Możesz mieć zużytą sonda lambda. Sprawdź jak oscyluje. Ciśnienie paliwa dobre.
A który masz filtr paliwa? Bo tam są dwa podobne z regulatorem ciśnienia paliwa. Są identyczne a różnią się wartością na jaką regulują ciśnienie paliwa. Są 3 i 4 barowe. U ciebie raczej powinien być 4 barowy czyli filtron PP 836/4 (lub odpowiednik ,a nie PP 836/3 ,ostatnia cyfra to wartość z regulatora ). Ale to ładnie widać w korektach lambda bo są...
Może ciśnienie paliwa za małe (wydatek pompy)
Nijak, ten błąd nie ma nic do palenia. Pytanie lekko z doopy. Na plaka pali? Jak sprawdziłeś tą szczelność itp? Jakie ciśnienie paliwa na vacuum przy kręceniu? Kontrolka świecy mignie po zapłonie?
W zbiorniku jest wstępna, podająca, ciśnienie robi zewnętrzna.
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
Do przejrzenia układ paliwowy. Pierwsze bak ,czyszczenie sitka pompy i kosza sprawdzenie dyszy venturiego zasysania paliwa w koszu oraz zaworku klapkowego w koszu. Szczególnie jak problem znika przy pełnym baku. Druga sprawa to ciśnienie paliwa na pompie tandem plus szczelność wężyków oraz filtr paliwa. Jak filtr paliwa jest czarny to niestety pierwsze...
Jednopunkt ok. 1bar. wielopunkt ok.3 bar.
ważne jest ciśnienie ile ma być barów w instrukcji.
Wychodzi że jest zbyt małe ciśnienie paliwa lub go brak.
(...) a co mogę zrobić żeby to naprawić Dodano po 2 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Aby ustalić właściwą przyczynę nierównej pracy silnika i dźwięku przypominającego kosiarkę w SEAT Ibiza 1.4 MPI (2002 r.), należy przeprowadzić szereg podstawowych testów diagnostycznych. Najistotniejsze jest sprawdzenie stanu układu zapłonowego (cewki i przewody),...
Trzeba by się przyjrzeć ciśnieniu/podciśnieniu w kolektorze dolotowym. Bo seria błędów jest od tego że ciśnienie w kolektorze nie pasuje sterownikowi silnika do aktualnych obrotów, otwarcia przepustnicy i obciążenia silnika. Wygląda jak dziura w dolocie. Należy pamiętać że lewe powietrze może pochodzić np z nieszczelnego korka wlewu oleju czy bagnetu....
Jakiś czas temu bylem u dobrego elektronika sprawdził samochód pod względem całej elektroniki, czujników i parametrów i a bym się doczepił do pompy paliwa (na pompie spadało powoli ciśnienie w miarę nagrzewania się samochodu- wymieniona na nową) Teraz musiałem zrobić większa trasę i samochód gdzieś po przejechaniu 150 km zrobił się zamulony strasznie,...
Proszę o pomoc. Samochód odpala jak jest zimny. Jak się zagrzeje i wyłączy się silnik to bardzo długo kręci i odpali albo nie. Trzeba odczekać trochę czasu żeby się wychłodził i dopiero można odpalić. Auto jest po wymianie wszystkich filtrów. To się zepsuło po wymianie filtrów czy wcześniej tak było? Zmierz ciśnienie paliwa, albo sprawdź czy filtr...
LPG jest? Jaki błąd się pojawia? Jak za ubogo to np dziura w dolocie czy wydechu (przed sondą). Ciśnienie paliwa sprawdzone?
Cześć. Wygląda na to, że teraz nie słyszysz pompy paliwa po otwarciu drzwi. Kręcisz rozrusznikiem i ciśnienie oleju nie wzrasta do akceptowalnej wartości, dlatego zgłasza się kontrolka oleju.
Witam serdecznie ma m podobny problem z seatem ibizą 6l 16v 2009 r. silnik bxw. Rano odpala ok 500 obrotów i gaśnie drugi odpał jest dobrze. Dopiero po postoju ok 5-6 godzin znowu to samo. Wymienione 2 czujniki temperatury. U mechanika założyli zaworek zwrotny na przewodzie paliwa, nic to nie dało, ciśnienie paliwa w normie ok 3bar nie zapłaciłem nic...
