Wygląda to na zawór do regulacji ciśnienia.Wkret na śrubokręt to iglica obsadzona w sprężynie. Przy wyłączonej maszynie i skasowaniu ciśnienia przytrzymaj śrubokrętem iglicę - poluzuj nakrętkę kontrującą i licząc obroty - wykręć zawór. Iglica może mieć na powierzchni wypracowaną gładz w formie pierścienia.Można doszlifować do gładkiej powierzchni lub...
Przypuszczam że chodzi o czujnik przepływu. Kocioł nie podejmie próby zapłonu dopóki pompa nie ruszy (skutecznie).
Co do mocy i bostera to dodam jeszcze ze ów boster to taka część na pompie do której dochodzi wężyk z przelewu ropy jak na turbo jet ciśnienie turbina zasysa powietrze i przez wężyk sterujący zasysa powietrze w bosterze jest przepona ktora pokonuje opór sprężynki i podnosi sie iglica pompa dostaje dodatkowe paliwo z przelewu i samochód dostaje kopa...
szukaj kolegi trns-serwis na tym forum on to ogarnie .
Witam! Sprawdź ciśnienie paliwa i przy okazji wydajność pompy.
Przeciek na rurce idącej od pompy do rozdzielacza lub na tulejce talerza lub plecaka, wypłukana iglica zaworu przy pompie, nieszczelnie jedno z połączeń skręcanych. Manometr wpiąć w wyjście zewnętrzne. Jeśli ciśnienie będzie prawidłowe to coś z górą, jeśli nie dół lub sam rozdzielacz.
Wiem, że tak było by najlepiej, ale nie najtaniej. Ja już mam ten zawór, a parametry pracy tych czynników są zbliżone, więc na rozruch powinno wystarczyć. Potem się okaże. Może ktoś powie mi, chociaż w przybliżeniu jakiej wielkości ma być ta dziurka pod iglicą?
Nie zależy u jakiego mechanika .U jednego że jakaś iglica w pompie a u drugiego błąd nastawnika i błąd klimatyzacji ,której nie posiadam. Dodam że jakieś 3 miesiące temu była wymieniana uszczelka pod nastawnikiem w pompie ponieważ miałem problem z zapowietrzaniem samochodu.I tez mi wtedy wysyłało błąd sterownika pompy i czujnika wału .
Do sprawdzenia jeszcze iglica dolna w armaturze wodnej i mikroprzełącznik w czarnej płaskiej obudowie (brak zalania, kowadełko nie zablokowane, obudowa luźno skręcona). Płyta główna niewykluczona. Pompa powinna pracować podczas poboru cw i zapotrzebowania na co.
Jak zrobić powrót paliwa z gaźnika fiat 125p, chcę zrobić powrót paliwa, ponieważ pompa pompuje do gaźnika i robi ciśnienie Tylko po co jak to iglica pływaka jest od tego.
Kto składał tą pompę mechanicznie?, może jest odwrotnie włożona iglica od kąta wtrysku.
w momencie wtrysku rurka musi "dżwięknąć" (czuć pod palcami) jeśli wtryskiwacz tylko rozpyla co pompa mu wtłoczy to zatarta iglica w końcówce wtryskiwacza jeśli zatarta i w grzybkach zaworków są małe dziurki to istotnie będą cyrki bo komprecha z garka jest przetłaczana do pompy
Tak ciśnienie reguluje się podkładkami które bardziej ściskają sprężynę co w konsekwencji powoduje że iglica pod większym ciśnieniem dopiero się podnosi powodując wytrysk paliwa.A co do zwiększania ciśnienia to byś musiał zacząć od pompy,ja bym za dużo nie kombinował
Problem rozwiazany... Na odwrot wlozona iglica od kata wtrysku Temat uwazam za zamkniety
to za piecem to naczynie wzbiorcze i nie powinno być dobijane powietrzem tylko azotem . Chociaż wszyscy dobijają powietrzem Zezwolenie odpalenie palnika na CO daje mikroprzelacznik ten bardziej z tyłu stojący pionowo można go na chwile zewrzeć palnik powinien odpalić sprawdż czy wysówa się iglica podczas pracy pompy obieowej(może być uszkodzona membrana)...
Wtrącę się jeśli pozwolicie (bardzo podobna grupa wodna jest w kotle Buderus U004(2)K) Uważam że niesprawna pompa jest powodem braku pracy palnika. Kocioł "czeka" na wypchnięcie 1 z iglic a ta wypchnie się dopiero wtedy, gdy pompa w kotle zacznie pracować. Bez wypcnięcia się iglicy i załączeniu mikroprzełacznika kocioł nie zadziała. Pozdrawiam
to ze ropa z pompy nie leci to o niczym nie świadczy, może być iglica wytarta itp i w efekcie pompa podaje za małe cisnienie. podcisnienie idzie do tego miecha poprzedzane servozaworkami ale w starym tdi chyba tego nie ma, to prosty silnik..
