Na pustych, zapowietrzonych popychaczach nie zrobisz wstępnej regulacji. Będzie Ci ciężko znależć ten moment braku luzu przed dokręceniem o te dwa obroty. Będą miękkie , podatne. To olej w nich stawia wyczuwalny opór. Złóż to do kupy , wycofaj każdą śrubę regulacyjną na dżwigienkach o więcej niż dwa obroty (dlaczego będzie póżniej ) Odpal motor , niech...
Luz zaworowy na popychaczach hydraulicznych 0,05 jeśli jest większy to brak krzywek na wałku
Witam też kiedyś miałem taki przypadek w GSI że był bardzo słaby z miejsca ile było teori, że to, że tamto a ja poprostu stawiałem na zajechany wałek coś tak czułem, nie jestem mechanikiem zle co nieco wiem o autach i zacząłem od tego że zdjąłem sobie ten "cudowny" kolektor ssący, potem pokrywę od klawiatury i załeżyłem klucz na koło pasowe i powoli...
Nie prawda.Jeśli stukają to zaworki w popychaczach nie trzymają i opróżniają się z oleju.
Można na tym jednym zaworze przejść na ręczną regulację. Sprawdzić czy konik będzie pasował od malucha lub BISA, laska i szklanka to już nie problem dopasować.
jak nie ma luzu przy hydraulicznych popychaczach to znaczy ze jest ok.one nie sa podparte nie przejmuj sie.wymien luzne popychacze i autko zacznie smigac
http://autokacik.pl/showflat.php?Number=...
Zamontowałem nowy wałek od firmy "Świątek" od AER i silnik pracuje równomiernie jak nowy. Ważna rzecz zużycie wałka rozrządu nie od strony krzywki tylko od strony przeciwnej powoduje przy hydraulicznych popychaczach wtłoczenie większej ilości oleju do szklanek popychaczy co powoduje niedomykanie zaworów i nierówną pracę silnika tzw. wypadanie zapłonu.
Proponuję skupić się na popychaczach hydraulicznych i/lub ciśnieniu oleju. Po zapaleniu wadliwe popychacze szybko się opróżnią - stąd chwilowa praca silnika a potem "brak kompresji". Problem lubi występować losowo.
Przy tych silnikach przy zerwanym pasku rozrządu pękają dzwigienki zaworowe oraz prawie zawsze obrcają się krzywki na wałkach, niby wszystko fajnie, ustawione, powinno odpalac ale niestety trzeba sie liczyc z wymianą wałków. Zdejmowanie głowicy zostawiłbym tez na koniec, gdyż bardzo często wystarczy wymienić dźwigienki, wałki i silnik zapali i dobrze...
Odwrotnie i ssanie 0,15 wydech 0,25 GLI to nie miał hydraulicznych popychaczy?
1 i 4 cylinder powinien miec krzywke dokladnie w takim samym polozeniu, zreszta 2 z 3 tez. Moze problem jest w hydraulicznych popychaczach ?
ten model silnika jest na popychaczach hydraulicznych czyli popularnych szklankach . Koszt wymiany w moim regionie to około 300-400 zł plusz cena szklanek. Jaki olej masz zalany ? i czy dawno był wymieniany ?
Chciałem się podzielić rozwiązaniem problemu otóż finalnie udało znaleźć się przyczynę wypadania zapłonów oraz nierównej pracy silnika. Otóż w silniku był zamontowany niewłaściwy wałek rozrządu od silnika AEX o pojemności 1.4, który różni się kształtem krzywki oraz kątem zamykania zaworu wylotowego. Zamontowałem nowy wałek od firmy "Świątek" od AER...
To trzeba sprawdzić, w tym silniku nie ma hydraulicznych popychaczy zaworowych i często, zwłaszcza przy jeździe na lpg luzy zaworowe się kasują i zaczyna "podpierać" zawory gdy silnik się rozgrzeje
Nie ma hydraulicznych popychaczy.
