To co opisujesz to niemożliwe. Masz dwie masy ? Odpinasz klemę + lub - i wstawiasz amperomierz. Wyniki w obu przypadkach muszą być takie same.
Można zastąpić ważny jest prąd.
Zwarcie w instalacji, lub jakaś masa ma zły kontakt. Do przeglądu połączenia elektryczne, ale nie tylko te na akumulatorze.
Autor zmienia położenie telefonu i słychać tylko alternator. Przydało by się jeszcze pomiar napięcia i prądu.
NR 6 radio i zapalniczka sprawdź.
Kolego odłączenie akumulatora na pracującym silniku, jest niedopuszczalne. Mogłeś uszkodzić diody albo regulator. Stary alternator mogłeś sprawdzić odłączając od niego przewód "+" na noc, czy tam na ile mogłeś.
rozrusznik kreci?
JAk długo nie stoi to nie ma czym.
Najczęściej w takiej sytuacji pada regulator napięcia AVR. Poczytaj [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Gwiazda jak w większości schematów oznacza potrzebę doboru elementu do warunków pracy, czyli takie dopasowanie. Jak widać opornik jest częścią dzielnika napięcia z którego dioda Zenera korzysta. Na tym oporniku ma się odłożyć napięcie ponad wartość mierzoną.
przeczyść wszystkie styki przy przewodach przy cewce i sprawdź świece
Walnięty prostownik(dioda) w alternatorze.
Hej. Mam fabryczny Bluetooth(razem z NAVI), sterowany z przyciskow na kierownicy... Da rade jakos pomoc?
Termistor, gdy nie jest zanurzony w paliwie, sam się nagrzewa od płynącego w nim prądu, więc nie musisz podgrzewać zapalniczka. Po prostu połącz termistor z żarówką, podłącz zasilanie i zobaczysz, że termistor się nagrzeje, a żarówka sama się zaświeci. Gdy termistor jest zanurzony, to paliwo go chłodzi, zwiększając jego oporność, i wtedy nie ma wystarczającego...
Sprawdź przewody i połączenie masy silnika z ramą i aqu z ramą. Oraz połączenie plus do aqu, sprawdź na innym akumulatorze. Zamieść jakiś schemat.
A wraz z obrotami napięcie nie spada? Rozrusznik dobry? I odczepcie się od tego prądu
To jest agregat, to 115 V to norma, pomiędzy stykami jest pewnie 230V. Obawiam się, że nie da rady uruchomić na tym kotła. Spróbuj jeszcze odwrócić wtyczkę, ale to raczej nic nie da. W agregacie nie ma po prostu fazy i neutralnego i to jest problem, są tylko dwa bieguny. A faza jest w kotle wykorzystywana do wykrywania płomienia.
Witam ! Posiadam quada z silnikiem i instalacją hondy cb400. I remontuję instalacje gdyż niema żadnych świateł. Mój problem polega na tym że po zmierzeniu prądu na końcach przewodów prowadzących pod kierunkowskazy po włączeniu kierunkowskazów zmierzyłem prąd o wartości 12,1V. Lecz po podłączeniu kierunkowskazu nie świeci. Po podłączeniu tego samego...
W agregatach (w moim tak jest) jest taki jakby przycisk i jego trzeba wcisnąć bo on wyskakuje jak płynie zbyt duży prąd. Agregaty db jakości jak honda napewno ma zabezpieczenie. Wesołych Świąt :)
"wywaliło korki" ?
Witam Dostałem prądniceę Honda GX200 która nie daje prądu. Prądnica ma bezszczotkowaywirnik który posiada dwie diody z dwoma kondensatorami po jednej na jedną z dwóch cewek. Stojan ma trzy uzwojenia. W jedno 4 Ohm wpięty jest kondensator. Pozostałem dwa po 1 Ohm spięte oba w szeregu z termikiem i do gniazdka. W jaki sposób mam wzbudzić ten agregat?
