po włączeniu ssania do końca normalnie przyspiesza Jaka pojemność cylindra?? wygląda na to, że dostaje za mało paliwa. Masz założony filtr stożkowy? czy zasysa powietrze przez oryginalny filtr? I jak ustawiona jest iglica przepustnicy?
Podejrzewam uszczelniacze na wale . Nie trzymają ze starości Nie to nie to co ma wał wspólnego z paliwem ? Miałem kiedyś za bajtla takiego :-) Skoro 5 lat nie ruszany to najprawdopodobniej dysze i kanaliki zaśniedziały w gaźniku. Problem stary jak świat. Proszę rozebrać gaźnik, wyczyścić i dobrze przedmuchać kanaliki. Ważna jest też iglica czy lekko...
To nie będzie simerring. gdyby tak było to by się przylewał nadmiarem oleju i gasł za chwilę - efekt świeca po wyciągnięciu mokra. Stawiam na gażnik (dysza l?? przycięte cięgło ?? /podniesiona iglica.
jeśli tłumik masz drożny, gażnik ustawiony wg.książki (pływak! oczywiście bez przecieków), wszystkie styki od zapłonu dobre, to napisz, jaki masz zapłon, jak z przerywaczem mechanicznym to stan styków kowadełko/młoteczek muszą być równiutkie (nalepiej polerka), ustawiona przerwa, i miłego grzebania przy przestawianiu zapłonu wcześniej/później zmieniaj...
Raczej jak wykręciłem świece to była czarna. Sprawdzałem jak jest ustawiona iglica i jest najuboższa mieszanka
(at)kkknc Kolego chyba się troszkę nie zrozumieliśmy. Masz racje ,w normalnych gaźnikach są zaślepki, takie też mam w gaźniku od simsona. Gaźnik z zestawu z silnikiem jest pozbawiony jakich kolwiek regulacji jedyne co to wolne obroty śrubką ze sprężynką,iglica i opcjonalnie zmiana dyszy. To był też powód dlaczego się go pozbyłem i mam teraz od Simsona...
blaszkę ugięliśmy tak by więcej paliwa napływało a z iglica zaraz zobaczę co się będzie działo
iglica jest na środku reka spokojnie moge utrzymac obroty
zmień wysokość iglicy
Jak wygląda świeca? Możesz próbować przestawić na iglicy.
Nie wiem jak jest ustawiona ta iglica bo gaźnik wymieniałem prawie rok temu na nowy
Zakładanie takiego gaźnika nie ma sensu. Po pierwsze on niespecjalnie tutaj pasuje. Musisz mieć w króćcu ssącym połączenie z komorą korbową aby pracowała membranowa pompka paliwa, chyba że zadziała grawitacja ale z oporami przepływu. Gaźnik ma zbyt mały przelot aby uzyskać podobną moc silnika. Po drugie regulacja składu mieszanki tego gaźnika jest praktycznie...
Wyreguluj poziom paliwa w komorze pływakowej a następnie sprawdź na którym rowku jest zapinka od iglicy.
Dziwna sprawa. Trudno coś doradzić nie widząc tego na własne oczy. Ssanie podaje paliwo bocznym kanalikiem. Zobacz, czy przy zapalniu bez ssania będzie sucha świeca. Jeżeli tak to napewno coś jest z gaźnikiem. Napisz jak wygląda iglica i na którym jest ząbku.
Podłącze się do tematu ponieważ mam podobny problem, ciężko ustawić ten gaźnik aby świeca była książkowa. Sprawdzane na różnych simsonach. W załączniku wrzucam zdjęcia świecy u mnie Simson Sr50, ta jaśniejsza wydaje się trochę za ubogo po podniesieniu o 1 ząbek wyżej iglicy z kolei świeca zbyt czarna. W S51 mam jeszcze gorzej, iglica najnizej a świeca...
Dziękuję za podpowiedzi. Pływak w tym gaźniku jest wykonany z jakiejś pianki (pełny) więc odpada dziura w pływaku. Zdejmę jeszcze raz gaźnik i skontroluję te odległości; pewne jest jednak to, że iglica zamyka paliwo bo sprawdzałem to podczas czyszczenia gaźnika.
http://obrazki.elektroda.pl/6598141600_1... Czy możliwe , że to przez iglicę, która jet krzywo osadzona (klik na foto ^^) i przechylona jest w prawo i po wkręceniu dyszy także jest krzywo, tzn. z pewnością haczy o którą ściankę dyszy..? Sama iglica jest prosta, ale jakoś samoczynnie krzywo się osadza.. Gaźnik gotowałem dwukrotnie w...
