można je bez tego, wtedy wykorzystujesz klucz 27 kiedyś nie miałem to taki sobie kluczyk zrobiłem trochę długotrwałe. Ale da się to tym zrobić w miarę dokładnie chociaż wymaga wprawy. Jest też metoda na to żeby to zrobić w ogóle bez żadnych kluczy nie jest za skomplikowana jak później sprowadzam...
Czujnik wygląda typowo, końcówka żeńska 6,3x0,8mm.
Tak. https://obrazki.elektroda.pl/4215029800_...
problem polega na tym ze nie moge nigdzie znależć znaków do ustawienia tego silnika TA..... http://obrazki.elektroda.pl/9590115500_1...
Silnik miał w opcji tylko i wyłącznie czujnik przegrzania więc wątpię żebyś go miał. Sprawdź ciśnienie oleju temperatura sprężarki i wylotu tam są czujniki to będzie kluczowe.
W dalszym ciągu nie widzę żadnej śruby że sprężyną. Chyba że masz na myśli zawór przelewowy.
Ograniczasz ruch dźwigni gazu. Do tego są tę śrubki. Jedną to bieg jałowy, drugą obroty max.
Rano jak tylko wypije kawulca i spale fajorka to ci podam. www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?... A w tym poscie kolejny link. www.elektroda.pl/rtvforum/topic2056800.h... I tu już masz momenty.
Na razie to podalesy że silnik szybko obrotowy rzędowy o 2 cylindrach. Więc mało trochę. W starych maszynach była 511. Potem 1011 i pochodne. A tak jak wyżej już koledzy powiedzieli. Jedna wielką niewiadomą. Może być niezła mina.
To silnik SAME a nie Deutz. Luz 0,2mm.
Pompowtryski- czy aby nie wtrysk bezpośredni? lub common rayl?
Tak naprawdę ten silnik Deutz-a nie jest silnikiem Deutz-a. To Lombardini FOCS i ten silnik tam się nazywa LWD 1204T. Pełna dokumentacja serwisowa do tego silnika jest na elektrodzie. Wstawił ją (at)georgesgr tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Fabrycznie w Linde o udźwigu 2,0-3,0t z lat 1985-1997 był montowany silnik Deutz GF3L913 .
EMR III na EDC 16. Masz też cały opis systemu z pinologią sterownika i schematami.
W kompresorach śrubowych silnik pracuje a "sprężanie" jest załączane/wyłączne zaworem więc nie ma potrzeby za każdym razem uruchamiać i wyłączać silnik napędowy. Sterowanie to już inna sprawa - trzeba badać smarowanie, temperaturę, ciśnienie i może kilka innych parametrów. Do tego niezależne zawory bezpieczeństwa o odpowiednim przepływie w stosunku...
Jeśli chodzi Ci o panewki glowne wału to 30 Nm potem dokręcić o 50 stopni kątowych i jeszcze raz 30 stopni kątowych.
Bez problemu możesz tam podłączyć pompę. Tylko z pomocą wachliwego sprzęgła może być to kłowe które posiadasz.
Weź KOLBEN SMITH. http://www.ms-motor-service.com/pl/werks...
Z wzoru i tabel.
Regulator to wałek na łożysku i trzy ciężarki nie ma co się popsuć. To łożysko wymienia się przy każdym remoncie silnika i zapominasz o nim do kolejnego remontu. Na kole pasowym ( no chyba że ktoś to koło niechlujnie przykręcił i zerwał kołek ustalający) i na obudowie masz znaki do ustawienia zapłonu, pompka ma dużą mozliwość regulacji.
wiązka rozdzielacza jest gdzieś uszkodzona - najczęściej (-) sie urywa. Dotyczy zaworu 2Y5 i 6
tutaj masz podstawowe info o tym kombajnie http://konedata.net/nh122.htm
Tu masz serwisówke http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic31... Strona 192 w przegladarce.
Obejrzyj pompę wtryskową, powinien na niej być przycisk dawki rozruchowej ( w 511 jest napewno a z tymi silnikami to już dawno nie miałem doczynienia ale tak go kojarzę ). Silnik mocno zakopci, ale szybciej zapali.
A istnieje jakiś "smchemat" ? Kolego wszystko jesp poznaczone na kołach i silniku lub obudowie wszędzie są znaki tylko trzeba poszukać. Bzdurzysz kolego tam może być wiele znaków do różnych konfiguracji silnika. Więc nie jest tak słodko. Na szczęście producent umieszcza najczęściej tylko te niezbędne dla danego typu, ale i tak na wale masz 2 znaki,...