Witam , mam problem z syreną alarmu w samochodzie Honda accord z 2006 r. Mianowicie nie ma prądu w kablu który dochodzi do syreny. Kierunkowskazy pulsują lecz syrena nie wyje. Podłączyłem bezpośrednio pod akumulator i działa i okazało się że w kablu nie ma prądu. Do syreny dochodzi tylko jeden kabel. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
Na pierwszy rzut podmień akumulator. Potem można gdybać.
Nie mam prądu na radiu i zegarze a wszystko inne działa. Wszystko działało po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu już nie działało. Proszę o pomoc bo nie znam się na tym aucie a chciałbym to naprawić
Przewody które widać mogą być od "gaszenia" agregatu lub od czujnika ciśnienia oleju o ile w tym modelu występuje , zdejmij pokrywę prądnicy i sprawdź czy są szczotki.
AVR powinien mieć wkręt na śrubokręt, spróbuj nieco nim poregulować. Gdy mimo tego agregat nie wytworzy napięcia, to zdemontuj go i podaj z innego źródła napięcie stałe np. 18 V na piny w miejsce AVR-u. Podczas podłączania uważaj na polaryzację, oznaczenia + i - powinny być widoczne. Gdy agregat będzie indukował napięcie, to będzie oznaczać, iż AVR...
Kupiłem regulator napięcia i wymieniłem, po 10km akumulator padł. Ten regulator to oryginał Hondy, czy "chińczyk"?
Miałem to samo swoim agregacie. Odpal silnik tak aby wirnik wirował i przyłóż silny magnes do korpusu prądnicy . Po kilku minutach agregat powinien się wzbudzić. U mnie w agregacie 2kW tak się zrobiło po długim nie odpalaniu. W prądnicy nie ma magnesów a do wzbudzenia potrzebny jest magnetyzm szczątkowy. Często odpalany agregat zachowuje szczątkowy...
Ładowanie jest, lecz może być tak że cewka będzie niesprawna w pełni i pobiera zbyt dużo prądu?
ale jeśli siłowni działa to jest sens maltretować go prądem?
przekaźnik ma przyklejone styki i nawet jeśli nie wiruje, prąd ma
Zdaje się że ten Cut In to bezpiecznik termiczny, ew. prąd kiedy agregat stoi i następuje jego "wyłączenie". Trudno powiedzieć jak to zadziała, inwertery mają pewną zwłokę przy nagłym wzroście prądu ale o ile pamiętam ta honda ma specjalny przełącznik ;), może cały czas pracować na podniesionych obrotach - właśnie na taką okoliczność żeby dać prąd w...
Wspomaganie działało w momencie nieodpalonego jeszcze silnika. Jaka może być przyczyna braku dopływu prądu?
Może, pod warunkiem, że masz kable produkujące prąd.
Oby tylko chińko-tajwańsko-koreański przekaźnik wytrzymał japoński prąd ;)
Nie wiem czy w hondzie civic z 98 roku jest podobnie ale w mojej są 2 bezpieczniki, nie sprawdziłem bezpieczników pod maską przy akumulatorze i o mało nie rozebrałem całej wiązki:) "May-boy" ci dobrze radzi sprawdź bezpieczniki i przekaźnik jak jest. ewentualnie zaśniedziałe styki lub wsuwki przy klaksonie, najczęściej to jednak bezpiecznik
Co do przewodów to zauważyłem w nocy że jeden się "świecił" było widać jak przepływa przez niego prąd.
Reasumując autor chce uzyskać 2kW mocy elektrycznej, jakiej mocy silnika należy użyć żeby to działało , zakładając że musimy użyć multiplikatora do zwiększenia obrotów. Należy użyć praekładni. Moc silnika spalinowego wynika ze sprawności układu. Czyli alternatora i przekładni. 4kW na wale silnika spalinowego powinno wystarczyć. Problemem będzie raczej...
ok, dziękuję
Miernik miałeś ustawiony na prąd zmienny ?
Witam posiadam agregat honda gx270-270. Jakiś czas temu przestał działać ze względu na przerwany zwój w wirniku. Dostałem nowo nawinięty wirnik, złożyłem wszystko tak jak było ale niestety nie działa - brak prądu. Czy ktoś ma jakiś pomysł ?
