Witam. Mam pytanie, jakie rozwiązanie. Mam ten sam problem.
1. Proponuję odpalić zimny silnik i jak tylko wskazówka lekko wstanie z COLD pomacać górny przewód chłodnicy. Ciepły? Termostat do wymiany b 2. Pasek napędu osprzętu (bo klinowy to na dzielni jest chyba tylko w moim UAZie) proponowałbym zaopatrzyć się w nowy pasek i napinacz. Skoro piszczał jakiś czas to ja bym nie ryzykował jego dlaczego używania i...
A nie da się założyć na zderzak? estetycznie to nie wygląda, ale praktycznie. Jak możesz to wymontować termostat i zobaczyć. Zimny powinien być zamknięty. Kiedy zalejesz go wrzątkiem to się otwiera. Jak go wymontujesz, a będzie otwarty to znaczy że silnik ciągle jest chłodzony i się nie dogrzewa.
tylko że reduktor jak ma twarde membrany to z reguły zimny silnik ma problem bo go zalewa gazem, wtedy śmierdzi nieprzepalonym gazem z tyłu. W miarę rozgrzewania membrany robią się elastyczne i silnik zaczyna chodzić poprawnie... a tu problem jest odwrotny, a może tłoczek w elektrozaworze sie blokuje i wtedy ma mało gazu i szarpie.
Silnik gdy jest zimny pracuje na ssaniu. To fakt oczywisty. Za dobór odpowiedniego składu mieszanki i wyprzedzenia/opóźnienia zapłonu odpowiada komputer, który pozyskuje informacje z czujników a w szczególności sondy (sond) LAMBDA. Możliwe, że "gazownik" podczas instalacji przypadkowo ją uszkodził, czego efektem może być właśnie taki rezultat. Jednak...
Ale ja ten silnik wygrzałem w piątek u siebie na placu i wszystko było ok, termostat się otworzył, chłodnica cała gorąca i włączył się wentylator. Ale jak auto się przegrzewa na autostradzie i jest zimny przewód dolny chłodnicy, to wentylator się nie włącza. Czy tam są 2 czujniki ? Jeden wskaźnik a drugi do komputera ?
podobno mineralny w hondzie to zabojstwo silnika i tylko syntetyk,
Zyziek - dzięki za pomiary ;) bidguma - błąd ustawienia licznika może być 10km/h, należy samemu zmierzyć obwód koła, kiedyś mój kumpel jechał 12km/h i kłócił sie że ponad 20km/h jedzie ,hehehe ;) Wini - ciężkie pytania zadajesz ;) Może masz bardzo dobry słuch bo ja nigdy nie słyszałem odgłosu iskrzenia w silniku. Świeca regenerowana? Może to cos właśnie...
Witam serdecznie, Posiadam samochód Honda CRV 97-01 2.0 147 km. benzyna. Ostatnio wymieniałem uszczelkę pokrywy zaworów więc musiałem zdemontować przewody wysokiego napięcia (jeden z przewodów ciężko było zdjąć) po założeniu pokrywy i podłączeniu przewodów pojawił się problem, silnik kiedy jest zimny odpala bez problemu, na rozgrzanym jest bardzo duży...
Dopiero po wymianie na nowy chiński jest ok tzn. nie falują obroty i są niskie obroty oraz wysokie. Ale jest jeden problem. Nie odpala na ssaniu. Na zimny silniku dopiero za 12 razem pociągnięcia linki i tak w kółko. Co z tym fantem zrobić ?
Witam Zainteresuj się układem zapłonowym bo być może tu jest problem. Jak zbudowany jest ten układ? Na tą chwilę pozostaw do wystygnięcia i zobacz czy zimny silnik znowu będzie pracował ok przez pół godziny. Pozdrawiam
Cześć, mam pytanie dotyczące Hondy Civic 6 Hatchback 1.4 1999r. Silnik seria, kolektor ssący od 1.6, wtryski i listwa od 1.4, zimny dolot. Przy przyspieszaniu wszystko ok, ale jak jedzie się przy 1500 obrotów, zaczyna szarpać. Wystarczy dodać gazu i jest ok, na luzie jak się dodaje, tak też jest. Nie trzyma równej pracy silnik.
witam Mam kosiarkę z napędem Honda i mam następujący problem, jak silnik jest zimny to odpali, i zaczynam pracować lub silnik pochodzi 20-30 sek i zaczyna słabnąć - następnie gaśnie. Przy ponownej próbie odpalenia silnik "zieje" ogniem z tłumika i albo odpali na chwilę i bardzo nierówno chodzi albo w ogóle nie ma mowy o odpaleniu. Proszę o radę co to...
