Wygląda to na zawór do regulacji ciśnienia.Wkret na śrubokręt to iglica obsadzona w sprężynie. Przy wyłączonej maszynie i skasowaniu ciśnienia przytrzymaj śrubokrętem iglicę - poluzuj nakrętkę kontrującą i licząc obroty - wykręć zawór. Iglica może mieć na powierzchni wypracowaną gładz w formie pierścienia.Można doszlifować do gładkiej powierzchni lub...
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
Do sprawdzenia jeszcze iglica dolna w armaturze wodnej i mikroprzełącznik w czarnej płaskiej obudowie (brak zalania, kowadełko nie zablokowane, obudowa luźno skręcona). Płyta główna niewykluczona. Pompa powinna pracować podczas poboru cw i zapotrzebowania na co.
Takie obiawy zawsze pochodza od regulatora na pompie. Dosyc czesto przyjezdzaja do mnie hdi z tym problemem i zawsze konczy sie regulatorem ewentualnie pompa pada ale w to watpie bo te pompy naleza raczej do niesmiertelnych nie twierdze ze pompa nie jest uszkodzona bo wszystko sie kiedys psuje ale nie spotkalem sie z padnieta pompa. Sprawdz czy nie...
W instrukcji na rysunkach masz opisane gdzie jest presostat:) Jest po prawej strony pompy. Zamocowany jest w nim mikrowyłącznik na szarych (lub białych) kabelkach. Jego pokrywka jest przykręcona czterema śrubami imbusowymi 3mm. Przed rozkręceniem spuść wodę z kotła:) i rzuć szmatę na "elektronikę", bo może z niego siknąć woda. Uważaj, bo w środku jest...
Jak zrobić powrót paliwa z gaźnika fiat 125p, chcę zrobić powrót paliwa, ponieważ pompa pompuje do gaźnika i robi ciśnienie Tylko po co jak to iglica pływaka jest od tego.
Prawidłowo to tak aby iglica pracowała w pionie , blaszka wystarczy . Kapilara tylko przenosi impuls ciśnienia i nie ma znaczenia czy zaizolowana. Czujnik (bańkę) należy zamocować w poziomie i w pozycji zależnie od średnicy i oczywiście dobrze zaizolować. Popatrz jak zaleca to robić [url=http://www.danfoss.pl/katalog_chlod...
A czy może to być winna uszkodzonej iglicy w zaworze trójdrożnym?, nie mogę nigdzie znaleźć jak powinna wyglądac sprawna iglica do tego kotła. Teraz już przy puszczonej cwu na wyświetlaczu pokazuje 38 stopni jak zakręce wskakuje 53 i już słychać odgłos syczenia z kotła Wczoraj nawet mi spadło ciśnienie do 0 nie wiedzieć czemu nigdzie nie zauważyłem...
Witam! Przyszła zima i pojawił się problem z uruchamianiem auta na zimno. Pierwsze co poszło pod lupę to świece żarowe. Miód, malina. Wszystko sprawne. Dalej przekaźnik tychże. Bez zastrzeżeń. Są niewielkie spadki napięcia (ok 2V) między akumulatorem a świecami ale przy takim natężeniu prądu to nie jest problem (zalutować trzeba będzie zaciski konektorów....
Cytrynkę mam już 8 lat i nigdy poważnej usterki nie było. Miesiąc temu zaczęła niedomagać. Na zimno odpala bez problemu, żadnych szarpań w trakcie jazdy, tak samo na wolnych. Pełna moc, samochód w czasie jazdy bardzo dynamiczny. Spalanie w trybie mieszanym 4,2 l/ 100 km. Jak silnik gorący, przy próbie uruchomienia, nie zapala. Nie słychać pompy paliwa...
Stan techniczny pompy można ocenić wizualnie. Zajechana nosi widoczne ślady zużycia na wewnątrz obudowy, na bieżni po której poruszają się igiełki, same igiełki mają zmniejszoną średnicę. Jeśli wyrywa oring to prawdopodobnie pompa ma już takie luzy że jego wymiana pomoże na krótko. Sprawdź czy iglica zaworu przelewowego nie jest wypłukana, nie podszedł...
Sygnał zwrotny o kącie wtrysku tutaj jest realizowany przez wtrysk sterujący. Na iglicy tego wtrysku jest czujnik i sterownik wtedy wie kiedy iglica jest uniesiona czyli kiedy następuje wtrysk. Błędy są dwa jeden o za dużej różnicy kąta wtrysku (rozbieżność wtrysk realny a zakładany). Drugi błąd 550 ma przyczynę w nieodpowiednim sygnale. Powodów tego...