Może pora rzucić okiem na świeczki zapłonowe A później ewentualnie zmierzyć ciśnienie paliwa
Trochę wysokiego ciśnienie paliwa ale raczej nie ono jest tutaj problemem. Czy auto ma LPG? Zazwyczaj to wina nieszczelności układu dolotowego. Można sprawdzić ciśnienie w kolektorze ssącym ale przez falowanie obrotów może być ono zawyżone. W blokach pomiarowych można je odczytać.
paliwo jest, iskra jest, świece suchutkie. Wymontowałem całą listwę z wtryskami na wierzch aby zobaczyć czy będzie rozpylać w powietrze ale nic ani kropli. Ciśnienie paliwa tez jest co prawda nie mierzone ale popuszczając odpowietrznik - pryska dosyć ostro paliwem. Same wtryski sprawdzałem w domu tłocząc paliwo na listwę strzykawką, jednocześnie przykładając...
Ten silnik ma dwa czujniki stukowe. Prawdopodobnie masz obniżone ciśnienie paliwa i pod górę nie chciał jechać, przy spalaniu stukowym . Wymień filtr paliwa, ewentualnie woda w zbiorniku.
Choć jak brakuje ciśnienia to ten sam efekt. Dawka paliwa zaniżona i brak gazów do napędzenia turbo. Jeśli ciśnienie na wejściu pompy HP ok. Zawór regulacji też . Temperatura paliwa prawidłowo odczytywana to zostaje już tylko pompa HP (za słabo wydajna).
To może być : brak sterowania wtrysku , a przyczyn może być kilka. Może też być: małe ciśnienie paliwa.
Ciśnienie paliwa speawdż.
Jaki moduł sterujący świecami ??? Tam jest jedna cewka z czterema wyjściami. W tym silniku gryzonie lubią gryzć przewody zapłonowe . Do sprawdzenia ciśnienie paliwa w blokach pomiarowych.
CO to jest "paliwo dochodzi w przepustnicy" i drugie; gdzie: w RURZE od rury czy w róże od kwiatu , coś "popierduje"? Ciśnienie paliwa sprawdzałes?
A ciśnienie paliwa mierzył?
Ja bym sprawdził filtr paliwa potem ciśnienie pompy paliwa... Zawsze tankujesz na stacji ? Czy lane było co innego ? Jak co innego to przyczyna wiadoma.
Błędów brak, przy pierwszym podłączeniu pojawiły się jedynie spalanie stukowe i niskie napięcie akumulatora, wykasowane i na chwilę obecną żadnego nie ma. Czujnik Halla na wale wymieniony - bez zmian. Obroty wału na VAG-u nie sprawdzane. Ciśnienie paliwa i ciśnienie sprężania nie mierzone. Z poluzowanego przewodu paliwowego wchodzącego do listwy cieknie...
Co przeczyściłeś , przysłonę przepustnicy czy potencjometr przepustnicy? Ciśnienie paliwa sprawdzone , jaki był błąd sondy lambda?
Ciśnienie paliwa jest? Zmierzone lub chociaż sprawdzone? Oczywiscie pod warunkiem, że wogole pompa się odzywa, to tak na początek.
Witam, Otóż mam pewien problem ze swoim autem. Jako, że pomysłu na jego rozwiązanie nie mam, postanowiłem poszukać pomocy na forum elektroda. Chodzi o seata ibizę 6L 2003r. 1.4 16V, kod oznaczenia silnika: BBY. Problem jest następujący: podczas ruszania z 1 biegu auto zaczyna powoli ruszać z miejsca i zamiast ruszyć płynnie, to w pewnym momencie zostaje...
Lean znaczy ubogi. Może sonda kiepska, może wydech dziurawy, może ciśnienie paliwa za słabe. Ogólnie kilka przyczyn może powodować taki efekt.
Problem jak w opisie, czy ciepły czy zimny nie odpali bez dodania gazu, i chwile po odpaleniu trzeba jeszcze gaz przytrzymać. Po przygazówce obroty spadają czasami do 500 obr/min, czasami nawet zgaśnie. Szczególnie potrafi zgasnąć przy dojeździe do świateł. Czasami zapali się lampka EPC i wywali wtedy błąd 16490 Ciśnienie w kolektorze ssącym - niezrozumiała...
Witam Auto nie chce zapalić nawet nie zaskakuje. Ciśnienie paliwa ok iskra jest kompresja wporządku rozrząd dobry. Błędów sterowniku brak. co może być przyczyną??
