witam, dokładnie ten sam problem, jednakże poradziłem sobie po cięzkich bojach. sprawdz czujnik temperatury cieczy nowy 35zl, silniczek krokowy czy sie nie zanieczyścił,czujnik ciśnienia kolektora ssącego, i na koniec zapłon ustawić na lampe najleppiej, ewentualnie fałszywe powietrze moze łapac pod przepustnica , krokowym,no i w całej reszcie powiązanej...
Twoje auto nie ma żadnych wad, nie wiem dlaczego się skarżysz na niego. Tak ma być. Pozdrawiam. .
Jakie to są obroty?
Ciekawe. na gazie jest tak samo co na benzynie?
Wtryskiwacze (wtryskiwacz) jeżeli są zanieczyszczone zamiast rozpylać paliwo się z nich leje, albo nie zamyka na czas, wtedy obroty wyższe długo się utrzymują. Można zastosować K2 BENZIN pojeździć trochę powinno się unormować. Przy okazji sprawdź szczelność układu dolotowego najlepiej dymem.
to byc moze byc to co panowie powiedzieli wyzej. miałem podobny problem w astrze. wąż podłączony z przepustnicy do filtra powietrza był pękniety i wskakiwał na bardzo wysokie obroty.
problem w tym wynalazku zawsze tkwi w MAP-sensorze.Podchodzi od Hyundaia Atosa.Albo też możesz podłożyć od opla,da się pokombinować.
Silniczek krokowy "by pass" przepustnicy się zacina lub brak jest styku biegu jałowego.Przepustnica za wysoko podparta na regulacji,opóżnij zapłon o 2-3 stopnie.
Strzelił na wysokich obrotach
W manualu do samochodu odpowiedzi nie znalazłem Samochód jak w temacie ma dość wysokie obroty na jałowym biegu po uruchomieniu jak jest zimny Objaw normalny. Jak silnik jest zimny, otrzymuje dodatkową dawkę paliwa. Dlatego te podwyższone obroty.
Kupiłem złącze diagnostyczne ELM-327 i interfejs łączy się z komputerem. Pokazuje obroty itp ale nie pokazuje błędów. Korzystam z programu ScanMaster. Wgle ostatnio przejechałem się astrą siostry 1.6 16v 101km w gazie i w porównaniu do moich 136km rakieta. Może coś źle podłączam do diagnostyki? Coś musi być nie tak że tak zamula i ma te obroty wysokie
Problemem może być czujnik temperatury silnika. Rozepnij złącze przeczyść styki i podłącz. Nie wiem czy ten samochód ma silnik krokowy przy przepustnicy.
Kod błędu "21" -uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej silnika.Po wymianie czujnika usterka ustąpiła.Temat zamykam.
Hyundai i20 1,1CRDI Samochód odpali i chodzi normalnie wszystko jest extra i nagle po ponownym zgaszeniu i odpaleniu zaczyna się wypadanie zapłonu i auto przygasa. Po przegazowaniu i utrzymaniu go na wysokich obrotach w miarę się to uspokaja i auto znowu normalnie pracuje. Ewentualnie po zgaszeniu i odczekaniu 2-3 minuty odpala i chodzi normalnie.
Witam, Po załączeniu dwójki i wciśnięciu gazu na niskich obrotach (1500- 2000), słychać z pod maski taki metaliczny stukot. Na 1 takie coś nie ma miejsca, na wyższych biegach nie sprawdzałem. Samochód to Hyundai Tucson 2.0i 16v, rocznik 2006, przebieg 150 000 km. Aha, stukot na wyższych obrotach ustaje. Słychać go do max 2500 obrotów. Z góry dzięki...
odswieze temat mam ten sam problem tylko bez jednego błedu p0505 no i odpala za kazdym razem nie wazne czy silnik ciepły czy zimny, ale po odpaleniu wskakuje na wysokie obroty i takie sie utrzymuja i moge jechac sobie bez wcisnietego pedału gazu.swiece, kable, krokowiec wymieniane ,zapłon ustawiony i nadal to samo grr. co moze byc przyczyną ??
Witam, update, turbo wymienione, pierwszy kilometr spoko później to samo, gaśnięcie auta po przekroczeniu 3 tysięcy obrotów na minutę, spalanie nadal wysokie. Podjechałem do innego mechanika stwierdził uszkodzenie czujnika położenia wału. Zamówiony zamiennik, brak reakcji, nawet auto nie odpaliło, jutro będzie oryginał. Zaniepokoiło mnie jeszcze jedno,...
https://filmy.elektroda.pl/27_1737120508... Auto gaśnie i pojawia się błąd P0087 czyli za niskie ciśnienie. Zmierzyłem ciśnienie paliwa za filtrem do pompy CR, auto na postoju 2 tyś obrotów i bieg jałowy. Filmiki poniżej. https://filmy.elektroda.pl/74_1737120482...
