Kiedy kupiłeś tą pilarkę używaną, to pracowała ona poprawnie? Bo te pilarki to jednorazówki. Mają obudowę plastikową do której przykręcony jest cylinder, w plastiku jest zamontowany wał korbowy. Przy większym obciążeniu i przegrzaniu, plastik się deformuje i zaczyna łapać lewe powietrze. Ci którzy sprzedają te pilarki szukają naiwniaków którzy się nie...
Gdy nowy pierścień się dotrze, to powinno ustąpić.
Poniżej namiar i jak wygląda duża pestka w rzeczywistości. https://www.sklep.zasun....
Odpowietrznika nie ma w żadnym korku. Znajduje się po prawej stronie zbiornika z paliwem. Kabłąk jest przykręcany 2 śrubkami i pod nim mniej więcej w tym miejscu zobaczysz takie coś białe wystające obok tego będzie przewód paliwa.
Czy pilarka była nagrzana do temperatury roboczej przy pomiarze ? Jeżeli tak to te 3 bary to praktycznie 0. Ale jeżeli złom to nie powinna dać się odpalić ? Nie powinna trzymać wolnych obrotów bez podkręcenia i ciągłego przesuwu łańcucha ? Paliwa z olejem ? bo widziałem egzemplarze które przepracowały 1 zbiornik paliwa !
Odkręć tłumik, zobacz czy są rysy na tłoku, bedziesz wiedział czy zatarta
Pierścień musi mieć identyczny rozmiar jak cylinder. Szczelina, na zamku pierścienia, maksymalnie może mieć 0.8mm. I nie przesadzaj z tym olejem do paliwa.
Jakaś nieszczelność w silniku.
Sprawdź położenie klinów na wałach czy są w tym samym miejscu jak są to gaźnik na stół do czyszczenia. Możliwe że coś podlazło pod zaworek iglicowy i nie odcina paliwa.
Odpowiadając na pytanie: Gaśnie zaraz po wypaleniu paliwa. Jeżeli gaśnie zaraz po wypaleniu tego "zalanego" paliwa to sugerowałbym właśnie sprawdzenie membrany w gażniku, która pompuje paliwo, chociaż również dokładnie bym się przyjrzał/sprawdził ten uszkodzony kruciec czy nie ma tam gdzie jest złamane jakichś kanalików. Praca membrany pompującej paliwo...
Nieszczelność w układzie paliwa, ewentualnie zapchany filtr paliwa.
Dziura w wężyku od paliwa.
kiedyś czytałem na forum vectry ze on się przyciera i przez to są takie objawy niektórzy twierdzili ze nieraz pomaga dolanie oleju do paliwa (mixol, husqvarna lub stihl) ale nie wiem czy to prawda
Gaźnik do czyszczenia i sprawdzenia. Ok, dzięki za odpowiedź. Może to być spowodowane nie trzymaniem paliwa przez gaźnik? A jak odkręcić sprzęgło? Tu jest nakrętka przed bębnem. Zablokowałem tłok ale boje się użyć siły :) Odkręca się tak samo jak każde inne w prawo?
Tak nie ma kompresji, nie ma pompoeanua paliwa. W silniku masz 2 otwory. Wielkie do pobierania mieszanki z gaznika i nalu z pod tłoka do pompoeania paliwa. To musi być drożne i bardzo szczelne. I sprawny gaźnik. Spróbuj jeszcze jak due uda zapalić pompować promerem.. P.S. to jest 2 sów łatwiejsze go zatrzeć bez paliwa ba samym szarpaku. Ale też łatwo...
https://allegro.pl/oferta/zbiornik-paliw...
Zrób zdjęcie tego starego czujnika i tego, jak jest zamontowany. Tak, odległość od czoła czujnika, do występu powinna tyle wynosić. Zamontowany przez was czujnik może mieć odwrotną polaryzację. Spróbuj podłączyć do odwrotnie.
w zbiorniku paliwa jest smok który nie puszcza paliwa.
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł czemu się robi podciśnienie w zbiorniku paliwa? Samo umycie tej zaślepki nie pomogło.
Możliwe, że to zatkany odpowietrznik zbiornika paliwa.