Zregenerowałem parownik (wymiana zestawu naprawczego - gumy, oringi) i gaz zaczął działać poprawnie. Problemem była sparciała membrana, która już była nieszczelna, przez co gaz przedostawał się do części podciśnieniowego sterowania parownika i wężykiem syczał sobie do kolektora ssącego co powodowało "zagazowywanie" silnika na wolnych obrotach Jeśli...
Witam kupiłem silnik hondy gx270 i mam problem. Silnik jak jest zimny odpala bardzo dobrze ale po 30 minutach zaczyna gasnąć po czym próbuje go odpalić i nie chce. Ciężko tez chodzi szarpak jak silnik jest ciepły. Po ostygnięciu wszytko jest dobrze. Co może być w nim nie tak?
Żadne z nich. Sprawa rozwiązana. Paliwo nie było tankowane inne, więc nie. Pogięte piny nie. Wtyczki wchodzą lekko, bez oporu równo, piny sprawdzone. Zapchany wydech i dolot...niby czym. Przed 30 minutami chodził i nagle się zapchał? Przestawiony rozrząd? Sorki, ale w tych silnikach problemy z rozrządami nie występują. Brak sprężania to już kuriozum...
No i lipa. Wymieniłem czujnik wału korbowego i czujnik na wałku rozrządu . Niestety silnik dalej odmawia posłuszeństwa . Jak zimny to pali i pracuje dobrze a jak się tylko dogrzeje to gaśnie . Odpala ponownie , ale zaraz gaśnie . Pozostaje chyba , tylko podjechac do serwisu aby podłączyli pod kompa i zdiagnozowali .
Siema! A mieszanka jest ok, zimny ciepły silnik jakaś różnica, lewego powietrza nie dostaje? Wężyk powinien iść do cylindra, jak tłok idzie w dół to generuje podciśnienie. Tam gdzieś na wężyku powinien być zawór zwrotny, który działa jak dioda czyli puszcza powietrze tylko w jedną stronę czyli do cylindra. Sprawdź ten zaworek dmuchając w niego to pewnie...
A nie wiesz co z adaptacją, trzeba robic czy nie trzeba? Przepustnica na linke Dodano po 4 Dodam, że na ciepłym silniku chodzi w miarę tylko trochę obroty faluja a jak odpala rano i zimny silnik to chwilę pochodzi na ssaniu ok, a zaraz lecą obroty w dół i gaśnie całkiem. Tak jakby się zalewal a brakowało mu powietrza
Witam. Silnik Honda GX160 SX4 nowy - ciężko odpala jak jest zimny, 30-40 szarpnięć. Po odpaleniu i zagrzaniu się pali od jednego szarpnięcia. Olej jest, świeca podmieniona - to samo, jak zimny odpalenie graniczy z cudem. Zaznaczam, że silnik mówią sztuka.
Mam podobną kosiarkę (Combi 48S), również mam problemy z odpalaniem na ciepłym silniku. Zimny start (po podlaniu pompką) jest poprawny. Gdy zgaszę silnik w celu opróżnienia kosza, ciężko zapala (trzeba szarpnąć z 5 razy, albo trochę podlać). Kosiarka była w serwisie - wszystko OK. Regularnie zmieniam olej i świece - bez poprawy. Może zna ktoś rozwiązanie...
Witam, posiadam Honde Civic 1.4 z 2003 roku. Ostatnio rozrusznik ulegl uszkodzeniu, przestal wogole reagowac na proby uruchomienia silnika, wg. mechanika nalezalo go wymienic (u mnie sie tego nie gegeneruje) co odbylo sie okolo pol roku temu. Po wymianie wszystko dziala z pewnymi ale: - gdzy samochod jest zimny (np. stoi cala noc na mrozie), czesto...
