Jak zakręcisz gaz to ewentualne nieszczelności nie będą miały wpływu na poranne uruchomienie silnika
Czujnik temperatury sprawdzić.
Silnik gdy jest zimny pracuje na ssaniu. To fakt oczywisty. Za dobór odpowiedniego składu mieszanki i wyprzedzenia/opóźnienia zapłonu odpowiada komputer, który pozyskuje informacje z czujników a w szczególności sondy (sond) LAMBDA. Możliwe, że "gazownik" podczas instalacji przypadkowo ją uszkodził, czego efektem może być właśnie taki rezultat. Jednak...
Czy w tym silniku nie powinno się regulować luzów zaworowych?
Moim zdaniem nie jest to hałas od alternatora. Może on pochodzić od łożysk rolek, napinacza paska rozrządu, pompy wodnej lub pompy wspomagania (jeśli auto posiada).
Rok 2004 wersja na gaźniku :D Honda jest "słaba" na zimnym i ciepłym silniku.
0,2 in 0,25 ex na zimnym.
Teraz czas na wydatki. Oprogramowanie do obsługi ECU gazu, fejs do połączenia się z komputerem, kurs z zakresu działania instalacji sekwencyjnej (tak Kolega napisał, że to sekwencja). Kurs najlepiej we Włoszech bo to Tartarini albo duży ukłon w stronę Pana od gazu w okolicy albo daleko w Polskę trzeba jechać. Przy dużym szczęściu jeśli reduktor ma regulację...
Sprawdzę to
Silnik zużyty, słaba kompresja.
Nie napisałeś czy posiadasz czy problem jest na LPG cz benzynie, czy na rozgrzanym silniku czy na zimnym. U mnie w VW Golf 3 tak samo się dzieje jak na zimnym silniku, na LPG przejadę krótki dystans i nim silnik się zagrzeje ja go wyłączę to jest problem z ponownym odpaleniem. U mnie wygląda na to jakby zalewał się gazem. Problemu nie ma na ciepłym...
Jestem właścicielem hondy z tym samym silnikiem. ad. 1- Z obrotami na zimnym tak ma być, świadczy to że system podwyższania obrotów na zimnym silniku działa prawidłowo. Co do reszty,skoro te nędzne osiągi w twoim samochodzie oraz zużycie paliwa 6,5 l na 100 km przy spokojnej jeżdzie ci nie odpowiada to niestety musisz poszukać samochodu z większym silnikiem.
Witam. Silnik Honda GX160 SX4 nowy - ciężko odpala jak jest zimny, 30-40 szarpnięć. Po odpaleniu i zagrzaniu się pali od jednego szarpnięcia. Olej jest, świeca podmieniona - to samo, jak zimny odpalenie graniczy z cudem. Zaznaczam, że silnik mówią sztuka.
OrzesheK'u wg instrukcji Loncin'a: SSĄCY: 0.10±0.02 mm (zimny) WYDECH: 0.15±0.02 mm (zimny)
Witam... Pacjent 2.2 dtci 2006r.. Kilka razy rozładowanie akumulatora... Po pierwszym razie wymiana regulatora napięcia.. Miesiąc spokoju.. Następnie padł całkowicie alternator.. Po wymianie (sprawdzony na stole - sprawny) po miesiącu znów rozładowany aku.. Mechanik podczas sprawdzania doszedł do takiego wniosku... Wszystko jest dobrze do momentu kiedy...
podobno mineralny w hondzie to zabojstwo silnika i tylko syntetyk,
Witam. Mam pytanie, jakie rozwiązanie. Mam ten sam problem.
Witam kupiłem silnik hondy gx270 i mam problem. Silnik jak jest zimny odpala bardzo dobrze ale po 30 minutach zaczyna gasnąć po czym próbuje go odpalić i nie chce. Ciężko tez chodzi szarpak jak silnik jest ciepły. Po ostygnięciu wszytko jest dobrze. Co może być w nim nie tak?