Możliwe, że jest niedrożne odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Miałem podobnie z piłą motorową Husqvarny. U mnie był sparciały wężyk od paliwa i łapało lewe powietrze. Radzę to sprawdzić.
A filtr paliwa sprawdzony? Wężyk w zbiorniku nie pęknięty?
Patrząc na zdjęcia tłok jest w stanie idealnym, szukaj nieszczelności na uszczelniaczach lub gaźnik. Żaden zamiennik cylindra nie zdaje egzaminu. Takk na marginesie ciężko "żarżnąć" tę piłę nie lejąc "czystego" paliwa. Nie ma żadnej uszczelki tylko pasta np: dirko.
Tak jakby na długość idealnie pasował w okolice zbiornika paliwa
Witam Jeżeli paliwo jest, iskra też jest, to ja dla mnie zostało właściwie ustawienie, o ile jest możliwość złego ustawienia tego silnika, to pierwsza myśl. Druga myśl, że silnik jest zalany, znaczy za dużo paliwa.
Może to odpowietrznik zbiornika paliwa?
Te piły "lubią" uszkodzić wężyk paliwowy w miejscu przejścia ze zbiornika paliwa. Sam wężyk to grosze.
znalazłem: po odsunięciu baku wystarczyło odkręcić osłonę przewodu paliwowego i wciągnąć go do baku. Po złożeniu kosa odżyła
Rozwiązanie okazało się banalne - wymiana filtra paliwa.
Jak byś źle założył tłok to pierścienie były by już połamane. Tu raczej masz nieszczelna skrzynie korbowa. Prosty test. Zapala po wlaniu paliwa na tłok.
ale gdzie jest ta pompka paliwa
Sprawdziłbym odpowietrznik zbiornika paliwa.
Wężyk paliwowy sprawdzałeś cały czy tylko tam gdzie widać, poza zbiornikiem. Często pęka w zbiorniku paliwa.
Jaki lejesz olej do paliwa?
Sprawdzałem membrany i zaworek i jest ok.Teraz nie ma problemów piła normalnie działa zapala bez problemów.Macie może jakieś sprawdzone sposoby na spr. membran.Nie są nigdzie przerwane a jak spr czy nie przepuszcza paliwa to nie ma żadnych wycieków.
Witam jeżeli odpowietrznikiem jest rurka średnicy ~~wkładu od długopisu występująca na zewnątrz nieopodal gaźnika i się "poci" to jest ok.
Nie odpala z powodu braku iskry czy paliwa?
http://obrazki.elektroda.pl/3434874400_1... http://obrazki.elektroda.pl/3434874400_1...
Sprawdź odpowietrznik zbiornika paliwa albo odpal piłę z popuszczonym korkiem paliwa.
Gaźnik, wężyki i filtr paliwa do sprawdzenia.
W pierwszej kolejności, sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Sprawdź czy to nie jest objaw przytkanego odpowietrznika zbiornika paliwa. Gdy pilarka będzie objawiać cechy braku dopływu paliwa (wzrost obrotów biegu jałowego lub spadek mocy), szybko odkręć korek wlewu paliwa aby go rozszczelnić.
No i wszystko jasne - pompka paliwa działa w odwrotną stronę. Coś tam, ktoś tam źle poskładał, a ty powieliłeś jego błąd. Zdemontuj gaźnik i sprawdź dokładnie kierunek przepływu na pompie paliwa.
Widać nawet jaki tłok jest suchy, olej masz w paliwie, dziurawy przewód = dużo powietrza i mało paliwa z olejem. Uboga mieszanka i zatarty silnik. Silnik "wyje" nawet w ochronnikach to słychać.
Sprawdź świecę jak sucha to brak paliwa jak mokra to brak iskry.
Odpowietrzenie zbiornika paliwa sprawdzałeś? Gaźnik czyściłeś?
Zbiornik oleju wystarcza na zbiornik paliwa?
sprawdź pompkę paliwa
Moje przypuszczenia były trafne. Filterek paliwa cały był zasyfiony w trocinach. Dzięki Rychto T za schemat budowy zbiornika paliwa.
