Trzeba patrzyć na parametry szczególnie czujniki i map sensor na zimnym i ciepłym kiedy faluje
Miałem wymieniany silniczek krokowy ale objawy wciąż są te same aż do momentu gdy silnik nie złapie temperatury wtedy trzyma obroty na benzynie na gazie i działa bez zarzutow
witam mam problem. nierówne obroty silnika honda civic 1.4i 97rok. jak jest zimny to ma równe obroty ,a jak złapie temperatury to zaczyna skakać w górę i w dół. jeśli ktoś by wiedział co to może być to był bym wdzięczny za pomoc.
Witam.Samochod to honda civic 98 1.4 wolne obroty faluja.Zmienilem map sensor nic nie dalo wymienile czujnik temperatury to samo.Dodam ze jak jest zimny to jest idealnie,po kilku minutach lipa.
Jestem właścicielem hondy z tym samym silnikiem. ad. 1- Z obrotami na zimnym tak ma być, świadczy to że system podwyższania obrotów na zimnym silniku działa prawidłowo. Co do reszty,skoro te nędzne osiągi w twoim samochodzie oraz zużycie paliwa 6,5 l na 100 km przy spokojnej jeżdzie ci nie odpowiada to niestety musisz poszukać samochodu z większym silnikiem.
Wymontuj termostat i sprawdź w garnku albo odrazu kup nowy bo to tania częśc. Obroty na zimnym mam podobne w mojej hondzie, na ciepłym powinny być około 750, przy przepustnicy jest śrubka od regulacji.na czas regulacji trzeba odłączyć krokowiec.
Dzisiaj sie cos pogorszylo bo nawet jeslij silnik byz zagrzany to nadal obroty falowaly... obroty sie wachaja tylko jesli auto stoi na niskich obrotach
Ten model tak ma. Przy zimnym silniku obroty muszą być wyższe, bo silnik dostaje sygnał z sondy lambda o składzie spalin i wzbogaca mieszankę w gaźniku (tzw. ssanie). Gdy temperatura chłodziwa w zbiorniku wyrównawczym podwyższa się - obroty silnika spadają do nominalnych 800 obr/min.
A słychać klepanie- cykanie jak kręcisz albo po odpaleniu na zimnym?
Witam szukam pomocy wymienilem kopulke i palec map senssor i nadal jest to samo kuleje na ssaniu co jeszcze moze byc a jak zimny to na gazie wogule nie odpali
starym numerem w starych hondkach przy odpalaniu na gorącym silniku był przekaźnik pompy paliwa- trzeba poprawić zimne luty tegoż
Dzięki za odpowiedź. To już jakiś trop. Pewnie trzeba będzie drugi kupić alternator, bo sam nie wymienię stojana. Dodam jeszcze, że na chwilę obecną, gdy jest mroźna pogoda, to ładowanie na zimnym silniku jest 14,4 - 14,5 V. Po przejechaniu paru km, silnik się rozgrzeje, to i ładowanie spada do 14 V.
sienka ,,, rozmawiałem z ludzmi co posiadaja hondy i powiedzieli mi ze ten typ tak ma ,,, i jak jest zimny to wyje....poczytaj głębiej na temat tego silnika... to jest ak seryjnie zrobione
Czujnik położenia walka rozrządu wymień i problem zniknie... samochód będzie ruszał jak nowy. Męczyłem się 3 tygodnie z tym problemem, codziennie czytałem, sprawdzałem aż doszedłem do tego czujnika. Wymieniłem czujnik i Honda śmiga jak szalona. Dopiszę, że czujnik położenia wałka rozrządu pracuje na zimnym silniku przy stałych obrotach poprawnie, problem...
ale on wariuje dopiero jak sie rozgrzeje na zimnym idealnie
Cześć, mam pytanie dotyczące Hondy Civic 6 Hatchback 1.4 1999r. Silnik seria, kolektor ssący od 1.6, wtryski i listwa od 1.4, zimny dolot. Przy przyspieszaniu wszystko ok, ale jak jedzie się przy 1500 obrotów, zaczyna szarpać. Wystarczy dodać gazu i jest ok, na luzie jak się dodaje, tak też jest. Nie trzyma równej pracy silnik.