Silnik pracuje ok, wkręca się dobrze i śmiga. Zmieniłem wczoraj gaźnik na stary i przez 30sekund nie kopcił i stopniowo zaczął kopcić coraz mocniej, więc moim zdaniem problem tkwi w gaźniku, ale iglica jest najniżej jak się da, pływak ustawiony według książki...
1.Diagnostycznie podlej ok. 0.5 łyżeczki oleju pod świecę, wkręć świecę i powinien odpalić lub zamruczeć oczywiście z efektami z rury wydechowej. Potem na 100% czyszczenie świecy. Jeśli odpali = problem z kompresją, źle założone uszczelniacze na wale, przedmuchy. 2. Świeca - tylko nasza ISKRA.Cyt. "ale posiadam stary model świecy iskra" - wycieczka...
w gaźniku juz nie ma co regulowac tylko albo iglica albo obroty. ale spróbuje włożyc gaźnik ten co miałem przedtem
Pojemność 50ccm? Było sprawdzane ustawienie zapłonu? w prawidłowym miejscu się otwiera? Podmień drugą świecę ustawiając dość niewielką przerwę , i to jest typowe strzelanie w tłumik? czy może "przerywanie" np. bo iglica jest za bardzo opuszczona?
iglica na którym rowku? Powinna być na środkowym, poziom paliwa w komorze pływaka może być też za duży.
Iglica jest dobrze złożona. A zapłon mam z przerywaczem. Zapłon jest dobrze ustawiony i świeca ma dobrą przerwę.
Poziom paliwa w komorze sobie ustawiłem jak ma być. Nie chodzi mi o pływak, tylko o iglicę. Jeśli faktycznie zalewa to masz za bogatą mieszankę, czyli obniżasz iglicę. Jak odkręcisz górną nakrętkę z linką i wyjdzie ten aluminiowy cylinderek to w nim jest zamocowana na blaszkę iglica. Na iglicy masz rowki, przestawiasz blaszkę na wyższy rowek.
Z opisu wynika, że dostaje zbyt mało paliwa. Wymiana dyszy na większą powinna zniwelować problem. Iglicą regulowałeś?
Hym a problem pojawił się po wyciągnięciu iglicy? może źle ją złożyłeś... na który ząbek iglicy, założyłeś zabezpieczenie?
Witam. w Simsonie, którego posiadam sr4-1, w gaźniku nie ma iglicy i stanowi to spory problem bo jest to nietypowy gaźnik. Próbowałem włożyć iglicę od innego modelu gaźnika ale to się nie sprawdza, motor nie chce odpalić. Może jest w stanie mi ktoś pomóc i doradzić jak powinna wyglądać ta iglica, albo gdzie mogę ją dostać. Może pasuje od jakiegoś konkretnego...
pływak jest cały, iglica jest ustawiona na drugi od góry. dymu duzo jest jak mam na ssaniu ale normalnie tez jest bialy, wcześniej byl bardziej brudno szary.
kondrad, zmniejsz ilość paliwa i mieszance, iglica do góry, albo śrubką wyreguluj. 2 sprawa, zalewa, czym. "Świeca czarna", mogło by oznaczać że za durzo oleju w mieszance lub simering od strony sprzęgła.
W gaźniku jest iglica, która ma kilka pozycji stałego ustawienia, może jest za wysoko, może pływak nabrał paliwa, może zawór jest podgięty za mocno i ma za wysoki poziom paliwa.
Napewno gaźnik czysty????, gaźnik to nie tylko dysza pamiętaj o tym. To również kanały w gaźniku i inne części (nic się w nim nie wiesza?) a jak działa iglica pływaka (nie zacina się), a pływak ok? Ale z Twich opisów obstawiam gaźnik. Jeżeli gaźnik odpada to sprawdź koniecznie cewkę.
Ewidentnie nie doplywa paliwo do komory plywakowej lub przecieka bardzo powoli przez 'krociec doplywowy', na ktory naklada sie wezyk paliwowy...99% osob, ktore mowia, ze : 'czyscily gaznik' - nie udrozniaja tego malego detalu, bo tego prawie 'nie widac' - nikt nie mysli, ze w takiej 'malej rurce' - moze siedziec wrecz 'korek z paprochow i rdzy' - przez...
zgadzam się z kolegą proponuje zmienić pierścienie lub możliwe że kompresję pod głowicą... może też pomóc jeśli podniesiesz trochę iglice do góry.......
