witam mam ten sam problem czy rozwiazał Pan swój ?
Po temacie , padł sterownik silnika po ponownym zaprogramowaniu śmiga aż miło.
Witam Usterki które opisałeś ,czyli wysokie obroty i wysokie spalanie raczej są powiązane ze sobą .Proponuję na początku sprawdzenie rzeczywistej temperatury silnika ,czyli termostatu i czujnika temperatury.Następnie sprawdzenie nastawnika biegu jałowego i czujnika położenia przepustnicy. Druga część usterek związana ze światłami to brak masy w tablicy...
Corsa B 1.4 8v ( nie wiem gdzie znaleźć model silnika ) bez gazu , przejechane 80 tys. Bo czytasz tylko lamerów co wymieniają bezawaryjne silniki krokowe, a problem w 90% przypadków ten sam w tym silniku - wydmuchnięta uszczelka pod korpusem przepustnicy.
Jak termostat wymieniony i cały czas 70°, to może czujnik temperatury. To by tłumaczyło też wysokie spalanie.
Nie zmieniać, tylko nauczyć komputer nowych (z jego punktu widzenia) komponentów.
Samochód to Honda Accord 1.8 F18B2 1999 r . Zamontowałem instalację gazową Stag-4 Reduktor Zawoli wtryski Magic jet. Problem jest ze spalaniem w mieście około 15-16 l/100 km ( niewielkie miasto mała ilość korków) na trasie około 11 l/100 km. Dodam, że raz udało się zejść ze spalaniem do 9l/100 km . Niestety nie udało mi się tego powtórzyć. Jazda jest...
Mam problem z moim samochodem, jest w nim silnik 1.2 8v z punto. Przy bardzo spokojnej jeździe nie ma problemu, jeśli powoli go wkręcę na obroty też nie ma problemu. Ale gdy odrazu wystartuje z 5-7k obrotów auto zamula się, jedzie jak by z zamkniętą przepustnicą ... 0 mocy... Następnego dnia nie chciał odpalić... okazało się że w parę minut jazdy testowej...
Grzegorz one mają zupełnie inną konstr.W innych silnikach w oplach są stosowane silniki krokowe np.14nz.16xe.w tych silnikach jest silnik krokowy który płynnie zamyka i otwiera kanał omijający przep.Do niego dochodzą 4przewody.Specjalny scalak w sterowniku odwraca fazy strowania dwoma uzwojeniami.W 20xe nastwnik jest 2przewodowy strerownik tylko taktuje...
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
Witam Tez jestem posiadaczem samochodu Suzuki maruti rocznik 1993. Mam taki sam klopot - ale juz rozwiazany 1. zapchany gaznik 2. luzne styki przeowdow na rozruszniku 3. i to najwazniejszy powod - uszkodzony zaworek dolotowy powietrza do gaznika - na Slasku caly gaznik w sklepie motoryzacyjnym w Chorzowie kosztuje 1200 zl - sam zaworek jest bardzo ciezko...
Na pękniętym "gumiaku" trudno jeżdzić , nie mam mocy , strzela prycha i trudno odpala.
Sprawdzić działanie nastawnika biegu jałowego , czujnik położenia przepustnicy /może być przetarta ścieżka potencjometru/ , lewe powietrze.
a sprawdzales sekcje zwiazana z biegiem jalowym ? moze tam tkwi problem? Pozdr. Procekkk
Pływanie obrotów to może być przejaw uszkodzonego silniczka krokowego. Zacząłbym od przeczyszczenia przepustnicy i układu dolotowego z przepływomierzem włącznie. Ja czyściłem przepustnicę środkiem do czyszczenia przepustnic i gaźników w areozolu - skutni były pozytywne. Z wymianą czujników bym się wstrzymał. Zobacz też czy silnik nie łapie lewego powietrza....
Sprawdź opór tego czujnika z którego był ściągnięty kabel. Może być tak, że ten czujnik oszukuje. Najlepiej na zimnym silniku podpiąć vaga i zobaczyć w blokach czy wszystkie czujniki temp. pokazują takie same lub bardzo podobne wartości.
Moja Nexia ma wysokie obroty, zużycie paliwa ma duże i na wysokich obrotach szarpie. Co to może być? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Po pierwsze edytuj post tak, żeby dało się go chociaż przeczytać. Kolejna sprawa to diagnostyka, podłącz go do komputera i sprawdź parametry, bo bez tego można pół samochodu wymienić. Miganie świateł może być spowodowane słabą masą, starym akumulatorem, padającym alternatorem. Wody nie ubywa? We własnym zakresie możesz wyczyścić porządnie przepustnicę...
