Witam. Mam problem z Honda frv 2005 1.8 benzyna +lpg. kleil rozrusznik i ale nie on jest problemem (wstawiony nowy). Auto po wjechaniu w na posesję gdzie były luźno ułożone płytki chodnikowe zostało,... Bezpośrednia odpowiedź Najbardziej prawdopodobna usterka po takim uderzeniu to przerwany/rozsypany obwód zasilania wysokoprądowego: pęknięty pasek...
To co opisujesz to niemożliwe. Masz dwie masy ? Odpinasz klemę + lub - i wstawiasz amperomierz. Wyniki w obu przypadkach muszą być takie same.
Kolego odłączenie akumulatora na pracującym silniku, jest niedopuszczalne. Mogłeś uszkodzić diody albo regulator. Stary alternator mogłeś sprawdzić odłączając od niego przewód "+" na noc, czy tam na ile mogłeś.
NR 6 radio i zapalniczka sprawdź.
JAk długo nie stoi to nie ma czym.
rozrusznik kreci?
Walnięty prostownik(dioda) w alternatorze.
Hej. Mam fabryczny Bluetooth(razem z NAVI), sterowany z przyciskow na kierownicy... Da rade jakos pomoc?
Kompletnie nie mam pojęcia, co ten tyrystor miałby robić i w jaki sposób miałby naprawiać problem związany z detekcją płomienia. Problem z detekcją płomienia w kotłach gazowych jest dość częstym i znanym przypadkiem. Wewnątrz kotła znajduje się elektroda jonizacyjna, która wykrywa płomień. Elektronika sprawdza, czy w palniku spala się gaz. W tym celu...
Witam , mam problem z syreną alarmu w samochodzie Honda accord z 2006 r. Mianowicie nie ma prądu w kablu który dochodzi do syreny. Kierunkowskazy pulsują lecz syrena nie wyje. Podłączyłem bezpośrednio pod akumulator i działa i okazało się że w kablu nie ma prądu. Do syreny dochodzi tylko jeden kabel. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
Jaka wersja silnika? Nie ma znaczenia, wszystkie wersje mają regulator napięcia sterowany z ECM a głównym elementem sterującym ładowaniem jest czujnik ELD (mierzy pobór prądu przez auto) w module obok akumulatora. Jeśli ci migają dzienne to wyjściem jest zasilenie ich z plusa po zapłonie. Może być, że czujnik ELD zaczyna świrować jeśli tak się stanie...
W agregatach (w moim tak jest) jest taki jakby przycisk i jego trzeba wcisnąć bo on wyskakuje jak płynie zbyt duży prąd. Agregaty db jakości jak honda napewno ma zabezpieczenie. Wesołych Świąt :)
AVR powinien mieć wkręt na śrubokręt, spróbuj nieco nim poregulować. Gdy mimo tego agregat nie wytworzy napięcia, to zdemontuj go i podaj z innego źródła napięcie stałe np. 18 V na piny w miejsce AVR-u. Podczas podłączania uważaj na polaryzację, oznaczenia + i - powinny być widoczne. Gdy agregat będzie indukował napięcie, to będzie oznaczać, iż AVR...
Kupisz coś współczesnego, tak samo jak ze sthill, honda, makita, bosch, zepsuje się to części są, serwisy też, w każdym mieście, naprawisz i działa. Owszem może starsze urządzenia są trwałe, ale jak się zepsują to znalezienie części, serwisanta, czy dokumentacji, może być problemem. Czytałeś tytuł tematu? Już widzę jak w.czasie wojny działa serwis...
Gdybyś miał usunięty HISS to motocykla już byś nie odzyskał. Immo HISS to ogólnie dość kłopotliwa i dyskusyjna sprawa. Skoro masz oryginalne kluczyki, to kwestia tego czy masz całą antenę immobilizera w stacyjce. Ona jest potrzebna by uruchomić zapłon. Natomiast wyłączanie prądu można w ramach prowizorki zrealizować zewnętrznym przełącznikiem albo wyjęciem...