witam honda civic na gazie po zapalenu na bezynie gdy silnik jest zimny obroty sa ok 2000 obr/m po nagrzanu obroty spadaja do 1000 poczym spowrotem rosna do 2000 i tak w kolo rosna i spadaja na gazie wogule nie chodzi obr 1000 i spadaja az silnik zgasnie mam takie pytanie w czym moze byc problem honda civic 1996r silnik 1.4 16v
tak właśnie tak u mnie jest ale co to jest to nie mam pojęcia coś jakby go przyduszało silnik ale tylko przy podwyższonych obrotach np na trójce do 60 km/h puszcze gaz i szarpie ale tylko na zimnym silniku póki się nie nagrzeje.
a to ten czujnik co pokazuje temperaturę silnika?? czy jest jakiś jeszcze jeden?? od tego czujnika chyba tez zależą wolne obroty na zimnym silniku "ssanie" prawda czy się mylę.
Witam! Mam następujący problem z hondą civic 91rok 1.3 16v silnik! Samochód gdy jest ciepły to ma wysokie obroty na słuch gdzieś ok. 2tys. Na komputerze dioda miga tylko raz i nie powtarza żadnego kodu czyli chyba wszystko ok? Ale czym spowodowane te wysokie obroty na ciepłym silniku bo na zimnym wszystko ok. proszę o jakieś porady bo przez to spalanie...
Silnik D14A3 Honda Civic 1998 rok 3d 1,4 przejechane 113000. Na zimnym silniku obroty 1500 na ciepłym 200-700 tak byc nie może! - dodaje gazu puszczam spadają nawet do 200. Z wicśniętym hamlulcem 500 przy włączonej klimie samóchd się dławi podaczas jazdy. Rozpędza się do 100 w 17 sekund coś kiepsko.. Wymienione swiece, olej, filtry, katalizator na strumienice...
Sprawdź czy przewody w/n nie są kulawe. Ładowanie dobre? Klemy? Dzieje się tak jak jest rozgrzany czy zimny a może nie ma znaczenia? A akumulator - może jedna cela ma zw.
Witam mam nadzieję że ktoś mi pomoże bo już nie wiem co mam robić. Niedawno zakupiliśmy autko honda civic VI (fastback) i od niedawna zmagamy się z (nie)małym problemem otóż zaraz po uruchomieniu silnika gdy go podgazuje na luzie skaczą mu obroty. Najpierw spadają do ok 500 później rosną do 1000 i tak z niewielkimi wahaniami (max do 100) oczywiście...
na początku doradzam zaprogramować wolne obroty po odłączeniu aku odpala się zimny silnik bez obciążeń i czeka do załączenia wiatraka chłodnicy potem jedzie się po kolei na każdym biegu i coś tam coś (ja sobie jazde odpuszczałem i wystarczało )
Witam, dziekuje za sugestie bede szukal dalej. Jezeli prad by nie dochodzil ale dlaczego za pierwszym drugim razema potem dziala wszystko dobrze? Efekt moge porownac do stanu awarii ktora wymusila zmiane rozrusznika: - w chwili awarii bylo tak ze samochod zapalial moze 2-3 razy coraz gorzej, tzn. przekrecenie kluczyka powodowalo niestabilna prace rozrusznika...
Witam mam HONDE CIVIC 99r silnik 1.4(90) i nastepujacy problem: zaraz po odpalaniu na pare sekund obroty spadaja tak nisko ze jak by chcial juz zgasnac ale nie zgasnie po czym wchodzi na swoje obroty. Rzecz dzieje sie tylko na cieplym silniku na zimnym od razu wchodzi na wysokie (nie ma czegos takiego jak by chcial zgasnac). Jezeli ktos sie spotkal...
Witam. Mój samochód to Honda Civic VI, 96 rocznik z instalacją gazową. Mam taki problem, że z rana po chłodnej nocy nie odpala, tzn odpali, ale jak dodam gazu przy ruszaniu, to zgaśnie i już nie odpalił (aż padł akumulator). A jak samochód dzisiaj postał do południa, nagrzał się na słońcu, to odpalił i można było jechać. I to już trzy razy z rzędu mi...
