Nie zmieniać, tylko nauczyć komputer nowych (z jego punktu widzenia) komponentów.
Sprawdź opór tego czujnika z którego był ściągnięty kabel. Może być tak, że ten czujnik oszukuje. Najlepiej na zimnym silniku podpiąć vaga i zobaczyć w blokach czy wszystkie czujniki temp. pokazują takie same lub bardzo podobne wartości.
Na pękniętym "gumiaku" trudno jeżdzić , nie mam mocy , strzela prycha i trudno odpala.
a sprawdzales sekcje zwiazana z biegiem jalowym ? moze tam tkwi problem? Pozdr. Procekkk
Sprawdzić działanie nastawnika biegu jałowego , czujnik położenia przepustnicy /może być przetarta ścieżka potencjometru/ , lewe powietrze.
Pływanie obrotów to może być przejaw uszkodzonego silniczka krokowego. Zacząłbym od przeczyszczenia przepustnicy i układu dolotowego z przepływomierzem włącznie. Ja czyściłem przepustnicę środkiem do czyszczenia przepustnic i gaźników w areozolu - skutni były pozytywne. Z wymianą czujników bym się wstrzymał. Zobacz też czy silnik nie łapie lewego powietrza....
Napisz jaka to instalacja. Generalnie GOLF na gaźniku bez podłączonego podciśnienia nie powinien wogóle trzymać obrotów a ewentualnie co sie żadko zdarza mieć je bardzo duże. Podciśnienie tak czy inaczej musi być podłączone aby wszystko prawidłowo działało. Najprościej byłoby wywiercić dziurkę w kolektorze i tam poprzez wkręcenie odpowiedniej rurki...
witam Naprawialem taki silnik dwukrotnie takie same objawy jak u ciebie , po przebiegu ok 150 tys km wypalil sie zawor na 3 cylindrze co bylo powodem braku cisnienia . Po wymianie silnik zaczal pracowac w miare normalnie jednak wymiana swiec (ale tylko zalecany zamiennik lub oryginal zadna polska iskra platinum tu sie nie nada ) filtra paliwa , czyszczenie...
Błędy w module centralnej elektyki, napięcie ładowania po odpaleniu (sprzęgło alternatora często się zaciera).
Witam posiadam skoda yeti 2.0 110 km zaczęła spalać 8 litry ropki na biegu jałowym często 9500...10000 obrotów . Czy ktośmiał taki problem . Pozdrawiam
Witam, to jest wrecz 'ksiazkowy' przyklad bardzo poznego zaplonu / przegrzewanie - bardzo dlugie spalanie ladunku, brak wkrecania sie silnika na wysokie obroty - brak mocy, to tak - jakby bylo zastosowane paliwo np. 110 - 120 Oktan / do silnika o stopniu sprezania 9 : 1... Sprawdz ustawienie wyprzedzenia zaplonu i kompresje silnika - czyli cisnienie...
Corsa B 1.4 8v ( nie wiem gdzie znaleźć model silnika ) bez gazu , przejechane 80 tys. Bo czytasz tylko lamerów co wymieniają bezawaryjne silniki krokowe, a problem w 90% przypadków ten sam w tym silniku - wydmuchnięta uszczelka pod korpusem przepustnicy.
Witam Usterki które opisałeś ,czyli wysokie obroty i wysokie spalanie raczej są powiązane ze sobą .Proponuję na początku sprawdzenie rzeczywistej temperatury silnika ,czyli termostatu i czujnika temperatury.Następnie sprawdzenie nastawnika biegu jałowego i czujnika położenia przepustnicy. Druga część usterek związana ze światłami to brak masy w tablicy...
Witam, kiedys [ lata 90 - 2010 ? ] dosc czesto uzytkownicy 'piaskowali' swiece zaplonowe z nagaru, bo elektrody byly pokryte wrecz 'skorupa 2 mm grubosci' - ze wzgledu na jazde samochodami w miastach / na wysokich biegach - 'turlu, turlu 30 - 40km/h' i swiece nie osiagaly wlasnie temperatury pracy / samooczyszczania... Dzisiaj mozna bez problemu w 'domowych...
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
Podjedź na analizator spalin i sprawdź. Jeżeli ci się nie chce, musisz być pewnym, że silnik nie pracuje "na zimno" w trybie zimnego rozruchu, czyli ze ma prawidłową temperaturę pracy. Spradź, czy jakieś 2-3 minuty po rozruchu nie masz ciepłej chłodnicy. Czy obroty na biegu jałowym są prawidłowe?? Czy spaliny nie śmierdzą??
czujnik halla odpowiedzialny za duże spalanie?ktos może rozszyfrowac współzależność?
Podnieś raz jeden bok raz drugi i zakręć tylnym kołem. Powinno lekko się kręcić. Nie znam za bardzo tego silnika ale jałowe obroty przy tej temperaturze (85 stopni) nie powinny być niższe?
