Masz tam tarczobęben,krecisz kołem na zaciągniętym ręcznym i powodujesz obrót szczęk po tarczy kotwicznej, w pewnym momencie szczęki stukają o stopki na których się opierają końcami, naciskasz hamulec, stabilizujesz w ten sposób tarczobęben i stukanie ustępuje
Witam, od kilku tygodni próbuję uporać się z problemem odpalania samochodu. Został wymieniony rozrząd, czujnik położenia wału korbowego, czujnik wałku rozrządu wraz z zaworem wałku rozrządu i pompa paliwa wraz z regulatorem plus świece. Objaw nie ustąpił nadal jest problem. Nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły silnik. Nie ma też jakiegoś schematu kiedy...
Przy wymianie taśmy przestawieniu uległ ww czujnik.Nie wiem jak to się stało albo sam zepsułem albo ktoś się bawił.Czujnik jest napewno dobry.Mój komp nie widzi parametrów w tym wozie.Byłem u znajomego na kts i widać że działa.Tylko pokazuje głupoty.Każdy obrót o 360 zmienia całkowicie położenie małych kółek.Da radę to ustawić czy szukać nowego?
Orochimaru, bardzo dziękuję za pomoc. Jutro to sprawdzę. Przyznam że w sobotę rozebrałem kilka podejrzanych miejsc i z tej skrzynki bezpieczników po kolei wypinałem wtyczki, a najpierw wyciągałem wszystkie podejrzane przekaźniki w różnych miejscach i nie znalazłem tych o ktorych piszesz, ale sprawdzę to jeszcze raz. Dam znać co ustaliłem Doktorr, po...
Zastanowiłem się nad tym i moim zdaniem nowy silniczek krokowy cały czas jakby za bardzo się otwiera, podnosi obroty o ok 200-400 więcej niż powinno być tzn przy odpalaniu auto wchodziło na jakieś 1800 teraz 2200, w czasie jazdy na luzie obroty wynosiły 1000 teraz ok 1300, na postoju jest ok prawdopodobnie dlatego ze gościu kręcił tą sróbką na przepustnicy...
Siema, Mi już mózg paruje,cały dzień wczoraj i dziś pół dnia,no i nie wiem do końca ,bo już tyle informacji przetrawiłem,że już się gubię. Otworzyłem całą wiązkę od wtyczki ,która wchodzi do wtyczki sensora wału, do wtyczki ,która wchodzi do ECU i według mnie ten cały kabel ktoś dorabiał, ale to taka pierwsza myśl,bo nie widziałem tego wcześniej, a...
Łożyska w piastach, górnych poduszkach amortyzatorów, klocki hamulcowe ? Ja sobię tak to tłumaczę: skręcając masa samochodu chce do przodu, ale koła ciągną w bok. Jakikolwiek luz przy tym konflikcie interesów będzie miał prawo się odzywać. W peugeocie kiedyś coś stukało, co nie wiem, ale rozbieraliśmy co się dało. Przy końcówce drążka kierowniczego,...
Witam. Zamontowałem w samochodzie uniwersalny komputer pokładowy i niestety pojawił się problem a mianowicie brak odczytu prędkości pojazdu a co za tym idzie brak przeliczania spalanego paliwa na 100km. Poniżej schemat komputera. http://obrazki.elektroda.pl/9864469500_1... Sygnał prędkości pojazdu wyprowadziłem wprost z czujnika na skrzyni...
U mnie w takim samym aucie przyczyną było dostanie się wody do sterownika (pod tapicerką drzwi kierowcy) i korozja ścieżek. Wymieniłem trzy elektrolity, diodę Zenera 22V, płytkę umyłem dokładnie. Styki na przełączniku obrotowym były trochę upalone na krawędziach, co powodowało konieczność wykonania zbyt dużego ruchu dźwignią w celu zamknięcia i otwarcia...
Witam , mam taki sam problem jak kolega powyżej :cry: , tak samo na "zimno i po rozgrzaniu" a jaszcze minimalne dotknięcie pedału gazu powoduje wejście na wysokie! obroty
Wyciągnięty łańcuch rozrządu
Opronica dmuchawy - do wymiany lub naprawy.
Jakie to są obroty?
