Niby powinno się ustawiać iglice na pierwszym ząbku od góry, ale musisz to zrobić niestety doświadczalnie, przejedziesz się i wybadasz czy dobrze przyśpiesza, nie dymi, nie zalewa, itp. Swoją drogą to iglica dyszy głównej nie będzie powodem przelewania się gaźnika, może tylko zawiesił Ci się ten pływak, lub coś wpadło w zaworek, pływak na 100% ok? może...
Sprawdź kolor świecy, czy jest biała, czy okopcona. Dla 50ccm ten gaźnik może podawać trochę za duzo paliwa, spróbuj ustawić iglice na najwyższym podcięciu - tak, żeby iglica wystawała maksymalnie z przepustnicy. Jak filtr powietrza byłby mocno zanieczyszczony to silnik też może zaciągać za duzo paliwa z gaźnika.
zbyt bogata mieszanka, jak masz mozliwosc zmniejsz na iglicy ustawienie.
Witam Iglice nie trafiają w aparat? Powinno się to dać ustawić na regulacji. Możesz zamieścić fotki (mocowania iglic, w którym miejscu nie pasują) Ps. Co się stało ze starymi iglicami? tłok je dogonił? Same pęknąć nie mogły. Zastanawiałeś się co może być przyczyną?
Albo skrzywiona igła, jeśli prosta, to do ustawienie igielnica i ponownie chwytak. Pokaż na zdjęciu w którym miejscu ociera igła. Jeśli o dolny ząb chwytacza, to igielnica do góry i ponownie ustawić chwytacz.
To jest nowszy typ piecyka i zamiast tej iglicy jest dźwigienka. Nie grzebać przy niej, by źle nie ustawić. Wymienić tylko membranę, wyczyścić filtr, wymienić wszystkie uszczelki i wyregulować zawór powolnego zapalania. W innych typach piecyków (także Junkersach) taka iglica jest.
Kolega AAnnddrrzzeejj ma 100% racji, choć nie wytłumaczył Ci o co chodzi. Ja też nie będę tłumaczył, bo zajęło by to dużo miejsca, a i tak przy Twojej wiedzy, Ci nie pomoże. Uwierz na słowo! Wcześniejszych doradców odeślij! Nie zmieniaj położenia zapinki iglicy! Najpierw pojeździj trochę i potem na podstawie koloru izolatora świecy możesz podejmować...
kubusdow - Jaki silnik - 48ccm ,czy 66ccm? Jaki gaźnik? Iglica ustawiona na którym rowku? Ile km przejechane?
masz tam tylko 2 śruby :| regulacja jest już na forum opisana ale opisze jeszcze raz : - odpalasz motor i czekasz jak się zagrzeje -teraz wkrecasz śrube dodatkowego powietrza na max( ta która jest bliżej cylidra) motor powinien zgasnoć jeśli nie masz przedmuchy:) - zgasł- -odkręcasz troche śrube dodatkowego powietrza ustawiasz byle jak obroty jałowe...
Po jednym ręcznie obrocie igła łapie nitkę od dołu? Łapie za każdym razem, górny ścieg jest ok. Dodano po 3 A było coś modyfikowane przed tym plątaniem? Tylko ustawienie iglicy. Przed ustawieniem iglicy plątało od dołu i na dodatek nie łapało dobrze dolnej nitki. Iglica ustawiona na znakach tak jak powinno być, tylko właśnie te plątanie od spodu. Nie...
Cześć. Na który rowek ustawić iglicę podczas docierania silnika? Jak mam na samym dole to leje mi się paliwo do filtra. 2 od góry może być?
Sądzę w takim wypadku sama igła w iglicy nie jest właściwie do oporu włożona, wątpię że przestawiła się sama iglica chociaż i to trzeba by było sprawdzić jeśli (jak podajesz, że wchodzi tak nisko do samej osi bębenka) i w takim przypadku trzeba iglicę ustawić właściwie. (podnieść ją wyżej i przykręcić)
Witam. Nie wiem na którym ząbku ma być ustawiona iglica. teraz mam na 3cim ząbku a jest ich 5. na który ją ustawić??