Parametry skrzyń biegów są obecnie tak dobrane, że rozsprzęglanie następuje jedynie, gdy zimny silnik ma podwyższone obroty. Podczas wolnych obrotów na poziomie 600-700 straty mocy są naprawdę znikome. Głównie chodzi o to, aby jedynka była cały czas zasprzęglona i nie dochodziło hamowania turbiny i oleju przez włączenie biegu. Ciekawostka, jeśli jest...
Sprawdż czujniki temperatury na silniku i sprawdż elementy sterujące pracą układu paliwowego. U mnie w VW passat ,,fachowcy" rok czasu walczyli, wymienili w efekcie parownik, sterownik, przepływomierz, filtry ,pompę paliwa, czytanie błedów i diabli wiedżą co jeszcze . Wiele wizyt mojej Żony w warsztatach pseudo mechanikerów. Sprawdziłem elementy mające...
Wymień czujnik temperatury silnika , tak samo miałem w 106-ce,po wymianie czujnika auto chodzi do dzisiaj normalnie. Przy zepsutym czujniku sterownik widzi zimny silnik więc wali paliwo tak jak na saniu ,zalewa wtedy układ sący na gorącym silniku.
Polecam raczej oryginalny płyn toyota. Też jakiś czas temu zastanawiałem się nad tym co wlać do mojej toyoty i ostatecznie (po przeczytaniu ogromu informacji z różnych for) zapałem oryginalny. Powód mojej decyzji był taki że toyota i honda mają wymagania co do składu płynu (ale niestety nie pamiętam dokładnie szczegółów) i jedynie oryginalny spełnia...
Witam wszystkich czytających. Rozczarowany moimi doświadczeniami z inwerterowym agregatem prądotwórczym STANLEY SIG 3050 (opisanymi w innym wątku) – postanowiłem poszukać sobie czegoś lepszego do moich zastosowań. Moje założenia są takie. Moc ciągła - co najmniej 2kW. Waga do 35 kg – czyli przy tej mocy wyłącznie urządzenie inwerterowe....
Tak może być, ale weź im to udowodnij... Auto było u nich ponad dwa tygodnie (naprawa lakiernicza z ubezpieczenia), w tym czasie zadzwoniłem, żeby zrobili regulację zaworów. Może tak być, że odpalili, wstawili auto do warsztatu i wzięli się za regulację, a wiem że silnik musi być całkowicie zimny do tej operacji. Podjadę do ASO w sobotę i dam znać jak...
zimny silnik, pełne ssanie - nie odpala zimny silnik, ssanie na 50% - odpala ciepły silnik brak ssania - odpala
witam wszystkich na forum jestem posiadaczka hondy civic 1.7 diesel 2003 , problem w moim aucie polega na tym ze po dojsciu do prawidlowej temperatury silnika brak jest mocy, nie ma reakcji pedala gazu, nawet jesli wciskam do oporu, musze w takiej chwili zmieniac bieg na 2 to jakos potrzesie i potoczy sie do przodu( bo jazda bym tego nie nazwala). Najlepszym...
Jeszcze jedna sprawa. Silnik jest zimny to chodzi dobrze a jak się rozgrzeje to zaczyna chodzić niestabilnie i brać olej. Zawory ustawione są prawidłowo, może to jest pompa oleju, gdzie ona się znajduje? Drugie pytanie Czy pod kołem zamachowym są tylko cewki od ładowania, czy jest jeszcze kondensator? Pozdrawiam
Głównie chodzi mi o zasilanie. Silnik jak jest zimny gaśnie na początku.
No nie, ale zimny silnik jednak trudniej uruchomić :P
Witam, Od dłuższego czasu mam problem z moją hondą D14Z3. Zimny silnik zazwyczaj startuje dopiero przy trzecim zakręceniu rozrusznikiem, przy zagrzanym silniku startuje za pierwszym razem. Oprócz tego w mojej hondzie silnik pracuje nierówno, obroty falują spadając do tak niskich, że silnik prawie gaśnie. Troszkę lepiej z obrotami jest na rozgrzanym...
