To jest rozpylacz. Znajduje się pod rurką emulsyjną dyszy głównej. Tam, gdzie porusza się iglica przepustnicy stałopodciśnieniowej.
Uruchom go bez filtra powietrza (za mało zasysanego powietrza)Przerabiałem taki temat i jeszcze jedno iglica przepustnicy gaźnika do góry o 1 .2 ust
Przy składaniu gaźnika też trzeba uważać aby iglica przepustnicy dobrze weszła w swoje miejsce. Czasami potrafi się przy wkładaniu przekrzywić i nie trafia w swoje miejsce a przepustnica wchodzi normalnie, czy trafia w tą swoją, nazwijmy to tuleję. i To też może stwarzać kłopoty.
po włączeniu ssania do końca normalnie przyspiesza Jaka pojemność cylindra?? wygląda na to, że dostaje za mało paliwa. Masz założony filtr stożkowy? czy zasysa powietrze przez oryginalny filtr? I jak ustawiona jest iglica przepustnicy?
Filtr powietrza - jaki ma wpływ na ilość dostarczanego paliwa do silnika? Od tego jest dysza i iglica w przepustnicy.
Od kiedy to obroty reguluje się podginaniem blaszki zaworka iglicowego? Ma ona być na równi z powierzchnia plastikowej części, w której jest zamocowana. Powodem zatarcia był gaźnik i problem z nim pozostał nadal. Jest gdzieś zatkany i daje zbyt ubogą mieszankę. Iglica przepustnicy wchodzi w plastikową tulejkę z boku której jest maleńki otworek, sprawdź...
W przepustnicy jest iglica, możliwe że zapinka jest poluzowana lub wypadła.
Żadnej naprawy nie zaczyna się od podginania, zaklepywania czy innych tego typu operacji. Sprawdź pływak czy nie jest utopiony- nie nabrał paliwa do środka. Wyciąg zaworek iglicowy i sprawdź sprężynkę od spodu (ze śrutem). Sprawdź sam stożek, nie może mieć widocznego śladu od gniazda zaworku. Można kupić cały nowy zaworek jak stary jest uszkodzony....
Witam. Spotkałam się z takim silnikiem w wakacje na mazurach. śruba od składu mieszanki 1,5 obrotu w tył, iglica na środkowym rowku, a szczelina na jałowych nie więcej niż 1,5mm. Przydało by się go gruntownie wyczyścić.
Kształt blaszki pływaka w załączniku. Iglica przepustnicy - 2 rowek od góry.
Jedno wiem na pewno że kolega nie wie co to iglica przepustnicy, i w dalszym ciągu nie wiemy co zostało zrobione. okazało się iż iglica przepustnicy jest nie wyregulowana
Davvvi, to jest właśnie ta różnica. Za dużo paliwa. Stąd czterotaktowanie. U mnie w motocyklu, jak nie podniosę dźwigni wzbogacania mieszanki(potocznie zwanej ssaniem) to czterotaktuje na wyższych obrotach. Spróbuj dać delikatnie mniejszą dyszę od standardowej, może być fajny efekt. Nie wielkie różnice a potrafią wiele zmienić. W moim motocyklu rozmica...
Stożkowa iglica przepustnicy-nie opada przypadkiem z zapinki...
- Pierwsza sprawa to zmiana świecy na BPR 6H./NGK/. - Jaka jest przerwa na przerywaczu? - zapinka na iglicy przepustnicy-2 rowek od góry.
Być może źle ustawiona mieszanka. Ustawianie jej na wymyślone 1,5 obrotów jest niewłaściwie. Śrubkę od składu można wykręcać z pozycji wkręconej jeśli powoduje to zwiększanie obrotów silnika(najlepsze spalanie) jednocześnie zmniejszając wolne obroty drugą śrubką do tego przeznaczoną. Jeśli dalsze jej wykręcanie powoduje spadek wolnych obrotów to wkręcamy...
To spadła iglica z przepustnicy. przejrzyj ten gaźnik kolego! gaźnik czyszczony wiele razy ,to znasz go na pamięć lecz może rutyna przy składaniu ciebie zgubiła
Nie chce zakladac nowego tematu, a ten dotyczy tej samej maszyny... Motorower ma znowu problemy z odpaleniem. Luzy zaworowe okej, kranik okej, dysze czyszczone jak i reszta gaznika. Jestem w takim momencie ze strasznie ciezko pali, a jesli juz to tylko na ssaniu. Wkreca sie na wysokie obroty normalnie w sumie, prawie jak bez ssania w normalnych warunkach....