Możliwe przyczyny: Zużyty filtr paliwa Uszkodzenie zaworu ciśnieniowego na listwie wtryskowej ( regulator ciśnienia ) Przecieki powietrza wlotowego Wadliwa pierwsza podgrzewana sonda lambda Nieprawidłowe spalanie Wadliwe wtryskiwacze paliwa Wycieki gazów wydechowych Nieprawidłowe ciśnienie paliwa ( padająca pompa ) Brak paliwa Wadliwy czujnik masowego...
kolego ibizka 94 jak kupiłeś pompe za mniej niz 150zł to tak będzie.raz wymieniłem 3.najlepiej się wpiąc manometrem w przewód zasilania paliwa trujnikiem i sprawdzić ,jak auo gaśnie to spada ciśnienie do 0
Ciśnienie sprężania w tym przypadku nie będzie miało nic wspólnego, ciśnienia paliwa niestety nie mam jak sprawdzić, ale przyjmuje że jest w porządku bo pompa paliwa jest nowa. Auto nie chce wchodzić w ogóle na obroty. Zastanawiam się jeszcze nad wtryskiem, ale nie wiem jak go sprawdzić.
Witam mam Seata ibiza z roku 1999 z silnikie 1.9 tdi pompa Z1 iest problem z mocą po odpaleniu jest o.k podczas jazdy nagle go odcina i brak mocy nie zawsze przy każdej predkosci po odcięci sprawdziłem błędy są to takie. 1 błąd to czujnik temperatury paliwa G81 nr539 . 2 ďłąd czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym G71 nr.519 .3 błąd ciśnienie w kolektorze...
Co do tych wtrysków to jak się z nimi uporałeś? wymieniłeś na inne czy co? to ważne bo jak tylko sobie sikają jak chcą to mocy nie będzie. Sprawdzałeś ciśnienie paliwa? może któraś z pompek siada bo są dwie. Przerabiałem ostatnio ten temat w tym samochodzie, i u mnie usterką była pompa paliwa pod podwoziem.
"... natomiast podciśnienie (mierzone przed zaworem N75) spada prawie do 0 (zera) i w pewnym momencie następuje całkowite odcięcie turbosprężarki..." Jak dobrze interpretuję to brak podciśnienia w układzie VACU? - jak tak, to co ma wysterować gruszkę turbo? To co opisujesz to typowy nutlauf - z logów można podglądnąć, że ciśnienie doładowania mocno...
to takie coś,powinny dochodzić 3 wężyki ciśnienie z kolektora ,na gruchę przy turbinie,i powietrze normalne z atmosfery z puszki filtra lub przez filterek podobny jak od paliwa taki plastikowy.Zawór powinien być przy prawym zawieszeniu lub na ścianie grodziowej.Masz jeszcze 2 zawory od EGR i przepustnicy ale są inne.
nierówna praca na jałowym , problemy z odpalaniem po dłuższym postoju , łapie za drugim kręceniem rozrusznika.. a czasami odpala normalnie , i za wysokie według mnie spalanie co do stylu jazdy i trasy. Według pierwszej sondy lambda mam za bogata mieszankę na biegu jałowym (za niska wartość wyuczona korekcji lambda -6% do -16%(!)) , przy częściowym obciążeniu...
Takie "dziury" pojawiają się podczas przyspieszania w okolicy 1800-2500obr/min. i to nie zawsze. Zdarzyło się że podczas podjazdu pod srednio-strome wzniesienie (na drugim biegu z 2000obr/min) autko zrobiło buu buu, zaskoczyło i wiechoło na wyższych obrotach bez problemu. Tankowałem już na różnych stacjach i wciąż to mam. Zastanawiam się nad pompą paliwa......
Daewoo Volvo Reno Opel pompy paliwa takie same czasem w innej obudowie.Seat też z różnymi firmami pracował.Pompa zanurzona w paliwie i zasilana z akumulatora daje jakie takie ciśnienie to zostawić nie wymienić,sprawdzić zasilanie osobno plus podłączając się do minusa akumulatora z masą odwrotnie niema masy wyczyścić styk z nadwoziem brak plusa iść do...
