To kup nowy zawór.
Będzie się przelewać, ponieważ ma pompę elektryczna w baku. Na takie problemy w silniku n2.0 crdi najczęściej uszkodzony wtrysk, łuszcząca się farba, czujnik wału zawór EGR.
nie wystarczy wyczyścić,zawór egr trzeba rozruszać i przesmarować
Cześć Wszystkim. Tuson 2.0 140 CRDi 2006 GASNIE PO PRZEJECHANIU 20 km. Przekręcam kluczyk, odpalam i dalej jedzie, czasami 5 km i znowu nagle gaśnie... zbiornik wymyty... czujnik położenia wału wymieniony... przekaźniki czyste... pompa paliwa w zbiorniku wymieniona... czujniki i zawory na listwie wyczyszczone, brak błędów... co robić... ma ktoś pomysł?
sam sobie odpowiedziałeś na pytanie turbina goni olej najpierw ją zrób potem kup zawór egr bo inaczej go uszkodzisz
Witam. Już po naprawie, był to zawór egr, po przeczyszczeniu jest ok. koszt naprawy 280 zł .Dzieki za podpowiedź.pozdrawiam
Ogólnie to czarno to widzę. Jak poszedł syf za filtrem to jasne że poszło w układ. NIe wiadomo też czy nie pali przez zajechanie wtryski /pompę, to czy np przez niskie ciśnienie paliwa z innego powodu. Dlatego trzeba zrobić podstawowe pomiary ciśnienia na wstępnej i na szynie . Odkęcić zawór na pompie ,sprawdzić czy nie ma opiłków itp. A na plaka powinien...
Witam mam problem z kontrolką check po podłączeniu skanera wyskakuje błąd PO401 wymieniłem przepływkę zmieniłem zawór sterujący egr, wyczyściłem egr i dalej świeci.Nadmieniam iż samochód jeździ bez problemu tylko świeci ten check co robić proszę o pomoc :cry:
A to ciekawe z tą gwarancją. Ale z pewnością pasek napędu osprzętu nie może się ślizgać kiedy mu się zechce. Tylko jakim cudem pasek przy takim przebiegu jest poluzowany? Czy chodzi o samochód po wypadku? Jakoś nie wyobrażam sobie zatarcia pompy ale mógł zablokować się zawór regulacyjny ciśnienia (rdza, nieczystości). Mało wiemy o samochodzie.
W 2.0crdi zwykle blokuje się lub nie domyka zawór EGR w pozycji otwartej lub zapycha się sitko pompy paliwa w baku (wtedy w filtrze paliwa jest szary osad). Pozdrawiam
Zawór nie jest 2-stanowy (otwarty/zamknięty) tylko sterowany PWM, więc mierząc napięcie różne mierniki pokażą różne wartości. Plus jest "stały", masa(PWM) z ECU. Także znowu błędny trop.
Wziąłem kolegę, wcisnął mi pedał gazu na maxa, auto wkręciło się na 2,5tys obr. Zszedłem do kanału zauważyłem że dźwignia na turbinie idąca od gruszki jest na maksa u góry, pociągnąłem ją w dół i silnik wszedł na obroty ;). pod gruszkę podłączyłem się wężykiem i strzykawką i pracuje, więc jest ok. wężyki podciśnienia są ok i podciśnienie jest. Jutro...
Witam kolegów! Trafił do mnie ciężki przypadek, bo hyundai tucson 2005r, 2.0 crdi, ciężki bo ogólnie auto jeździ, pali bez problemów ale jak autko zimne zapala normalnie i przez chwilę chodzi ok. W miarę rozgrzania się silnika zaczyna na wolnych obrotach skakać, dokładnie mówiąc objaw jak by nie palił przez chwilę na jeden cylinder. Po pierwszych próbach...
Obecnie zmagam się z takim problemem w Tucsonie 2007 2.0 140 km . Wypadanie zapłonu na 4 cylindrze i niestety najprawdopodobniej głowica do zwalenia - zawór ew. gniazdo albo jedno i drugie. Wcześniej też wymieniłem większość elementów elektrycznych tzn. świece,przewody,cewka itd.
Odepnij regulator ciśnienia (powinien być przy pompie) -wtedy powinno iść max. ciśnienie przy rozruchu. Przy rozruchu 70bar to zdecydowanie za mało i komputer nie zezwoli na start. Skoro pompa WC jest OK, to albo zawór regulacji szwankuje albo wtryski puszczają "bokiem" ciśnienie. Po rozruchu na plaku, pompa ma taką sprawność, że radzi sobie z ubytkiem...