Witam. Mam problem odnośnie mojego Simsonka s51 na gaźniku 16n1-11 zapłon platynki. A mianowicie dzisiaj jechałem i w delikatnie przerwał myślałem że jakiś paproch zaleciał więc to olałem bo jechał normalnie ale problem powrócił i zaczął przerywać aż zgasł. Próbowałem odpalić ale zaczął strzelać w wydech. Po x kopie odpalił ale nie chciał się wkręcić...
Witam. Mam problem z simsonem. Simson jest oryginalny, żaden tuning. Jeżeli był juz taki temat to przepraszam, nie znalazłem. Mianowicie problem jest taki ze nie moge ustawić obrotów biegu jałowego. Czyściłem wszystko. Swieca koloru "kawa z mlekiem" więc zapłon jest w porządku. Iglica na odpowiednim miejscu. Tłumik nie zapchany. Gdy ustawiam katalogowo...
Witam. Mój simson odpala tylko gdy ma suchą świecę. Gdy chodzi sobie na luzie to ładnie pyrka aż w pewnym momencie gaśnie i nie można go już odpalić. Za to odpala za każdym razem gdy przetrę mu świecę. Nie zalewa go bardzo bo świeca nie jest bardzo mokra. Gaźnik jest nowy 16N1 poziom paliwa sprawdzałem gaźnik płukałem i przedmuchiwałem. Iglica jest...
To może być iglica. spróbuj dać ją na najniższy ząbek tak aby iglica była wyżej 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby pytającej. Z racji szacunku do pytającego załóż własny temat. Możesz dopisać tylko sposób rozwiązania problemu.
Zapłonu elektroniczy cdi gaźnik 16. 1 Simson z CDI i Gaźnikiem 16N1 - Strzelanie w Tłumik i Problemy z Obrotami (ID: 4060080) Witam serdecznie. Skoro mamy do czynienia z Simsonem wyposażonym w elektroniczny zapłon CDI i gaźnik 16N1, możemy zawęzić zakres poszukiwań przyczyn problemów. Poniżej przedstawiam szczegółową analizę oraz kroki diagnostyczne,...
Witam, skoro 'swieca mokra' - to sie zalewa paliwem i iskra gasnie na nim - widocznie jest zbyt wysoki poziom paliwa w gazniku lub zaworek / iglica nie zamyka doplywu paliwa i nie ustala poziomu w komorze - tylko benzyna caly czas leje sie do cylindra, przelewa przez kolektor ssacy. Sprawdz - czy w kroccu, na ktory sie naklada wezyk paliwa na gaznik,...
Kolego zapłon opóźnia się z kierunkiem obrotów silnika a przyśpiesza w przeciwnym kierunku. W Twoim przypadku silnik ma chyba za wczesny zapłon, a więc aparat zapłonowy należy lekko obrócić zgodnie z obrotami silnika. Dobrze będzie się posłużyć np. suwmiarką i precyzyjnie wyregulować zapłon. Ponadto zwróć uwagę na pływak w gaźniku, może być dziurawy...
Byc może pomoże reg. iglica ten gaxnik bywa chimeryczny,mój np.palił ok na pół wykreconej od składu mieszanki,i iglica na przedostatnim rowku od dołu,sprawdź czy uszczelka na łaczeniu z cylindrem nie puszcza,no i zobacz bez gumy łaczącej filtr z gaźnikiem no i jak startuje jak mu ssanie pompniesz,może pomóc dobór świecy.Cześc.
W takim razie ma za mało paliwa. Przestaw na iglicy jeden zamek w dół.
Witam wszystkich simi można powiedzieć że jest naprawiony w 98%, zacinającym się rolgazem okazało się że dysza w którą chodzi iglica była uszkodzona zmieniłem ja na nową i jest git. Przestawiłem lekko zapłon i wszystko ładnie pali ale na 4 biegu na dużych obrotach zacznie delikatnie przerywać dodam jeszcze że na płatynkach się iskrzy, czy ktoś wie czym...