Sprawdź czy nie jest zatkany kanał olejowy w pokrywie doprowadzający olej do łożysk wałków rozrządu. Wtedy na popychaczach hydraulicznych będzie za duże ciśnienie. W Fordach spotkałem się też ze specjalnymi otworami obniżającymi ciśnienie oleju w głowicy. Zatkanie takie otworka powoduje podwieszanie się zaworów.
Mówimy o popychaczach hydraulicznych ? Jeżeli tak to w VW zakładamy puste nie wypełnione,prawdopodobnie na zimno podpierają zawory i dlatego jest problem z uruchomieniem.Koniecznie trzeba je wyciągnąć wycisnąć z nich olej, nie ma innej alternatywy.
Lotosa można śmiało lać tylko do padlin które nie mają hydraulicznych popychaczy zaworów.
A w silniku AEA nie było już przypadkiem hydraulicznych popychaczy?
25 km to tak prawdę mówiąc nic. Silnik zrobił się ciepły, ale to stanowczo za mało aby odparować resztę wody z układu smarowania. pojeździj parę dni i potem zobacz jakie są efekty. Nie tak łatwo pozbyć się wody z układu smarowania poprzez wymianę oleju.Pozostałości oleju zalegają w zakamarkach silnika. popychaczach hydraulicznych i innych miejscach,...
Można dostać sam popychacz tani zamiennik wg. InterCars 53zł/szt lepszej jakości ok.150zł/szt. Po zdjęciu dźwigienek można sprawdzić drożność kanałów olejowych np. sprężonym powietrzem.
To stukanie w silniku? a może to po prostu hydrauliczny popychacz który potrafi wydawać takie dźwięki że nie wiadomo skąd to dochodzi. Popychacze te powinny umilknąć gdy napełni je olej.
Tu http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php... masz caly dluugi watek o tym silniku :)
Sprawdź czy odgłosy pochodzą z głowicy, bo występują tam hydrauliczne popychacze zaworów i może któryś się uszkodził.
Kąt wtrysku przestawił się po wymianie oleju? Najprędzej doszło do uszkodzenia hydraulicznego popychacza. Chyba, że to wcale nie stuki tylko hałasujący rozrząd. Tam jest chyba łańcuch?
przyczyną mogą być hydrauliczne popychacze zaworów częsta awaria w tych silnikach Dodano po 6 zanim sprawdzisz popychacze zobacz czy nie łapie ci gdzieś powietrza za przepustnicą na kolektorze ssącym
Dobrze że o auto dbasz, remont i tak się zwróci jak masz sentyment.
Ponieważ nie odpali , bo będą uchylone zawory. Nigdy nie wyciskalem popychaczy. Najwyżej kilka sekund po rozruchu silnikiem potelepie. Później samo się ułoży.
nie trzeba miski demontowac ani pompy olejeowej przekrecajac go normalniewysuniesz. Walek ma z czola 5 otworow 4 na sruby i 1 dodatkowa ta wlasnie dodatkowa ustawic na godz 2 lib tak 1:30 no i potem zgrac znaki. A wal musi byc tak ze klin bedzie na godz 9 i nie sjest to obojetne bo 1 obrot walka to 2 obroty walu korbowego.
Sorki rozpędziłem się. Cinquecento 700 ma hydrauliczne popychacze na wszystkich czterech zaworach. Pozdrawiam Dodano po 3 To czy dasz sobie radę to tylko zależy od Twoich umiejętności. Nie jest to jakaś wielka filozofia, ale dla początkującego może to być problem
Popychacze hydrauliczne. Potocznie hydroelementy. Luz sie sam reguluje
Nie chcę nic sugerować, ale ja mam 2,0 francuski z hydraulicznymi popychaczami. Jak go kupiłem miał 150 tys., zrobiłem płukankę i wlałem 10W60 Specol i nie ma żadnych problemów z silnikiem i zawory nigdy nie klepią, nawet na dużym mrozie. Płukankę robię co wymianę. Robię już tak z którymś samochodem i sobie chwalę, moim zdaniem taki olej dobrze wpływa...
