Czerwony i zielony to sterowanie centralnym(naprzemienne masy).
Komputer ma mieć zasilania : jedno stałe,jedno po stacyjce i co najmniej jedna masę. Hondy maja przeważnie po dwie masy i są w kolorze czarnym dla tej marki. Od tego bym zaczynał robotę. Kolejny krok to co się pojawia na kości ecu i na którym pinie jak nadepniesz hamulec. Nie wiem,ale być może być tak że dla uniemożliwienia jazdy z niesprawnym czujnikiem...
Biało/zielony - zamykanie, Biało/niebieski - otwieranie, Połączenie przekaźników sterujących z rys."B" Twojej instrukcji (sterowanie impulsami masy).
Jedyne co jeszcze można się czepić to akumulatora ma jeszcze odmie jutro wziąść bo ma nie pewny. Od tego należy zacząć później sprawdzić klemy i połączenia masy
jak w modulach hondy: zielony- masa niebiesko/zolty - impulsator czarno/zolty - cewka wn to na 100proc na 90: czarno/bialy - plus ze start stop switch zolto/czerwony- jesli to ac cdi to moze byc cewka zasilajaca cdi
Wygląda na to, że nie poszukałeś nawet na elektrodzie [url=] http://obrazki.elektroda.pl/5081679400_1... Zielony to masa, układ dwufazowy, biały i żółty na regulator. Wygląda, że stojan jest ok. Prawdopodobnie kłopot z regulatorem. Jakim miernikiem to mierzysz, bo wyniki masz mało powtarzalne.
Nie znam tej CBR. Jeżeli ECU bezpośrednio steruje cewkami . to on. Czy masz wszyskie masy na ECU?
Czyli w skrócie zrobić po januszowskiemu, przeciąć kabel masowy i dodać jakiś inny z masy?
Trzeba znaleśc bezpiecznik na zasilaniu lub miejsce podłączenia (+) lub masy centralki i odłączyć.
Po pierwsze źle zabierasz się za naprawę. Po drugie każde napięcie fazowe powinno być takie samo i nie powinno być zwarcia do masy na startorze.
Ok, dzięki, będę szukać, ale Honda ma główną masę na silniku, plus od niej kabel do wiązki i później one się łączą w jednym miejscu, kilka przewodów wsadzone w jedną skrętkę. Masa od karty do czujników idzie z karty znowuż. W sumie nie zwracałem uwagi, ale muszę sprawdzić, czy sterowanie od styczników jest prądem, czy masą. Bo na końcach, jak dałem...
Masa na silniku lub rozrusznik do naprawy.
zielony to masa tak samo mam w swoim quadzie.
jeżeli sterowanie masz dwoma masami Dodano po 3 Xwit,zastanów się,jak odepnie switcha i włoży siłownik to co,będzie tylko drzwi kierowcy zamykał?
Wszystkie kable w drzwiach przeleciałem i plusem i minusem i dupa,dziwne bo kilka dni temu montowałem w takiej hondzie i bez problemu sterowała masa.
Ok czyli będę szukał wiązki która idzie od drzwi bądź boczek do zrzucenia i wtedy tam szukać. W hondzie centralny jest sterowany masa?
Gdzies zanika przy poborze wiekszego pradu MASA sprawdz polaczenia do masy. Powodzenia
Główne napięcia i masy na sterowniku ok?
W mojej (Honda) Czerwony zasilanie (ale 8V), żółty sygnał, czarny masa. jesli sprawdzisz multimetrem to biały powinien mieć przejście do czarnego. Jest to ekran przewodu sygnałowego. Zielony najprawdopodobniej tez masa. Kamerka powinna normalnie ruszyć po podłaczeniu do zwykłego wejścia composite w telewizorze.
Czerwony plus z akumulatora i czarny masa.
Małe zwarcie lub gdzieś jest problem z masą.
w tych hondach często masa zielenieje, sprawdź przekaźniki pod schowkiem
Wychodzi na żółty z białym rezystor z 40-50ohm do masy. Pokaże z połowę zbiornika. 10 masz full 90 pusty. Zrób test słabym rezystorkiem.
Prawdopodobnie ucieka masa .
Pod tym linkiem http://www.transfer.pnet.pl/TESTRONIK2a.... znajdziesz rozwiązanie jakie możesz zastosować (w miejsce alarmu zastosuj przycisk którym bedziesz sterował szybami ) wszystkie alarmy podają masę na wejscie sterujące modułu .
Namierz przekaźnik sprawdź w instrukcji od czego on jest jak od pompy podaj mu stałe 12v, i spróbuj. W scenicu urwała się masa silnika (sterownika) i pykał przekaźnik pompy paliwa.