No to do niezłych fachowców jeździsz. Wymrugaj błędy (kody migowe), zbadaj czy sonda pracuje, jeśli nie to wymień sondę i olej w silniku jeśli już długo tak jeździsz (rozrzedzony benzyną=szybka utrata panewek). Jak zbadać sondę i wymrugać kody bez problemu wyszukasz w necie. Jeśli sonda nie daje napięcia (może być inny powód) musisz wzbogacić mieszankę...
Napisz jaka to instalacja. Generalnie GOLF na gaźniku bez podłączonego podciśnienia nie powinien wogóle trzymać obrotów a ewentualnie co sie żadko zdarza mieć je bardzo duże. Podciśnienie tak czy inaczej musi być podłączone aby wszystko prawidłowo działało. Najprościej byłoby wywiercić dziurkę w kolektorze i tam poprzez wkręcenie odpowiedniej rurki...
podaj kod silnika i kod błedu
witam Naprawialem taki silnik dwukrotnie takie same objawy jak u ciebie , po przebiegu ok 150 tys km wypalil sie zawor na 3 cylindrze co bylo powodem braku cisnienia . Po wymianie silnik zaczal pracowac w miare normalnie jednak wymiana swiec (ale tylko zalecany zamiennik lub oryginal zadna polska iskra platinum tu sie nie nada ) filtra paliwa , czyszczenie...
a przewody wn jak?, nie przebijają?
zmieniłem termostat i wszystko gra no prawie. mam problem jeszcze z wysokimi obrotami podczas zmiany biegu na rozgrzanym silniku. proszę o pomoc !!
Może być sonda ale wcześniej sprawdź szczelność dolotu. Zbyt duża ilość dzikiego powietrza powoduje, ze sonda nie jest w stanie skorygować wtrysku i w efekcie lubi wyskoczyć jej błąd. A tak poza tym to jak to bmw- krokowiec, przepływomierz.. Szsczelność sprawdź plakiem.
Czy olbrzymie spalanie występuje na benzynie i na gazie
Na jałowym za wysokie obroty i za małe podciśnienie = lewe powietrze. Jakiś problem z zaworem EVAP - może być źródłem "lewego" powietrza (choć głowy sobie nie dam uciąć czy tam EVAP jest wprowadzony przed czy za przepustnicą).
Jaki to jest model silnika. Może jakieś bliższe informacje, jeżeli chodzi o głośną pracę silnika. Nie reaguje na zmianę położenia manetki gazu, czy to znaczy że pracuje cały czas na wysokich obrotach?
witam!!! po pierwsze uno 1.0 będzie tyle palił w mieście na krótkich odcinkach jazdy to znaczy do pracy i z powrotem. Po drugie wymienił bym przyspieszacz zapłonu podciśnieniowy - to ta satelitka na aparacie zapłonowym . a po trzecie wyczyścił kopułkę od aparatu zapłonowego i sprawdził bym stan świec i kabli wysokiego napięcia.
DW 8 -pojemność 1868ccm XUD 1905 ccm po tym poznasz który silnik ale kolektor metalowy to pewnie XUD. Co do zmniejszenia dawki to śruba nad zaworem stop -ta z blachą-wykręcając zmniejszasz dawkę (spadają wolne obroty)
Podnieś raz jeden bok raz drugi i zakręć tylnym kołem. Powinno lekko się kręcić. Nie znam za bardzo tego silnika ale jałowe obroty przy tej temperaturze (85 stopni) nie powinny być niższe?
Przy uruchomionym silniku jak odepniesz wtyczkę sondy silnik zmienia obroty(podwyższa). Sonda 2 czy 4 przewodowa? Najlepiej podłączyć się do kompa i dopiero analizować błędy i sondę.
One mają jakoś dziwacznie EVAP podłączony, miałem tak kiedyś że zaworek się rozszczelnił to też za wysoko obroty trzymał.
Podjedź na analizator spalin i sprawdź. Jeżeli ci się nie chce, musisz być pewnym, że silnik nie pracuje "na zimno" w trybie zimnego rozruchu, czyli ze ma prawidłową temperaturę pracy. Spradź, czy jakieś 2-3 minuty po rozruchu nie masz ciepłej chłodnicy. Czy obroty na biegu jałowym są prawidłowe?? Czy spaliny nie śmierdzą??
