Zapewne ginie plus po wyłączeniu stacyjki. Na żółtym przewodzie wymagane jest +12V do podtrzymania pamięci niezależnie od położenia kluczyka. Pozdrawiam
BU 931ZP,ale trzeba go izolować od podłoża,a najlepiej BU941ZT bo jest w przyjaznej obudowie izolowana TO220. Popełniłeś kix,bo tam musi być wysokonapięciowy darlington,zwykły będzie sie grzał bo bedzie nie dokońca wysterowany. Jezeli chodzi o V-MOS to tylko IRFP840A,mo ma stosunkowo małą rezystancję D-S.Ale nie polecam V-MOS'ow.
Ten silnik na wale głównym nie ma czujnika lecz na wałku rozrządczym są trzy /3/ czujniki elektro magnetyczne zabudowane pod rozdzielaczem zapłonu , tam też jest moduł zapłonu.
Może tam coś znajdziesz przydatnego http://transalpclub.pl
Ustaw silnik w górnym martwym punkcie na znaczek T a dokładniej na ta pionowa I kreseczka obok niego. Znaczki na wałku rozrządu wiadomo horyzontalnie czyli do płaszczyzny podziału głowicy. Zapłonu nie reguluje się w żaden sposób w tym motocyklu. Pamiętaj kop zawsze bardzo energicznie i bez gazu lub bardzo mało bo nogę potrafi połamać :) jak odbije kichając...
Czyli napięcie jest ok. Po obciążeniu spadnie.
w serwisie hondy pytałem o moduł zapłonowy nie maja może ktos podpowie jaki zamiennik zastosować Dodano po 43 honda dio zx
bu 323z sie nadaje
Zgadza się, moduł od Peugeota czy odblokowany do quada/chińczyka 2T będzie pasował. Trochę niepotrzebnie rozbierałeś moduł, ale chociaż będziesz miał możliwość się czegoś nauczyć. Generalnie moduły w Hondach były robione w jakości podobnej do chin z lat '90, czyli tani laminat + lutowanie na fali. Stąd od wibracji pojawiają się pęknięcia punktów lutowniczych...
Do ustawienia zapłonu mostkujesz dwa złącza we wtyczce pod schowkiem, i lampą stroboskopową ustawiasz na 12 stopni, na kole pasowym jest znak. Zawory: ssący 0,18-0,22, wydechowy 0,23-0,27.
Komputer silnika sterujacy wtryskiem i zapłonem.
to pewnie bedzie dioda
Masz jeszcze do sprawdzenia immobilizer. Nie ma w aucie jakiegoś dokładanego alarmu z odcięciem zapłonu?
Stroboskop podłączany pod uzwojenie pierwotne cewkofajki. Tylko moim zdaniem, tutaj nie ma co sprawdzać kąta wyprzedzenia zapłonu, jest on sterowany przez ECU. Gdyby po jakimś mechanicznym uszkodzeniu (przestawieniu tarczy kodowej itp) przestawiłby się zapłon, to byś miał problemy z odpaleniem. Szukaj problemów z układem wtryskowym, sprawdź podzespoły...
A nie masz tam jakiegoś alarmu dodatkowego albo odcięcia zapłonu ?
w takich przypadkach najczęściej kontaktron w odcięćiu zapłonu przy niskim poziomie oleju szwankuje. Wiem że to wymarły temat ale pomocne zawsze w takim przypadku będzie wymienić kontaktron który jest w kąpieli olejowej w silniku. Jak poziom spadnie potrafi się zgrzać i potem jest tylko gorzej
wyprzedzenie 16 +-2 dolot 0,08-0.12] wydech 0.16-0,20
Temat można zamknąć usterka naprawiona ( Włącznik zapłonu )
Tak stały plus jest podloczony i drugi przewod do bezpiecznika gniazda zapali ciężki gdzie prąd jest po załączeniu zapłonu
Zamontować (jeżeli jest to możliwe) moduł ProgCDI, można zaprogramować miedzy innymi odcięcie zapłonu powyżej zadanych obrotów.
Wygląda na to że przyspieszacz zapłonu nie działa.