Witam. Śruba nr 1 ustala dolne polożenie przepustnicy; 2 reguluje skład mieszanki paliwowo-powietrznej; 3 dysza. 1 i 2 służą do regulacji gaźnika a dysza jest wkrecona do oporu .Jeszcze jest iglica stożkowa w przepustnicy regulujaca sie zapinką(drugie wycięcie od góry).1 i 2 musza być dobrze zgrane ze soba i bedzie wszystko dobrze chodziło.Moja MF pracuje...
Takie objawy to norma po złożeniu silnika na nowych elementach. Silnik nie będzie wchodził na wysokie obroty, daj mu spokojnie popracować. Jak dużo oleju dodałeś do paliwa? - przy dużej ilości będzie dymił. Zapinkę iglicy przepustnicy ustaw na 3 rowku od góry w okresie docierania.
na króću miedzy gażnikiem nie mozę być żadnej dziurki często moga być otwory do podłącznia podciśnienia jeśli takowego nie ma musi być zaślepiony co do gażnika sądze że 99 % motocykli ma gażniki podciśnieniowe i zawsze masz sterowanie linka pierwszej przepustnicy a podciśnienie panujące w układzie podnosi tylna przepustnice podciśnieniowa z iglica otwarcie...
Tam nie ma regulacji poziomu paliwa, jest regulacja położenia iglicy. Ale iglica działa tylko przy otwartej przepustnicy. Skoro po zalaniu gaźnika pali, ale gaśnie to przyjrzałbym się dyszy wolnych obrotów czy jest drożna, zdaje się tam śrubka regulująca spoczynkowe położenie przepustnicy, ale gdy świeca sucha to obstawiam brak paliwa.
Rozebrałem gaźnik i okazało się, że spadła iglica z przepustnicy. Wpiąłem nową i problem zniknął. Znowu mogę cieszyć się z jazdy. Dziękuję wszystkim za pomoc. Uważam temat za zamknięty. Pozdrawiam wszystkich.
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
Mam motorynkę, wymieniłem uszczelki i pozostał mi tylko gaźnik do regulacji. Np. Ile obrotów śrubki od mieszanki i przepustnicy ma być wkręconych? Iglica jest na tym drugim stopniu.
Zawory regulowane ssący 0.6 wydech 0.1 barometru nie mam ale palcem dziury po świecy nie zatkam bo przebija kompresja na obydwu cylindrach. Gaźnik czyscilem że 3 razy ale nie wiem czy ta dysza co wchodzi do niej iglica od przepustnicy nie jest wyrobiona. W końcu już motor swoje lata ma. Może kupię nowy gaźnik mikuni ale te niby mikuni to też podobno...
Wyglada na za bogata mieszankę. Masz wszystkie dysze w gazniku? odpowiedniej srednicy? Pływak i zaworek działa prawidłowo? Poziom paliwa w komorze pływakowej odpowiedni? Iglica w przepustnicy na odpowiedniej wysokości? Muśi zapalic nawet na rozregulowanym gażniku jeżeli jest w miarę sprawny.
Sprawdź szczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem może łapać lewego powietrza Dodano po 1 Iglica na którym rowku? Powinna być na środku. Sprawdź też śrubę położenia przepustnicy. Dodano po 45 Był czyściutki ale umyłeś go ponownie? Czy rozkręciłeś i zostawiłeś twierdząc że czysty? Dysze wykrecales?
Do sprawdzenia: - zaworek odcinający dopływ paliwa w pokrywie komory pływaka - zapinka iglicy przepustnicy w 2 rowku od góry - dysza główna - oś osadzenia przerywacza - przerwa na przerywaczu 0,5-0,6 mm - ustawić właściwe wyprzedzenie zapłonu - świeca zapłonowa NGK BRP6H tyle na początek
Jesli pomimo prawidlowego ustawienia gaznika (sklad mieszanki regulowany iglica w przepustnicy ) i zaplonu dalej masz problemy ze swiecami to zaluz swiece o mniejszej wartosci cieplej .Np jesli zalecana jest F100 do ogara to zaloz F80 .Bardzo czesto pomaga ze wzgledu na to ze Swieca f80 silniej sie nagrzewa ,a wtedy mniej odklada sie na niej nagaru...