Zostaw na razie pompę - zajmij się wtryskiwaczami - słychać momentami metaliczny stukot - przypieczona któraś z iglic , a tutaj korekcji dawki nie ma.
Witam wszystkich i z góry dziękuje za podpowiedzi. Posiadam Peugeota 206 2.0HDI z 2001 roku. Problem polega na tym iż auto po przekręceniu zapłonu podaje ciśnienie z pompki paliwowej do pompy wysokiego ciśnienia a w czasie kręcenia rozrusznikiem nie odpala a ciśnienie na powrocie jest bardzo duże( na wtryskach na powrocie tryska). Sprawdziłem i po odpięciu...
Zdejmij wtyczkę z wtryskiwacza z zakręć rozrusznikiem żeby uruchomić pompę paliwa jeśli będzie lać wtryskiwacz to masz usterkę mechaniczną, oring zapieczona iglica lub wybita przylgnia we wtryskiwaczu, lub uszkodzony zawór przelewowy przez co w układzie panuje za wysokie ciśnienie benzyny. Jeśli będzie sucho wo coś z elektryką je trzeba by sprawdzić...
Jeśli wymieniane były komplety to często się zdarza że 60-ka pluje olejem i nie jest to feler ani wina uszkodzonych pierścieni. Z czasem dotrą się do cylindra i pluć przestanie. Druga sprawa to na wolnych obrotach książkowo ciśnienie oleju min. 1.5 bara, przy 2200 4-4,5 bara. Jeśli u ciebie coś w silniku zostało pominięte to nic dziwnego że jest trochę...
Wcześniej nie był czyszczony układ paliwowy, a na dnie filtra widać opiłki metaliczne i przypuszczam że to krąży w całym układzie. Rozebrałem ze starej pompy zaworek i iglica która zamyka posiadała ślady zacierania( złe paliwo). Najgorsze to że na końcu tej iglicy występuje mini kulka którą zgubiłem i teraz nie sprawdzę czy czyszczenie pomogło, a tego...
Lat temu "n" mając Poloneza z silnikiem "bełkota" 1,9D miałem założoną iglicę ale 5V - na pompie paliwa. Napięcie na iglicę podawał alarm (dzielnik). Bez odblokowania - nie ma jazdy. Po podaniu 12 V z akku - iglica ulegała przepaleniu. 5 razy mi go kradli (4x Warszawa, 1X Olsztyn). "Poszedł" :cry: za szóstym razem (w Warszawie) - albo "smycz" - albo...
Takie obiawy zawsze pochodza od regulatora na pompie. Dosyc czesto przyjezdzaja do mnie hdi z tym problemem i zawsze konczy sie regulatorem ewentualnie pompa pada ale w to watpie bo te pompy naleza raczej do niesmiertelnych nie twierdze ze pompa nie jest uszkodzona bo wszystko sie kiedys psuje ale nie spotkalem sie z padnieta pompa. Sprawdz czy nie...
Witam, dzięki za odpowiedz. Zawory na grzejnikach mam pootwierane, filtra niestety nie ma. Iglica jest prosta i chodzi lekko, jak sprawdzić czy jest zakamieniony. Czy pompa może mieć słabą wydajność, jak to sprawdzić. Przestał się załączać w jednym momencie.
Temat nieskończony. Auto kopci, pracuje źle. Na wolnych obrotach działa na wszystkich garnkach, ale na obrotach katastrofa. Podmieniona część mechaniczna pompy. Rozebrałem całą w proszek, więc musi być dobra. Ciśnienie wewnętrzne od 10 bar do 20 bar. Podmieniłem sterownik pompy, bez zmian. Kompresja silnika dobra, rozrząd sprawdzony, kąt się zgadza....
A ja się zapytam - co z tego, że kopci na czarno? Jak ma kopcić, na różowo? To stary silnik, nie wysilony i o niskiej sprawności, w dodatku nie spełniający jakichkolwiek norm emisji spalin - będzie kopcił, nawet sprawny. Charakterystyczny grzechot, to albo zacinająca się iglica któregoś wtryskiwacza, bądź uszkodzone zaworki w sekcjach pompy.
Pompa chodzi . Niestety nadal nie wysuwa się iglica na czujniku zaniku wody w kotle Nadal nie wiem co z tą dyszą ? Czy to kwestia wyregulowania ? Pozdrawiam.