Witam, oddałem auto do ASO Honda na regulację zaworów (wedle interwału km). Przed regulacją było wszystko ok. Silnik idealnie chodził. Po regulacji zauważyłem problem z rozruchem auta na zimnym silniku w mrozy. Po odpaleniu silnika obroty skaczą od 500 do 1700 obrotów, po chwili to ustępuje. Przy ruszaniu trzeba dać dużo gazu, żeby nie zgasł. Kolejna...
sluchajcie ja mam tylko cc700 i do filtra podaje mi caly czas i zimne i cieple powietrze(w zasadzie fabrycznie w obudowie filtra powietrza byl termostat z klapka ale to sie urwalo i wyjalem to calkiem dlatego teraz ciagnie i cieple i zimne powietrze)czy lepiej bedzie jak zdejme rure od cieplego powietrza i wtedy bedzie ciagnal powietrze tylko zimne(tzn.z...
Witam! Jestem nowy na tym forum więc proszę o wyrozumiałość. Mam problem z obrotami w mojej hondzinie. Po odpaleniu na zimnym silniku ma na ssaniu ok 2000 obrotów gdy się zagrzeje spadają do 1500 i tak zostają. Jaka może być przyczyna? Dodam że nie zdarza się to zawsze. czasami wszystko jest ok. Proszę o szybką odpowiedz. z góry dziękuje!!!
Witam może komuś też tak się przytrafiło. A mianowicie mam problem z Honda zaczęła dużo palić w granicach 11-12 l/100km. Byłem na komputerze żadnych błędów nie pokazuje. Dodam jeszcze że podczas jazdy np. równym gazem i gdy chce przyspieszyć zaczyna tak jakby się dławić, jak by gdzieś na jednego gara nie chodziła. Kat wycięty ale przed wycięciem było...
Dzień dobry, piszę ponieważ nie wiem czy powinnam się martwić, otóż obroty mojego silnika na biegu jałowym po przejechaniu kilkunastu kilometrów wahają się od 500-550 obrotów. Na zimnym silniku około 900 nie ważne czy jeżdżę na gazie czy benzynie. W zeszłym tygodniu byłam wyregulować gaz i wtedy wszystko było w porządku. Teraz mam wrażenie, że z dnia...
Witam Mam problem z niskimi obrotami w Hondzie Civic. Przy odpalaniu na zimnym silniku obroty falują i silnik gaśnie. Po rozgrzaniu silnika jest już ok, ale obroty i tak są bardzo niskie - przy włączonych światłach spadają poniżej 500obr/min. W warsztacie powiedzieli mi, że jest to wina regulatora niskich obrotów i nic z tym nie zrobią(muszę wymienić...
witam, mam problem z honda civic 1.4 199r, a mianowicie co zaobserwowałem, 1- wzrosło zużycie paliwa, 2- po odpaleniu utrzymują sie wyższe obroty około 1,8-2,2 tyś. 3- silnik delikatnie nie równo pracuje, 4- odzywają sie zawory, po regulacji obroty oscylowały 0,5-1,5tyś na ciepłym silniku, (auto bez gazu, przewody WN świece oraz rozdzielacz nowe, Może...
Witam wszystkich! Mam pewien problem z moim civicem 1.4 (d14a8) generacja VI. Otóż po rozgrzaniu silnika, mysle ze od momentu wyłączenia sie ssania obroty spadają na biegu jałowym. Na przykład dojeżdżając do skrzyżowania wbijam na luz, samochód tocząc sie ma prawidłowe obroty, dopiero kiedy calkowicie sie zatrzyma obroty spadają z 1000 do 500 a czasami...
Witam !!! Mam pytanie czy u was też się tak dzieje jak u mnie? Samochód na zimnym silników na biegu jałowym chodzi dobrze czyli obroty w granicach 800-1000, lecz gdy tylko silnik się nagrzeje obroty spadają do 100 lub 200 i samochód zachowuje się jakby chciał zgasnąć a i nieraz mu się zdarzy. Czym może to być spowodowane ? Czyściłem już zawór EACV,zrobiłem...