Witam, mogles tez 'wcisnac na sile' przepustnice do gaznika [ bo 'nie chciala sama / lekko wejsc' ] i iglica, ktora jest w przepustnicy - nie trafila w srodek rozpylacza paliwa, tylko 'poszla bokiem' i oparla sie na dnie korpusu gaznika lub nawet wygiela... Przez to - przepustnica nie moze 'zjechac na dol' - tylko jest caly czas u gory / maksymalnie...
Bez stresów. Ssanie jest obrotowe, bez przepustnicy, tylko iglica gumowa z boku gaźnika? Jeżeli jest wysunięta z korpusu ssanie WŁĄCZONE, wysunięta iglica. tłoki aip nie sa tragiczne. uszczelniacze na wale nowe? czy po naprawie chociaż chwile pracowała poprawnie?
Witam, w tzw. 'starych motocyklach' [ dla przykladu tylko ] jak 'padaly swiece' - to na ogol ktos je montowal do silnika 'za zimne', np. wyscigowe lub do bardzo wysokiego stopnia sprezania - przez co przy normalnej, uzytkowej jezdzie nie rozgrzewaly sie do temperatury 'pracy / samooczyszczania', czyli nie spalaly osadzajacego sie na nich nagaru / elektrody...
Wyglądało by na to że masz poprostu za bogatą mieszankę hmmm........ skoro jest to silnik 2-suwowy masz właściwie dobraną mieszankę paliwa z olejem????? i jeszce jedno byłbyś w stanie określić czy ten silnik ma właściwe ciśnienie spręzania????????? mówie to dlatego gdyż z doświadczenia z 2-suwami wiem że jest to podstawa {zresztą jak w większośći silników...
Jaka świeca zapłonowa - proponuję BPR 6H./NGK/. Jaka jest przerwa na przerywaczu? Zapinka na iglicy przepustnicy-2 rowek od góry. Ostatnio patrzyłem na przerywacz i iskrzyły na żółto, a przerwę miał 4 mm, iglica jest na 2 rowku od góry.
Wysokie obroty uzyskasz przy mocno podniesionej przepustnicy [ zakładam że iglica jest prawidłowo zamontowana ] , tak więc wniosek prosty .
Zauważyłem w gaźniku, że nie było takiego metalowego jakby drucika, założonego na czubek iglicy-czy to jest konieczne? Jakby forma zabezpieczenia. W zasadzie ta iglica trzyma się w mocowaniu pływaka...
A iglice w przepustnicy masz ustawioną na którym wycięciu?Miałem też problemy z wolnymi obrotami i okazało się że iglica była ustawiona za nisko.Podniosłem ją o jedno wycięcie wyżej i standartowo wyregulowałem obroty śrubkami na paliwie i powietrzu.
Dlaczego uparłeś się na stosowanie świec denso? Czy nie lepiej spróbować tańszą F95 jak proponował gromleon . Po co prowadzić eksperymenty ze świecami jak inne elementy i układy nie pracują poprawnie??? Sprawdź zużycie pary przepustnica-korpus gaźnika. Wystarczy wziąć w rękę umyty gaźnik i gołą przepustnicę. Wsunąć ja do korpusu i sprawdzać możliwość...
Do sprawdzenia układ zapłonowy - krzywka przerywacza prawidłowo ustawiona? - 1,8 mm przed GMP styki przerywacza powinny się otwierać - 04-06 mm przerwa na przerywaczu - oś przerywacza nie rusza się w koszyczku cewek? - zapinka iglicy przepustnicy na 2 rowku od góry. - świeca zapłonowa NGK - BPR6H
Jest jeszcze śrubka do regulacji iglicy w przepustnicy
Witam, wszelkie 'falszywe / lewe powietrze' - powoduje wzrastanie obrotow silnika i mocne wypalanie elektrod swiecy, poniewaz mieszanka jest zbyt uboga. Natomaist tutaj wyglada, ze : jest zbyt wysoki poziom paliwa w gazniku / czyli 'za bogata mieszanka' albo zbyt wysoko uniesiona iglica paliwa w przepustnicy, moze byc jeszcze zbyt 'zimna' swieca lub...
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
Regulowałeś iglicę przepustnicy?