Zwarcie w instalacji, lub jakaś masa ma zły kontakt. Do przeglądu połączenia elektryczne, ale nie tylko te na akumulatorze.
Grube masy i plusy, szczególnie te pod maską do sprawdzenia i wyczyszczenia
Zaśniedziały styki przy rozruszniku lub słaba masa?
Witam, użytkuje co prawda nowszy model sw-t ale to praktycznie to samo, przekaźniki znajdziesz po podniesieniu siedzenia, po stronie akumulatora, do zdemontowania jeden plastik, Masę sprawdziłeś? w załączniku podsyłam schemat
B zasilanie +12V, L do przełącznika kierunkowskazów, E masa -
Jak pamiętam jedna szczotka dołączona do masy . Stosujesz regulator Ra2.
Z tego co wiem zasilanie grzałki idzie z bezpieczników. Ecu wystawia masę.
Diagnostyka pod komputerem. Jeżeli nie ma możliwości to obstawiał bym do sprawdzenia przepływomierz, potencjometr gazu, przepustnica albo elektryka. To może być błahostka jak np brak masy gdzieś. W Citroenie kolegi szarpało podobnie i brakowało po prostu masy.
Patrząc na kamerę, to ona umarła. Podjedź gdzieś gdzie mają "graty do Hondy" podmień i zobacz. Co do masy i innych rzeczy związanych z podłączeniem kamery to producent samochodu nie podłącza jej przy lampie z tyłu dodatkowym kabelkiem i przepuszcza do radia.,, Sprawdź jeszcze przelotki przy tylnej klapie. Miałem ostatnio Hyundaia ix35 chyba i kamera...
Twoje ostatnie zdanie sugeruje, że jednak trzeba auto do fachowca dostarczyć. Przyczyn usterek jest cała masa.
Siłownika nie podłącza się do masy !!!
Szare złącze w pobliżu boczku kierowcy, sterowanie masą, przewody biało-niebieski zamknij i biało-zielony otwórz.
Jak masz złacze 5 pinowe po stronie pasażera to możesz jeszcze spróbować wymigać błędy. Jak nie będzie reagował na zaczepki, trzeba sprawdzić zasilanie i masy.
Honda z tego co pamiętam nie ma gaszenia masą, tylko normalnie zanikiem plusa. Naogól gaszenie masą mają skutery.
Zobacz, światła drogowe masz sterowane masą!
Honda Accord VI - to 1997 – 2002 ? 22-pinowe zielone złącze po stronie pasażera. Sterowanie impulsami masy. Zamknij - pomarańczowo/zielono/szary Otwórz - różowo/czarno/szary
Sprawdzałeś masę?
Żarówka spalona lub brak masy.
Poza tym panelem nic więcej nie ma, sprawdziłeś na 100% zasilanie(masę też) bo mało prawdopodobne, że padły wszystkie przyciski naraz?
A czasem stare hondy nie miały +12V na stałe w kostce żarówki, a masa była włączana przełącznikiem?
Posprawdzaj masy.
Najpierw zerknąłbym na masy.
Za schematów wynika, że przewód zielono biały powinieneś zewrzeć do masy.
Wyjcie z kondensatora połącz z wyjściem z cewki i ma działać. W oryginale miałeś to polutowane razem. a co z wyjściem dodatkowym z cewki na masę ?
Masę sprawdź
Sprawdź masy silnika.
spryskałem i wydmuchałem żeby nie pływało. Moim zdaniem czujnik potencjometra powinien być dobry. Jakieś sugestie ?? Co jeszcze sprawdzić ?? Najlepszy byłby schemat. Może gdzieś brakuje napięcia czy masy??
Jak wciskasz go do końca to pewnie zwiera do masy +5V.
Na samej kostce. Bez regulatora. Napięcie między fazą a masą.
Czy cewka ładowania ma połączenie z masą?
To co opisujesz to niemożliwe. Masz dwie masy ? Odpinasz klemę + lub - i wstawiasz amperomierz. Wyniki w obu przypadkach muszą być takie same.
Więc źle podłączyłeś tą centralkę. -12 oznacza sterowanie masą.
Odłącz wtyczkę żarówki i tam gdzie w innych samochodach jest masa, honda ma +. Żarówka 2 kabelki i sprawdź
To są tak zwane banalnie trudne usterki. Posprawdzaj jeszcze masy w obrębie układu zapłonowego. Ewidentnie gdzieś jest brak kontaktu.
A lampa też ? Może da się odłączyć lampę od masy.