Witam! Jesli dobrze pamietam(to juz 40 lat!) to nalezy odkrecic nakretke na gorze gaznika i wysunac do gory przepustnice wraz z iglica.Iglica jest osadzona w przepustnicy za pomoca zawleczki i ma kilka polozen.Im wyzej tym wieksza dawka paliwa.Podnies o dwa zabki i sprawdz.Pozdrawiam.Stefan.
sprawdź czy masz dobrze założona iglice w gaźniku, obstawiam ze reszta jest ok
Iglice o 1 ząbek w dół.
Tak, iglica była na każdym poziomie, jak i również z śrubami od składu mieszanki próbowałem.... Dzieje się tak, gdy sim jest nagrzany, i jadę na 2-gim biegu do połowy obrotów idzie ok, potem buuuuuu i trzeba puścić manetkę by nie zgasł do końca, wtedy wskakuje na wolne obroty i na nich chodzi dobrze.....
Niestety iglica była przekrzywiona podejrzewam że to przez brak miejsca pod obudową i linka była zgięta. Mam 2 gaźniki w zapasie n3 więc chyba wymienie cŁy Dodano po 6 Cały gaźnik przeczyszczony i okazało się że tak naprawdę to przez filtr powietrza simson zamulał. Posiadam gąbkowy, lecz podejrzewam że jest zbyt zbity i dlatego nie przepuszcza powietrza...
zegarek90:napewno pomaranczowe mam pytanko na ktorym kanaliku powinna byc umieszczona iglica dzis siciagnelem cylinder i okazalo sie ze na tloku jest 2 mm czarnego osadu pytanie skad sie on wziol jesli pol roku temu wymienialem cylinder i tlok i pierscienie na 60cmm
świeca bardzo dobrze pali choć to 95 bo nie jest czarna nawet nie zakopcona, czyściutka. A gaźnik na sróbke od wolnych nie reaguje. Dzisiaj zauważyłem ze jak zdejme filter to gożej chodzi ale iglica jest najwyżej jak sie da. Co można jeszcze zrobić> Dodano po 36 Chciałem jeszcze zapytać czy jeśli założe silnik 70ccm to czy zwykły wał wytrzyma(oczywiście...
witam nie wiem jak ustawić gaźnik w simsonie. Jak odpale simka to jak się da mu w gaz to się lekko zamula dopiero od 4,5 tys obrotów dobrze chodzi, ma cylinder S 60 nominał a gaźnik ma z szeroką przepustnicą jak go wyregulować a dysze są od ssania 60 a tam gdzie iglica chodzi to jest 70. Pozdrawiam.
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
A czym można sprawdzić czy przerwa jest prawidłowa dodam że nie mam szczelinomierza czy można czymś innym to zrobić? Chciałem jeszcze zapytać jak mógł bym wyprostowac plywak bo trochę jest pogiety a narazie nie mam funduszy na nowy i trochę wytarta jest iglica czy to może być przyczyną tego zalewania?a linka od ssania jest luźna tak jak powinna być...
Źle nie jest, raczej w dobrym stanie. Wyczyść i będzie dobry. Pytanie czy znajdziesz przepustnice z iglicą osobno a nie z całym gaźnikiem
Dla mnie jest to dziwne. Montowałem te gaźniki w wielu Simsonach, nawet bardzo starych S50, Schwalbe. Nigdy nie miałem problemów. Stabilna praca na biegu jałowym. Żadnej utraty osiągów!. Jedyna różnica to konieczność zapalania na ssaniu. Gaźniki te dawały bardziej precyzyjną mieszankę paliwowo-powietrzną. W sumie uboższą, ale prawidłową. Problemem może...
Wiec to moze byc benzyna?Na wyolnych obrotach wkreca sie do konca,tylko jak sie nim najszybciej jedzie to dzwoni.Pobawie sie ustawieniem iglicy,moze cos pomoze...
1. Prawdopodobnie źle założyłeś sprężyne, bez ściągnięcia lewej obudowy chyba się nie obejdzie, przy okazji zobaczysz co jest ze sprzęglem... 2. Spróbuj zmniejszyć przerwę pomiędzy elektrodami na świecy. 3. A co do zużycia paliwa, to może nie domykać Ci się ssanie, odkręć tłoczek ssania i zobacz w jakim stanie jest gumeczka na tloczku, i obetnij trochę...
