Zapewne ginie plus po wyłączeniu stacyjki. Na żółtym przewodzie wymagane jest +12V do podtrzymania pamięci niezależnie od położenia kluczyka. Pozdrawiam
BU 931ZP,ale trzeba go izolować od podłoża,a najlepiej BU941ZT bo jest w przyjaznej obudowie izolowana TO220. Popełniłeś kix,bo tam musi być wysokonapięciowy darlington,zwykły będzie sie grzał bo bedzie nie dokońca wysterowany. Jezeli chodzi o V-MOS to tylko IRFP840A,mo ma stosunkowo małą rezystancję D-S.Ale nie polecam V-MOS'ow.
Czyli napięcie jest ok. Po obciążeniu spadnie.
Ustaw silnik w górnym martwym punkcie na znaczek T a dokładniej na ta pionowa I kreseczka obok niego. Znaczki na wałku rozrządu wiadomo horyzontalnie czyli do płaszczyzny podziału głowicy. Zapłonu nie reguluje się w żaden sposób w tym motocyklu. Pamiętaj kop zawsze bardzo energicznie i bez gazu lub bardzo mało bo nogę potrafi połamać :) jak odbije kichając...
Może tam coś znajdziesz przydatnego http://transalpclub.pl
Ten silnik na wale głównym nie ma czujnika lecz na wałku rozrządczym są trzy /3/ czujniki elektro magnetyczne zabudowane pod rozdzielaczem zapłonu , tam też jest moduł zapłonu.
Witam ! Poszukaj przewodu zasilającego pompę paliwową o ile jest to auto z silnikiem benzynowym (najgrubszy przewód idący do kołnierza w zbiorniku +12V pojawia się na chwilę po przekręceniu stacyjki i ginie lub dopiero po rozruszniku). Potem poszukaj tego przewodu w lewym progu, zrób ciap, włóż przekaźnik 30-40 A i po zabawie.
Zerknij tu prosty schemat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Ta `` śrubka `` z niebieskim przewodem to czujnik oleju. Tu jak go uruchamiać http://porady.grizli.pl/uruchomienie-sil...
Ja mam taką świece z wizjerem ale to stary gadżet. Jak chodzi z tą przerwa to przetnij przewód i dobierz plastikowa tulejkę tak żeby przewód wszedł w nią ciasno,wklej na kropelkę. Drugi koniec z drugiej strony tulejki i ustaw odstęp między nimi,zalej kropelka i jazda. Często z długopisu pasuje😉
Do ustawienia zapłonu mostkujesz dwa złącza we wtyczce pod schowkiem, i lampą stroboskopową ustawiasz na 12 stopni, na kole pasowym jest znak. Zawory: ssący 0,18-0,22, wydechowy 0,23-0,27.
Nie
Po pierwsze Prestige AMS 150 są trzy rodzaje. Ale o ile pamiętam wszystkie mają blokadę zapłonu na pomarańczowym przewodzie. Łopatologicznie tłumacząc: Znajdujesz centralkę alarmu, w jej wiązce znajdujesz pomarańczowy kabelek. Po pomarańczowym kabelku znajdujesz przekaźnik o którym pisałem wcześniej (taka kwadratowa kostka, zazwyczaj czarna). Do styków...
w serwisie hondy pytałem o moduł zapłonowy nie maja może ktos podpowie jaki zamiennik zastosować Dodano po 43 honda dio zx
Rozeznałem temat pobieżnie, póki co skutecznie. Serwis Hondy w W-wie za wymianę przycisku winszuje sobie ponad 600 zł. Sam przycisk jest dostępny na zagranicznych sklepach/aukcjach typu Amazon, Aliexpress i inne w cenie ok 100+ zł. OEM mojego przycisku to 35881-T4N-702 lub końcówka -H02, oznaczenie producenta: 116 RI-002829 Wewnątrz przycisku po rozebraniu...