Domyślam się że uszkodzeniu uległ stojan? Jeżeli tak to przy przezwajaniu pamiętaj aby odczepy do regulatora i pomiarowe zrobić dokładnie tam gdzie były bo potem będą kłopoty z napięciem na wyjściu prądnicy. Do regulatora powinno być 30V (może być więcej) a drugie (pomiarowe) musi się mieścić w przedziale 14-18V. A do wyłuskania regulatora z tej masy...
Załączanie świateł masą z lewej manetki, pozycja-szary, mijanie-brązowy
Ew. masz uszkodzoną instalacje i jeden z kabli do pływaka zwiera do masy :)
Proponuje sprawdzić czy cewka jest w porządku, sprawdź czy dochodzi do niej prąd i czy nie zgubiła masy.
A może by tak podpiąć jakiś tester i odpytać sterownik silnika co go boli. Ten model nie ma już aparatu zapłonowego tylko cewki na każdym cylindrze. Jeżeli silnik zatrzymał się w czasie jazdy to nie immo. W gnieździe cewki zapłonowej 3 pinowej po kluczyku ma być napięcie + , masa, impuls wyzwalający wystawia sterownik silnika( przy kręceniu rozrusznikiem).
Nie wiem czy pisałem ale na pompie i na wtryskach nie ma +.. A są sterowane masą.
Nie jestem pewien jaki masz model Hondy, bo było sporo wersji i trochę zmian. Niektóre Hondy stosowały specjalny akumulator i złącze plastikowe z dwoma konektorami do niego. W jednym egzemplarzu miałem instalację zalaną elektrolitem z akumulatora, a obok niego był właśnie moduł CDI. Dziwne rzeczy się robiły przez to zalanie. Niektóre Hondy miały specyficzne...
Sprawdź czy inne odbiorniki nie pobierają podczas postoju auta za dużo prądu. Przyczyn może być wiele zaczoł bym od alternatora czy nie ma przebicia na masę.
Wygląda na brak masy, nie rozrząd.
W tym ecu jest doprowadzona dodatkowa masa na któryś pin , jest to masa tranzystorów sterujących cewki , nie jest ona połączona wewnątrz ECU z masą zasilania. Jak masz schematy to sprawdź wszystkie przewody masowe które wchodzą do ECU. jeżeli masy są ok , to problem leży po stronie tranzystora sterującego cewkę.
Pomarańczowy i pomarańczowo-czarny do masy, żółty do +12V, biały z centralki do zielonego, biało czarny do niebieskiego, reszty nie podłączasz.
Ja montowałem sam i podłączyłem zgodnie z instrukcja i zastanawiam się czy przyczyny nie szukać przy kostkach ISO. Dodano po 1 Tak bo z kamerki wychodzi chinch i jack z zasilanie które podłączyłem czerwony do plusa lampki wstecznego a czarny do masy
https://www.tehnomagazin.com/Auto-radio-... - Lektura dla szanownego. I sorry, biały z czarnym jako masa stosuje Toyota, nie Honda. Za błąd przepraszam :cry:
Witam ponownie. Zauważyłem, że jak wykręcę śrubkę, która wystaję z tyłu radia i zdejmę blokadę tą metalową, to radio mieści się na styk. Pytanie do czego jest ta śrubka za radiem? To jest jakaś masa? :)
Po zapłonie musi być komunikacja. Sprawdź zasilanie i masy sterownika AirBag.
A widzisz to jak sprawdzałeś bezpieczniki jest tam +12V a może nie ma masy .Sprawdź.
Kablem wolnym został czarny z czerwonym paskiem, nie wiem w którym miejscu mało być przyłączony. Masa jest połączona
Jest to usterka związana z przerwą w obwodzie czujnik>zegary. Nie wykluczałbym czujnika. Mam jednak podejrzenia związane z poprzednią usterką. Gubienie masy.
Trzy fazy to trzy uzwojenia więc wyniki też 3. Z samych par przewodów no i jeszcze kondensatory i przewody na nich. Do tego przejście między uzwojeniami i masą.
Dokładnie ma być 87 i 87a. Gdzie masz podpiętą masę do żarówki Led?
Jak podam masę na przekaźnik pompa działa Gdy już napompuje, to czy można na chwilę uruchomić silnik?
Kolego to wszystko zależy od wyprowadzeń licznika czy kostki będą pasowały przewody zasialania masy impulsów.
,,,,,, prędkość,masa,opony, nawierzchnia,,,, pozdrawiam Na pewno nie moc silnika
No chyba właśnie nie w wiązce bo jak odłącze wtyczke od sterownika to ginie masa na tym przewodzie.