Po odkręceniu nakrętki zespołu przepustnicy i wyjęciu go ukaże ci się regulowana iglica - można ją podnieść lub opuścić, możesz spróbować od tego... http://obrazki.elektroda.pl/5410550000_1...
Wygląda więc ,że ma za mało paliwa ,próbowałeś podniesć iglice przepustnicy gaźnika aby dostarczyć go więcej? Jest jeszcze drugi simmering.
Pod przepustnicą masz śrubkę do regulacji wolnych obrotów(ustawiasz na samym końcu jak nie będzie się dusił). Najbliżej wlotu powietrza jest regulacja ilości powietrza a więcej paliwa w mieszance można uzyskać przestawiając odpowiednio zapinkę na iglicy przepustnicy(jeśli wcześniej było dobrze, to nie ma potrzeby przy niej majstrować).
Można kombinować na różne sposoby, zwiększyć dopływ paliwa śrubką biegu jałowego i puścić jakoś trochę "lewego" powietrza do silnika z pominięciem przepustnicy np przez niewielki wywiercony otwór w krućcu łączącym gaźnik z silnikiem żeby owa iglica nie zaczęła się otwierać (wiercić tak żeby nie nasypać opiłków do środka). Nie wiem jaki to powinien być...
Witam mam taki problem Natomiast kupiłem iglice do skutera peugeot vivacity 70 z gaźnikiem dellorto 19 Kupiłem iglice w17 (33zł) jednak jest ona odrobinkę zagruba, czy mógłbym minimalnie powiększyć tą dziurę w przepustnicy lub wepchnąć iglice? Poprzednia iglica była pokrzywiona i zmęczona życiem Bardzo proszę o odp
Dysze do czyszczenia, zapinka iglicy przepustnicy na 2 rowek od góry. Zapłon 1,5 mm GMP, szczelina przerywacza ok. 0,5mm na początek...
Zakładam że silnik jest w dobrym stanie technicznym. 1). sprawdź prawidłowe osadzenie krzywki przerywacza. Ustawić ściśle wg znaku na kole magnesowym. 2). sprawdź oś na której umocowany jest przerywacz - nie może się ruszać. 3). przerwa na przerywaczu 0,4-0,6 mm. Wyprzedzenie zapłonu 1,2-1,8 mm przed GMP. Zapinka na iglicy przepustnicy - 2 rowek od...
Z forum ATV Polska znalazłem oto taki manual użytkownika GEORGE 05 wklejam może komuś się przyda. CYT. "Ustawienie i regulacja gaźnika PZ30 taki jest fabrycznie zamontowany w Bashanie 250: Gaźnik należy rozebrać i sprawdzić jego wewnętrzne ustawienia wg następującej procedury: * po zdjęciu obudowy komory pływakowej wykręcić należy obydwie dysze i sprawdź...
A co do membran są ok nie zmurszałe ale czy szczelne bez dziur to raczej tak bo była sucha przestrzeń między nimi i dolna także bez wycieków Jaka sucha przestrzeń, w którym miejscu. Wyczyść ten nieszczęsny gaźnik i daj zdjęcie tych membran. Wygląda tak jak na zdjęciu? http://obrazki.elektroda.pl/8119414100_1... Niema śrub regulacyjnych...
W odp.na pierwsze pytanie-Nie,Uklad wolnych obrotow działa do około 1/3 uchylenia głownej przepustnicy.Potem układ biegu jałowego jest wyłaczony a silnik ssie juz mieszanke pp tylko z głównego układu. a dlaczego się tak dzieje? Przecież nie widzę by iglica/przepustnica była połączona z czymś co wyłącza regulator biegu jałowego przy wyższym uchyle...
Świeca zapłonowa ma być sucha. Sprawdź jakiego koloru jest nagar na świecy, biały - mieszanka uboga, trzeba podnieść iglicę przepustnicy brązowy - mieszanka ok czarny - mieszanka za bogata, trzeba opuścić iglicę Sprawdź też ciśnienie sprężania, a dyszę najlepiej zostawić w spokoju.
Położenie silnika (a konkretnie świecy) może mieć wpływ na iskrę, na przykład przy pękniętej środkowej elektrodzie świecy lub uszkodzonej izolacji kabla wyłącznika. Filtr paliwa nie zawiesił się w zbiorniku? Rozbierz gaźnik, sprawdź membrany, iglicę przepustnicy i wyczyść go.