Witam, to jest wrecz 'ksiazkowy' przyklad bardzo poznego zaplonu / przegrzewanie - bardzo dlugie spalanie ladunku, brak wkrecania sie silnika na wysokie obroty - brak mocy, to tak - jakby bylo zastosowane paliwo np. 110 - 120 Oktan / do silnika o stopniu sprezania 9 : 1... Sprawdz ustawienie wyprzedzenia zaplonu i kompresje silnika - czyli cisnienie...
Dokładnie sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia, może któryś spadł, bo tak wysokie obroty są najczęściej przy nieszczelnościach tego typu, przyjżyj się dokładnie.
Sprawdz jeszcze temostat czy nie jest caly czas otwarty wtedy tez dlugo bedzie chodzil na ssaniu.Moze tez gdzies zasyssac lewe powietrze i mieszanke wzbogacac.Moze byc temistor powietrza itd.Swiece zaplonowe sa czarne?obroty nie sa zwiekszone?
I co wyszło z tym spalaniem?
Wytłumacz co ma napęd pompy pompy do ciśnienia 2,5 bar .To się czegoś nowego nauczę. Ciśnienie 5 bar na wysokich obrotach.
Witam. Zakupiłem nie dawno Lagune 1.8 16V. Od jakiegoś czasu po uruchomieniu silnika wchodzi na obr. 2000-2500. Po rozgrzaniu spadaja nie znacznie. Przepustnica wyczyszczona. Zalozona nowa uszczelka bo obroty falowaly. Falowanie ustalo. Pozostaly wysokie obroty. Wzroslo spalanie. Co zrobic?Z gory dziekuje za pomoc.
Przy spokojnej jeżdzie na odcinkach ok30 km ten silnik (sprawny) powinien zużywać ok 10-11 l gazu na 100 km możliwe przyczyny nadmiernego zużycia gazu to : ciężka noga i jazda na krótkich odcinkach w mieście.Zatarty silnik krokowy. Zabrudzony filtr gazu,lub mazut w reduktorze.Utwardzona przepona w reduktorze. Rozregulowana instalacja lub źle zamontowana....
http://obrazki.elektroda.pl/5864773700_1... http://obrazki.elektroda.pl/2542330500_1...
Obroty biegu jałowego poza obrotomierzem który tam jest chyba do 6 000, a czerwone pole od 5000.
Błagam - pomocy! Co mogę jeszcze zrobić?! Zezłomować? Zrób dokładne foto silnika i osprzętu - mam brzydkie podejrzenia, będziemy powoli tłumaczyć jak go reanimować. Digifant to prosty system, ale ma "zagrywy". Skoro rozsadziło klapę antystrzałową i uszkodziło przepływomierz, to od razu rozejrzyj się za nowym boxem filtra - cudów nie ma, musi być pęknięty....
Im większa wartość w mg/skok tym mniejsza dawka. Optymalna wartość dawki zawiera się w zakresie 3,5 do 4,0 mg/skok czyli musisz Twoją zmniejszyć. Sprawdzając wartość dawki pamiętaj aby wyłączyć wszelkie odbiorniki prądu typu klima, dmuchawa, radio itp.
Napisz co to za układ wtryskowy i jak rozwiązano zapłon . Jeśli to digiplex to sprawdż przewód podciśnienia do modułu zapłonowego ostatnio bawiłem się z lancią podobne objawy imoduł był uszkodzony w części reg. kąt wyp. zap.
odłącz rure ciepłego powietrza od filtra. Podaj mi jaki masz typ gźnika w tej hondzie, czy jest to wersja solidnie "orurowana" ze sterownikiem obok?
Przepraszam że mnie tak dawno tu nie było, ale szukałem przyczyn i nie mogłem znależć.Ale znalazłem w końcu. Powodem nie równych obrotów był zawór odpowietzrnia skrzyni korbowej koszt spory bo 96 zł w ASO ale efekt super. Pozostało mi jeszcze do rozwązania wysokie spalanie.Pozdrawiam
Będzie coraz gorzej.Za pół roku będzie palił 14l i gasł przy schodzeniu z wysokich obrotów.