Dzięki za odpowiedź. Jeżeli chodzi o start to wszystko wydaje się być prawidłowe. Nie sprawdzałem tylko czy olej jest podgrzany. Uruchamia się normalnie najpierw wichura z iskrownikiem a potem cewki i ogień. Pochodzi chwile i alarm. Zakupie nowy sterownik bo nie mam do podmiany i się pochwale rezultatem. Jeszcze mam małe pytanko o zawór (rdzeń) cewki...
Wymieniłem PCB bo najpierw poczułem spaleniznę a po wymontowaniu zobaczyłem trzy rezystory przepalone przy kondensatorze (pewnie wysechł) nowy PCB (nie używka) nie ma żadnych śmierdzących objaw. Starym PCB posłużyłem się do sprawdzenia pompy i wentylatora. Zdjąłem obudowę przekaźników i naciskając styki widziałem czy działają urządzenia.. Wentylator...
Witam. Otóż przyjechaliśmy Fiacikiem z zakupów i wszystko było ok. Po trzech tygodniach standardowo podładowałem troszkę akumulator bo często busem nie jeździmy. Zawsze palił od kopa tylko kluczyk w stacyjce przekręciłem i palił a tu nagle nic. Jak startuję rozrusznikiem to zaczyna bardzo szybko kręcić jakby miał mniejszy opór i jakby paliwo do komór...
Spróbuj może jak będzie grzać bez głowicy. wczesniej probowalem co sie dzieje z grzejnikiem bez glowicy termostatu i bez zmian. wiec jednak problem jest po stronie zaworu z iglica? .
W bloku 23 masz tzw BIP-y. Odchyłka czasu otwarcia/zamknięcia iglicy pomp wtrysku. Idealnie 0 wartości minus czyli otwiera się za szybko oznacza to brak oporu ,niskie ciśnienie z pompy tandem lub nieszczelności. BIP-y na + za długie otwarcie czyli duże opory , przeważnie zatarte iglice w pompkach. Dopuszczalne wartości to -/+ 50 . Co bloku 18 tam masz...
Stan techniczny pompy można ocenić wizualnie. Zajechana nosi widoczne ślady zużycia na wewnątrz obudowy, na bieżni po której poruszają się igiełki, same igiełki mają zmniejszoną średnicę. Jeśli wyrywa oring to prawdopodobnie pompa ma już takie luzy że jego wymiana pomoże na krótko. Sprawdź czy iglica zaworu przelewowego nie jest wypłukana, nie podszedł...
kontrolka zapala się i miga po około 30 sekundach po uruchomieniu silnika ,byłem na komputerze,który wykazał awarię czujnika iglicy pompy wtryskowej . poszedłem do sklepu kupić czujnik ale w wykazie części nic takiego niema .Czy jest to poważna awaria i jak ją naprawić?c
Nie, piszę o podkładce między pompą a korpusem (blokiem silnika) to są podkładki regulujące by nie było kolizji w pompie. Jeżeli to rozkręcałeś to mam nadzieje ze tak samo złożyłeś jak było. Sprawdzałeś czy ta iglica z okienka wziernikowego chodzi? dobrze trafiło na gniazdo? cięgno gazu chodzi z iglicą?
Niestety ale na zimnym również, mam nadzieje że to nie pompa wtryskowa. kody 81 i 82 są w systemie 12-wym. wychodzi że jakaś iglica jest cały czas otwarta, ale jaka i gdzie to nie mam pojęcia. Czy występują takie iglice we wtryskach czy również w pompie tego nie wiem. Ciekawi mnie czy może być to usterka elektryczna, np. cewki na wtrysku sterującym....
Tak podczas rozruchu. Jak włącza się pompa za każdym razem to skup się na silniku zaworu TRÓJDROŻNEGO i korpusie. Może iglica nie chodzi w nim. Występują komplety naprawcze, ale zaczął bym od rozebrania i przesmarowania.
Wydaje mi się, że opcje są tylko dwie (mimo iż szczerze mówiąc nie widziałem tego silnika na oczy). 1. Jeżeli pompa paliwa jest chłodzona/smarowana olejem z obiegu silnika lub jest napędzana z rozrządu silnika a rozrząd jest "mokrą" konstrucja to ropa przedostaje sie poprzez pompe paliwa 2. Wtryski niepoprawnie dawkują paliwo (uszkodzone, zużyte rozpylacze...
Dlawik łączony przekladnie z wężem cisnieniowym wymienilem. Na przewodzie raczej nie ma ale na 100% nie jestem pewien. Mam taki sam jak na zdjeciu http://www.troja.sklep.pl/images/allegro... Zaraz biore sie za sprawdzenie zaworu zwrotnego. Pompa wymontowana jest...