Witam, u mnie również chodzi na ssaniu, ale tylko jak jest zimny silnik, później się nagrzewa i obroty spadają do normalnego stanu, a spalanie mam również wysokie, tylko że u mnie jest przelot zrobiony i stożek więc raczej przez to jest wysokie spalanie, a u Ciebie jak nie ma a dużo Ci spala to możesz spróbować na początku wymienić filtr powietrza oraz...
Jak jest wysoki stan paliwa to chodzi normalnie cały czas dopiero gdy stan paliwa spadnie poniżej 1/4 to zaczyna szarpać itd. Problem jest z samym rozruchem jak silnik jest zimny i długo stoi to ma problem z odpaleniem długo kręci zanim zaskoczy. Zaczęło się to dopiero po wymianie filtra na nowy na starym odpalała idealnie
Nie powinno się uruchamiać zimnego silnika na lpg. To chyba normalne że zimny gasnie... reduktor jest za zimny >Włączenie na gaz możliwe jest dopiero gdy silnik zacznie nabierać temperatury. i właśnie tak powinno być
na początku doradzam zaprogramować wolne obroty po odłączeniu aku odpala się zimny silnik bez obciążeń i czeka do załączenia wiatraka chłodnicy potem jedzie się po kolei na każdym biegu i coś tam coś (ja sobie jazde odpuszczałem i wystarczało )
Witam. Ja miałem taki sam objaw, okazało się że regulacja zaworów pomogła. To się dzieje tak dlatego, że jak silnik jest zimny to metal jest w normalnym rozmiarze, a jak się podgrzeje to się rozszerza nieznacznie, ale zawory się nie domykają i przez to nie zapala. Jak ostygnie, to znowu metal wraca do normalnych rozmiarów i zawory się domykają -> zapala....
Problem tkwił w alarmie który był rozłączony ale nie do końca ktoś zostawił mostek na pompę na którym był słaby styk czy zimny lut i silnik gasł. Zamykam temat.
Witajcie. Męczę się od 3 lat z jednym problemem, mianowicie gdy odpalam samochód na zimnym silniku, przez jakąś chwilę szarpie mi lekko samochodem. Szczególnie wtedy, gdy puszczam pedał gazu. Z wciśniętym tego nie zauważyłem, gdzieś po 2 minutach auto chodzi prawidłowo, chyba że znów postoi z kilka godzin. Wymieniłem już: - uszczelkę pod głowicą z planowaniem...
witam Hondzia ma problem-czy silnik zimny czy ciepły, to nie chce zapalić. Psikam trochę 'plakiem' i odpala i jeżdzi normalnie. Nie kopci,przyspiesza, nie ma błędów . Dziś po odpaleniu z plaka wyskoczył check engine ale odpaliła i jeżdzi. Co zauważyłem, to słabszy akumulator, wolniej kręci,ale to może w wyniku cięższego odpalania. Czy ktoś może mi polecic...
Witam. Odebrałem dziś samochód od mechanika z postawienia diagnozy, co do szarpania silnika na zimnym, tuż po porannym odpaleniu. Diagnoza: Do temperatury optymalnej tj. +10 minut jazdy występuje za niskie obliczanie dawki paliwa co powoduje STFT na poziomie +12, +16 %. Na zimno przed uruchomieniem, temperatura silnika i temperatura powietrza zasysanego...