Przy spokojnej jeżdzie na odcinkach ok30 km ten silnik (sprawny) powinien zużywać ok 10-11 l gazu na 100 km możliwe przyczyny nadmiernego zużycia gazu to : ciężka noga i jazda na krótkich odcinkach w mieście.Zatarty silnik krokowy. Zabrudzony filtr gazu,lub mazut w reduktorze.Utwardzona przepona w reduktorze. Rozregulowana instalacja lub źle zamontowana....
MAP przy wyłączonym silniku ma podawać ciśnienie atmosferyczne, na zagrzanym silniku i wolnych obrotach, poniżej 400 (350-370hPa). Pętla zamknięta sygnalizuje czy ECU uwzględnia sygnał z sondy lambda. Korekta sondy lambda to korekta (mnożnik) czasu wtrysku ustalony w oparciu o odczyt sondy lambda, powinien być możliwie bliski wartości 1 i pokrywać się...
Czy mógłbyś opisać dokładnie sposób regulacji za pomocą woltomierza? Ja na razie znalazłem tylko opisy z użyciem boxa. Box to jest to samo co woltomierz, mierzy napiecia i zamienia na odczyt diodowy (zrobisz na LM3914 i 10 LED). Schemat znajdziesz na autokaciku. Ja uzywam woltomierza analogowego na zakresie 3V (napiecia na DIN5 sa od 0 do ok. 3,5V)....
W załączeniu zdjęcie z analizatora spalin, CO2- 13,4. Ciśnienie na cylindrach 12 atm. Rozrząd ustawiony dobrze, sprawdzany dla pewności przez 2 osoby. http://obrazki.elektroda.pl/6794622100_1...
Odłącz klemę z akumulatora na kilka minut, potem odpal silnik, niech pochodzi spokojnie na wolnych obrotach .
zmieniłem termostat i wszystko gra no prawie. mam problem jeszcze z wysokimi obrotami podczas zmiany biegu na rozgrzanym silniku. proszę o pomoc !!
Dziś byłem u magika jakiego nie widział jeszcze chyba nikt. Podałem mu powód przybycia i usterki a on napisał sobie na kartce co to może być za usterka, ale mi jej nie pokazał. Następnie podłączył kompa i wywaliło dwa błędy: przepływomierz i sondę Lambda. Przepływkę od razu wyeliminował bo wcześniejsi mechanicy odpinali ją na włączonym silniku i łapała...
Witam Wszystkich Serdecznie ! Problem który mnie dotyczy był poruszany już wiele razy na forum. Przeczytałem chyba wszystkie posty z ostatnich lat związane z tą usterką. Postanowiłem jednak zadać to powracające pytanie na nowo gdyż w moim przypadku jest jeden szczególny element na który nie natknąłem się wśród wypowiedzi. Polonez 1,6 Gli Abimex na gazie...
Jaki jest powód za wysokich obrotów piły gdy się nagrzeje? Proszę o odpowiedź.[/tr]
Wyeliminuj najpierw to dymienie, później bierz się za wtryski. Można jeszcze spróbować zalać jakiś preparat czyszczący, nie zaszkodzi a może im pomoże ;) Markowe preparaty np LiquiMoly są na ogół skuteczne i nie niszczące silnika.
wydaje mi się że to uszczelka pod głowica To wielce prawdopodobne, natomiast ; automatycznie silnik spala olej by jakoś mieć smarowanie To bzdura bo jakby nie było to inteligencji silnikowi brak.
Posprawdzaj najpierw czy nie dostaje fałszywego powietrza, drugą sprawą jest to czy przypadkiem nie dostaje przy rozruchu gazu do kolektora. Czy te same objawy masz gasząc go na benzynie i gazie?
Napewno przepływomierz ? nie MAP ? Były przepływki w tym silniku i u autora to jest pewnie główną przyczyną dużego spalania.
Tą srubką to się i owszem, reguluje, ale skład mieszanki-pewien wpływ na obroty to ma, ale od wolnych obrotów jest inna śrubka-widoczna na zdjęciu po lewej stronie. Mad Max nie uważam żeby ta śruba była do regulacji składu mieszanki bo ona nie znajduje się w gaźniku tylko jakby wg mnie podnosi i opuszcza przepustnice czyli jakby do regulacji obrotów...
Człowieku, opanuj się - Ty swapa chcesz robić na 1.8 16V ?:D przecież nie masz pojęcia o samochodach. Jedź na zlot może ktoś Ci podpowie, skoro nie słuchasz rad.
Dziękuję sprawdzę. Pozdr.
Witam posiadam mitsubishi carisme 1.8 gdi 2000 rok . Samochód dużo pali ,a mianowicie około 14 litrów w trybie miejskim . Mam też obiaw ,w postaci falujących obrotów na biegu jałowym z tego ,co się dowiedziałem jest to spowodowane zabrudzoną przepustnicą ,ale czy to też ma wpływ na spalanie ,czy to może inny problem .W tym aucie była wymieniana uszczelka...
sprawdz wszystkie wężyki sterowania podcisnienia, pozniej podpiąc pod kompa i zobaczyc wskazania sondy ( prostsza metoda powachać spaliny na rozgrzanym silniku jesli sa bardzo duszace to sonda) lub podmien na inna
Powiedz mi jak to sprawdzić lub jakiś poradnik podeślij.