Co do mocy i bostera to dodam jeszcze ze ów boster to taka część na pompie do której dochodzi wężyk z przelewu ropy jak na turbo jet ciśnienie turbina zasysa powietrze i przez wężyk sterujący zasysa powietrze w bosterze jest przepona ktora pokonuje opór sprężynki i podnosi sie iglica pompa dostaje dodatkowe paliwo z przelewu i samochód dostaje kopa...
w momencie wtrysku rurka musi "dżwięknąć" (czuć pod palcami) jeśli wtryskiwacz tylko rozpyla co pompa mu wtłoczy to zatarta iglica w końcówce wtryskiwacza jeśli zatarta i w grzybkach zaworków są małe dziurki to istotnie będą cyrki bo komprecha z garka jest przetłaczana do pompy
Witam, dzięki za odpowiedz. Zawory na grzejnikach mam pootwierane, filtra niestety nie ma. Iglica jest prosta i chodzi lekko, jak sprawdzić czy jest zakamieniony. Czy pompa może mieć słabą wydajność, jak to sprawdzić. Przestał się załączać w jednym momencie.
mkos1-ale to twierdzenie pozbawione logiki.Bo jeżeli jedziesz na gazie to paliwo przez wtryskiwacze nie leci,a buzuje w magistrali.Więc to paliwo krążące w magistarli w jaki sposób zapobiega zapiekaniu sie iglicy?Następna kwestia-chłodzenie wtyskiwaczy.No niech ktoś światlejszy mi wytłumaczy-listwa->odchodzą od niej wtryskiwacze.Więc jak on jest chłodzony?Paliwo...
Wymieniłem PCB bo najpierw poczułem spaleniznę a po wymontowaniu zobaczyłem trzy rezystory przepalone przy kondensatorze (pewnie wysechł) nowy PCB (nie używka) nie ma żadnych śmierdzących objaw. Starym PCB posłużyłem się do sprawdzenia pompy i wentylatora. Zdjąłem obudowę przekaźników i naciskając styki widziałem czy działają urządzenia.. Wentylator...
Tak podczas rozruchu. Jak włącza się pompa za każdym razem to skup się na silniku zaworu TRÓJDROŻNEGO i korpusie. Może iglica nie chodzi w nim. Występują komplety naprawcze, ale zaczął bym od rozebrania i przesmarowania.
A nie będzie tak że zawory w rozdzielaczu zawiesiły się? Bezpieczeństwa/ przeciążenia/ przelewem? W luparce tak jest pompa stara czy nowa olej stary gęsty czy nowy rzadki nic nie dawało siły nie było nie chciało łupać a nawet wypchać tłoczysko siłownika do końca i schować. Zależy od modelu rozdzielacza zawory są schowane pod śrubami i uważać przy odkręcaniu....
Wcześniej nie był czyszczony układ paliwowy, a na dnie filtra widać opiłki metaliczne i przypuszczam że to krąży w całym układzie. Rozebrałem ze starej pompy zaworek i iglica która zamyka posiadała ślady zacierania( złe paliwo). Najgorsze to że na końcu tej iglicy występuje mini kulka którą zgubiłem i teraz nie sprawdzę czy czyszczenie pomogło, a tego...
Też się właśnie zdziwiłem że potrzebna dodatkowa pompa wody bo z tego co wyczytałem to wychodzi na to że d4wsc jest kompakt. Więc kolego reasumując wpinam się w przewody przed nagrzewnicą i powrót od silnika będzie dobrym rozwiązaniem? Drugie pytanie czy jeżeli paliwo będę brał bezpośrednio z baku to musi być ta iglica czy może byc sztywna rurka paliwowa...
Od kiedy C 360 ma silnik Perkins'a? Prawdopodobnie lejące wtryskiwacze. Tyle, że objawia sie to np trudnym rozruchem. Swoją drogą w pytaniu mowa o remoncie i to kapitalnym więc krótkie podanie do wykonawcy remontu. Marnie pamiętam, lecz mam wrażenie, że w tym ciągniku paliwo może przedostawać się z pompy paliwowej. Jasne. Lecz C 360 i C 360 - 3P to...
A czy kolega ma takiego samego zaworka na pompie aby podmienić? Skoro samochód odpala normalnie to pompa nie ma problemu z nabiciem cisnienia w krótkim czasie jakim jest praca rozrusznika. Może i pompa nie jest droga do kupna ale wybór zależy do Ciebie. Warto sprawdzić elementy odpowoedzialene za ciśnienie, czujnik masz sprawdzony i wiesz ze sprawny,...
Witam wszystkich ponownie po dłuższej przerwie. Jestem po urlopie i po pewnych wymianach w aucie. Jak już wcześniej pisałem wymieniłem sprzęgło, gdyż już było wyeksploatowane, co prawda lekki szelest został , który jest spowodowany luzem międzyzębnym ale dużo ucichło i przede wszystkim nie czuć już szarpań i wibracji jakie były do tej pory wyczuwalne....