Co kolega chce doginać w tym gaźniku??? Trzeba sprawdzić iglicę w przepustnicy, na którym rowku masz zapinkę? Może się przydać. https://gmoto.pl/blog/jak-rozebrac-gazni...
Przechyl go mocno na swoją stronę. Zmniejszysz przez to poziom paliwa. Jak zacznie dobrze pracować to masz dziurawy pływak. Drugą możliwością może być opadnięcie iglicy przepustnicy. Wtedy nie dostaje paliwa i trochę pomaga wciskanie przelewania. Jak strzela i kicha to problem leży w zapłonie.
Witam mam mały problem mianowicie po zmianie gaźnika z oryginalnego Keihena na Dellorto 17,5 US napotkałem problem z linka, nie wchodzi do gaźnika nie wchodzi w otwór, czy coś z tym da się zrobić przerobić? https://www114.zippyshare.com/i/FbKTpTwd... Drugą sprawą jest czy przy rozpakowywaniu gaźnika...
Jak ci silnik 4T dymi na niebiesko to nie jest dobrze - pali olej. Więc albo masz gdzieś na uszczelkach nieszczelność, albo pierścienie są wylatane na amen razem z cylindrem, ewentualnie (najmniej prawdodpodobne) puszcza ci olej uszczelniaczami na zaworach. Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia...
Witam! Jesli dobrze pamietam(to juz 40 lat!) to nalezy odkrecic nakretke na gorze gaznika i wysunac do gory przepustnice wraz z iglica.Iglica jest osadzona w przepustnicy za pomoca zawleczki i ma kilka polozen.Im wyzej tym wieksza dawka paliwa.Podnies o dwa zabki i sprawdz.Pozdrawiam.Stefan.
Miałem kiedyś kosiarkę Tecumseha i była tam też sprężynka połączona z jakimś zaworkiem w gaźniku. Nie pamiętam już jak, ale było to związane z obciążeniem noża. Jak kosiarka wjeżdżała na wyższą trawę i zwiększały się opory na nożu (spadały obroty), to otwierała się jakaś iglica, przepustnica (?) i silnik zwiększał obroty. Jak silnik dawał rade z koszeniem...
Krzywka przerywacza - prawidłowo ustawiona w stosunku do wirnika? - zapłon 1,8 przed GMP - szczelina na przerywaczu 0,5-06 mm - świeca zapłonowa NGK BPR 6H gaźnik - przedmuchać - spinka iglicy przepustnicy -2 rowek od góry - dysze czyste - zaworek odcinający dopływ mieszanki w pokrywie gaźnika do sprawdzenia simeringi na wale 17x30x7 - w jakim stanie,...
bbmotor dobrze mówi, na pierwszym zdjęciu śruba od skladu mieszanki biegu jałowego, na drugim śruba od wolnych obrotów. Skład mieszanki wyższych obrotów ustala się ustawieniem wysokości iglicy na przepustnicy.
Po pierwsze, jeśli silnik będzie cały czas pracował na biegu jałowym to i tak świece pokryją się sadzą i dostaną przebicia. Pilot screw odpowiadają za regulację mieszanki biegu jałowego, czy za regulację powietrza do układu biegu jałowego? Jeśli nadal jest bogata mieszanka, to sprawdź czy szczelne są tłoczki ssania. Regulacja iglic na przepustnicach...
Panie Pawle czy w tym "urządzeniu" ma Pan dwie śruby regulacyjne? Gwoli ścisłości, to są trzy śruby regulacyjne. :D Jest jeszcze regulacja iglicy w przepustnicy
Znaczy się ta iglica jest cały czas wysunieta mocno ma maxa, można ją tylko wcisnąć palcami, ogólnie tak dynda jak by tylko się na spręzynce trzymała. I tam mam dwa przewody żółty i niebiesko szary który to minus a który plus??? I jeszcze mam takie pytanie niezwiązane z tematem, gdyż rozbierałem ten gaźnik i oprócz tej cewki z iglicą do ssania i oprócz...
Nie sadze aby iglica była winowajca złego odpalania, zaczyna ona pełnić rolę dopiero od około połowy otwarcia przepustnicy. Zprawdz czy lewe powietrze nie jest zaciagane króćcem za gaźnikiem.