Dwie nagrzewnice łącznie z ogrzewaniem olejowym powiiny wystarczyć ale pobiorą prąd ok. 80A. Czy alternator ma taki zapas?
Kompresja nie za bogata, ale może jeszcze być. Podkładki masz stare, jak nikt nie ruszał to masz wysokość orginalną. Jak nie to mierzysz wysokość od popychacza do bloku i liczysz podkładki uwzględniając prędkość obrotową silnika. Pompki ustawiasz na znaki i kołkujesz. Listwę sterującą też kołkujesz w odpowiedniej pozycji. Pompki wkładasz w zamek listwy....
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
Ktoś ma. Zadzwoń bo pisania za dużo, a i tak nie masz narzędzi do tego więc trzeba zrobić inaczej.
Tylko spuść cały olej, masz dwa korki do oleju silnikowego. Wejdzie ci 9l.
Najpewniej masz silnik Deutz w malowaniu i tabliczką John Deere. Zrób zdjęcie gdzie siedzą pompki. Nie wiemy czy masz tam cewkę gaszenia na bloku czy w regulatorze.
Dzień dobry mam pytanko w którym miejscu znajduję się termostat olejowy w silniku Deutz 1011FT
Rzędowe pompy wtryskowe BOSCH były montowane w deutzu w serii 912.
Jakie ciśnienie na wtryskach w silniku Deutz 6-cylindrowym, oznaczenie silnika F6L913?
Z narzynka to tu nie poszaleje a z nożem tokarskim tym bardziej. Liczyłem na bardziej sensowne info. Ale tendencja jest żeby dać zarobić niemcom. Dzięki. https://obrazki.elektroda.pl/2087884200_... https://obrazki.elektroda.pl/7477820300_...
Cześć wszystkim. Mam pytanie, jakie ciśnienie bądź podciśnienie powinno być w tej rurce, co dochodzi do membrany w regulatorze obrotów HEINZMANN. Mam Deutz Agrotron 4.85 i mam problem z mocą pojazdu, jeszcze górki nie zobaczy, a już słabnie. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Jeden czujnik ciśnienia, drugi temperatury. Ale zdjęcie nie chce wstawić. Ani się pochwalić ile pinów masz u nich od temperatury. A mógłbyś do Deutzowy. A mógł być producenta maszyny w której jest zamontowana.
Tak. Jeden impuls.
Termostat szczelinowy jest przy chłodnicy oleju. A teraz jeszcze powiedz czy wentylator masz stały czy sterowany. Powinien być sterowany.
Jest taki sam jak to sprężarki atlas copco zresztą do środka jest włożony cały moduł z całą oryginalną wiązką. W opcji tylko była automatyczne centralne smarowanie a później dołożyli czujnik zamknięcia kratki.
Koło pasowe jest przykręcone tylko śrubami. Jak ja ustawiałem możesz przeczytać w moim poprzednim poście. Nie jest to ustawianie serwisowe ale silnik pracuje do dzisiejszego dnia.
FMI 10: Przekroczono czas otwarcia zaworu bezpieczeństwa (PRV) w celu monitorowania zużycia. FMI 9: Zawór bezpieczeństwa (PRV) osiągnął dozwoloną liczbę aktywacji.
W dzisiejszych czasach pakujesz na paletę i wysyłasz. W drugi koniec Polski. A silnik jest tak duży że do bagażnika osobówki wejdzie.
W https://www.age-power.pl/ ?
Witam. Poszukuje poduszek pod silnik deutza 1011 w maszynie zettelmeyer 602
witam właśnie wymieniam rozrząd i wał zablokowałem przez odkręcenie śruby przy rozrządzie na wysokości rozrusznika i włożenie pręta 8 a jak zablokować wałek rozrządu i czy są jakieś znaki na tym silniku bo ja nic nie mogę znaleźć
Rozrusznik, pompki wtryskowe , rozrząd, kompresja. Zawór dawki rozruchowej.
Są na forum. Sam podawałem.
Kolego ta kontrolka jest od sygnalizacji zerwanego paska klinowego napędzającego dmuchawę chłodzenia silnika.
