Poszukaj w okolicy speców od Hondy, warsztatów tuningujacych te samochody itp. Chłopaki mają rozpykane wszystkie bolączki tych silników i potrafią je wyeliminować na poziomie programowania a nie diagnozy "proszę wymienić sterownik silnika" itp. Te silniki wymagają bardzo precyzyjnych ustawień, być może wszystko jest z nim w porządku, ktoś tylko niedbale...
Cześć, mam pytanie dotyczące Hondy Civic 6 Hatchback 1.4 1999r. Silnik seria, kolektor ssący od 1.6, wtryski i listwa od 1.4, zimny dolot. Przy przyspieszaniu wszystko ok, ale jak jedzie się przy 1500 obrotów, zaczyna szarpać. Wystarczy dodać gazu i jest ok, na luzie jak się dodaje, tak też jest. Nie trzyma równej pracy silnik.
Witam Mam problemy z zimnym silnikiem, mianowicie na dwojce i trojce szarpie samochodem, po puszczeniu gazu i ponownym dodaniu szarpanie ustepuje i dalej jedzie normalnie. Doszedlem do wniosku ze winna tego moze byc przepustnica. Po wymyciu i dokladnym wyczyszczeniu problem ustapil po ok dwoch tygodniach wrocil. Postanowilem wymienic cala przepustnice...
tylko że reduktor jak ma twarde membrany to z reguły zimny silnik ma problem bo go zalewa gazem, wtedy śmierdzi nieprzepalonym gazem z tyłu. W miarę rozgrzewania membrany robią się elastyczne i silnik zaczyna chodzić poprawnie... a tu problem jest odwrotny, a może tłoczek w elektrozaworze sie blokuje i wtedy ma mało gazu i szarpie.
Zakładam, że szarpanie pochodzi z silnika i wypadania zapłonu? Nie pochodzi to od uszkodzonych łożysk kół, zużytego układ napędowego? Na początek sprawdziłbym jaki kolor ma świeca zapłonowa.. Dzieje się tak na zimnym silniku na ciepłym? W jakichś konkretnych warunkach zaczyna szarpać a potem szarpanie samo ustaje? Czy trwa do zgaszenia silnika?
i jak zakończyła się ta historia? Świece do wymiany?
Usterka polega na tym, że na zimnym silniku jest kłopot ze zmianą biegów. Wszystkie biegi wchodzą bez problemu, ale nie można wybić jedynki i dwójki. Trzeba się szarpać z lewarkiem. Po przejechaniu kilku kilometrów wszystko wraca do normy. Czy wyżej wymieniony objaw może być skutkiem kończącego się sprzęgła czy też coś dzieje się ze skrzynią biegów?
Jak tam chłopaki wasze Haneczki?:) Co do szarpania to rozumiem, że przy hamowaniu silnikiem, zmianie biegów jest to szarpnięcie w momencie dołączania napędu? Moim zdaniem jest to normalne, odpowiadają za to między innymi sfatygowane poduszki silnika, problem zmniejsza się lub znika, przy dołączaniu napędu powyżej 2000obr/min, kiedy to dostępna jest...
skoro na zimnym silniku jeździ całkiem dobrze bez szarpania, to wskazuje bardziej na cewkę dobrze myślę? Czy muszę rozbierać aparat zapłonowy by ją wyciągnąć?
Tak. W programie zapodałem autoadaptację sprzętu, potem autoregulację, a następnie program wysłał plik do ECU. Wszystko działa jak marzenie, nawet zauważyłem, że doszła mi dodatkowa funkcja. Gdy podczas wyprzedzania oraz gdy dodam gazu pod górę, centralka automatycznie na sekundę lub dwie, a czasami kilkukrotnie, przełącza się na benzynę. Robi to bardzo...
Objawy są takie jakby pompa nie dawała odpowiedniego ciśnienia ale jeśli na zimnym silniku jest dobrze (dłuższe czasy wtrysku) pompa daje radę to na ciepłym powinno być ok .