Witam, mam problem z zaworami w Hondzie HRV silnik 1.6 z 1999 roku, chciałbym zapytać czy ktoś z was regulował zawory bądź wie jaki ma być luz zaworowy? Na zimnym silniku ! ! ! ! ! wlot O.21 do 0,25 wylot od 0,25 do 0,29 youtu.be/JBvDy8FIrZY
Poszukaj w okolicy speców od Hondy, warsztatów tuningujacych te samochody itp. Chłopaki mają rozpykane wszystkie bolączki tych silników i potrafią je wyeliminować na poziomie programowania a nie diagnozy "proszę wymienić sterownik silnika" itp. Te silniki wymagają bardzo precyzyjnych ustawień, być może wszystko jest z nim w porządku, ktoś tylko niedbale...
Honda przed odpadłem ma luz zaworowy 0,12 po odpalaniu i po rozgrzaniu Honda ma 0,04 a po postoju do zimnego silnika ma 0,06 co ją boli chodzi o zawory ssące
A nie da się założyć na zderzak? estetycznie to nie wygląda, ale praktycznie. Jak możesz to wymontować termostat i zobaczyć. Zimny powinien być zamknięty. Kiedy zalejesz go wrzątkiem to się otwiera. Jak go wymontujesz, a będzie otwarty to znaczy że silnik ciągle jest chłodzony i się nie dogrzewa.
Witam, jestem tu nowy, ale mam taki sam problem jak kolega, jak ujadę 200-500m, wciskam sprzęgło, a obroty w Hondzie spadają do minimum i często gaśnie. Przeczyściłem silniczek krokowy (IACV), wymieniłem świece, kable i nic a nawet pogorszyło się z czasem bardziej. Auto Honda CRV, 2000r 150KM, proszę o odpowiedź co może być przyczyną, dodam, że mam...
Mam Honde bali SJ50, gdy jest zimna jest ja naprawdę trudno zapalić. Za pierwszym razem kopne z 2 razy, zapali, pochodzi z 10 sec i zgaśnie. Gdy próbuje od razu zapalić łapie, ale nie zapala, odczekam 1 min znowu zapali pochodzi z 5 sec i zgaśnie i tak wkoło dopóki się nie rozgrzeje. Dodam ze gdy jest ciepła pali na dotyk, ale zapalić ja na zimnym silniku...
Głównie chodzi mi o zasilanie. Silnik jak jest zimny gaśnie na początku.
Mianowicie moja honda ciężko pali na zimnym silniku jak już pochodzi pali bez problemu dodam tylko jeszcze że świece grzeją może miał ktoś taki problem? ?
Nie powinno się uruchamiać zimnego silnika na lpg. To chyba normalne że zimny gasnie... reduktor jest za zimny >Włączenie na gaz możliwe jest dopiero gdy silnik zacznie nabierać temperatury. i właśnie tak powinno być
No nie, ale zimny silnik jednak trudniej uruchomić :P
Odpalasz na ssaniu?
Masz sprawdzić ciśnienie w chwili kręcenia rozrusznikiem. Dodatkowo podgląd obrotów silnika w trakcie rozruchu.
ustawiłem że na benzynie chodził dobrze, ale jak pojechałem na regulacje gazu to gość zaczał też kręcić tą śrubą na gaźniku i mówił ze na gazie ustawi lecz znów rozreguluje sie na benzynie i może nie chodzić i tak się stało . Ale usterka dalej nie ustąpiła i gdy silnik zimny (na gazie) to dalej gaśnie ;/
zimny silnik, pełne ssanie - nie odpala zimny silnik, ssanie na 50% - odpala ciepły silnik brak ssania - odpala
Ja bym się zainteresował czystością odmy , przepustnicy i tego co wokół niej jest,tzn. krokowiec , map sensor. Dodano po 2 Sprawdż w jakim stanie masz przewody wysokiego napięcia.
