Lewe to 6202 C3 plus uszczelniacz 15 x 26 x 5mm. Prawe to specjalne łożysko z uszczelniaczem, symbol SKF BB1-3023 kupisz je tu http://mixgarden.pl/pl/p/Lozysko-walu-ko... a wygląda tak http://obrazki.elektroda.pl/3454728200_1...
Sprzęgło odkręcisz identycznie jak w tym linku http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Co do koła magnesowego (zwanego też kołem wentylatora) nakręć nakrętkę tak by się równała z gwintem wału, użyj punktaka przykładając w nakiełek i uderz w punktak młotkiem (dobry młotek 300 500 g ) koło odskoczy z wału. Zdemontuj tłumik oraz...
gażnik do czyszczenia lub uszczelniacze
Grzejesz łożyska, maksymalnie do 50 stopni, i zakładasz na wał. Potem nagrzewasz kolejno kartery, wkładasz wal, skręcasz, zakładasz uszczelniacze.
Ja bym sprawdził uszczelniacze.
Wszystko złożone tak jak ma być. Wiadomo z uszczelniacza mi trzeba ostrożnie żeby przy składaniu się nie zawinął i nie spadła sprężyna. Na tyle ile mogłem to kontrolować to wydaje mi sie, że jest dobrze. Jutro zdejmę cylinder i zaleje szkrzynie korbową benzyną i zobaczę czy nie cieknie z uszczelniaczy.
Czy uszczelniacze na pewno trzeba wymienić? A chcesz zaraz robić ją ponownie?
Witam Jeżeli paliwo jest, iskra też jest, to ja dla mnie zostało właściwie ustawienie, o ile jest możliwość złego ustawienia tego silnika, to pierwsza myśl. Druga myśl, że silnik jest zalany, znaczy za dużo paliwa.
Stawiam na nieszczelne uszczelniacze wału.
Serwis naprawi, ale to będzie kosztować (trudno określić dokładną cenę). Do wymiany na pewno tłok i pierścień (może też cylinder). Nie wiadomo co jest z wałem oraz z uszczelniaczami wału. [url=http://megaserwis.com/cylinder-komp... zestaw naprawczy.
Ja obstawiam walnięty uszczelniacz.
Uszczelniacze robiłeś??
Gaźnik, uszczelniacze walu, pierścienie.
Hej, jak po daniu troszku paliwa na tłok po odkręceniu świecy odpala to do sprawdzenia uszczelniacze (simeringi) na wale.
Wydaje mi się, że dobrze uszczelniłem silnik. Świeca dobra, iskra jest. Mieszanka dochodzi do gaźnika bo cieknie z przewodu paliwowego. Nawet jak wleję paliwo do gaźnika pilarka nie odpala. Wypsikałem gaźnik WD-40 żeby ewentualnie wymyć wszelkie zanieczyszczenia jakie mogły dostać się podczas pracy, ale jakoś nie pomogło. Może wymienić jeszcze rurkę...
Mam Husqvarnę 40 z początku lat '90. Nic nie robione, wymiana łańcucha, szlifowanie wyrzutników, szlifowanie prowadnicy, kosz sprzęgła na pływającą zębatkę. Łańcuch ostrzony szlifierką z mierzeniem zębów suwmiarką. Chiński sprzęt w jedną stronę ostrzy krótsze zęby.
Uszczelniacze wału korbowego.
Albo uszczelniacze albo łącznik.
Jak założyłeś łożysko od strony sprzęgła? Bo jeśli spadła sprężynka z uszczelniacza to nie będzie szczelna. Czym uszczelniona skrzynia? Łącznik sprawdzony?
Patrząc na zdjęcia tłok jest w stanie idealnym, szukaj nieszczelności na uszczelniaczach lub gaźnik. Żaden zamiennik cylindra nie zdaje egzaminu. Takk na marginesie ciężko "żarżnąć" tę piłę nie lejąc "czystego" paliwa. Nie ma żadnej uszczelki tylko pasta np: dirko.
Membrany może i tez mogą być, a o uszczelniaczach sam myślałem.
Kompresji nie sprawdzałem manometrem ale jako takie było ciśnienie, iskra jest. No to może te uszczelniacze.