Witam! Mam problem z grzaniem wody użytkowej - piec Termet GCO-DP-23-37. Kiedy pompa CO nie pracuje (funkcja CO wyłączona) wszystko jest ok., ale kiedu pracuje pompa CO odkręcenie kurka ciepłej wody nie powoduje załączenia pieca - iglica zespołu wodnego nie wysuwa się i nie załącza mikrowyłącznika kontroli przepływu. Gdy obserwyję iglicę przy wyłączonym...
mkos1-ale to twierdzenie pozbawione logiki.Bo jeżeli jedziesz na gazie to paliwo przez wtryskiwacze nie leci,a buzuje w magistrali.Więc to paliwo krążące w magistarli w jaki sposób zapobiega zapiekaniu sie iglicy?Następna kwestia-chłodzenie wtyskiwaczy.No niech ktoś światlejszy mi wytłumaczy-listwa->odchodzą od niej wtryskiwacze.Więc jak on jest chłodzony?Paliwo...
W instrukcji na rysunkach masz opisane gdzie jest presostat:) Jest po prawej strony pompy. Zamocowany jest w nim mikrowyłącznik na szarych (lub białych) kabelkach. Jego pokrywka jest przykręcona czterema śrubami imbusowymi 3mm. Przed rozkręceniem spuść wodę z kotła:) i rzuć szmatę na "elektronikę", bo może z niego siknąć woda. Uważaj, bo w środku jest...
A nie będzie tak że zawory w rozdzielaczu zawiesiły się? Bezpieczeństwa/ przeciążenia/ przelewem? W luparce tak jest pompa stara czy nowa olej stary gęsty czy nowy rzadki nic nie dawało siły nie było nie chciało łupać a nawet wypchać tłoczysko siłownika do końca i schować. Zależy od modelu rozdzielacza zawory są schowane pod śrubami i uważać przy odkręcaniu....
tak problem został rozwiązany poprzez włożenie podkładki wyciętej ze szczelinomierza i włożenie w taką iglice w pompie wtryskowej. A odpalasz dwa razy bo bo silnik przechodzi w tryb awaryjny.
Przyczyn gotowania (bulgotanie,wrzenie) się wody w nagrzewnicy może być wiele: 1-zakamieniona nagrzewnica główna albo wymiennik płytowy, 2-brudny lub zużyty zawór 3-drogowy, stąd złe przełączenie i nadmierne grzanie nie tego co trzeba, 3-zalany albo zawilgocony mikroprzełącznik pod armaturą wodną, 4-zacinanie się hebelka włączającego mikroprzełącznik,...
kolego jezeli pompa opiłkuje tz w pompie jest mała pompka i tam wycieraja sie 4 kostki opiłki widac pod mikroskopem i chropowata powierzcnie iglic wtrykow przed załozeniem drugiej pompy i wtryskiwaczy musisz zbiornik paliwa wyciagnac postawic w pionie wlewem do dołu i karzerem ciepła woda wymyc i przewody paliwowe przedmuchac jak tego nie zrobisz nowe...
Możliwe, że i filtr. Może być też regulator ciśnienia...Żeby wyeliminować raz na zawsze podejrzenia o sprawy paliwa, trzeba podłączyć do listwy paliwowej manometr, plastrem go na szybę i w droge.... :D. Te różne ,,czarodziejskie mazidła" STP to nic innego jak zwykła nafta, trochę toluenu, jakiś olej. W/g mnie, szkoda na to forsy. Ja używam 50-100 g...
Problem jest w wydajności, i ciśnieniu jeżeli masz gaznik to iglica od pływaka nie wytrzyma ci ciśnienia. Ja miałem tak w golfie to pompę podłączałem poprzez jedno włókno od żarówki reflektorowej H4 to było jeszcze jako tako. Ale też czasem lubił zalewać . Za to świetne do odpalania na benzynie, gdy gaz się skończy, albo zimny nie odpala.
A czy to co steruje tym mikrowyłącznikiem to jest może iglica dolna? Czy należało by ją też wyczyścić/wymienić? Jaki przybliżony koszt takiej operacji?
Na listwie wysokiego ciśnienia masz regulator owego ciśnienia wytarła się iglica i puszcza sprawdz cisnienie paliwa tak jak tutek77 pisze
Witam Posiadam piec Buderus Logamax U004 jednofunkcyjny z zasobnikiem zewnętrznym. Piec od jakiegoś czasu nie podgrzewa ciepłej wody, natomiast bezproblemowo załącza się na grzejniki. Po restarcie piec zaczyna grzać wodę, jednak gdy się już wyłączy, to ponownie problem powraca. Był serwisant, który posprawdzał, poczyścił i przez dwa dni było ok. Potem...