Witam wszystkich i prosze o pomoc. Sprawa przedstawia się tak auto zaczeło mi chodzić tak jak by na 3 cylindry nie biorąć w głowe wyciągnołem wtryski dałem do regeneracji po wymianie nic sie nie poprawiło ściągnołem pokrywe głowicy okazało sie że wałek jest wytarty na jednej krzywce. Kupiłem nowy wałek (FEBI) wszystkie 8 popychaczy (INA) auto pracuje...
Seat Ibiza '89 1200 System Porsche, silnik na gaźniku (benzyna i LPG), aparat zapłonowy mechaniczny, przebieg 175K. Walczę z nim od kilku dni, początkowo silnik gasł losowo bez specjalnej przyczyny, ale udawało się go uruchomić. Następnie odpalał tylko na benzynie, ale nie utrzymywał wolnych obrotów, po przełączeniu na gaz pracował równo lecz tylko...
Jest iskra? Jest sprawna pompa paliwa? Ciśnienie paliwa?
No to może brak ciśnienia paliwa.
Jak z ciśnieniem paliwa?
Nie podpinaj się pod tematy z epoki dinozaurów. Problem z ciśnieniem paliwa lub wtryskami. Zacznij od wymiany filtra paliwa, dalej pomiar ciśnienia.
seat ibiza 1.2 system porsche pelny wtrysk. Od pewnego czasu mam problem z odpaleniem samochodu! wydaje mi sie ze przyczyna jest za slabe cisnienie paliwa. wymienilem pompe w zbiorniku i NIC! Czy przyczyna moze byc zalanie pompki paliwowej cisnieniowej zewnetrznej? Jezeli ktos ma mozliwosc zalatwienia takiej pompki czekam na propozycje.
Zacznij od pomiaru ciśnienia paliwa.
Przyjrzałbym się zasilaniu paliwem. Zwłaszcza ciśnieniu na jałowych i pod obciążeniem.
Mam silnik BXW, taki jak w Fabii, Polo i Ibizie wersji 6J. Sprawdzone chyba wszystko: świece, iskra, ciśnienie paliwa, wymienione czujniki wałka i wału, i dalej nie chce palić. Nie wyświetla żadnych błędów na komputerze. Z innych czujników komputer widzi wszystko. Masa też była czyszczona. Dalej nie pali. Na zaciąg, jak odpali, to chodzi ok. Jak się...
Zainteresuj się ciśnieniem paliwa, a przepustnicę zostaw w spokoju.
Może się mapa benzynowa rozjechała przez LPG? Nie wiem czy odłączenie akumulatora na jakiś czas by poomogła czy trzeba inaczej to zresetować? Oczywiście ciśnieniem paliwa można się zainteresować choć jak na ciepłym działa to raczej nie to.
Na początek diagnostyka .Jak nie będzie błędów można wymienić filtr paliwa i sprawdzić pompę paliwa (ciśnienie i wydatek).
Pierwsze odczyt parametrów.Co do mocy w takich przypadkach to np zapchany wydech,za niskie ciśnienie paliwa,przestawiony rozrząd itd.
W tym silniku jest tylko jedna sonda za kolektorem... a i ponaiwam pytanie czy moze to byc wina wtryskiwacza? ja bym obstawił regulator ciśnienia paliwa.
Oszczędzając na bezynie , traci się pompę paliwa. Sprawdz ciśnienie paliwa. Rozumię ,że palisz samochód na gazie.
elektrit ma rację!!! Jak silnik ma ciśnienie i sztucznie podasz mu paliwo to nie ma wyboru musi zapalić.
Lub problemy z ciśnieniem paliwo z powodu uszkodzenia pompy paliwa. Przyczyn może być wiele, ale skoro na gazie auto pracuje normalnie grono podejrzanych się zawęża.
Odłączanie aku na 30 min da ten sam efekt. Po co chcesz robić reset jeśli sterownik ma za duże korekty to ma z czym problem np z ciśnieniem paliwa jak usuniesz usterkę korekty same wrócą do normy.
Sprawdź działanie przepustnicy, czujnika temperatury, wydatek i ciśnienie pompy paliwowej i czy nie "rozjechane są mapy paliwa"...
Sprawdź jakie ciśnienie daje pompa paliwowa. Przy niskim stanie paliwa może mieć małą wydajność stąd te problemy. Pozdrawiam.