Zastanowiłem się nad tym i moim zdaniem nowy silniczek krokowy cały czas jakby za bardzo się otwiera, podnosi obroty o ok 200-400 więcej niż powinno być tzn przy odpalaniu auto wchodziło na jakieś 1800 teraz 2200, w czasie jazdy na luzie obroty wynosiły 1000 teraz ok 1300, na postoju jest ok prawdopodobnie dlatego ze gościu kręcił tą sróbką na przepustnicy...
Witam. Może ma ktoś schemat gaźnika aisan używanego przez mitsubishi (chyba CK I8I A). Zamontowałem go w hyundai-u ponym 1.5 91r i mam problem z wysokimi obrotami biegu jałowego. Może ktoś pomoże, albo podpowie gdzie znajduje się śruba regulacyjna. Z góry wielkie dzięki :please: :please:
Witam... Zrobiłem ten test dopiero teraz gdyż byłem w delegacji i nie miałem czasu... Przechodząc do tematu.Jak był zimny to kawałek przejechałem a po rozgrzaniu się zero reakcji na jazdę do przodu lecz do tyłu jedzie ale tylko na wysokich obrotach... Podejrzewam że skrzynia jest złom... Lecz proszę o podpowiedź.
Mogą, mogą nie za dużo ale troszkę więcej. Nie wydaje mi się żeby to o czym piszesz w poscie wyżej było przyczyną wzrostu spalania, chyba że do osiągnięcia wyższej prędkości utzymujesz go cały czas w górnych obrotach.
Witam! Tu masz wykres z 4 sond lambda pracujących na wolnych obrotach silnika zamontowanych w Fordzie. W Sonacie powinien wyglądać podobnie. Dwa pierwsze wskazania (czerwony i zielony) są z sond przed podwójnym katalizatorem (sondy regulacyjne czyli bank 1, sonda 1 i bank 2, sonda 1) a trzecie i czwarte wskazanie (niebieski i różowy) z sond za katalizatorami...
Witam tucson 2.0 crdi gaśnie po puszczeniu pedału gazu... Wysokie obroty bieg 4 i 120 na liczniku puszczam pedał gazu, gaśnie silnik oczywiście cofam kluczyk i 30 sekund czekam... Odpalam i jedzie jak wściekły.... Z owy wysokie obroty bieg 3 prędkość 90puszczam gaz i znowu silnik zgasł i tak wkólko
Kontrole przebiegu powinno się zrobić oscyloskopem; Teraz nie możesz powiedzieć że sygnał jest za wolny, występuje opóźnieni w przesyle danych między sterownikiem a interfejsem; Widać to na wykresie w momencie zwiększenia prędkości obrotowej silnika do 3000 obr. tu wykres podaje wartość liniową, a powinno wyglądać tak jak na biegu jałowym z tą różnicą...
Sprawdz dobrze kable wysokiego napiecia i ten katalizator czy sie nie przypchal,jak sie przypchal to wywal go.Ja tak mialem ostatnio w Hyundaiu i to byl katalizator,wywalilem i teraz jezdzi jak zloto.
Alternator może i jest sprawny ale regulator prądu alternatora może już nie. Należałoby się przyjrzeć owemu regulatorowi a najlepiej go wymienić. Podobną sytuację miałem w swoim aucie, co prawda nie był to hyundai ale efekt i objawy takie same. Mi na dodatek lekko mrużyła kontrolka ładowania. Czym więcej gazu, wyższe obroty silnika tym teoretycznie...
Mam problem z Hyundai i30 1.6 CRDi 2016 rok. Po podłączeniu komputera (w ciągu miesiąca od usunięcia błędów) wyskakują błędy: P0341 - czujnik wałka rozrządu (aktywny) P0820 - czujnik położenia biegu jałowego XY (archiwum) P2102 - obwód sterownika silnika siłownika przepustnicy „A” obwód niski (archiwum) P2103 - obwód sterownika silnika siłownika przepustnicy...
Witam chciałbym zapytać o taką rzecz kupiłem hc z rok temu wszystko było oki ale od pewnego czasu nie mogę jechać nim na wstecznym biegu , po prostu chwieją mu się obroty i co chwila gaśnie , jak zaczynam wprowadzać go na wysokie obroty to tzymając sprzęgło w połowie powoli rusza ale nadal są nierówne obroty i co chwila gaśnie. Proszę o pomoc
Pompę to raczej bym zostawił.Bo wtedy było by na odwrót przy wysokich obrotach by sie dusił a ty mam przy niskich. Tak jak pisałem trzeba sprawdzić cały dolot czy nie jest czasem coś rozszczelnione.
