JAk długo nie stoi to nie ma czym.
Hej. Mam fabryczny Bluetooth(razem z NAVI), sterowany z przyciskow na kierownicy... Da rade jakos pomoc?
Walnięty prostownik(dioda) w alternatorze.
Reasumując autor chce uzyskać 2kW mocy elektrycznej, jakiej mocy silnika należy użyć żeby to działało , zakładając że musimy użyć multiplikatora do zwiększenia obrotów. Należy użyć praekładni. Moc silnika spalinowego wynika ze sprawności układu. Czyli alternatora i przekładni. 4kW na wale silnika spalinowego powinno wystarczyć. Problemem będzie raczej...
dokładnie coś takiego: http://www.amt-alarmy.pl/index.php?t=219...
Dzień dobry. Sprawdzałem pobór prądu w samochodzie na postoju z wyłączonym zapłonem. Na przewodzie od klemy minusowej mam 20mA czyli elegancko. Na przewodzie wychodzącym z klemy + do skrzynki bezpieczników mam też około 20mA. Ale do klemy (+) dochodzi drugi przewód od strony silnika. Biegnie od alternatora, wzdłuż pokrywy zaworów i potem do klemy +....
Tak zrobiłem, Radio martwe pobór prądu z zasilacza to 200mA.
A bluetooth jest na 100% w module telefonu? Zazwyczaj to jest osobny odbiornik. Czy jak odłączyłeś moduł pobór prądu masz ok? Podobnie jest mitsubishi, uszkadza się bluetooth który jest nad schowkiem.
Jeśli działa przez dłuższy czas, to może. Ładowanie cykliczne ma wyglądać tak, że po osiągnięciu określonego napięcia kończymy ładowanie. Ciekawe jak to rozwiążesz w samochodzie. Dokładnie tak jak napisałem w #2 (Honda). W aucie jest zamontowany czujnik poboru prądu przez instalację auta, więc sterownik ładowania zna rozpływ prądów.
Witam, samochód jak w temacie. Pobór prądu na postoju. Wyjęcie bezpiecznika nr 16 pomaga, w tym momencie nie działa radio, centralny zamek z pilota. Gdy odpinam moduł bluetooth pobór spada o 0,2A, lecz zostaje jeszcze 0,3 i co jakieś 2min spadnie na ułamek sekundy do 0 i znowu jest 0,3. Czy możliwe że samochód nie chce się uśpić z powodu braku modułu?
Duży pobór prądu na starcie hydroforu, jedynie mocniejszy agregat może pomóc
Jaka wersja silnika? Nie ma znaczenia, wszystkie wersje mają regulator napięcia sterowany z ECM a głównym elementem sterującym ładowaniem jest czujnik ELD (mierzy pobór prądu przez auto) w module obok akumulatora. Jeśli ci migają dzienne to wyjściem jest zasilenie ich z plusa po zapłonie. Może być, że czujnik ELD zaczyna świrować jeśli tak się stanie...
Sprawdź amperomierzem na spoczynku jaki masz pobór prądu,może alarm z odcięciem paliwa.
Jeżeli pobór prądu wynosi 17A, a styki przekaźnika są na 40A, to wystarczy. Ale nie bądź taki pewien tej włoskiej produkcji. Wiesz, ile widziałem (i naprawiałem) agregatów Honda, które koło japońskiej Hondy nawet nie stały?
Sprawdzić pobór prądu przez dmuchawę. Sprawdzić dmuchawę, czy coś co kilka dni nie blokuje wirnika (kawałek filtra, przegrzane łożysko).
Coś mi to wygląda na utrudniony przepływ prądu. Słabe/skorodowane styki. Nadłamany kabel. Coś poluzowane itd. Ew. masz jakieś tzw. miękkie zwarcie. Trzeba by było zmierzyć pobór prądu z akumulatora w różnych położeniach stacyjki i innych wyłączników. Czasem wystarczy pomiar napięcia na dłuższym kablu na najniższym zakresie woltomierza. Pomagają również...
Musisz zasilić 4 i 7 stałym napięciem. Jak tak zrobisz to zmierz pobór prądu na postoju (odłączasz klemę - a przerwę łączysz amperomierzem).