Witam.Jak wymienić pompkę paliwową w silniku Deutz F3L2011. Powód wymiany jest taki że zauważyłem że paliwo, wycieka z góry pompki, problem jest już jaki czas, jednak maszyna chodzi bez problemu,tyle że zalana jest paliwem od tej pompki. Może nie jest potrzebna wymiana tylko jakaś naprawa? Dodaje zdjęcie podglądowe. https://obrazki.elektroda.pl/9776623200_...
0.20 + - 0.05
Czyli po odkręceniu muszę i tak ustawić na żabkach tylko ja nie wiem jak myślałem że da się to odkręcić wymienić uszczelnienie i skręcić i gotowe z ustawieniami nie mam pojęcia jak to się robi
Oki podaj numer
Strony 22-23 poniższej instrukcji serwisowej masz ustawienia zaworów. Resztę niezbędnych informacji również tam znajdziesz.
Tak i nie. Można zdjąć i założyć drugi. Tylko pewności brak czy ktoś już tam nie grzebał i nie przestawiły koła wałka rozrządu.
Deutz nie miał takiego silnika. To SAME. Mogę ci podesłać.
Witam. Czy jest różnica między silnikiem DEUTZ F2L411D a F2L410 ? Mam w ładowarce kołowej 411D - 28km który już odmawia posłuszeństwa, w okolicy mam możliwość kupienia 410 sprzedajcy twierdzi ze ma 21kw.
Dane na forum podawałem.
Witam kupiłem używany silnik DeutzF3L 1011F z zewnętrzną chłodnica po jej rozłączeniu i wymontowaniu silnika do podnośnika koszowego . Silnik pali normalnie tylko jeden problem olej się grzeje chłodnica zimna.Chlodnica zewnętrzna była przykręcona przewodami hydraulicznymi do magistrali silnika. Z góry dziękuję za pomoc
Jaki powinien być układ komunikacji can do sterownika silnika Deutz CE48,5, instalacja 12V. Proszę o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/5541726500_... https://obrazki.elektroda.pl/9536314700_...
Info wysłane.
Kołki te same dla wszystkich silników Deutz-a serii xx11. Procedura ustawiania rozrządu taka sama. Nawet prostsza że względu na automatyczny napinacz. Ustawienie pompek ci opiszę, też proste, ale wymaga przyrządów. Pamiętaj o podkładkach pod pompkami. Mają trafić w to samo miejsce bloku. Nie zamień ich. Mają specjalne wycięcia które podają ich wysokość.
Luz prawidłowy ustawiać możesz po kolei lub też dwóch położeniach wału korbowego. Jest na forum.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Słabo kolega szukał. :)
0.15 Dodano po 2 Zajrzyj tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
https://obrazki.elektroda.pl/1035660000_... https://obrazki.elektroda.pl/2504004300_... Jutro na warsztacie będę to ci wstawię.
Tak powinien być zamontowany http://obrazki.elektroda.pl/2117801500_1...
Nieskuteczna naprawa pompy hydraulicznej prawdopodobnie z luz na wałku trzeba wymienić na nowe żadne uszczelnienie nic nie zmieni. Silnik się przegrzewa bo ma za ciężko i jest przetarte lub ma brudną chłodnicę. Termostat to bardzo rzadka przyczyna. A ten silnik Deutz to jakoś się nazywa.
Posiada. .
Witam, posiadam ładowarkę Liebherr l509 stereo z silnikiem Deutz bf4l 1011f. Planuje wymienić olej lecz nie wiem jaki będzie odpowiedni i ile tak około wchodzi oleju do silnika.
TAA chodzi mi o dźwignię zmiany obrotów silnika. Były różne modele. Siłownik pneumatyczny na membranie hoerbigera przy dolocie albo ten siłownik był przy silniku i linką dolot się zamykał w śrubie.
Zapaliła się instalacja, która stopiła wężyki w których krążył olej do śruby I teraz za diabła nie wiem który wężyk gdzie idzie. Ktoś poradzi?? https://obrazki.elektroda.pl/9328183200_... https://obrazki.elektroda.pl/1341946200_... https://obrazki.elektroda.pl/6047164200_...
Jaki luz dla zaworów w silniku F6L913.
Silnik ma 5 cylindrów , jest chłodzony powietrzem .Pracuje w ciągniku Same Laser 100. Nie wiem jaki luz zaworowy powinien mieć ustawiony . Jeżeli ktoś wie prosze o info.
Witam, w którym miejscu znajduje się termostat w tym silniku?
https://www.google.com/url?sa=t&source=w... Strona 84-85 kody błyskowe. Silnik Deutz-Fahr na wschód od Odry, common rail plus regulacja luzu zaworów.