Witam. Jak w temacie wątku. Samochód to audi a8 d3 3.7 mpi 2004. Niestety nie potrafię zdiagnozować vcds co powoduje (tak sam siebie wywnioskowalem) dosyć słabe wspomaganie w tym samochodzie. Wspomaganie nie wyje. Nie zacina się, płynnie chodzi, nie łapie go (nowa ori pompa wsp oraz olej vw plus płukanie układu już zrobiłem ) lecz chodzi jak w najwyższej...
Nie w aucie nie ma gazu jade zobacze wlasnie czy pompa okej moze uda mi sie to sprawdzic
to ze ropa z pompy nie leci to o niczym nie świadczy, może być iglica wytarta itp i w efekcie pompa podaje za małe cisnienie. podcisnienie idzie do tego miecha poprzedzane servozaworkami ale w starym tdi chyba tego nie ma, to prosty silnik..
Niestety ale na zimnym również, mam nadzieje że to nie pompa wtryskowa. kody 81 i 82 są w systemie 12-wym. wychodzi że jakaś iglica jest cały czas otwarta, ale jaka i gdzie to nie mam pojęcia. Czy występują takie iglice we wtryskach czy również w pompie tego nie wiem. Ciekawi mnie czy może być to usterka elektryczna, np. cewki na wtrysku sterującym....
Witam! Mam problem z grzaniem wody użytkowej - piec Termet GCO-DP-23-37. Kiedy pompa CO nie pracuje (funkcja CO wyłączona) wszystko jest ok., ale kiedu pracuje pompa CO odkręcenie kurka ciepłej wody nie powoduje załączenia pieca - iglica zespołu wodnego nie wysuwa się i nie załącza mikrowyłącznika kontroli przepływu. Gdy obserwyję iglicę przy wyłączonym...
Pompa chodzi . Niestety nadal nie wysuwa się iglica na czujniku zaniku wody w kotle Nadal nie wiem co z tą dyszą ? Czy to kwestia wyregulowania ? Pozdrawiam.
Problem jak w temacie: -po odkręceniu kurka zapala palnik, grzeje wodę, pompa szumi, wszystko ok -po zakręceniu kurka płomień główny gaśnie ale pompa nadal pracuje i w przypadku gdy sterownikiem temperatury (tym na ścianie w pokoju) załączę ogrzewanie to nie przeskoczy w tryb c.o., do momentu aż nie puknę np. śrubokrętem w takie czarne podłużne coś...
Witam wszystkich i z góry dziękuje za podpowiedzi. Posiadam Peugeota 206 2.0HDI z 2001 roku. Problem polega na tym iż auto po przekręceniu zapłonu podaje ciśnienie z pompki paliwowej do pompy wysokiego ciśnienia a w czasie kręcenia rozrusznikiem nie odpala a ciśnienie na powrocie jest bardzo duże( na wtryskach na powrocie tryska). Sprawdziłem i po odpięciu...
pływak nowy Współczesne zamienniki nie zawsze prawidłowo współpracują z podzespołami z epoki. Pływak zapewne plastikowy o zbyt dużej wyporności lub ma zbyt długą szpilkę. Jeśli wsadziłeś coś takiego to powinien mieć możliwość regulacji szpilki w pływaku. Taka iglica jak na obrazku także może być problematyczna; oryginalnie były proste a nie stożkowe....
Z tych wszystkich usterek pozostał problem z tym iż po nagrzaniu wody na CO do nastawionej temperatury po zmniejszeniu się płomienia piec gasnie i natychmiast się odpala do dalszej pracy bez jakiej kolwiek przerwy. Wogóle nie ma takiego cyklu że w tym momencie pompa sama goni wodę po obiegu tylko natychmiast następuje ponowne zapalenie palnika.....DZIĘKUJĘ...
Właśnie w serwisie chcieli 1000 zł. ale jak bede musiał to niestety. Oporność zmierzona na wolnych obrotach czy na zgaszonym silniku?. Jak sie przymierzałem na wolnych obrotach to skakała ale jutro pomierzę i powiem jak jest dokładnie. Poprostu chce wiedzieć czy to iglica czy komputer bo tak też chyba moze byc? W serwisie po diagnozie napisali że pompa...
Wydaje mi się, że opcje są tylko dwie (mimo iż szczerze mówiąc nie widziałem tego silnika na oczy). 1. Jeżeli pompa paliwa jest chłodzona/smarowana olejem z obiegu silnika lub jest napędzana z rozrządu silnika a rozrząd jest "mokrą" konstrucja to ropa przedostaje sie poprzez pompe paliwa 2. Wtryski niepoprawnie dawkują paliwo (uszkodzone, zużyte rozpylacze...