Auto - Honda CRV 2011 2,2 D nagle zgasło i brak komunikacji ze sterownikiem silnika, wcześniej było wszystko ok i żadnych błędów. Inne moduły łączą się normalnie i nie mają błędów. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Ma może ktoś schemat sterownika silnika, żeby zobaczyć gdzie są zasilania i masy?
Witam, jak rozumiem chcesz rozdzielic sygnal wejsciowy na ta oryginalna koncowke mocy i dodatkowa. Proponuje sygnal brac z potencjometrow a dokldniej z ich suwakow przez rezystory powiedzmy 10k. Wtedy bedziesz mial regulacje glosnosci wszystkich wzmacniaczy tym potencjometrem. Jak wyglada stopien wejsciowy ukladu wzmacniacza ktory masz zamiar podlaczyc...
Właśnie o tym też napisałem, wyłącza go zabezpieczenie termiczne. Ewentualnie czujnik oleju, ESS jest raczej sprawne. Wygląda to tak. http://obrazki.elektroda.net/77_12628690... Może być olej 10W-40 Sprawdź czy ten długi kabel ma zwarcie do masy (po odłączeniu od czujnika oleju).
Ale bmw = hondzie to co najmniej 325 , 328 masa jest dużo wyższa od hondy.
Sprawdź poprawność styku przewodów zasilających, może jest gdzieś oberwana masa lub zaoksydowany styk, sprawdź bezpiecznik od gazu czy jest dobry i ma dobry styk. Wilgoć wyczynia cuda ... :) pozdrawiam Danda
Masz przywarcie osłony /masy/ do kabelka.
Najczęściej jednak padała cewka. Koszt zamiennika ok 100zł. Po odkręceniu palca i ściągnięciu plastikowej osłony ukażą się dwie śrubki, które trzymają dwa przewody. Na jednym ma być napięcie akumulatora na drugi przychodzą ujemne impulsy do sprawdzenia np kontrolką z diody led. Obudowa aparatu musi mieć masę.
Tak - regulator jest podłączony przez ten bezpiecznik do jednego z bocznych konektorów. Dałem Ci duży schemat, tam masz czytelnie rozrysowany ten przekaźnik. To zwykły przekaźnik wysokoprądowy z dodatkową oprawką na bezpiecznik. Nie ma tam żadnej diody, zwykły bezpiecznik. Pobawiłem się w Picassa: http://obrazki.elektroda.pl/2178878700_1...
Nie wiem jak tam jest rozrusznik podłączony. Czy od razu do stacyjki czy jeszcze gdzieś. Ale coś mi się wydaje że jest problem z zasilaniem. Sprawdź masę na silniku.
Tak, jak najbardziej. Proszę tylko mieć na uwadze, że cześć do mocowania radiatora (ten metal z dziurką) jest najprawdopodobniej połączony elektrycznie z jedna z nóżek, co może wywołać zwarcie, gdy ów element dotknie masy pojazdu.
Może to głupie rozwiązanie ale poszukałbym dwóch regulatorów od chińczyków (cos większego jakieś 125/150) Zazwyczaj są 4 pinowe więc nie będzie problemów z podpięciem, a i cena nie będzie kosmiczna. Zastosowałbym osobno regulator na światłą i osobno na ładowanie. Schemat jak podpiąc regulator poprawnie znajdziesz w necie bo jest tego masa;)
Przekaźnik nie działał i zwierał do masy. Wymieniłem przekaźnik 5 nóżkowy i wszytko wróciło do normy
Czujnik jest 0-1 czy jakiś udziwniony 3 przewodowy np.? Jak 1 przewód to zapewne "podaje" masę. Pokombinuj...
poprostu trzeba zrobić porządnie zwłaszcza sobie nie bierz masy z drzwi
Żółty i biało żółty - impulsator Zielony masa jak to w hondzie Zasilanie cewek czarno biały jest jednocześnie plusem po zapłonie do zasilenia modułu Niebiesko biały sygnał do jednej cewki Niebiesko zółty do drugiej cewki Jasno zielony - luz Żółto niebieski obrotomierz Zielonobiały sygnał z klamki sprzęgła i nóżki bocznej Sprawdź sobie tylko ten zółto...
honda generator prądu honda honda gx160 subwoofer honda
domofonu kolory kabli alternator spalony wirnik diagnozowanie płytki
tester akumulatorow tester akumulatorow
Przywracanie ustawień fabrycznych w Kodak EasyShare C763 Error 1: Drive/light barrier defective - diagnostyka i naprawa