Norma - przecież gdy dajesz więcej gazu to obroty rosną, a więc i zapotrzebowanie na olej. Hondy są z natury odporne na złe traktowanie dlatego buntowała się dopiero gdy obroty były wysokie.
Konieczne było zmniejszenie obrotów
Robiłeś regulację gaźnika? zachowuje się tak jakby na wysokich obrotach zalewało cylinder zbyt bogatą mieszanką
Jestem właścicielem hondy z tym samym silnikiem. ad. 1- Z obrotami na zimnym tak ma być, świadczy to że system podwyższania obrotów na zimnym silniku działa prawidłowo. Co do reszty,skoro te nędzne osiągi w twoim samochodzie oraz zużycie paliwa 6,5 l na 100 km przy spokojnej jeżdzie ci nie odpowiada to niestety musisz poszukać samochodu z większym silnikiem.
Witam, Dołączam się do tematu. mam ten sam problem z BF60LRTU
Problem rozwiązany okazało się że uszczelka pod głowicą jest uszkodzona
Uszkodzony regulator, nieodpowiednia lub źle zapięta sprężynka. Regulacja przez przełożenie sprężynki do innego otworu. Daj zdjęcie jak masz to popodpinane.
Gaźnik wygląda jak nówka i jest czysty bez korozji ale zobaczę jeszcze czy jest jakiś luz na przepustnicy. Jaka może być też inna przyczyna falowania przy wysokich obrotach oprócz tego gaźnika.
Brak odpowietrzania baku ? Jak dawno pełna obsługa gaźnika ? Dodano po 2 Coś podobnego miałem nie tyle przy napie... szybko, ale przy bardzo długim podjeździe w górę (w sumie podobne warunki dla silnika)
odłącz rure ciepłego powietrza od filtra. Podaj mi jaki masz typ gźnika w tej hondzie, czy jest to wersja solidnie "orurowana" ze sterownikiem obok?
Witam mam Hondę Civic VI 1.4 d14a8 wie ktoś jak ustawić zapłon bez lampy.na kole pasowym są 3 kreski i jedna obok jak to ustawić co do pokrywy rozrządu i aparatu Honda odpala ale ma wysokie obroty czy zrobić zworke na kostce diagnostycznej
W ten sposób to nie pokażesz nic. Rozgrzej auto i jedź porządnie, a nie na PSJ jak na filmie. To co pokazałeś to typowa jazda, a nie na pomiar 0-100 kmh. Silnik w tym aucie bardzo lubi wysokie obroty.
Proste zmierzyć napięcie na cewkach 20-80V generuja w zalezności obrotów.
Dzięki bardzo ;) ustawiłem już obroty, zalogowałem się na forum motocyklowym i pomogli mi znaleźć magiczna śrubę ;) ale dzięki bardzo za zainteresowanie.
Powodem jest gaźnik, a konkretnie nieszczelny zawór iglicowy lub dziurawy pływak.
To nie wina gażnika sprawdź cięgna i sprężynkę na regulatorze obrotów taki wichajster wystaje z boku silnika jak jest ok to padł ci samoregulator w silniku
Ten model tak ma. Przy zimnym silniku obroty muszą być wyższe, bo silnik dostaje sygnał z sondy lambda o składzie spalin i wzbogaca mieszankę w gaźniku (tzw. ssanie). Gdy temperatura chłodziwa w zbiorniku wyrównawczym podwyższa się - obroty silnika spadają do nominalnych 800 obr/min.
honda CBR 125 jc34 2005 na gaźniku motor trzyma wysokie obroty jednak gdy wyjmie się przewód podciśnieniowy do kranika od baku wracają spowrotem ale wolno opadają co to mogłoby być?
W szeregu nie jest ale sygnał jest do sterownika także
Warto też sprawdzić luzy zaworowe. Zazwyczaj gdy jest zawór uchylony to są problemy z odpaleniem.
Witam, właśnie wszystko było czyszczone i przetkane
problem zakończony ! wystarczyło podregulować obroty na gaźniku i auto śmiga jak nowe ! ;)
Witam! nie chce zakladac nowego tematu wiec chcialbym odkopac stary poniewaz mam ten sam problem. Przeczytalem kilkadziesiat postow i sprawdzilem juz chyba wszystko w mojej hondzie ale dalej nie chodzi jak powinna. Po odpaleniu obroty wzrastaja do ok 2 tys jakby ssanie po czasie spadaja do ok 1,5 tys jakby ssanie sie wylaczylo ale im silnik cieplejszy...
