1 etap 15±2 Nm, 2 etap 93°±2°, 3 etap 123°±2°
moment dokręcania 17,7-21,6 Nm a potem kąt 88-92 stopnie
Wejdż w tryb serwisowy i ustaw opcje do te głowicy UV1316.
http://obrazki.elektroda.pl/4563523700_1... 1 - 30 Nm 2 - 60 Nm 3 - od105 do 115 Nm
Silnik G4CP.
Witam są to dane techniczne do tego auta.
W załączniku serwisówka do silnika G4ED.
Pewnie ze nie trzeba za kazdym razem jej planowac ! Jest cos takiego jak linial krawedziowy sp sorawdzenia plaskosci.
hyundai i10 silnik 1.0 12v g3la moment dokręcania głowicy
Tam gdzie masz zaznaczone na głowicy na czerwono.
Luz zaworów dolot zimny/gorący 0,10 zimny/0,20 gorący Luz zaworów odlot zimny/gorący 0,17 zimny/0,25 gorący W podziękowaniach możesz kliknąć pomógł ;)
Jeżeli nie ma wycieku a płynu ubywa to najprawdopodobniej idzie do komory spalania. Do sprawdzenia uszczelka pod głowicą.
Skoro przedtem ogniskował i świecił, a teraz nie chce - musiałeś coś "nabroić". Sprawdź na początek czy taśma dobrze wpięta. Jeśli możesz (schemat) sprawdź też napięcia dochodzące do drivera sterującego układem głowicy.
Głowica do roboty i już. Taniej wyjdzie jak wymiana silnika.
Ja bym obstawiał uszczelkę pod głowicą.
Potrzebuję moment dokręcania głowicy i kolejność pilnie
Termostat był założony nowy przed głowica. Dodano po 1 Termostat był założony nowy przed zdjęciem głowicy.
Uszczelka pod głowicą była sprawdzana?
Przełącznik , zasilanie głowicy - do sprawdzenia.
Ta astra za 2 tys. pewnie też będzie żłopać olej. Olej w accent bierze przede wszystkim przez nieszczelne uszczelniacze zaworów. W niektórych typach można je wymienić bez zdejmowania głowicy.
w servisie wykluczyli uszczelkę pod głowica, płynu nie ubywa. Coś mi o jakiś wypalaniu filtru cząstek stałych mówił, wspomniał ze ostatnie automatyczne ,wypalanie bylo 200km temu,, Jaka moze być przyczyna poza uszczelka pod głowicą?
Nie można tym obracać bo jak zostawisz odblokowane to może wyskoczyć i zachlapie Ci olejem cały silnik. Jest to zaślepka pod którą znajduje się śruba trzymająca blokadę która z kolei dociska wtryskiwacz w gnieździe, w głowicy.
Czyli nic się nie stanie jak użyję starych?
https://procarmanuals.com/hyundai-engine...
Cześć, sory za odkopanie tematu ale czy doszedłeś do tego gdzie była wina? Mam identyczny problem właśnie po wymianie uszczelki pod głowicą i nie możemy dojść do tego.
To wsumie tak czy tak to do rozebrania głowica.
Witam. Wydaje się, że masz przesterowany sygnał. Wymień wzmacniacz w antenie na symetryzator. Prawdopodobnie w tym TV jest bardzo czuła głowica.
Nie będzie po problemie. Czujnik wału i wałka sygnalizuje brak synchronizacji rozrządu. Górny znak do płaszczyzny głowicy nie pokrywy zaworów.
A po co te pierscienie było wymieniać? A głowica to z kąd nowa?
W obu przypadkach to inne silniki, ale zdobyłem już książkę serwisową. W każdym razie dzięki .