Witam. Mam kilka pytań co do wymiany wtrysków. Generalnie autko dość mocno kopci jak się przyciśnie wiec raczej sprawa jasna ze to właśnie wtryski do wymiany. Tylko mam wątpliwości co do ich wymiany bo widzę że do kupienia są także same końcówki (rozpylacze) czy wymiana tylko tego elementu poprawi kopcenie? Czy niestety muszę całość 4 wtryski + wtrysk...
Z tego co wiem to termet ten jest wiekowy i działa na zasadzie : sterownik daje napięcie na pompę, ta zaczyna pracę przy czym podnosi się iglica zespołu wodnego która otwiera armaturę gazową. Proste jak budowa cepa moim zdaniem;) hehe. Ale teraz tak na poważnie, myśl kolego nad nowym kociołkiem bo nie wiadomo ile ten jeszcze pociągnie i umrze śmiercią...
Zawór przeciążeniowy pompy wymieniałeś?Jest on wkręcony w pokrywę obok pompy. Popieram :) Miałem podobną sytuację, oczywiście w pierwszej chwili decyzja o wymianie pompy i nic. Później wymiana tego nieszczęsnego zaworka i wszystko wróciło do normy. Z ciekawości go rozebrałem, okazało się że iglica była zniszczona i miała spory próg, nie miał prawa...
Witam, Problem polega na tym, że auto nie ma mocy, kopci na biało i strasznie głośno pracuje. Vag wykazuje złe ustawienie kata wtrysku. Tydzień temu ustawiałem i było ok, ale w dniu dzisiejszym znowu jest ten sam problem. Ustawiłem ponownie (koło pasowe na wałku przesunałe w tym samym kierunku), ale auto słabo zapala. Dziwne jest to że po zapaleniu...
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
Ta iglica otwiera lub zamyka zawór. Powinna chodzić dość lekko. W twoim wypadku, zdaje się że była zapieczona. Spróbuj potraktować ją WD40 i rozruszać. Myślę, że to pomoże. Iglica zaworu musi współpracować z głowicą. U ciebie w pewnym momencie pozostała w pozycji Off i pomimo kręcenia głowicą zawór był zamknięty.
Zacznij od zdjęcia głowicy termostatycznej i zobacz czy czasem iglica od zaworu nie jest wciśnięta co by znaczyło, że odcięty jest dopływ wody do grzejnika, a słychać pompę bo niesie się po rurach.
Witam.Wykręciłem wtrysk i do jego zacisków dołączyłem zasilacz ( +5V) .Z efeków dzwiękowych wynika ,że iglica pracuje.Przypominam,że po odpięciu zasilania wtrysku jest bez zmian.Pozdrawiam.SKORBI.
Witam, może być to związane z himeryczną awarią pompy C.O która traci moc i nie daje rady popchnąć iglicy, winna może być też sama iglica zespołu wodnego lub też gazowego, mogą być one zakrzywione lub nie nasmarowane przez co się blokują.
Najczęściej uszkodzenie pompy lub klapki (iglicy).
Naprawa dość skomplikowana na odległość trudno doradzić. Czy ciśnienie jest właściwe 1÷2bar ? Czy manometr pokazuje prawdę a może się zapchał ? Czy iglica dolna i górna były przetarte i nasmarowane smarem do wody pitnej ? Czy nagrzewnica jest czysta bez sadzy ? Czy wymiennik płytowy jest bez kamienia ? ...Tego typu urządzenie potrzebuje doświadczonego...
Właśnie w serwisie chcieli 1000 zł. ale jak bede musiał to niestety. Oporność zmierzona na wolnych obrotach czy na zgaszonym silniku?. Jak sie przymierzałem na wolnych obrotach to skakała ale jutro pomierzę i powiem jak jest dokładnie. Poprostu chce wiedzieć czy to iglica czy komputer bo tak też chyba moze byc? W serwisie po diagnozie napisali że pompa...
Witam... ponownie:) Piec udało mi się użytkować jeszcze do dnia dzisiejszego, lecz teraz jego usterka polega na: - podczas grzania wody idzie ogrzewanie na C.O. - kapie tak jakby spod pompy wody, tam gdzie jest iglica na którą ramię naciska 1.Pytanie do znawców, czy wymiana podzespołów zaworu trójdrogowego zaradzi tym usterkom, prawie wszystkie elementy...
Dziękuję za tymczasowe sugestie. Nie ma opiłków w baku, wtryskiwacze wg mnie nie puszczają- ciśnienie prawie zerowe. Gdyby tak lały, to wg mnie byłoby czuć z wydechu. Jak mogę sprawdzić regulator? Zmierzyłem w nim tylko oporność- 3.5 Ohm. Przy próbie rozruchu i podglądzie wysterowania zaworu, wartrość zadana się zmienia, ale nie wiem, jak sprawdzić,...