Co Ty ... napewno nie chodzi o jazde... Hondy lubia wysokie obroty, biegi zmieniam nie wcześniej niż po 3000 obrotów, a jak się rozpędzam gdzieś ze świateł to 4-5 tys. I mi pali niecałe 11l Ktoś w innym poście miał to samo, czyli też mu paliła 17-18l pisali tam coś o uszczelce w mikserze...
Poprosić osobe która popatrzy na miejscu pod maske samochodu bo jest wiele punktów mających związek a można to ustalić bez wydatków .Powodzenia
Zrób proste doświadczenie podłącz wol. do sondy lambda i sprawdz napięcie w funkcji obrotów.Ciekawy jestem czy schodzi w jakiś obrotach poniżej 09V. Pozdrawiam
Witam Wszystkich bardzo serdecznie. Problem dotyczy traktorka kosiarki Honda 4514 silnik gx360. Mój problem polega na tym, że silnik nie może wejść na wysokie obroty po dodaniu gazu-pracuje tak jak by był na ssaniu. Na wolnych obrotach pracuje idealnie. Doszedłem, że przyczyny trzeba szukać w gaźniku ponieważ jak się odkręci śrubkę spustu paliwa to...
Niestety przyczyn może być sporo... Borykam się z takim samym problemem od jakiegoś czasu (accord 96 r. 2.0 lpg)... Sytuacja poprawiła się zdecydowanie po: - regulacji zaworów - ustawieniu zapłonu Możesz jeszcze wyczyścić przepustnicę, to nigdy nie zaszkodzi. Pozostało jeszcze wachanie obrotów na biegu jałowym w zakresie 900-1100, ale to chyba wina...
Sprawdź jeszcze bardzo dokładnie połączenia masy. Kable złączki kabeloczka itp. Nistety wygląda na regulator. :D Czy był ori czy jakaś podróba? Co z masą regulatora ? Musi byc przesolidna! Co z chłodzeniem reg. ? Jeżeli nie było dobrego styku na złącze alternatora to reg mógł paść z nierównomiernego rozpływu prądów. Osobiście nie kupowałbym reg tylko...
Problem rozwiązałem może kiedyś komuś pomoże : Z uwagi na uszkodzoną obudowę filtra powietrza był założony stożkowy filtr "pseudo sportowy" Okazało się, że motor dostawał za dużo powietrza pomogło doświadczalne zaklejenie ponad połowy filtra taśmą izolacyjną pięknie kręci do 11.000 obr. !
No własnie ze chyba wszystkie hondy (nie wiem jak z najnowszymi modelami) mają zwykła regulacje na śrubę .Hydrauliki nie stosowano z tego powodu ze nie najlepiej sprawuje sie przy wysokich obrotach do których kręcą się hondowskie motorki. Luz na zaworach ssących 0.18 - 0.22 mm ,na wydechowych 0.22 - 0,27.
witam przepraszam za nie aktywność. Zmieniłem cewkomodul, przewod WN, fajke i gaznik na stary. Sprawdziłem zawor membranowy wydaje się dobry, prześwitów nie ma. Nie zmieniło się nic nadal strzela i się nie wkreca na wysokie. Pomocy
honda CBR125 jc34 2006 ten motel jest na gaźniku i nie ma luzu na manetce
Może przypadkowo wygiąłeś ten pręt ze sprężynką.
Oszczędzę Tobie nerwów Elektrit. Zamykam
V-Tec włącza się u mnie przy 7 tyś. Przecież wiem, bo jeżdżę tym autem pół roku. Odcięcie zapłony jest u mnie przy 9 tyś. W sumie jeśli mowa o 5 tyś to nawet chciałbym żeby przy tych obrotach ten V-Tec się włączał, ale włancza się przy 7miu (niestety) i nic z tym nie zrobię, ale to tak na marginesie. Tylko dlaczego nie chce się dalej wkręcać powyżej...