Czasem niespodzianką staje się po wymianie płynu termostat. Obserwowaleś temperaturę silnika? Hm mówiąc szczerze to na zimnym silniku zjawisko jakby nie występuje, po rozgrzaniu - huczy szczególnie przy obrotach około 2-2,5 tys . Temperatura silnika rośnie ale chyba nie jakoś gwałtownie, utrzymuje się poniżej połowy skali na wyświetlaczu przy dłuższej...
nie zauwazylem przebic. Dodam ze po odpaleniu na zimnym silniku obroty skacza do 2tys a kiedy wcisne gazu to spadaja do 1,5tys, na cieplym ma z kolei male 600-700,bialy dym no i pali benzyny kolo 13l a gazu tez chyba podobnie. Co to moze byc?
teraz temperatura wzrosła i nic się nie dzieje a takie pytanie jak można podnieść wolne obroty chodzi mi o benzynę ?:) na zimnym mam około 1200 a na ciepłym około 600 i czasem na zimnym udaje mu się zgasnąć http://obrazki.elektroda.pl/7379659600_1...
Witam, u mnie również chodzi na ssaniu, ale tylko jak jest zimny silnik, później się nagrzewa i obroty spadają do normalnego stanu, a spalanie mam również wysokie, tylko że u mnie jest przelot zrobiony i stożek więc raczej przez to jest wysokie spalanie, a u Ciebie jak nie ma a dużo Ci spala to możesz spróbować na początku wymienić filtr powietrza oraz...
Witam posiadam honde civic vtec 1.6 2001 r 110 km benzyna. Nie ma różnicy czy jest zimny czy ciepły silnik powyżej 4 tys obrotów samochód zaczyna straszliwie szarpać a obroty stoją w miesjcu po zwolnieniu do 125 km/h mogę jechać normalnie. Czy miał ktoś kiedykolwiek taki problem filtry posprawdzałem i powymienialem ale problem jest nadal.
Witam. Prawdopodobnie usunąłem usterke. Podczas ściągania gaźnika natknąłem się na delikatnie pęknięty wężyk. Pisałem ze gdy silnik zimny i na ssaniu pracował to nie gasł, jednak gdy temperatura silnika podnosiła się pęknięcie powiekszało się i obroty spadały. W tej chwili pojeździłem troche po mieście i autko ani raz nie zgasło. Jeśli nadal niskie...
Witam. Sprowadziłem Honde Civic 5gen 95rok silnik D15B2 z instalacją CNG. Jeden gazownik podjął się przerobienia CNG na LPG. Wymienił reduktor i butlę. Po tym zabiegu auto po odpaleniu na zimnym silniku momentalnie gasło na ciepłym natomiast odpalało ale podczas jazdy strzasznie szarpało i nie wchodziło na obroty. Wizyta u mechanika zakończyła się wymianą...
Witam, Od dłuższego czasu mam problem z moją hondą D14Z3. Zimny silnik zazwyczaj startuje dopiero przy trzecim zakręceniu rozrusznikiem, przy zagrzanym silniku startuje za pierwszym razem. Oprócz tego w mojej hondzie silnik pracuje nierówno, obroty falują spadając do tak niskich, że silnik prawie gaśnie. Troszkę lepiej z obrotami jest na rozgrzanym...
Witam Jestem szczęśliwym posiadaczem Hondy Civic 5 gen. z początku produkcji (1991) Mam problem z obrotomierzem gdyż po nagrzaniu silnika na biegu jałowym lub na wciśniętym sprzęgle obroty spadają teoretycznie do zera, natomiast silnik nie gaśnie więc wszystko z nim OK. Początkowo myślałem że to wina zbyt niskich obrotów ale od znawcy tego modelu dowiedziałem...
Problem rozwiązał się sam - tylko nie wiem czy przez to, że jest chłodniej ? Zauważyłem, że lubi też wypić trochę płynu ze zbiorniczka wyrównawczego. Pozwoliłem sobie dopisać kolejny post - co by nie zakładać nowego tematu. Czas na kolejną usterkę.... Obroty pod odpaleniu na zimnym jak i ciepłym silniku 1500 obr/ min. Po jakimś czasie obroty powinny...
Pod maska jest naklejka 530 gram byla nawet proba nabicia mniej o 50 gram i wiecej i noc to nie zmienia parametr na biegu jalowym jest ok, osuszacz goracy wiec przeplyw jest. Gdy obroty silnika ida w gore to hp rosnie do okolo 15/17 a dol sciaga do 0,5 bara i wtedy rozlacza gdy cisnienia sie rownaja to po chwili zalacza, moze to byc skraplacz zapchany...