Witam, Prośba o pomoc w reanimacji i znalezieniu przyczyny nie spieniania mleka przez Saeco SUP016R. Na wstępie zaznaczą, że kawę robi całkiem OK, a problem jest jedynie w spienianiu/zaciągnięciu mleka. Wygląda to tak, że po włączeniu tej funkcji rozpoczyna się powolne zaciąganie mleka, które zatrzymuje się przed samym wejściem do dyszy spieniającej...
Problem jest w wydajności, i ciśnieniu jeżeli masz gaznik to iglica od pływaka nie wytrzyma ci ciśnienia. Ja miałem tak w golfie to pompę podłączałem poprzez jedno włókno od żarówki reflektorowej H4 to było jeszcze jako tako. Ale też czasem lubił zalewać . Za to świetne do odpalania na benzynie, gdy gaz się skończy, albo zimny nie odpala.
Dlawik łączony przekladnie z wężem cisnieniowym wymienilem. Na przewodzie raczej nie ma ale na 100% nie jestem pewien. Mam taki sam jak na zdjeciu http://www.troja.sklep.pl/images/allegro... Zaraz biore sie za sprawdzenie zaworu zwrotnego. Pompa wymontowana jest...
Ta iglica otwiera lub zamyka zawór. Powinna chodzić dość lekko. W twoim wypadku, zdaje się że była zapieczona. Spróbuj potraktować ją WD40 i rozruszać. Myślę, że to pomoże. Iglica zaworu musi współpracować z głowicą. U ciebie w pewnym momencie pozostała w pozycji Off i pomimo kręcenia głowicą zawór był zamknięty.
Kolejne wieści dziwnej treści. Brak zachowania czystości, opróżnienie wtryskiwacza z paliwa, przy piezo przechowywanie w niewłaściwej pozycji, to może spowodować ich uszkodzenie. Na setki wyjętych wtryskiwaczy, raz miałem problem. Jeden grzybek poszedł na spacer, robiąc dodatkowe otwory technologiczne w tłoku i głowicy. Po rozebraniu, właściciel stwierdził...
Prosta sprawa to zrobić i niepotrzebnie utrudniłeś. Pompa paliwa 3 bar z powrotem do kanistra, listwa wtryskowa może być, 4 menzurki i włączasz wtryskiwacze na X czasu, np 15 sekund. Dzielisz deklarowaną przez producenta wartość i porównujesz z ilością paliwa w menzurce. Proste, skuteczne i masz pomiar wydatku zrobiony jak należy. To, co zrobiłeś,...
Kociol jesli juz zapali to plomien na 3 milimetry. Po zdemontowaniu zespolu wodnego i nacisnieciu na iglice zaworu plomien jest taki jak powinien. Wiec problem lezy w zespole wodnym. Sprawdzilem membrame zespolu wodnego, droznosc przewodow zasilajacych, prubowalem regulowac srube w zwezce Venturiego, i nic. Czasem gdy krecilem sruba w Venturim plomien...
Witam, Problem polega na tym, że auto nie ma mocy, kopci na biało i strasznie głośno pracuje. Vag wykazuje złe ustawienie kata wtrysku. Tydzień temu ustawiałem i było ok, ale w dniu dzisiejszym znowu jest ten sam problem. Ustawiłem ponownie (koło pasowe na wałku przesunałe w tym samym kierunku), ale auto słabo zapala. Dziwne jest to że po zapaleniu...
Jak chcesz to mogę odkręcić rurkę od wtryskiwacza i pokręcić korbą i zobaczyć ile pompa podaje paliwa. Jeżeli była by taka możliwość to spoko. Generalnie jestem w trakcie zakupu kompletnego wtrysku (za100zł), ponieważ wydaje mi się, że po prostu mój jest uszkodzony. Niby fajnie rozpyla ropę, ale pod iglica rozpylacza wydostaje się jakby (może to głupio...
Witam. Szukam odpowiedzi na pytanie, jaką rolę pełni wtrysk sterujący w układzie wtryskowym samochodu Volvo s40 1.9 TD 90KM F8qt. Bardziej interesuje mnie co będzie się działo w przypadku jego uszkodzenia/odłączenia. czy zawsze, w każdym przypadku będą słyszalne zmiany w pracy silnika? Pytam ponieważ jestem po wymianie uszczelki pod głowicą. Jeszcze...
Problem prawdopodobnie jest z mikroprzełącznikiem pod armaturą wodną, iglica nie wraca do punktu wyjścia. Jeżeli następuje przerwa na czujniku spalin to iskrownik nie może działać, będzie pracować non-stop pompa plus alarm. Kocioł należy zgłosić do serwisu na konserwację (czyszczenie, smarowanie, pompowanie, regulacja...) nawet jeżeli ma działać jeden...
witam serdecznie i proszę o wsparcie. miałem następującą sytuację:ogrzewanie wody działało (pomijając przypadki zawieszania się i grzania grzejników) a ogrzewanie grzejników po minucie wyłączało się - bardzo szybko piec osiągał wymaganą temperaturę (jakby chodził w małym obiegu), w efekcie do grzejników mało co dochodziło i było zimno.Po paru minutach...