Tak na benzynie i na gazie. Wczoraj w nocy pojechalem w krótka trase Barlinek - Gorzów (30 km) i przestał szarpać ale jak dzisiaj z rana odpaliłem na zimnym to szarpał, przejechałem z 15 km i znowu przestał szarpać Dodano po 1 A reguluje się obroty śrubką na półkolu tam gdzie się linke od gazu zakłada? Dodano po 5 I co jest przyczyną że przestaje szarpać...
Jak jest wysoki stan paliwa to chodzi normalnie cały czas dopiero gdy stan paliwa spadnie poniżej 1/4 to zaczyna szarpać itd. Problem jest z samym rozruchem jak silnik jest zimny i długo stoi to ma problem z odpaleniem długo kręci zanim zaskoczy. Zaczęło się to dopiero po wymianie filtra na nowy na starym odpalała idealnie
jeszcze nie byly wymieniane, ale zapewne jak by byly nie dobre to by dawaly mala iskre, lub wcale. i pewnie przewody dawały by wczesniej o sobie znać a mi nie szarpal samochod ani nie strzelal.. a iskra jest tylko w tedy jak puszczam kluczyk
Ja w swoim B&S 550E miałem problem ale z odpaleniem na zimno i falowaniem obrotów jak już załapał. Musiałem pompować paliwo i szarpać - łapała i gasła i tak ze 20 minut. Zdjąłem górną pokrywę z szarpakiem, zbiornik paliwa, obudowę filtra powietrza, gaźnik (rozebrałem cały) i wszystko wrzuciłem do gorącej wody z płynem do mycia naczyń. W międzyczasie...
Czesc. mam Honde Civic 1.4 benzynka-gaz 2007 UFO r 100000 k. przejechane . Szukałem na forach tego problemu nic nie mogłem znaleźć lub nikt nie potrafił pomóc .. Problem szarpanie podczas jazdy , podczas dodawania gazu .. Jestem mechanikiem maszyn produkcyjnych wiec zabrałem się do dziela z tym problemem i podzielę się tym z wami bo taki problem dotyczy...
A więc tak ( :D ) poczytałem trochę i wpiąłem się w pin D11 przy TPS'e i tak: Napięcie na zamkniętej: 0.42V Napięcie na otwartej: 4.48V (na zimnym i ciepłym takie samo napięcie) I teraz tak podczas jazdy obserwowałem napięcie podczas opisanego przerywania nie skakało... na drugim biegu około 0.72V zaczynało szarpać trzymałem tak gaz, lecz nic się z...
Witam Mam problem ze swoją Hondą Accord 5 gen CC7 2.0 94r., przy jeździe na benzynie przyśpiesza z opóźnieniem i potrafi szarpać. Dzieje się tak na każdym biegu oprócz 1. Usterka nie występuje gdy silnik jest zimny lub jadę na gazie. W mojej ocenie skoro na gazie jedzie idealnie to problem raczej nie leży po stronie układu zapłonowego tylko popsuta...
Witam posiadam honde civic vtec 1.6 2001 r 110 km benzyna. Nie ma różnicy czy jest zimny czy ciepły silnik powyżej 4 tys obrotów samochód zaczyna straszliwie szarpać a obroty stoją w miesjcu po zwolnieniu do 125 km/h mogę jechać normalnie. Czy miał ktoś kiedykolwiek taki problem filtry posprawdzałem i powymienialem ale problem jest nadal.
Witam! Jadąc dzisiaj moją Hondą nagle mi zgasła przy skręcaniu (na wolnych obrotach) i od tej pory bardzo długo muszę kręcić żeby odpaliła (z wciśniętym gazem, bo inaczej nie da rady). Ze dwa razy odpaliła normalnie i dobrze chodziła a później od nowa! Na wolnych obrotach od razu gaśnie, a jak trzymam delikatnie gaz to ok! Jak już odpalę i jadę, to...