Problem tkwił w elektryce. Temat uważam za zamknięty.
Witam. Nie jestem ekspertem w sprawie tego silnika, ale jeśli stuka wał to lęk jest jak najbardziej uzasadniony. Bynajmniej w moim nic nie stuka ani na niskich ani na wysokich obrotach.
Zgadza się, to zachowanie normalne w silnikach dwusuwowych. Większość motocykli Honda z takim silnikiem mają układy zapłonowe z opóźnieniem kąta wyprzedzenia na wysokich obrotach. Także inne osiemdziesiątki mają podobnie, ale to po części zasługa przepisów.
na twoim miejscu sprawdził bym najpierw wysokie napiecie - kable, świece, kopułke, palec, słabym punktem tych silników są również aparaty zapłonowe - często siada moduł lub cewka obrotami reguluje regulator wolnych obrotów, a jeśli przepustnica jest za bardzo uchylona silnik ma wtedy za wysokie obroty
Kolego skoro to co zrobiłeś nie przyniosło pożądanego efektu najprawdopodobniej masz uszkodzony moduł ELD znajdujący się pod maską . Z tego co widzę na schemacie działa on jako amperomierz i podnosi napięcie ładowania względem poboru prądu w prawidłowo działającym układzie. Spróbuj odłączyć przewód WHT\GRN (biało-zielony) przy samym alternatorze najlepiej...
Witam. Na wolnych obrotach skacza jej wolne obroty. Wymieniłem swiece i przewody wysokiego napiecia lecz to nic nie pomogło.
..jakie jest wyprzedzenie na wysokich obrotach ?..
Auto do audi 80 b3. Silnik benzynowy, wolnossący 113KM. Zdaję sobie sprawę, że dużo zależy od rodzaju silnika (Hondy lubią wysokie obroty to wiem), ale skoro mój silnik osiąga max moment przy ok 3000obr to myślę, że jazda nawet ciągła około tej wartości nie będzie szkodziła silnikowi. Poza tym auto na niższym biegu bardzo wydajnie hamuje silnikiem (wydaje...
Posiadam motocykl Honda Rebel 250 rok produkcji 1986. Jest następująca usterka: chwilami motocykl pracuje na normalnych obrotach , a czasami nie wchodzi na wysokie obroty i wyczuwam zmniejszoną moc. Czy ktoś z kolegów miał taką usterkę i co jest tego przyczyną?
Kosiarka która świeżo nabyłem - stara, ale trwała konstrukcja Hondy nie wchodzi na wysokie obroty. Po rozebraniu gaźnika okazało się, że ktoś wcześniej przy nim manipulował - brakuje elementów, które są widoczna na diagramie - czyli Nr 9 i 14 - silnik odpala, bardzo ładnie pracuje i tyle, wysokich obrotów nie wyduszę. Proszę o informacje, gdzie można...
Kup nowy aku, zapnij amperomierz na wyłączonym i zmierz pobór, zapnij woltomierz i zmierz ładowanie po odpaleniu. Na jałowych i wysokich obrotach.
Spróbuje jeszcze raz przeglądnąć gaźnik. Tylko nie wiem jak wymontować śrubę od składu mieszanki. Ma tylko 1/4 obrotu. Myślę że to układ wolnych obrotów jest przytkany. Bo jak przełączam na wolne obroty silnik gaśnie od razu, a na wysokich gdy delikatnie załączę ssanie to obroty są stabilne bez falowania.
1. Świece, kable i cewka sprawdzone/wymienione? 2. Olej i filtry nie mają z tym nic wspólnego 3. Rozbierz drzwi i zobacz co się w środku dzieje z siłownikiem 4. Antena jest wysterowywana z radioodtwarzacza - sprawdź czy pojawia się 12V na kablu idącym do anteny. Ew. sprawdź czy antena żyje - dostań się do silnika od niej i podaj napięcie na krótko....