Witam! Łada 2107. Czyli odpowiednik technologiczny PF 125p. Zasilanie lpg od kilku miesięcy. Na benzynie nie jeździ bo pompa paliwowa zanim zapoda paliwo z baku do gaźnika to trzeba by 30 razy kręcić silnikiem. Nie dziwie się że pompa padła i słabo ciągnie bowiem przed gaźnikiem jest elektrozawór który przy jezdzie na lpg zamyka dopływ benzyny. Nie...
Jak się przygladałem podczas awari CO zaworowi to wygladało tak jakby iglica się nie do końca cofała. Teraz wszystko działa - nie wiadomo jak długo. Dlatego zastanawiam się nad wymontowaniem tego zaworu i oczyszczeniem go. Może i warto byłoby wymienić membranę. Znalazłem w necie coś takiego: http lub htt Jeśli to jest taka membrana to można by ją wymienić...
Witam Kolegów!! Już odpisuje, kocioł to model Nike Pilota =wymiennik jest! pompa jest tylko jedna!(myślałem że latem zbyteczna bo ciśnienie z sieci pcha wode przez wezownice-a widać myliłem się). Z zaworu tródrożnego wysuwa się jakaś iglica jak odkręce wode sanit.i wchodzi do modulatora gazu a przesuwając się załancza styki elektr.Dodam że wszystko...
rozwiązanie kolegów jest dobre, a tak przy okazji dla tych co myślą że odcięcie pompy paliwa na lpg to zło to tak dla jasności, odcina się pompe i wtrysk i wtedy nic się nie grzeje i nie wymaga chłodzenia, odcięcie to dobry pomysł bo pompa niepracując nie zużywa się i głupotą jest że sie zaciera, bo jak może się zatrzeć element który nie pracuje, owszem...
Witam wszystkich. Mamy problem z silnikiem od Suzuki od RG-80. Silnik przechodził generalny remont i (pseudo) mechanika. Podobno wymienił wszystkie uszczelniacze, łożyska itp. Po założeniu silnika i całego osprzętu i odpaleniu z wydechu wydobywa się niesamowita ilość białego dymu co przedstawia poniższy filmik: https://filmy.elektroda.pl/89_1305059112...
Jeśli mogę coś powiedzieć odnośnie układu paliwowego:) to proponuje Ci Jarlist zeby zastosować rozpylacz (danffos) o jak najwiękrzym koncie rozpylania, jak sie pewnie juz zrientowałeś to są rózne typy strugi paliwa w tych rozpylaczach są pełne i drążone. Ja u siebi zastosowałem pełny stożek ale dość mały kont rozpylania. Chodzi o to zeby paliwo było...
Naczynie wzbiorcze wymieniłem na nowe, odkamieniłem nagrzewnicę (i jeszcze raz wymiennik płytowy), przejrzałem regulator trójdrożny (był niemal czysty, MB1 w obiegu widać robi swoje) jednak żadne z nich nie było powodem szwankowania pieca. Bezpośrednią przyczyną najwyraźniej był nieco zakamieniony trzpień regulatora/ogranicznika przepływu ilości wody...
Auto: Carisma 1,9TD inetrcooler, pompa Lucas DPC, pseudo komp-sterownik-sterujący: a)EGR b)iddle up-podbiciem obrotów c)timing control- zawór pszyspieszacza wtrysku Myślałem że już nic nie jest w stanie zaskoczyć jeśłi chodzi o ten system wtryskowy- a jednak. Mam pytanie-bo nie jestem pewien- czy odłączenie wtyczki czujnika wzniosu igły( zapala się...
Witam, dopiero teraz wróciłem odebrałem wtryski od dziadka, powiedział ,że jeden wtrysk leje i wymienił końcówkę, i je odpowiednio wyregulował. Skręciłem ciapka parę minut temu i ciapek chodzi więc wtrysk gdzieś się zabrudził, może iglica nie odbijała.Więc teraz działa tak jak przed problemem, ale nic się nie poprawiła ani pogorszyło. Zapłon ustawiałem...
Mam VW passata 1,9 td i od jakiegoś czasu zauważyłem jak podczas pracy śilnika lecą sobie przewodami bąble powietrza od filtra (nieraz duże) i jak zgaszę silnik to te bąbelki się cofają w stronę filtra. Co może być przyczyną tej usterki lub jak zaradzić i co sprawdzić. Zaznaczam że po zgaszeniu mam problem z uruchomieniem silnika (jakby pompa traciła...