Pobór prądu w normie. Kluczowy jest pomiar napięcia przy pracującym silniku i włączonych / wyłączonych światłach.
Witam , problem z prądem w hondzie , jakieś 2 miesiące temu po nocce w samochodzie zero prądu , odpiąłem na następną nockę aku , po zapięciu odpala normalnie czyli wina auta , po podpięciu miernika pobór prądu dopuszczalny, i nastal cud , samochód sam się naprawił az do teraz , ta sama sytuacja to samo zrobione ale tym razem wszystko elegancko podpięte...
Jeśli ten motocykl nie ładuje na wolnych obrotach, co się może zdarzyć, to trzeba się upewnić, że nic nie wyciąga energii z akumulatora przy wyłączonym silniku. Jeśli jest jakiś pobór prądu, to przez niego akumulator rozładowuje się. To sobie kolega zmierzy później.
Jeśli nie ma nigdzie "lewego" poboru prądu z akumulatora, to akumulator może mieć uszkodzoną jedną celę, stąd obniżenie napięcia.
witam radio grało bez problemu latem gdy było ciepło natomiast gdy przyszło zimno zaczęły się problemy aż do dzisiaj.Mam Hondę Civic 2.0 TDI być może problem tkwi przy poborze prądu przez rozrusznik?
Znalazłem gdzieś taki wpis: Silnik od wycieraczek z Hondy Civic na śrutowaniu (czyli pod bardzo dużym obciążeniem_ brał 9-12 A. Silnik od wycieraczek z maluszka bierze przy zwykłej pracy bierze ok 4A, przy blokadzie trzeba liczyć pewnie z 3x więcej. Daje to mniej więcej jakieś pojęcie o poborze prądu.
Tam jest zastosowany tzw system pomiaru poboru prądu przez auto-ELD jeśli komputer silnika zadecyduje,że potrzeba więcej prądu to zwiększa wydajność alternatora.Odłączając sygnał sterujący powodujesz,że alternator zaczyna pracować z pełną mocą
Podaj na wzbudzenie rotora napięcie prosto z akumulatora. I zmierz miernikiem pobór prądu. Potem po pomiar mostków prostowniczych, ciągłości przełączników i samych uzwojeń wzbudzających.
czy ma wylaczniki krancowe etc. Nie ma, elektronika wykrywa koniec ruchu na podstawie zwiększonego poboru prądu przez silnik. Pewnie masz wyłamany ogranicznik i lusterko jeździ prawie wkoło.
Pobór prądu przy wyjętym kluczyku wygląda na ok. Miałem podobny problem z Hondą NZ700. Aku padał i nie można było zapalić silnika. Chore w tej Hondzie jest to, że po przekręceniu kluczyka włączane jest oświetlenie (55+5 W), a potem następuje inicjalizacja sterownika silnika aby przygotować rozruch. Wszystko to powoduje duży pobór prądu. Napięcie słabego...
To ja niebardzo rozumiem o co TOBIE chodziło pisząc "z pamięcią 15 minut 1 godziny" zamontowałem już troszkę domykaczy ale pamięci domykań tam nie było (a może chodzi o pamięć poborów prądu z akumulatora) 8)
Hej; "Przygasa", a bardziej fachowo masz większy spadek napięcia, ze względu: -słaby akumulator (zużyty charakteryzujący się większą rezystancja wewnętrzną) -słaby alternator (zużyty) -większym poborem prądu przez system, aniżeli alternator jest w stanie wyprodukować podczas jałowych obrotów silnika. 300W przy 14,4V daje około 20A poboru prądu, do tego...
Cewki na skrzyni ok, sprawdziłem trzy bo tyle znalazłem, pobór prądu na cewkach ok 9A, może ktoś z obecnych posiada schemat elektryczny blokowy, gdzie szukać sterownika i czy sterownik silnika jest zintegrowany ze sterownikiem skrzyni? Serwis stwierdził że jest to bardzo nietypowa usterka 400pln za roboczo godzinę i może się okazać że naprawa pochłonie...
multimetr nie pokazuje więcej niż 0.04a To ma być pobór spoczynkowy prądu - te 40 mA :?: To przy założeniu radia działajacego na "standby", oraz działającego alarmu - całkiem możliwy pobór prądu :D Jeśli jednak po dwóch dniach takiego poboru prądu napięcie spada poniżej 12V - to prawdopodobnie akumulator nie jest doładowywany w czasie jazdy - tylko...