"wywaliło korki" ?
Sprawdź przewody i połączenie masy silnika z ramą i aqu z ramą. Oraz połączenie plus do aqu, sprawdź na innym akumulatorze. Zamieść jakiś schemat.
Szanowny Panie Moderatorze.Ten sam alternator zabudowany w samochodzie pracuje z przedziałem prędkości do około 5000 obr/min w zależności od obrotów silnika.Regulator wpięty szeregowo w uzwojenie wirnika ma za zadanie utrzymać określone parametry i utrzymać odpowiedni poziom magnetyczny wirnika aby napięcie na akumulatorze nie było wyższe od 14.5V Alternator...
Przewody które widać mogą być od "gaszenia" agregatu lub od czujnika ciśnienia oleju o ile w tym modelu występuje , zdejmij pokrywę prądnicy i sprawdź czy są szczotki.
W samochodach czujniki były mocowane na pręcie (lutowane do niego), który był przymocowany do kosza pompy lub do denka całego wkładu. W motocyklach czujnik był wkręcany od dołu, na krótkim pręciku, np. Honda Africa Twin (XRV 750 z lat '90-tych): http://faq.africatwin.com.pl/index.php/C... Podobny czujnik był stosowany też np. w...
Coś mi to wygląda na utrudniony przepływ prądu. Słabe/skorodowane styki. Nadłamany kabel. Coś poluzowane itd. Ew. masz jakieś tzw. miękkie zwarcie. Trzeba by było zmierzyć pobór prądu z akumulatora w różnych położeniach stacyjki i innych wyłączników. Czasem wystarczy pomiar napięcia na dłuższym kablu na najniższym zakresie woltomierza. Pomagają również...
milmet jak nie wiadomo co to jest, to nic nie wymyślisz, a może chociaż jest oznaczenie zabezpieczenia prądnicy, przy jakim natężeniu prądu się rozłącza? Nie mniej jednak, jak generator nie daje rady uruchomić pompy, to go sprzedaj i kup odpowiedni, tylko oryginał, np. FOGO, są tańsze niż Hondy i równie dobre. Polecam lekturę: http://www.agregatyfogo.com.pl/poradnik/...
Witaj, zmierz napięcie czy dochodzi przed i za bezpiecznikami.
to co zaznaczyles w czerwonym koleczku na zdjeciu to jest zawor recylkulacji spalin,za obroty w accordzie i za to ze sie tak bujaja odpowiada silniczek krokowy umieszczony na przepustnicy,jesli ci to pomoze to zamieszczam linka do strony na ktorej sa wszystkie informacje na ten temat i jesli zrobisz jak jest tam opisane to bedzie okej. link: http://www.altech.com.pl/wbt/_poradnik/w...
Proponuję sprzedawać ten palec elektrowniom. :D Nie wiem co to znaczy: Pomiarów alter. pod obciążeniem nie robiłem. Rozumiem że powinno być podobne jak na biegu jałowym? Dalej nie rozumiesz zasady działania. regulatora :cry: Analizując schemat i dostarczone informacje są następujące możliwości: 1. Alternator nie daje wystarczającego prądu pod obciążeniem/po...
Witam Dostałem prądniceę Honda GX200 która nie daje prądu. Prądnica ma bezszczotkowaywirnik który posiada dwie diody z dwoma kondensatorami po jednej na jedną z dwóch cewek. Stojan ma trzy uzwojenia. W jedno 4 Ohm wpięty jest kondensator. Pozostałem dwa po 1 Ohm spięte oba w szeregu z termikiem i do gniazdka. W jaki sposób mam wzbudzić ten agregat?
Nie mam prądu na radiu i zegarze a wszystko inne działa. Wszystko działało po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu już nie działało. Proszę o pomoc bo nie znam się na tym aucie a chciałbym to naprawić
Zacznijmy od drugiego problemu. Moim zdaniem, Nie wolno robić takiego układu jaki proponujesz. Pomijam już to jaka dioda wytrzyma długotrwałe prądy w twoim układzie. Pomimo jednopołówkowego prostowania popłyną olbrzymie prądy. Przecież zasilasz instalację napięciem międzyfazowym. Póki akumulator się nie wygotuje będzie trzymał napięcie poniżej 16-18...