Witam. Posiadam Citroen Jumpy 1.9d 70hk dw8, wersja z EGR bez przepustnicy powietrza i bez czujnika wzniosu iglicy. Pompa LUCAS. Zostala wymieniona glowica (stara byla dziorawa), wymienione wszystkie uszczelki, swiece, filtry, kompletny rozrzad nawet poduszki silnika :) Kat wtrysku "ustawiony", cytrynka nie dymi i nie rzuca silnikiem. Problemem jest...
Witam! Przyszła zima i pojawił się problem z uruchamianiem auta na zimno. Pierwsze co poszło pod lupę to świece żarowe. Miód, malina. Wszystko sprawne. Dalej przekaźnik tychże. Bez zastrzeżeń. Są niewielkie spadki napięcia (ok 2V) między akumulatorem a świecami ale przy takim natężeniu prądu to nie jest problem (zalutować trzeba będzie zaciski konektorów....
paliwo w pompie złapało, nastawnik ma problemy z przemieszczaniem się iglicy, lub pompa żle ustawiona, za pózny kąt wtrysku dużo, dużo. Najlepiej rozrząd na blokady napiąć skręcić pompa na czujnik z wyprzedzeniem odpowiednim dla silnika, pominąć filtr najlepiej z bańki na wieszaku. I odpał. Na wag trochę za wcześnie musisznajpierw go odpalić i rozgrzać...
Możliwe że któryś wtrysk lub wtyczka wtrysku Ta jeszcze każ mu poszukać czujnika na szynie CR. (AGR to zwykłe TDI na pompie rotacyjnej ze sterowaniem elektronicznym. Jedynie wtrysk sterujący ma kabelek i wtyczkę tak by sterownik wiedział kiedy iglica wtrysku się otwarła czyli następuje wtrysk - potrzebne do dynamicznego ustalania/korekty kąta wtrysku.)
witam serdecznie i proszę o wsparcie. miałem następującą sytuację:ogrzewanie wody działało (pomijając przypadki zawieszania się i grzania grzejników) a ogrzewanie grzejników po minucie wyłączało się - bardzo szybko piec osiągał wymaganą temperaturę (jakby chodził w małym obiegu), w efekcie do grzejników mało co dochodziło i było zimno.Po paru minutach...
Cytrynkę mam już 8 lat i nigdy poważnej usterki nie było. Miesiąc temu zaczęła niedomagać. Na zimno odpala bez problemu, żadnych szarpań w trakcie jazdy, tak samo na wolnych. Pełna moc, samochód w czasie jazdy bardzo dynamiczny. Spalanie w trybie mieszanym 4,2 l/ 100 km. Jak silnik gorący, przy próbie uruchomienia, nie zapala. Nie słychać pompy paliwa...
Rozebralem orbitrol i nie zauważyłem tam żadnej tulejki zatartej. Czy możecie mi powiedzieć którymi kanałami leci lej w przypadku nie kręcenia kierownica Dodano po 10 Rozebralem orbitrol i nie zauważyłem tam żadnej tulejki zatartej. Czy możecie mi powiedzieć którymi kanałami leci lej w przypadku nie kręcenia kierownicą? Oraz od czego jest ta jedna długa...
Problem prawdopodobnie jest z mikroprzełącznikiem pod armaturą wodną, iglica nie wraca do punktu wyjścia. Jeżeli następuje przerwa na czujniku spalin to iskrownik nie może działać, będzie pracować non-stop pompa plus alarm. Kocioł należy zgłosić do serwisu na konserwację (czyszczenie, smarowanie, pompowanie, regulacja...) nawet jeżeli ma działać jeden...
A czy kolega ma takiego samego zaworka na pompie aby podmienić? Skoro samochód odpala normalnie to pompa nie ma problemu z nabiciem cisnienia w krótkim czasie jakim jest praca rozrusznika. Może i pompa nie jest droga do kupna ale wybór zależy do Ciebie. Warto sprawdzić elementy odpowoedzialene za ciśnienie, czujnik masz sprawdzony i wiesz ze sprawny,...
wiec moim zdaniem do sprawdzenia czujniki polożenia wału, wzniosu iglicy,położenia wałka pompy wtryskowej bo z tego co pamietam w vp 44 jest
WITAM. Mam problem z moim Oplem 1.7dti tzn. podczas jazdy szarpie nim przy dodawaniu gazu. Problem ten pojawia się jak samochód się nagrzeje tzn. po przejechaniu ok 10 km na zimnym silniku jest wszystko ok, stało się to nagle auto jeździło normalnie po oddaniu go do mechanika, był robiony wyciek oleju zaczęło nim szarpać, auto zostało podpięte pod komputer,wynik...
Czyli rozumiem, że tłok z czujnikiem pozycji iglicy do GMP i pompa na 0 blokować i zakładać ?