1 Iskra 2 Ciśnienie sprężania 3 Próba zalania paliwem nad tłok 4 Punkt wystepowania zapłonu
W pilarkach nie ma możliwości robienia szlifu cylindra. Jeżeli cylinder jest nieuszkodzony wymień tylko tłok i pierścień, ewentualnie uszczelniacze wału.
Piła była używana do korowania drewna dębowego, śruba dozująca olej musiała być zakręcona przez rok. Teraz założyłem prowadnice, odkręciłem śrubkę, olej podawany jest za mocno, płynie po prowadnicy, brak regulacji, myślę o odkręceniu tej pompki, podgrzewając czy nie uszkodzę uszczelniacza?
Witaj. Tu nie chodzi o przesuniecie łącznika. On po prostu może być uszkodzony w wyniku drgań jakie działają na gaźnik przy pracy pilarki. Nie dawaj sprężonego powietrza do komory bo może ci wypchnąć uszczelniacze. Pozdrawiam
Zmierz ciśnienie sprężania, może uszczelniacze nie trzymają .
Tłok jest w stanie dobrym, cylinder też, koleś przy mnie sprawdzał, cytuję jego słowa : powiem panu tak stan tłoka i cylindra oceniam na dobry sprawdzimy ja pod kontem szczelności. Była nieszczelna na uszczelniaczach.
Witam mam piłę husqvarnę 359 klient przyniósł mi w kartonie całą rozebrana w proch, bardzo proszę o jakiś schemat budowy tej piły. Mam jeszcze jeden problem jak rozebrać kartery w tej pile,bo chciałbym wymienić uszczelniacze. Trzeba rozgrzać ten karter żeby wyjąć go z łożyska wału czy jest jakiś specjalny ściągacz do tego.
Wymieniony cylinder, tłok i osprzęt oraz uszczelniacze i łożyska na wale. :D
Podstawowa zasada, żadnych silikonów, czerwonych, czarnych czy innego koloru. Do uszczelnienia misy korbowej, zastosuj masę uszczelniającą DIRKO. Uszczelki na pewno są, pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Myślę że powodem są nieszczelne uszczelniacze walu, lub jakaś inna nieszczelność, np. misy korbowej. Zrób dobre zdjęcia cylindra i tłoka.
A może ktoś się orientuje czy jakaś pilarka Husqvarna lub Stihl ma uszczelniacz wału o podobnym rozmiarze? Najważniejsze aby wymiar zewnętrzny i wewnętrzny się zgadzał. Grubość nie jest taka ważna. Próbowałem się podpytać w serwisach ww. pilarek ale oni dysponują tylko numerami katalogowymi.
Miałem podobny problem z Partnerem (to taki klon Husqvarny), pomógł zestaw naprawczy gaźnika i wymiana uszczelniaczy na wale korbowym.
Wymień membranę w gaźniku i sprawdź czy nie jest zatkany tłumik.
Dziękuję serdecznie, podzwoniłem trochę to polecają mi zamienniki AIP podobno są wytrzymałe i można taki tłok kupić już za 60-80zł kompletny oraz łożyska z uszczelniaczami zal 50zł komplet łożysk i uszczelniaczy. Co sądzicie o tych częściach? Ewentuanie czy macie zaufany sklep bądź kogoś z allegro kto handluje dobrymi zamiennikami? wersja z cylindrem:...
Jaki zestaw naprawczy założyłeś (tłok, cylinder, uszczelniacze) może to być przyczyną. Silikon może być na uszczelkach, ale w śladowych ilościach i na pewno nie na bazie kwasu octowego, poza tym nieszczelności na uszczelniaczach lub króćcu gaźnik cylinder po rozgrzaniu pilarki lub nieszczelności na wężykach. Poza tym pilarka wymaga regulacji gaźnika...
Witam. Mam problem z piłą Husqvarna 240 e. Piła była rozebrana, wymienione zostały uszczelniacze na wale, pierścień na tłoku, jest nowy gaźnik. Problem jest teraz taki, że skręca przy odpalaniu sprężynę od startera, bardzo jakoś ciężko się ciągnie linkę, jakby za duża kompresja, już zwinęło trzecią sprężynę. Może ktoś wie o co chodzi, czy pierścień...
Grzanie to raczej przy składaniu, ale możesz spróbować. Na wale nie ma napędu pompki, jest tylko ślimak napędzany od sprzęgła. Przy odrobinie wprawy można wymienić uszczelniacze bez rozbierania karterów.
