Twoje auto nie ma żadnych wad, nie wiem dlaczego się skarżysz na niego. Tak ma być. Pozdrawiam. .
witam, dokładnie ten sam problem, jednakże poradziłem sobie po cięzkich bojach. sprawdz czujnik temperatury cieczy nowy 35zl, silniczek krokowy czy sie nie zanieczyścił,czujnik ciśnienia kolektora ssącego, i na koniec zapłon ustawić na lampe najleppiej, ewentualnie fałszywe powietrze moze łapac pod przepustnica , krokowym,no i w całej reszcie powiązanej...
Jakie to są obroty?
W manualu do samochodu odpowiedzi nie znalazłem Samochód jak w temacie ma dość wysokie obroty na jałowym biegu po uruchomieniu jak jest zimny Objaw normalny. Jak silnik jest zimny, otrzymuje dodatkową dawkę paliwa. Dlatego te podwyższone obroty.
Kupiłem złącze diagnostyczne ELM-327 i interfejs łączy się z komputerem. Pokazuje obroty itp ale nie pokazuje błędów. Korzystam z programu ScanMaster. Wgle ostatnio przejechałem się astrą siostry 1.6 16v 101km w gazie i w porównaniu do moich 136km rakieta. Może coś źle podłączam do diagnostyki? Coś musi być nie tak że tak zamula i ma te obroty wysokie
Też doszedłem do tego że to ten czujnik. Po odłączeniu kostki od niego wszystko chodzi jak należy ale nie ma ssania. Problem polega na tym że w żadnym katalogu nie ma takiego elementu. Czy ktoś wie gdzie można go kupić? Ew. jak on się fachowo nazywa?
Problemem może być czujnik temperatury silnika. Rozepnij złącze przeczyść styki i podłącz. Nie wiem czy ten samochód ma silnik krokowy przy przepustnicy.
Kod błędu "21" -uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej silnika.Po wymianie czujnika usterka ustąpiła.Temat zamykam.
odswieze temat mam ten sam problem tylko bez jednego błedu p0505 no i odpala za kazdym razem nie wazne czy silnik ciepły czy zimny, ale po odpaleniu wskakuje na wysokie obroty i takie sie utrzymuja i moge jechac sobie bez wcisnietego pedału gazu.swiece, kable, krokowiec wymieniane ,zapłon ustawiony i nadal to samo grr. co moze byc przyczyną ??
Mam problem z Hyundaiem Coupe RD '97 2.0 z LPG sekwencja. Zaczęło się od tego że auto już od jakiegoś czasu było słabe i nie chciało się wkręcac na obroty. Nagle zaczeły się pojawiać sporadyczne szarpnięcia - jakby wypadł zapłon. Raz zaczeły szaleć niskie obroty - próbował zgasnąć. Aż nagle stracił moc całkowicie i chodził na 2 gary - musiałem go holować...
Witam. Samochód to Hyundai i10 z 2012r, z silnikiem 1.1 o kodzie najprawdopodobniej - G4HG. (Z tego co udało mi się ustalić po zdjęciach). Przebieg około 230tys. Z instalacją gazową. A problem to brak pracy na dwóch cylindrach. Samochód nie jest mój, ja mam jechać w niedzielę "zobaczyć" czy da się coś z tym zrobić. Czy silnik tylko na złom... Informacje...
Kiedyś to nazywało się ssanie i uruchamiało się gdy odpalałem auto na zimnym silniku. Teraz steruje tym elektronika, a jak teraz to fachowo się nazywa to nie wiem. Mam Hyundai ix20 i gdy odpalę na zimnym to też ma obroty ok 1200, po rozgrzaniu spadają do normalnych . Jeśli chwilę postoi i nie ostygnie, to odpalam i od razu są niskie, a jeśli ostygnie...
Podłączę się do tematu, bo mam też problem z paleniem.Trochę inaczej to u mnie wygląda bo zapala na dotyk, tylko jak przygazuję to zdycha. Jak go powoli wkręcam na obroty pompując pedałem gazu, to wejdzie na wysokie i i chodzijak chcę znowu z wolnych dodać gazu to zdycha. Wymieniłem przepływkę, kable zapłonowe, świece i dalej to samo. Może ktoś już...
Witam tucson 2.0 crdi gaśnie po puszczeniu pedału gazu... Wysokie obroty bieg 4 i 120 na liczniku puszczam pedał gazu, gaśnie silnik oczywiście cofam kluczyk i 30 sekund czekam... Odpalam i jedzie jak wściekły.... Z owy wysokie obroty bieg 3 prędkość 90puszczam gaz i znowu silnik zgasł i tak wkólko
Witam Mam klopot i proszę o wskazówki W trakcie jazdy ze stałymi obrotami 3 tyś/min po ok 15-20 sek silnik wchodzi w tryb awaryjny (błąd za wysokie ciśnienie paliwa).Autko nie wkręca sie na obroty dochodzi do 3 tyś i stop. Wyłączając zapłon wszystko wraca do normy do magicznych 3 tyś Jak przejdziemy dynamicznie powyżej 3 tyś wszystko jest oki doputy...