Witam powiecie mi bo mam taki problem gdy założę przepustnice na gaźnik to przelewa mi paliwo przez filtr powietrza ,a gdy nie jest założona przepustnica to nie przelewa.Silnik świeżo po wymianie cylindra tłoka uszczelek pierscieni zalany świeżym olejem zawory wyregulowane.Dzisiaj do południa jeszcze silnik działał tak jak należy a teraz odpala ale...
przycczyn moze byc wiele,od ustawienia iglicy na przepustnicy po zle ustawienie skladu mieszanki paliwo-powietrze a nawet zbyt bogata mieszanka paliwo-olej
srubka która wychodzi z gaźnika pod kątem w dół służy do regulacji wolnych obrotów, im ją bardziej wkręcisz tym wyższe obroty uzyskasz, druga śrubka wkręcana w poziomie służy do regulacji dawki paliwa, o ile się nie mylę im bardziej ją WYkręcisz tym bogatszą dawkę ustawisz (więcej paliwa będzie dostarczane do spalani). Co do regulacji stosunku paliwa...
Mniejsza śrubka po lewej powinna być wykręcona ok 1,5 do 2 obr., tą po prawej ustaw wolne obroty. Ważna sprawą jest położenie iglicy w przepustnicy, jeżeli jest regulacja to na początek ustaw w środkowej pozycji.
Chyba gaźnik jest źle ustawiony, może zapomniał Pan włożyć iglicę do przepustnicy albo dysza średnich i wysokich obrotów jest za duża? Może poziom paliwa w gaźniku jest za wysoki.
Tez tak wlasnie myslalem. Czyli ten koles to w h przycinal raczej. Dodano po 6 Wiesz co ty naprawde madry jestes. hehe Ja mam simka 3 lata no i z tego co ja tu czytam to widze ze malo wiem hehe a z tym cilindrem to chcialem tylko sie zapytac i sprawdzic tego goscia czy w h nie tnie, bo ja zadnych przerubek nie praktykuje w simku na zadne 60 czy 70!!!...
Jesli gaznik byl 'sciagniety', to tak zadzialalo - jakby byla calkowicie otwarta przepustnica w gazniku, 'na maxa' - to raczej bez sensu takie zapalanie... Gaznik musi byc zamontowany na silniku, wyregulowany poziom paliwa w komorze, zalozona rurka igelitowa na krociec dolotowy paliwa [ taka z 15 cm dlugosci ] i napelniona benzyna [ najlepiej strzykawka...
Przewody też raczej do wymiany o ile nie były wcześniej wymieniane. W przepustnicy lubi się zacinać silnik krokowy bo przeważnie iglica którą steruje, jest trochę zalepiona. Bez podłączenia kompa to metoda kolejnych przybliżeń, może się uda :D Wykręć świece zapłonowe i jeśli możesz to zrób zdjęcie makro z podaniem kolejności gdzie która była, to może...
W tych gaźnikach ciężko włożyć przepustnicę z iglicą tak aby tej ostatniej nie pokrzywić. Daj zdjęcia iglicy i przepustnicy. Wg mnie aby sie pobyć problemów trzeba kupić nowy gaźnik. Te wiekowe są już tak zużyte, że ustawienie biegu jałowego graniczy z cudem a później trzeba znów regulować! Z reguły przepustnica dzwoni jak kościelny na sumę i podbiera...
Złóż gaźnik, ściągnij filtr powietrza i przez dolot zobacz czy do końca dochodzi przepustnica jak nie wyreguluj pokrętłem przy manetce, jeśli jest dobrze, wyciągnij iglice z przepustnicy i zobacz czy zapinka na iglicy jest na środku jeżeli jest ok sprawdż podkładkę ebonitową czy nie jest przerwana,uszkodzona, uszczelnij króciec a jeśli wszystko zawiedzie...
Dysza główna nie rozwiązuje problemu, a rodzi kolejny. Kiedy będą upały, silnik zacznie się przylewać, dużo palić, będzie miał problemy z uruchomieniem gorącego silnika. Iglica A22 ma część stożkową do jakieś 1/4 - 1/3 otwarcia przepustnicy, przeskok z 2 na 1.8 mm jak pamiętam, dalej jest cylindryczna do samego końca. Na takiej iglicy nie ma jak zestroić...
