Witam poszukuje kogoś kto jest obeznany w ustawieniach sterownika pieca wolf mb-2 , mam pare pytań np takie skąd ten sterownik bierze tmp wewnętrzną ? skoro pokazuje 21 stopnia a w jednym pomieszczeniu jest 17 i grzejnik tylko troszke ciepły, rury ciepłe tak jak powinny być, iglica zaworu grzejnika pracuje więc sam zawór chyba sprawny, CHYBA i zawór...
Niby powinno się ustawiać iglice na pierwszym ząbku od góry, ale musisz to zrobić niestety doświadczalnie, przejedziesz się i wybadasz czy dobrze przyśpiesza, nie dymi, nie zalewa, itp. Swoją drogą to iglica dyszy głównej nie będzie powodem przelewania się gaźnika, może tylko zawiesił Ci się ten pływak, lub coś wpadło w zaworek, pływak na 100% ok? może...
zbyt bogata mieszanka, jak masz mozliwosc zmniejsz na iglicy ustawienie.
Zle ustawiona iglica w silniku krokowym po zamontowywaniu jej do auta, podobno trzeba ją jak najwięcej wysunąć aby zatykała dyszę bo inaczej komputer jej nie ustawi i to objawia się takim efektem najczęściej popełniany błąd przez mechaników tak mi powiedział spec jak go pytałem bo kolega miał ten sam problem z Astrą.
Dzieki wielkie Panowie niestety do mechanika mam daleko bo mieszkam na wsi. Świece wymieniałem aż 4 razy, mam dwie które producent preferuje do tego motorku nowe NGK BR9ES jedną BR5ES i jedną polską świece i żadnego rezultatu nie było widać. Dzis sprawdzę kompresje domowym sposobem ale myśle że będzie ok bo pali bez problemu i ładnie odbija kopke. MAm...
Kolega AAnnddrrzzeejj ma 100% racji, choć nie wytłumaczył Ci o co chodzi. Ja też nie będę tłumaczył, bo zajęło by to dużo miejsca, a i tak przy Twojej wiedzy, Ci nie pomoże. Uwierz na słowo! Wcześniejszych doradców odeślij! Nie zmieniaj położenia zapinki iglicy! Najpierw pojeździj trochę i potem na podstawie koloru izolatora świecy możesz podejmować...
witam to maszyna zrobiona.Kwantor tak jak piszesz do grobu nie zabiorę pomęczę się nieco i wystukam jak ja widziałem ten problem.A mianowicie pisał kolega ,że wtryski były zawalone, sprawdzone umyte i SKALIBROWANE co to znaczy w tych wtryskach nic się nie ustawi ani tym bardziej kalibruje ustawienia dokonuje się po założeniu.Na moje to tak maszyna kulała...
Wkręcaj śrubę powoli po 1/4 obrotu, za każdym razem odczekaj chwilę do momentu aż silnik przestanie równo pracować (zaczną mu spadać obroty). Wykręcaj do momentu ustabilizowania obrotów. Wykręć jeszcze 1/4 obrotu. Sprawdź czy dobrze wkręca się na obroty. Powinno być dobrze, o ile poziom paliwa na pływaku jest właściwy i iglica jest dobrze ustawiona.
kubusdow - Jaki silnik - 48ccm ,czy 66ccm? Jaki gaźnik? Iglica ustawiona na którym rowku? Ile km przejechane?
Albo skrzywiona igła, jeśli prosta, to do ustawienie igielnica i ponownie chwytak. Pokaż na zdjęciu w którym miejscu ociera igła. Jeśli o dolny ząb chwytacza, to igielnica do góry i ponownie ustawić chwytacz.
Po jednym ręcznie obrocie igła łapie nitkę od dołu? Łapie za każdym razem, górny ścieg jest ok. Dodano po 3 A było coś modyfikowane przed tym plątaniem? Tylko ustawienie iglicy. Przed ustawieniem iglicy plątało od dołu i na dodatek nie łapało dobrze dolnej nitki. Iglica ustawiona na znakach tak jak powinno być, tylko właśnie te plątanie od spodu. Nie...
Witam Iglice nie trafiają w aparat? Powinno się to dać ustawić na regulacji. Możesz zamieścić fotki (mocowania iglic, w którym miejscu nie pasują) Ps. Co się stało ze starymi iglicami? tłok je dogonił? Same pęknąć nie mogły. Zastanawiałeś się co może być przyczyną?
Sprawdź kolor świecy, czy jest biała, czy okopcona. Dla 50ccm ten gaźnik może podawać trochę za duzo paliwa, spróbuj ustawić iglice na najwyższym podcięciu - tak, żeby iglica wystawała maksymalnie z przepustnicy. Jak filtr powietrza byłby mocno zanieczyszczony to silnik też może zaciągać za duzo paliwa z gaźnika.
(bota oznaczam bo może coś powie) Marka chinol asix muddy 125 4t Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik napisał: > "(bota oznaczam bo może coś powie) > > Marka chinol Asix Muddy 125 4T" Analiza podanych danych: - Marka: Asix - Model: Muddy - Pojemność silnika: 125 cm³ - Typ silnika: 4-suwowy (4T) - Określenie "chinol":...
Za średnie obroty odpowiada ustawienie iglicy. Naturalnie gaźnik musi byc idealnie czysty z prawidłowym poziomem paliwa w komorze pływakowej. Membrana nie moze miec zadnych dziur ani pęknięć. Sprężynę na membranie dobrze założyłeś?