Jeśli szczotki wytarte to kontrolki by nie przygasały ( mały pobór prądu ). Miałem tak kiedyś w VW. Jeśli odpalałeś na sprawnym aku. i kontrolki gasły to może być zwarcie na uzwojeniach. Zobacz czy kable się nie grzeją.
Witajcie. Możecie mi pomóc? Mam pytanie. Mam motocykl (Honda CB 600 Hornet) Standardowo w kierunkowskazach siedzą żarówki 4x21W. Wymieniłem kierunkowskazy na tzn LEDOWE: http://www.axel2.pl/kamil/hornet/1/IMG_2... I teraz kierunkowskazy szybko migają :( Obawiam się, że jest to spowodowane tym, iż ledy mają mniejszy pobór prądu... I mam pytanie co...
Sprawdź, które odbiorniki pobierają "prąd" po kluczyku tj. włączonym zapłonie i spróbuj wytypować wadliwy odbiornik. Jak załączę zapłon to pobór prądu jest trochę ponad 4A. A świeci wtedy m.in. żarówka przód (55W), tył (5W) i kontrolki więc pobór prądu jest chyba ok, same żarówki tyle biorą. Z tym że prąd ładowania jest zbyt duży to bym się zgodził....
Od dłuższego czasu szukam fachowej odpowiedzi na pytanie - Czy faktycznie jazda na włączonych światłach mijania zwiększa zużycie paliwa. Na przeróżnych forach internetowych powiela się to stwierdzenie. Uważam, że alternator ma stały opór na pasku klinowym bez względu na obciążenie elektryczne. W jaki niby sposób pobór prądu ma wpływ na zwiększenie się...
Czyli zwykły sygnał nawet z poloneza bd działać Nie sygnał czyli klakson, tylko syrenka dedykowana do systemów alarmowych. Klakson "z Poloneza" ma zbyt duży pobór prądu - możesz go podłączyć do alarmu, ale przez dodatkowy przekaźnik. Tylko czy warto "rzeźbić" ? Syrenka kosztuje kilkadziesiąt złotych.
Zacznijmy od drugiego problemu. Moim zdaniem, Nie wolno robić takiego układu jaki proponujesz. Pomijam już to jaka dioda wytrzyma długotrwałe prądy w twoim układzie. Pomimo jednopołówkowego prostowania popłyną olbrzymie prądy. Przecież zasilasz instalację napięciem międzyfazowym. Póki akumulator się nie wygotuje będzie trzymał napięcie poniżej 16-18...
No z tym znikomym poborem prądu w pioneerach to nie jest tak do końca prawda. Sam mam pioneera 9100 OEL i okazuje się, że na stby (gdy podłączenie bez stacyjki) jeśli panel jest nadal założony to radio pobiera 20mA, to nie tak mało. Kilka razy sobie rozładowałem akumulator, zostawiając auto w garażu zanim na to wpadłem. Nie jest to usterką cała seria...
Pobór w tym alarmie mierzysz po minucie?
Witam Planuje zakupić agregat prądotworczy do domu jednorodzinnego. Cel zabezpieczenie podstawowych urządzeń takich jak piec na ekogroszek z podajnikiem ,lodówka oraz 3-4 żarówki oświetleniowe. Mam wyprowadzone na zewnątrz domu wyjście pod agregat oraz w skrzynce przełącznik agregat sieć. Mam jednak wątpliwość co do wyboru agregatu tzn czy jednofazowy...
Potrzebuję często podładowywać akumulator bo jeżdźę na krótkich odcinkach no i niestety akumulator cały czas jest "na wyczerpaniu". Ceny akumulatorów poszly w gore (w moim przypadku w dwa lata ze 160zl na 300zl) więc byłoby super jakby wytrzymał więcej niż 2 lata :| Samochód to honda civic 98rok. ładowanie 14,2V więc ok. Pobór prądu na postoju to 90mA...