Tak patrzę na to zdjęcie to jest pompa wysokiego ciśnienia Jednak to jest zawór ciśnienia paliwa, także jakby ktoś umiał podsunąć fotkę albo miejsce mniej więcej gdzie znajduje się zawór EGR w Seat Ibiza 1.2 TDI (2010)
Witam Ja też miałem ten sam problem.Posiadam Seata Ibizę z systemem Porsche. Jako jedyny posiada on dwie pompy paliwowe. Jedna znajduje się pod samochodem.( ta działała), druga znajduje sie w baku paliwa,Proszę sprawdzić.Obydwie dają ciśnienie 3,5MPa.Po wymianie pompki w baku wszystko jest ok.
Witam, proszę o pomoc bo moja ibiza (1.6tdi 105km 2010r) doprowadza mnie do szału. Jest wiele tematów podobnych ale żaden nie opisuje mojego przypadku. Otóż, zapala bez problemu silnik pracuje równo bez dziwnych zjawisk. Problem pojawia się po paru kilometrach (czasem 5 a czasem 15km) - zaczyna słąbnąc jakby nie dostawał paliwa aż w końcu zgaśnie. Potem...
Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
witam tez miałem taki problem a przyczyna była pompa paliwa nie trzymała ciśnienia a tak po za tym to bardzo mocno "buczała". Seat Ibiza 93r. System Porsche 1.2 kat.
zacznij od filtra paliwa .pozniej zmierz cisnienie paliwa a pozniej to juz chyba pompa objawy sa typowe na uklad paliwowy zycze sukcesow
Sprawdż ciśnienie sprężania, może poszły ci pierścienie uszczelniające - wtedy nazimnym będzie palił a gorący nie.
Witam. Mam problem z zapaleniem silnika gdy temperatura spada, czym niższa tym gorzej odpalić wymieniłem wtryskiwacz kompletny z obudową, przewody świece kopułkę palec, zapłon przestawiałem nic nie pomaga pompka podaje paliwo ale nie sprawdzałem jakie podaje ciśnienie
Od pewnego czasu pojawiają sie takie błędy jak na zdjęciu, do tej pory wymieniłem wszytkie przekaźniki pompe paliwa i zespół zaworow ciśnień ,bledy pojawiają sie bardziej przy dłuższej jeździe, sprawdzona też wiazka kolo rozrusznika. Jakies rady?
Iskra jest. A wydech raczej nie zamarzł bo auto stoi w garażu a na zewnątrz jest ponad 5 st na plusie. Pompka paliwa przez ile powinna podawać paliwo? Bo jest tak że przekręcam kluczyk i że zdjętego węża za filtrem leci ok 2-3 sek i przestaję. Nie powinno tak być że powinno dobić do pewnego ciśnienia i dobijać po spadku?
co do rozrusznika to aby nie dreptać w miejscu trzeba zrobić chociażby podstawowe pomiary i sprawdzić podczas rozruchu auta czyli pod obciążeniem: 1.obroty silnika-minimum 170obr/min 2.spadek napięcia na klemach akumulatora-napięcie na klemach powyżej 9,5V 3.napięcie bezpośednio na zaciskach rozrusznika(masa z korpusu a plus za włącznikiem elektromagnetycznym-"automat")-napięcie....
Wobec tego cudów niema. Sprawdż jeszcze raz wtryski.Jest jeszcze podłączony podciśnieniowo regulator ciśnienia dla szyny paliwowej ale ja się jeszcze nie spotkałem aby przez niego dostawało się paliwo do silnika.A jak ze zużyciem paliwa.
A orientuje sie ktorys z Panow czy w tym aucie seryjnie jest jakis dziwny przekaznik przy pompie paliwa ??? Bo mam takie cos w tym aucie i wyglada to na jakis dolozony element w razie potrzeby moge dorzucic zdjecia Dodano po 1 Sprawdzić wiązke od wtryskiwaczy czy nie jest zwarta. Jak również regulator paliwa czy nie puszcza paliwa przez podciśnienie....
wiesz który cylinder? luzowałeś przwód paliwowy przy wtrysku /czy dochodzi paliwo/. jak tak to na początek pomierz ciśnienie. może tylko wydaje ci się że chodzi na cztery.
witam, pompa jest jedna, a skoro odpinałeś wąż przy listwie i jest sucho a pompa nowa to znaczy że nie dochodzi napięcie po przekręceniu zapłonu na pompę i nie podaje, a to oznacz że musisz poszukać po kablach.Na wężu dochodzącym do listwy wtrysków powinno być ciśnienie i to duże.
wymieniłem czujnik i nic w zasadzie się nie zmieniło... co dalej ? Efekt był do przewidzenia, na szczęście czujnik to nie majątek. Teraz masz zasadniczo dwie opcje. Zdiagnozować samemu auto, czyli ocenić co jest nie tak podczas odpalania zimnego auta ( ciśnienie paliwa, stan przepustnicy, EGR itp) a druga opcja to zlecić diagnostykę polecanemu w okolicy...