Hondę mierzyłem zaraz po zakupie. Chyba było coś koło 0,5l / godzinę przy małym obciążeniu. AIVOLTa nie sprawdzałem. Ciężko się w nim dobrać do wężyka paliwa. Honda używana z różnymi elektronarzędziami na działce. Pewnie coś w okolicach 10 godzin. Większej awarii prądu jeszcze nie było żeby podpinać lodówkę czy coś. AIVOLTa kupiłem do narzędzi (kosiarka,...
to co zaznaczyles w czerwonym koleczku na zdjeciu to jest zawor recylkulacji spalin,za obroty w accordzie i za to ze sie tak bujaja odpowiada silniczek krokowy umieszczony na przepustnicy,jesli ci to pomoze to zamieszczam linka do strony na ktorej sa wszystkie informacje na ten temat i jesli zrobisz jak jest tam opisane to bedzie okej. link: http://www.altech.com.pl/wbt/_poradnik/w...
Możesz obciąć kable i je skręcić, te od zapłonu,albo poszukaj który bezpiecznik idzie do zapłonu podaj mu prąd.
Można to pominąć. Sterownik silnika ingeruje w alternator z chwilą, gdy zwiększa się zapotrzebowanie na prąd (np praca elektrowentylatora, grzana szyba tylna).
Honda jest bardzo wymagająca co do oporności grzałki. Najlepiej widać na oscyloskopie, można też równolegle do przewodów grzałki podłączyć diodę LED z rezystorem. Jeśli Po uruchomieniu silnika chwilkę kluczuje napięcie, a potem sterownik wyłącza masę i jest w sterowniku błąd grzałki, to znaczy, że mu nie pasuje oporność. Sprawdza też wzrost oporności...
Nie ma możliwości regulacji prądu dla szyberdachu?
Witaj, zmierz napięcie czy dochodzi przed i za bezpiecznikami.
Na czarno czerwonym kablu jest prąd ale do cewki prąd już nie dochodzi
Pojechać do innego elektryka aby podłączył dobrze, z rachunkiem odwiedzić tego poprzedniego. Szyba kierowcy nie ma prawa działać bez zapłonu bo jej sterownik(szyba jest sterowana impulsowo) pobiera ciągle prąd i tu masz problem
Witam wszystkich. Mam problem z moją Hanią civic 1.3 94r. Jakieś dwa miesiące temu wszystko się zaczęło. Jeździłem sobie a po zgaszeniu ciężko kręciła ale odpalała. Aż w końcu przestała odpalać. W między czasie kupiłem prawie nowy akumulator. Kilka razy odpalałem ją na kable i po prostu jej nie gasiłem. Wczoraj Po odpaleniu na kable i jeździe przez...
EMP starego diesla (zwłaszcza na korbę) nie ruszy, ale co z generatorem? Przeżyje, ale AVR (nawet nowej Hondy, w tym tej chińskiej) wymięknie w ułamku sekundy.
Chińską cewkę nową kupiłem i założyłem ale generuje minimalne napięcie organoleptycznie tylko smyra. Orginalna cewka ma dwa razy większy rdzeń niż ta chińska, dlatego generuje jeszcze mniejszy prąd.
Tak zrobiłem, Radio martwe pobór prądu z zasilacza to 200mA.
Albo oryginał, albo tańszy zamiennik- ale z większym prądem roboczym. Nie wierzę w parametry tych zamienników, bo są zawyżane/ chodzi o prąd /, i tyle.
Akumulator nie jest uszkodzony, w sensie duża rezystancja wewnętrzna i po włączeniu stacyjki napięcie 0 V? Bezpiecznik MAIN na styczniku rozrusznika rozumiem że cały? Sprawdzałeś czy jest napięcie po stacyjce na bezpiecznikach w skrzynce bezpieczników?
Fajne, gdybym miał coś takiego robić to dołożyłbym pakiet superkondensatorów by zbytnio nie przeciążać delikatnych jednak akumulatorków w początkowej chwili rozruchu gdy silnik jest jeszcze zatrzymany i praktycznie płynie prąd zwarcia. Kiedyś miałem taką hondę ;)
Witam posiadam hondę legend mam problem z dojściem prądu do pompy paliwa. Sprawdzałem pompę na krótko i działa słychać jak się odzywa w zbiorniku. Sprawdzałem bezpieczniki i odpinałem akumulator na kilka minut z myślą że coś pomoże. Gdy stało mi się to po raz pierwszy wykonałem te same czynności i pomogło i jeszcze pokonałem jednorazowo trasę ok 300km,...