Szanowni, Posiadam kocioł Junkers Novatherm ZW 20 KE. Problemy, które go bolą: - kocioł włączony, brak przepływu (krany z ciepłą wodą zakręcone), c.o. wyłączone (włącznik pokojowy na 0) - kocioł się odpala i grzeje, woda zaczyna się gotować, wszystko huczy i trzeszczy, mi brak nerwów na dalsze obserwacje i wyłączam kocioł; - kocioł włączony, jest przepływ...
Witam wszystkich . Mam problem z piecem Nike Pilota z otwarta komorą spalania . Polega on na tym iż piec pali się małym płomieniem , w okresie poprzednim tzn. przed kilkoma dniami miałem możliwość regulacji temperatury . Poprzez pokrętła C.W.U i C.O. W chwili obecnej płomień ma ok 4 cm poprzednio miałem możliwość regulacji płomienia do wysokości mniej...
W załączniku jest ilustracja jak ustawić poziom paliwa w maluchu. Opis: Regulacja skrajnych położeń pływaka: 1 – pokrywa gaźnika; 2 – uszczelka; 3 – pływak; 4 – ramię pływaka; 5 – ogranicznik górnego położenia pływaka; 6 – ogranicznik dolnego położenia; 7 – iglica zaworu; 8 – dopływ paliwa; A – minimalna...
Zal czytac. Jeden widzial w Golfie III common raila, ba, ma na szynie 1500 atmosfer... Panie Zdzisiu, jesli jest pan mechanikiem - moja rada: zostan pan sprzataczem, moze na tym sie Pan bedziesz znal, moze w tym towarzystwie Panskie wypowiedzi nie beda zwalaly z nog.. dluga droga przed Panem. Juz uzasadniam dlaczego tak mysle: po pierwsze w zadnym samochodzie...
szukaj kolegi trns-serwis na tym forum on to ogarnie .
Witam, mam problem z kotłem C.O. mianowicie: dawniej czyli jakiś miesiąc temu kociołek chodził wzorowo, teraz jest tak: przy normalnym ustawieniu pokrętła wydatku gazu na całkowite minimum (kiedyś odpalał wzorowo) palnik główny odpala bardzo leniwie - jeden po drugim w odstępach 1,2,3 sekundy, jeżeli przekręcę pokrętłem na połowę zakresu to wtedy odpalają...
Przypuszczam że chodzi o czujnik przepływu. Kocioł nie podejmie próby zapłonu dopóki pompa nie ruszy (skutecznie).
Możliwe, że i filtr. Może być też regulator ciśnienia...Żeby wyeliminować raz na zawsze podejrzenia o sprawy paliwa, trzeba podłączyć do listwy paliwowej manometr, plastrem go na szybę i w droge.... :D. Te różne ,,czarodziejskie mazidła" STP to nic innego jak zwykła nafta, trochę toluenu, jakiś olej. W/g mnie, szkoda na to forsy. Ja używam 50-100 g...
W bloku 23 masz tzw BIP-y. Odchyłka czasu otwarcia/zamknięcia iglicy pomp wtrysku. Idealnie 0 wartości minus czyli otwiera się za szybko oznacza to brak oporu ,niskie ciśnienie z pompy tandem lub nieszczelności. BIP-y na + za długie otwarcie czyli duże opory , przeważnie zatarte iglice w pompkach. Dopuszczalne wartości to -/+ 50 . Co bloku 18 tam masz...
Zostaw na razie pompę - zajmij się wtryskiwaczami - słychać momentami metaliczny stukot - przypieczona któraś z iglic , a tutaj korekcji dawki nie ma.
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
Piec jw w momęcie startu pompa pracuje, ciśnienie ok. 1 bar nie włącza sie gaz. Wymieniłem profilaktycznie przepone bo nie podnosiło iglicy ale to nie pomogło. Dzisiaj po ok. 2 min. pracy pojawił się mały płomień na palniku, iglica idzie więc powoli do góry. Co może być tego przyczyną ? Proszę o jakąś podpowiedź.
Najczęściej uszkodzenie pompy lub klapki (iglicy).
kontrolka zapala się i miga po około 30 sekundach po uruchomieniu silnika ,byłem na komputerze,który wykazał awarię czujnika iglicy pompy wtryskowej . poszedłem do sklepu kupić czujnik ale w wykazie części nic takiego niema .Czy jest to poważna awaria i jak ją naprawić?c
Mam pytanko do was posiada ktos oryginalny tester fiata? moze jest mozliwosc jakiejs kalibracji, przyczenia tej pompy? poniewaz ta podkladke która podłozylem wyciaglem zeby sprawdzic czy moc wróci no i okazuje sie ze troszke lepiej jedzie ale nie tak jak wczesniej przed naprawa ale co najlepsze bład nie powraca ciekawe dlaczego? Moze z tego powodu ze...
tak problem został rozwiązany poprzez włożenie podkładki wyciętej ze szczelinomierza i włożenie w taką iglice w pompie wtryskowej. A odpalasz dwa razy bo bo silnik przechodzi w tryb awaryjny.