(bota oznaczam bo może coś powie) Marka chinol asix muddy 125 4t Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik napisał: > "(bota oznaczam bo może coś powie) > > Marka chinol Asix Muddy 125 4T" Analiza podanych danych: - Marka: Asix - Model: Muddy - Pojemność silnika: 125 cm³ - Typ silnika: 4-suwowy (4T) - Określenie "chinol":...
Rozumiem Dokonałem już ustawienia wysokości ramienia, jednak nie mam pojęcia, w jakim zakresie ustawić tą regulacje nie posiadając precyzyjnej wagi. Czy ktoś zna metode, dodam że powinna iglica mieć nacisk 1.5 g Weź gramofon pod pachę i do jubilera, no bo jakiej rady się spodziewasz..., w domu nie zmierzysz i helikoptera z agrafki nie zrobisz ;)
Witam. Ja mam troszeczke inny problem. Silnik pracuje równo, jest po remoncie kapitalnym. Niestety kiedy zwiększe obroty (prawie na maks) silnik pracuje przez chwile równo a póżniej obroty spadaja i dusi się, pochodzi chwilke na niskich i znów można dodać gazu. Objaw jakby wypalił paliwo z komory pływakowej i mu brakowało. Dodam że filtr i kranik są...
Witam mam taki problem że Tzr fajnie wkręca się na obroty na 1 i 2 biegu, łapie rezo, ale jak na 3 biegu wejdzie na rezo to zaczyna przerywać tak jakby była odcina, albo jej czegoś brakowało. Power force 70 Wydech tuningowy Filtr orginalny porobione dziury Gaźnik orginalny ( dysza główną 110, iglica ustawiona na środek) Przyczyną wydaje mi się że będzie...
A platynki mogą być przyczyną? Iglica ustawiona na środkowy rowek. Zauważyłem jeszcze, że paliwo dostaje się do gumowego łącznika pomiędzy gaźnikiem a filtrem paliwa. Nim przestał odpalać regulowałem gaźnik śrubami i zrobiłem 33 km. Odstawiłem motor na tydzień i brak iskry. Wymieniłem cewkę, przewód WN. świecę, a na końcu cewkę. Po tych zabiegach iskra...
Mogą być trzy przyczyny : - gaźnik - zapłon - albo ciągnie lewe powietrze Ja już nie pamiętam jak było w ws-ce, ale na pewno znajdziesz na necie jak ustawić zapłon i gaźnik, iglica też ma rowki i możliwość przestawienia.
Ustawiłem luz zaworowy zaczął odpalać, ale za nic nie szło ustawić gaźnik, miałem się tym zając, przyszedł właściciel odpalił go i zgasł i od tamtej pory nie odpala :D A jak ustawiłem luz zaworowy prze dwa dni odpalał bez problemu, bez różnicy czy iglica ustawiona na rowku od na samej górze, czy na przedostatnim rowku. Teraz jak go odpalę będę kombinował...
Stojan stary. Moduł, cewka nowe. Iglica jest ustawiona na samym dole bo po środku już prawie w ogóle nie jedzie.
No to pozostaje gaźnik.Na ktorym wycieciu masz ustawioną iglice?Zdejmij też rurke paliwową z gaźnika i zobacz czy paliwo leci jak należy(czasami zatyka się kranik - sprawdz odstojnik).I sprawdz jeszcze filtr powietrza.
Musisz to zrobić doświadczalnie. Generalnie chodzi o to aby pływak mógł zamknąć dopływ paliwa i nie może paliwo się przelewać otworami dysz powietrza i gardzielą gaźnika , z dyszy głównej. Jak cyka na 3 rowku od góry to tak ma być, po to są te rowki aby ustawić skład mieszanki, sprawdź sobie na jaki kolor wypala świece, jak będzie kawa z mlekiem to...
Wkręcaj śrubę powoli po 1/4 obrotu, za każdym razem odczekaj chwilę do momentu aż silnik przestanie równo pracować (zaczną mu spadać obroty). Wykręcaj do momentu ustabilizowania obrotów. Wykręć jeszcze 1/4 obrotu. Sprawdź czy dobrze wkręca się na obroty. Powinno być dobrze, o ile poziom paliwa na pływaku jest właściwy i iglica jest dobrze ustawiona.