Może to jakaś zbieżność losowa z tym płynem.Jak na paliwie się dławi to warto sprawdzić filtr paliwa,ciśnienie z pompy paliwa.Jak nie trzyma wolnych to regulator obrotów tak zwany "krokowy" lub czujnik temperatury sterujący "ssaniem" na zimnym silniku. Może grzebiąc pod maską rozłączyłeś jakiś przewód . Warto by sprawdzić to wszystko na diagnostyce...
To może być: -rozciągnięty łańcuch i problem z synchronizacją rozrządu -pompa paliwa, zbyt niskie ciśnienie -stare świece -czujnik temperatury, psują sie tak, że sterownik cały czas "widzi" 70°C i daje zbyt małą dawkę na rozruch zimnego silnika Jak widzisz możliwości jest sporo i ciężko wyrokować bez podłączenia komputera diagnostycznego
Kolego, co potrzebuje silnik do pracy; wiesz czy nie wiesz? Zalewa świece? No to jaka jest iskra? Jaki czas wtrysku? Jakie ciśnienie paliwa?Wydech drożny? Dolot nie ma oporów ssania? Jest benzyna w oleju? Rozrząd siedzi w znakach? To sa podstawy i nie ma tłumaczenia, że forum jest do pomagania, nawet największym łamagom i niedorajdom!
No fakt 3 razy nie istotne próbuj Plakiem odpalić to będziesz wiedział czy problem leży po stronie zapłonu czy paliwa Ok sprawdzę po pracy. Dodam jeszcze że sprawdziłem ciśnienie na listwie wtryskowej przed zapłonem - 4bary. Edit. Plak nic nie zmienił. Silnik odpalił jednak wcześniej, z gazem w podłodze. I tylko z gazem w podłodze pracował. Ledwo,...
Auto było podłączane pod kompa kilka razy był tylko błąd Egr został już usunięty i wsadzony nowy Egr. Było mierzone też ciśnienie i wszystko jest ok mimo to dalej problemy występują... Raz jest ok a raz źle, czasem lekko go szarpnie Nie chodzi mi o błędy, tylko o podgląd czasu rzeczywistego - czyli jaki ma zapłon, dawkę paliwa, czas wtrysku. Błędy...
sprawdz cewke zaplonowa nie raz jest iskra ale zla palec i kopulke tez sprawdz i oczywiscie ustawienie zaplonu na palcu jest punkt sprawdz czy sie pokrywa ze znakami rozrzadu mozesz jeszcze zresetowac kompa poprzez zdjecie klemy sprawdz cisnienie paliwa i sprezania bo przyczyna moze tez byc uszkelka pod glowica pozdrawiam
Witam mam Seata Ibizę 1.5 (System porsche) 91r. Mam takie pytanie może ktoś wie jak sprawdzić miernikiem uniwersalnym czujnik położenia przepustnicy, samą przepustnicę i czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym, ponieważ od pewnego czasu auto zaczęło mi bardzo dużo palić paliwa i podejrzewam że któryś z tych czujników padł i wysyła złe dane do komputera.
Witam Dzisiaj podjechał do mnie brat ze swoją Ibizą z problemem takim, że nie pali mu samochód na paliwie, a jedynie kiedy wymusza odpalanie na LPG. Sprawdziłem czy paliwo do wtrysków dochodzi - dochodzi. Jakieś 3 miesiące temu była wymieniana pompa paliwa. Wymieniłem filtr paliwa bo chyba od nowości jeździł ten sam - efektu brak. Nie wiem jak sprawdzić...
10A nie jest "śmiesznie niskim prądem ładowania", jest praktycznie nieosiągalnym prądem ładowania przy napięciu 13,8 V. Przy takim napięciu ładowania, po kilkunastu sekundach, prąd spadnie do wartości 3-4 A (zwłaszcza jak akumulator jest już trochę zasiarczony i ma podwyższoną rezystancję wewnętrzną). Sam proces ładowania też nie ma 100% sprawności....