Witam chciałbym zapytać o taką rzecz kupiłem hc z rok temu wszystko było oki ale od pewnego czasu nie mogę jechać nim na wstecznym biegu , po prostu chwieją mu się obroty i co chwila gaśnie , jak zaczynam wprowadzać go na wysokie obroty to tzymając sprzęgło w połowie powoli rusza ale nadal są nierówne obroty i co chwila gaśnie. Proszę o pomoc
Witam. Mam duży problem z silnikiem podstawowym 1.4 benzyna 2017 rok i30 kombi. Zaznaczam że jeszcze nie byłem z tym w ASO. Obroty silnika wariuja na 5 i 6 biegu. Podczas wcisniecia gazu do podłogi silnik wchodzi nagle na bardzo wysokie obroty powyżej 5000obr/min a powinien przyspieszać stopniowo bo to przecież 100KM a nie 500KM. To jest bardzo dziwne...
Auto powinno jechać mimo wszystko, spróbuj na 3 biegu przeciągnąć go na wysokie obroty i zmień na 4 bieg, zobaczysz czy pojedzie szybciej albo z góry spróbuj na 4,5 jechać szybciej.
Najprawdopodobniej masz zatkany filtr gazu, efekt taki ze nie wkreca sie na wysokie obroty, filter powinien byc przy zaworze odcinajacym gaz, ale moze byc takze w samym parowniku, czyscilem taki filtr, byl on w parowniku firmy brc, jednak nie wszystkie parowniki je maja
Witam wszystkich.Mój problem polega na tym że gdy przyszły pierwsze mrozy wsiadam do swojego hyundaia,chce go odpalić a t słychać tylko "cyk cyk"więc myśle akumulator padł no to pod prostownik go na całą noc.Rano montuje akumulator i słyszę pod maską podczas próby odpalenia takie prrrrrrrryyyyyyyy i koniec.Więc zamówiłem nowy rozrusznik,zamontowałem...
Witam Czytałem już wiele na ten temat ale niestety nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na mój problem :( Mianowicie gdy auto jest rozgrzane bądź zimne(nie ma to znaczenia) podczas postoju ma podwyższone obroty (na ciepło ok 1200) a gdy jadę i wrzucam na luz obroty skaczą do 3 tys i tak się utrzymują, czasami spadną do 1 tys aby po chwili wrócić na 3tys,...
Witam.W hyundaju galloperze 98r.2,5tdi od pewnego czasu zaczęła zapalać się kontrolka sygnalizująca twarde hamulce no i oczywiście te hamulce były twarde.Ale czasami wysokie obroty sprawiały że jedno wciśniecie było miękkie a kolejne twardziejsze do momentu pod pompowania.Teraz już bardzo rzadko jest miękki hamulec mimo wysokich obrotów.Na przewodzie...
no i działa ,więc tak nowa czujka ma oporność na zimno 6,48kilooma i jak się nagrzewa to oporność maleje do zera ale wtedy silnik jest juz ciepły ,a moja czujka miała na zimno najpierw 2,4 kilooma a później juz zero ale jak ja podgrzalem w domu na palniku nagle skoczyła opornosć do 2,4 i cały czas się zmieniala raz więcej raz mniej ale jak ostudzilem...
Witam , spotkała mnie prawie identyczna sytuacja Getz 2004r 1,5 CRDI, 90 tys. km przebiegu , dotychczas bezawaryjny ,mało eksploatowany. - poza tym że mój Getz nie gaśnie tylko wchodzi w wysokie obroty więc jestem zmuszony zgasić aby coś się nie ukręciło , dodam że przy tych objawach odpala bezproblemowo - mechanik stwierdził aby szukać drugiego bloku...
Witam. Mam problem z instalacja sekwencja. Komputer STAG300 wtryskiwacze valtek 2ohm (jedna listwa) Problem polega na dosc duzym spalaniu (+15L) Auto to Hyundai (2L, silnik Mitsubishi) Po podlaczeniu pod kompa prócz błędów zaniku zasilania wszystko ok. Z moich obserwacji wynika, ze po wylaczeniu 1 lub 2 wtryskiwacza obroty silnika spadają, natomiast...