A w przewodach jest paliwo ? Idź za tropem, na pewno znajdziesz usterkę;)
wyprzedzenie 16 +-2 dolot 0,08-0.12] wydech 0.16-0,20
W przyklejonym temacie w dziale "Motorowery inne silniki" jest podany pinout takiego modułu. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
http://obrazki.elektroda.net/90_12812767... http://obrazki.elektroda.net/90_12812767...
Stawiam na uszkodzony moduł zapłonu. Już widziałem takie przypadki jak opisałeś.
Od wczoraj też z tym walczę http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... czy wcześniej gasł po nagrzaniu się? Tu popatrz: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
Zamontować (jeżeli jest to możliwe) moduł ProgCDI, można zaprogramować miedzy innymi odcięcie zapłonu powyżej zadanych obrotów.
Poradziłem sobie.
Załączam schemat nowego zapłonu Może ma ktoś pomysł na zastosowanie zapłonu z motocykla.
Z opisanych objawów wygląda na to, że zawiódł układ elektryczny. Prawdopodobnie gdzieś powstała przerwa w zasilaniu całego układu. Sprawdzić: łączenia kabli, bezpieczniki.
Wygląda na to że przyspieszacz zapłonu nie działa.
Grube masy i plusy, szczególnie te pod maską do sprawdzenia i wyczyszczenia
w takich przypadkach najczęściej kontaktron w odcięćiu zapłonu przy niskim poziomie oleju szwankuje. Wiem że to wymarły temat ale pomocne zawsze w takim przypadku będzie wymienić kontaktron który jest w kąpieli olejowej w silniku. Jak poziom spadnie potrafi się zgrzać i potem jest tylko gorzej
bu 323z sie nadaje
Zgadza się, moduł od Peugeota czy odblokowany do quada/chińczyka 2T będzie pasował. Trochę niepotrzebnie rozbierałeś moduł, ale chociaż będziesz miał możliwość się czegoś nauczyć. Generalnie moduły w Hondach były robione w jakości podobnej do chin z lat '90, czyli tani laminat + lutowanie na fali. Stąd od wibracji pojawiają się pęknięcia punktów lutowniczych...
Komputer silnika sterujacy wtryskiem i zapłonem.
Stroboskop podłączany pod uzwojenie pierwotne cewkofajki. Tylko moim zdaniem, tutaj nie ma co sprawdzać kąta wyprzedzenia zapłonu, jest on sterowany przez ECU. Gdyby po jakimś mechanicznym uszkodzeniu (przestawieniu tarczy kodowej itp) przestawiłby się zapłon, to byś miał problemy z odpaleniem. Szukaj problemów z układem wtryskowym, sprawdź podzespoły...
Wypadanie zapłonu występuje na 1 i 4 cylindrze Potwierdza to diagnostyka komputerowa ?
no to jak taki wał to się mój sposób nie nada to będzie trzeba po prostu 2 oddzielne obwody robić, czujnik jeden nie może być, bo musi być przesunięty o kąt przesunięcia czopów wału drugi czujnik a nie występuje ten silnik w jakiejś starszej wersji po prostu z innym zapłonem bez immo?
Masz jeszcze do sprawdzenia immobilizer. Nie ma w aucie jakiegoś dokładanego alarmu z odcięciem zapłonu?
Przejrzyj skrzynkę czy nie ma w niej jakiś zmian, ktoś czegoś nie mostkowal albo inne cuda. Sprawdź też wszystie bezpieczniki w skrzynce. Dalej, radio ma plusa na czerwonym czuli pewnie po stacyjnce i drugie zasilanie po żółtym do pamięci. Bez tego nie zapamięta Ci stacji ani ustawień
A nie masz tam jakiegoś alarmu dodatkowego albo odcięcia zapłonu ?
Tylko flash code. 20 to za dużo znacznie. (jeżeli mamy na myśli wyprzedzenie zapłonu)
Alarm, to stary Prestige APS xxx. Szukaj centralki oraz zewnętrznego przekaźnika odcięcia zapłonu i usuń wszystko, przywracając instalację samochodu do stanu fabrycznego.