Jako użytkownik Hondy zapraszam na forum: https://www.civicforum.pl/forumdisplay.p...
Przecież tam jest zegar VFD... wyjmij z deski i zobacz czy jakieś prądy dochodzą.
Gdybyś miał usunięty HISS to motocykla już byś nie odzyskał. Immo HISS to ogólnie dość kłopotliwa i dyskusyjna sprawa. Skoro masz oryginalne kluczyki, to kwestia tego czy masz całą antenę immobilizera w stacyjce. Ona jest potrzebna by uruchomić zapłon. Natomiast wyłączanie prądu można w ramach prowizorki zrealizować zewnętrznym przełącznikiem albo wyjęciem...
Regulator jest pod piety tylko trzy kable które nie są podpięte nie mają żadnego prądu i nie wiem jak podpiąć akumulator
Widać ten efekt też na gorzej świecących żarówkach? Masz czym zmierzyć prąd ładowania?
może chodzić do skończenia paliwa.? Może. Jakiej mocy zakupić agregat prądotwórczy używany do zasilenia trzech lub czterech lodówek, Zależy jakiej mocy lodówki. Zwykła domowa, może przy starcie szarpnąć nawet 1 kW. Później 1 kW spokojnie wystarczy na 4. Agregat musi mieć czysty sinus, albo bardzo podobny przebieg napięcia Czy musi to być honda Honda...
Dawno mnie nie było ale problem z ładowanie i paleniem się regulatora i alternatora rozwiązany. Zmieniłem kable od alternatora do regulatora oraz zrobiłem porządne połączenie miedzy tymi dwoma urządzeniami do tego wyczyściłem dokładnie mostek pod siedzenie i wszystkie problemy zniknęły. Jak narazie motocykl lata bez zastrzeżeń jeżeli chodzi o prąd.
A bluetooth jest na 100% w module telefonu? Zazwyczaj to jest osobny odbiornik. Czy jak odłączyłeś moduł pobór prądu masz ok? Podobnie jest mitsubishi, uszkadza się bluetooth który jest nad schowkiem.
Racja racja, już poprawiłem. Ładowanie jest cały czas, honda ma voltomierz wbudowany, sprawdziłem też przed chwilą z multimetrem. Ładowanie jest cały czas, coś pożera dużo prądu w czasie jazdy.
Sorry ale nie rozumiem odpowiedzi serwisu - skoro agregat jest sprawny, dlaczego wymaga dołożenia tyrystora by współpracować z piecem. Skoro piec normalnie współpracuje z siecią to prawdopodobnie prąd z agregatu nie jest wystarczająco sinusoidalny,
Witam Mam problem z Hondą Civic VIII 1.4. Kiedy podłączę się komputerem wyskakuje mi błąd ,że immobilizer nie chce się odblokować , czy na przykład przez to może nie być prądu na cewkach ???
Witam, mam pytanko czy zwykłą kontrolką samochodowa sprawdzę czy do klapy dochodzi prad do zamka
Szanowny Panie Moderatorze.Ten sam alternator zabudowany w samochodzie pracuje z przedziałem prędkości do około 5000 obr/min w zależności od obrotów silnika.Regulator wpięty szeregowo w uzwojenie wirnika ma za zadanie utrzymać określone parametry i utrzymać odpowiedni poziom magnetyczny wirnika aby napięcie na akumulatorze nie było wyższe od 14.5V Alternator...