Witam. Sprawdz przewód paliwa! W tym modelu masz pół profesjonalną budowe silnika na dzielonym cylindrze, zdejmij sam cylinder, obejrzyj tłok i pierścień, moze stoi w tłoku. Dół silnika czyli wał korbowy zalej paliwem tak by nie przelac poza blok, i sprawdz czy nie ubywa to paliwo przez uszczelniacze wału. W gazniku sprawdz prace zaworu iglicowego,...
Musisz wymienić ten plastik w cenie masz uszczelniacze wału, osłony łożysk i uszczelkę, więc nie jest aż tak tragicznie. http://dobrekosiarki.com.pl/oslona-lozys... Połączenie gaźnika z cylindrem też wypadałoby sprawdzić.
Kompresja, uszczelniacze, przytarty tłok. Raczej nic więcej.
Trudno zobaczyć w środku tłoka,jedynie coś jak kratka do identyfikacji daty produkcji,ale też nieczytelna..a uszczelki jak odebrałem z serwisu to nie było.ale śladów jakiegoś uszczelniacza też nie widziałem.Orginalnie występuje uszczelka ?
Po montażu uszczelniaczy w Husqvarna 350 została mi jedna część, wie ktoś może od czego ona jest i mam problem z ustawieniem obrotów. Na zimnym odpala, jak się rozgrzeje gaśnie i trudno ją odpalić i strzela z gaźnika. Help 😟 https://obrazki.elektroda.pl/4306879300_... https://obrazki.elektroda.pl/1482455500_...
Wyczyść gaźnik sprawdź membrany, zobacz w jakim stanie są uszczelniacze może już nie trzymają szczelności.
Dzisiaj kosiłem żeby zgasła aby sprawdzić iskrę. Kosiarka zgasła po 30 min koszenia. Poszedłem po klucz do świec i po żonę aby siadła na siedzeniu bo ma czujnik w fotelu. Jak doszedłem do kosiarki z kluczem a mam około 80 arów zacząłem sam kręcić i odpaliła z trudem chodziła tak jak by na jeden baniak ale odpaliła i dojechałem do garażu. Może temperatura...
Klin na wale jest, uszczelniacze są nowe, cewka jest do wymiany przyjdzie na dniach
Po tylu latach pracy to i łożyska wału i uszczelniacze wału też najprawdopodobniej do wymiany...
Panowie, proszę o poradę. Piła Husqvarna 55 po wymianie łożysk i uszczelniaczy, nowy tłok oraz cylinder. Problem leży w tym, że szarpak nie ma siły obrócić kołem magnesowym, aż obrabiają się zęby. Po wykręceniu świecy problem znika. Wykręcenie odprężnika też nie pomaga. Jeśli zły dział, proszę o przeniesienie.
Warto na pewno gaźnik porządnie umyć i to nie w benzynie, ale profesjonalnie w myjce ultradźwiękowej. Podane objawy pasują do zbyt ubogiej mieszanki. Może gaźnik do regulacji, a może powietrze przedostaje się np. uszkodzonym uszczelniaczem? Sprawdź to.
Czy wymiana samych pierscionkow moglo by wystarczyc ? Da rade ogarnac to samemu czy serwis ? Uszczelniacze na wale tezodgrywaly by tutaaj role jakas czy raczeej nie ?
Jak gniazda uszczelniaczy nie są wyrobione i ciasno siedzą to nie smaruj.
Jeżeli chodzi o tłok, cylinder, łożyska i uszczelniacze, to chińskie, reszta nie wiem bo wymieniali w serwisie.
No tak..Szrot..Najprostsze wyjście.Dlaczego zamówiłeś gaźnik?Wymiana gaźnika nic nie zmieni jeśli piła bierze powietrze uszczelniaczami.
Ok. dzięki. Wymieniłem uszczelniacze, przewód paliwa, filtr i chodzi jak należy. Dzięki za podpowiedz i zamykam temat.
uszczelniacze były wymieniane a gażnik regulowałem ale ręcznie według instrukcji,
Może, po nagrzaniu silnika, pojawia się jakaś mala nieszczelność i silnik zwiększa obroty (uszczelniacze, połączenie gaźnika z cylindrem).
na pewno nie powinno zaszkodzić. Do sprawdzenia, szczelność połączenia gaźnik - cylinder i uszczelniacze wału.