Temat można zamknąć usterka naprawiona ( Włącznik zapłonu )
Odetnij pompę paliwa przewód żółty z zielonym.W wersji amerykańskiej żółty z czrnym. Od strony kierowcy w okolicach słupka lub w progu.Pqzdrawiam.
Dobrze sprawdzę, a czy może to być wina zapłonu?
Tam jest zapłon DC-CDI, więc wystarczy że zewrzesz przewody od stacyjki. Jeśli jest brak iskry, to do sprawdzenia zasilanie modułu, masa z układu interlock, impulsator, cewka WN. Może być tak że po prostu moduł zapłonowy uległ uszkodzeniu.
Mam do benzyny.
Ty w tym modelu masz chyba światła zasilane z akumulatora - dlatego musisz mieć stator z uzwojeniem tzw. bezmasowym. Stator który kupiłeś zapewne jest przeznaczony do silników na licencji Hondy, ze zwykłym zapłonem CDI. Pewnie jeszcze różnią się ilością cewek (par biegunów) więc nie uzyskujesz w ogóle napięcia na uzwojeniu świateł/ładowania, a tylko...
Tak stały plus jest podloczony i drugi przewod do bezpiecznika gniazda zapali ciężki gdzie prąd jest po załączeniu zapłonu
to pewnie bedzie dioda
witam. Ten układ nie dziala mimo paru modyfikacji już to ćwiczyłem. Zrób według tego schematu to działa. Zdjęcie zamieściłem na serwerze elektrody.
Nie , moduł zapłonowy nie jest sterowany CEWKĄ magnetyczna , tylko jej impulsy (cewki) obrabia ECU i on (ECU) steruje modułem zapłonu , a ten też jest wewnątrz zespołu aparatu zapłonowego.
Nie bardzo - z zapłonem Hondy miałem do czynienia ale z resztą instalacji nie.
http://obrazki.elektroda.net/64_12871619... .Tu masz schemat
Weź coś w końcu zmierz nie wymieniaj bez sensu.Sprawdź czy po przekręceniu zapłonu pojawia się napięcie na zasilaniu grzałki.Leci to przez bezpiecznik.Masa(sterowanie )leci z ecu.
Jest to sprężynka odśrodkowego przyspieszacza/regulatora zapłonu.
Nie to pytanie? Przeczytałem instrukcję, jest tam napisane co do zapłonu, ale trzeba mieć lampę
Chodzi mi o to jak mogę ustawić zapłon???
Przedziwna kombinacja. Daj jeden, ale większy akumulator.
A przekaźnik tyka po włączeniu zapłonu?
Usterka do zlokalizowania w kilkanaście minut ale najlepiej, zaczynać od dupy strony😁 bardzo ważne dla kierunku lokalizacji są 2 stwierdzenia-pali po wciśnięciu hamulca i nie gaśnie po wyłączeniu zapłonu, dopiero po puszczeniu hamulcaSprawdź wiązkę elektryczną między drzwiami bagażnika a budą.
Okazało się że tranzystory były dobre tylko czujnik jeden położenia wału rozrabiał.. odkopałem przy okazji temat i może ta informacja sie komuś przyda
Problem już rozwiązany, stary komputer wymieniony na nowy działał, ale było jeszcze coś czujnikiem wstrzasowym, honda pali a ja szczęśliwy ;) to ten czujnik odciął zapłon i pompę paliwa
Temat zamykam, rozwiązanie znalazło się w warsztacie elektryka. Uszkodzona cewka zapłonu.
Za radiem, ma przejście, słychać pompę po włączeniu zapłonu?
Czyli wyłącznika zapłonu?
ECU ma jeszcze zasilanie po zapłonie.
Wuż wszystko wiem popsuty był moduł zapłonowy.
Co do sposobu kolegi to níech tak robi w swoim aucie bo pewnie po takim zabiegu to już masz powyginane płyty w akumulatorze na moje to jest on totalnym deb..... Jak tak się dzieje to czy masz wtedy światła pozycyjne? Nie to nie jest wina altermatora. Jeżeli już to gniazdo zapalniczki jest na osobnym bezp. wiec nie ma nic wspólnego z zapłonem.