Po pierwsze chroni turbo nie silnik. Im wyższe doładowanie przy wyższych obrotach silnika tym obroty turbo większe. Za duże obroty turo to groźba rozerwania wirnika lub skrzywienia urwania osi turbo w efekcie turbo może sypnąć drobnymi do dolotu silnika i go skutecznie zabić. Tak praca zmiennej geometrii to kilka do kilkunastu mm w zależności od wielkości...
........... W serwisie Hyundai powiedziano mi, że przyczyną jest jazda samochodem poniżej 2tys. obrotów. Ten typ diesla 2l CRDI musi pracować na wyższych obrotach. Tak jest zalecane. Jeśli pojazd jest eksploatowany inaczej, w skrzyni biegów powstają nieodwracalne luzy . ..... . Prawda leży w kilku różnych miejscach: 1/skoro wysoki moment jest już przy...
Witam, problem dotyczy samochodu Hyundai i40 1.7 CRDi 136 KM z 2013 roku, automat. Opiszę: jadę sobie np. 100 km/h i nagle gwałtownie wciskam gaz. Automat, jak wiadomo, redukuje i ciągnie na wysokich obrotach. Przelecimy tak przez np. 2 biegi, za chwilę powtórka, czyli gaz w podłogę i zaczynamy jechać spokojnie, a wtedy przy lekkim dodawaniu gazu zaczyna...
Witam! Mam podobny problem z odpalaniem i szarpaniem... posiadam Hyundaia Accenta 1.5 benzyna 2001. Od kilku miesięcy praktyczne za każdym razem kiedy jest odpalany pierwszy raz np. rano, bardzo szarpie, ma niskie obroty - tak jakby był gdzieś "przytkany". Po 1-2 minutach, obroty wzrastają i auto jedzie normalnie i bez problemu odpala. Przyczyny szukam...
Auto powinno jechać mimo wszystko, spróbuj na 3 biegu przeciągnąć go na wysokie obroty i zmień na 4 bieg, zobaczysz czy pojedzie szybciej albo z góry spróbuj na 4,5 jechać szybciej.
Wentylator powienien sie wlaczac, gdy wskazowka jest za polowa czyli ponad 90 stopni i schlodzic plyn do temp 90 stopni. Pewnie jest w chlodnicy ten termowlacznik. Jesli ma trzy piny tzn ze ma sterowanie dwiema predkosciami wentylatora, a to moze oznaczac rowniez ze jest uszkodzony i wlacza wentylator na drugim biegu, czyli najszybsze obroty. Obejrzyj...
Pawelwawa nie doczytałeś o obrotach i chyba z tego powodu to tw oj wniosek jest zły co do odpalania na popych. Kasper masz za małe ciśnienie podczas rozruchu z rozrusznika. Na popych obroty są wyższe i ciśnienie też rośnie. Sprawdź wtryski na przelewy bo to one są pierwsze podejrzane.
Doprecyzuj tylko, bo nie jestem pewien. Chcesz uzyskać mniejsze spalanie (jakie masz teraz?), czy zamontować EGR i DPF? Nie zrozumiałem co chcesz uzyskać po prostu. Próba przelewowa wyszła żle, czyli za spalanie raczej wtrysk odpowiada moim zdaniem. Pozbycie się EGRa powoduje wprawdzie lekko wyższe spalanie, ale jest to może 0,5l, moim zdaniem to niewielki...
Zły pomysł - jeśli to będzie szmata to ją wciągnie, ale zanim zdławi silnik to tak wzrośnie temperatura, że Ci przetopi tłoki. Ale bzdura, sam to wymyśliłeś z topionymi tłokami :D Próbowałeś kiedyś przyłożyć rękę do wlotu powietrza turbodiesla? Na biegu jałowym zgasiłem tak dłonią 4.0 diesla, na średnicy jakichś 60mm, maksymalna siła jaka mogła mi...
Witam. Od jakiegoś czasu miałem problem z podwyższonymi obrotami i brakiem mocy. Po wymianie przepustnicy obroty są ok, a moc nadal brak. Dokładnie chodzi o to, że na 4 i 5 biegu łapie obroty do maks. 4 tys. i prędkość, jaką maksymalnie uda się rozwinąć, to 130 km/h. Jak próbowałem docisnąć na 4-ce, to złapał 4,5 tys. i zaczął szarpać. Po kilkunastu...