Da się No ale to nic nie zmieni bo i tak masa jest wspólna. A lampa też ? raczej średnio ponieważ trzeba by wtedy zastosować drugi akumulator ze względu na resztę układów działających z akumulatora. Jeśli problemem jest za niskie napięcie to dlaczego chcesz "żarówkę" LED 12V, Nie pisałem o żarówce. Chodzi mi o wymianę jej na diodę LED aby ograniczyć...
W takim razie trzeba przeanalizować miernikiem cęgowym pobór prądu przez motocykl oraz prąd ładowania z regulatora. Najlepiej wykonać próbę zwarciową alternatora (w tym przypadku połączenie w trójkąt). Jeżeli wynik będzie za niski, najprawdopodobniej pozostanie wymienić koło magnesowe (z magnesami neodymowymi), możliwe że zostało przegrzane i rozmagnesowane.
Vodiczka co masz na myśli Z dwóch gniazd 230V/3A na tablicy HONDA wychodzą dwa czarne przewody zakończone pomarańczowo-żółtymi elementami zanurzonymi w wiadrze. 4.06 min filmu. Moim zdaniem to uchwyty grzałek. Skoro 2 gniazda pozwalają na łaczny pobór prądu 6A to wskazuje na moc prądnicy do 1,5 kW. Pytanie - o ile można przeciążyć prądnicę aby nie...
Rozchodzi się o całkowity pobór prądu. LCD wytrzyma, bo powinien mieć zasilacz impulsowy o dużej odporność na zakres napięć i częstotliwości. Zawsze na chwilę można też odłączyć kociołek na zupę i podgrzewacze. Pisałeś też ze masz 2 generator więc może czajnik na nim gdyby coś. W tym generatorze jest mocniejsza prądnica MeccAlteSpa która daje faktycznie...
Witam Bezskutecznie próbuję odnaleźć gdzie ucieka prąd w samochodzie Honda Accord 2006 rok silnik 2.2 i cdti . Auto po pozostawieniu na parkingu po dwóch dniach już nie odpali. Pobór 0,45A znalazłem ,że po odłączeniu bezpiecznika w komorze silnika nr 15 pobór spada od razu do 0,02A ( czyli norma ) . Bezpiecznik nr 15 zasila prawie całe wnętrze pojazdu....
Dokładnie tak jak na poniższym rysunku, oczywiście zamiast przelacznika jest podpiecie do przewodu od wstecznego. Ale nawet po podpięciu samej żarówki 5W tez napięcie spada. Pewnie nie może być większego poboru prądu w tym miejscu, tylko jak to rozwiązać? https://obrazki.elektroda.pl/8214489000_...
Jesli nie ten dział to prosze o przeniesienie Jezdze sobie Honda VFR 800 a ponieważ w moim moto pobór prądu jest niewiele mniejszy jak w aucie (wtryski , tył 2x5/21 . przod 2 x 60/55 + wentylator jak stoje na czerwonych swiatłach w mieście ) a akumulator jest bardzo malutki bo tylko 10 AH to takie stanie na swiatłach z właczonym wentylatorem moment...
Przepraszam - jakoś nie skojarzyłem tego z przezwojeniem ( regulatora ). Nie wiem jak działa regulator w tej konkretnej prądnicy, ale nie spotkałem w podobnych regulatora sterującego napięciem w zależności od obciążenia. Napięcie wzrośnie prawie dwukrotnie ale pomiar można wziąć ze środka gwiazdy ( jeśli jest brany z pełnego napięcia w oryginale ) lub...
Po przeczytaniu tych wszystkich postów wygląda na to że lepiej kupić używany agregat dobrej firmy np: hondy, niż tanie nowe badziewie z hipermarketu. Mi chodzi oto żeby nie kupować chińskiego agregatopodobnego badziewia co dwa lata tylko żeby kupić dobry nawet używany agregat choć na 10 lat, bo u Mnie on nie będzie pracował nie wiadomo jak długo tylko...