Czujnik MAP SERSOR warto by wyczyścić, kontrola ciśnienia paliwa - pompa może już być na wykończeniu. Przyjrzał bym się automatycznemu ssaniu i podległe mu czujniki.
Też podmieniałem i to nie jedną i nic. Przepływkę łatwo sprawdzić. Trzeba zmierzyć napięcie pomiędzy masą a chyba pinem 6 na zapłonie, na jałowych i przy wysokich obrotach. U mnie wszystko jest ok.
Witam Posiadam Fiata Brava 1.6 16v 103KM z instalacja gazową drugiej generacji Bingo. Kupiony 2miesiące temu (pierwsze auto :) ) od jakiegoś czasu bardzo często gaśnie przy wysprzęgleniu. Od początku ma też wysokie obroty jałowe 1.5-2.5k, jak się porządnie zagrzeje to obroty spadają. Spalanie 10l/100km, nie za wysokie? Dziennie robię 30km, jeżdżę 80km/h...
Niestety nie pomaga, auto ma pełną moc od 1400 obrotów, zanim osiągnie te obroty, to idzie słabo.
Witam, kiedys [ lata 90 - 2010 ? ] dosc czesto uzytkownicy 'piaskowali' swiece zaplonowe z nagaru, bo elektrody byly pokryte wrecz 'skorupa 2 mm grubosci' - ze wzgledu na jazde samochodami w miastach / na wysokich biegach - 'turlu, turlu 30 - 40km/h' i swiece nie osiagaly wlasnie temperatury pracy / samooczyszczania... Dzisiaj mozna bez problemu w 'domowych...
Sprawdź wszystkie węże z podciśnieniami wokół monowtrysku, serwa hamulcowego oraz przy filtrze powietrza, powinno być słychać syczenie jeżeli jest uszkodzony , pobujaj nimi trochę podczas pracy silnika, może jest nadpęknięcie które objawia się sporadycznie, jeżeli wszystko będzie ok to pozostaje wspomniana przez ciebie uszczelka przy podstawie monotrysku,...
Witam .Masz racje eltron to kowal ?? był co to auto robił ?? ale mniejsza o to , ja sobie mysle i powiem tak pasek mógł przeskoczyć ale nie musiał sonda ??? też możliwe ale jak pokazuje 0.7 z groszem to też jeszcze nie panika może czujnik temperatury silnika do sterowania padł i stąd to wysokie spalanie. pozdrawiam.
Podobną sytuację miałem w Polo , czujnik stukowego spalania - tam jest taki dziwaczny z ekranem.
2,5 obrotu ma byc wykrecona dla odpalenia i zagrzania potem podlacza sie analizator i reguluje w/g wskazan
Za wysokie obroty
MAP przy wyłączonym silniku ma podawać ciśnienie atmosferyczne, na zagrzanym silniku i wolnych obrotach, poniżej 400 (350-370hPa). Pętla zamknięta sygnalizuje czy ECU uwzględnia sygnał z sondy lambda. Korekta sondy lambda to korekta (mnożnik) czasu wtrysku ustalony w oparciu o odczyt sondy lambda, powinien być możliwie bliski wartości 1 i pokrywać się...
Czy mógłbyś opisać dokładnie sposób regulacji za pomocą woltomierza? Ja na razie znalazłem tylko opisy z użyciem boxa. Box to jest to samo co woltomierz, mierzy napiecia i zamienia na odczyt diodowy (zrobisz na LM3914 i 10 LED). Schemat znajdziesz na autokaciku. Ja uzywam woltomierza analogowego na zakresie 3V (napiecia na DIN5 sa od 0 do ok. 3,5V)....
umisz sprawdzać znaki na rozrządzie lub masz kogoś co się zna na tym jak tak to to sprawdzi bo masz za małe falowanie obrotami na lewe powietrze ale tego nie wykluczam możesz sprawdzić czy gdzieś nie pękł wężyk idący do kolektora przed przepustnicą i czy nie słychać syczenia w serwie od hamulca Dodano po 1 może ale nie tyle Dodano po 4 poza tym autko...
podnosisz obroty do 2500 i zaczynasz wkrecac do momentu az zaczne niestabilnie pracowac i wtedy odkrec o polowe obrotu i zobacz jak się wkręca na wysokie po raptownym przyspieszeniu,jeżeli kiepsko to jeszcze leciutko odkręć i próba
czujnik halla odpowiedzialny za duże spalanie?ktos może rozszyfrowac współzależność?