Nie jestem pewien,ostatni taki gażnik miałem ponad 25 lqt temu,ale chyba było tak-wkręcasz paliwowo-powietrzną do oporu[delikatnie z tym oporem],odkręcasz dwa pełne obroty i robisz próby przejazdowe.Następne regulacje robisz o 1/3 obrotu przód/tył.oczywiście spoczynkowe położenie przepustnicy +wysokość iglicy też trzeba ustawić.Stare fachury wkręcały...
wszystkie części poza iglicą i przepustnicą są zamienne pomiędzy 16n1 a 16n3, więc można przywrócić do życia stary gaźnik (bo nowy to zapewne zamiennik lichej jakości)
Potrzebujesz takiego zestawu http://www.reptor.pl/?513,pl_membrany-k2... Zawór iglicowy znajduje się pod jedną z membran, nie trzeba rozbierać iglicy i przepustnicy.
Jeżeli przed próbami naprawy jeździł i zaczęły się kłopoty bez prób regulacji gaźnika, to wina nie leżała prawdopodobnie w gaźniku. Czy nie zostało zatankowane paliwo z niewłaściwą proporcją oleju? Może paliwo było zanieczyszczone i zawiesiło iglicę pływaka. Może jest niewłaściwy zapłon i zalewanie silnika przy próbie rozruchu. W jakim stanie jest filtr...
Niewłaściwa przerwa na świecy, zła mieszanka lub źle ustawiony zapłon. Może być też zbyt mała przerwa na platynkach. Jeszcze coś.. Na którym wycięciu masz iglice na przepustnicy? Próbowałeś regulować dozowaniem powietrza?
To dobrze zrozumiałem , że ci zalewa świece ( ponad to świeca przelała ) ? Bo jak ci zalewa świece to masz za dużą dawkę paliwa , może utopił ci się pływak albo przepuszcza zaworek . Jak masz ustawioną iglice na przepustnicy ?? :| Dodano po 59 Może być za duży poziom paliwa .
Dodaje zdjęcia, powiedźcie, czy jak dodaje gazu, to czy iglica powinna iść w tego typu gaźnika do góry ? Bo stoi w miejscu a otwiera się jedynie ta blaszka. Czyli na jakiej zasadzie działa podnoszenie przepustnicy/iglicy w tym gaźniku, bo jak dodaje gazu to stoi w miejscu. http://obrazki.elektroda.pl/1636721300_1... http://obrazki.elektroda.pl/5663295000_1...
Najpierw sprawdź manetkę gazu, sprawdź linkę czy nie załamana,posmaruj. Jak nie pomoże- na górze gaźnika jest nakrętka- odkręcić i sprawdzić przepustnicę (iglica i sprężyna). Sprawdzić poziom paliwa w gaźniku (nie we wszystkich) i zawór zamykający dopływ paliwa do pływaka. Dość często paliwo w pływaku. Przepustnicę przy montażu warto przesmarować olejem.
na wyznaczenie poziomu spalania jest jeden sposób. do króćca dolotowego należy podłączyć czujnik podciśnienia, oraz czujnik położenia przepustnicy. lub zamiast tego przepływomierz ultradźwiękowy(od samochodu), [bo jakieś klapki w dolocie znacznie osabią silnik] wtedy wskazanie będzie bardzo precyzyjne. jaki jest gażnik. z iglicą w przepustnicy, czy...
Wlasnie 'odwrotnie' - bo to zbyt bogata mieszanka, a szczegolnie 'bogata w olej', czyli za duzo oleju w paliwie - powoduje 'mostkowanie' swiecy spalonym nagarem - takim zweglonym 'mostkiem olejowym'...I wtedy zanika iskra - to moze byc wlasnie zbyt wysoko podniesiona iglica na przepustnicy, na 'dolnym wycieciu' lub zbyt bogate paliwo w olej lub slabo...
Nic podobnego! Przy maksymalnie otwartej przepustnicy dajesz maks powietrza do cylindra a nie paliwa , co ułatwia odpalenie zalanego paliwem silnika . W gaźniku komarka razem z przepustnicą podnosi się również iglica która otwiera dopływ paliwa "do cylindra". I to właśnie może powodować zalewanie świecy, gdy są np. przeregulowane wolne obroty. Niech...
Myślę że masz tu standardowy problem związany ze strojeniem gaźników przez chińskich producentów. Zazwyczaj to źle ustawiony poziom pływaka, albo dysza główna za mała. Regulacja iglicą ma znaczenie tylko w połowie otwarcia przepustnicy.