Gdybyś chociaż postawił jeden przecinek , to z tego natłoku wiadomości można było coś zrozumieć. Po rozszyfrowaniu Ulissesa , radzę sprawdzić kostkę stacyjki. Przy rozruchu rozłącza zasilanie zapłonu.
Taki problem jest typowy w hondach, prawdopodobnie przekaźnik pompy ma zimne luty. http://www.civic5g.pdg.pl/silnik.php?art... ps. w 6g ten przekaźnik jest z prawej strony schowka, słychać go jak cyka po włączeniu zapłonu.
Liczyłem, że można zapłonu dodać, zwiększyć dawkę paliwa i trochę lepiej pojedzie.
Witam. Panowie mam problem z podłączeniem zapłonu, kupiłem za grosze ta hondzine i strasznie jest coś namodzone. Wiem, na pewno, że nie ma akumulatora i ma go nie być, trzeba jakoś podłączyć zapłon. No wiec wychodzą od cewek 4 kable albo 5. Jeden jest czarny i na pewno wchodzi do modułu, bo widzę po kolorze. Tylko co dalej? Jest jeszcze przerywacz,...
jak radziliście założony seo canblue . Montaz ok .
tak sie zastanawiam co sie bedzie dzialo przy wyzszych obrotach , yamaha ma cos do 10-11 tys , a ja przy 10,5 mam dopiero poczatek czerwonego... myslicie ze jak zaladuje dane ze stronki do atmela to bedzie dobrze bzykac albo szukac jakiegos kitu wlasnie dla hondy ?
Czy zwykly wylacznik na przewodzie zasilania pompy paliwowej w dieslu moze zostac wykorzystany? Jesli tak to jaki wylacznik musi byc zastosowany bo nie wiem ile pradu moze pobierac pompa paliwa. Samochod to honda accord 2005
Kolego jak nie kręci rozrusznik to samochód nie odpala. Musisz sprawdzić czy wszystkie bezpieczniki sprawne i kostka stacyjki razem z przewodami idącymi do rozrusznika.
To super,pozostało jedynie tak jak wspomnialeś ustawić zapłon stroboskopem.
Pokaż zdjęcie modułu aby wiedzieć o co chodzi. Układ zapłonowy w tym modelu (NSR 50 F '89) ma zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu, 19° przy 1400 RPM, 10° przy 8000 RPM. Stosując nieodpowiedni moduł, albo inny nawet podobny zamiennik możesz spowodować nawet uszkodzenie silnika. Wymiana modułu zapłonowego w motorach Honda serii MB/MT/MBX/MTX/NSR 50/75/80...
Trzeba ustalić kierunek przepływu pradu przez kontrolkę w czasie pracy silnika. Po włączeniu zapłonu prąd płynie od stacyjki poprzez kontrolkę do alternatora gdzie ma ujście do masy. Po odpaleniu sytuacja może być odwrotna, prąd może płynąć z alternatora poprzez kontrolkę do wiązki elektrycznej. JAk ustalimy w którą stronę płynie prąd kontrolki po odpaleniu...
Zakup uniwersalnego sterownika zapłonu rozwiązał problem. Zakupiono sterownik DC z dwoma wtyczkami (4+2).
Gaśnie po włączeniu zapłonu, czy po uruchomieniu silnika?
Teoretycznie istnieje, ale jest to mało prawdopodobne. Może nóż uderzył w jakąś przeszkodę i klin koła zamachowego jest uszkodzony, prowadzi to do przestawienia zapłonu.
P1399 - Losowe wypadanie zapłonu. Tak jak najbardziej mogą to być uszkodzone przewody. Zwłaszcza jak fajki ze starość zrobiły się twarde.
Witam No właśnie robię to na pracującym silniku, na benzynie na gazie i nie mogę zmienić temperatury cały czas powraca mi 35 stopni a miałem kiedyś 20 ustawione. Auto było kiedyś u gazownika z rok temu jak padł mi czujnik ciśnienia gazu ale po takim czasie nie chcę się z chłopem użerać. spróbuję na zgaszonym z zapłonem.