Po tylu latach to naturalne, że uszczelniacze stwardnieją. Śladami na tłoku bym się nie martwił, jeżeli gładź cylindra jest w dobrym stanie.
Łożyska i uszczelniacze, łącznik mały i duży w jakim jest stanie ? Tak samo gaźnik ?
Tak to prawda, problemy są nie tylko z tymi modelami Husqvarny, ale innymi też z racji karterów z tworzywa w których często odkręcają się śruby lub trzeba wymieniać uszczelniacze. Nie wspominając o chińskich gaźnikach, pilarka gdzieś zasysa lewe powietrze i postawił bym na wymianę uszczelniaczy z łożyskami, bo to idzie w parze żeby było "drożej".
Olej syntetyczny zaczął rozpuszczać nagar i piła się trochę przytarła.Nawet mogło dojść do rozszczelnienia na uszczelniaczach wału.Szkoda że nie zmierzyłeś kompresji przed rozbiórką silnika. :|
Przy ściąganiu gumowej łącznicy gaźnika pękła objemka, musiałem zamówić nową, po założeniu niestety zero efektu. Wężyki bez pęknięć i otarć. Wnioskuje że pozostało wymienić uszczelniacze wału. Czy od razu machnąć też pierścionek???
Zużyte membrany w gaźniku i jego regulacja. Nieszczelność na uszczelniaczach wału, lub zużyty pierścień, zakleszczony pierścień, rysy na tłoku i cylindrze itp. Ogólnie, nieszczelności silnika. Pozdrawiam, Sławek.
Cześć kolego, mam problem z przeciekiem oleju na półosiach tylnej przekładni. Myślę, że sama wymiana zimmeringow pomoże tylko na krótki czas, ponieważ są wyczuwalne luzy promieniowe i muszę wymienić łożyska. Czy muszę całkiem rozpołowić korpus mostu? A jeśli wymiana samych uszczelniaczy, to nie da się wyciągnąć i zabić bez rozpołowienia korpusu?
Miałem coś podobnego z Husqvarną. Paliła,ale źle chodziła. Po diagnozie okazało się że uszczelniacze na wale są słabe. Po wymianie piła już nie zapaliła. Okazało się że ma słaba kompresję. Wymiana tłoka na nowy załatwiła sprawę.
Moja Husqvarna miała podobne objawy z odpalaniem gdy uszczelniacze na wale były nieszczelne, ale to po kilku latach ciężkiej pracy. Może masz nieszczelność w kanale impulsowym/podciśnieniowym który porusza membrany i nie pompuje lub pompuje słabo paliwo. Wymień uszczelki pomiędzy gaźnikiem i króćcem ssącym, cylindrem na nowe i właściwe, solidnie poskręcaj...
A w jakim stanie są uszczelniacze wału silnika. Czy gaźnik został prawidłowo (równomiernie) dokręcony, z "dobrą" uszczelką.
Wiadomość z ostatniej chwili.Zaraza po bardzo dogłębnym wyczyszczeniu gażnika (który na chwilę obecną ma nowe elementy z zestawu naprawczego Walbro) odpala coraz lepiej i chodziła nawet około 15 sekund na wciśniętej do połowy dzwigience ssania ale po dodaniu gazu i tak gaśnie robiąc przy tym charakterystyczne buuuuuu.Udało się nawet pochodzić jej chwilę...
Na 99% jest wbity bo wkręcić go w tym miejscu byłoby dosyć trudno. Opalarką już dostał nie raz ale boje się go mocniej nagrzać bo zaraz obok jest gumowy uszczelniacz.
Wpływ na obroty i prawidłową pracę silnika mają też uszczelniacze wału korbowego (simeringi), po takim czasie mogą być już stwardniałe i niezbyt szczelne.
Witam. Jeśli nie pomaga regulacja gaźnikiem i układ zasilania jest szczelny (niepopękany wężyk paliwowy, czysty filtr paliwa, gaźnik po myciu, wymienione membrany, drożny i szczelny przewód impulsowy). Sprawdź dokładnie oba uszczelniacze i połączenie cylindra z karterem. Tam może być nieszczelność. Jeśli nie to, to może skrzynia korbowa? Rzadkie, ale...