Witam , ja miałem też problem z wysokimi obrotami , u mnie była delikatnie uszkodzona uszczelka pomiędzy cylindrem a silnikiem , kiedyś też miałem przypadek , że wyskoczył mi simering od strony sprzęgła i też szalały obroty , mocno dymił i nie miał siły. Co do ustawień iglicy to ustawienie jej na którymkolwiek zatrzasku nie powinno powodować znaczącego...
Po pierwsze sprawdzić zawory potem serwisówka w reke sprawdzić jakie powinny być dysze i iglice ustawic dawke na fabryczne nastawy i wtedy zobaczyć jak bedzie jeżdził i ewentualne poprawki w nastawach
Dziękuję wszystkim za pomoc. (tak na stopce też tak było) przesunąłem rowek na iglicy, ustawiłem dokładnie gaźnik i wszystko śmiga teraz, ale już miałem dość bo robiłem to z 3h ciężki typ się trafił :D
Witam, posiadam skuter Router Metro City, Włożony cylinder i głowica 90cc, Dysze miałem w zestawie prawdopodobnie 85, nie jestem pewny bo nic na niej nie jest napisane. Gdy miałem iglice ustawioną na sam dół, to skuter fajnie chodził, strzelał po schodzeniu z obrotów i równo chodził, ale świeca była bardzo czarna, zakopcona, regulowałem śrubą od mieszanki...
Wszystko ustawiałem od zera. Zapłon klasyczny. Gaźnik także ustawiałem iglica ustawiona w najniższym położeniu stan paliwa troszkę poniżej wskaźnika.
Ustawienie iglicy, rozwiązało problem.
Witam mam autko hpi baja z silnikiem 35cc I mam taki problem bo gaźnik jest ustawiony na fabryczne ustawienia ale po dodaniu gazu silnik nie ma siły ruszyć autkiem i gaśnie, dopiero jak je popchnę to jedzie ale slabo przyśpiesza , nic zblokowanie nie jest, jak mam ustawic gaźnik żeby działał prawidłowo kręciłem delikatnie iglicami ale nie wiele to pomagało,...
Pływak jest w dobrym stanie, nie tonie problem w tym, że jak masz dziurkę w pływaku to on nie będzie ci tonął tylko nabierze trochę paliwa i będzie cięższy i trochę głębiej pływał niż powinien - ty będziesz miał odstęp iglicy ustawiony taki jak powinien być, ale poziom paliwa w komorze będzie wyższy a to będzie się wylewało. Podstawę gaźnika i sam...
Jest w pełni odblokowany, na starym cylindrze i głowicy 50cc leciał 60km/h, wydaje mi się że jest problem z dawką paliwa, Jest duży filtr stożkowy gąbkowy, dysza prawdopodobnie 85, ale nie mam pewności bo nic na niej nie ma, i iglica ustawioną na 3 ząbek od dołu, świeca na elektrodzie ma brązowy kolor, a na gwincie lekko zakopcona. Posprawdzam dysze...
Zwężkę wyciągnij szczypcami elektrycznymi (proste lub zagięte). Przedmuchaj otworki. Sprawdź również w dekilku armatury wodnej mini zaworek powolnego zapłonu czy dziurka w plastyku jest drożna. Można go lekko wydobyć szydełkiem obejrzeć pod światło, przedmuchać i osadzić na swoje miejsce. Dalej sprawdź membranę pod światło czy nie ma perforacji. Dalej...
Witam, normalnie ten skuter nie powinien przekraczać 2.5l na 100km, winna jest głównie zbyt bogata mieszanka. Początkowo skuter palił mi ok 3,6l, tez trochę z tym walczyłem, okazało się ze jak zdjąłem dekielek z przodu filtra powietrza (ten z 4 dziurkami) to spalanie spadło do 2,3- 2,4 i się nie zmienia. Jak się jedzie to wymuszane powietrze powoduje...
Iglice ustawiłem na 2 ząbek licząc od szpica iglicy. Ale teraz tylko go zalewa próbowałem zmiejszyc poziom paliwa ale już niżej się nie da. Powietrzem też się bawiłem wykreciłem 7 obrotów tą srube i simson zgasł. Potem dałem na 1,2,3 obrót simson dalej chodzi jak chodził Wersia gaźnika to BVF 16N18
Sprawdzić regulację gaźnika i poziom paliwa w komorze pływakowej.Dodam jeszcze, że zachodzi uzasadnione podejrzenie, że poprzedni właściciel, dłubał przy gaźniku, co by mu mniej paliwa zużywał , nawet zmienił dysze gł. obrotów, albo zmienił położenie iglicy, lub pływaka. Ja mam wrażenie, że w tym urządzeniu nie ma możliwości inaczej ustawić pływak....