Dobra mój launch tab7 w mojej version kosztował 4.5k £ czyli jakieś 27k pl . Ale nie cena jest wyznacznikiem pytanie jak się posługujesz swoim sprzętem, mi odpowiada biję na głowę wszelkie snapony autele i temu podobne zwlaszcza live data odczyty bajka , inny świat . Dam znać gdy rozbiorę głowicę https://obrazki.elektroda.pl/6411007500_...
kia = hyundai nie mazda
Wiązkę przedzwoniłem, ma przejście
głowica poszła do regeneracji.
Silnik z prostopadle do głowicy umieszczonym aparatem zapłonowym ? Jeśli ten, to Hyundai pony, Mitsubishi colt
Ok, dziękuję za odpowiedź. Mimo wszystko chciałbym zadać jeszcze 3 pytania. 1.Jaki powinien być luz na zaworach ssących i wydechowym w HYUNDAI ix20 silnik 1.4 90 KM rocznik 2010? 2.Czy regulacja luzu zaworowego poprzez dodawanie lub ujmowanie płytek może być wykonana bez zdejmowania głowicy (pytam ponieważ jeszcze nic nie robiłem przy silniku). 3.Czy...
Jeżeli to jest silnik 12 zaworowy to głowica prawdopodobnie poszła się kochać. Ściągnij głowicę i wszystko będzie jasne.
Ciekawe. na gazie jest tak samo co na benzynie?
Dzięki, będe szukał. A może powiesz jakie jest twoje zdanie na temat tej usterki? to może być termostat czy coś innego? jesli płyn i olej czysty to chyba nie będzie to uszczelka pod głowicą?
Witam. Można - np. na giełdzie, ale po co jak można je zdemontować z każdego starego TV, magnetowidu, nieużywanej już głowicy, wystarczy odwiedzić najniższy skład złomu, śmieci (gabaryt).
Na pokrywie głowicy od strony skrzyni ,albo z przodu na głowicy też od strony skrzyni.Podałbyś kod silnika to by było łatwiej.
Aktualne? Jeśli tak to poszukam jutro, może coś znajdę.
To jest produkcja 2006–2015 ? Głowica GDS VCI umożliwia pełną diagnostykę samochodów grupy KIA i Hyundai do 2016r
Jak dla mnie to skrzynia, jak dostanie temperatury, to się mniej ślizga. Co do kopcenia, to może być wszystko, od złej regeneracji turbiny, wtrysków (po jakiego grzyba ktoś regeneruje wtryski, jak są tak tanie, czyli się nie psują), po blok, głowicę. Płynu nie łyka aby?
Być może faktycznie ciśnienie dostaje się do płynu chłodzącego, ale bez demontażu głowicy nie będzie pewności. Czy z korka chłodnicy odchodzi wężyk do zbiornika?
Witam. Proponował bym pomierzyć napięcia. Ewentualnie wymienić kondensatory elektrolityczne na wtórnym przetwornicy i w układzie głowicy-może w samej głowicy czy nie ma jakichś kondensatorów elektrolitycznych. Pozdrawiam.
Z tego opisu wynika że pije olej nas tych garach. W uszczelkę pod głowicą wątpię. Zbyt równa kompresja . W wycieki z wtrysków też. Jak był to rzeczywiście olej to odrazu poczujesz stając za wydechem. MOżesz sobie wziąć endoskop jak masz. Nie wiem ,może coś wypatrzysz w garze. Może.
Tak ogólnie kopcący diesel to śliski temat. Czasem się zastanawiam że najlepiej nie przyjmować sztrucli na takie usterki.Samo ścięcie np klina na wałku czy np źle zamontowane wtryski mogą mieszać sporo.. Bo widziałem już jak rzeźbiorze wiercą w głowicy tak że zaniżają gniazda wtrysków. A takie nie prawidłowe osadzenie wtrysku na pewno ma wpływ na jakość...
Zanim wymienisz na darmo pół silnika podłącz auto pod komputer.
Jak to mierzysz i pomiędzy czym? Pomiędzy wyprowadzeniami głowicy czy pomiędzy gniazdem głowicy i wyjętym wtykiem anteny?