Witam po przerwie. Mam nowe obserwacje. Drgan nie bylo na zimnym silniku, byly silne po calkowitym nagrzaniu, ale slabsze jesli długo jeździłem samochodem-największe rano i przy powrocie z pracy. Jak duzo jeździłem po poludniu kiedy silnik byl wygrzany po całym dniu byly mniejsze. Zrobilem jeszcze raz regulacje wolnych obrotów według manuala-tam nie...
A więc tak ( :D ) poczytałem trochę i wpiąłem się w pin D11 przy TPS'e i tak: Napięcie na zamkniętej: 0.42V Napięcie na otwartej: 4.48V (na zimnym i ciepłym takie samo napięcie) I teraz tak podczas jazdy obserwowałem napięcie podczas opisanego przerywania nie skakało... na drugim biegu około 0.72V zaczynało szarpać trzymałem tak gaz, lecz nic się z...
a Honda nie ma tak że jeśli się zagrzeje od zimnego do ciepłego to sama adaptuje wartości bo mi wydaje się że tak, może się mylę jeśli tak to proszę o poprawienie mnie. Autko było juz nawet w serwisie tam robili adaptacje i dalej nic. Powiedzieli że jak wymontuje gaz to wtedy mogą szukać usterki. Czyli zostaje na lodzie.
Witam. Auto to Honda Civic 5 gen. rok 92, silnik 1.5 16V (d15b2). Co może być przyczyną tego że auto czasami nie chce odpalić? Ale tylko wtedy gdy jest już rozgrzane i np zgasze i tak po pół godzinie ciężko odpala (dopiero po kilku próbach odpala). Jak zgasze na rozgrzanym i odrazu odpale albo np tak po 5 minutach to odpala normalnie, na zimnym silniku...
Witam mam hondę civic VI 1.4 w gazie. Problem jest taki że po zmianie biegu czuć szarpnięcie samochodem po puszczeniu sprzegła. Żeby płynnie zmienić bieg trzeba to robić na niskich obrotach poniżej dwóch tysiecy. Problem występuję zarówno na gazie jak i na benzynie. Zauważyłem rano na zimnym silniku jest to prawie nie odczuwalne. Dopiero jak silnik...
Witam. Pacjent civic ek3 d15z6 99r OBD2a Po wykonaniu samodiagnostyki wyskoczyły błędy nr 18 oraz 16, z numerem 18 sobie poradziłem chodziło o przestawiony zapłon, lecz z nr 16 zaczynam walkę chodzi o wtryskiwacze, auto odpala od strzała czy zimny czy ciepły, ale bardzo często ma dziwne bicia (jak by był przelany.. ostre szarpanie, nierówna praca oraz...
Witam, chciałbym podzielić się problemem z moją hondą. W samochodzie zaczęły pojawiać się objawy jak w temacie, zarówno zimne jak i rozgrzane auto.na gazie i na benzynie, nie miało mocy, wolno wkręcało się w obroty, nie było mowy o dynamicznym ruszeniu. Zajrzałem pod maskę, na skrzyni biegów pod aparatem zapłonowym zauważyłem wycieki oleju, rozebrałem...
Witam ,czy ktoś mógłby zrobic analizę mapy i parametrów ,czy sa poprawne ??Objawy :falowanie obrotów ,szarpanie na zimnym GOLF IV 1.4 silnik AKQ 16V . Reduktor: Cometa-i Wtryskiwacze: STELLA IG1 Dysza 6 M7 d 1.8 mm Czy mapa nie jest ustawiona za nisko???? ,czasy gazu nizsze od benzyny ,ale spalanie wcale nie jest niskie w trasie 9l po miescie około...
Witam przeglądałem już wszystkie inne tematy i niestety nie znalazłem odp na moje pytanie. Mam honde civic v gen 1,5 100km z instalacja gazową 2 generacji. Problem polega na tym, że po ponownym odpaleniu i po przełączeniu na lpg gaśnie. Gdy jest zimny to muszę poczekać aż się nagrzeje aby przełączyć na LPG i wtedy jest wszystko ok ale gdybym zgasił...
Witam! Jadąc dzisiaj moją Hondą nagle mi zgasła przy skręcaniu (na wolnych obrotach) i od tej pory bardzo długo muszę kręcić żeby odpaliła (z wciśniętym gazem, bo inaczej nie da rady). Ze dwa razy odpaliła normalnie i dobrze chodziła a później od nowa! Na wolnych obrotach od razu gaśnie, a jak trzymam delikatnie gaz to ok! Jak już odpalę i jadę, to...
