BU 931ZP,ale trzeba go izolować od podłoża,a najlepiej BU941ZT bo jest w przyjaznej obudowie izolowana TO220. Popełniłeś kix,bo tam musi być wysokonapięciowy darlington,zwykły będzie sie grzał bo bedzie nie dokońca wysterowany. Jezeli chodzi o V-MOS to tylko IRFP840A,mo ma stosunkowo małą rezystancję D-S.Ale nie polecam V-MOS'ow.
Do ustawienia zapłonu mostkujesz dwa złącza we wtyczce pod schowkiem, i lampą stroboskopową ustawiasz na 12 stopni, na kole pasowym jest znak. Zawory: ssący 0,18-0,22, wydechowy 0,23-0,27.
Ja mam taką świece z wizjerem ale to stary gadżet. Jak chodzi z tą przerwa to przetnij przewód i dobierz plastikowa tulejkę tak żeby przewód wszedł w nią ciasno,wklej na kropelkę. Drugi koniec z drugiej strony tulejki i ustaw odstęp między nimi,zalej kropelka i jazda. Często z długopisu pasuje😉
Może tam coś znajdziesz przydatnego http://transalpclub.pl
Ustaw silnik w górnym martwym punkcie na znaczek T a dokładniej na ta pionowa I kreseczka obok niego. Znaczki na wałku rozrządu wiadomo horyzontalnie czyli do płaszczyzny podziału głowicy. Zapłonu nie reguluje się w żaden sposób w tym motocyklu. Pamiętaj kop zawsze bardzo energicznie i bez gazu lub bardzo mało bo nogę potrafi połamać :) jak odbije kichając...
wyprzedzenie 16 +-2 dolot 0,08-0.12] wydech 0.16-0,20
Nie
Od wczoraj też z tym walczę http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... czy wcześniej gasł po nagrzaniu się? Tu popatrz: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
W przyklejonym temacie w dziale "Motorowery inne silniki" jest podany pinout takiego modułu. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Ten silnik na wale głównym nie ma czujnika lecz na wałku rozrządczym są trzy /3/ czujniki elektro magnetyczne zabudowane pod rozdzielaczem zapłonu , tam też jest moduł zapłonu.
Stator jest pod zapłon DC-CDI. Jaki to kod modelu?
Zamontować (jeżeli jest to możliwe) moduł ProgCDI, można zaprogramować miedzy innymi odcięcie zapłonu powyżej zadanych obrotów.
Alarm, to stary Prestige APS xxx. Szukaj centralki oraz zewnętrznego przekaźnika odcięcia zapłonu i usuń wszystko, przywracając instalację samochodu do stanu fabrycznego.
Cewka która jest u mnie i widnieje na niej napis CDI 20. Czyżby upchali do środka moduł cdi? Co o tym sądzicie? W nowszym zapłonie jest cewka identycznie wyglądająca (ale w opisie pisze że nie pasuje do zapłonu z przerywaczem), jest osobno moduł CDI i do tego jest czujnik położenia wału. Niestety z nowszego silnika kompletny zapłon będzie kosztował...
Po pierwsze Prestige AMS 150 są trzy rodzaje. Ale o ile pamiętam wszystkie mają blokadę zapłonu na pomarańczowym przewodzie. Łopatologicznie tłumacząc: Znajdujesz centralkę alarmu, w jej wiązce znajdujesz pomarańczowy kabelek. Po pomarańczowym kabelku znajdujesz przekaźnik o którym pisałem wcześniej (taka kwadratowa kostka, zazwyczaj czarna). Do styków...
Weź coś w końcu zmierz nie wymieniaj bez sensu.Sprawdź czy po przekręceniu zapłonu pojawia się napięcie na zasilaniu grzałki.Leci to przez bezpiecznik.Masa(sterowanie )leci z ecu.
bu 323z sie nadaje
Zgadza się, moduł od Peugeota czy odblokowany do quada/chińczyka 2T będzie pasował. Trochę niepotrzebnie rozbierałeś moduł, ale chociaż będziesz miał możliwość się czegoś nauczyć. Generalnie moduły w Hondach były robione w jakości podobnej do chin z lat '90, czyli tani laminat + lutowanie na fali. Stąd od wibracji pojawiają się pęknięcia punktów lutowniczych...