Albo kupić obrotomierz w którym jest kontrolka (shift light) zaświecająca się przy osiągnięciu progu np. 6k rpm (ten próg jest regulowany) i układ z tego obrotomierza zaadoptować jako dodatkowe podświetlenie tarczy obrotomierza na kolor czerwony. Bardzo proste tylko trzeba trochę pobawić się z licznikiem delikatnie go zmodyfikować. Można też sobie samemu...
witam ponownie silnik złożony ale po odpaleniu wskakuje na wysokie obroty na zdjęciu jest pokazana dźwignia przepustnicy i sprężyna jak cofnę dźwignie w kierunku strzałki obroty spadają ,poluźniłem sprężynę ale nadal są wysokie obroty ,jak można ustawić obroty .Silnik pracuje z agregatem prądotwórczym
Mam niewielkie doświadczenie w LPG ale również posiadam ten sam parownik założony do silnika 1,3 53kw i reszta świata wypowiada sie o tych parownikach ze to badziewie i przy małych silnikach powodują większe zużycie gazu. A pro po twojego problemu przy wysokich obrotach 4500-6000 to sprawdź próg odcięcia gazu w bingo który jest ustawiany od obrotów,...
Tak aku jest nowe (kwasówka) gdy jeżdżę moto ma wysokie obroty to ładowanie jest dobre tylko na postoju nie mam ładowania
Zmierz ciśnienie paliwa, tanie zamienniki pomp potrafią psuć się wcześniej, niż po roku.
To samo nagle zrobiło mi siè w 2-letnim Zipp Toros 125. Chodził jak honda. Poza normalnym serwisem nic w nim niedotykałem. Od 4 m-cy nie mogè ustaliç przyczyny. A co u Pana było?
Witam. Potrzebuje schemat zeby podlaczyc te wszystkie wezyki od podcisnienia... wymienialem silnik i niestety cos zle podlaczylem obroty sa za wysokie silnik nie pracuje rowno itp bede bardzo wdzieczny
Nie odpowiedziałeś na pytanie kolegi Blicek. Wyje, tzn. ma bardzo wysokie obroty (jakie?), czy coś w nim wyje?
Ja bym się zainteresował czystością odmy , przepustnicy i tego co wokół niej jest,tzn. krokowiec , map sensor. Dodano po 2 Sprawdż w jakim stanie masz przewody wysokiego napięcia.
Motorower 50ccm wchodzi na wysokie obroty robi buuuu i znów wchodzi jak trzymam manetke do oporu Jawa robby 50 silnik 139fmb na licencji hondy , Gdy dam gazu do oporu,wchodzi na wysokie obroty,spada do połowy i wchodzi na wysokie obroty itd .. Gaźnik wyregulowany filtr powietrza nowy świeca nowa cewka sprawdzona Jeśli zły temat proszę o przeniesienie...
Poza tym takie układy nie bardzo mnie interesują, w fabrycznych agregatach inwertorowych jest to zastosowane, mam taki i właśnie wkurzało mnie że nawet przy niskim poborze są wysokie obroty i hałas. Muszą być wysokie i stabilne, żeby utrzymać 50 Hz na wyjściu agregatu.
bede potrzebowal do tego jakiegos specjalnego narzedzia ?
No właśnie nie pali bo nie ma wystarczającego ciśnienia w szynie powinno być ok 120-160 bar a jest 5 ! :(. No właśnie pompa była na diagnozie i twierdzą, że przy ciśnieniu zasilania 5 bar i 500 obrotów jest już wystarczające wysokie ciśnienie :(
Zrób zjecie elektrod świecy i pokaż na forum. Powinna być wypalona po dłuższej jeździe na kolor kawy z mlekiem/piaskowy. Jeśli jest czarna, okopcona lub mokra to masz albo brudny filtr powietrza albo rozregulowany lub niesprawny gaźnik. Świeca powinna być o odpowiedniej wartości cieplnej zalecanej do tego silnika, nie żadna dowolna. Profilaktycznie...
Mam problem z honda cbr 125, wersja na gazniku, motor 2 lata stał, po zalaniu paliwa zalewał świece i nie palił przez to, okazało się że pływak się zawiesił ten temat już ogarnięty ale motor podczas rozgrzewania jak jest zimny bardzo mocno faluje na obroty i czasem wkręca się na wysokie obroty samoczynnie, chwile się na nich utrzymuje po czym stąpa...
Dopiero po wymianie na nowy chiński jest ok tzn. nie falują obroty i są niskie obroty oraz wysokie. Ale jest jeden problem. Nie odpala na ssaniu. Na zimny silniku dopiero za 12 razem pociągnięcia linki i tak w kółko. Co z tym fantem zrobić ?