A więc po wielu próbach i testach auto zrobione. Problem leżał w uszczelce pod głowicą, Podjęta próba demontażu ukazała pęknięcie uszczelki. Po zmontowaniu jest ok!
Witam. Sprawdził bym najpierw od banału czyli korek, a pompa na pewno dobra, takie same parametry? Pasek zapewne dobrze założony. A Jakie były przesłanki do wymiany pompy? i jak wyglądała stara? Czasem może być głowica. Właśnie to podejrzenie CO2.
Sztuka z lpg dzisiaj. Citroen 301, pykanie rozrusznika - powód, przyczyna - zalany płynem chłodzącym. Ostatnio wymieniany pól roku temu. Gwarancji nie chcą uznać ponieważ zalany płynem. Wymiana szczotek, mycie rozrusznika (bez naprawy nieszczelności) i "pincet" w plecy przez elpedżi. Drugi opelek zafira, oczywiście lpg - w silniku błędów z 1500 ale...
Kolega może napisze trochę więcej ! ( czyt. jaśniej)! Nie rozumiem co to jest koło zębate głowicy? Chodzi o wałek Rozrządu? Nic innego nie ma "koła zebatego" na głowicy. Koła są osadzone na klinie i dokręcane śrubą. Pozdrawiam
Witam. Mam ten sam problem z H1 2.5 z 2008r. Wyrzuca płyn przez zbiorniczek. Dolny przewód chłodnicy i chłodnicy są zimne. Auto nie grzeje się. Wymieniłam uszczelkę, termostat, pompę wody,głowica sprawdzona, blok silnika jest cały. Udało się ustalić przyczynę, bo ja nie wiem już gdzie szukać.
Witam miałem podobny przypadek w suzuki baleno 1,8, spora walka nie poddawałem się, dwa razy zdejmowałem głowicę i nic aż dałem do sprawdzenia pod ciśnieniem i okazało się że to głowica jest uszkodzona. Po wymianie głowicy na inną auto jeżdzi już dwa lata bez usterki.
Ewidentnie nie trafia na zapłon. Rozrząd nie trafiony o 180st itp. Być może pęknięta uszczelka pod głowicą i ciśnienia po 12 na dwa cylindry masz. Od czego przestał odpalać?
Przyczyną jest źle ustawiony rozrząd. Górne koło ma mieć znak do płaszczyzny głowicy a nie pokrywy zaworów. Brak napięcia na wtryskiwaczy ponieważ Ecu odcina rozruch aby ocalić silnik.
Pewnie,że spawać, toż to nie głowica, tylko w dobrym warsztacie a nie u zaprzyjaźnionego, przysłowiowego Pana Henia!
Podmieniona pompa wysokiego ciśnienia, autko dalej pracowało nie równo. Zapadła decyzja o demontażu głowicy. Głowica została ściągnięta, ale zawory, prowadnice są w porządku. Uszczelka wyglądała na całkiem dobrą. Głowica zplanowana. Wymienione uszczelki kolektora ssącego i wydechowego, jutro auto powinno zostać złożone do kupy. Zobaczymy czy będzie...
To są całkiem rózne silniki. W doładowanym jest inna głowica, zawory, tłoki, stopien spręzania itp. Chyba że ten z pajero jest doładowany ale wtedy oznaczenie bedzie 4D56T
Test CO2 da odpowiedź. Nagrzewnice zatykają się z dwóch powodów: raz, stary płyn chłodniczy, lub problemy z syfem powodowanym uszczelką pod głowicą. Jest drobna szansa, że przy płukaniu zatkany jest przelot w cienkim wężu lub króćcu silnika - przedmuchać powietrzem.
Wiesz że trzeba zdjąć głowicę to jak niby to przewidzieć wróżyć?Nawet jak na uszczelce było coś widać to głowicę nie raz dawaliśmy do sprawdzenia.Tym bardziej że w silnikach śkośnych jest dużo pracy przez syfiaste łańcuchy.