To jest przewód odpowietrzania zbiornika paliwa, w środku tego przewodu znajduje się taka porowata wkładka która przepuszcza powietrze, ale stawia spory opór przy sprawdzaniu drożności.
sprawdz czy paliwo dochodzi do gaznika, moze tak byc ze wezyk ten co jest w zbiorniczku moze byc spekany i bedzie zasysac powietrze zamiast paliwa
Jest w tym sprzęcie pompa paliwa czy paliwo do gaźnika płynie grawitacyjnie.
witam piła HQ model 142 Nie podpinaj się pod inny temat. Zapewne problem polega na pęknięciu wężyka paliwowego w zbiorniku paliwa (nieszczelności) lub nieszczelności filtra paliwa tzw. smoczka.
Mam problem, zapala dobrze na ssaniu, po wciśnięciu ssania częściowo lub całkowicie gaśnie. Ponadto zapowietrza się zbiornik paliwa, gdzie jest odpowietrzanie?
nieodpowiednie paliwo. :x-mas: Lub przesadziłeś z dawką oleju w stosunku do benzyny. Lub przeszedłeś na inny olej który dolewasz do paliwa
Wstępnie można stwierdzić przegrzanie silnika, zapewne w wyniku zubożenia mieszanki (stosunku paliwa do powietrza). O oleju LS+ krążą pogłoski, że przyczynia się do zacierania silników. Co ciekawe, znalazłem taki opis: Only Husqvarna HP or LS+ two stroke oil should be used in Husqvarna products. Husqvarna HP two-stroke oil must be used when mixing E10...
Filtr może spadać bo jest już wyrobiony na zatrzasku, lub też podstawa filtra jest wyrobiona na zatrzasku. Co do spadku mocy, sprawdź na początek filtr paliwa, może być zabrudzony. Mogą być membrany, nie prawidłowa regulacja, nieszczelność, lub zużycie elementów silnika.
Witam, mam pytanie, jak ustawić piłę Husqvarna 350 i po co są dwie rurki, jedna jest do paliwa, a druga na drugiej stronie, do czego może służyć?
To powinno pomóc: Partner P350S to lekka pilarka do prac przydomowych z koncernu Husqvarna. Dane techniczne: Moc silnika: 2,1KM/1,52kW Pojemność silnika: 40 ccm Pojemność zbiornika paliwa: 0,25l Podziałka łańcucha: 3/8" niski profil Długość prowadnicy: 40cm /16 cali Waga: 4,7 kg
Albo uszczelniacze albo łącznik.
Witaj! Ustaw poziom paliwa.Zawór nie zamyka do końca,sprawdź czy pływak równo chodzi,czy niema pod zaworkiem jakiegoś paprocha/rozbierz oczyść,wyreguluj poziom paliwa./ Pozdrawiam Miro.Nasz.
Tak jak napisałem, trzeba odkręcić tłumik i zobaczyć w jakim stanie jest cylinder, tłok i pierścienie. Rozumiem że kosy nie można odpalić, iskra jest a co z paliwem, dochodzi? Proszę wlać troszkę paliwa, bezpośrednio do cylindra, jeżeli odpali na chwilę to, problem jest w gaźniku.
Wymieniony cylinder, tłok i osprzęt oraz uszczelniacze i łożyska na wale. :D
A jaka oleo maca Pan kupił 400 Wiem że już Pana piły nie produkują Najtańsze Stihl czy Husqvarna to badziewie pochodzi może 4 lata i przez to piłowanie spali 5 litry paliwa i się zaczynają problem firmowe ale kicha chyba za ponad 2 tys
Witam. Zakończyło się to tak, że wymontowałem gaźnik i uszczelniłem membrany silikonem, dodatkowo przykleiłem żywicą epoksydową jeden malutki element aluminiowy, taka jakby blaszka o wymiarach około 2x3mm. Blaszka ta latała luzem pod jedną z membran. Kosa od tamtego czasu bez problemu pali i kosi a pompka jest pełna paliwa i pompuje aż miło :)
A moment zapłonu nie jest przestawiony ( np. sciął się klin, lub coś z czujnikiem położenia wału) i skrzynia korbowa czy szczelna? Jaka jest świeca sucha czy mokra, bez wstrzykiwania paliwa?