Czy na tym białym masz napięcie? Napięcie z rozrusznika wciąga iglicę elektrozaworu, drugie na przewodzie białym podtrzymuję iglicę w stanie otwarcia. Sprawdź czy cewka jest sprawna. Gdy jedno uzwojenie będzie uszkodzone, może być taki objaw. W chwili startowania musi być napięcie na tych dwóch przewodach. po puszczeniu kluczyka na białym. Dodano po...
W silniku AFN kąt wyprzedzenia tłoczenia ustawia się ruszając pompą wtryskową; komputer również steruje kątem wyprzedzenia tłoczenia za pomocą przestawiacza tego kąta wbudowanego w pompę wtryskową na podstawie sygnału przesyłanego z czujnika wzniosu iglicy rozpylacza trzeciego wtrysku ale dopiero po uruchomieniu silnika więc dla pełni szczęścia statyczny...
A widzi obroty? Jeśli wyrzuca mu błąd o 3 wtrysku to pewnie chodziło o czujnik skoku iglicy. Można sprawdzić jego oporność, koło 100ohm powinno być, ale wydaje mi się że mimo jego uszkodzenia powinien palić.
Lat temu "n" mając Poloneza z silnikiem "bełkota" 1,9D miałem założoną iglicę ale 5V - na pompie paliwa. Napięcie na iglicę podawał alarm (dzielnik). Bez odblokowania - nie ma jazdy. Po podaniu 12 V z akku - iglica ulegała przepaleniu. 5 razy mi go kradli (4x Warszawa, 1X Olsztyn). "Poszedł" :cry: za szóstym razem (w Warszawie) - albo "smycz" - albo...
Tak ciśnienie reguluje się podkładkami które bardziej ściskają sprężynę co w konsekwencji powoduje że iglica pod większym ciśnieniem dopiero się podnosi powodując wytrysk paliwa.A co do zwiększania ciśnienia to byś musiał zacząć od pompy,ja bym za dużo nie kombinował
Czyli rozumiem, że tłok z czujnikiem pozycji iglicy do GMP i pompa na 0 blokować i zakładać ?
paliwo w pompie złapało, nastawnik ma problemy z przemieszczaniem się iglicy, lub pompa żle ustawiona, za pózny kąt wtrysku dużo, dużo. Najlepiej rozrząd na blokady napiąć skręcić pompa na czujnik z wyprzedzeniem odpowiednim dla silnika, pominąć filtr najlepiej z bańki na wieszaku. I odpał. Na wag trochę za wcześnie musisznajpierw go odpalić i rozgrzać...
wiec moim zdaniem do sprawdzenia czujniki polożenia wału, wzniosu iglicy,położenia wałka pompy wtryskowej bo z tego co pamietam w vp 44 jest
Przeciek na rurce idącej od pompy do rozdzielacza lub na tulejce talerza lub plecaka, wypłukana iglica zaworu przy pompie, nieszczelnie jedno z połączeń skręcanych. Manometr wpiąć w wyjście zewnętrzne. Jeśli ciśnienie będzie prawidłowe to coś z górą, jeśli nie dół lub sam rozdzielacz.
Gubi ciśnienie i tyle. Zaczynając od najprostszych rzeczy sprawdź zawór przelewowy czy jest szczelny, nie ma wypłukanej iglicy i przemierz pompę oleju pod kątem zużycia. W instrukcji napraw jest podana metoda. Ale ogólnie skłaniał bym się do określenia zużycia silnika. Chyba prosi się o mały remoncik a przynajmniej jego dół.
Wtrącę się jeśli pozwolicie (bardzo podobna grupa wodna jest w kotle Buderus U004(2)K) Uważam że niesprawna pompa jest powodem braku pracy palnika. Kocioł "czeka" na wypchnięcie 1 z iglic a ta wypchnie się dopiero wtedy, gdy pompa w kotle zacznie pracować. Bez wypcnięcia się iglicy i załączeniu mikroprzełacznika kocioł nie zadziała. Pozdrawiam
Nie zależy u jakiego mechanika .U jednego że jakaś iglica w pompie a u drugiego błąd nastawnika i błąd klimatyzacji ,której nie posiadam. Dodam że jakieś 3 miesiące temu była wymieniana uszczelka pod nastawnikiem w pompie ponieważ miałem problem z zapowietrzaniem samochodu.I tez mi wtedy wysyłało błąd sterownika pompy i czujnika wału .