Zerknij tu prosty schemat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Ta `` śrubka `` z niebieskim przewodem to czujnik oleju. Tu jak go uruchamiać http://porady.grizli.pl/uruchomienie-sil...
Stawiam na uszkodzony moduł zapłonu. Już widziałem takie przypadki jak opisałeś.
Odetnij pompę paliwa przewód żółty z zielonym.W wersji amerykańskiej żółty z czrnym. Od strony kierowcy w okolicach słupka lub w progu.Pqzdrawiam.
Witam ! Poszukaj przewodu zasilającego pompę paliwową o ile jest to auto z silnikiem benzynowym (najgrubszy przewód idący do kołnierza w zbiorniku +12V pojawia się na chwilę po przekręceniu stacyjki i ginie lub dopiero po rozruszniku). Potem poszukaj tego przewodu w lewym progu, zrób ciap, włóż przekaźnik 30-40 A i po zabawie.
Tylko flash code. 20 to za dużo znacznie. (jeżeli mamy na myśli wyprzedzenie zapłonu)
Nie bardzo - z zapłonem Hondy miałem do czynienia ale z resztą instalacji nie.
Mam do benzyny.
Jest to sprężynka odśrodkowego przyspieszacza/regulatora zapłonu.
Załączam schemat nowego zapłonu Może ma ktoś pomysł na zastosowanie zapłonu z motocykla.
Ja mam taką świece z wizjerem ale to stary gadżet. Jak chodzi z tą przerwa to przetnij przewód i dobierz plastikowa tulejkę tak żeby przewód wszedł w nią ciasno,wklej na kropelkę. Drugi koniec z drugiej strony tulejki i ustaw odstęp między nimi,zalej kropelka i jazda. Często z długopisu pasuje😉
A przekaźnik tyka po włączeniu zapłonu?
Nie
Co on ma wspólnego z zasilaniem Cewki WN i modułu zapłonu?
Co do sposobu kolegi to níech tak robi w swoim aucie bo pewnie po takim zabiegu to już masz powyginane płyty w akumulatorze na moje to jest on totalnym deb..... Jak tak się dzieje to czy masz wtedy światła pozycyjne? Nie to nie jest wina altermatora. Jeżeli już to gniazdo zapalniczki jest na osobnym bezp. wiec nie ma nic wspólnego z zapłonem.
Temat zamykam, rozwiązanie znalazło się w warsztacie elektryka. Uszkodzona cewka zapłonu.
Dobrze sprawdzę, a czy może to być wina zapłonu?
Za radiem, ma przejście, słychać pompę po włączeniu zapłonu?
Po pierwsze Prestige AMS 150 są trzy rodzaje. Ale o ile pamiętam wszystkie mają blokadę zapłonu na pomarańczowym przewodzie. Łopatologicznie tłumacząc: Znajdujesz centralkę alarmu, w jej wiązce znajdujesz pomarańczowy kabelek. Po pomarańczowym kabelku znajdujesz przekaźnik o którym pisałem wcześniej (taka kwadratowa kostka, zazwyczaj czarna). Do styków...
no to jak taki wał to się mój sposób nie nada to będzie trzeba po prostu 2 oddzielne obwody robić, czujnik jeden nie może być, bo musi być przesunięty o kąt przesunięcia czopów wału drugi czujnik a nie występuje ten silnik w jakiejś starszej wersji po prostu z innym zapłonem bez immo?
ECU ma jeszcze zasilanie po zapłonie.
http://obrazki.elektroda.net/64_12871619... .Tu masz schemat
Taki problem jest typowy w hondach, prawdopodobnie przekaźnik pompy ma zimne luty. http://www.civic5g.pdg.pl/silnik.php?art... ps. w 6g ten przekaźnik jest z prawej strony schowka, słychać go jak cyka po włączeniu zapłonu.
Gdybyś chociaż postawił jeden przecinek , to z tego natłoku wiadomości można było coś zrozumieć. Po rozszyfrowaniu Ulissesa , radzę sprawdzić kostkę stacyjki. Przy rozruchu rozłącza zasilanie zapłonu.