Nie chodzi o to, czy łożyska się kręcą, ale czy uszczelniacze są dobre. Odkręć sprzęgło i koło magnesowe i dokładnie obejrzyj, czy na pewno nie ma dziury w uszczelniaczu, czy wał nie chodzi góra dół (od strony sprzęgła). No i oczywiście rurka impulsowa musi być szczelna i dobrze założona - jak się podwinie to będzie lewe powietrze.
Witam wszystkich. Mam problem z wyżej wymienioną piłą. Wymieniłem w niej uszczelniacze, tłok z pierścieniem a piła mimo tego nie chce odpalać. Jak zapali, za setnym razem, to pali już elegancko. A jak ostygnie to znowu nie chce palić. Gaźnik czyściłem, filtr powietrze też, przewody raczej wszystkie sprawne, iskra jest, świeca nowa, kompresje również...
Byłem dziś w serwisie. Cylinder+ tlok kpl 280 zl, lozysko walu korbowego I - 90 zl, lozysko II-40 zl, uszczelniacz walu korbowego-30 zl. Wystawie wobec tego calosc na sprzedaż..
ten krócieć będzie wciśnięty czy wkręcony? - Musze popatrzeć na te chińskie gaźniki, jak się tak dało to warto spróbować. Kose kupiłem używana - nie wiem który rocznik, ale jest dość mocno sfatygowana - dałem nieduzo bo właśnie nie chciała pracować, cylinder widać ze robiony - nie wiem czy oryginał czy jakiś zamiennik, ale cos było robione bo widać...
Witam. Potrzebuję nazwy części w pilarce spalinowej są to takie 2 blaszki znajdujące się w cilndrze koło uszczelniaczy. Z góry przepraszaszam jak umiescilem w złym dziale ale piszę z telefonu.
Wymieniłem świece i dołożyłem smaru do przekładni. Niestety moja regulacja gaźnika była mizerna, więc kosa zaczęła gasnąć i czasem nie chciała wejść na obroty. Oddałem na regulację i przegląd do serwisu. Jak wróci do mnie to napiszę co powiedzieli. Dziś dostałem wiadomość z serwisu. Diagnoza: pierścień zapieczony i łożyska z uszczelniaczami do wymiany....
Odpalam zimną piłę i ma za wysokie obroty(łańcuch się obraca) . Chwilkę pochodzi na wolnych i obroty spadają do normalnego poziomu . Piła ładnie pracuje nie brakuje jej mocy nie muli nie gaśnie . Tylko te obroty jak zimna .Nie dawno zostały wymienione łożyska uszczelniacze i wężyk paliwa. Obroty ustawiałem z pomocą obrotomierza .
Na próbę podlej na tłok nieco paliwa np. 1 cm 3 i bez ssania próbuj uruchomić silnik. Jeśli silnik zapali, to szukaj usterki m.in. w gaźniku, uszczelniaczach wału, uszkodzonych wężykach pompki paliwa i zbadaj też ciśnienie w cylindrze. Możesz też podglądnąć stan tłoka, cylindra i pierścieni, po zdemontowaniu tłumika, jeśli masz podejrzenie o "przytarciu"...
Witaj. Regulację gaźnikiem pomogą ci go tylko rozregulować na maksa. Sprawdzałeś uszczelniacze wału? Dziś już któryś raz o tym piszę. Pisałeś o tym, że piła cięła drzewa na metry, czyli pracowała w lesie? Piła ma zbyt ubogą mieszankę, dostaje za dużo powietrza najpewniej uszkodzonym, nieszczelnym uszczelniaczem wału. I najpewniej tym od strony sprzęgła....
Wyczyściłem filtr powietrza, wymieniłem paliwo. Ogólny przegląd, wygląda wszystko czysto i ładnie. A ssawkę, filtr paliwa w zbiorniczku też sprawdziłeś/wymieniłeś? Potrafi się zanieczyścić, "zaiść" takim twardym "pakiem" i słabo ciągnie paliwo. Warto by było też sprawdzić, nawet wymienić uszczelniacze na wale korbowym. Chociaż piła nie pracuje, tylko...