Pomiar ciśnienia bym sobie darował jeżeli ma moc na wysokich obrotach od 4k obr. pompa paliwa i filtr ok.
Co to znaczy"bezpiecznik ładowarki"? Ten wewnątrz wtyczki czy ten od gniazda zapalniczki w aucie? Co to znaczy "wzmacniacz przestaje grać"?Przestaje grać na wysokich obrotach a na wolnych znowu gra?
a nie pokręciłeś sobie przy rozkęcaniu/skręcaniu/czyszczeniu śrubeczką od regulacji maxymalnych obrotów?
Witam " kod kłopotu002 20-02 wysokie napięcie ELD " za co jest odpowiedzialny ten błąd (silnik na wolnych obrotach czasami gaśnie) co możne być usterką
Jesli dobrze pamietam mi w podobnej sytuacji (przycinanie przy wchodzeniu na wysokie obroty) w silniku d16a9 pomogla regeneracja parownika Pozdrawiam Igor
witam mam nie maly problem z civiciem 93r 15.16v a mianowicie to problem polega na tym ze nie mialem ładowania teraz mam ale auto nie chce pracowac normalnie to znaczy gdy podpinam alternator to spadaja obroty i nie wkreca sie na wysokie obroty tylko poprostu chodzi jak odepne to jest ok wsztstkie masy i kostki czyste pozdrawiam
zapowietrzony układ chłodzenia moze byc przyczyna ubywania płynu i falowana obrotów? Dodano po 3 moze sie myle ale mysle ze skutkiem zapowietrzenia była by wysoka temperatura silnika a u mnie temperatura jest na stałym poziomie
Spróbuj bardzo dokładnie wyczyścić przewody wysokiego napięcia. Jeżeli masz smar silikonowy, to po wyczyszczeniu, natrzyj nim lekko przewody. Kiepskie przewody mogą powodować, że iskra jest słaba. Pozdrowienia.
Sprawdź cewkę zapłonową, w ojca hondzie też odpalał od kopa ale od pewnego poziomu obrotów i temperatury łapał totalnego muła. Zobacz czy blaszki na cewce nie są tłuste. Tak to wygląda https://www.google.pl/search?q=cewka+zap...
Proponował bym Ci znależć dobrego gazownika ,który zna się na systemach BRC .zmiana Justa na Justa juniora ,chyba nie była dobrym pomysłem. Just ma więcej możliwości regulacji. pozycja wyjściowa silnika krokowego w granicach 100 przy 3000 tyś. obrotów jest najbardziej pożądana ,jeżeli na wolnych obrotach masz 50 -60 kroków to masz bardzo bogatą mieszankę....
Co do tej hondy te silniki kochają wysokie obroty :) swoja nie raz katowałem a nawet grama oleju nie brała kupisz taka z gazem za 3 tys zrobisz blachę i spokojnie z 3 lata pośmigasz Co do Calibry aktualnie sprowadziłem taka z Niemiec za 6 tys z ospojlerowaniem Steinmetz era chyba jedyna w Małopolsce z felgami BBS niczym nie przypomina polskich calibra...
Oczywiście. Od ciepłego silnika szczelina będzie się powiększała i powstanie gdzieś przerwa w obwodzie. Poza tym mogą powstawać przeskoki wysokiego napięcia w okolicach cewki. DO WYMIANY
Już wiem co to za silnik. Jest to honda 270gx. Ale niestety dojechany bo bierze strasznie olej. I pracuję na za wysokich obrotach prawdopodobnie koło 5tyś. bo rególator obrotów był zagięty. I nie wiem co mam teraz zrobić. Czy go remontować czy kupić jakiś zamiennik. Co byście koledzy poradzili? Gość który mi go sprawdzał stwierdził że chyba nie warto...
świece chyba były nigdy nie zmieniane. Sonda lambda na wolnych obrotach 0.8-0,9 V przy wysokich 0.1V . Silnik nadal pali 9,1 - 9.5 L !