Podsumujmy. - Masz 2 100% sprawne aparaty zapłonowe. - Paliwo dochodzi. - Rozrząd ustawiony. - Luzy zaworów ustawione. Brakuje informacji... 1 - jakie jest ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach? 2 - czy zapala się chceck engin? 3 - czy kontrolka immo mruga po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka? 4 - czy sprawdziłeś układ podciśnienia na...
witam. Ten układ nie dziala mimo paru modyfikacji już to ćwiczyłem. Zrób według tego schematu to działa. Zdjęcie zamieściłem na serwerze elektrody.
Nie będzie tak łatwo. Zapłon jest podobny jak w Suzuki Katana/Zilion. Ze względu na konstrukcję zapłonu (jedno uzwojenie) nie ma możliwości przerobienia na zwykłe CDI. Konieczna byłaby wymiana alternatora i przeróbka instalacji elektrycznej. Ewentualnie założenie modułu DC-CDI, ale z tym bywa różnie z trwałością.
Nie , moduł zapłonowy nie jest sterowany CEWKĄ magnetyczna , tylko jej impulsy (cewki) obrabia ECU i on (ECU) steruje modułem zapłonu , a ten też jest wewnątrz zespołu aparatu zapłonowego.
Kurde, nie jestem wielkim znawcą w tej dziedzinie. Oddam auto do elektro mechanika, w ostateczności na złom . Nie poddawaj się HONDA cierpiała na blacharkę a jeżeli tu jest w miarę w porządku to powalczył bym przy niej , tam były dwa rodzaje złączek , fotka drugiego złącza kolory kompatybilne , https://obrazki.elektroda.pl/4837512800_...
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
Trzeba ustalić kierunek przepływu pradu przez kontrolkę w czasie pracy silnika. Po włączeniu zapłonu prąd płynie od stacyjki poprzez kontrolkę do alternatora gdzie ma ujście do masy. Po odpaleniu sytuacja może być odwrotna, prąd może płynąć z alternatora poprzez kontrolkę do wiązki elektrycznej. JAk ustalimy w którą stronę płynie prąd kontrolki po odpaleniu...
Stroboskop podłączany pod uzwojenie pierwotne cewkofajki. Tylko moim zdaniem, tutaj nie ma co sprawdzać kąta wyprzedzenia zapłonu, jest on sterowany przez ECU. Gdyby po jakimś mechanicznym uszkodzeniu (przestawieniu tarczy kodowej itp) przestawiłby się zapłon, to byś miał problemy z odpaleniem. Szukaj problemów z układem wtryskowym, sprawdź podzespoły...
Żeby wyglądało to w miarę oryginalnie, to kompletny zapłon od NSR75 (NS1), który ma stator typu gwiazda, podstawkę statora z zewnętrznym impulsatorem, koło magnesowe ze znacznikiem i moduł zapłonowy z opóźnianiem zapłonu w okolicach 10000 RPM. Wadą jest niestety cena i dostępność. Poza tym moduły zapłonowe też się psuły, a ze zamiennikami też są kłopoty....
Tam jest zapłon DC-CDI, więc wystarczy że zewrzesz przewody od stacyjki. Jeśli jest brak iskry, to do sprawdzenia zasilanie modułu, masa z układu interlock, impulsator, cewka WN. Może być tak że po prostu moduł zapłonowy uległ uszkodzeniu.
http://obrazki.elektroda.net/64_12871619... .Tu masz schemat
Kolego AUDIPL całkiem niedaleko Ciebie masz świetnego producenta alarmów - firmę SEO ELECTRONICS (okolice Bydgoszczy). Najpopularniejszy ich produkt to SEO DOLPHINE, ich alarmy są też znane jako ENIGMA. Montujemy je od przeszło 5 lat - awarujność liczona nie w procentach a w promilach Polecam. Z uwagi na to że produkty firmy dostosowane są do norm unijnych...