Jak jest zimny obroty wchodzą na 4000 obr., po rozgrzaniu spadają na 1000 i samochód sprawuje się normalnie. Jak wyeliminować wysokie obroty na ssaniu.
Witam, mam dość tego auta. Przyjechał na falujące obroty, rozebrałem przeputnice, wyczyściłem, wymieniłem krokowy bo był pęknięty - nic nie pomogło. Kupiłem drugą całą przeputnicę i dalej to samo. Objaw: odpalam zimnego, obroty około 1100 i powoli rosną do 2000. Od chwili gdy się troszkę nagrzeje zaczyna falować od 1100 do 2000. Gaszę i odpalam ponownie...
Witam, posiadam Honde Civic 1,5i (90KM) z rocznika 1993 Oraz instalację gazową BrC zwykłą - nie sekwencję. Mój problem polega na tym iż: Odpalam samochód na zimnym silniku - na benzynie. Następnie autko pochodzi 2-3 minuty i zamierzam przełączyć na gaz. No i tu się zaczyna, po charakterystycznym pstryknięciu które zawsze oznaczało przełączenie na gaz...
Witam wszystkich, mam taki problem z obrotomierzem w aerodecku, gdy samochód jest zimny nie ma wskazania obrotów silnika, kiedy natomiast się już dobrze rozgrzeje, nagle zaczyna wszystko działac, jednakże wystarczy samochód zgasic, chociaż na chwilę i znowu na jakiś czas przestaje działac, słyszałem, ze za obrotomierz odpowiada czujnik położenia wału,...
Witam, posiadam samochód Honda Civic 1.4 '96, mam w niej założoną instalację gazową 2 gen. Gdy ją kupowałem wiedziałem że problemy są z odpaleniem(na nagrzanym silniku), gdy samochód zostanie zgaszony na gazie. Gdy ~1km wcześniej przełączę na benzynę i zgaszę na niej to pali od 1 strzała. Problem zaczął się gdy zatankowałem samochód w Polsce:) drobne...
a kontrolka od błędu taki obrazek jako silniczek ci się nie świeci? Jeżeli żaden błąd ci się nie świeci to pozostaje układ zasilania powietrzem, cała obudowa filtra, filtr, przewody do kolektora ssącego. Sprawdź zatykając wlot powietrza (zimnego i ciepłego) czy samochód zgaśnie czy będzie chodził dalej lecz na niższych obrotach. Jeżeli nie zgaśnie to...
Witam, od około roku mam problem z Honda Civic jak wyżej (przebieg 280 tys). Jest to model z dwoma gaźnikami, ozn. silnika D14A1. Przy temperaturach około zera stopni i poniżej występują trudności z uruchomieniem silnika. Jak już uda się go uruchomić, to pracuje jakby na 2-3 cylindrach, mocno kopci (w sumie to zawsze kopcił na ssaniu). Przy próbie przyśpieszania...
Cześć, Mam problem z moją Hondą , silnik D13B2 1.3. Problem polega w niedziałającym prawie wogóle, a już na pewno nie właściwie obrotomierzu. Czasami wskazówka w czasie jazdy wogóle się nie rusza, zazwyczaj stoi na 1500 obr/min, czasami z niewiadomych przyczyn podnosi sie do 2,5 tys obr... Jak naprawić usterkę? Czytałem że to może być wina kabli , modułu...
Witam i o pomoc pytam... Pewna nie do konca świadoma osoba odpięła u mnie (Honda Civic 1998, 1.5 VTEC-E - D15Z8) IACV podczas pracy silnika na biegu jałowym. Po podpięciu obroty zaczęły falować, utrzymywać się na poziomie 1-1,2k RPM. Resetowałem ECU i "uczyłem" wolnych obrotów (wyjąłem bezp. ECU na 10min, zimny silnik, odpaliłem, pracował na wolnych...
witajcie borykam się z problemem odpalania auta na zimnym silniku problem się pogłębia z temperaturą im zimniejszy tym większy problem z odpaleniem gorący pali na pół obrotu wału sprawdziłem pompę paliwa pompuje 4 bary wymieniłem świece przewody kopułkę przy czyszczeniu wtryskiwaczy dostrzegłem że nie zawsze działa wtrysk paliwa autko to honda civic...