Witam No właśnie robię to na pracującym silniku, na benzynie na gazie i nie mogę zmienić temperatury cały czas powraca mi 35 stopni a miałem kiedyś 20 ustawione. Auto było kiedyś u gazownika z rok temu jak padł mi czujnik ciśnienia gazu ale po takim czasie nie chcę się z chłopem użerać. spróbuję na zgaszonym z zapłonem.
Okazało się że tranzystory były dobre tylko czujnik jeden położenia wału rozrabiał.. odkopałem przy okazji temat i może ta informacja sie komuś przyda
http://obrazki.elektroda.net/90_12812767... http://obrazki.elektroda.net/90_12812767...
Nie to pytanie? Przeczytałem instrukcję, jest tam napisane co do zapłonu, ale trzeba mieć lampę
witam. Ten układ nie dziala mimo paru modyfikacji już to ćwiczyłem. Zrób według tego schematu to działa. Zdjęcie zamieściłem na serwerze elektrody.
Od wczoraj też z tym walczę http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... czy wcześniej gasł po nagrzaniu się? Tu popatrz: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
W przyklejonym temacie w dziale "Motorowery inne silniki" jest podany pinout takiego modułu. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Czyli wyłącznika zapłonu?
Wytrzymał do dziś. 150 kkm, nowy trzymam w zapasie.
Poradziłem sobie.
W przypadku NSR-ki bardzo szybko wypali wszystko z tłumika co wiąże się potem z głośnością o ile nie rozerwie go przy którymś strzale....
Wuż wszystko wiem popsuty był moduł zapłonowy.
Alarm, to stary Prestige APS xxx. Szukaj centralki oraz zewnętrznego przekaźnika odcięcia zapłonu i usuń wszystko, przywracając instalację samochodu do stanu fabrycznego.
Grube masy i plusy, szczególnie te pod maską do sprawdzenia i wyczyszczenia
Wyczyść palec i styki przerywacza, sprawdź cewkę zapłonową. Syniu,. jakie są objawy zabrudzonego palca? Najpierw myślimy, a potem piszemy. Czyżby problemy z zapłonem?
Wypadanie zapłonu występuje na 1 i 4 cylindrze Potwierdza to diagnostyka komputerowa ?
Chodzi mi o to jak mogę ustawić zapłon???
Sprawdz przy włączonym zapłonie bez odpalania czy działa elektrozawór benzyny przełączając klawisz na przełączniku,czy dostaje +12.Powinien kliknąć gdy dostanie napięcie,jeżeli nie kliknie podaj +12 z akumulatora,w ten sposób sprawdzisz co zawodzi.Możesz odłączyć przełącznik odpinając od niego wiązkę,we wtyczce będziesz miał grupę przewodów,łącząc czerwony...
Według schematu silnika D15B1 to waparacie zapłonowym są dwa czujniki indukcyjne z których sygnały idą do sterownika benzyny i zapłonu , a moduł bierze sygnał ze sterownika który reguluje też kątem zapłonu. Jeżeli wykorzystałeś jeden z czujników indukcyjnych do sterowania modułem poloneza a moduł orginalny jest odłączony to sterownik nie wie że jest...
Przejrzyj skrzynkę czy nie ma w niej jakiś zmian, ktoś czegoś nie mostkowal albo inne cuda. Sprawdź też wszystie bezpieczniki w skrzynce. Dalej, radio ma plusa na czerwonym czuli pewnie po stacyjnce i drugie zasilanie po żółtym do pamięci. Bez tego nie zapamięta Ci stacji ani ustawień
Teoretycznie istnieje, ale jest to mało prawdopodobne. Może nóż uderzył w jakąś przeszkodę i klin koła zamachowego jest uszkodzony, prowadzi to do przestawienia zapłonu.
50 czy 80 ccm specjalnej krzywdy nie zrobi przy odpalaniu, ale wsadziłem kiedyś własnej roboty cdi bez opóźniania zapłonu do hondy trl250, efekt: ja leżałem 2 m za motorem, a podeszwa z buta poleciała gdzieś z 10 m dalej w krzaki ;) Kumpel miał jawę 350 sdm, klasyczny, przerywaczowy zapłon (tyle, że zdublowany), jak ją kiedyś odpalał w trampkach, to...