Widzę, że palec to twoje podstawowe narzędzie diagnostyczne. Gaźnik, filtr paliwa, wężyk paliwowy, odpowietrznik zbiornika paliwa.
Podstawa, to czyszczenie i regulacja gaźnika, poszukaj, na forum jest opisane jak to zrobić. Filtr paliwa, też sprawdź.
Witam mam problem z podłączeniem gaźnika w husqvarnie 323R, tzn nie wiem który przewód do pompki paliwa a który do zbiornika z filtrem?
A czy otworek (w korku ) odpowietrzający zbiornik paliwa jest z pewnością drożny ?
No teraz już wiem :)
Trzeba rozebrać gaźnik pewnie się zaworek zawiesił (jeśli czujesz się na siłach) lub oddać do serwisu.
Masz gotowy przewód z filtrem paliwa jaki jest w np w colibrii.
Może uszkodziłeś wężyk jak składałeś ,odpowietrznik paliwa może zapchany spróbuj odpalić na odkręconym korku paliwa . pile trochę na bok
witam, dziękuję sprawdziłem paliwo leci, wężyk drożny, problem leży chyba w gaźniku. jakie elementy sprawdzić w gaźniku, może coś przytkane? http://obrazki.elektroda.pl/6896027800_1...
Uszczelniłeś to wszystko dobrze? Gaźnik sprawdzony? Jak wlejesz paliwa do cylindra to, zapala?
Do sprawdzenia szczelność silnika (uszczelniacze), uszczelka pod cylindrem, przewód paliwa, filtr paliwa, połączenie gaźnik cylinder, świeżość mieszanki paliwa z olejem, świeca, stan tłoka i pierścienia (możliwość zatarcia). Częstym objawem braku wolnych obrotów są wyciągnięte membrany gaźnika, i przestawiony łącznik gumowy na cylindrze. Ale powyższe...
Podlej pod swiece paliwa i zobacz czy odpali na chwile...
Sawkę paliwa w zbiorniku sprawdzałeś czy jest czysta i ma dobry przepływ? Tak, wygląda totalnie jak nowa. Dodatkowo przedmuchałem całe siteczko jak i od strony króćca. Po włożeniu do paliwa i wyciągnięciu widać że zostało napełnione.
Cyba nic nie zepsułeś, tylko napompowałeś paliwa do tłumika, wypali się i powinna przestać dymić. Może zbyt dużo oleju w paliwie.
Filtr paliwa możesz kupić taki jak masz na traktorku te mniejsze czerwone lub białe mają tylko drobną siatkę jako element filtrujący. Filtr powietrza są dwie opcje do tego modelu. Przewód gumowy odmy zakłada się bezpośrednio. https://www.google.com/url?sa=t&sour...
Po odpaleniu piły przechyl ją na bok i poluzuj korek paliwa. Jeżeli to pomoże, to znaczy że odpowietrznik jest niedrożny. A drożność impulsu sprawdzałeś ?
Sprawdź układ paliwowy kranik jeśli występuje, filtr paliwa lub przeczyść gaźnik.
Jeszcze jedno co chciałem zapytać - co się dzieje z tym olejem, że jest niedobry po 2 miesiącach, traci właściwości w mieszance czy co ? Ok, a co warto kupić w razie jakby się okazało, że pierścień i tłoki, bo naprawiać się chyba nie opłaci? Stihl czy Husqvarna, do sporadycznego cięcia, czy jakość podobna?
Podstawa, to nowa świeca, klin koła zamachowego, zawory, filtr powietrza, no i ten gaźnik do sprawdzenia. Co z iskrą? W ogóle, to jaki tam jest model silnika, jaki gaźnik? Silnik z pompką paliwa, czy bez?
Wlej troszkę paliwa bezpośrednio do cylindra i spróbuj odpalić.
Gdy zgaśnie spróbuj odkręcić korek zbiornika paliwa, zamknąć, i odpalić ponownie. Może być problem z odpowietrznikiem.
Albo źle regulujesz gaźnik (za ubogo), albo masz problem z układem paliwowym. Jeśli silnik nie utrzymuje stabilnie wolnych obrotów, to zapewne uszczelniacze do wymiany. Jeśli masz nieoryginalny gaźnik lub wymienione membrany, to sprawdź typ membrany pompującej. Teflonowa ze zestawów podróbek sprawia takie kłopoty. Sprawdź wężyk paliwowy oraz filterek...