Gdzie w tym kotle znajduje się czujnik przepływu wody użytkowej? Szukałem czujnika mechanicznego (turbinki) ale takiego tam nie ma...? Czy jedynym elementem odpowiedzialnym za wykrycie przepływu wody użytkowej jest wysuwająca sie pozioma iglica zespołu wodnego załączająca stycznik?
Możliwe że błąd montażu iglicy bądź ustawiona zbyt duża ilość paliwa w komorze gaźnika
A iglice w przepustnicy masz ustawioną na którym wycięciu?Miałem też problemy z wolnymi obrotami i okazało się że iglica była ustawiona za nisko.Podniosłem ją o jedno wycięcie wyżej i standartowo wyregulowałem obroty śrubkami na paliwie i powietrzu.
To jest zawór Danfoss i ja je dobrze znam. A jakie są tego objawy? Czy np. po zakręceniu głowicy i ustawieniu na zamknięte (brak grzania) kaloryfer jest ciepły, bądź też ustawienie na max. nie powoduje silniejszego grzania? Może być tak, że mimo ustawienia głowicy termostatycznej na max. grzejnik działa ledwo-ledwo, gdyż kryzowanie jest ustawione na...
Wyglądało by na to że masz poprostu za bogatą mieszankę hmmm........ skoro jest to silnik 2-suwowy masz właściwie dobraną mieszankę paliwa z olejem????? i jeszce jedno byłbyś w stanie określić czy ten silnik ma właściwe ciśnienie spręzania????????? mówie to dlatego gdyż z doświadczenia z 2-suwami wiem że jest to podstawa {zresztą jak w większośći silników...
Tak jest to zawór rozprężny (w środku sprężynka i iglica) co pozwala działać zaworowi elektrycznemu ustawić mu min-max . Dodano po 8 Nie kupisz oddzielnie tej części tu są namiary na cały taki nowy . http://www.kompresorek.internetdsl.pl/?6...
Czyli przykładowo jeśli silnik pracuje praktycznie tak samo przez zakres od 2 wykręceń do 5 wykręceń śruby to należy ustawić ją na 4-ry wykręcenia? Druga sprawa, jeśli ja nie mogę osiągnąć ZŁEJ PRACY SILNIKA przy wykręceniu to oznacza to, że coś jest nie tak? Czy to może być kwestia iglicy? Gdy zacząłem regulować ten gaźnik iglica była ustawiona na...
Zbyt uboga mieszanka. Świeca zapewne koloru rdzawo-siwego(ogólnie jasna)(możliwe że została już uszkodzona przez przegrzanie). Możliwe powody to: Nieszczelny układ dolotowy do silnika z gaźnika(fałszywe powietrze łapie) Źle ustawione powietrze dla niskich obrotów(zbyt mocno wykręcona śróbka) Zapchana dysza. Złe ustawienie iglicy w gaźniku. - Spróbować...
Gaz jak odpalam mam zamknięty. Iglica jest ustawiona w połowie. Gaźnika nie regulowałem. A jak sprawdzić czy powietrze dociera do gaźnika ? Filtra powietrza nie mam założonego. Ale jak kopie już trochę to wylatuje paliwo do wylotu do gaźnika.
Witam mam taki problem że kupiłem crossa i nie odpalał wymieniłem tłok pierścienie i świece lecz nie odpala dalej gaznik dostaje paliw lecz nic nie leci do cylindra świeca sucha w czym może być problem? Na który ząbek ustawić iglice w gazniku?
Ja a Twoim miejscu wziąłbym jakąś czystą miseczke wlał do niej troche wahy albo rozpuszczalnika (troszeczke) włozył gaźnik i go rozebrał na części. Przedmuchał wszystkie dysze umył go ładnie i złożył z powrotem. Ale najpierw to mi powiedz na którym ząbku masz iglice ustawioną???
Zapewne przez tak długi czas puściło uszczelnienie na wale korbowym i bierze niekontrolowane powietrze. A więc wymiana uszczelnień a może i wał skorodowany. NAjpewniejsza przyczyna sa wlasnie simeringi.poprostu ssie lewe powietrze.moga to tez byc stare dysze w gazniku ich wymiana nie zaszkodzi razem z iglica.