To może ja dorzucę swoje 3 grosze. Zależy na czym Ci zależy. Jeśli tylko koszty utrzymania to być może Civic (z tego co pisze kolega powyżej, wiadomo może być różnie). Jeśli radość z jazdy + tylny napęd to jedynie BMW. Nie wiem jak CIVIC znosi gaz. BMW 1.6, 1.8 (nie is) i 2.0 bez problemów. Zalet E36 jest naprawdę wiele(trakcja, wnętrze [w stosunku...
Witajcie Drodzy Forumowicze! :) Jestem kobietą i postanowiłam zwrócić się o poardę do posiadających więcej wiedzy w temacie samochodów niż ja sama :? Mam taki problem: Od końca kwietnia męczę się z moim autem, ponieważ nie chce mi odpalić na ciepłym silniku, kręci ale nie chce zaskoczyć , na zimnym odpala. Oczywiście czasem ma takie akcje, że i na ciepłym...
Witam posiadam Hondę jak w temacie silnik D15B7(1.5 wtrysk wielopunktowy, brak vtec) Auto przejechało oryginalnie 215tysięcy kilometrów, serwis na bierząco, silnik odpala bez problemu, po najwyżej 3 obrotach wału, spalanie oleju 1-2l/10000km. Problem jednak polega na tym, że auto w mieście (Wrocław) pali ok 11 litrów na 100km, czyli conajmniej o dwa...
Witam Nie jestem może ekspertem ale wymiana tyrystorów w komputerze to raczej chybiona sprawa najlepiej od razu cały komputer. Najpierw jednak dokładnie zbadał bym jeszcze raz obwód zasilania grzałki. Napięcie sterujące ma chyba 12 V. Dokładne procedury testujące można znaleźć w dokładnych dokumentacjach Civica - do znalezienia przy odrobinie wysiłku....
Witam. mamy z nim taki kłopot, że ciężko odpala, nieważne czy zimny czy ciepły. Ja pierwszy raz stykam się z japońcem, i nie wiem od czego zacząć. Ma instalację LPG. Odpala zawsze tak samo, pokręci góra 3-5 sekund i wtedy łapie. Chodzi równo. Dziś dostał nowy filtr paliwa, przewody, palec, kopułkę i świece. Dalej jest to samo.Chciałem zapytać, czy może...
Tak, sorry - oczywiście IV gen. Gaziarz twierdzi że pompę sprawdzał i ciśnienie jest OK. Zwrócił tylko uwagę, że czujnik temperatury podaje na ECU stale 35 stopni a nie faktyczną ale nie był pewien w 100% czy ma rację bo używał jakiegoś uniwersalnego interfejsu a nie dedykowanego dla Hondy. Reduktor Silver, jaka jest średnica dysz to nie wiem, musiałbym...
Troche mineło od ostaniego postu ale skozystałem z ocji "szukaj" i mam wobec tego pytanie, czy wymiana parownika dała efekt. Kolega moj kiedys wymienił aprownik bo łada paliła mi 17 litro i po wymianie spalanie spadło do 9 litrow. Mi wogóle nie pracuje na wolnych obrotach na zimnym silniku(zalewa sie) i tez podejrzewam parownik, ale mam mozliwaość załozenia...
Witam jakiś czas po wymianie cewki zapłonowej i kopułki aparatu zapłonowego i palca (na nowe)zaczął wariować mi obrotomierz,a szczegółowo to jest tak ze jak odpalam zimne auto bez problemu to włącza się ssanie(wiem ze to normalne:) i zanim się to ssanie wyłączy to obrotomierz chodzi normalnie i auto nie szarpie a jak sie rozgrzeje i ssanie się wyłączy...
Tez mam d15b2. U mnie jest tak. Na gazie i beznzynie bylo kiepsko ale tylko na jalowym, gasl albo falowal obrotami .Dopiero po wyciagnieciu bezpiecznika od pamieci usterek (BACK UP - 7.5A)Dalo sie wyregulowac i na benz i na gazie,tyle ze chodzi dobrze na tym paliwie na ktorym jezdze(glownie na gazie).Jak odpalam zimny silnik (na benz), to odpala i gasnie...