Witam, specjalnie założyłem konto bo nie mogę nigdzie znaleźć momentów dokręcania śrub silnika. Potrzebuję momentów do wału, korbowodów, kół pasowych, głowicy, ogólnie do silnika. Wiem że to jest w Autodacie ale nie mam dostępu do takiego programu. Auto Hyundai Santa Fe 2.2 crdi D4EB 110kw 2wd. Mogę nawet za te dane zapłacić. Chciałbym w końcu zacząć...
U mnie trochę się komplikuje bo na benzynie jest ten sam problem. Ja mimo wszystko zanim ruszę ta głowice spróbuję z regulacja zaworów. Głowica nie jest hydrauliczna a producent zaleca regulację po 90 tys a ja mam niecałe 110 tys.
Skoro głowica była zrzucana, to należało też zainteresować się stanem uszczelniaczy zaworowych, poszukać uszkodzeń w obrębie głowicy. Należało też przeprowadzić pomiar kompresji na sucho i po zalaniu olejem.
zamontowany w chłodnicy W starszych modelach tak, ale w nowszych nie zawsze, często steruje nim ECU lub np w Renault czujnik w głowicy. Szukaj przekaźnika lub przekaźników w skrzynce bezpieczników, lub w okolicach chłodnicy i sprawdź je.
Witam. Moim zdaniem silnik nie kopci. To jest po prostu para wodna. Ponieważ spaliny są rozgrzane i trafiają do zimnego układu wydechowego i powstaje ta para. Nie ma się na razie zbytnio się przejmować. Dopiero martwic się można jak się ociepli temperatury będą +15 C i nadal będzie kopcić to wtedy możesz sprawdzić uszczelkę pod głowicą. Dodano po 3...
Witam. Mam krótkie 3 pytanka dotyczące regulacji zaworów w HYUNDAI ix20 silnik 1.4 90 KM rocznik 2010 LPG?: 1.Jaki powinien być luz na zaworach ssących i wydechowym w HYUNDAI ix20 silnik 1.4 90 KM rocznik 2010? 2.Czy regulacja luzu zaworowego poprzez dodawanie lub ujmowanie płytek może być wykonana bez zdejmowania głowicy (pytam ponieważ jeszcze nic...
Zakręć zawór na butli LPG i zobacz przez kilka dni czy na samej benzynie będzie chodził normalnie. Może gaz dostaje się do silnika jednocześnie z benzyną. Co to w ogóle jest za instalacja LPG? Jeśli mocno kopci na biało to albo go zalewa (rozjechane adaptacje, dwa paliwa na raz) albo w cylindrach gromadzi się płyn chłodniczy (przepalona uszczelka pod...
Witam. Mam pytanie do znawców samochodów hyundai. W rocznikach 1995 do 1999 występują silniki o pojemności 1341cm. Ich moc jest różna od 65 KM do 82 KM, jest to spora różnica. Chciałbym wiedzieć czy, jest to kwestią sterownika silnika,czy jego budową, np głowicy lub wałka rozrządu i ak rozpoznać te odmiany w oznaczeniu silnika. Pozdrawiam.
Z tego co widzę silnik 16-to zaworowy i trudno zgadnąć. Akurat takiego nie robiłem ale spróbuj założyć nowy pasek po ustawieniu wszystkich punktów rozrządu. Jak nic się nie stało to po obróceniu wałem głównym nic nie poczujesz to znaczy żadnego zahamowania oporu itp. Najlepiej zdjąć pokrywę klawiatury zaworów i podczas kręcenia patrzeć jak zachowują...
kontrolka rezerwy jest jeżeli chodzi o wymiane uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy to mozna to zrobic trzeba jednak trochę wprawy.Nalezy pamietac aby tłok cylindra rozpinanego był w górnym położeniu zabezpieczy to wpadnięcie zaworu do cylindra.