Nie jestem pewien jaki masz model Hondy, bo było sporo wersji i trochę zmian. Niektóre Hondy stosowały specjalny akumulator i złącze plastikowe z dwoma konektorami do niego. W jednym egzemplarzu miałem instalację zalaną elektrolitem z akumulatora, a obok niego był właśnie moduł CDI. Dziwne rzeczy się robiły przez to zalanie. Niektóre Hondy miały specyficzne...
Witam Zainteresuj się układem zapłonowym bo być może tu jest problem. Jak zbudowany jest ten układ? Na tą chwilę pozostaw do wystygnięcia i zobacz czy zimny silnik znowu będzie pracował ok przez pół godziny. Pozdrawiam
Silniczek krokowy.
Dopiero po wymianie na nowy chiński jest ok tzn. nie falują obroty i są niskie obroty oraz wysokie. Ale jest jeden problem. Nie odpala na ssaniu. Na zimny silniku dopiero za 12 razem pociągnięcia linki i tak w kółko. Co z tym fantem zrobić ?
jezdżąc na takich krótkich [2,5 km] odcinkach nigdy nie ośiągniesz spalania poniżej 10 L . W samochodach wyposażonych w komputer podróży,przez pierwsze 2 km [zimny silnik] , wskazania zużycia paliwa wynoszą około 12- 14 L. Sprawź zużycie paliwa po dłuższej trasie,napewno będźie dobże.
Witam, Od dłuższego czasu mam problem z moją hondą D14Z3. Zimny silnik zazwyczaj startuje dopiero przy trzecim zakręceniu rozrusznikiem, przy zagrzanym silniku startuje za pierwszym razem. Oprócz tego w mojej hondzie silnik pracuje nierówno, obroty falują spadając do tak niskich, że silnik prawie gaśnie. Troszkę lepiej z obrotami jest na rozgrzanym...
Mam taką Hondke od 11lat :D .Zapłon ma CDI więc sam akumulator nie ma żadnego wpływu na jakość iskry.Nie wiem po co kombinujesz z jakimiś "cudacznymi" akumulatorami skoro bez problemu można kupić dedykowaną m.in. do tego modelu np.Yuase za sto pare złotych...oprócz pojemności ważny jest również prąd rozruchowy. Zacznij od rozkręcenia gaźników,sprawdzenia...
Witam Mam problemy z zimnym silnikiem, mianowicie na dwojce i trojce szarpie samochodem, po puszczeniu gazu i ponownym dodaniu szarpanie ustepuje i dalej jedzie normalnie. Doszedlem do wniosku ze winna tego moze byc przepustnica. Po wymyciu i dokladnym wyczyszczeniu problem ustapil po ok dwoch tygodniach wrocil. Postanowilem wymienic cala przepustnice...
kolego ja mam akurat aparat z jedną kostką. wszystko już było suszone itd. a chall jak by padł to by iskry wogóle nie było, więc napewno nie to. Mam podejrzenia co do cewki, oporności niby sie zgadzają ale po podaniu napięcia nie ma swojej sprawności i iskra jest ale za słaba i pod wpływem wtrysku paliwa oraz ciśnienia ginie.
Witam, Chciałem spytać czy wymiana oleju pomogła czy też było coś innego?
A co znaczy żeby podmienic Podmienić na inny sprawny, pożyczony, kupiony używany lub nowy (z możliwością zwrotu). Sprawdzenie domowymi sposobami: https://www.youtube.com/watch?v=W_OBB30q... Oczywiście sprawdzić musisz zarówno na zimnym jak i na rozgrzanym silniku. https://obrazki.elektroda.pl/7222793100_...
witam Mam kosiarkę z napędem Honda i mam następujący problem, jak silnik jest zimny to odpali, i zaczynam pracować lub silnik pochodzi 20-30 sek i zaczyna słabnąć - następnie gaśnie. Przy ponownej próbie odpalenia silnik "zieje" ogniem z tłumika i albo odpali na chwilę i bardzo nierówno chodzi albo w ogóle nie ma mowy o odpaleniu. Proszę o radę co to...
i jak zakończyła się ta historia? Świece do wymiany?