I przy wyłączeniu odbija w lewą stronę. O co z tym chodzi? Co odbija w lewą stronę? Jakie obroty na liczniku lub szczytane z komputera na postoju?
Jeśli chodzi o DIAGNOSTYKĘ USZCZELEK to jest ona prosta i podpowiedział mi ją znajomy mechanik. A sprawdzić tą usterkę można za pomocą spreju do czyszczenia przepustnic albo spreju do odpalania samochodów na zimno (wspomagający-używają go kierowcy do maluchów) lub jakiegoś spreju na bazie rozpuszczalników. Należy prysnąć takim serajem okolicę przepustnicy...
witam! Mam maly problem z wyzej wymienionym modelem. na poczatku mialem problemy z falujacymi obrotami. jak sie okazalo przyczyna byla brudna przepustnica. po wyczyszczeniu falowanie zmniejszylo sie, ale wciaz jest. poza tym zauwazylem ze silnik chodzi wedlug mnie na bardzo wyskokich obrotach. przy predkosci 140km\h jadac na 5 biegu silnik osiaga ok....
PROSZE O POMOC CO MAM ROBIC
Tak owszem wymieniłem ten zielony czujnik na boscha z tym że ma on dłuższy krociec. Mam też taki krótszy i nie wiem czy jest sens podmieniać. Po odpięciu wtyczki auto zaczęło wchodzić na bardzo wysokie obroty. Po wymianie Auto o wiele lepiej jezdzi ale to jeszcze nie to... Tzn obroty mu sie juz nawet nie podwieszaja (tzn rzadziej duuuuuzo i jak sie...
witam posiadam clio 1.2 z sekwencyjną instalacją KME od pewnego czas pojawił mi się taki problem: po przełączeniu na gaz spadają chwilowo obroty poniżej 500 i czasem gaśnie oraz na biegu jałowym jak chwilę postoi to zaczynaja falować w granicach 600-800 obrotów. po ostatniej regulacji przez mechanika auto zaczęło palić z 15l/100 i czuć "szambo" z rury...
Witam.Mam problem z autem mianowicie wymieniłem silnik w volvo 460 2.0 z 1993r. gdy to zrobiłem pojawiły się problemy a dokładniej silnik w ogole nie schodzi z obrotów które oscylują pomiędzy 3-4 tys.obr\min i bardzo wysokie spalanie obliczyłem ze ok 30l\100km,dodam ze świece przewody kopułka zapłonowa wraz z palcem sa nowe silnik krokowy i przepustnica...
Witam! Jeśli odczyt kodów usterek wykazał błąd cewki zapłonowej, to prawdopodobnie ona będzie przyczyną. Musisz ją dokładnie sprawdzić, a najlepiej podstawić na sprawną.
panowie już wiem uszczelka pod monowtryskiem
to jakie kable najlepiej kupic????
Czy ogrzewanie w aucie jest dobre?
Witam mam problem z moim uniaczkiem mianowicie na gazie chodzi bardzo ładnie ale gdy przełączę na benzyn potwornie dużo pali i obroty biegu jałowego są duże Proszę o pomoc
witam, przeczytałem już dużo tematów na ten temat i na tym forum i na paru innych i jak narazie ciągle nie wiem co dolega mojej asterce, postaram sie wyczerpująco opisać mój problem. Model samochodu to opel astra kombi 1,4 8 V 94 r. Opis problemu: auto na gazie często gaśnie przy dojeżdżaniu np do skrzyżowania, czasami znowu ma podwyższone obroty a...
Jeżdżę teraz na 98 i zobaczymy jakie będą efekty. Jeśli chodzi o obroty to 6 tys i odcina. obejrzy povagownych temat skoda fajnie gościu opowaia co można zrobić Podeślij link bo kompletnie nie wiem czego szukać. Mam jeszcze jedno pytanie, na prawej manetce są 3 przyciski, góra, dół, i od spodu jest reset i teraz tak, trzymam reset i wciskam górę i przeskakuję...
Drżenie przypomina trochę przesuwanie ciężkiego drewnianego stołu po podłodze z linoleum i towarzyszy temu dość głośny dźwięk (postaram się nagrać). Moim drugim przypuszczeniem jest to, że silnik próbuje wygenerować moment obrotowy ale turbosprężarka w tym zakresie nie pracuje jeszcze poprawnie? Zastanawiam się, czy jest możliwość przeprogramowania...
wysokie spalanie toyota wysokie spalanie astra wysokie spalanie vectra
konica sprzęgło próbnik wtryskiwacza paliwa macromedia flash player
stanley fatmax bateria radio nasluchowe
Brak prądu w gniazdkach, bezpieczniki sprawne Wymiana tylnych poduszek zawieszenia Iveco 35C15