A to benzyna, diesel?
.Wiekszość aut posiada hydrauliczne popychacze zaworowe i same niwelują luzy na zaworach Akurat ten silnik został zapożyczony do Renault z Nissana (oznaczenie Nissana MR20DE) i w nim się reguluje zawory operacja dość kosztowna ponieważ reguluje się poprzez wymianę całych szklanek zaworowych a nie płytek tak jak w innych silnikach (np. Fiat) i do tego...
Miałem cos podobnego leżały popychacze hydrauliczne
Witam. Zmień olej albo wymień popychacze hydrauliczne a przestanie klekotać ci pod deklem zaworów.
Sztywne popychacze hydrauliczne,póżniej pokają dzwigienki zaworowe. Należałoby wymienić na nowe.
Jest hydraulika więc nie musisz regulować. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Luzy na zaworach. Toż to silnik, prawie jak w maluchu. On ma popychacze hydrauliczne i zaworów też nie rusza.
Zajrzeć kamerą a śrubokrętem poruszać tłok w cylindrze na boki. Jak ktoś ma doświadczenie a luz jest duży to śrubokrętem też wyczuje luz. Jaki to kod silnika?
Jeżeli będziesz brał się za wymianę rozrządu to należałoby odkręcić wałki i sprawdzić stan popychaczy hydraulicznych aby później nie robić 2x tej samej roboty
Prawdopodobnie popychacze hydrauliczne albo juz wyjechane, słabe ciśnienie oleju lub brak dbałości o silnik (wymiana na dobry olej i w terminie) Ale może być źle ustawiony zapłon, sworzeń tłokowy itp.
Witam, Nie wiem jak sprawdzić czy w moim silniku są popychacze hydrauliczne czy luzy ustawia się własnoręcznie. Zdejmij pokrywę zaworów. Czy naprawa jest doraźna ? Znaczy chwilowa, jeśli jest możliwość regulacji zaworów(chyba o to pytasz) to są fabryczne normy co ile kilometrów się je reguluje. Czy przez problem popychaczy auto może pobierać olej? Nie.
Przyjrzyj się dokładnie popychaczom hydraulicznym na tym cylindrze, czy nie są wygniecione. Miałem taką samą sytuację w Golfie AEE. Kompresja była przy badaniu, a zaraz po odpaleniu, czyli otrzymaniu większego ciśnienia oleju - ginęła. Wina leżała po stronie popychacza(był delikatnie wygnieciony - uszkodzony).
Zwróć uwage ma stan tapicerek - jak bardzo jest powycierany fotel kierowcy, czy nie były zmieniane gumki na pedałach, jak wyglada kierownica, jak wajha zmiany biegów wygląda. No i to co mówił przedmówca, czyli podłużnice, stan blachy pod tapicerką, postaraj sie też zajżeć gdzieś w połowie auta żeby wyczaić czy to nie jest przeszczep, stan bagażnika....
Wygląda to tak jakby jakiś popychacz hydrauliczny na 4-tym garze niedomagał dopóki się olej trochę nie rozgrzeje .
tam są hydrauliczne popychacze
mam jeszcze jedno pytanko czy przy regeneracji głowicy wymieniales hydrauliczne popychacze???? :?:
Pewnie zawory, popychacze hydrauliczne.
wymiana hydraulicznych popychaczy hydraulicznych połączenie rozdzielaczy hydraulicznych
usztywnienie drzwi radio amplitunera yamaha otwiera zepsuty zamek
bateria parkside inwerter grzałka
Wyciek płynu chłodniczego w silniku 3.0 TDI - przyczyny i diagnostyka Peugeot Geopolis 125cc - problem z obrotami silnika