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Jest mały problem, bo nie napisałeś czy wirnik jest z dodatkowym uzwojeniem, czy na magnesach stałych. Stawiam że są magnesy. Zatem zwykły miernik, może się nie nadawać do pomiaru napięcia zmiennego, wytwarzanego przez uzwojenia. Większość jest przystosowana do prądu przemiennego 50Hz. Przy innych częstotliwościach (obrotach), będzie występował błąd....
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
To jest agregat, to 115 V to norma, pomiędzy stykami jest pewnie 230V. Obawiam się, że nie da rady uruchomić na tym kotła. Spróbuj jeszcze odwrócić wtyczkę, ale to raczej nic nie da. W agregacie nie ma po prostu fazy i neutralnego i to jest problem, są tylko dwa bieguny. A faza jest w kotle wykorzystywana do wykrywania płomienia.
może chodzić do skończenia paliwa.? Może. Jakiej mocy zakupić agregat prądotwórczy używany do zasilenia trzech lub czterech lodówek, Zależy jakiej mocy lodówki. Zwykła domowa, może przy starcie szarpnąć nawet 1 kW. Później 1 kW spokojnie wystarczy na 4. Agregat musi mieć czysty sinus, albo bardzo podobny przebieg napięcia Czy musi to być honda Honda...
Witam posiadam agregat honda gx270-270. Jakiś czas temu przestał działać ze względu na przerwany zwój w wirniku. Dostałem nowo nawinięty wirnik, złożyłem wszystko tak jak było ale niestety nie działa - brak prądu. Czy ktoś ma jakiś pomysł ?
Nie wiem czy w hondzie civic z 98 roku jest podobnie ale w mojej są 2 bezpieczniki, nie sprawdziłem bezpieczników pod maską przy akumulatorze i o mało nie rozebrałem całej wiązki:) "May-boy" ci dobrze radzi sprawdź bezpieczniki i przekaźnik jak jest. ewentualnie zaśniedziałe styki lub wsuwki przy klaksonie, najczęściej to jednak bezpiecznik
Zdaje się że ten Cut In to bezpiecznik termiczny, ew. prąd kiedy agregat stoi i następuje jego "wyłączenie". Trudno powiedzieć jak to zadziała, inwertery mają pewną zwłokę przy nagłym wzroście prądu ale o ile pamiętam ta honda ma specjalny przełącznik ;), może cały czas pracować na podniesionych obrotach - właśnie na taką okoliczność żeby dać prąd w...
Pojechać do innego elektryka aby podłączył dobrze, z rachunkiem odwiedzić tego poprzedniego. Szyba kierowcy nie ma prawa działać bez zapłonu bo jej sterownik(szyba jest sterowana impulsowo) pobiera ciągle prąd i tu masz problem
Witam posiadam hondę legend mam problem z dojściem prądu do pompy paliwa. Sprawdzałem pompę na krótko i działa słychać jak się odzywa w zbiorniku. Sprawdzałem bezpieczniki i odpinałem akumulator na kilka minut z myślą że coś pomoże. Gdy stało mi się to po raz pierwszy wykonałem te same czynności i pomogło i jeszcze pokonałem jednorazowo trasę ok 300km,...
Jutro narysuję schemat, żeby nie było wątpliwości ale z grubsza tak. Przy czym wątpię w wiarygodność pomiarów bo częstotliwość prądu zmienia się w tak szerokim zakresie, że żaden multimetr tego nie zmierzy.
Auto stało w garażu, pobór prądu rozładował akumulator do 2,5 V. Kupiono nowy akumulator i na nim robiono próby. Po tych próbach próbowano auto odpalić i się nie dało.