Witam, od około roku mam problem z Honda Civic jak wyżej (przebieg 280 tys). Jest to model z dwoma gaźnikami, ozn. silnika D14A1. Przy temperaturach około zera stopni i poniżej występują trudności z uruchomieniem silnika. Jak już uda się go uruchomić, to pracuje jakby na 2-3 cylindrach, mocno kopci (w sumie to zawsze kopcił na ssaniu). Przy próbie przyśpieszania...
Witam. Jaka może być przyczyna wysokich obrotów silnika na starcie? Gdy odpalam silnik to dostaje 3000-4000, a gdy silnik się nagrzeje to mam 800-900. Możecie mi jakoś doradzić? Dodano po 2 mechanik mi powiedział, że to gaźnik a ja nie wiem gdzie to regulowac bo on nie podjoł się pracy:/ proszę pomóżcie!
tylko że reduktor jak ma twarde membrany to z reguły zimny silnik ma problem bo go zalewa gazem, wtedy śmierdzi nieprzepalonym gazem z tyłu. W miarę rozgrzewania membrany robią się elastyczne i silnik zaczyna chodzić poprawnie... a tu problem jest odwrotny, a może tłoczek w elektrozaworze sie blokuje i wtedy ma mało gazu i szarpie.
Sprawdź ciśnienie w cylindrze na zimnym i rozgrzanym silniku.
zrobie jak mówisz
Wygląda mi to na zbyt późno cofający się bendiks. Miałem podobnie w nissanie note. Problem był tylko w zimne poranki po dłuższym postoju. Pomogło wyczyszczenie rozrusznika i złożenie na sucho. Gdy był lekko smarowany pomagało na pół roku.
A słychać klepanie- cykanie jak kręcisz albo po odpaleniu na zimnym?
Usuń zanieczyszczenia z gaźnika, udrożnij dysze, zamontuj poprawnie gaźnik, wlej świeżą mieszankę paliwa z olejem, sprawdź filtr powietrza i w drogę. Oczywiście silnik "zaskoczy" pod warunkiem, że jest sprawny tj. że ma on właściwą kompresję. O badaniu sprawności ssania jest wiele informacji na forach internetowych. Moduł nie ma wpływu na poziom paliwa...
Witam. Proponuję sprawdzić opór zbieraka impulsów na wale korbowym na zimnym i ciepłym silniku. Powinno być około 500 omów na zimno sprawdzone na takim silniku.
ale jak te luzy wyregulować???
Z próbuje kupić denso bo taka była i zobaczę
Cześć, mam pytanie dotyczące Hondy Civic 6 Hatchback 1.4 1999r. Silnik seria, kolektor ssący od 1.6, wtryski i listwa od 1.4, zimny dolot. Przy przyspieszaniu wszystko ok, ale jak jedzie się przy 1500 obrotów, zaczyna szarpać. Wystarczy dodać gazu i jest ok, na luzie jak się dodaje, tak też jest. Nie trzyma równej pracy silnik.
Przyczyną był zużyty automatyczny napinacz paska wielorowkowego od osprzętu. Jak konkretnie właśnie z tym problemem zajechałem do aso umówiony wcześniej i dwóch sie za to zabrało to po kilku godzinach znaleźli. Zamówiłem zamiennik, wymienili i już dobrych kilka miesięcy jest ok.
witam, gromleon sworzeń tłucze na zimnym potem jak silnik ma temp.pracy prawie jest niesłyszalny, to popierwsze , jak niechcesz go naprawiać to ostaw sobie na części i kup za 2 tys drugi i jeżdzisz, troszke juz sie brudzę w tych samochodach za niedługo bedzie 40 lat zawodowej pracy i nie spotkałem w samochodach kilkunasto letnich jak ktoś sprzedawał...
Według serwisówki dla tego modelu;szczelina pomiędzy modułem zapłonowym a kołem magnesowym,powinna mieścić się pomiędzy 0,2-0,6mm.
Czujnik temperatury może oszukuje. Wygląda jakby miał za ubogo paliwa przy zimnym silniku.