Jakaś nieszczelność, połączenie gaźnika z cylindrem lub uszczelniacze wału. Co masz na myśli pisząc, że odma jest ok, w dwusuwach nie ma czegoś takiego. Jak ustawiłeś dźwigienkę zaworka iglicowego? Zmniejszałeś obroty śrubą przepustnicy? http://obrazki.elektroda.pl/4501360600_1...
Witam Mam problem z piłą husqvarna 235. Piła odpalała ale nie wchodziła na obroty po dodaniu gazu dławiła się lub gasła. Wymieniłem gaźnik na nowy , uszczelniacze wału i dalej to samo, gaźnik też był regulowany. Możliwe że przez "zepsuty" odpowietrznik zbiornika paliwa piła nie chce wejść na obroty ? Jak sprawdzić ten odpowietrznik oraz jak go wymienić?
Witam wszystkich, ? jakiś czas temu w prezencie dostałem pilarkę Husqvarna 136. Problem w tym że nie odpala (dlatego ją dostałem?), maszyna podobno pracowała do końca, ale jak zgasła tak już koniec. Teraz może opiszę co widzę przy próbie odpalania. Iskra jest, lecz wydaje się, że nie dochodzi paliwo do gaźnika. Po podlaniu pod świecę odzywa się. Gaźnik...
Możliwe, że autotune wymaga zresetowania. Wiedza tajemna jak to zrobić bez interfejsu. Sprawdziłbym czy skrzynia korbowa jest szczelna (uszczelniacze, kolektor ssący). Gaźnik w dalszym ciągu podlega naprawie i regulacji, m. in. membrany, filterek, zawór iglicowy, poziom paliwa (0.55 mm ponad płaszczyznę uszczelki). Wymiana gaźnika wymaga przeprogramowania...
Witam, jaka powinna być oporność cewki w pilarce husqvarna 40 lub 36? Dostałem do zrobienia piłę husqvarnę 40 i nie odpala, zmienione uszczelniacze, membrany, pierścień, itp. Gaźnik jest dobry bo sprawdziłem u siebie w 36, iskra jest dobra, jeśli koło jest prawie że dycht z kołem, wyjąłem cewkę,i zmierzyłem oporność między kablem do gaszenia, a tym...
Witam. Kupiłem spalinowa piłę Stihl MS 180. Jak jest zimna, to ciężko odpala, ale wystarczy wykręcić świece i zalać ją paliwem, by odpaliła od kopa. Moja Husqvarna miała podobnie, też problemy z odpalaniem "na zimno", niby problemy ze ssaniem. Okazało się ze winne były uszczelniacze na wale, były nieszczelne i piła miała problemy z zassaniem paliwa.
Rysiek, nie da się tego plastikowego łącznika wyrwać bez zdjęcia cylindra, tak samo w drugą stronę - wiem, bo popełniłem ten błąd przy składaniu piły. Co do łożysk - powinny siedzieć ciasno, wypracowane zaczynają "latać" - wymiana na nowe, wraz z uszczelniaczami. Ważne by nie zgubić tych blaszek z góry, przez które cylinder dociska całość do karteru.
. Zobaczymy, co będzie dalej. Zamówię nowe części do tego gaźnika, wymienię i zobaczę, czy chodzi silnik. Jak nie, to trzeba będzie kombinować dalej. Dodano po 8 Zrobię jak pan pisał czyli przy filtrze paliwa popsikam sprejem tylko musi mi pan powiedzieć konkretnie jakim bo mam wątpliwości co do kompresji.Właśnie złożyłem chińczyka którego też kupiłem...
Pierścienie kwalifikują się do wymiany. Nie jest to duży wydatek (praktycznie koszt paru zł.), a warto wymienić, bo praca silnika na pewno się zmieni. Tak samo uszczelniacze. Ja bym jeszcze wymienił cały tłok, ale to już większy koszt jest i chyba w Twoim przypadku nie jest to konieczne.