Wreszcie problem rozwiązany :-) Instalację przerobiłem następująco - zamontowałem akumulator 4Ah, który według serwisówki z 1971r. do Hondy ST-50 powinien dawać radę, oraz zmieniłem wyjścia z prądnicy. Wcześniej wszystkie urządzenia wraz z akumulatorem brały prąd stały z wyjścia regulatora napięcia. Teraz żółty przewód z prądnicy zasila bezpośrednio...
do agregatu podłącza się elektronarzędzia i nic się nie dzieje. Tylko że urządzenia te nie maja poboru impulsowego. Spawarkę można bardzo łatwo uszkodzić przez skoki napięcia/prąd których to nie jest w stanie dostarczyć agregat. Nawet spawanie invertorem na cienkim 20m przedłużaczu potrafi go uszkodzić. Taki agregat można też stosunkowo szybko wykończyć...
To raczej nie wina "oczka" bo rozrusznik bardzo słabo kręcił, no i po tym doładowaniu prostownikiem jest lepiej a oczko się minimalnie "zazieleniło". W serwisie sprawdzali mi także prąd upływu na postoju i wyszło jakieś 0,09A - podobno to dużo za dużo i z tego powodu akumulator szybko stracił żywotność? Sprawdzę jeszcze pobór prądu przy wyłączonym alarmie,...
Po co proponować uziemianie agregatu nie precyzując jaki ma być uziom? Co to da jeżeli uprawniona osoba nie zrobi pomiaru i nie wystawi odpowiedniego protokołu? Wbijać można wszystko w wszędzie tam gdzie wejdzie, ale bez podstawowej wiedzy po co się wbija nie ma to najmniejszego sensu. Co z tego że wbijemy pręt np. fi 10-15mm na głębokość która go utrzyma...
Witaj Ogniwa żelowe przy tej mocy i czasie działania to kompletny niewypał. Przy 1,2kW pobór prądu z akumulatora 12V wynosiłby 100A + straty na przetwornicy. Licząc 8h pracy każdego dnia wychodzi pojemność ogniw 800Ah - ogromna waga, wysoki koszt zakupu a i nie jest to prosty temat jeśli chodzi o ładowanie. Znacznie tańszym i lepszym rozwiązanie byłoby...
Zainteresuj się Fogo. Jest zdecydowanie mniej podróbek niż Hondy, no i są tańsze od Hondy. Montują dobre silniki i dobre prądnice. U mnie nigdy się nie zdarzyło, aby UPS-y przełączyły się na pracę z baterii w czasie korzystania z agregatu nawet przy dużym obciążeniu agregatu. Obciążenie agregatu jest zmienne i o zróżnicowanym poborze prądu. W czasie...
Z tego co mi wiadomo pseudoagregaty chińskie z allegro nie zasilą UPS'a, niektórzy już to przerabiali. Mniejsza o to, zasilą czy nie, takiego sprzętu nie powinno się w ogóle dotykać. Z tego co mi wiadomo godny uwagi jest tylko Kipor i Honda z tych "w rozsądnej cenie", chociaż rozsądną cenę ma tylko Kipor, który też jest z Chin, ale to już trochę inny...
WITAM. Mam taki problem. Podczas postoju auta ok 2 dni, całkowicie rozładowuje mi akumulator, czyli coś pobiera prąd podczas nieużytkowania auta. Po podłączeniu amperomierza i włączeniu na zakres 200m wskazuje pobór 1,7. Podczas podłączania amperomierza słychać pstrykanie we wnętrzu auta, które wydobywa się z jakiejś puszki. I tutaj właśnie mam problem....
1) Czy kalkulacja mocy jest poprawna, czy strzeliłbym tu byka? 2) Ma ktoś jakiś sprawdzony licznik mocy zapisujący maksymalny pobór mocy? 3) Oprócz Hondy to jakie są jeszcze dobre marki agregatów? Chińczyków trochę się obawiam, nie tylko różnie z jakością, ale i w razie awarii nie wiadomo jak z dostępnością części zamiennych. 4) Czy lepiej brać mocniejszy...
Takie bajery realizowane są na układach kontroli poboru prądu przez silnik ale czy są samodzielne moduły do zamontowania-nie wiem. Można pobawić się w adaptację modułu domykania szyb ale czas i trochę wiedzy to podstawa. Niektóre modele mają przycisk (dwu położeniowy) sterowania szybą kierowcy(np niektóre starsze hondy) zintegrowany z modułem kontroli...