Tak, to standardowy chiński silnik 156FMI a'la Honda CG125. Jak regulować - szczypce + klucz, ew zdobyć/dorobić specjalny klucz zamiast szczypiec. Ssący/wydech: 0,05/0,07 mm. Regulacja na zimnym, na ciepło luzy się zwiększają .
Ssący 0,24-0,28 Wydechowy 0,28-0,32 Ustawiać na zimnym silniku
Czujnik położenia walka rozrządu wymień i problem zniknie... samochód będzie ruszał jak nowy. Męczyłem się 3 tygodnie z tym problemem, codziennie czytałem, sprawdzałem aż doszedłem do tego czujnika. Wymieniłem czujnik i Honda śmiga jak szalona. Dopiszę, że czujnik położenia wałka rozrządu pracuje na zimnym silniku przy stałych obrotach poprawnie, problem...
witam mam problem. nierówne obroty silnika honda civic 1.4i 97rok. jak jest zimny to ma równe obroty ,a jak złapie temperatury to zaczyna skakać w górę i w dół. jeśli ktoś by wiedział co to może być to był bym wdzięczny za pomoc.
To teraz powiedz co sprawdziłeś sam?
Witam, Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku. Zawsze da sie uruchomic, ale musze kilka razy "pokrecic kluczykiem" i obowiazkowo wspomoc go wcisnieciem pedalu gazu. Przy cieplym silniku jest duuuuzo lepiej, zapala za pierwszym razem, ale rowniez potrzebuje lekkiego dotkniecia pedalu gazu. Co moze byc powodem takiego stanu rzeczy? Z gory dziekuje...
Witam mam problem z agregatem prądotwórczym. A więc tak jak jest zimny to ciężko odpala pół godziny cągnięcia za linke nieraz dłużej na kluczyk to wcale nie odpala a jak już odpali to wtedy odpala na dotyk. Znowu trochę postoi i jest szrpanina. Jaka przyczyna tego szapania ? Cześć Odpowiem bo może komuś to pomoże. Często w agregatach (małych) występuje...
Od kilku dni mam problem z moją Hondą głównie na zimnym silniku. Przy zmianie biegów w momencie kiedy wciskam sprzęgło obroty gwałtownie rosną do około 3000. Zaraz po zmianie biegów samochód sam przyspiesza bez wciśnięcia gazu. Gdy silnik jest rozgrzany obroty już tak nie skaczą znacznie ale przy każdym naciśnięciu sprzęgła słychać rzężenie. Proszę...
Wymień czujnik temperatury silnika , tak samo miałem w 106-ce,po wymianie czujnika auto chodzi do dzisiaj normalnie. Przy zepsutym czujniku sterownik widzi zimny silnik więc wali paliwo tak jak na saniu ,zalewa wtedy układ sący na gorącym silniku.
opis czyszczenia IAC tzw. silniczka krokowego Honda Accord, w Concerto silniczek krokowy jest od strony ściany grodziowej silnika http://www.altech.com.pl/wbt/poradnik/cz... regulacja wolnych obrotów http://www.altech.com.pl/wbt/poradnik/re... po wykonanych czynnościach reset ECU i procedura nauki, zwróć uwagę, że regulację wolnych...
Silnik 2.2L (F22B2). Na zimno - zapala za każdym razem, ale po sekundzie gaśnie. Jak go pomęczyć z 10minut żeby się odrobinę podgrzał to naraz zaczyna chodzić normalnie, można cały dzień jeździć. A rano znów problem. Iskra jest cały czas, punkt zapłonu mierzony lampą stroboskopową w tym samym miejscu czy zimy czy ciepły (mniej więcej) Sygnały wał/wałek,...
Czujnik pod siedzeniem jest dlatego zamontowany aby wyłączyć silnik, gdy operator nie siedzi w traktorku, lub spadnie z siedzenia. Jego zadziałanie zawsze powinno skutkować wyłączeniem silnika i niemożnością jego uruchomienia. Inaczej jego montowanie mijało by się z celem. W pewnych modelach są nawet czujniki działające przy nacisku powyżej 50 kg, zabezpieczają...