Pompa elektryczna w zbiorniku powinna pompować paliwa do komory silnika. Powinno być ją słychać przy przekręceniu kluczyka. zdejmij przewód paliwowy zasilający filtr paliwa i podłącz go do bańki i sprawdź czy się napełni po przekręceniu zapłonu lub po próbie uruchomienia silnika
Witam. Proszę o pomoc w zrobieniu odcięcia zapłonu w samochodzie honda civic 1.7ctdi z 2002. Samo urządzenie typu ukryty guziczek i przekaźnik jestem sam w stanie zrobic, ale codzi mi o wpięcie w instalację. Czy odcinamy pompę wtryskową czy też sterownik silnika?. Proszę o inne dobre sprawdzone pomysły.
W przypadku NSR-ki bardzo szybko wypali wszystko z tłumika co wiąże się potem z głośnością o ile nie rozerwie go przy którymś strzale....
Ok dzięki bardzo w sobotę będę ogarniał Mam nadzieję że coś z tego wyjdzie i dojdę do tego co jest przyczyną
Honda jazz 2006r. Dodano po 4 Honda Jazz 2006r. silnik 1.4 16V
Te błędy ,,takie tam,, to co?
Witam Wentylator masz kolego podłączony dobrze w tych autach tak jest Ja mam mazde i jest tak samo
Może być brak napięcia na wtyczce po zapłonie. Bezpieczniki sprawdź.
Przy włączeniu zapłonu pompka nie załącza się...
Sprawdź wszystkie ;) Roboty na 10min ... a czekanie aż ktoś podpowie ... bezcenne ;)
Witam ,poszukuję schematu elektryki do Rovera 620Si ,silnik z Hondy Accor. Świeci blokada zapłonu ,raz zapali a raz nie.Co to może być?
Więc daj przełącznik w szereg z zapłonem....
Oki A jest dostępny gdzieś schemat oryginalnego modułu zapłonu?? Chodzi mi o porównanie.
Sprawdzić, ustawić luzy zaworów. Sprawdzić wałek rozrządu, wysokość (zużycie) krzywek.
Potrzebuje pomocy przy zmianie zapłonu, ponieważ zrobiłem swap do chinola. Wstawiłem silnik 125 Honda phanteon 2t i mam problem z zapłonem i ładowaniem, czy ktoś coś wie, czy ktoś pomoże.
witam.czy możecie mi opisać jak do hondy civic z 2005 roku zrobić zabezpieczenie np odcięcia pompy paliwa czy zapłonu .co muszę kupić do takiej przeróbki i co najlepiej odciąć .proszę pomóżcie.z góry dziękuję i pozdrawiam.
Chcę zamontować blokadę zapłonu w Hondzie CR-V 2007r. 2.2D. Mam moduł blokady już podłączony natomiast potrzebował bym podpowiedzi w kwestii obwodu do odcięcia uniemożliwiającego zapłon i przy okazji nie powodującego błędów. Fajnie było by gdyby ten obwód był już wewnątrz kabiny, a nie pod maską. Sprawdziłem już czujnik uderzeniowy - wpięcie w jego...
Witam . Mam pytanie . Mam aparat zapłonowy z hondy . Jest to zwykły modułowy zapłon oparty na zjawisku Halla (chyba tak to sie zwie ) . Ma on wbudowana cewke w aparat zapłonowy razem z modułem sterującym . Ida do niego 2 kable z auta . I teraz pytanie jeden z nich to + z instalacji a 2 ?? czy jest mozliwe sterowanie wyprzedzeniem zapłonu przez jeden...
Nie ustawia się zapłonu bo komputer pokładowy tym wszystkim steruje.
zapłonu honda wypadanie zapłonu honda honda moduł zapłonu
schemat wycieraczki szyby tylnej moduł sterujący pralka mastercook fujitsu siemens wymiana procesora
schemat miodarki schemat miodarki
Hyundai i30 brak świateł postojowych - diagnostyka Kod błędu E2 w urządzeniach elektronicznych