Witam, dziś przytrafiła mi się przykra przygoda z agregatem prądotwórczym. A mianowicie, po podłączeniu do agregatu spawarki elektrodowej, o niskim poborze mocy (bardzo mała elektroda, po wstępnym wyliczeniu wyszło mi ok.3kW) i małej szlifierki 900W agregat przestał generować prąd. Co ciekawe zwykłe S (jak korki w domu) nawet się nie wyłączyły. Agregat...
Cześć, przeczytałem sporo tematów na forum i filmów na YT i na podstawie zdobytej wiedzy wykombinowałem plan. Chciałbym podpytać bardziej doświadczonych kolegów w temacie zasilania awaryjnego. Początkowo planowałem wykorzystać agregat 4,5 kW bez AVR (pewnie podróba Hondy), który odziedziczyłem, do awaryjnego zasilania magazynu. Problem, który wystąpił...
W hydraulicznym pompa chodzi non stop ale jak nie kręcisz kierownicą to olej idzie w przelew z powrotem do zbiorniczka nie stawiając oporu pompie hydraulicznej . W elektrycznym pobór prądu jest duży ale tylko po czas skręcania . W hybrydach natomiast jest to widoczne po przygasających światłach w niektórych modelach szczególnie jak chcemy skręcić w...
Jak już pisałem wyżej agregat jest separowanym od "ziemi" źródłem energii. Przepływ niewielkiego prądu przez oporność izolacji i pojemności kondensatorów przeciwzakłóceniowych bądź samych przewodów powoduje że miernik o odpowiednio dużej oporności wewnętrznej pokazuje na obu przewodach wyjściowych mniej więcej takie samo napięcie względem ziemi, zbliżone...
http://obrazki.elektroda.pl/1212407000_1... Witam. Jakiś czas temu wykonałem pewne proste urządzenie. W samochodzie, który kupiłem na desce rozdzielczej powinno pokazywać temperaturę powietrza na zewnątrz. Niestety nie działało to. Okazało się, że czujnika brakuje. Prawdopodobnie został zniszczony w kolizji, bo samochód taką miał i...
Mam rozumieć że przy większych mocach opór jest większy? Bo wiem że będzie mniejszy... Przy proporcjach. Napisz mi proszę ile będzie przy 5kVA oraz 10kVA a ile przy 50kVA. Bo nie znam się na tym proporcje. Matematyki szkolnej słaby jestem. W pewnym miejscu liczę po swojemu pobór prądu w AMP z akumulatora i przez przetwornica napięcia ups APC czy falowniki...
Witam Z góry zaznaczam że jestem nowy na forum. Moje pytanie to jaki agregat kupić. Podstawowo będzie do niego podłączony piec i jego osprzęt z moich obliczeń wynika że pobiera okolo 550W. Do tego chciałbym podłączyć lodówkę i chociaż jeden TV. Agregat którym jestem zainteresowany to FOGO z silnikiem HONDY 2,4 KW oczywiście posiada AVR. Z tego co słyszałem...
Kolego skoro to co zrobiłeś nie przyniosło pożądanego efektu najprawdopodobniej masz uszkodzony moduł ELD znajdujący się pod maską . Z tego co widzę na schemacie działa on jako amperomierz i podnosi napięcie ładowania względem poboru prądu w prawidłowo działającym układzie. Spróbuj odłączyć przewód WHT\GRN (biało-zielony) przy samym alternatorze najlepiej...
Witam. Nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, ani w googlu, ani na żadnych forach dyskusyjnych. Cenię forum elektrody ze względu na fachowość członków, więc postanowiłem tu zadać swoje pytania. Proszę o pomoc w interpretacji zachowania się nowego akumulatora (Exide 35Ah), który podczas ładowania pobierał tylko 400mA. Poniżej opisuję całą...
Witam, Potrzebuję dobrać agregat prądotwórczy do UPSa. Jest nim Orvaldi V3000L (3000VA/2,4kW, topologia online) bez wewnętrznych akumulatorów, będzie on miał podłączone w szeregu 6 akumulatorów 100Ah co da 72V. Zabezpieczał on będzie urządzenia telekomunikacyjne, spodziewany maksymalny pobór prądu to 1,2 kW jednak UPS został dobrany pod względem długości...