Czyli auto nie spala paliwa i wyrzuca jako nagar przez wydech - jeśli dobrze rozumiem. Źle rozumiesz. Nie spalone paliwo to biały dym. A czarny to zwyczajna sadza - czyli za mało powietrza, a za dużo paliwa. Czyli albo Twój "tuner" skopał mapę, dokładając paliwa, przy zbyt słabej turbinie, albo sama turbina ma problem z osiągnięciem zadanego ciśnienia,...
witam proponuje sprawdzic dlaczego gasnie moze nie doczytalem ale czy gasnie z powodu zaniku iskry zaniku wtrysku paliwa zaniku moze cisnienie paliwa spada mialem taki przypadek vw golf 3 samochod odpalal chodil ja pszczola 15 min czasami 1 a czsami dwie przyczyna byl wlasnie zanik cisnienia paliwa pompa od czsu do czasu sie blokowala Dodano po 21 witam...
Kolega chce już kopułkę i palec wymieniać a po co? Iskra jest czy jej nie ma? Immobiliser, gdy rozłącza, w VW (czyli również Seat) pozwala na bezproblemowy rozruch i pracę silnika ale TYLKO na dwie sekundy, po czym gasi silnik jak "z kluczyka". Więc to nie on. Immo nie zgasi normalnie pracującego silnika, nie ma także wpływu na moc. Może starą szoferską...
Wygląda na problem z zasilaniem paliwem. W tym silniku powody mogą być dwa. 1. Pompa tandem (schodzi z niej paliwo do filtra i musi pod pompować by odpalił). Normalnie podpina się manometr w miejsce zaślepki na pompie i sprawdza ciśnienie przy odpalaniu ,ale to weryfikuje tylko czy tu problem jest. Równie dobrze mogą być uszkodzone uszczelniania pompowtysków...
a wiec tak: dioda od lpg swieci na czerwono *wtedy dzialala na benzynie* gdy przekrecam kluczykiem na zaplon, po sekundzie gasnie, tak ze nie swieci sie nic na tej przelaczniku lpg. Dodatkowo po przekreceniu kluczykiem nie slychac pompy paliwa (zawsze robila charakterystyczny odglos). Mozna probowac odpalac ale tylko rozrusznik kreci i nie zapala. Iskra...
na jednym z forum znalazłem że komuś w takim przypadku pomogła wymiana regulatora ciśnienia paliwa Blokada pisania 14 dni. Za łamanie regulaminu. 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
Wtryski nie są w złym stanie. Pod tym Duże korekcje na minusie oznaczają iż dany cylinder jest mocniejszy od innych i komputer samochodu stara się podawać jak najmniej paliwa. Idealne korekcje oscylują około 0. Natomiast jeśli przekraczają +-2.8mg, powinniśmy zająć się problemem od strony mechanicznej, czyli sprawdzenie wydajności układu paliwowego,...
Ja Ci powiem tak, jesli masz gaz, i czesto jeździles na gazie a bylo malo paliwa lub nie bylo go wcale, to mozesz smialo szukac nowej pompy paliwa, wyciagnij pompe, zanurz ssawe w wodzie o podlacz ja do 12 akumulatora. i zobacz czy ma cisnienie, w ukladzie wtrysku powinna miec 1 atmosfere, ale jesli podlaczyc bezposrednio do manometru moze nabic ponad...
Witam. Dołącze się do tematu. Mam podobnym problem z seatem ibiza 1.4 mpi AUD problem polega na tym że po odpalaniu samochodu po postoju przez noc na dworze w obecnych warunkach pogodowych kilka stopni w plusie, po pierwszym odpaleniu auto wchodzi na 1,5tys obrotów po chwili schodzi do 900/800 i po chwili gaśnie jeśli próbuję dodać gazu ato nie reaguje....
ibiza ciśnienie ibiza paliwa ciśnienie kolektor ibiza
sprawdzić ciągłość obwodu włączać wyłączać laptop centrala panasonic tes824
toshiba pompa ciepła toshiba pompa ciepła
Brak połączenia Wi-Fi w laptopie HP ProBook 4535s Oznaczenia ECE, VP2, FL w radiu Fiat 250 FL VP2 ECE