Ale gdyby przepływka lub coś wyżej wymienione było winne to chyba by na jedynce też gasło no chyba że sie mylę ale on chyba nie jest naszpikowany elektryką żeby tylko na wstecznym gasnął to raczej skrzynia ma jakieś opory
Hej, jak coś jestem też z Krakowa, mogę pomóc w zlogowaniu parametrów: korekty, wypadania zapłonów, temperatury, podciśnienia... Daj więcej info o aucie, samego i30 były 3 generacje, a silników w nich jeszcze więcej.. z którego roku samochód? Silnik MPI, GDI ? Mogę pomóc w zdekodowaniu VIN i znalezieniu oznaczenia silnika. Jeśli i30 FD (2007-2012) to...
Ale on ja biegu jałowym ma małe zapotrzebowanie na ciśnienie paliwa, a w całym zakresie prędkości obrotowej ma moc i ciśnienie paliwa się pokrywa. Pali z pół obrotu.
Pompa w baku elektryczna więc sam się odpowietrzy
Może dokładnie napisz co jest prawdą; w jednym poście piszesz ,że na postoju możesz "gazować" i wszystko ok , w ostatnim ,że z się krztusi. Co tu jest właściwe? Ciśnienie paliwa sprawdziłeś? Kody błyskowe próbowałeś? Jak pali na ciepłym i zimnym , bez problemów? Co jeszcze sprawdziłeś obok czujnika obrotów?
Twoje auto nie ma żadnych wad, nie wiem dlaczego się skarżysz na niego. Tak ma być. Pozdrawiam. .
Witam Kolego oto schemat podłączenia wężyków do tego silnika Pozdrawiam
Witam. Mam problem w Hyundai ix20 90 KM z niskimi obrotami silnika. Cały czas utrzymują się w granicach 700 obr/min. Co może być przyczyną, lub jak podnieść obroty. Z góry dziękuję za podpowiedź.
Tym elmem to raczej nic nie zobaczysz, problem jest z regulatorami ciśnienia. Jak ogarnę temat do końca to napiszę.
Taniego to znaczy? Bo najtaniej to będzie przetwornik f/U, a potem napięcie na pętlę 4-20mA.
Jak filtr wygląda jeszcze nie źle - choć to pojecie względne , to falowanie obrotów nie jest raczej winą filtra.
T5 w jaki sposób padla turbina w turanie jak w vw krecisz go do 2 tys obrotów? Mosiala juz byc padnieta. Wypalalem osobiscie w Hyundaiu Tucson, sonata, santa fe, w vw golf VI i wszedzie max 2 tys obrotów.
Silniczek krokowy "by pass" przepustnicy się zacina lub brak jest styku biegu jałowego.Przepustnica za wysoko podparta na regulacji,opóżnij zapłon o 2-3 stopnie.
diagnostyka ( kody błędów? znaczenie MAP sensor?) może być: zapłon przeciek powietrza adaptacja przepustnicy
Wtryskiwacze (wtryskiwacz) jeżeli są zanieczyszczone zamiast rozpylać paliwo się z nich leje, albo nie zamyka na czas, wtedy obroty wyższe długo się utrzymują. Można zastosować K2 BENZIN pojeździć trochę powinno się unormować. Przy okazji sprawdź szczelność układu dolotowego najlepiej dymem.
Jak się zakończyło? Co było do zrobienia?
Witam. Od pewnego czasu borykam się z pewnym problemem w moim Hyundaiu i20 z 2010 r. Zdarzyło się to na razie 2 razy, otóż przy odpalaniu auta i wrzucaniu kolejno następnych biegów, obroty nie idą w górę, a jeśli już, to zdecydowanie bardzo dziwnie i powoli. Dla przykładu, przy normalnej jeździe, jak to było do tej pory, już przy 40-50 km/h wrzucałem...
Cóż Hyundai i Kia to jedyne marki które były cały czas dostępne w okresie pandemii. Całe stodoły tym zabite, połowa nawet odpala i jedzie. Ale o koreańcach można pisać albo dobrze albo wcale więc nie napiszę ... No dobra, a nie zassało mu katalizatora przez EGR ? Ale jak to sprawdzić to nie wiem, do dziś dnia nie ma dostępnego jakiegoś chińczyka którym...