Witam ponownie, No więc tak, wymieniłem przewody wysokiego napięcia na nowe MAGNETI MARELLI i jest poprawa, samochód na rozgrzanym silniku odpala się o wiele szybciej natomiast nie jest to tak szybko jak wcześniej. Błąd już nie wyskakuje, jutro przejadę się samochodem kilka km aby sprawdzić jak się zachowuje natomiast martwi mnie fakt że w dalszym ciągu...
Witam Panowie mam nietypowy problem z moją Hondą. Wczoraj został przełożony silnik z Hondy 1.4is 16V (dotychczas miałem 1.6is). Do tego przełożyliśmy komputer. Problem polega na tym, że trochę ciężko wkręca się na obroty. Nie wspomnę o jeździe. Ciężko ruszyć z 1 a jak ruszam z dwójki przy prędkości 30km/h to już tragedia. Gdy wkręcę go na wysokie obroty...
z tego co wiem to akumulator żelowy. normalnie ma 12 v. ale po włączeniu silnika 30 v na niskich obrotach a do 45 v na wysokich
Witam serdecznie. Mam problem z nowo zakupionym zamiennikiem silnika Honda GX 160 z Allegro. Chodzi o regulację gaźnika. Jak to zrobić? W jakim położeniu powinna być ta złota śrubka? Pytam, bo silnik słabo odpala i cały czas pracuje na wysokich obrotach, a pierwszego dnia chodził pięknie, postanowiłem trochę podregulować i zrobiłem jeszcze gorzej, wiec...
Mam myjkę ciśnieniową napędzaną silnikiem HONDY GX 160. Urządzenie nie było używane dosyć długo. Wymieniłem olej, filtr świecę i gaźnik. Silnik zapala bez problemu tylko ma bardzo wysokie obroty. Jak palcem przymknę przepustnicę to się trochę zmniejszają, ale i tak są za wysokie. Założyłem nowe sprężynki i dalej to samo. Tak jak wspominałem urządzenie...
Witam! Koledzy mam problem z silnikiem Hondy GXV160, a mianowicie, kosiarka po odpaleniu chodzi na wysokich obrotach, a ten samo-regulator nie przybliża manetki gazu ku zamknięciu. Jednak jest tam połączona z cięgnem na dole taka sprężynka, po jej zdjęciu samo-regulator działa. Wydaje mi się ze jest zbyt sztywna. Jakieś rady? PS. Czy jeśli mam zdjęty...
Proszę o radę , obroty w mojej hondzie falują mocno , pali jak smok nie mogę sobie poradzić
Wymieniony filtr fazy ciekłej, filtra fazy lotnej nie wymieniałem bo z tego co pamiętam to go nie było, płyn chłodniczy zalany do pełna . Byłem u gazownika i stwierdził ubogą mieszanke na wysokich obrotach ale do komputera nie podłączał bo miał problemy z interfejsem.
Mam pytanie czy ktoś sie spotkał z czymś takim że cieknąca turbina wpływa na nietrzymanie wolnych obrotów i przypadkowe gaśnięcie. Które moim zdaniem powoduje nastawnik szwankujący? Na wysokich jest spoko nic nie kopci, na wolnych tylko puszcza dymy , faluje obrotami i gaśnie czasami.
Witam, mam taki problem z honda mtx 80c ze nie chce zapalić, ale kiedy podniose fajke tak by leżała na świecy to zapali, ale wtedy wiadomo nie wchodzi na wysokie obroty. Generalnie słaba iskra jest, i mocno trzeba kopać by byla dobra iskra. Podmieniałem moduł i fajke z cewką oraz różne świece, ale nic to nie dało. Wiec zostaje iskrownik i impulsator....
Filmik z pracy? Postaram się coś wrzucić :) Ciągniczek jest bardzo zrywny właśnie przez silnik wysokoobrotowy. Pedał gazu mam zablokowany w ten sposób, żeby obroty nie były maksymalne, są nieco niższe nawet po dociśnięciu go do końca. Silnik miałem minimalnie zdławiony na filtrze powietrza, ale z tego zrezygnowałem. Dziwnie się jeździ ale w takim sensie,...
w wiekszości samochodów napięcie wysyłane przez sondę jest w zakresie do 1 V, i jest impulsowe (zależy od obrotów i rozgrzania sondy, chyba że jest z grzałką). Można zmierzyć oscyloskopem lub voltomierzem. Opisy sprawdzania są na forum. Tyle że to tylko jeden z elementów odpowiedzialnych za dawkę paliwa, do tego jeszcze : czujnik położenia przepustnicy,...