w wiekszości samochodów napięcie wysyłane przez sondę jest w zakresie do 1 V, i jest impulsowe (zależy od obrotów i rozgrzania sondy, chyba że jest z grzałką). Można zmierzyć oscyloskopem lub voltomierzem. Opisy sprawdzania są na forum. Tyle że to tylko jeden z elementów odpowiedzialnych za dawkę paliwa, do tego jeszcze : czujnik położenia przepustnicy,...
https://www.youtube.com/watch?v=1CKwut5w... Wracałem w ulewę i jakoś liczyłem na cud. Mam w nadkolu stożek. W 8 sek słychać puknięcie - albo coś strzeliło w silniku? Silnik zgasł. Przy próbie odpalenia cisza. Ale podświetlenie deski, awaryjne i światła zewnętrzne działały. W trakcie holowania jakby akumulator tracił moc bo wszystko mrugało, światła...
witam mam taki problem z moja honda. Ostatnio jak wracalem z pracy jechalem autem jakies 5 min. Przejechalem moze kilometr i auto nagle mi zgaslo. Myslalem ze moze to wina tego ze mialem za malo benzyny wiec odpalilem auto na popych i dojechalem do stacji. Zalalem benzyne do baku ale i to nie pomoglo. Nie moglem odpalic auta. Probowalem przez 30 min-...
Odetnij pompę paliwa przewód żółty z zielonym.W wersji amerykańskiej żółty z czrnym. Od strony kierowcy w okolicach słupka lub w progu.Pqzdrawiam.
Mam problem z autem przy wiekszych obrotach i przy nagrzanym silniku słychac trzeszczenie zaworów co to moze byc
Zrobiłem zwarcie przy stacyjce, teraz auto nie odpala i nie zapala się kontrolka od czeku a od imobilaizera też się nie pali ani nie miga, proszę o pomoc.
Dzień dobry, Dziś rano chcąc wyruszyć autem (Honda Civic,1.4, 98r,sedan,gaz) do pracy poczułem się jak król polskiej wsi z dziurawym wydechem, lub jak w bolidzie F1. Nie wiem czym jest to spowodowane. Auto odpaliło normalnie, dopiero chcąc wyruszyć zaczęło warczeć, stojąc w miejscu chodzi cicho, dopiero po dodaniu gazu słychać nagły warkot. Znalazłem...
W takim razie oddaj motor do specjalisty. Dodam że nieoryginalne moduły zapłonowe powodują, że motorem nie da się jeździć. Konieczne jest sprawdzenie kąta wyprzedzenia zapłonu lampą stroboskopową. Dane serwisowe: 19° ±1,5° / 3000 RPM 11,5° ±3,5°/ 9000 RPM Kopcenie może być spowodowane mieszanką zbyt bogatą w olej (źle wykonana mieszanka lub...
Witam, Mam problem z pompą spalinową Honda WX10, która gaśnie po kilku sekundach pracy. Kiedy pompa włączona jest "na sucho" to nie ma żadnego problemu, natomiast kiedy wkładam końcówkę węża do wody, pompa działa przez ok 10-15 sekund pompując wodę, po czym wyraźnie zwalnia obroty i w końcu gaśnie. Wcześniej działała bez zarzutów. Sprawdzałem filtr...
Czołem Panowie. Mam problem ze swoją praelcią i podejrzewam że to cos z elektryką. W piątek podjechałem normalnie pod dom na benzynie. Dziś wsiadam, przekręcam kluczyk i miele i miele rozrusznikiem i nic. Mam instalację gazową, elektronika wymieniana jakieś 4mce temu bo zaczęła się sypać. Więc tak, przełączyłem na benzynę, p mieliłem z 15-20 sekund,...
Witam, moja honda przy jeździe powyżej 120km/h i czasie jazdy dłuższej niż 15min zaczyna się grzać i wylewa się płyn ze zbiorniczka wyrównawczego, rozumiem że obroty silnika są spore ale nie powinien się grzać, chłodnica jest malutka w tych autach ale chyba została zaprojektowana tak aby dała radę wychłodzić silnik, nie wiem już czego może być to wina,...