Swieca zapłonowa powinna mieć o odpowiednią wartość cieplną , w tym wypadku Iskra F80 lub jej katalogowy zagraniczny odpowiednik. Świeca za zimna np. F95, F100 będzie zalewana. Świece za gorace np F75 , F65 i inne samochodowe będą tracić iskrę po silnym nagrzaniu i maksymalnym obciążeniu silnika. Przerwa na świecy ma wynosić ok. 0,5mm. Dla tego najpierw...
Prawidłowe zestrojenie gaźnika Dellorto w warunkach domowych jest praktycznie niewykonalne. Strojenie to nie tylko dobór dyszy głównej, ale jeszcze kilkanaście typów iglicy, rozpylacza, dobór dyszy biegu jałowego... Jeśli ktoś nie wie o czym piszę, to tutaj mały tutorial: http://www.mopedarmy.com/wiki/How_To_Tun... Jako przykład podam,...
Jak więc kupiłem nowy gaźnik, bo w środku był też źle złożony, po wymianie gaźnika dalej nie odpala z kopa. Nowy gaźnik nie jest fabrycznie regulowany. Najpierw sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej. Wkręć śrubę tą co jest z prawej strony gaźnika (jak patrzysz w stronę kierownicy) do oporu (bez przesady !) i wykręć o 1,5 obrotu. Iglica (na niej...
Witam problem polega na tym że nie moge ustawić biegu jałowego w moim charcie. Romet ma podniesioną przepustnice prawie do połowy za pomocą napinacz linki gazu (bo śruba regulacyjna nie daje takiej możliwości) próbowałem regulacji iglicy przepustnicy, brak rezultatu nie wchodzi na obroty, na niskich dławi się. Simeringi zostały zmienione na nowe. A...
Witam. Czy udało się naprawić suzuki ? mam ten sam problem. Mój motor był już u 3 wróżek wymienili przepustnice, iglice i membrane. Nadal jest to samo...
No właśnie. Na allegro pisało że jest gotowy do użycia nic nie trzeba robić, to ja też nie patrzyłem i włożyłem tak i też nie wiedziałem. A w opisie pisało że gaźnik odblokowany to odblokowanie ich to właśnie było przestawienie iglicy pewnie żeby wiecej przepustnica się otwierała hehe😂
Odpal go. Wyreguluj dyszę/iglice wolnych obrotów tak by osiągnąć jak najwyższe wolne obroty. Wyreguluj IDLE wolne obroty do zadowalającej prędkości. Otwórz maksymalnie przepustnice i wyreguluj dyszę/iglice wysokich obrotów by uzyskać jak najpłynniejszą prace.
Witam. proszę o pomoc bo nie mogę wyregulować gaźnika. Nie mogę zejść poniżej 2000 obr., gaźnik oryginalny BVF. Po puszczeniu ssania silnik na zamkniętej przepustnicy dostaje sam dużych obrotów do 4000. Wkręt od składu mieszanki wykręcony na jeden obrót iglica i pływak ustawione jak w książce na końcu tłumika jest niespalone paliwo (czarny szlam). Może...
Iglica i pływak w zasadzie nie mają nic do wolnych obrotów... do regulacji wolnych obrotów służą dwie śruby z boku gaźnika. Jedną (tą na środku) ustawia się pozycję spoczynkową przepustnicy ("suwaka") - czyli dopływ powietrza przy zamkniętym rol-gazie, a drugą dopływ paliwa do dyszy wolnych obrotów.
1.mam nóżkę 2.stabilnie, nie przerywając pracy 3.poziom jest normalny, porównywałem do poziomu paliwa u kolegi (taki sam gaźnik) 4.jeszcze nie próbowałem bez tłumika lecz mam zamiar kupić sportowy wydech ,,opór normalny, nie za duży, aż tak dużo nagaru nie mam. Mam jeszcze jedno pytanie, czy 2 śrubka, ta koło obrotowej, jest od mieszanki? Jutro spróbuje...
iglica simson iglica dellorto iglica danfoss
wiertarka płytek drukowanych zasilanie dwubiegunowe radio mitsubishi lancer
hulajnoga skymaster hulajnoga skymaster
Tablet Lark 70.65 - Czarny ekran po logo Androida Smart 450 nie reaguje na gaz po wymianie alternatora