Cześć, te szarpanie zniknęło po zmianie EGR, tylko teraz mam coś takiego, że przy zmianie biegu na zimnym strasznie obroty skaczą do góry. Na biegu jałowym obroty są 800 i spadają poniżej, i tak sobie falują. Podczas ruszania z miejsca, jak puszcza się powoli sprzęgło, to szarpie sobie, ale też nie zawsze tak jest. Obstawiam, że może coś z przepustnicą...
Dym jest biały, czy może delikatnie niebieski. Objawy które podajesz bardzo często występują przy uszkodzonej turbosprężarce,wycieka z niej olej i dostaje się do cylindrów a tam spala się w sposób niekontrolowany.
cóz , biore na sluch , nie ma tam obrotomierza. ale raczej nie widac duzej roznicy, wlasnie "regulowalem" te srubki , tak aby wolne obroty nie byly ani za niskie anie za wysokie
To jest regulator wolnych obrotów. Jeśli nie ruszałeś dwóch śrubek nad mniejszym kółkiem, które narysowałeś, to zaraz po odpaleniu na zimno, na wolnych obrotach, ma być luz między tą nakrętką i dźwignią ok. 2-3mm i zmniejszać się do zera po rozgrzaniu.
Może ktoś miał podobne objawy: po odpaleniu wchodzi na wysokie obroty, po nagrzaniu się obroty spadają i jest ok, krztusi się na zimno, po przygazowaniu czarny dym, koszmarnie wysokie spalanie. Czasem jak już spadną obroty to po przejechaniu kawałka znów "wyje" póki nie złapie odpowiedniej temperatury. Ciekawe, że dzieje się to tylko w czasie jesieni...
Jeżdżę teraz na 98 i zobaczymy jakie będą efekty. Jeśli chodzi o obroty to 6 tys i odcina. obejrzy povagownych temat skoda fajnie gościu opowaia co można zrobić Podeślij link bo kompletnie nie wiem czego szukać. Mam jeszcze jedno pytanie, na prawej manetce są 3 przyciski, góra, dół, i od spodu jest reset i teraz tak, trzymam reset i wciskam górę i przeskakuję...
Panowie gdzie jest ten stycznik nastawnika??:) Bo coś nie bardzo mogę załapać. Czy to ten TPs?? I prosiłbym o materiały na temat tego wtrysku, to może wkońcu bym go ustawił. Wczoraj ustawiłem luz zaworowy, samochód fakt chodzi ciszej ale obroty te same. I wczoraj wykrecając świece (przejechane na nich z 50 km) to świecy z cylindra 1 i 4 miały strasznie...
Zrób proste doświadczenie podłącz wol. do sondy lambda i sprawdz napięcie w funkcji obrotów.Ciekawy jestem czy schodzi w jakiś obrotach poniżej 09V. Pozdrawiam
Jeśli chodzi o obroty to bym powiedział ze jest to wina silniczka krokowego.co do szarpania przerywania sprawdź kable wysokiego napięcia i świece od tego możesz zacząć jeśli te rzeczy są ok to niestety może to byc wina pompy paliwa.
Hmmm, ten rocznik w silniku 1,4 nie miał przepływomierza. Rocznik od 98 tak. Ale mniejsza z tym-ci fachowcy jak widzę nie wiedzą co czynią. Pomoże w lokalizacji usterki zwykły papieros.
Opisałeś się ,jak na maturze na dowolny temat. Z tego nic nie wynika , w czym można Ci pomóc. Nie piszesz , jak pali na zimnym i ciepłym ,jak pracuje na wolnych obrotach, czy ma przyśpieszenie , ile na tym silniku przejechane kilometrów.
Problem ze spalaniem już się rozwiązał :) za ciężka noga... chociaż wcale go nie katuje bo obroty max. 2500 na biegu i tak mi palił na mieście nie ważne czy zwykła ropa czy V Power. Teraz w 7 litrach się mieści ale nie przekraczam 2000 obrotów i powoli go rozpędzam. Ogólnie to czuje się jakbym jeździł jak dziadzio...