Sprawdź 16 stały plus i 20 plus po zapłonie.
Weź coś w końcu zmierz nie wymieniaj bez sensu.Sprawdź czy po przekręceniu zapłonu pojawia się napięcie na zasilaniu grzałki.Leci to przez bezpiecznik.Masa(sterowanie )leci z ecu.
Usterka do zlokalizowania w kilkanaście minut ale najlepiej, zaczynać od dupy strony😁 bardzo ważne dla kierunku lokalizacji są 2 stwierdzenia-pali po wciśnięciu hamulca i nie gaśnie po wyłączeniu zapłonu, dopiero po puszczeniu hamulcaSprawdź wiązkę elektryczną między drzwiami bagażnika a budą.
Popatrz tutaj.
Może być brak napięcia na wtyczce po zapłonie. Bezpieczniki sprawdź.
A w przewodach jest paliwo ? Idź za tropem, na pewno znajdziesz usterkę;)
Wstaw moduł GL133 (z Harta) Raczej z Charta... Tylko nie wiem gdzie ten zabytek nieistniejącego Telpodu kupi??? Poza tym to chyba za wysokie progi.... Ten silnik po takim "swapie" strasznie ucierpi ani nie będzie sterowania zaworem a pewnie jakaś mapa zapłonu tam siedzi Coś w tym jest, choć wygląda, że moduł sterujący zaworem spalinowym bierze tylko...
Z opisanych objawów wygląda na to, że zawiódł układ elektryczny. Prawdopodobnie gdzieś powstała przerwa w zasilaniu całego układu. Sprawdzić: łączenia kabli, bezpieczniki.
Przedziwna kombinacja. Daj jeden, ale większy akumulator.
Liczyłem, że można zapłonu dodać, zwiększyć dawkę paliwa i trochę lepiej pojedzie.
Witam . Mam pytanie . Mam aparat zapłonowy z hondy . Jest to zwykły modułowy zapłon oparty na zjawisku Halla (chyba tak to sie zwie ) . Ma on wbudowana cewke w aparat zapłonowy razem z modułem sterującym . Ida do niego 2 kable z auta . I teraz pytanie jeden z nich to + z instalacji a 2 ?? czy jest mozliwe sterowanie wyprzedzeniem zapłonu przez jeden...
Gaśnie po włączeniu zapłonu, czy po uruchomieniu silnika?
Problem już rozwiązany, stary komputer wymieniony na nowy działał, ale było jeszcze coś czujnikiem wstrzasowym, honda pali a ja szczęśliwy ;) to ten czujnik odciął zapłon i pompę paliwa
To super,pozostało jedynie tak jak wspomnialeś ustawić zapłon stroboskopem.
Wszystko jest fabryczne nikt nic nie grzebał, cala stacyjka jest odpięta z wszystkimi wtyczkami auto zachowuje się jakby kluczyk był przekręcony na zapłon.
sprawdź przepustnice czasem wystarczy ją tylko przeczyścić, sprawdź kable, nie koniecznie musi to być problem z zapłonem, podepnij kompa
Tam jest zapłon DC-CDI, więc wystarczy że zewrzesz przewody od stacyjki. Jeśli jest brak iskry, to do sprawdzenia zasilanie modułu, masa z układu interlock, impulsator, cewka WN. Może być tak że po prostu moduł zapłonowy uległ uszkodzeniu.
Więc daj przełącznik w szereg z zapłonem....
Trzeba ustalić kierunek przepływu pradu przez kontrolkę w czasie pracy silnika. Po włączeniu zapłonu prąd płynie od stacyjki poprzez kontrolkę do alternatora gdzie ma ujście do masy. Po odpaleniu sytuacja może być odwrotna, prąd może płynąć z alternatora poprzez kontrolkę do wiązki elektrycznej. JAk ustalimy w którą stronę płynie prąd kontrolki po odpaleniu...
Jak doszło do uszkodzenia? Może alarm ma centralkę wbudowaną w syrenie. Może to uszkodzony alarm i jego blokada zapłonu uniemożliwia odpalenie.