Problem z dpf. Potrzebna porządna diagnostyka a nie odczyt błędów. Jaka wartość różnicy ciśnień na biegu jałowym i przy 3 tyś obrotów?
A to myślałem że na drugiej powinny byc okolice 6/7W równa linia, bo z tego co czytałem to niski odczyt = dużo tlenu W watach nie w miliwoltach tak, około 700mV już napisałem. Tylko taki stan jest osiągany dopiero po rozgrzaniu grzałki i samego kata. Oczywiście też przy w miarę stałych obrotach a wykres idealnie płaski nie będzie.
Silnik do rozebrania i ścieżki do wyczyszczenia. Silnik nie widzi krańcowego położenia i nie będzie uruchamiał trybu przerywanego.
Gaźnik trzeba wyregulować. Nie pogiołeś cięgien do regulacji obrotów. Przytrzymaj palcem cięgło od regulatora o zobacz czy obroty są stabilne.
Doradzę ci tak - tutaj pomimo szczerych chęci nikt nie jest w stanie podpowiedzieć w czym problem. Moja rada - jedź do serwisu i niech ci dadzą identyczny samochód na próbę, będziesz miał najlepsze porównanie. Może ty za dużo wymagasz, a może rzeczywiście jest coś nie tak. Tylko serwis.
Jesteś w stanie to zrobić, odpinaj wtyczki z wtrysków i ten co nie działa nie zmieni odgłosu i obrotów pracy silnika.
W manualu do samochodu odpowiedzi nie znalazłem Samochód jak w temacie ma dość wysokie obroty na jałowym biegu po uruchomieniu jak jest zimny Objaw normalny. Jak silnik jest zimny, otrzymuje dodatkową dawkę paliwa. Dlatego te podwyższone obroty.
Najczęstszą przyczyną trudności z regulacją gaźnika i falowania obrotów jest fałszywe powietrze poniżej przepustnicy.
Strzelił na wysokich obrotach
hej udało się rozwiązać ten problem?
Sprawdź czego brakuje na cewce przekaźnika, zasilania po kluczyku czy wysterowania masą. Zobacz czy masz zasilanie na wtryskach. Gdy brak masy, do sprawdzenia zasilania, masy na sterowniku silnika, czujnik obrotów wału. Gdy brak zasilania, szukasz od przekaźnika głównego.
Witam. Mam problem z ustawieniem obrotów silnika w Hyundai H-100 Truck (rocznik '99), gdyż są zbyt wolne. Absolutnie nie wiem jak można ustawić te obroty. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Ja napisałem żeby sprawdzić ładowanie bo jak jest słabe to tak się może dziać a przyczyną wtedy jest alternator a co za tym idzie nie doladowany akumulator i wtedy to jest bardziej widoczne. Pozdro.
Witam, powie mi ktoś gdzie dokładnie w hyundai h100 2,5td 99r znajduje się czujnik obrotów (położenia) wału. Wielkie dzięki.
Problem rozwiązany. Problem dotyczył błędu w systemie. Cały system musiał być usunięty i wgrany na nowo najnowszy dostępny.
problem w tym wynalazku zawsze tkwi w MAP-sensorze.Podchodzi od Hyundaia Atosa.Albo też możesz podłożyć od opla,da się pokombinować.
Sprawdź czujnik wału i wałka czynie gubi sygnału przy obrotach.
Tak się zastanawiam A jaki według ciebie byłby błąd na ciężkie palenie z rana.? To teraz sprawdź podstawowe rzeczy, korekty jakie masz krótko i długoterminowe czy ci się przypadkiem gaz nie rozjechał. Podaj też obroty rozrusznika podczas kręcenia tylko nie mów że dobre bo ładnie kręci i na ile spada ci napięcie na akumulatorze podczas kręcenia rozrusznikiem....
Siada pewien czujnik. Auto nie widzi obrotów.
hyundai tucson obrót czujnik obrót hyundai hyundai wysoki obrót
gniazdko hager układy scalone audio zamiennik makita
Wyłączenie immobilisera przez OBD2: Możliwości i ryzyka Radio Honda HR-V 2016 nie wyświetla klawiatury kodu