Piła miała słabą kompresje , wymieniłem w niej pierścień na tłoku. Po wymianie odpala ale nie wchodzi na obroty. Jak jest zimna to kilkadziesiąt razy odpali ale podczas dodawania gazu gaśnie. Regulacja śrubami przy gaźniku nic nie daje. Pluje też olejem do tłumika i kopci. Ciśnienie w cylindrze jest dobre, sprawdzane było w servisie i nowa miała 9,...
pierścienie zajechane, rysy na cylindrze. Spróbuje to zeszlifować i zobaczymy co wtedy Nic to nie pomoże do wymiany kompletny cylinder, tłok, pierścienie, uszczelniacze wału, łożyska od razu komplet uszczelek. Gaźnik do ponownej regulacji. Jeżeli tego nie zrobisz nie popracujesz nią normalnie a naprawa przyniesie jedynie straty w portfelu.
Kup gaźnik na allegro ale takie za 18 zł. Po co płaciłeś 200zl. Drogi nie znaczy dobry. Inne ważne pytanie. Nie pomyliłeś wężyków. Jak pompujesz primer napełnia się paliwem? Kompresją jak jest to dobrze. Gdyby była kiepska to naprawa nie warta. Trzeba wymienić nie sam pierscien ale cały kompletny cylinder z tłokiem. Uszczelniacze na wale to specjalne...
Jakaś nieszczelność, sprawdź czy dobrze uszczelniłeś misę korbową (mam nadzieję że nie silikonem) dalej, uszczelniacze wału, plastikowy łącznik cylindra z gaźnikiem (lubi pęknąć przy mocnym dokręcaniu). Tak na marginesie, pilarka to Jonsered a nie Husqvarna.
Czym uszczelniałeś misę korbową? Sama misa nie ma gdzieś jakiegoś pęknięcia? Czasami popuszczają się śruby które ja skręcają. Połączenie, gaźnik cylinder, jest na sto procent szczelne (uszczelki plastiki, gumowe łączniki). Uszczelniacze wymienione, ale czy przy montażu nie spadła któraś ze sprężynek. To ciśnienie w zbiorniku paliwa to normalny objaw.
Witam. Mam problem z pilarką Jonsered 2040 Turbo (Husqvarna 136). Pilarka ciężko odpalała po czym często gasła na wolnych obrotach. Rozebrałem ją i wymieniłem łożyska na wale, uszczelniacze (ten od strony sprzęgła obracał się w gnieździe), filr powietrza i paliwa, rurke impulsową, uszczelki i membrany w gaźniku (walbro), wężyk paliwa. W takim razie...
Samej uszczelki nie kupisz, tu jest to czego szukasz, w komplecie powinny być też uszczelniacze. W sumie, to nie jest guma tylko taki dziwny plastik. Numer części 502230201 http://zielonazona.pl/index.php/pozostal... Razem z przesyłką, wyjdzie tyle samo co w serwisie. Sprawdziłem to swoje, jest z uszczelką,...
Witam, Mam problem z piłą Husqvarna 137, męczę się z nią już dwa lata i nie mogę rozgryźć co jej dolega. Wymieniłem starą cewkę ponieważ jak się zagrzała po paru minutach piła gasła ze względu na brak iskry, ale na wysokich obrotach bardzo ładnie chodziła.Na nowej cewce (zamienniku), na wysokich obrotach piła przerywa tak jakby gubiła obroty. Poniżej...
Albo źle regulujesz gaźnik (za ubogo), albo masz problem z układem paliwowym. Jeśli silnik nie utrzymuje stabilnie wolnych obrotów, to zapewne uszczelniacze do wymiany. Jeśli masz nieoryginalny gaźnik lub wymienione membrany, to sprawdź typ membrany pompującej. Teflonowa ze zestawów podróbek sprawia takie kłopoty. Sprawdź wężyk paliwowy oraz filterek...
Wymieniłem karter bo był rozszczelniony ciekł olej z zbiornika przy okazji wymieniłem łożyska i uszczelniacze wału ale to nic nie pomogło nadal po rozgrzaniu nie chciał się uruchomić strzelał w tłumik wymieniłem cewkę zapłonową i pomogło przestał strzelać piła chodzi są dwa rodzaje cewek do tego modelu trzeba uważać kupować po numerach bo będą problemy...
wymiana uszczelniacz husqvarna łożysko uszczelniacz husqvarna simson uszczelniacz uszczelniacz
zamiennik dławik chińska maszynka pralka wywala bezpieczniki electrolux
naprawa głośników pokrywa zaworuw
Wymiary i waga BOX V500 CRESCENDO - brak danych Wymiary i waga powermixera Box Electronics Crescendo V500