Kolego zrób test przelewowy wtryskiwaczy to jest częsta przyczyna odpalania auta na zimnym silniku jeśli któryś z wtrysków przelewa to pompa ma ciężko zrobić ciśnienie odpowiednie. pozdrawiam
Tak się zastanawiam A jaki według ciebie byłby błąd na ciężkie palenie z rana.? To teraz sprawdź podstawowe rzeczy, korekty jakie masz krótko i długoterminowe czy ci się przypadkiem gaz nie rozjechał. Podaj też obroty rozrusznika podczas kręcenia tylko nie mów że dobre bo ładnie kręci i na ile spada ci napięcie na akumulatorze podczas kręcenia rozrusznikiem....
Zawór na pompie...
Kontrole przebiegu powinno się zrobić oscyloskopem; Teraz nie możesz powiedzieć że sygnał jest za wolny, występuje opóźnieni w przesyle danych między sterownikiem a interfejsem; Widać to na wykresie w momencie zwiększenia prędkości obrotowej silnika do 3000 obr. tu wykres podaje wartość liniową, a powinno wyglądać tak jak na biegu jałowym z tą różnicą...
No to może rozwinę.Nie wiem czy potrafię,ale spróbuję.Nie wszystko jest też do końca tak dosłownie,ale chociaż trochę pozwoli na pojęcie różnic. W benzynie sterujesz powietrzem (wydajesz polecenie komputerowi żeby otworzył przepustnicę jeśli nie ma linki),w zależności od ilości powietrza dolewana jest odpowiednia ilość paliwa.Rozpatrując "tradycyjny"...
Nie co rano co samo w sobie byłoby głupotą. Ale już jak się wymienia olej na nowy i filtr oleju trzeba go zalać olejem. Dodano po 3 Wystarczy jakakolwiek książka z serii- Naprawa samochodów ... i przeczytać. https://dobrymechanik.pl/artykuly/czytaj...
Może dokładnie napisz co jest prawdą; w jednym poście piszesz ,że na postoju możesz "gazować" i wszystko ok , w ostatnim ,że z się krztusi. Co tu jest właściwe? Ciśnienie paliwa sprawdziłeś? Kody błyskowe próbowałeś? Jak pali na ciepłym i zimnym , bez problemów? Co jeszcze sprawdziłeś obok czujnika obrotów?
No i zrobione. Jednak uszczelka Dzięki wszystkim za bardzo dużo wskazówek 😉
:D nie ciśnienie ma każdy tłoczek inne bo wszystkie zasilane są z tego samego węża i reuktora , ale skok mają różny. To tandetne wtryskiwacze i należy w nich kalibrować skok grzybka przed montażem, a i wczasie eksploatacji często się rozkalibrowują. Reduktor masz dobry ale do 90KM , deklaracja włoskiego producenta najwyraźniej nie dotyczy ani naszego...
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
Temat zamykam. 10 tys. przejechane i zero przyrostu/ spadku oleju. Raczej powinno być ok. Miałem jeszcze przygodę z wysadzoną przez ciśnienie chłodnicą ale to już inna kwestia.
To nie jest takie proste,aby wybłyskać kody Dziwne stwierdzenie! Życie też nie jest proste i co z tego? Sprawa jest prosta, albo masz pojęcie i sobie błyskasz, albo oddajesz do naprawy dla kogoś kto umie to naprawić. Dostałeś dane jak to zrobić, wiec rusz kakao i to sprawdź proszę :-) Google też ci pomoże, jeśli umiesz się go spytać... Wpisz 'accent...
Myślałem o tym, ale co wtryskiwacze miałyby z wypinaniem wtyczek? Wprowadza go od razu w tryb awaryjny i podnosi ciśnienie wtrysku, czy jak?
Ale on ja biegu jałowym ma małe zapotrzebowanie na ciśnienie paliwa, a w całym zakresie prędkości obrotowej ma moc i ciśnienie paliwa się pokrywa. Pali z pół obrotu.
Jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia?
Ciśnienie sprawdzone, jest OK, czujnik wymieniony, problem istnieje, pompa paliwa wymieniona, pompkę słychać, jak pompuje.
Trzeba też sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa podczas próby uruchomienia.
a co z tym ciśnieniem że takie duże jest?? To, że kompresor nie pracuje z jakiejś przyczyny i to, co wskazuje manometr, to ciśnienie czynnika w układzie niepracującym. Na porcie LP powinno spaść do 25 PSI przy działającej sprawnie klimatyzacji.
Jaki jest ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej? Jaki jest wykres 1 sondy w czasie pracy na benzynie?