Witam! Nie wiem co może być przyczyną porannego szarpania auta podczas dodawania gazu gdy jadę, wtedy też autko zaczyna "dusić się", traci moc i zwalnia. Z odpaleniem nie ma problemu, auto wchodzi na niskie obroty i silnik działa poprawnie. Problem przerywania występuje przez około 10-15 minut do momentu nagrzania się silnika. Podczas dojazdu do skrzyżowania-na...
witam i40 się pojawił :) z danych technicznych to nawet w benzynie mało palą :) ups od 85 tys ... teraz to pewnie nawet i30 ( nowe ) mają 6-bieg. a nie wiem jak nowe i30 ale w moich ( przypomniałem sobie żarówki H7 się przepalały nagminnie ) z tego co wyczytałem to przez system DRL ( dawał na żarówki o 0,3 Volta więcej niż w pozycji włączonej) wyłączenie...
Biorąc pod uwagę fakt, iż od marca mają wejść nowe przepisy dotyczące odliczania VAT od zakupu i eksploatacji osobówek w firmie, rozpocząłem projekt "WYMIANA POCZCIWEGO SEICENTO VAN'a"... Poszukiwany: AUTO w klasie A - typowy "maluch" WYMAGANIA: zwrotność, małe gabaryty, niska awaryjność, wspomaganie, klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby, centralny...
Wtryskiwacze (wtryskiwacz) jeżeli są zanieczyszczone zamiast rozpylać paliwo się z nich leje, albo nie zamyka na czas, wtedy obroty wyższe długo się utrzymują. Można zastosować K2 BENZIN pojeździć trochę powinno się unormować. Przy okazji sprawdź szczelność układu dolotowego najlepiej dymem.
problem w tym wynalazku zawsze tkwi w MAP-sensorze.Podchodzi od Hyundaia Atosa.Albo też możesz podłożyć od opla,da się pokombinować.
Silniczek krokowy "by pass" przepustnicy się zacina lub brak jest styku biegu jałowego.Przepustnica za wysoko podparta na regulacji,opóżnij zapłon o 2-3 stopnie.
Strzelił na wysokich obrotach
Zapomniałem jeszcze o jednej przypadłości która dotknęła silnik. A mianowicie na przykład przy wyprzedzaniu po wkręceniu silnika na wysokie obroty(powyrzej 4000tys)zaczyna trochę inaczej pracować,jest głośniejszy i czuć po kierownicy że coś nie tak.Wcześniej po kilku kilometrach jazdy zaczynał pracować normalnie a na dzień dzisiejszy musi odstać dobę...
Hyundai i20 1,1CRDI Samochód odpali i chodzi normalnie wszystko jest extra i nagle po ponownym zgaszeniu i odpaleniu zaczyna się wypadanie zapłonu i auto przygasa. Po przegazowaniu i utrzymaniu go na wysokich obrotach w miarę się to uspokaja i auto znowu normalnie pracuje. Ewentualnie po zgaszeniu i odczekaniu 2-3 minuty odpala i chodzi normalnie.
Witam, Po załączeniu dwójki i wciśnięciu gazu na niskich obrotach (1500- 2000), słychać z pod maski taki metaliczny stukot. Na 1 takie coś nie ma miejsca, na wyższych biegach nie sprawdzałem. Samochód to Hyundai Tucson 2.0i 16v, rocznik 2006, przebieg 150 000 km. Aha, stukot na wyższych obrotach ustaje. Słychać go do max 2500 obrotów. Z góry dzięki...
Witam! Mam podobny problem z odpalaniem i szarpaniem... posiadam Hyundaia Accenta 1.5 benzyna 2001. Od kilku miesięcy praktyczne za każdym razem kiedy jest odpalany pierwszy raz np. rano, bardzo szarpie, ma niskie obroty - tak jakby był gdzieś "przytkany". Po 1-2 minutach, obroty wzrastają i auto jedzie normalnie i bez problemu odpala. Przyczyny szukam...
Zastanowiłem się nad tym i moim zdaniem nowy silniczek krokowy cały czas jakby za bardzo się otwiera, podnosi obroty o ok 200-400 więcej niż powinno być tzn przy odpalaniu auto wchodziło na jakieś 1800 teraz 2200, w czasie jazdy na luzie obroty wynosiły 1000 teraz ok 1300, na postoju jest ok prawdopodobnie dlatego ze gościu kręcił tą sróbką na przepustnicy...
https://filmy.elektroda.pl/27_1737120508... Auto gaśnie i pojawia się błąd P0087 czyli za niskie ciśnienie. Zmierzyłem ciśnienie paliwa za filtrem do pompy CR, auto na postoju 2 tyś obrotów i bieg jałowy. Filmiki poniżej. https://filmy.elektroda.pl/74_1737120482...