To jest stary piec Termetu GCO 19,8-04.Skomplikowany nie jest,więc zdemontowałem palnik.Jest tam sprężyna,która zamyka iglicę.Po jej ściągnięciu widać jak na dłoni,że iglica podnosi się.Nietety po założeniu sprężyny,już nie.Świadczy to chyba o zbyt mały ciśnieniu wody.Nie wiem gdzie szukać przyczyny.
Witam serdecznie, po ostatniej awarii studni (stara wyschła i trzeba było wiercić nową) oraz awarii pompy (także trzeba było ją wymienić) przestał załączać się podgrzewacz wody. Trochę czytając tutaj na forum i w internecie doszedłem do wniosku, że go zdemontuje i sprawdzę jak wygląda membrana. Była trochę brudna ale bez przesady. Zmontowałem ponownie...
Gubi ciśnienie i tyle. Zaczynając od najprostszych rzeczy sprawdź zawór przelewowy czy jest szczelny, nie ma wypłukanej iglicy i przemierz pompę oleju pod kątem zużycia. W instrukcji napraw jest podana metoda. Ale ogólnie skłaniał bym się do określenia zużycia silnika. Chyba prosi się o mały remoncik a przynajmniej jego dół.
Problemy z zapowietrzającą ( i trudną do odpowietrzenia) pompą VP44 w Oplach nie ominął również mojej Omegi. Po regeneracji pompy w sierpniu (nowy sterownik, nastawnik kąta wtrysku, elektrozawór dawki oraz iglica zaworu dawki), po trzech miesiącach spokoju zaczęły się problemy z zapowietrzaniem pompy. Na początku sporadyczne szarpnięcia, potem problemy...
Finalnie wszystko działa. Jak już wcześniej wspomniałem piracik trafił. Wymieniona została membrana i iglica. Poniżej filmik: https://www.youtube.com/watch?v=OvPKigCs... https://obrazki.elektroda.pl/9554636600_...
Ciśnienia pokrywają się z tymi, które na początku pokazał na EPS. Nie ma trzeciego ciśnienia dla pracy wtryskiwacza dwusprężynowego. 200 daje pierwsza sprężyna, druga 100, w sumie 300 dla drugiego stopnia. W tym który ja ćwiczę, uniesienie drugiej sprężyny następuje, gdy iglica uniesie się powyżej 0,6 mm. Ciężko jest utrzymać taką precyzję na mojej...
Witam ponownie . Ponieważ sam odpowietrznik jako część serwisowa nie występuje ,jest tylko razem z obudową pompy koszt 95 zł. z czego potrzebna jest tylko nakrętka z odpowietrznikiem, spróbowałem podczyścić stary ,jak mi tutaj doradzono.No i rzeczywiście sporo było rdzawego szlamu. Wyczyściłem szczoteczką do zębów z dodatkiem WD 40 :D bo nic innego...
Sygnał zwrotny o kącie wtrysku tutaj jest realizowany przez wtrysk sterujący. Na iglicy tego wtrysku jest czujnik i sterownik wtedy wie kiedy iglica jest uniesiona czyli kiedy następuje wtrysk. Błędy są dwa jeden o za dużej różnicy kąta wtrysku (rozbieżność wtrysk realny a zakładany). Drugi błąd 550 ma przyczynę w nieodpowiednim sygnale. Powodów tego...
Witam! Łada 2107. Czyli odpowiednik technologiczny PF 125p. Zasilanie lpg od kilku miesięcy. Na benzynie nie jeździ bo pompa paliwowa zanim zapoda paliwo z baku do gaźnika to trzeba by 30 razy kręcić silnikiem. Nie dziwie się że pompa padła i słabo ciągnie bowiem przed gaźnikiem jest elektrozawór który przy jezdzie na lpg zamyka dopływ benzyny. Nie...
"wycie" inaczej powiem ocieranie paska klinowego(?). występuje przy pracy co, natomiast przy włączeniu cwu wycisza się, a po zakręceniu cwu z powrotem to samo. Została wyczyszczona iglica (nie przez serwisanta) i namarowana towotem i narazie cicho piec chodzi. Dziękuję za odzew
Prawdopodobnie jest to model ZW20KD bardzo delikatny na powolne odkręcanie wody. Należy odkręcać dużo a po zapaleniu przykręcać. Poszukaj doświadczonego serwisanta który zna model i poproś o precyzyjne wysterowanie zapłonu żeby nie dochodziło do przegrzewów przy małych przepływach. Chodzi o wysterowanie mikroprzełącznika, konserwacja iglic w armaturze...