Aaaaa,to tak :) No i diesel Hondy :)
zrobiłem samo diagnostykę i jedyne co udało mi sie uczynić to skasowanie błędu poduszek SRS...łącze diagnostyczne jest obok skrzynki bezpieczników na dwa piny zwarłem przewody i po skasowaniu błędu poduszek nic się nie dzieje na liczniku...zaznaczę iż kupiłem preparat do czyszczenia wtrysków do silników benzynowych przez około dwa dni było lepiej ale...
Problem tkwił w alarmie który był rozłączony ale nie do końca ktoś zostawił mostek na pompę na którym był słaby styk czy zimny lut i silnik gasł. Zamykam temat.
Witam! Niedawno kupilem to auto no i bylo bardzo malo w nim oleju w dodatku czarnego jak smola wiec go wmienilem. Nie wiedzialem jaki tam byl wczesniej wiec zaryzykowalem :D no i wlalem mobil1 5W-50 :) syntetyka... dopiero niedawno poczytalem na temat takich wymian:) auto wedlug licznika ma 107kkm. No i wlasciwie jest oki pojawil sie malutki wyciek...
sienka ,,, rozmawiałem z ludzmi co posiadaja hondy i powiedzieli mi ze ten typ tak ma ,,, i jak jest zimny to wyje....poczytaj głębiej na temat tego silnika... to jest ak seryjnie zrobione
Witam. Ja miałem taki sam objaw, okazało się że regulacja zaworów pomogła. To się dzieje tak dlatego, że jak silnik jest zimny to metal jest w normalnym rozmiarze, a jak się podgrzeje to się rozszerza nieznacznie, ale zawory się nie domykają i przez to nie zapala. Jak ostygnie, to znowu metal wraca do normalnych rozmiarów i zawory się domykają -> zapala....
Czy problem występuje na rozgrzanym silniku ? NA zimnym ok?
Na ciepłym czy na zimnym silniku tak się dzieje?
Miałem podobny problem w Civic VI. W zbiorniku płynu przybywało a silnik dostawał temperatury. "Fachowcy" proponowali wymianę chłodnicy ale nie dałem się naciągnąć ;). Trochę się nagłowiłem ale sam doszedłem do wniosku, że to uszczelka i po jej wymianie "jak ręką odjął". Myślę że w Civic VII chłodzenie jest podobne.. Zrób tak: 1. Na zimnym silniku sprawdź...
Przekaźnik silnika, szara lub brązowa obudowa, siedem nóżek, zimne luty do sprawdzenia.
luzy zaworowe sa ok . Gdyby byly za male mialbym problem przy zimnym silniku a nie przy mocno , podkreslam mocno nagrzanym !! Jest dokladnie na odwrot. Zimny silnik - grzybki krotkie - zawory szczelne. Cieply silnik - grzybki sie wydluzaja - zawory nie domkniete.
Dzięki za odpowiedź. To już jakiś trop. Pewnie trzeba będzie drugi kupić alternator, bo sam nie wymienię stojana. Dodam jeszcze, że na chwilę obecną, gdy jest mroźna pogoda, to ładowanie na zimnym silniku jest 14,4 - 14,5 V. Po przejechaniu paru km, silnik się rozgrzeje, to i ładowanie spada do 14 V.
Tak gaz montują tylko pachciarze. Rozumiem przysłonić 10%, ale 90? Pomiary robisz na zimnym silniku (33°C)
Witam serdecznie, Posiadam samochód Honda CRV 97-01 2.0 147 km. benzyna. Ostatnio wymieniałem uszczelkę pokrywy zaworów więc musiałem zdemontować przewody wysokiego napięcia (jeden z przewodów ciężko było zdjąć) po założeniu pokrywy i podłączeniu przewodów pojawił się problem, silnik kiedy jest zimny odpala bez problemu, na rozgrzanym jest bardzo duży...