Siemka mam simsona ale niewiem jak ustawić mu gażnik bo maam ten gażnik nowy i nie umiem go ustawić. Jeszcze mam kłopot z iglicą niewien na którą dziure mam ustawić jak by ktoś umiał to niech pisze. Pozdro
Kupiłem kilka lat temu gaźnik Amal 19 nie jeździłem na nim dużo może 500 km od czasu zakupu i pojawiły się 3 problemy: 1. W gaźniku jego przednia część ta która jest przykręcana do cylindra ''przelot 21mm'' ma znaczne luzy między gaźnikiem , nie wiem jak ten luz skasować, widoczny gwint na tej gardzieli która może jest wkręcana w gaźnik lecz nie umiem...
Panowie Witam ponownie. Mam kilka ciekawych wieści! Otóż zakupiłem nowy gaźnik 16n3-5 (taki jaki miałem) wykonany przez MZA. Po założeniu simsonek odpalił. Z iskrą problemy się już skończyły. Jest wszystko w porządku łożysk nie zmieniałem ani uszczelniaczy. Simson chodzi normalnie na biegu jałowym mimo wyczuwalnego luzu na łożyskach. Założyłem nowy...
dzięki a pomożecie na całkiem inny temat a mianowicie taki wymieniałem w sisonie gaźnik i teraz mam problem z regulacją gaźnika a chodzi oto że dostaje on za mało paliwa a na iglicy przestawiłem już na najwięcej prsze pomocy
Jak masz blisko do Szprotawy to zrobię w nim wszystko co jest nie tak na poczekaniu i bardzo tanio. Teraz sprawa pomocy; po pierwsze podaj model gaźnika łącznie z cyfrą po myślniku, trzeba sprawdzić w gaźniku zgodność jego elementów według tabeli,tzn czy wszystkie dysze są od tego modelu gaźnika, iglica także. Później czyszczenie a następnie regulacja....
Regulacja zapłonu, iglicy w gaźniku i sprawdź, czy powietrze gdzieś nie ucieka.
Sprawdź dla pewności czy wyprzedzenie zapłonu rzeczywiście wynosi tyle ile powinno 2mm przed GMP ponieważ nowy moduł może w odrobinę miejscu dawać impuls a to zmienia zupełnie ustawienie zapłonu. To wykluczyłoby stronę "elektryczną" (pomijam oczywiście świecę zapłonową i kabel WN). A jeśli nie to, to dalej szukaj przyczyny w w ustawieniach gaźnika -...
witajcie forumowicze...przepraszam was że tak długo nie odpisywałem naprawdę nie mogłem ale do rzeczy ...naprawiłem ,oto co było;ktoś starał się nieudolnie ztiuningowac nrg,założył niebieskie sprężyny na sprzęgle i ciężejsze rolki,ale to nie to że tracił moc bo poco montować zestaw tiuningowy jeżeli nie przerobił gaznika .ba jak sie okazało nrg był...
Drożne . Świeca była czarna więc przetrzylem ja i dałem iglice na najwyższy. Ząbek żeby uboższa mieszanka była ale i to nie pomogło
0.4 to jest przerwa na stykach. Mi chodziło o zapłon, to co Ty masz ustawione 1.8 przedGMP, ma być chyba 3 . Ale to sprawdzę dopiero po 15-tej. Dodano po 3 Zapłon jednak 1.8mm przed GMP. Gaźnik 16N1-11: Liczba obrotów wkręta regulacji biegu jałowego 1-2. Poziom paliwa 8+-1. Położenie iglicy 4 rowek patrząc od góry. Sprawdź kondensator.
Jeżeli wcześniej na tym gaźniku dobrze jeździł, to po co kombinować? Seryjna 50-ka? Możesz pokusić się o dyszę główną 70. Podnieś o jeden ząbek iglicę. Jaki to typ gaźnika - damy Ci wskazówki co do regulacji.
Różnią się pewnie dyszami gaźnik 16N1-11 dysza główna 72, ssania 50, biegu jałowego 35, rowek iglicy 4 a 16N1-5 to niech kolega poszuka sobie danych, mi dzisiaj już się się chce. Pozdrawiam.
Fabrycznie gaźnik Amal jest sprzedawany z dyszą biegu jałowego #20. W zestawie strojeniowym są dysze #25, #30, #35. Ewidentnie go zalewa - jak ma silnik pracować na mokrej świecy? Gdy skład mieszanki biegu jałowego jest prawidłowy, po wykręceniu świecy z silnika pracującego na biegu jałowym świeca powinna być nieco obkopcona i sucha, a nie zalana. No...