Witam. Mam problem z odpaleniem auta gdy silnik się nagrzeje. Nie dawno wymieniłem cały silnik. gdyż miałam problem ze spalaniem ( 26L / 100km ) Jedyne co zostało z mojego starego to kolektor ssący wraz z wtryskami. Opis problemu. Gdy silnik jest zimny odpala idealnie i pracuje równo ( nie stukają zawory ) Gdy temperatura wzrośnie do momentu w którym...
Witam. Mam problem z moją Hondą CBR 600F PC23 rok produkcji 1989. Silnik pali od strzała na zimnym jak i ciepłym silniku. (Po odpaleniu na ssaniu w temperaturze ok zera stopni wydobywa się sporo białego dymu po wyłączeniu ssania jest ok.) Ostatnim czasem silnik dusił się pod obciążeniem od 4 tys obrotów w górę, uczucie jak by nie było paliwa. Teraz...
W dużych silnikach V6/8 z podziałem na dwie gałęzie jest problem z zimnym gazem w długich wężach za reduktorem. Gaz tam po prostu stygnie zanim zostanie "wtryśnięty" do silnika. Dodatkową "chłodnicą" są metalowe filtry FL. Mam podobny układ w V6 4,0 pacifica, ale bez szarpania, lecz gaz długo się nagrzewa. Standardowo ociepliłem węże otuliną fi22 do...
nie zauwazylem przebic. Dodam ze po odpaleniu na zimnym silniku obroty skacza do 2tys a kiedy wcisne gazu to spadaja do 1,5tys, na cieplym ma z kolei male 600-700,bialy dym no i pali benzyny kolo 13l a gazu tez chyba podobnie. Co to moze byc?
Witam, powracam z tym samym problemem, motor stał kilka miesięcy ( brak czasu). Mam niemały problem z Magna (vf700)motor po nagrzaniu nierówno pracuje, gaśnie, jest słaby, nie wkręca się na obroty... Na zimnym ładnie chodzi, wszystko ok ale później masakra. Problem miałem wcześniej, nie udało się go ogarnąć, motor stał kilka miesięcy, dziś założyłem...
Witam wszystkich.Mam problem z moim accordem,mam założona sekwencje-objawy na pb oraz na lpg.Autko poszarpuje w granicach od 1,5 do 2,5 tys obrotów,muli(powyzej 2,5 tys dosyc sie zbiera)-niewazne na ciepłym czy na zimnym silniku...szarpanie nie wystepuje cały czas(najbardziej wyczuwalne na 1,2 biegu),do tego na biegu jałowym dostaje ckawek i czuc drgania...
Witam, jeśli mogę się podpiąć, na mechanice nie znam się kompletnie,wiosną miałem problem z delikatnym szarpaniem i lampką check, problemy ustały jak zmieniłem stację benzynową niemal natychmiast. Obecnie od kiedy są mrozy, problem pojawił się ponownie od mrozów. Ale już innego rodzaju. Od kilku dni silnik wyłącza się jak jest zimny i nagrzewa się po...
Witam. Sprowadziłem Honde Civic 5gen 95rok silnik D15B2 z instalacją CNG. Jeden gazownik podjął się przerobienia CNG na LPG. Wymienił reduktor i butlę. Po tym zabiegu auto po odpaleniu na zimnym silniku momentalnie gasło na ciepłym natomiast odpalało ale podczas jazdy strzasznie szarpało i nie wchodziło na obroty. Wizyta u mechanika zakończyła się wymianą...
Witam wszystkich! Posiadam instalację II gen z kalpomikserem + reszta wszystko tomaseeto lub jak kto woli blue star + bingo S4 Accord 1,8 116 KM 1997r przejechałem ~30 tyś od nowości na instalce i zaczęły sie pewne problemy... szarpanie na 1-2 biegu ok 4500-6000 obr, poprostu jak ruszam z pod świateł i daje prawie full to mam taki jakby brak gazu około...
Witam ,czy ktoś mógłby zrobic analizę mapy i parametrów ,czy sa poprawne ??Objawy :falowanie obrotów ,szarpanie na zimnym GOLF IV 1.4 silnik AKQ 16V . Reduktor: Cometa-i Wtryskiwacze: STELLA IG1 Dysza 6 M7 d 1.8 mm Czy mapa nie jest ustawiona za nisko???? ,czasy gazu nizsze od benzyny ,ale spalanie wcale nie jest niskie w trasie 9l po miescie około...