Dlaczego w VW zawory obrastają nagarem a w koreańskich nie. Mówimy o silnikach na bezpośrednim wtrysku. Przecież to oczywista nieprawda. Zawory i kanały dolotowe w głowicy obrastają tak samo w koreańskich autach. Np. 1.5 TGDI mają z tym taki sam problem jak 1.5 TSI i skutki są takie same. Najpierw spadek mocy, a później szarpanie i wypadanie zapłonu....
Witam serdecznie. Mam problem z ustawieniem wałka wyrównoważającego (balansowego), musiałem go zdemontować, aby wyciągnąć tłoki. Na kole wałka w. oraz kole wału korbowego znalazłem białe znaki namalowane markerem, po wyczyszczeniu przed demontażem w tym miejscu są nabite punkty- są to jedyne punkty na tych kołach zębatych. Mam wątpliwość czy są to punkty...
Szukać dziury między przepływomierzem a głowicą gdzie silnik może zaciągać lewe powietrze. Można próbować pryskać plakiem na odpalonym silniku na biegu kałowym. Jak obroty zaczną się zmieniać tzn że ciągnie powietrze na lewo.
Witam Przymierzam się do wymiany uszczelki pod głowicą w samochodzie marki Hyundai lantra 99r 1.9 diesel 70 koni (podobne silniki były w starszych citroenach). Mam pytanie może ma ktoś schemat rozrządu, podpowie jak zdemontować i ponownie założyć rozrząd, głownie chodzi mi jak tu ze znakami. Ogólnie jakieś sugestie na co mam uważać przy rozbiórce silnika....
Usterka chyba oczywista . \skoro jest głos na cd i usb to uszkodzona jest głowica ukf ( tuner ) . Trzeba tam szukać . To że szuka stacji to jeszcze nie wszystko. .Podejrzewam że tuner jest w formie modułu . Należało by sprawdzić czy sygnał audio z tunera ( modułu ) wychodzi do audio sterownika przełączającego źródła sygnału .
Witam poszukuje schemat ustawienia rozrządu do Galloper 3.0v 6 12 zaworowy 141 koni - Czeka mnie polanowanie głowicy i intersują mnie moment dokkrecenia głowicy ,ustawienie zaworów po dotarciu i ile mozna zebrać czy do równosci wystarczy ??
Witam. :| Jestem młodym mechanikiem i mam aktualnie na warsztacie Hyundaia Matrix'a 1.5 CRDI , muszę wyjąc głowicę ale niestety nie wiem jak odkręcić pokrywe zaworów na której są pompo wtryskiwacze. Bardzo proszę o madrę i szybkie odpowiedzi!!!:!::!::!: <Z góry dzieki ;)> Proszę Pomorzcie!!! Please :)
Witam, prosze o podpowiedz czy w silniku Kia Hyundai 1.2 G4LA walki ustawia sie wzgledem kol zmiennych faz. Problem tkwi w tym ze w Niemczech ktos wymienial rozrząd i przestawil o zeba. Po sciagnieciu głowicy, sprawdzeniu wszystkiego, złożeniu ponownie poprawnie rozrządu auto nie moze wejsc na obroty, bije dlawi w filtr powietrza. Pytanie brzmi czy...
Witam, jako że to jest moj pierwszy post na tym forum chcialem przywitać sie ze wszystkimi. Moj problem to Hyundai Terracan 2.9 Crdi. Po wymianie uszczelki pod głowicą i dwoch wtrysków Delphi. Auto chodzi jak zegarek ale sa dwa mankamenty. Przy dodawaniu gazu na wyższych obrotach piszczy (gwiżdze) w okolicach turbiny. sprawdzone zostaly ponownie, intercooler...