Witam. W mojej Hani na wyposażeniu jest centralny zamek otwierany kluczykiem od strony kierowcy. Dodatkowo zamontowane został siłowniki/siłownik (nie wiem ile i jakie) do sterowania centralnym z pilota i to wszystko podłączone zostało do alarmu o nieco mylącej nazwie TOP. (raczej nie TOP SYSTEM od Quasar). Alarm już leciwy ale do niedawna wszystko było...
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Witam kolegów! Od jakiegoś czasu męczy mnie pytanie odnośnie regulatorów napięcia w motoryzacji. Alternator ma wyjście 3-fazowe, do którego to podłączany jest regulator napięcia utrzymujący napięcie ładowania na stałym poziomie około 13.7V. Widziałem już wiele konstrukcji i zastanawiam się czy nie można zrobić regulatora w ten sposób: http://obrazki.elektroda.pl/4998313500_1...
https://obrazki.elektroda.pl/5797036800_... W zeszłym roku jeden z moich szwagrów uzupełnił swoją flotę motocykli o kolejny model jakim była Honda Valkyrie, pojazd spędził kilka lat stojąc w garażu. Po śmierci właściciela został odkupiony i doprowadzony do stanu używalności. Szwagier lubujący się w różnego rodzaju gadżetach zażyczył...
Witam, Mieszkam w Grecji, poza siecią z małym systemem solarnym, mam falownik 1200W firmy Victron. W zeszłym roku próbowałem podpiąć do niego używaną pralkę (tylko na cyklu zimnej wody - bez używania grzałki). Niestety falownik nie "dawał rady". Wyłączał się i piszczał w pewnym momencie cyklu. Co ciekawe pralka chodziła kiedy używałem małego generatora...
No cóż kolego, w dalszym ciągu nie rozumiesz tematu, szkoda mojego czasu by Tobie to kolejny raz tłumaczyć... :-) Przycisk zamówiony, do tego przekaźnik również. Na kierownicy będzie bardzo ładnie wkomponowany w obudowę przełącznika świateł porządny metalowy przycisk (dopuszczony do sprzedaży w UE), który poprzez przekaźnik (tak samo) z wykorzystaniem...
OK, czyli rozumiem że UPS 1200W będzie za słaby na 1 h pracy kosiarki 1200W. Jeżeli zasilanie akumulatorowe to albo gotowe takie kosiarki albo przeróbka na silnik DC. Widzę, że wśród ofert kosiarek akumulatorowych najniższe napięcie to 36V. To chyba dolna granica zasilania żeby uzyskać odpowiednią moc do koszenia? Silnik DC klasy 755 24V z wałkiem 5mm...
Witam, Dzieje się tak bo: - 12,5V napięcie na akumulatorze - 11,5V podczas rozruchu napięcie na akumulatorze spada z powodu dużego poboru prądu przez rozrusznik - 14,5V działa alternator, który ładuje akumulator. Pozdrawiam, Przemek
Witam forumowiczow! Mam nastepujacy problem z honda civic, bardzo szybko rozladowuje mi sie akumulator nawet teraz jak jest cieplo wiec postanowilem sprawdzic ladowanie ale okazuje sie ze jest ok, nastepnym krokiem bylo sprawdzenie poboru wiec wstawilem w szeregu do + aku amperomierz i myslalem ze mi oczy wyszkocza pobor :1,5A!!!!! wyciagnalem wszystkie...
Witam, Zregenerowałem sam we własnym zakresie alternator w mojej Hondzie. Wyczyściłem go całego, wymieniłem szczotki oraz oba łożyska. Teraz gdy włącze światła czy jakikolwiek większy pobór prądu, alternator wydaje charakterystyczny delikatny świst. Tylko jest jedno ale.. Podczas regeneracji i lutowaniu szczotek spadła mi kropla cyny na uzwojenie. Co...
honda civic pobór prądu honda prądu berlingo pobór prądu
oporność wewnętrzna baterii alarm xsara picasso łączność podziemna
iphone używany protokół instalacji odgrom
Prąd podkładu a przydźwięk w układach audio Czołg Heng Long Pantera 1:16 - dym tylko z jednej rury