Byłem dzisiaj w trasie civiciem i sprawdziłem jak działa rzeczywiście włącza się po długim postoju ale prawie go nie słychać. I myśląc o twoim civicu , pisałeś że jak ściągniesz wąż to wtedy jest cicho więc zawór może być ok a coś dzieje się z układem wietrzenia zbiornika ! Sprawdzałeś może kiedy zaczyna stukać i odkręcisz korek paliwa to jest inny...
Witam po zdjęciu klemy mam problem z zrobieniem nauki/procedury uczenia się kompa. Robiłem tak że odpalałem na zimnym wszystkie odbiorniki prądu były wyłączone i czekałem tak długo aż się załączył wentylator gdy już się włączył to wsiadłem i przejażdżka tylko na światłach 10 km ale dalej faluje. Silnik to d16y2 pomożecie jak to prawidłowo zrobić?
Witam! Od miesiąca posiadam Honde Civic VIII (ufo) 2.2 i-CTDI 2006r. 140 tys/km. Problem pojawia się na zimnym silniku i przy niskiej temperaturze (poniżej 5 C) po odpaleniu obroty są w granicy 1100 w chwili obniżania obrotów silnik nierówno pracuje/przerywa od 800 do 1000 po minucie wszystko wraca do normy. Innym denerwującym zjawiskiem jest jazda...
A mnie to się wydaje że to nie jest taka zwyczajna sonda lambda tylko to się nazywa LAF czyli czujnik okreslajacy wartość spółczynnika składu mieszanki. Tak to przynajmniej z tekstu wynika który zamieszczam poniżej: Do napędu Civica 5D przewidziano gamę czterech nowoczesnych, ale już wypróbowanych szesnastozaworowych silników. Trzy z nich przekonstruowano...
Witam, panowie mam problem z obrotami w hondzie civic 1,5ILS VTEC 1996r. Problem wygląda tak: motor zimny ssanie działa prawidłowo, silnik ciepły w trakcie jazdy wyrzucamy na luz i obroty spadają do 1000 następnie rosną do 1500 i spadają do 1100 a po zatrzymaniu pojazdu powracają do wartości prawidłowych. Dokonałem następujących zabiegów – wyczyściłem...
Witam kolegę... ja tez miałem problemy z moją Hanią i koledzy na forum elektrodki napisali ze może to być wina przekaźnika pompy paliwa... Doradzili mi prze lutowanie jego styków. Teraz czy zimno czy ciepło czy ciemno czy jasno czy silnik rozgrzany czy zimniuteńki pali bez problemu i nie ma żadnych problemów . Może to to ... ale te falujące obroty hmmm
Witam. Gaśnie po przełączeniu z benzyny na LPG na zimnym silniku, czasem jest tak że obroty spadają do minimum tzn ledwo nad zerem, nie reaguje wtedy na przyciśniecie pedału gazu i po chwili gaśnie. Natomiast jak jest już ciepły to jest ok. Dodam jeszcze że po odpaleniu na benzynie włączam żeby pracował cały czas na Pb dodaje gazu wkręcając silnik na...
witam mam Honde civic94r hatchback 1.3 16v d15b2 EG4 autko fajne!czasami mam problem z odpalaniem czasami jak sie zagrzeje po przejechaniu wylacze silnik np skocze do sklepu po 3 min wsiadam odpalam to gorzej reaguje tzn dluzej musze czekac niz zaskoczy okolo 3 sekundy na zimnym pali do strzalu...glowny problem mam z przyspieszaniem jesli chce mu troszke...
Witam mam problem z samochodem Honda Civic 1.5 16V Sedan 92r. jest to "chyba" jedno punktowy wtrysk i po odpaleniu silnik ma ok 2000obr. do czasu az sie nagrzeje do pełna czyli do ok 80-90stopni(25minut sie nagrzewa az wyłaczy ssanie) wtedy obroty juz spadają , sprawdzalem kody błyskowe nie wykazują zadnego błedu , termostat sprawny , wynika z tego...
civic obroty zimny honda civic obroty obroty honda civic
lenovo przycinanie grach podajnik ręczny czujnik dolot powietrza skoda
Pralka Electrolux - migający przycisk startu Żółty przewód w baterii 2000mAh - funkcje i zastosowanie