Uszczelki papierowe dobrze jest nasączyć olejem ale raczej teraz już takich nie robią i powinny być wulkanizowane. Jest jeszcze opcja że przerobiłeś dolot przed gaźnikiem i membrana w gaźniku nie podnosi iglicy bo podciśnienie jest za małe. Na zimnym idzie jak rakieta bo ssanie działa. Spróbuj na włączonym silniku lekko zakryć dolot ręką i ruszać manetką...
Nie jestem pewien,ostatni taki gażnik miałem ponad 25 lqt temu,ale chyba było tak-wkręcasz paliwowo-powietrzną do oporu[delikatnie z tym oporem],odkręcasz dwa pełne obroty i robisz próby przejazdowe.Następne regulacje robisz o 1/3 obrotu przód/tył.oczywiście spoczynkowe położenie przepustnicy +wysokość iglicy też trzeba ustawić.Stare fachury wkręcały...
Kolego Rocketboy94 ! Tą gumę można całkiem zdjąć i nie będzie żadnej, poza zmianą "głosu", reakcji. Nic przed gaźnikiem nie wpłynie w tak opisany sposób na pracę silnika. Ustawienie (iglica) i regulacja doświadczalna gaźnika śrubką składu mieszanki - może nawet się nieco wykręciła sama; przedmuchanie dysz; uszczelka pod gaźnikiem na styku z cylindrem;...
Odpalasz na ssaniu ? Jak uruchomisz silnik i będziesz dojeżdżał do celu to zakręć kranik paliwa i niech wypali całe paliwo z gaźnika, potem o postoju próbuj odpalić tylko nie zalewaj go całkiem zatapiaczem pływaka. Na którym rowku masz zapinkę iglicy ustawioną ? niewyłączające się ssanie Ssanie w tym gaźniku jest ręczne, podnosi się taką dźwigienkę...
Witam, jesli nie wchodzi na wyzsze obroty - to przede wszystkim sprawdz moment zaplonu, zeby poczatek rozwarcia przerywacza byl 'wg instrukcji', bo ona raczej byla fabrycznie przystosowana do benzyny '94 - 95 Oktan'. Sprawdz dokladnie to ustawienie zaplonu i regulacje gaznika do tego, moze ma 'cos zatkane'..? Lub za nisko iglice ustawiona [ przy przepustnicy...
Korek jest ok tak samo filtr jest czysty. Co do tej iglicy to nie wiem jak to ustawić bo aż tak to się nie znam na tym mam poprawić coś z iglicą czy ustawić mieszankę (paliwo+powietrze) na gaźniku.
Witam, Mam problem z Rometem Trial City. Silnik odpala bez ssania (zimny), gdy włączę ssanie silnik gaśnie. Ogólnie silnik jest słabszy. Problem zaistniał nagle. Przy prędkości około 65km/h przy lekkim włączeniu ssania silnik przyśpiesza. Gaźnik czyszczony oraz regulowany. Wychodzi na to ,że dostaje za mało paliwa. Iglica ustawiona na drugi rowek od...
Witam, mam problem z moja dt 80 lc2, otóż na zimnym silniku na wolnych obrotach gaśnie, na ciepłym jest wszystko ok. Iglica ustawiona o jeden rowek niżej niż środek ( drugi rowek od dołu ) śruba składa mieszanki wykręcona o jeden obrót, a wolne obroty ustawione na około 1500. Jak myślicie co może być problemem? W najbliższym czasie dodam zdjęcie z kolorem...
Witam posiadam motor yamaha sr 125 2000 rocznik. Mój problem polega na tym że nie mogę sobie poradzić z wyregulowaniem dobrze gaznika. 3 gazniki zmieniałem i problem ciągle jest ten sam. Gaźnik został dobrze wyczyszczony i przedmuchany kręcony śrubami od mieszanki i wolnych obrotów i nic czasem da się ustawić obroty ale albo skaczą albo po rozgrzaniu...
Iglice mam ustawioną na ostatnim rowku od dołu.