Tak też uważam, że powinno być ok 300 bar. Ale sterownik nie zgłasza żadnych błędów. Ciśnienie zadane i zmierzone się pokrywają.
To macie lepszy tester i nie sprawdziliście cie co się dzieje z ciśnieniem na CR i inne dane? Pompa wstępna daje ciśnienie prawidłowe? Czujnik jet w MAF to też prosta usterka.
Błędy to nie wszystko, jakie ciśnienie na listwie po dodaniu gazu, rzeczywiste równe zadanemu? Jaki przepływ powietrza, ciśnienie doładowania?
Niskie ciśnienie na magistrali
Witam. Udało się rozwiązać problem? U mnie podobna sytuacja, Airbag i TPMS czujnik ciśnienia w kołach - ciśnienie sprawdzone, oki....zero błędów po diagnostyce, brak sygnalizacji i kontrolki niezapiętych pasów bezpieczeństwa, brak czujników parkowania, brak auto hold, brak asystenta pasa ruchu, brak podgrzewania tylnej szyby, brak podświetlania przy...
Witam. Czy da się jeszcze uratować ten silnik (bierze olej)? Pacjent: Hyundai i10 (F5) 1.1i 12V 1 086 cm³, 49 kW (67 KM), FWD, G4HG, 2008-01 / 2013-12, aktualny przebieg 118 000 (potwierdzony RDW Holandia) Auto kupiłem w styczniu tego roku. Od początku silnik brał olej. Od tego czasu zrobiłem około 10 000 km przebiegu. 3 razy wymieniłem olej z płukanką...
Witam wszystkich, prześledziłem różne fora i nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na mój problem. Chodzi o bardzo częste wypalanie DPF-u, po każdym odpaleniu auta i zagrzaniu silnika rozpoczyna się proces wypalania. Auto nie pokazuje żadnych błędów, ale G-scan pokazuje, że czujnik różnicowy pokazuje 0 hPa po podaniu ciśnienia pompką na czujnik, wartość...
Więc sprawdź ciśnienie paliwa.
To jest DIESEL Akumulator jest nowy , świece żarowe są nowe , ciśnienie na pompie i wtryskach jest przy dłuższym kręceniu czasem odpali albo i nie
Ciśnienie na listwie jakie jest?
witam wszystkich. Spotkał się ktoś z was z takim problemem bądź posiada wszelkie schematy elektryczne ? Licznik martwy- działa podświetlenie natomiast żadne kontrolki silnika (ładowanie, ciśnienie ) nie dają oznak życia- tak samo prędkościomierz i obrotomierz. Tak samo szyby stoją. Po manualnym zetknięciu styków na przekaźniku szyb te działają. Chętnie...
[syntax=delphi][/syntax] Witam w samochodzie Hyundai i30 (diesel 1,6, kombi, 2016 rok) mimo, źe ciśnienie jest właściwe wskaźnik pokazuje, że zbyt niskie. Uzupełniałe, sprawdzałem. Bez zmian. KJak usunąć to wskazanie z wyświetlacza?
W tych autach złuszcza się powłoka wewnątrz zbiornika paliwa. Dobrze byłoby profilaktycznie zajrzeć do zbiornika i sprawdzić sitko pompy. Poza tym niezbędne będzie wykonanie diagnostyki czy świece żarowe sprawne, czy czujnik wału korbowego wskazuję odpowiednie obroty no i czy ciśnienie na listwie CR też jest prawidłowe :)
Na pewno jest to problem z programowaniem. Ponieważ system w Hyundaiu nie działa od razu, musi kawałek przejechać, przeanalizować dane i dopiero pojawiają się wyniki. Sprawdziłeś czy model czujników jest taki sam jak w letnich oponach? Programujesz czujniki w ASO? Dodano po 2 Podobnie jest jak uszkodzi ci się czujnik, wyświetla np. za małe ciśnienie...
No ok ale skoro ciśnienie na listwie jest od 250 do ok 1300 bar to jest prawidłowe? Jeździłem z podpiętym kompem i tak właśnie pokazuje i auto chodzi i nagle gaśnie przy np. 400 barach tak jakby ktoś odciął paliwo. Przecież ecu bierze dane o ciśnieniu z tego samego czujnika więc dlaczego odcina przy prawidłowym ciśnieniu? Wszystko to się kupy nie trzyma...
Te opisy prowadzą do jednego; pomiary i jeszcze raz pomiary , takie opisy przyrody ,to psu na budę. Na początek ciśnienie paliwa!!!