Jest odpowietrznik w baku. Nie ma na nim być żadnego wężyka. Odpowietrznik działała na zasadzie zasysania powietrza a nie upuszczania z baku. Jak są uszczelki w dobrym stanie to będzie szczelny kanalik impulsowy. Nie ruszales czasem dźwigni od zaworka w pływaku jak te membrany wymieniałeś??? Jak zegniesz ta dźwignie za bardzo na dół to membrana nie...
Nie znam się na tyle, ale miałem podobny przypadek z obrotami i utratą mocy w pile Husqwarna 157, przyczyną okazała się ssawka/filtr paliwa w zbiorniku. Po prostu "zaszła" zanieczyszczeniami i takim "pakiem" wytrącającym się z paliwa i przez to piła dostawała zbyt małą dawkę paliwa i mieszanka była zbyt uboga. Po wymianie na nową "jak ręką odjął", piła...
Objawy braku paliwa, czyli? Jeśli jest za mało paliwa, tak jakby się kończyło, to dostałaby super szybkich obrotów.
Ja bym zaczął od tych 3 rzeczy: 1. Sprawdzenie stanu przewodziku impulsowego (bardzo często pękają w tych Husqvarnach). 2. Sprawdzenie przewodu od paliwa, czy gdzieś nie pękł. 3. Sprawdzenie stanu membran w gaźniku.
Na nowych oryginalnych częściach i z robocizną w serwisie na pewno nie opłaci się naprawiać. Ale zakup używanego cylindra i tłoka (w dobrym stanie) za 100-150zł, lub zamiennika do 200zł, łożyska oryginalne po 48 zł, pierścień nowy oryginał ok 35 zł, rurka impulsowa 10zł, łącznik gumowy 15 zł, filtr paliwa 13 zł, i robocizna we własnym zakresie: cylinder...
Zobacz kompresję. Miałem coś podobnego tylko w pile spalinowej Husqvarna. Paliwo było iskra była a kompresji 5 barów. Nie była zatarta tylko miała bardzo duże luzy pierścionków w rowkach. Wymiana tłoka i śmiga aż miło.
Sprawdz filtr powietrza,i gażnik jeszcze raz. Jeśli jest ciśnienie na cylindrze ,paliwo z powietrzem dochodzi do cylindra i iskra to musi zapalić. Filtr sprawdzony nie wiem co moge jeszcze w gaźniku sprawdzić cały przeczyszczony membrany sprawne. Nie wiem jak moge sprawdzić czy paliwo i powietrze dochodzi do cylindra wykręcałem świece przytykałem palec...
Wymieniłem dzisiaj filtr paliwa i jest to samo. Zostaje chyba tylko przewiercić odpowietrznik.
Sprawdziłeś zapłon stroboskopem? Ja mam zrobiony kiedyś na LEDach. Dwusów na dobrze ustawionym zapłonie odpala bez problemu po wlaniu naparstka paliwa do gardzieli gaźnika. To nie prom kosmiczny.
Kanał wydechowy w cylindrze drożny (nagar)?? Jak odpaliłeś bez filtra paliwa to pewnie już gaźnik przytkany. Tam nie trzeba wiele.
Inhell wciąż działa, i ma się dobrze. Wymieniłem po roku łańcuch na taki z większym "szrankiem" . Pilarka używana 2x w roku , w sumie ok. 4-5m3 drewna/rok. Zero problemów, rzucam do komórki na zime, wyjmuję za pół roku i działa bez szarpania, zalewania gaźnika, wymiany świec, paliwa. Tylko olej do łąńcucha.
husqvarna filtr paliwa husqvarna paliwa wężyk husqvarna paliwa gaźniku
brzęczenie włączeniu wzmacniacza tablet android aktualizacja omomierz uszkodzony miernik
unitra m8011 wzmacniacz gitarowy
Realtek RTL8188ETV - Jak ponownie włączyć adapter? Kondensatory w sprzęcie elektronicznym po zalaniu fekaliami – czy wymiana jest konieczna?