Wiesz co kolego. Miałem rozebrać gaźnik żeby przeczyścić może bo jak kupiłem nowego to nie czyściłem. Noi pokorcilo mnie sprawdzić iglice i okazało się że iglica była ustawiona na 2 zębie od dołu a nie na środku. Przestawiłem na środek i jak jadę jest wszystko okej już. Tylko przy wkręcaniu takie coś jest ale jak jadę już wogóle nie dławi. Motorower...
A iglica na którym wcięciu jest ustawiona?
Siemka mam simsona ale niewiem jak ustawić mu gażnik bo maam ten gażnik nowy i nie umiem go ustawić. Jeszcze mam kłopot z iglicą niewien na którą dziure mam ustawić jak by ktoś umiał to niech pisze. Pozdro
a na której zapince masz ustawioną iglice ?? może zbyt wysoki poziom paliwa w gaźniku
Witam. Jestem tutaj nowy wiec z góry przepraszam jeśli popełnię jakąś gafę. Poszukuje porady w ustawieniu gaźnika w chińskim spalinowym silniku rowerowym 80cc3. Ten gaźnik ma tylko jedna śrubkę do regulacji obrotów i przy pierwszej próbie odpalenia paliwo aż wylało mi się z tłumika. Okazało się ze iglica była ustawiona maksymalnie w gore czyli na ostatnim...
Duże znaczenie ma położenie pływaka(poziom paliwa w komorze pływakowej),ustawienie iglicy,oraz ustawienie powietrza,czyli to o czym pisałeś,nastawa o której napisałeś odnosi się zapewne do nowego gaźnika,gaźnik z czasem się zużywa i musi być kalibrowany.Spróbuj pokręcić tą śrubą od powietrza,jeżeli nie pomorze podnieś troszeczkę pływak.
Dzięki, tylko jak kiedyś się dowiadywałem to taki kosztował prawie dwie stówy, a to praktycznie połowa wartości tego skutera, a chcę zmienić bo raz że nie blokuje paliwa tylko cieknie sobie ciągle, dwa, iglica ma jakieś dziwne dołki na czubku, przez co prawdopodobnie nie mogę ustawić wolnych obrotów.
Witaj! 1.to korek wlewu paliwa, wstaw stary, 2.pływak powinien zamykać dopływ paliwa./jeśli to mechaniczny to na iglicy powinny być nacięcia i spinka regulująca ustawiona na iglicy drugi zacięcie która reguluje dopływ paliwa.3 to dokładnie oczyść,zmień uszczelki. Pozdrawiam MiroNasz
Witam, posiadam motorower Romet Ogar 200 3 biegowy i głównym jego problemem jest że nie chcę odpalić, sprawdzałem świecę i jest dobrze, zapłon, gaźnik i platynki ustawiałem około 3 tygodnie temu, a teraz nie chcę odpalać. Jak już odpali (4 razy odpalił na "popych") to jedzie, jedzie i jakaś minimalna górka to gaśnie nie wyjedzie i jeszcze gdy daję cały...
Witam. Mam bardzo denerwujący problem z Simsonem. Simek bardzo mocno kopci i leje się mu olej z końcówki tłumika i kolanka. Jakoś w październiku wymieniłem simmer od strony sprzęgła bo simek kopcił, ale nie leciał mu olej z tłumika, tylko z kolanka. A teraz gdy odpaliłem go po zimie zaczął lecieć olej z tłumika i simek bardzo mocno kopci... Próbowałem...
Zmieniłem tłok w skuterze router bassa i wyregulowałem zawory na ssący 0.05 i wydechowy najpierw na 0.05 potem na 0.07 i na 0.10 i ciągle to samo iglica ustawiona na największej dawce paliwa a on nie ma chyba dość paliwa skuter rozpędza się do 30 km/h i jak się go zatrzyma nogą to nie ma siły ruszyć co jest z nim nie tak??? Dodam że nigdzie nie dostaje...
W moim ogarku został wymieniony gaźnik i jest ustawiony, odpala ładnie i wkręca się od razu na obroty. Gdy dam cały gaz i gdy puszcze to schodzi na wolne obroty, ale gdy jadę to cieknie paliwo z przelewu i co by tutaj z tym zrobić? Iglica jest ustawiona na środku.
To mam podnieść iglice jak dobrze zrozumiałem. prosze o odpowiedz Ustawienie iglicy nie wpływa na skład mieszanki wolnych obrotów. Trzeba sprawdzić drożność dysz i ustawienie śrub regulacyjnych oraz szczelność układu.