Jeszcze zapytam. Skoro będę szukał błędu na stykach to wypadałoby te styki od razu zakonserwować. Pytanie - czym ? Jest jakiś specjalny specyfik do styków elektrycznych czy można np. WD 40 lub jakiś smar. Chodzi o to aby nie pogorszyć ale polepszyć przewodnictwo prądu. Pozdrawiam
- bateria laduje przy obciazeniu swiatlami na 14.5v (sprawdzilem tylko podczas 5 minut pracy silnika), - Na 3 zoltych fazach alternatora mam obecnie: 6.7-7v przy 1.400 obrotow bez obciazenia, Takie wyniki będziesz miał mierząc zwykłym miernikiem, przy całkowicie sprawnym ładowaniu. Sprawdź sobie na oscyloskopie jaki kształt sieczki ma napięcie fazowe...
Witam mój temat dotyczy instalacji CDI w chińczyku na silnik Hondy cbf 125 2010 r, w tym nie mogę uzyskać iskry , moduł zapłonowy hondy zasila 33 kable a poprzedni miał tylko 6 ,poza tym zapłon chińczyka generuje prąd a honda nie w skutku nie mam iskry . Dziękuje za pomoc
Witam! Otóż niestety stałem się posiadaczem tego badziewia - podróbki agregatu hondy. Chciałbym się dowiedzieć czy da się zapobiec jego zepsuciu? Tzn przepalenia aluminiowego uzwojenia i co zrobić by wydążał z produkcją prądu.
Idź do handlarza agregatami i zobacz, jak głośna jest Honda np. EU10I Benzyna jest "wszędzie"... Możesz też dorobić wyciszenie: https://www.zeldi.de/huber-silent-system...
Najtańszy kocioł 3000 zł. Komin1500zł. Podłączenie do układu 2000 zł. Agregat z silnikiem Hondy 10kW -3500zł Okablowanie 800zł Prąd w całym domu - bezcenny
Witam Mam generator prądu Hondy, ma wyjscie na pilota na kablu. Sa tam 4 Kable A B C D Po złączeniu kabla A i B uruchamia się a po zlaczeniu kabli B i C gasnie. Teraz mam mam kompresor który przy 5 bar zaczyna pompować a przy 8 przestaje , chce aby po próbie uruchomienia kompresora 5bar wystartował generator, to on zasila kompresor, a po napełnieniu...
Taki zasilacz średnio się nadaje do ładowania tego akumulatora. Napięcie w nim jest niestabilizowane i prawdopodobnie za mostkiem będzie za wysokie. Ten zasilacz ma po prostu odczepy na transformatorze podawane na mostek i jakiś kondensator. Jego maksymalne napięcie po wyprostowaniu może być za wysokie. Taki akumulator powinien być ładowany stałym napięciem...
no niestety nie mam jak zobaczyć za nim bo oddałem samochód do mechanika a ten przekaźnik mógł spowodować zanik prądu na świece??
Należy zacząć od tego, że niestabilność jest cechą tych generatorów, a nie wadą. Druga sprawa - podłączanie do takiego generatora elektroniki, to przybliżanie jej w ekspresowym tempie do śmierci. Silnik pompy ma pewnie zbyt duży prąd rozruchowy jak na możliwości tej maszyny. Ogólnie nie jest zabawka do takich zastosowań.
nie no radio wyłącza się jak przekręcę kluczyk czyli odcina prąd
Pojeździj to część (lub wszystkie) znikną. Niemniej istotne jest sprawdzenie co zeżarło prąd z akumulatora, bo zaraz będziesz miał powtórkę z rozrywki.
Albo ci miernik przekracza skalę albo urwane przewody i od drgań się robi przerwa. Też możliwe. Bez obciążenia napięcie tam może dochodzić nawet do 100V. Oczywiście prąd przemienny.