Ty mi nie pisz że kręci,tylko powiedz konkretnie podczas rozruchu zimnego silnika rano mam takie i takie obroty wału korbowego. Koniec... Tak pompkę się mierzy manometrem. Podczas pracy silnika. Ale to jak pisałem znając te silniki masz zużyty układ wtryskowy i już padnięty jest też rozrusznik.
Ściągnij odpływ paliwa. I zobaczyć czy leci. Powinno nawet na biegu jałowym płynąć dość intensywnie. Jak leci słabo albo wcale. To masz przyczynę.
Przez rezystor ograniczający prąd do tego układ omijający przy pracy rozrusznika.
Prawdopodobnie to kontrolka chłodzenia silnika olejem Ale pewności nie mam.
Trochę inne silniki.
Masz w nazwie 3,7 m³/min.
Silnik ma pracować przy ładowarce atlas z 90r więc może przewyższyć jej wartość
Nie ma silnika bs4l913 tylko jak już to pewnie BF4L913. Czyli doładowany rzędowy cztero cylindrowy szybko obrotowy silnik. Dla mnie jak nie ma kompresji to nie ma czyli jest 0 bar lub blisko tej wartości. Podkładki daje się pod cylinder i pod głowicę mierząc odległość tłoka od głowicy dobiera się podkładkę, a nie na pałe.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
Według specyfikacji powinien znajdować się tam silnik Deutz F6L 913. Zdjęcia możesz znaleźć w internecie. Od strony wylotowej na cylindrach powinna znajdować się pokrywa z oknem na środku cylindra, odsłaniająca rurki lasek popychaczy zaworowych. Przy braku tego typu deflektorów skuteczność chłodzenia może być zredukowana, m.in. przez nierównomierne...
Czy jest jakiś sposób, aby działał w win7? http://www.jonathansblog.net/deutz_engin... :arrow: http://www.jonathansblog.net/media/perki... ten działa, ale jest mniej ciekawy.
Sprężyna ci pękła. Wymień. Da się zrobić na silniku. https://obrazki.elektroda.pl/3121918800_... Poz.3.
Za daleko mam do ciebie by cię ubić. :!: Poza tym jesteś mi winny prace polowe. :D Do serii 1000 wysyłałem ci serwisówkę. Ale tak jak pisałem to nie jest silnik Deutz. Danych na temat elektryki do niego nie mam. Ale wstaw jakieś zdjęcia sterownika, regulatora i gniazda diagnostycznego. To może się coś znajdzie.
Puknij się w pewną część ciała i nie zabieraj głosu w sprawach o których nie masz zielonego pojęcia. Bo brakło ci nawet takiego minimum jak wpisanie w google: typu silnika i jego zobaczenie po raz pierwszy w życiu. Jak również jego sekcji tłoczącej. Normalnie na tę pompki to się manometr zakłada. A nie wężyki.....
Jak na plaku nie pali to brak kompresji. Sprawdź luzy zaworowe. I czy zawory w ogóle pracują.
Włożyłeś odwrotnie termostat. Włóż prawidłowo ciśnienie wróci
Nigdy nie robiłem w Deutzu trzycylindrowym wiec potrzebuje pomocy. Otóż silnik strzelał przy rozruchu i nierówno chodził na jałowych. Znalazłem przedmuch na uszczelce pod głowicą. Wymieniłem uszczelkę. Przedmuchu nie ma nie strzela ale dalej nierówno chodzi. Podczas luzowania przewodów na wtryskach z dwu cylindrów tryska jak powinno natomiast z jednego,...
Deutz Fahr nie robi silników. Tylko Deutz. Silniki wolnossące nie miały sterowania na wentylatorze tylko doładowany i 6 cylindrów. Miał termostat w kolektorze wydechowym. Jeśli to sprzęgło wiskozowe..... To nie jest sprzęgło wiskozowe. ....... Po co zabierasz głos w temacie o którym nie masz pojęcia? Co więcej silnika na oczy nie widziałeś.
Wymieniasz pompę wysokiego ciśnienia. Standardowo w tych silnikach.
deutz silnik silnik deutz spalanie silnik deutz głowica
biblioteka borland katalog kodów odzyskanie folderu
Schemat elektryczny modemu lodówki Bosch KGN36KLEC Telewizor włącza się, ale ekran gaśnie - co robić?