Hondę mierzyłem zaraz po zakupie. Chyba było coś koło 0,5l / godzinę przy małym obciążeniu. AIVOLTa nie sprawdzałem. Ciężko się w nim dobrać do wężyka paliwa. Honda używana z różnymi elektronarzędziami na działce. Pewnie coś w okolicach 10 godzin. Większej awarii prądu jeszcze nie było żeby podpinać lodówkę czy coś. AIVOLTa kupiłem do narzędzi (kosiarka,...
A wraz z obrotami napięcie nie spada? Rozrusznik dobry? I odczepcie się od tego prądu
Właśnie on nie wygląda na taki który oszczędza paliwo. Ja wykorzystuje agregat Honda 2,2kW z racji prowadzonej działalności nie mogę sobie pozwolić na braki prądu. Zużycie paliwa to 0,6L/h a tutaj jest zdecydowanie więcej. Fakt mój kosztował 2800pln pomimo że ma moc tylko 2,2kW ale za to nie jest paliwożerny a w wypadku tego wydaje się być zupełnie...
Miałem to samo, minęło jak zacząłem garażować auto - dwa lata spokój Znajomy mechanik powiedzial że w tych hondach jakaś kostka od wspomagania jak dostanie wilgoci to mało prądu leci i trzeba "podgrzać" kilka razy żeby odparowało i jest ok. Więc trzeba szukać w elektryce Pozdro
Jak wyglądają te świece które nie mają iskry? Zapewne izolator wewnętrzny centralnej elektrody jest pokryty sadzą, która powoduje upływ prądu i brak iskry pomiędzy elektrodami. Powodem jest zła regulacja składu mieszanki paliwowo-powietrznej, mogła powstać w wyniku zabrudzenia gaźnika (zatkania kanału powietrznego) lub przydławienia układu wydechowego,...
Regulator jest pod piety tylko trzy kable które nie są podpięte nie mają żadnego prądu i nie wiem jak podpiąć akumulator
Witam, mam problem, tj. falujące obroty samochodu, a wyłączone światła mijania. Dzieje się to tylko, gdy samochód jest rozgrzany. Wyłączenie świateł na postoju powoduje falowanie obrotów, a ponowne włączenie wyrównuje pracę silnika. Wystarczy włączyć ogrzewanie lusterek lub szyby i też silnik zaczyna równo pracować. Ponowny rozruch silnika też rozwiązuje...
Cześć. Niestety spotkało mnie to samo jakiś tydzień temu. Też na początku był huk, trzask i cisza, brak reakcji z radia, nic nie grało, mimo włącz/wyłącz, a pomagało dopiero odcięcie prądu stacyjką i radio wracało do życia. Potem z czasem robiło się to coraz częściej, a teraz już za każdym razem, nawet po minucie od wejścia do auta i odpalenia. Na początku...
Cewki na skrzyni ok, sprawdziłem trzy bo tyle znalazłem, pobór prądu na cewkach ok 9A, może ktoś z obecnych posiada schemat elektryczny blokowy, gdzie szukać sterownika i czy sterownik silnika jest zintegrowany ze sterownikiem skrzyni? Serwis stwierdził że jest to bardzo nietypowa usterka 400pln za roboczo godzinę i może się okazać że naprawa pochłonie...
Witam U mnie nie ma tych przekaźników w miejscu gdzie piszecie( mam anglika) ale za to mam pod maską numer przekaźnika który niby trzeba wymienić czy to jest ten sam przekaźnik o którym mowa https://obrazki.elektroda.pl/5213441100_... Dodano po 9 Witam U mnie nie ma tych przekaźników w miejscu gdzie piszecie( mam anglika) ale za to...
honda generator prądu honda honda pobór prądu agregat prądu honda
grzałka wybija różnicówkę axton głośnik połączenie silnik pralka
wentylator sufitowy wentylator sufitowy schemat
Naprawa sprężyny w zwijaczu rolety - co zrobić? Citroën DS5 nie odpala: komunikat "wciśnij sprzęgło + start"