Witam Kolegów!! Już odpisuje, kocioł to model Nike Pilota =wymiennik jest! pompa jest tylko jedna!(myślałem że latem zbyteczna bo ciśnienie z sieci pcha wode przez wezownice-a widać myliłem się). Z zaworu tródrożnego wysuwa się jakaś iglica jak odkręce wode sanit.i wchodzi do modulatora gazu a przesuwając się załancza styki elektr.Dodam że wszystko...
Kolego, problem może być błahy ale wymaga żeby stanąć przed kotłem. Możliwe że wydasz więcej na samodzielne naprawy niż na trafną diagnozę serwisu. Możliwe jest że pompa ładująca zasobnika nie radzi sobie z zespołem wodnym eurostara - możliwe że trzeba będzie zadbać o zespół wodny. Potrzebujesz odpowiednich smarów do iglic lub możliwe że cały zestaw...
Jeśli mogę coś powiedzieć odnośnie układu paliwowego:) to proponuje Ci Jarlist zeby zastosować rozpylacz (danffos) o jak najwiękrzym koncie rozpylania, jak sie pewnie juz zrientowałeś to są rózne typy strugi paliwa w tych rozpylaczach są pełne i drążone. Ja u siebi zastosowałem pełny stożek ale dość mały kont rozpylania. Chodzi o to zeby paliwo było...
Nie wiem czy jesteście świadomi (a raczej nie), że ciśnienie otwarcia wtryskiwacza nie ma wiele wspólnego z ciśnieniem wtrysku, tak podkreślanym że w Common Rail jest 10 razy wyższe ciśnienie. Wrzucam przebieg ciśnienia po stronie zwykłej pompy wtryskowej (rzędowej Bosch) linia ciągła, i po stronie wtryskiwacza - linia przerywana. http://obrazki.elektroda.net/17_12631181...
Też się właśnie zdziwiłem że potrzebna dodatkowa pompa wody bo z tego co wyczytałem to wychodzi na to że d4wsc jest kompakt. Więc kolego reasumując wpinam się w przewody przed nagrzewnicą i powrót od silnika będzie dobrym rozwiązaniem? Drugie pytanie czy jeżeli paliwo będę brał bezpośrednio z baku to musi być ta iglica czy może byc sztywna rurka paliwowa...
Jak się przygladałem podczas awari CO zaworowi to wygladało tak jakby iglica się nie do końca cofała. Teraz wszystko działa - nie wiadomo jak długo. Dlatego zastanawiam się nad wymontowaniem tego zaworu i oczyszczeniem go. Może i warto byłoby wymienić membranę. Znalazłem w necie coś takiego: http lub htt Jeśli to jest taka membrana to można by ją wymienić...
A tam olej. Powinieneś sprawdzić jeszcze zawory przelewowe czy nie mają wypłukanych iglic bo się zdarza, wymienić oringi w rozdzielaczu i upewnić się że połączenia rurek są skręcone jak należy. Jeśli to jest ok to zostanie ci pompa. Chociaż spodkałem się już z takimi objawami przy pękniętym cylindże siłownika lub rurce idącej od pompy do plecaka. Pompe...
pływak nowy Współczesne zamienniki nie zawsze prawidłowo współpracują z podzespołami z epoki. Pływak zapewne plastikowy o zbyt dużej wyporności lub ma zbyt długą szpilkę. Jeśli wsadziłeś coś takiego to powinien mieć możliwość regulacji szpilki w pływaku. Taka iglica jak na obrazku także może być problematyczna; oryginalnie były proste a nie stożkowe....
Witam wszystkich. Mamy problem z silnikiem od Suzuki od RG-80. Silnik przechodził generalny remont i (pseudo) mechanika. Podobno wymienił wszystkie uszczelniacze, łożyska itp. Po założeniu silnika i całego osprzętu i odpaleniu z wydechu wydobywa się niesamowita ilość białego dymu co przedstawia poniższy filmik: https://filmy.elektroda.pl/89_1305059112...
Na stronie producenta znalazłem jedynie informacje że często zapycha sie "dysza" "iglica wyjsciowa?" jesli jest to nowy sprzęt to pewnie wyklucza to typową usterkę ;( a własnie bo znalazłem to pod hasłem "...nie robi pełnych kubków" lub "... przerywa pracę".
Mechanik wspominał coś o jakiejś cewce i możliwej spadającej iglicy odcinającej paliwo przy pompie. Czy chodzi tu właśnie o HDK? ................... dlaczego ja się nie znam na samochodach??!!!!!! :)
iglica simson iglica dellorto iglica wtryskiwacza
klimatyzacja samochód usterka plastik przekładnia eagle microsd
mikrofon motorola telewizja satelitarna
Jak zlikwidować buczenie w tle głosu telewizora? Wzmacniacz WS432: Prąd spoczynkowy i DC offset