Witam. nie wiem czy w swojej hondzie masz taki termostat ktory przełacza zasysysajace powietrze do silnika (tzn,ciepłe zimne)jak jest to moze jest zaciety i jak silnik jest zimny wszystko jest ok bo ciagnie zimne jak sie na grzeje to cignie cieple i gasnie.Lpg jest czułe na zmiane długosci czy przepustowosci tych urzadzen.
luzy zaworowe sa ok . Gdyby byly za male mialbym problem przy zimnym silniku a nie przy mocno , podkreslam mocno nagrzanym !! Jest dokladnie na odwrot. Zimny silnik - grzybki krotkie - zawory szczelne. Cieply silnik - grzybki sie wydluzaja - zawory nie domkniete.
witam honda civic na gazie po zapalenu na bezynie gdy silnik jest zimny obroty sa ok 2000 obr/m po nagrzanu obroty spadaja do 1000 poczym spowrotem rosna do 2000 i tak w kolo rosna i spadaja na gazie wogule nie chodzi obr 1000 i spadaja az silnik zgasnie mam takie pytanie w czym moze byc problem honda civic 1996r silnik 1.4 16v
Dzięki manta za odpowiedź, silnik włożyłem do beczki, popracował trochę i wygląda, ze jest to zabrudzenie z przepalonego oleju, świeca jest trochę zakopcona, według instrukcji są dwa ustawienia gaźnika ‘Emission 1 3/4 obr’ i ‘Non-emision 2 3/8 obr’ ustawione było na 1 ¾ odkręciłem do drugiego ustawienia, nadal dymił na ssaniu,...
Witam posiadam Hondę jak w temacie silnik D15B7(1.5 wtrysk wielopunktowy, brak vtec) Auto przejechało oryginalnie 215tysięcy kilometrów, serwis na bierząco, silnik odpala bez problemu, po najwyżej 3 obrotach wału, spalanie oleju 1-2l/10000km. Problem jednak polega na tym, że auto w mieście (Wrocław) pali ok 11 litrów na 100km, czyli conajmniej o dwa...
witam posiadam od niedawna honde accord v 1997r 2,2 16v coupe w gazie, i problem polega na tym że jak silnik zimny i auto normalnie odpala lecz falują obroty (prawie od zera gdzieś do 3 tys.) i wydaje mi się że to dopóki moim zdaniem nie wyłączy się ssanie (tzn trwa to parę minut) gdy się silnik trochę nagrzeje ale na gaz się jeszcze nie przełącza....
witam mam taki problem . Mam honde accord 2.0 16 94r. kiedy silnik jest zimny i pracuje na paliwie na wolnych obrotach tak jakby sie dusił jak mu dodam gazu tak powyzej 2000 obr. jest ok .Problem nie wystepuje kiedy silnik jest ciepły a takze kiedy pracuje na gazie . Dławi si8e kiedy pracuje na benzynie .Powiedzcie czego powinienem sie czepic
sprawdzalem po odpaleniu i powrot jest zimny ale jak temper. sie dzwignie do 1/4 to juz puszcza wode przez chlodnice i kolega mi gadal ze hondy tak mają w zimie skazowka nie dojdzie do polowy bo termos. otwiera przy 80C. Dodano po 1 sprawdzalem po odpaleniu i powrot jest zimny ale jak temper. sie dzwignie do 1/4 to juz puszcza wode przez chlodnice i...
mam poważny problem z sonda lambda w aucie honda hrv z 2000 roku mianowicie zaświeca sie kontrolka heck i czytając błędy komputerem kts520 wyrzuca błąd "0130 sonda lambda przed katalizatorem . napięcie" wymieniłem sondę na nowa uniwersalna i błąd ciągle sie wpisuje ale ciekawe jest to ze tylko wtedy gdy jest zimny silnik jak sie silnik zagrzeje troszkę...
Cześć wszystkim. Rzadko o coś pytam, ale właśnie ta pora nadeszła... ;) Pacjentem jest Honda Jazz rocznik 2005 1.2 I-DSI 78ps-8 świec i 8cewek zapłonowych. Otóż motorek słabo się zbiera z niskich obrotów. Słychać wyraźnie, że dźwięk wydechu się zmienia jakby jeden gar nie pracował i moment obrotowy jest wyraźnie w tym momencie słabszy. Nawet sobie przydzwania...
zimny silnik szarpać honda honda accord zimny silnik zimny silnik szarpie honda
odwrotnie molex wywołanie abonenta buderus awaria kotła
rover wymiana rozrusznika telewizor thomson
Bezpiecznik do elektryki lusterek w Chevrolet Potencjometr balansu nie działa we wzmacniaczu