Tak stały plus jest podloczony i drugi przewod do bezpiecznika gniazda zapali ciężki gdzie prąd jest po załączeniu zapłonu
Miałem to samo, minęło jak zacząłem garażować auto - dwa lata spokój Znajomy mechanik powiedzial że w tych hondach jakaś kostka od wspomagania jak dostanie wilgoci to mało prądu leci i trzeba "podgrzać" kilka razy żeby odparowało i jest ok. Więc trzeba szukać w elektryce Pozdro
2SK 2313, N mosfet 60V 60A, więc ten bezpiecznik na pewno nie jest w obwodzie D-S tranzystora. Sprawdź jedną rzecz, o ile jesteś w stanie dostać się do komutatora silnika: czy żłobki między listkami są czyste, zapychają się pyłem węglowo-miedzianym ze szczotek i silnik, pomimo sprawnych łożysk i uzwojeń pobiera zbyt dużo prądu
Dzień dobry, Czy ktoś może wie, czy ten agregat nadaje się do podtrzymania energii w firmie:10 komputerów i UPS-a do serwera oświetlenie drukarki ksera. UPS na tym agregacie strasznie puka a baterie ma nowe. Czy ten agregat powinien mieć jakiś stabilizator. I jeszcze jedno. Czy można go dostosować tak aby przełączał się automatycznie po wyłączeniu prądu....
Ładowarka do telefonu będzie pobierała mniejszy prąd od przekaźnika zasilającego gniazdo :D Cztery bezpieczniki naraz raczej się nie spaliły.Muszą mieć wspólne zasilanie i tam trzeba szukać usterki.Nie sprawdzaj bezpieczników multimetrem.
Witam. Mimo że autor zamknął temat. Chciałbym jeszcze dopytać w tym wątku aby nie tworzyć nie potrzebnie nowego. Również szukam agregatu do zasilenia sprzętu AGD na wypadek braku prądu przez kilka dni. Czy Honda EU22 i nadaje się do zasilenia sprzętów typu lodówka przez dłuższy okres czasu?
Wymieniany nie pomogło. W momen ie odciecia pradu stycznik wydawal sie ok prad mial chyba ze zle mierzylem.
Po południu po pracy będę szukał, wymienię bezpiecznik:) tylko zanim zacznę wszystko rozbebeszać ciekaw jestem gdzie ucieka prąd??:) Jakieś pomysły??
Witam A co pisze na puszcze alarmu foto alarmu .Piloty nie raz trzeba zaprogramować alarm też wymaga prądu 2 bezpieczniki. Sprawdź. Pozdrawiam
Tak sobie myślę, a czy mogę po prostu ominąć wzmacniacz i dać sygnał z nawigacji od razu na głośniki? I czy bez wzmacniacza zadziała subwoofer? On chyba potrzebuje prądu by działac?
Jaka wersja silnika? Nie ma znaczenia, wszystkie wersje mają regulator napięcia sterowany z ECM a głównym elementem sterującym ładowaniem jest czujnik ELD (mierzy pobór prądu przez auto) w module obok akumulatora. Jeśli ci migają dzienne to wyjściem jest zasilenie ich z plusa po zapłonie. Może być, że czujnik ELD zaczyna świrować jeśli tak się stanie...
] Ale jak napisałem na samym początku... Podłączyłem stare radio które nie niby nie działało ale wysuwało kasety i tylko to robiło...nawet się nie za świeciło... A skoro wysuwa kasety to chyba musi być prąd w kostce
Nie zrobisz na napięcie bo ecu zmniejsza je gdy nie ma zapotrzebowania na prąd,mam 2 Hondy i zrobiłem je "na zapłon" w szereg na przekaźniku sterowanym postojowym światłem., u klientów w Hondach nowszych i Toyotach tak samo.
Sprawdź amperomierzem na spoczynku jaki masz pobór prądu,może alarm z odcięciem paliwa.
Duży pobór prądu na starcie hydroforu, jedynie mocniejszy agregat może pomóc
tak żarówka przy włączonym stopie jak masz wyżej napisane pobiera 1,5 A a przez wyłacznik .przepływa tylko prąd do zasilania cewki przekażnika np . 100 miliamper, czyli 15 razy mniej ,mozna zastosowac mikrowyłacznik i wydłużyć jego żywotność,przede wszystkim
honda generator prądu honda agregat prądu honda agregat honda prądu
formatowanie karty rozmiar alokacji whirlpool zasilacz stojak wiertarkę
tłumienie krytyczne zmiana hasła
Brak sygnału DTR na porcie RS-232 – diagnostyka FTDI, Prolific, MAX232, adaptery USB-RS232 MUX-8 DVB-T: niska siła sygnału, różnice mocy kanałów, VHF vs UHF, anteny, polaryzacja