Może gaźnik nie ustawiony iglica za wysoko albo zapłon złe ustawiony i nie spala albo świeca zepsuta spróbuj gaźnik wyregulować
Dzisiaj po powrocie do domu wziąłem się za rozebranie gaźnika, tak jak mówiłeś. Rozebrałem do samego korpusu praktycznie i przedmuchałem wszystko. Sprawdziłem dysze i myślałem, że będą dwie: jedną od wolnych obrotów i drugą większą, a jest tylko jedna dysza. No, ale zobaczyłem, czy nie są zapchane i jest dobrze. Złożyłem gaźnik, podłączyłem paliwko...
Musisz zatankować verve lub dolac rozpuszczalnika do benzyny, następnie na wyżej rzeczonym podwórku znajdź wjazd , tak z 300-400 metrów prostej drogi. Z całą maksymalną prędkością wjedź na owo podwórko . Celuj w jakiś betonowy element lub najlepiej murowaną ścianę . Wtedy powinieneś usłyszeć konkretny strzał . Jeśli wyżej wymieniona instrukcja nie...
Iglice mam ustawiona na najwięcej paliwa bo na innych ustawieniach nie chciał chodzic a na tym zawsze motor pali natychmiast od strzała. Może byc jeszcze coś innego. Mocy brakuje mu w całym zakresie pracy gdy jade bo gdy motocykl stoi to normalne ma obroty.
A co z gaźnikiem, oryginalny, sprawny? Jaki poziom paliwa? Jakie dysze, właściwe? Iglica dobrze ustawiona? Gaźnik ma rozpylać odpowiednią ilość paliwa, a nie wlewać go do cylindra.
Iglica ma się płynnie ruszać w całym przewidzianym zakresie co jest praktycznie gwarantowane przy całej membranie i czystości obwodu zwężki. Sklejanie styków jest bardzo rzadkie. Po każdej ingerencji ustawić trzeba położenie płyty styków wkrętem ze sprężynką. Regulację robimy bez napięcia, bo nie jest potrzebne do oceny zakresu ruchu i przełączania...
pływak jest cały, iglica jest ustawiona na drugi od góry. dymu duzo jest jak mam na ssaniu ale normalnie tez jest bialy, wcześniej byl bardziej brudno szary.
Nie chcę już nowego tematu zakładać. Wszystko już jest z wodą ok juz nie tryska tylko że tą drucianą zawleczkę mam taką jak na zdjęciu i tam żadnego oringa ani podkładki nie ma przy zawleczce. To tak wygląda jakby tam jakaś podkładka była. Ale jest tylko iglica i ta druciana zawleczka i cała kopuła górna mosiężna. Oczywiście gęsto smarem wodoodpornym...
Cześć. Wymieniłem cylinder w moim Piaggio nrg z 50ccm na 70 ccm . Wszystko naprawdę fajnie chodzi. Ale przy przykręceniu manetki troszkę więcej, dławi się i przerywa... Dodam, że filtr powietrza jest czyszczony regularnie. Filtr paliwa miałem nowy, wiec wymieniłem na inny ale nie przyniosło to rezultatów ( myślałem, że ma jakąś blokadę). Fajka nowa...
Tam gdzie wchodzi śrubka z iglicom do ustawiania obrotów w tym miejscu gdzie styka ta gumka na tym małym cylinderku lubi pękać sprawdź czy nie pękło.
Gaźnik ruszył pomogło ustawienie dźwigni iglicy mimo że było ustawiane na przyrząd to należało to skorygować dokładniej. Po ustawieniu obrotów tachometrem pilarka ładnie odpala i pracuje.
witam znalazłem dwa poprzednie wątki o tym ogrzewaczu, ale niestety nie rozwiazało to mojego problemu, mianowicie: ogrzewacz włącza się po odkręceniu baterii ( sam wężyk ) po założeniu baterii cisza - czyli jak sądze spada przepływ wody, żeby wtedy się włączył trzeba na chwile odkręcićdrugi kran i jest ok, ale po przełączeniu na prysznic automatem się...