Miałem identyczny problem. Okazało się że zawór EGR zaciął się i był cały czas otwarty. Po naprawie zaworu odpalił, siwy dym na podwórku :) 3.1.19. Zabronione jest publikowanie wpisów w dyskusjach archiwalnych. Kosz.
ester który ogarnia kia/hundaj 2020 rok to m.in. g-scan 3 (bo 2 już nie ogarnie tego rocznika), a koszt to 15.....ale tysięcy zł. Dokładnie tak. Hyundai i KIA to koreańskie potworki z którymi problem ma nawet ASO, są modele aut że tylko jeden serwis w Polsce ma sprzęt aby go ogarnąć. Odsyłają ze Szecina do Poznania a z Warszawy do Krakowa. Dobrze że...
Witam Ktoś zaślepił zawór EGR bo były problemy z mocą. Dlatego pewnie co jakiś czas wychodzi błąd P1401. Czy orientujecie się czy ten błąd może wprowadzić auto w tryb awaryjny? Wiem, że klient wcześniej miał problem z DPF (niby naprawili) ale zastanawiam się czy nie wywalili tabeli i tryb awaryjny jest powodowany przez inny problem. Pozdrawiam
Witam, po kolei, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku, pompę wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze, czujnik ciśnienia paliwa na listwie i zawór scv. Problem nie znikł. Następnie wyczyściłem Dpf. To samo, tryb awaryjny 3 tys.obr. gaśnięcie silnika. Wkurzyłem się wymieniłem na starą pompę w baku, stary czujnik ciśnienia paliwa i scv. Jedyną rzeczą którą zrobiłem...
Test przelewowy: proszszcz..: http://obrazki.elektroda.pl/2793769900_1... To nie mocz, to ropa :) http://obrazki.elektroda.pl/9487248300_1... od lewej - od pierwszego wtrysku. Czas testu: 7 minut, na rozgrzanym silniku. VolMax(1 cyl): 100ccm, VolMin: (3cyl) 85ccm. Ciśnienie raila: na wolnych obrotach 4150-4300 psi (czyli...
Witam, posiadam dosyć duży problem z Hyundai Tucson. Ne wiem gdzie dalej szukać usterki bo praktycznie 99% rzeczy związane z ciężkim paleniem zostało wykluczone. Proszę o pomoc. Problem zaczął się od 2 miesięcy. Klient na lawecie przywiózł swojego Hyundaia Tucsona ( 2005 rok, 2.0crdi, automat, 140km), który nie chciał zapalić. Dopiero odpalając go na...
Witam. Moje auto to Hyundai Tucson 2.0 CRDI 103KW (140KM) 2006r. Problem zaczął się kilka tygodni temu, kiedy to wyjechałem na autostradę żeby profilaktycznie przegonić trochę auto w celu udrożnienia DPF-a. Gdy rozpędziłem się do 160km/h tak jak by ktoś wyłączył zapłon, samochód przestał jechać. Tryb awaryjny, pedał w podłodze a auto nic , obroty spadają...
Witam, odkopię temat. Czy kolega go rozwiązał? Posiadam Hyundai Tucson, 2.0 16V CVVT z 2005 roku, silnik G4GC Powracający błąd P0011: - wymieniony olej (robiłem też płukankę) na SHELL 5W30 - nowe świece i kable zapłonowe - nowy akumulator - wymieniony rozrząd (przed wymianą błąd też był) - wyczyszczony filtr OCV (ten w bloku silnika) - mierzyłem elektrozawór...
Kiedyś podobnie miałem w Accencie. Winny był zawór EVAP, recyrkulacji oparów paliwa. Może w tym przypadku jest samo?
Zbiornik został sprawdzony jest czysty.. filtr paliwa wymieniam zawsze regularnie w granicach 10-12 tyś km. Jak mówiłem pompa została sprawdzona i wymieniona gdyż nikt nie chciał się podjąć jej regeneracji że wzgłedu na rdze wtrysku dałem do sprawdzenia gdyż mogły tam przedostać się opiłki oraz przemysłem listwę, by ten odcinek był czysty. Czyli obstawiamy...
hyundai zawory tucson tucson hyundai hyundai zawory
nagłośnienie plenerowe revox tuner zapłon romet chart
wzmacniacz stereo podłącznie awaryjne budynku
Tryb niedostępny na telewizorze - co oznacza? Przepalanie bezpiecznika po podłączeniu kondensatora w mikrofalówce