Mam Hyundaia Lantrę 93r.Półtora roku temu robioną miałem głowicę(uszczelniacze zaworów,planowanie i uszczelka)oraz wymienione pierścienie.Obecnie bierze mi olej(ok 1,5l na 200km)i go spala,ponieważ 'zarzuca mi' świece.Swiece są zarzucane losowo, raz 1 raz 3 itp.Proszę kogoś o poradę.Ja podejrzewam zapieczone uszczelniacze zaworów.Aha ciśnienie na tłokach...
problem z kompresja raczej, przynajmniej ja przez to przechodziłem i włoskie ASO Hyundaia mówiło że to normalne w tych silnikach - czyli pierścienie na zaworach wypalone +/ew, głowica. Ten silnik nie lubi gazu - słaba głowica, słabe pierścienie. Paradoksalnie Polscy "dealerzy" bardzo chętnie zakładają do tych aut instalacje gazowe mimo iż sam producent...
Na bank będzie gdzieś w kadłubie między głowicą a misą olejową. Najprawdopodobniej gdzieś w okolicy rozrusznika. A wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/6418854300_1...
Witam, Hyundai Accent (1.5 12v)po wymianie świec, przewodów zapłonowych, uszczelki pod głowicą, pierścieni, uszczelniaczy zaworów. (gdyż był problem z olejem który zalewał świece) Ten problem został rozwiązany lecz auto teraz jak i wcześniej trzęsie na wolnych obrotach. Dzieję się to jak auto pochodzi już tak z 30 minut i wtedy na każdych światłach...
Witam. Potrzebuję pomocy przy dobraniu odpowiedniego silnika. Mam I30 z 2010r. 109 kM, niestety coś zaczęło mocno stukać i spadło ciśnienie na 4 tłoku. Mechanik mówi o uszkodzeniu tłoka i naprawie głowicy, koszt ok 2000 zł. Mam możliwość zakupu silnika 1,4 100 kM z 2017r, z przebiegiem 23 000 km, proszę o opinię czy te silniki będą pasowały na zamianę,...
No właśnie 1 jakie dostałem to te własnie 21 szerokie( bo wszędzie taki wymiar podają) a założone/zdemontowane są 23.6( tylko na nich też jakby te zamki były za duże i ktoś to na siłę zamotnował ? zrobieę fotki i wrzucę) . Spora różnica i jeszcze się nie spotkałem by panewka była tyle mniejsza od stopy/leża w korbowodzie. Tam coś już było "grzebane"...
fordy nie za bardzo lubią gaz (choć niektórzy je przerabiają). tak samo jak mazdy (pochodne fordów) i toyoty. problemem jest regulacja zaworów- jest szklankami (popychaczami)- co jest drogie). zaniedbanie skutkuje wypaleniem zaworów i remontem głowicy. z japońców dość dobrze sprawują się mitsubishi (były nawet instalacje montowane w aso- w lancerze...
Jaki jest moment dokręcenia śrub wału korbowego, korbowodów oraz głowicy. Przydał by się też schemat dokręcania takowych śrub głowicy. Pytanie dotyczy pojazdu z silnikiem Kia carens 2014 rok 1.7 crdi (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji W udostępnionych odpowiedziach znajdujemy rozbieżne wartości momentów dokręcania śrub dla silnika...
Silnik nie daje się uruchomić Dodano po 4 Hyundai H1 2,5 crdi 125 kW przebieg 82000 km przywieziony ze Szwajcarii na lawecie, rozrusznik kręci, silnik nie zapala, po podłączeniu ST9000 brak istotnych błędów silnika. Ciśnienie sprężania na 3 cylindrach w normie, na 2 cylindrze poniżej dolnej granicy. Dodano po 1 Objaw niepokojący spaliny w odmie na pokrywie...