..nie chce Ci nic wmawiać i nie posądzam Ciebie o kłamstwo tylko chce Ci pomóc ale Ty nie dajesz konkretnych odpowiedzi na zadane pytania..skoro jestes pewien że to nie zawory ani nie sprawa zapłonu to nie pozostaje nic innego jak remont motoru..a czy to sprawa dołu czy góry to już chyba mało ważne..przepraszam że Cie uraziłem ale lubie mieć wszystko...
Mam do benzyny.
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
Zrobiłem Ci jeszcze symulacje zapłonu za dzielnikiem n/10 jest przerzutnik typu D Brakuje tylko wcięcia na zębach wieńca, aby sterownik wiedział gdzie jest zwrot zewnętrzny (gmp). Przeczytaj sobie tego linka tu jest dobrze wyjaśnione jak to działa http://obrazki.elektroda.pl/8780396700_1... Jeśli włączyłbyś teraz obrotomierz do niebieskiej...
Silnik gdy jest zimny pracuje na ssaniu. To fakt oczywisty. Za dobór odpowiedniego składu mieszanki i wyprzedzenia/opóźnienia zapłonu odpowiada komputer, który pozyskuje informacje z czujników a w szczególności sondy (sond) LAMBDA. Możliwe, że "gazownik" podczas instalacji przypadkowo ją uszkodził, czego efektem może być właśnie taki rezultat. Jednak...
Z modułu "prąd" nie wyjdzie na cewkę, jeśli nie będzie miał sygnału z impulsatora/ czujnika wału. Zacznij od sprawdzenia tego elementu, instalacji łączącej jego z modułem.
to pewnie bedzie dioda
Chodzi mi o to jak mogę ustawić zapłon???
Chcę zamontować blokadę zapłonu w Hondzie CR-V 2007r. 2.2D. Mam moduł blokady już podłączony natomiast potrzebował bym podpowiedzi w kwestii obwodu do odcięcia uniemożliwiającego zapłon i przy okazji nie powodującego błędów. Fajnie było by gdyby ten obwód był już wewnątrz kabiny, a nie pod maską. Sprawdziłem już czujnik uderzeniowy - wpięcie w jego...
Pomógł mi yt 😉
Wygląda na to że przyspieszacz zapłonu nie działa.
Wuż wszystko wiem popsuty był moduł zapłonowy.
Witam Wentylator masz kolego podłączony dobrze w tych autach tak jest Ja mam mazde i jest tak samo
Włącznik ma być rozwarty. Zwarty=gaszenie. Na przerywaczu ustaw ok 0,5mm przerwy na max wzniosu krzywki. Pewnie jeszcze kąt wyprzedzenia zapłonu trzeba ustawić ale może zagada bez tego. Będzie dobrze jak się pojawi iskra.
Zapewne ginie plus po wyłączeniu stacyjki. Na żółtym przewodzie wymagane jest +12V do podtrzymania pamięci niezależnie od położenia kluczyka. Pozdrawiam
Kombinujesz z tym zapłonem, a się nie znasz. Moduł zapłonowy ze schematu jest wyposażony w podwajacz napięcia z ogranicznikiem napięcia, nie rozumiem tylko sensu stosowania tranzystorowego układu sterującego. Podwajacz napięcia był stosowany w module zapłonowym Honda NS1/NSR75, ale tam zastosowano zupełnie inny alternator, ze statorem typu gwiazda i...
Kolego jak nie kręci rozrusznik to samochód nie odpala. Musisz sprawdzić czy wszystkie bezpieczniki sprawne i kostka stacyjki razem z przewodami idącymi do rozrusznika.
honda zapłonu wypadanie zapłonu honda honda moduł zapłonu
wzmacniacz 2x30w awaria lodówka electrolux impulsator bramy
generator funkcyjny generator funkcyjny
Kasowanie błędów BMW X5 E70: Piny 4 i 13 OBD Volvo Airbag Sensor Module Pinout Guide