Witam. Wyciek pochodzi z przestrzeni powietrznej oddzielającej zawór trójdrogowy od zespołu membrany przełączającej. Po lewej stronie (na dole zdjęcia), w zespole membrany jest O-ring. Po prawej (u góry zdjęcia) w zaworze trójdrogowym, w tym miejscu jest uszczelnienie teflonowe, koszt ok 100zł. W każdym przypadku, jeżeli pojawia się wyciek należałoby...
Problem rozwiazany... Na odwrot wlozona iglica od kata wtrysku Temat uwazam za zamkniety
Witam. Posiadam Citroen Jumpy 1.9d 70hk dw8, wersja z EGR bez przepustnicy powietrza i bez czujnika wzniosu iglicy. Pompa LUCAS. Zostala wymieniona glowica (stara byla dziorawa), wymienione wszystkie uszczelki, swiece, filtry, kompletny rozrzad nawet poduszki silnika :) Kat wtrysku "ustawiony", cytrynka nie dymi i nie rzuca silnikiem. Problemem jest...
Kto składał tą pompę mechanicznie?, może jest odwrotnie włożona iglica od kąta wtrysku.
Tak jak większość gwintów - czyli w przeciwną stronę od kierunku wskazówek zegara odkręcasz. Na początek ustaw wydajność pompy na maksa - i zakręć wszystkie poza jednym obwodem - i tak z każdym oddzielnie - zobaczysz czy masz przepływ na każdym z nich - bo może są po prostu zapowietrzone i dlatego nie reagują na zmianę. Przy otwartym rotametrze poruszaj...
Zawór elektromagnetyczny pompy(impulsator) i czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtrysku, może być przyczyną, jeżeli to silnik DW8 B.
Zdejmij wtyczkę z wtryskiwacza z zakręć rozrusznikiem żeby uruchomić pompę paliwa jeśli będzie lać wtryskiwacz to masz usterkę mechaniczną, oring zapieczona iglica lub wybita przylgnia we wtryskiwaczu, lub uszkodzony zawór przelewowy przez co w układzie panuje za wysokie ciśnienie benzyny. Jeśli będzie sucho wo coś z elektryką je trzeba by sprawdzić...
A może w sterowniku kotła jest jakiś układ np. na tyrystorach który znacząco obniża obroty pompy, tak że woda nie jest wstanie podnieść iglicy ?
Piotrze dla pewności możesz dokręcić do rureczki wtryska np. od VW i zobaczyć czy ciśnienie jest wystarczjące by podnieść iglicę wtryskiwacza . Dodano po 1 Czym to zgrać?Jaki sprzęt to ogarnia Najlepiej IDS
Mechanik wspominał coś o jakiejś cewce i możliwej spadającej iglicy odcinającej paliwo przy pompie. Czy chodzi tu właśnie o HDK? ................... dlaczego ja się nie znam na samochodach??!!!!!! :)
Nie, piszę o podkładce między pompą a korpusem (blokiem silnika) to są podkładki regulujące by nie było kolizji w pompie. Jeżeli to rozkręcałeś to mam nadzieje ze tak samo złożyłeś jak było. Sprawdzałeś czy ta iglica z okienka wziernikowego chodzi? dobrze trafiło na gniazdo? cięgno gazu chodzi z iglicą?
Jeśli wymieniane były komplety to często się zdarza że 60-ka pluje olejem i nie jest to feler ani wina uszkodzonych pierścieni. Z czasem dotrą się do cylindra i pluć przestanie. Druga sprawa to na wolnych obrotach książkowo ciśnienie oleju min. 1.5 bara, przy 2200 4-4,5 bara. Jeśli u ciebie coś w silniku zostało pominięte to nic dziwnego że jest trochę...
Jak wyczyścisz cały układ paliwowy to sam zobaczysz zmainę. Ja dodatkowao od około roku leję do paliwa olej do dwusuwów ( semi 2T) w ilości 200 ml na pełny zbiornik 70-75 litrów lub podzielność tego . Daje to poprawę smarności polskiego, kiepskiego, odsiarczonego paliwa. Szcególnie regulator WC w pompie tego potrzebuje. Zawiesza ci się lub blokuje w...
Oj, bo użyłem potocznego sformułowania. Dla zorientowanych wiadomo chyba że chodzi o początek tłoczenia. Kąt wtrysku przecież daje się określić tak naprawdę chyba tylko czujnikiem wzniosu iglicy wtryskiwacza.
iglica dellorto iglica simson iglica wtryskiwacza
wyskakiwać reklama transceiver kenwood subwoofer pasywny amplituner
pirograf napięcie magazyn energii
Wiązka do haka Mazda 3 BL 2009-2013: Wybór i Montaż Regulacja świateł w Opel Corsa E - naprawa i diagnostyka