Świeca zapłonowa ma być sucha. Sprawdź jakiego koloru jest nagar na świecy, biały - mieszanka uboga, trzeba podnieść iglicę przepustnicy brązowy - mieszanka ok czarny - mieszanka za bogata, trzeba opuścić iglicę Sprawdź też ciśnienie sprężania, a dyszę najlepiej zostawić w spokoju.
Witam. Czy cylinder jest standardowy o pojemności 50cm3 ? Czy to stało się nagle ? Na początek spróbuj podnieść iglicę, jeśli to nic nie da zmień dyszę główną na dyszę o większej przepustowości.
1. Sprzęgło możesz wyregulować także za pomocą śruby umieszczonej na dekielku kosza sprzęgłowego. 2. Przyczyn może być wiele, może go zalewać na wolnych- wyregulować gaźnik; powietrze, sprawdź wysokość iglicy, który ząbek, sprawdź jaka zębatka zdawcza, czy czasem nie ma kosza 70.
Podaj jaki masz gaźnik. Iglicę ustaw tak jak była oryginalnie. Dodano po 12 Przepraszam, nie doczytałem. Przy tym gaźniku nie pomogę.
Na Twoim miejscu bym dołożył i kupił tą 19, to jest zaledwie 3mm różnicy. Na pewno silnik nie odczuje tego i nie będzie się zalewał. Jedynie może być trochę wyższe spalanie, lecz to też zależeć będzie od stylu jazdy. Na plus to na pewno będzie większe przyśpieszenie, a prawdopodobnie zwiększy się szybkość (zależy od stanu silnika i motocykla) Jak by...
Po pierwsze sprawdź długość iskry na samym przewodzie WN, bo zapewne to powoduje problemy z odpalaniem. Po drugie gaźnik ustawia się na rozgrzanym silniku. Amal powinien działać zaraz po wyjęciu z pudełka, tylko konieczne jest dopasowanie dyszy głównej i iglicy obciążenia częściowego do danego silnika, na fabrycznej dyszy silnik dostaje za bogatą mieszankę.
To dobrze zrozumiałem , że ci zalewa świece ( ponad to świeca przelała ) ? Bo jak ci zalewa świece to masz za dużą dawkę paliwa , może utopił ci się pływak albo przepuszcza zaworek . Jak masz ustawioną iglice na przepustnicy ?? :| Dodano po 59 Może być za duży poziom paliwa .
Ustaw zapłon, przerwa na świecy, iglicę daj żeby była jak najwyżej. Możliwe, że już masz zużyty tłok/cylinder i kompresja spada. Cewka możliwe że kończy swój żywot.
wszystkie części poza iglicą i przepustnicą są zamienne pomiędzy 16n1 a 16n3, więc można przywrócić do życia stary gaźnik (bo nowy to zapewne zamiennik lichej jakości)
Witam. Problem polega na tym że po przejechaniu simsonem drogi około 12 km ( czyli kiedy silnik jest już nagrzany ) w momencie zatrzymania pojazdu spada on całkowicie z obrotów i nie można go normalnie odpalić. Sposobem jest zdjęcie gumki filtra powietrza i simson zaczyna sie powoli wkręcać jednakże idzie to opornie niżeli jak jest zimny. Próbowałem...
Kiedy się woziłem simsonem niktll nie zwiekszał pojemnosci,a prędkość o jakiej mówi kolega się osiągało:-) można podnieiść iglice-obroty silnika ogranicza tylko dawka paliwa,oraz rozkrecić tłumnik z tyłu gdzie go łączy obejma-opaska i wyjąć coś na kształt denka z dwoma naprzemiennie umieszczonymi rurkami.Tłumnik złozyc bez tego elementu(to taka dawniejsza...
Dzisiaj przyszedł moduł i gdy fo założyłem to iskra wróciła lecz praca silnika ani trochę. ... rrgulowalem gaznik iglice, gilter powietrza, pływaki . Ale Simon cały czas chodzi tak samo... chociaż jest pewna poprawą bo jeżeli powoli wkrecam na obroty to wchodzi Ale gdy mametke podkrece gwałtownie to Simson się zadusza Dodano po 49 Pomocy bo podpale...
Witam od pewnego czasu mam problem z moim motorowerem nie ma mocy,dymi i cieknie mu benzyna wydechem.Niedawno wymieniłem mu: gaźnik,cylinder,tłok,pierścienie i wydech. Dzisiaj gdy chciałem sie przejechać nim ledwo ruszył a na dwójce dusił sie i gasł. Potem ciężko odpalał przerywał i nie chciał wkręcać się na obroty. Próbowałem ustawić poziom paliwa...