Miałem ten samochód kilka tygodni temu jako zastępczy. Samochód był z rocznika 2022 lub 2023. Nie chciał odpalić i sami pracownicy serwisu uśmiechnęli się do siebie i powiedzieli wprost "postał trochę i znowu problem z hydrauliką" Samochód miał 9tys km przebiegu. Ten silnik ma wtrysk MPI wiec ciśnienie jest regulowane tylko i wyłącznie przez regulator...
Sprawdź doładowanie map ile pokazuje bo może ciśnienie za małe i widzi otwarty egr taka sugestia
Ciśnienie na listwie tak wzrasta, czy tyle widzi sterownik, bo to dwie różne sprawy. Poza tym widząc jak napisałeś wartość ciśnienia śmiem przypuszczać, że zbytnio nie wiesz co robisz.
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
Jakie jest ciśnienie paliwa? Obrotu silnika są widoczne przy kreceniu? Na plaku pali?
No no gratuluję zasobności portfela żeby turbinę bez potrzeby wymieniać. W dieslach nie ma przepustnicy a klapa gasząca. Są klapki zawirowywacza. Proponuję najpierw obserwować i diagnozować skoro jest komputer a wymieniać rozważnie. Na tym boschu możesz sobie obserwować zadane i rzeczywiste ciśnienie paliwa co da ci pojęcie czy problem po tej stronie....
Ogólnie to czarno to widzę. Jak poszedł syf za filtrem to jasne że poszło w układ. NIe wiadomo też czy nie pali przez zajechanie wtryski /pompę, to czy np przez niskie ciśnienie paliwa z innego powodu. Dlatego trzeba zrobić podstawowe pomiary ciśnienia na wstępnej i na szynie . Odkęcić zawór na pompie ,sprawdzić czy nie ma opiłków itp. A na plaka powinien...
No i jeszcze raz sprawdzono na kompie co jest tj: ciśnienie paliwa, gdy podaje pompka to 3,5-5 bar ciśnienie paliwa przy próbie rozruchu to max 70 bar ciśnienie gdy odpali samochód za pomocą plaka i chodzi na biegu jałowym to 230 bar. regulator ciśnienia przy odpalonym silniku to 22 %, Czyli to na 100% wtryski szwankują? ale przy próbie odpalania po...
Sprawdził ktoś ciśnienie na listwie? może padł regulator ciśnienia lu pompa wysokiego ciśnienia.
Bawiłem sie takim w zimie, ciśnienie paliwa 60bar... ma być 270, regulator ciśnienienia paliwa przytarty... wtryski nie wymienialem a sprawdziłem 1 zeputy....
banalna sprawa Kolego, ale dała mi w kość.Kruciec pompy paliwowej na który jest założony przewód paliwowy gumowy był ułamany i lekko był przytulony. W momencie gdy pompa pracowała to podawała paliwo, ale nie pod ciśnieniem. Zdjąłem przewód paliwowy, kręcę i leci jak cholera , myślałem że jest OK, już chciałem wymieniać różne składniki układu paliwowego.Dobrze...
Ale błąd równie dobrze może być powiązany z dziurą w dolocie za turbo. Za turbo a przed silnikiem panuje nadciśnienie i jak jest dziura część powietrza jest tracona. Turbo ma pewien zapas by skompensować brak i uzyskać zadane ciśnienie w dolocie. Jednak jest jeszcze przepływomierz który mierzy ilość powietrza i to na podstawie jego wskazania wyższego...
Błędnie rozumiesz. Masz błąd czujnika wału bo masz niskie ciśnienie paliwa. powinieneś mieć 120 barów podczas kręcenia. Znajdź problem z niskim ciśnieniem paliwa i twój problem się rozwiąże.
Witam, zastanawia mnie jak działa obieg w zbiorniczku wyrównawczym w hyundai i40. Jest tam tylko jeden wężyk wysoko u samej góry ponad poziomem max, który idzie w miejsce zaworu chłodnicy 1.1 bara. No ok, jest za duże ciśnienie czy też nadmiar to wypchnie do zbiorniczka ale gdyby było zbyt mało w chłodnicy to jakim cudem ma zaciągnąć skoro wężyk nie...
Pamiętaj też o tym, aby mierzyć ciśnienie gdy koła są zimne.
hyundai ciśnienie oleju hyundai ciśnienie wtrysku hyundai tucson ciśnienie
radio tranzystorowe wzmacniacz mastercook wyświetlacz zmywarka układ sterować elektryczny
blaupunkt limited bialoruśka wymiana pompy
Jak naprawić przyciski w monitorze? Silnik DTI nie odpala - diagnostyka i przyczyny