Sonda lambda do sprawdzenia. Czarny dym i wysokie spalanie to zbyt bogata mieszanka. no to teraz zaczynam rozumiec problem lecz jak ustawic mieszanke paliwa zeby byla odpowiednia ,a jeszcze jedno od czasu do czasu na wysokich obrotach i na chwile zapala mi sie kontrolka z silnikiem
Mam problem z moim zippem. Problem jest taki: skuter dużo pali, jak jest zimny wcale nie może odpalić dopóki nie podpompuje ustami paliwa dużo do gaźnika, nie trzyma wolnych obrotów, a gdy mu je ustawie to trzyma takie wysokie i nagle opadają i gaśnie.
Witam. Sprawdź jeszcze po nagrzaniu silnika obroty biegu jałowego, czy nie są zbyt wysokie. Kilka razy zetknąłem się z podwyższonym spalaniem z winy termicznego urządzenia rozruchowego (kalorystatu),kiedy nie spuszczał naprężenia linki.
Zaobserwuj lampkę kontrolną ładowania akumulatora , przy prądnicy ma ona przy wolnych obrotach świecic dosyć jasno , ale tak aby silnik nie gasł. Jezeli masz alternator w/w lampka ma świecic na pograniczu gaśniecia i zarzenia się , również na takich obrotach aby silnik nie gasł gdy przechodzi z wysokich obrotów na wolne obroty. Precyzyjnie to możesz...
odgrzeje kotleta - wymieniłem kable, cewkę i świece. Wyczyściłem przepustnicę. Wczoraj zauważyłem, że delikatnie falują obroty a kilka razy zdarzyło się, że obroty spadły na jałowym z 800 na 500, a tak to lekko falują z 800 na 750. Wydaję mi się, że przepustnicę chyba szlak trafia dlatego te objawy i nadmierne spalanie? Dobrze kombinuję?
Odchodzimy od tematu, próby przelewowej się nie zrobi, to ustaliliśmy. W czym może być jeszcze problem. Silnik chodzi równo, sondy też wydają się być w porządku. Przychodzi mi jeszcze do głowy przepustnica, ale silnik chodzi równo i ma w miarę równe obroty.
Witam . Kolega poszuka z lewej strony obudowy są trzy litery (L) (H) (T) do regulacji obrotów biegu jałowego o ile się nie mylę . L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach I tych L i H nie ruszaj ponieważ może wzrosnąć spalanie albo piła zacznie źle działać.
Po prostu użyteczny zakres prędkości obrotowej silnika elektrycznego jest niewystarczający na potrzeby takiego samochodu i tyle. Patrząc na wykres tego leafa przypominają mi się niektóre japońskie silniki spalinowe, które moment trzymały chyba aż do odcinki przy 9-10k rpm (inaczej niż tutaj, gdzie moment odpada bardzo nisko). Takie 2zz-ge, 3s-ge i parę...
witam.przy uruchomieniu silnika przez parę sekund mam bardzo wysokie obroty ok.3000-4000 na oko bo niemam obrotomierza.po paru sekunndach się zmniejsza i pracuje na ssaniu do nagrzania silnika,ok20sek po czym obroty spadną do normy i po chwili znów zaczynają iśc w górę i za chwile w dół,na gazie jest w miare poprawnie oprócz zapalania bo trzeba zapalić...
Witam, u mnie również chodzi na ssaniu, ale tylko jak jest zimny silnik, później się nagrzewa i obroty spadają do normalnego stanu, a spalanie mam również wysokie, tylko że u mnie jest przelot zrobiony i stożek więc raczej przez to jest wysokie spalanie, a u Ciebie jak nie ma a dużo Ci spala to możesz spróbować na początku wymienić filtr powietrza oraz...
Mój MAN tga 430 jest słaby(wogóle nie czuć turbodoładowania) i dużo pali turbina wkręca sie na bardzo wysokie obroty (praktycznie nie słychać pracy silnika tylko świst turbiny) ktoś mi coś doradzi ?Wymieniłem 3/4 samochodu
Obroty jałowe to znaczy wolne obroty silnika czyli takie gdzie silnik pracuje bez dodawania gazu. Teraz rozumiem z tym kasowaniem liczników wygląda to na uszkodzenie elektroniczne samego licznika. Zimne luty lub uszkodzona pamięć i przy niskiej temperaturze się resetuje. Akumulatory nie zamarzają - elektrolit w nich ma zbyt wysokie stężenie by zamarzł...