Witam wszystkich. Może ktoś podpowie. Auto ma problem z odpalaniem. Zwykle odpala za 2 podejściem, tzn. pierwszy raz kręci dość długo rozrusznikiem i czasami odpali. Za drugim podejściem z mniejszym trudem prawie na 100% odpala. Auto po wymianie rozrządu i remoncie głowicy. Dodatkowo wymieniony czujnik położenia wału korbowego oraz czujnik wymiany wału...
Hyundai i10 silnik 1.0 r 2018. Potrzebuję momenty dokręcenia śrub, a głównie głowicy i schemat ustawienia rozrządu. Proszę o pomoc.
Samochód HYUNDAI Akcent, prod 2003, przebieg akt. Ok. 120 tys, W roku 2004 załozona instalacja gazowa, przebieg na gazie ok. 90 tys Wcześniejsze problemy: Koniecznośc wymiany kabli zapłonowych, wymiana czujnika temperatury gazu – jednak praca bez większych zastrzeżeń. Rok 2007 1.Pojawia się miganie kontrolki CHECK, dochodzi do zapalania jej na...
Witam kolegów. Auto jak w temacie, przyjechało na warsztat w celu wymiany głowicy. Po wymianie, już nie odpala. Sprawdzone, pompa wtryskowa nie podaje paliwa na wtryski, brak grzania świec, oraz ich kontrolki. Na pompie jest zawór immo, 3 przewody, na jednym jest 12V, po zapłonie. Nie wiem jak ma być na dwóch pozostałych? Myślę o rozbiciu zabezpieczenia...
Witam. Mój TV włącza sie normalnie, pojawia sie obraz i głos i po parunastu sekundach wyłącza się i tak w kółko, reaguje na pilota,natomiast nie da sie wyłączyc do st-by. Zdaje sobie sprawę, że może to nie być sprawa oprogramowania, ale na początek chciałem zacząć od tego. Zasilacz raczej na 100% sprawny, na main nic niepokojącego nie zauwazyłem, dla...
Witam i bez obrazy ale ten kto Ci polecil stukaniem mlotkiem niech sie puknie nim zdrowo w glowe ,nalej troche ropy i odczekaj potem spruboj odkrecic powoli i jak bedzie ciezko zakrecaj i odkrecaj.Jezelisz urwiesz to glowica do sciagniecia.Pozdrawiam
Witam , spotkała mnie prawie identyczna sytuacja Getz 2004r 1,5 CRDI, 90 tys. km przebiegu , dotychczas bezawaryjny ,mało eksploatowany. - poza tym że mój Getz nie gaśnie tylko wchodzi w wysokie obroty więc jestem zmuszony zgasić aby coś się nie ukręciło , dodam że przy tych objawach odpala bezproblemowo - mechanik stwierdził aby szukać drugiego bloku...
Coś mi się wydaje, że ten silnik w puncie jest na wykończeniu. Jak zapalę i dodam gazu, szczególnie jak silnik zimny, to kłemby niebieskiego dymu z rury idą. Sprawdzałem w brata unie to w ogóle nie dymi, nawet jak zimny. Jechałem ostatnio HYUNDAI ATOSem 1.0 55KM i miał porównywalne przyspieszenie do mojego punta, jak nie lepsze. Bardzo podobne do Astry...
Test przelewowy: proszszcz..: http://obrazki.elektroda.pl/2793769900_1... To nie mocz, to ropa :) http://obrazki.elektroda.pl/9487248300_1... od lewej - od pierwszego wtrysku. Czas testu: 7 minut, na rozgrzanym silniku. VolMax(1 cyl): 100ccm, VolMin: (3cyl) 85ccm. Ciśnienie raila: na wolnych obrotach 4150-4300 psi (czyli...
schemat głowicy głowicy bezpiecznik świateł hyundai hyundai dokręcanie głowicy
mitsubishi falownik schemat przewodów paliwa zamiennik pilota alarmu
Porównanie skuteczności filtrów CLC i CRC w tłumieniu tętnienia Pilot do tunera Yamaha TX-592 RDS: dostępność i alternatywy