Witam. Może ma ktoś schemat gaźnika aisan używanego przez mitsubishi (chyba CK I8I A). Zamontowałem go w hyundai-u ponym 1.5 91r i mam problem z wysokimi obrotami biegu jałowego. Może ktoś pomoże, albo podpowie gdzie znajduje się śruba regulacyjna. Z góry wielkie dzięki :please: :please:
Zły pomysł - jeśli to będzie szmata to ją wciągnie, ale zanim zdławi silnik to tak wzrośnie temperatura, że Ci przetopi tłoki. Ale bzdura, sam to wymyśliłeś z topionymi tłokami :D Próbowałeś kiedyś przyłożyć rękę do wlotu powietrza turbodiesla? Na biegu jałowym zgasiłem tak dłonią 4.0 diesla, na średnicy jakichś 60mm, maksymalna siła jaka mogła mi...
Wentylator powienien sie wlaczac, gdy wskazowka jest za polowa czyli ponad 90 stopni i schlodzic plyn do temp 90 stopni. Pewnie jest w chlodnicy ten termowlacznik. Jesli ma trzy piny tzn ze ma sterowanie dwiema predkosciami wentylatora, a to moze oznaczac rowniez ze jest uszkodzony i wlacza wentylator na drugim biegu, czyli najszybsze obroty. Obejrzyj...
Witam... Zrobiłem ten test dopiero teraz gdyż byłem w delegacji i nie miałem czasu... Przechodząc do tematu.Jak był zimny to kawałek przejechałem a po rozgrzaniu się zero reakcji na jazdę do przodu lecz do tyłu jedzie ale tylko na wysokich obrotach... Podejrzewam że skrzynia jest złom... Lecz proszę o podpowiedź.
Mogą, mogą nie za dużo ale troszkę więcej. Nie wydaje mi się żeby to o czym piszesz w poscie wyżej było przyczyną wzrostu spalania, chyba że do osiągnięcia wyższej prędkości utzymujesz go cały czas w górnych obrotach.
Cześć, Mam problem z Hyundaiem i40 1.7 CRDI – ropa przedostaje się do oleju. Historia: Po odebraniu auta od mechanika wszystko działało, ale po ok. 1000 km, silnik nagle zaczął wkręcać się sam na obroty, pojawił się biały dym. Okazało się, że padła przepustnica, potem również turbina, pompa wysokiego ciśnienia i EGR. Wtryski były regenerowane i sprawdzane....
Witam! Tu masz wykres z 4 sond lambda pracujących na wolnych obrotach silnika zamontowanych w Fordzie. W Sonacie powinien wyglądać podobnie. Dwa pierwsze wskazania (czerwony i zielony) są z sond przed podwójnym katalizatorem (sondy regulacyjne czyli bank 1, sonda 1 i bank 2, sonda 1) a trzecie i czwarte wskazanie (niebieski i różowy) z sond za katalizatorami...
Kontrole przebiegu powinno się zrobić oscyloskopem; Teraz nie możesz powiedzieć że sygnał jest za wolny, występuje opóźnieni w przesyle danych między sterownikiem a interfejsem; Widać to na wykresie w momencie zwiększenia prędkości obrotowej silnika do 3000 obr. tu wykres podaje wartość liniową, a powinno wyglądać tak jak na biegu jałowym z tą różnicą...
Sprawdz dobrze kable wysokiego napiecia i ten katalizator czy sie nie przypchal,jak sie przypchal to wywal go.Ja tak mialem ostatnio w Hyundaiu i to byl katalizator,wywalilem i teraz jezdzi jak zloto.
Alternator może i jest sprawny ale regulator prądu alternatora może już nie. Należałoby się przyjrzeć owemu regulatorowi a najlepiej go wymienić. Podobną sytuację miałem w swoim aucie, co prawda nie był to hyundai ale efekt i objawy takie same. Mi na dodatek lekko mrużyła kontrolka ładowania. Czym więcej gazu, wyższe obroty silnika tym teoretycznie...
Mam problem z Hyundai i30 1.6 CRDi 2016 rok. Po podłączeniu komputera (w ciągu miesiąca od usunięcia błędów) wyskakują błędy: P0341 - czujnik wałka rozrządu (aktywny) P0820 - czujnik położenia biegu jałowego XY (archiwum) P2102 - obwód sterownika silnika siłownika przepustnicy „A” obwód niski (archiwum) P2103 - obwód sterownika silnika siłownika przepustnicy...
Pompę to raczej bym zostawił.Bo wtedy było by na odwrót przy wysokich obrotach by sie dusił a ty mam przy niskich. Tak jak pisałem trzeba sprawdzić cały dolot czy nie jest czasem coś rozszczelnione.
wysokie obroty hyundai hyundai obroty wysokie spalanie wysokie obroty
separator papieru ekranowanie przystawki krups młynek kręci
grzejniki niskotemperaturowe dewalt dcb118
Stabilizatory w ładowarce Merlo nie działają - przyczyny i diagnostyka Długi czas odczytu plików z dysku na telewizorze