Witam wszystkich serdecznie. Jesteście moją ostatnią deska ratunku. Być może ktos sie już z tym spotkał lub postawi jakąś trafną diagnozę. Samochód to Honda Accord 2.2 ictdi 2007r. Silnik pali od strzała, zimny , ciepły, nie ma znaczenia. nie kopci nie stuka, pracuje równo. Problem zaczyna sie kiedy chcemy wkręcić go na obroty. Na postoju na luzie zaczyna...
Witam wszystkich czytających. Rozczarowany moimi doświadczeniami z inwerterowym agregatem prądotwórczym STANLEY SIG 3050 (opisanymi w innym wątku) – postanowiłem poszukać sobie czegoś lepszego do moich zastosowań. Moje założenia są takie. Moc ciągła - co najmniej 2kW. Waga do 35 kg – czyli przy tej mocy wyłącznie urządzenie inwerterowe....
Witam serdecznie, mam problem z moim autem jak w temacie, a mianowicie, rano gdy jest zimny odpalam (najczęściej za drugim razem) obroty falują w zakresie od 100 - 1500 o jeździe raczej nie ma mowy, trzeba poczekać aż trochę złapie temperaturę i ruszamy, auto szarpie (jest to problematyczne przy ruszaniu np. ze skrzyżowania) gdy już ma swoją temp. roboczą...
Witam kupiłem silnik hondy gx270 i mam problem. Silnik jak jest zimny odpala bardzo dobrze ale po 30 minutach zaczyna gasnąć po czym próbuje go odpalić i nie chce. Ciężko tez chodzi szarpak jak silnik jest ciepły. Po ostygnięciu wszytko jest dobrze. Co może być w nim nie tak?
dolna klapka przepustnicy nie jest przymknieta calkowicie tak jakby sprezyna niedomykala jej(linka gazu na to nachodzi) jest to mozliwe ze na zimnym jest ssanie i mieszanka jest bogatsza jak sie rozgrzeje(ubozsza) i przy dodaniu gazu przepustnica juz jest troche otwarta i jak nacisne na gaz otworzy sie bardziej i dostaje za duzo powietrza na raz ???...
Dzisiaj wszystko poskładałem, wyregulowałem zawory (mam nadzieję, że dobrze) i silnik ruszył za pierwszym razem, na początku miałem problemy z ustawieniem obrotów (wchodził na bardzo wysokie obroty) ale podregulowałem dźwignię (od regulatora obrotów) i wszystko jest OK (chyba). W instrukcji od Hondy jest mowa o regulacji gaźnika za pomocą śruby, u mnie...
Już odpowiadam . Co do tej MAKITY to: Masz kpl. sprzęgło z dzwonem wystarczy że na to co wystaje z silnika umocujesz zębatkę czy koło na pasek. Ten przewód od cewki to nic innego jak jedno z wyprowadzeń cewki zapłonowej zwierając go do masy gasisz silnik.UWAGA ! Piszesz, że ta makita ma 1,7KM biorąc poprawkę na to że jest używana to niech ma te 1,5kM...
Nac to jest sprzęt marketowy i tylko ryzykanci lub ci co myślą że kupili taniej super sprzęt mogą się łudzić jego dobrą jakością To jest prawda i w pełni zgadzam się z tą opinią. Możemy się tylko łudzić dobrą jakością. Dopisałbym jeszcze takie marki handlowe jak Faworyt, Hecht, czy Sterwins. Jest ich oczywiście znacznie więcej, ale te akurat oferowane...
zimny silnik szarpać silnik szarpać zimny honda zimny silnik
switch audio komora hydrostatu zmywarka kontrolka ładowania oleju
tania dobra spawarka tania dobra spawarka
Wyświetlacz Frigo - problemy i rozwiązania Brak obrazu, dźwięk i znak Polsatu - przyczyny