Witam, posiadam Hyndai Sonata 2.0, 131km, 2002 rok, benzyna + gaz. Przy odpalaniu na zimnym silniku obroty spadają poniżej 1000 i auto zaczyna się dławić, czasami po chwili wskoczy na wyższe obroty i się ustabilizuje, a czasami zgaśnie. Nie zawsze reaguje na dodawanie gazu. Po ponownym odpaleniu chodzi już normalnie. Nie pokazuje żadnych błędów. Na...
Opiszę do czego doszedłem, może komuś sie przyda. Za pomiar obrotów silnika odpowiada mały cztero pinowy moduł przy bloku silnika z prawej strony zaraz za czujnikiem wałka rozrządu. Układ ma coś wspólnego z pomiarem pradu cewek wysokiego napięcia i wyprowadzeniem impulsów na obrotomierz. Bez modułu silnik nie odpala (brak iskry) i nie pokazuje obrotów...
Kolejność powinna być: pompa, elektrozawór, gaźnik. Pompa musi mieć benzynę bo inaczej szybciutko padnie. Przełączanie z gazu na benzynę najlepiej robić podczas jazdy. Jeśli układ jest sprawny to może się też udać na luzie z wysokich obrotów - w moim autku można było tak przełączyć. Zanim obroty spadły to pompa zdążyła napełnić gaźnik, ale robiłem tak...
Kiedyś to nazywało się ssanie i uruchamiało się gdy odpalałem auto na zimnym silniku. Teraz steruje tym elektronika, a jak teraz to fachowo się nazywa to nie wiem. Mam Hyundai ix20 i gdy odpalę na zimnym to też ma obroty ok 1200, po rozgrzaniu spadają do normalnych . Jeśli chwilę postoi i nie ostygnie, to odpalam i od razu są niskie, a jeśli ostygnie...
Problem z moim getzem został rozwiązany. Okazało się że oprócz nieszczelności pompy wysokiego ciśnienia CR dodatkowo wszystkie 3 wtryski miały nieszczelności przez co samochód mieszanka wstrzykiwana była pod mniejszym ciśnieniem. Objawów oprócz wyżej opisanych nie było, ani czarnego dymu podczas ostrego wcisniecia pedału gazu ani falowanie na obrotach...
Czołem, czy ktoś z kolegów ma wiedzę na temat: - sprężarka klimatyzacji z Kia Ceed I ED (2008) czy też w bliźniaczym Hyundai i30 z tamtych lat - czy ta sprężarka jest zasprzęglona do silnika w całym przedziale obrotów silnika spalinowego, czy przy jakiejś prędkości obrotowej, sprzęgło elektromagnetyczne powinno zostać rozłączone (tylko z powodu nadmiernych...
Dzięki, że się tak w to angażujesz, (at)bananvandyk — zawsze to nowe spojrzenie na problem Wtryski mogą być brudne, fakt (więc dziwny spray pattern), ale nie powinny powodować aż takich problemów. 300 km temu wlałem Liqui Moly do czyszczenia wtrysków, ale gdyby to rozwiązało problem, to bym tutaj nie pisał :p. Chyba najlepiej byłoby sprawdzić obroty...
Witam, jako że to jest moj pierwszy post na tym forum chcialem przywitać sie ze wszystkimi. Moj problem to Hyundai Terracan 2.9 Crdi. Po wymianie uszczelki pod głowicą i dwoch wtrysków Delphi. Auto chodzi jak zegarek ale sa dwa mankamenty. Przy dodawaniu gazu na wyższych obrotach piszczy (gwiżdze) w okolicach turbiny. sprawdzone zostaly ponownie, intercooler...
W listopadzie 2005 założyłem instalację BRC Sequent 24 do Hyundaia Accenta 1.3l z 1999 roku. W listopadzie 2007 zepsuł mi się 1 wtryskiwacz i został wymieniony na gwarancji. Teraz objawy są identyczne: na niskich obrotach silnik gaśnie. Na wysokich obrotach uzyskuje bardzo słabą moc - po przełączeniu na benzynę czuć "kopa". Stąd podejrzewam uszkodzenie...
Witam Mam klopot i proszę o wskazówki W trakcie jazdy ze stałymi obrotami 3 tyś/min po ok 15-20 sek silnik wchodzi w tryb awaryjny (błąd za wysokie ciśnienie paliwa).Autko nie wkręca sie na obroty dochodzi do 3 tyś i stop. Wyłączając zapłon wszystko wraca do normy do magicznych 3 tyś Jak przejdziemy dynamicznie powyżej 3 tyś wszystko jest oki doputy...
hyundai obrót wysoki obrót wolne obrót regulator obrót wysoki obrót
części geberit peugeot zapala kontrolka pralka amica blokada drzwi
delongi schematy pilot bramy zasięg
Wpływ długości węża 30m na ciśnienie myjki ciśnieniowej Wzmacniacz STK 402-930: Specyfikacja i Problemy