Witam wszystkich mam honde civic z 93 roku o silniku 1300cm3 problem polega mianowicie na tym iz honda na zimnym silniku , podczas ssania dostaje duzo obrotow ale to nie jest głownym problemem chodzi mi glownie o to ze podczas ssania jak wrzuce bieg samochod sam dodaje sobie gazu , sam przyspiesza a jak sie go zatrzyma jeszcze dodaje troche obrotow...
Rozrząd idzie sprawdzić bez rozbebeszania silnika. Wystarczy sprawdzić czy w GMP suwu wydechu/ssania zawory są równo ( wydech będzie się zamykał a ssący otwierał). 2. Odma czy nie dmucha z niej spalinami. 3. Wydech czy drożny podobnie dolot. 4. Takie objawy często powoduje zacięte ssanie lub gaźnik wyregulowany na zimnym silniku. (Gaźnik regulujemy...
Witam, założyłem drugi silnik do swojej hondy cbx 550 i na zimnym silniku jest wszystko niby OK, odpala jedzie, ładnie wkręca się na obroty ale po kilku minutach jak się rozgrzeje zaczyna zapalać się kontrolka od oleju. Najpierw powoli na wolnych obrotach, a później już cały czas się świeci i zaczyna coś głośno stukać w silniku. Po ostygnięciu silnik...
witam,sprawdź sobie czy masz dobre luty, bo może być gdzieś zimny lut, na diodach z malucha to zdarzało się często
starym numerem w starych hondkach przy odpalaniu na gorącym silniku był przekaźnik pompy paliwa- trzeba poprawić zimne luty tegoż
Witam, mam otóż taki problem z motocyklem Honda CBR 600rr. Motocykl na zimnym silniku zapała za każdym razem. Można go palić i gasić w kółko i zapali za każdym razem, leczy gdy się nagrzeje, to motocykl już nie ma siły odpalić. Tak jak by był rozładowany akumulator. Próbuje kręcić ale brakuje mu prądu . Rzeczy które zostały sprawdzone/wymienione: -...
Najpierw to bym zmierzył kompresję na zimnym i rozgrzanym silniku. No i luzy zaworowe sprawdzić/ustawić
Myślę, że sobie z tym poradzę. Pytanie tylko czy to rzeczywiście nagar w środku czy może wina czujnika? Na zimnym silniku dźwigienka turbiny chodzi płynnie.
Honda CRV 2005 Diesel Problem z ładowaniem. Podłączę się pod ten temat, gdyż mam podobny problem z ładowaniem. Akumulator "na zimno 12,6 V" Alternator ładuje na zimnym silniku do 14,3 V, ale po nagrzaniu silnika, po przejechaniu 50-100 km, przestaje ładować i napięcie na akumulatorze spada poniżej 12 V, mimo że był ładowany przez 100 km. Kontrolka ładowania...
Witam.Mam problem z moją hondą... Przy odpaleniu na zimnym silniku wszystko jest ok, można jechać 1000km i nic się nie będzie działo, wystarczy ja tylko zgasić i nie odczekać aż ostygnie i przy ponownym uruchomieniu wkręca się na 1700obr po czym wraca na 900obr zapala się check i pracuje w trybie serwisowym.... Kody usterek (27, 28, 29) co wskazuje...
to wcale nie taka zla robota. Swego czasu znajomy jezdzil 5 lat cbr 600 z zaklejona dziura po korbie jakims "zimnym spawem" nawet sie bardzo nie pocilo XD
Może ma słabe oko,może nie umie rozpoznać zimnych lutów.Niech weźmie lutownicę i poprawi ten przekaźnik.
zimny silnik szarpać honda honda accord zimny silnik zimny silnik szarpie honda
wózek inwalidzkiego meyra ksiazki elektronika excel losować liczba
blaupunkt vwz1z7 blaupunkt vwz1z7
Klucz pneumatyczny Parkside 310 Nm i kompresor 50 l z Lidla - czy warto? Lokalizacja kranika ciepłej wody w Philips LatteGo