Silnik dusi się powietrzem - mieszanka jest nieprawidłowo wyregulowana. Należy wyjąć gaźnik ,przeczyścić go i przedmuchać sprężonym powietrzem oraz ustawić wg fabrycznych danych. Tj ustawić iglicę na odpowiednim rowku oraz sprawdzić czy układ dolotowy nie ma nieszczelności. Silnik może się również dławić z powodu złego ustawienia zapłonu. Jednak proponuję...
Kolego Magic_6121. Nie pamiętam, czy żarówka w lampie s tyłu jest dwu włóknowa. Jeśli tak to może udało Ci się ją włożyć odwrotnie. Jeśli nie to najprościej będzie zamiany dokonać w samej lampie. W gaźniku sprawdź sobie dwie sprawy - czy na śrubce od regulacji gaźnika jest sprężynka. Jeśli nie ma to gaźnik będzie się rozregulowywał. Możesz spróbować...
Witam mam pytanie kupiłem simsona wyczyściłem gaźnik ponieważ nie chciał pracować i teraz jeździ świece pali na kawę z mlekiem ale jak przyspieszam to dławi go i nie wiem czy dostaje za dużo powietrza czy za mało gaźnik to bvf 16n 3-5 motor jak się rozpędzi to jest dobrze ale gdy odpuszczam gaz i dodaje to znów dławi go muszę manetkę odkręcać do samego...
Witam, mam problem z Simsonem S50 platynowiec 12V, którego dostałem do naprawy. Objawia się to tym, że odpala, pracuje ładnie ale gaśnie po przejechaniu 100-200m i nie ma możliwości aby go odpalić na kopa czy "pych". Kompresja na zimnym silniku wynosi 8.5 bar przy otwartej manetce gazu. Generalnie gdy go dostałem to w ogóle nie dało się go uruchomić,...
Witam ! Mam simsona s51 enduro 1990 rok . Wymieniłem tłok z cylindrem na 60cm , gaźnik BVF 16N3-4 S i zapłon platynowy. Zębatka zdawcza 16 zębów , tylna standardowa. Problem polega na tym że simson traci moc na 4 biegu . Na pierwszym biegu przy gwałtownym starcie kopie i sie podrywa, na drugim i trzecim biegu jedzie bez zarzutu rozpędza się na trzecim...
Witam posiadam simsona s51/60 motor zimny odpala w miarę dobrze. Gdy odpalam simsona to mi (tylko jeden) raz strzeli w tłumik a potem wszystko normalnie pracuje (zapłon ustawiony).Motor jest zrywny, szybki gdy jest zimny ale z czasem traci moc o 5-10 km/na godzinę i dziwnie przerywa gdy zgaszę motor po dwóch kilometrach jeszcze odpala, po 5 kilometrach...
Mam problem ze swoim simsonkiem sr 50. Otóż jak go kupiłem to strasznie mulił, więc wymieniłem gaźnik 16n3-2, niestety wiele to nie dało więc wymieniłem magneto, było krzywe, przerywacz, kondensator i cewkę zapłonową w iskrowniku, iskra jest teraz taka, że "konia by zabiła" ale niewiele to pomogło. Później zaczął strzelać, regulowałem zapłon ale nic...
Witam mam problem z moim simsonkiem mam w nim 85/4/3 gaznik amal21 spawaka z jack motors jmp065 link do wydechu: https://www.jackmotors.pl/oldtimer/tlumi... Zapłon ducati energia problem polega na tym że jest bardzo słabe rezo wczesniej miałem to samo tylko 70/4/3 i ciągło jak głupie zapłon...
Nie miałem czasu aby wcześniej napisać więc moje uwagi będą trochę "historyczne" i histeryczne (dla niektórych!). Po obejrzeniu zdjęć złapałem się za głowę. Czyżby tak wyglądało wnętrze silnika po przebiegu kilku setek km????? Rozbierałem ponad setkę silników ale chyba żaden nie był w tak katastrofalnym stanie. Najgorzej wyglądają: tłok, pierścienie...
simson iglica simson regulacja iglica iglica dellorto
naprawa pilota sharp klapa zmywarki taśma touchpad naprawa
Zmywarka Electrolux ESL4500L0 błąd i30 i wyciek wody Ferroli Bluehelix 25C błąd A7 - czujnik NTC