Pompa elektryczna w zbiorniku powinna pompować paliwa do komory silnika. Powinno być ją słychać przy przekręceniu kluczyka. zdejmij przewód paliwowy zasilający filtr paliwa i podłącz go do bańki i sprawdź czy się napełni po przekręceniu zapłonu lub po próbie uruchomienia silnika
Zwiększenie przerwy na świecy (powinna być 1.0 - 1.1 mm), minimalnie opóźnia zapłon. Wyrywanie sznurka może być przyczyną zbyt wczesnego zapłonu.
Witam. Proszę o pomoc w zrobieniu odcięcia zapłonu w samochodzie honda civic 1.7ctdi z 2002. Samo urządzenie typu ukryty guziczek i przekaźnik jestem sam w stanie zrobic, ale codzi mi o wpięcie w instalację. Czy odcinamy pompę wtryskową czy też sterownik silnika?. Proszę o inne dobre sprawdzone pomysły.
Zakup uniwersalnego sterownika zapłonu rozwiązał problem. Zakupiono sterownik DC z dwoma wtyczkami (4+2).
Witam, posiadam układ tak jak na zdjęciu i nie wiem co to jest i czym można to zastąpić? http://obrazki.elektroda.pl/8317044200_1... Znalazłem w internecie, że może to być zwykły mostek prostowniczy, ale po zastąpieniu układ nie działa. Jest to scalak znajdujący się w układzie zapłonu CDI w motocyklu Honda xl 125s http://obrazki.elektroda.pl/6873625300_1...
Gdzieś na jakiś forach hondziarzy. Wpisałem "Honda CM185 wiring" i poprzeglądałem. Faktycznie masz 6V instalację, ale są wersje z 12V : http://www.elektronik-sachse.de/AAC/diag... Tylko nie wiem, czy to przeróbka, czy późniejsza wersja. Jednak jeśli cewka daje iskrę, to pewnie jest sprawna. Problem masz w obwodzie ładowania oraz w...
Przy włączeniu zapłonu pompka nie załącza się...
Oki A jest dostępny gdzieś schemat oryginalnego modułu zapłonu?? Chodzi mi o porównanie.
Masz tam regularne wypadanie zapłonów. Stąd kontrolka. Podejrzewam wtryskiwacz.
Gdzie polonez a gdzie honda!!! Polonez ma zapłon bateryjny z przyspieszaniem odśrodkowo-podciśnieniowym a xlka cdi... Sprawdź na zwarcia miedzyzwojowe cewkę zasilającą CDI - znajduje sie pod lewym deklem. To typowa przypadłość tych maszyn. Uważaj bo cewek jest kilka - ładowanie, światła i ta właśnie o której piszę. Po kolejne pod prawym deklem jest...
Możesz obciąć kable i je skręcić, te od zapłonu,albo poszukaj który bezpiecznik idzie do zapłonu podaj mu prąd.
Ty w tym modelu masz chyba światła zasilane z akumulatora - dlatego musisz mieć stator z uzwojeniem tzw. bezmasowym. Stator który kupiłeś zapewne jest przeznaczony do silników na licencji Hondy, ze zwykłym zapłonem CDI. Pewnie jeszcze różnią się ilością cewek (par biegunów) więc nie uzyskujesz w ogóle napięcia na uzwojeniu świateł/ładowania, a tylko...
P1399 - Losowe wypadanie zapłonu. Tak jak najbardziej mogą to być uszkodzone przewody. Zwłaszcza jak fajki ze starość zrobiły się twarde.
Koledzy jak w temacie civic 1.5 2018 rok benzyna 185kM turbo . Potrzebuję zobić dodatkowe zabezpieczenie przed kradzieżą . Może być odcięcie zapłonu lub pompy paliwa albo zapłonu . Może macie jakieś sprawdzone rozwiązania ( tak by błędami nie sypało ). Pozdrawiam .
honda zapłonu wypadanie zapłonu honda honda moduł zapłonu
dekoderem evobox wiertarka płytek drukowanych zasilanie manipulatorów integra
Instrukcja sterownika Mattei Maestro, Concerto, Quartetto – pobieranie i obsługa Lenovo IdeaPad Gaming 3 GTX 1650 Ryzen 5600 – grubość thermopadów, VRAM, VRM, PCH