To że bez świecy jest lekko to normalne, nawet jeżeli silnik był przegrzany lub zatarty. Z benzyną jest lżej palić każdy sprzęt bo już od drugiego obrotu mieszanka może się spalać. Jeżeli ten silnik ma 4 KM to musi mieć duży stopień sprężania i wysokie obroty. Najciężej jest pociągnąć za szarpankę, gdy ta się zaczyna kręcić to potem jest lżej. A ta...
Nie FEi tylko EFI i nie 90 tylko 105 koni. Spalanie 10 litrów nie jest za wysokie bo one tak palą, ale i nieźle jeżdżą. Sprawdź potencjometr przepustnicy.
No na pierszy ogien to widziałbym P0402 . Zagladales tam kiedys? Jakie masz napięcia na sondzie? Nie mam pojęcia, ale alternator daje dosyć niskie napięcie ładowania (13,1V). Chociaż z uruchamianiem silnika nie ma problemu, akumulator jest naładowany. W najbliższych dniach sprawdzę napięcie na klemach akumulatora przy 2000obr/min. Do sondy nie zaglądałem,...
Dziś byłem u magika jakiego nie widział jeszcze chyba nikt. Podałem mu powód przybycia i usterki a on napisał sobie na kartce co to może być za usterka, ale mi jej nie pokazał. Następnie podłączył kompa i wywaliło dwa błędy: przepływomierz i sondę Lambda. Przepływkę od razu wyeliminował bo wcześniejsi mechanicy odpinali ją na włączonym silniku i łapała...
To może być uszkodzony map sensor lub czujnik temperatury powietrza dolotowego na kolektorze ssącym. Map sensor odpowiada za wyprzedzenie zapłonu a czujnik za skład mieszanki
Raczej szary dym... jakie oznaczenie silnika, rocznik ? jeśli to stary Pasek to prawdopodobnie masz problem z nastawnikiem przepustnicy, zacina się czasem, nie reaguje na impulsy sterujące,trzymając uchyloną przepustnicę - podwyższone obroty to większe spalanie. Dodano po 2 źle odpala bo jak się zatnie nastawnik przepustnica jest zbytnio uchylona i...
Zauważyłem również że spalanie podskoczyło nawet po rozgrzaniu do 8.8 gdzie wcześniej było 6.5.
wydaje mi się że to uszczelka pod głowica To wielce prawdopodobne, natomiast ; automatycznie silnik spala olej by jakoś mieć smarowanie To bzdura bo jakby nie było to inteligencji silnikowi brak.
Witam mam pytanie ponieważ już nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi posiadam citroena C4 1,4 16V z LPG 90 KM z roku 2006 przebieg 180tys auto od 2006 roku jest na gazie sprowadziłem go z Niemiec rok temu i od początku kiedy go mam ma następujące objawy gdy normalnie odpalam auto auto łapie wysokie obroty 2tys które cały czas się utrzymują gdy odpalę...
witam! Mam maly problem z wyzej wymienionym modelem. na poczatku mialem problemy z falujacymi obrotami. jak sie okazalo przyczyna byla brudna przepustnica. po wyczyszczeniu falowanie zmniejszylo sie, ale wciaz jest. poza tym zauwazylem ze silnik chodzi wedlug mnie na bardzo wyskokich obrotach. przy predkosci 140km\h jadac na 5 biegu silnik osiaga ok....
Mam astre F z takim samym silnikiem i powiem Ci że moja pali ok. 9 litrów gazu a nie mam takiej ciężkiej nogi ( tak do 2500 obrotów) także wydaje mi się że mam normalne spalanie a u Ciebie musisz szukać przyczyny sprawdzi może jakie masz podciśnienie? Pozrawiam :D Tak sobie jeszcze pomyślałem że możesz wykręcić po kolej każdą świece i przeanalizować...
Ja właśnie tak zrobiłem i u mnie ta klapka jest ok... Odnośnie mojego pytania czy ktoś wie może jak to jest jak ten czujnik temperatury wody jest zepsuty to cały czas chodzi na ssaniu, tzn. czy idzie to wyczuć na ucho po wyższych obrotach czy silnik ma obroty prawidłowe?
wysokie spalanie toyota wysokie spalanie vectra wysokie spalanie astra
zniekształcenie obrazu turbo diesla benzyny internet zawiesza
najlepszy wybór pralki aparat tnący
Nice Robus 1000 – ustawienie zatrzymania bramy na przeszkodzie, regulacja czułości RBA3/C Siemens EQ.6 “Not Enough Water / Refill Water Tank” Error – Float, Sensor, and Descale Issues