Jeśli założyłeś filtr stożkowy a wcześnie było ok , to gaźnik do pełnej przebudowy, wymiana dysz , ustawienie iglicy itd
Ustawiłem źle iglice
Końcówki wtryskiwaczy c360 thm 4 nowe na 2 nie dało się ustawić ciśnienia. Wymienili na takie same z innego pudełka i już było ok (wymieniał i ustawiał sprzedawca owych). Swoją drogą używam iglic z takich wtryskiwaczy jako punktaków. Te jeszcze po dziadku do dzisiaj ostre z nowych końcówek większość po jednym uderzeniu wyłupana.
Zakładanie takiego gaźnika nie ma sensu. Po pierwsze on niespecjalnie tutaj pasuje. Musisz mieć w króćcu ssącym połączenie z komorą korbową aby pracowała membranowa pompka paliwa, chyba że zadziała grawitacja ale z oporami przepływu. Gaźnik ma zbyt mały przelot aby uzyskać podobną moc silnika. Po drugie regulacja składu mieszanki tego gaźnika jest praktycznie...
Już działa :) iglica była źle ustawiona i zalewała świece ale dzięki :)
Interesują mnie informacje na temat ustawienia iglicy względem aparatu wiążącego w presie MF 15/8. Może ktoś mógłby udostepnić instrukcję obsługi, schematy itd.
Zbyt bogata mieszanka. Sprawdzić poziom paliwa w komorze pływakowej, ustawieniem iglicy ew. zmienić dyszę główną. Ustawienie iglicy regulujesz skład dla średnich obciążeń, dyszą główną dla dużych obciążeń, a śrubą regulacji mieszanki tylko dla biegu jałowego i najmniejszych obciążeń. Natomiast poziomem paliwa w komorze pływakowej i oporami powietrza...
Myśle że, dla tego ciekło bo iglica pływaka była wykrzywiona ale teraz juz dobrze zamyka bo sprawdzałem. Narazie dałem uszczelke gumową nie wiem czy się nada, wieczorem będe sprawdzał. A wie ktoś może czego nie mogę ustawić wolnych obrotów?
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
Raczej jak wykręciłem świece to była czarna. Sprawdzałem jak jest ustawiona iglica i jest najuboższa mieszanka
Witam.Mam pytanie na który rowek ustawić iglice w skuterze 2t Yamaha bo teraz mało mocy ma i nie może uciagnac.Gaźnik czyszczony był i rurki były nowe.
Kolego na początek - opis jest nieprecyzyjny: Problem jest taki, że po pierwszym przełączeniu z PB na LPG auto gaśnie. Za chwilę zaczyna pracować bardzo nierówno, gaśnie, obroty szaleją. sam się uruchamia i pracuje na gazie czy na benzynie?, bo jeżeli na benzynie, a tak powinno być po uruchomieniu, to nie powinien szaleć tylko równo pracować. Reduktor...
Od 2 lat jak jestem posiadaczem Yamahy Majesty 125 z 1999 roku .Ssanie nie działało od początku, ale nie miałem problemów z zapalaniem .Przy zimnych dniach , wystarczyło tylko dodać przed uruchomieniem silnika , troczę gazu i odpalał od razu. Teraz coś się stało i nie mogłem go uruchamiać w stary sposób , tylko odpalał , bardzo ciężko , bez dodawania...
Paliwo się przelewa. Jak ustawić tą iglice ?
Gaźnik wyczyszczony dokładnie, założona iglica srebrna, ustawiona na drugi rowek od góry, ustawione pływaki poziom paliwa. Po odpaleniu były duże zmiany na lepsze, niestety nie miałem okazji tego sprawdzić w ruchu ale obroty na biegu jałowym można było uzyskać o 2 tysiące większe niż wcześniej, świeca koloru kawy z mlekiem.
Zasada regulacji w 4t jest jak w 2t. Dokrecajac srubke mieszanki zmniejszasz powietrze. Fabryczne ustawienie srubki mieszanki to 1.5 obrotu. 3 obroty to raczej za duzo. Ustawienie iglicy powinno byc na srodkowym zabku.
ustawić iglica gaźnik iglica simson iglica dellorto
zmniejszyć moment obrotowy uszczelnić olejowy matryca ciepło
cadillac escalade philips senseo
Numery praktyk dla elektryka - kwalifikacje E.7 i E.8 Gdzie kupić górny spryskiwacz do Siemens SE65M350EU/70?