Witam Mam problem z kosiarka Honda z silnikiem GCV 135 z automatycznym regulatorem obrotów. Mianowicie po odpaleniu utrzymuje bardzo wysokie obroty, nie reaguje w ogóle na dodawanie lub odejmowanie gazu manetka i jeszcze jedno co spostrzegłem, to jakiś dziwny dźwięk dochodzący z silnika, tak jakby huczenie lub coś podobnego. Może to być spowodowane...
Mam skuter BaotianBT50QT-9 VISION I (co prawda wiem że to chiński badziew ale silnik podobno na licencji Hondy) I tak gdy się go odpali i pochodzi trochę na wyższych obrotach (nie za wysokich)z resztą tak miał od nowości i zawsze schodził sam na niższe obroty i tak sobie pykał na tych niskich obrotach, a teraz schodzi na niskie, aż w końcu gaśnie, nie...
sądząc po spalaniu benzyny i oleju to albo coś jest nie tak albo kierowca ma dość ciężką nogę. Mam ten silnik tyle że w sedanie (trochę cięższy) i nigdy mi 10 litrów podczas normalnej jazdy nie przekracza, zazwyczaj średnio jest około 9 w mieście i 7 na trasie (przy 110km/h) a raczej nie żałuję sobie wcisnąć gazu, ale bez przesady. Jak się staram jeździć...
Witam.Mam ten sam problem co poprzednik.Jak moja honda jest zimna to niewchodzi na obroty.trzeba się dużo okopać aż się rozgrzeje i powoli powoli po pół godziny można jechać.Przeczyściłem cały gażnik i jak ręką odjoł.Ale po kilku km jazdy sama przestawia się na wysokie obroty i kicha.Jak wystygnie od nowa. co robić? Ps.pozdro dla modertora:))mam nadzieję...
Dzisiaj wszystko poskładałem, wyregulowałem zawory (mam nadzieję, że dobrze) i silnik ruszył za pierwszym razem, na początku miałem problemy z ustawieniem obrotów (wchodził na bardzo wysokie obroty) ale podregulowałem dźwignię (od regulatora obrotów) i wszystko jest OK (chyba). W instrukcji od Hondy jest mowa o regulacji gaźnika za pomocą śruby, u mnie...
WITAM, Strasznie glosno odpala silnik. Po odpaleniu obroty siegaja 2000, po rozgrzaniu spadaja ponizej 1000 (wszystko na jalowym biegu). Brzmi jakby odpalac traktor. Co jest nie tak?
Odkrec dekiel i zrob zdjecie prądnicy wtedy pogadamy :) Być moze ma zwarcie ta prądnica , na wysokich obrotach powinna dawac ponad 100V Schemat instalacji obowiazkowo wrzuc na forum , to podtstawa
Witam mam HONDE CIVIC 99r silnik 1.4(90) i nastepujacy problem: zaraz po odpalaniu na pare sekund obroty spadaja tak nisko ze jak by chcial juz zgasnac ale nie zgasnie po czym wchodzi na swoje obroty. Rzecz dzieje sie tylko na cieplym silniku na zimnym od razu wchodzi na wysokie (nie ma czegos takiego jak by chcial zgasnac). Jezeli ktos sie spotkal...
moim zdaniem silnik golfa nie przejedzie jecen niz silnik hondy bez remontu.. hondy maja swietne silniki, wystarczy o nie dbac, terminowa wymiana oleju swiec , filtrow. a bedzie i jeszcze dlugie lata sluzyla...silniki hondy w przeciwienstwie do silnikow diesla VW uwielbiaja wysokie obroty, wiec bez obaw mozesz wcisnac pedał gazu do podlogi...palic tez...
wysokie obroty honda wysokie obroty honda accord wysokie obroty honda civic
windows becker amplituner przygasa wartość skuteczna napięcia tętnień
generator ozonu generator ozonu
Diagnostyka wiązki elektrycznej pompowtryskiwaczy w silnikach VAG Ekspres Philips LatteGo - świecą wszystkie diody, brak kawy