Witam mam taki problem że Tzr fajnie wkręca się na obroty na 1 i 2 biegu, łapie rezo, ale jak na 3 biegu wejdzie na rezo to zaczyna przerywać tak jakby była odcina, albo jej czegoś brakowało. Power force 70 Wydech tuningowy Filtr orginalny porobione dziury Gaźnik orginalny ( dysza główną 110, iglica ustawiona na środek) Przyczyną wydaje mi się że będzie...
No to pozostaje gaźnik.Na ktorym wycieciu masz ustawioną iglice?Zdejmij też rurke paliwową z gaźnika i zobacz czy paliwo leci jak należy(czasami zatyka się kranik - sprawdz odstojnik).I sprawdz jeszcze filtr powietrza.
To jest nowszy typ piecyka i zamiast tej iglicy jest dźwigienka. Nie grzebać przy niej, by źle nie ustawić. Wymienić tylko membranę, wyczyścić filtr, wymienić wszystkie uszczelki i wyregulować zawór powolnego zapalania. W innych typach piecyków (także Junkersach) taka iglica jest.
Stojan stary. Moduł, cewka nowe. Iglica jest ustawiona na samym dole bo po środku już prawie w ogóle nie jedzie.
Uszczelki papierowe dobrze jest nasączyć olejem ale raczej teraz już takich nie robią i powinny być wulkanizowane. Jest jeszcze opcja że przerobiłeś dolot przed gaźnikiem i membrana w gaźniku nie podnosi iglicy bo podciśnienie jest za małe. Na zimnym idzie jak rakieta bo ssanie działa. Spróbuj na włączonym silniku lekko zakryć dolot ręką i ruszać manetką...
Witam , ja miałem też problem z wysokimi obrotami , u mnie była delikatnie uszkodzona uszczelka pomiędzy cylindrem a silnikiem , kiedyś też miałem przypadek , że wyskoczył mi simering od strony sprzęgła i też szalały obroty , mocno dymił i nie miał siły. Co do ustawień iglicy to ustawienie jej na którymkolwiek zatrzasku nie powinno powodować znaczącego...
Gaz jak odpalam mam zamknięty. Iglica jest ustawiona w połowie. Gaźnika nie regulowałem. A jak sprawdzić czy powietrze dociera do gaźnika ? Filtra powietrza nie mam założonego. Ale jak kopie już trochę to wylatuje paliwo do wylotu do gaźnika.
jeśli tłumik masz drożny, gażnik ustawiony wg.książki (pływak! oczywiście bez przecieków), wszystkie styki od zapłonu dobre, to napisz, jaki masz zapłon, jak z przerywaczem mechanicznym to stan styków kowadełko/młoteczek muszą być równiutkie (nalepiej polerka), ustawiona przerwa, i miłego grzebania przy przestawianiu zapłonu wcześniej/później zmieniaj...
A iglice w przepustnicy masz ustawioną na którym wycięciu?Miałem też problemy z wolnymi obrotami i okazało się że iglica była ustawiona za nisko.Podniosłem ją o jedno wycięcie wyżej i standartowo wyregulowałem obroty śrubkami na paliwie i powietrzu.
Zbyt uboga mieszanka. Świeca zapewne koloru rdzawo-siwego(ogólnie jasna)(możliwe że została już uszkodzona przez przegrzanie). Możliwe powody to: Nieszczelny układ dolotowy do silnika z gaźnika(fałszywe powietrze łapie) Źle ustawione powietrze dla niskich obrotów(zbyt mocno wykręcona śróbka) Zapchana dysza. Złe ustawienie iglicy w gaźniku. - Spróbować...
A iglica na którym wcięciu jest ustawiona?
Wiesz co kolego. Miałem rozebrać gaźnik żeby przeczyścić może bo jak kupiłem nowego to nie czyściłem. Noi pokorcilo mnie sprawdzić iglice i okazało się że iglica była ustawiona na 2 zębie od dołu a nie na środku. Przestawiłem na środek i jak jadę jest wszystko okej już. Tylko przy wkręcaniu takie coś jest ale jak jadę już wogóle nie dławi. Motorower...
Witam, posiadam skuter Router Metro City, Włożony cylinder i głowica 90cc, Dysze miałem w zestawie prawdopodobnie 85, nie jestem pewny bo nic na niej nie jest napisane. Gdy miałem iglice ustawioną na sam dół, to skuter fajnie chodził, strzelał po schodzeniu z obrotów i równo chodził, ale świeca była bardzo czarna, zakopcona, regulowałem śrubą od mieszanki...
Ustawienie iglicy, rozwiązało problem.
Nie jestem pewien,ostatni taki gażnik miałem ponad 25 lqt temu,ale chyba było tak-wkręcasz paliwowo-powietrzną do oporu[delikatnie z tym oporem],odkręcasz dwa pełne obroty i robisz próby przejazdowe.Następne regulacje robisz o 1/3 obrotu przód/tył.oczywiście spoczynkowe położenie przepustnicy +wysokość iglicy też trzeba ustawić.Stare fachury wkręcały...
Witam mam taki problem że kupiłem crossa i nie odpalał wymieniłem tłok pierścienie i świece lecz nie odpala dalej gaznik dostaje paliw lecz nic nie leci do cylindra świeca sucha w czym może być problem? Na który ząbek ustawić iglice w gazniku?
W moim ogarku został wymieniony gaźnik i jest ustawiony, odpala ładnie i wkręca się od razu na obroty. Gdy dam cały gaz i gdy puszcze to schodzi na wolne obroty, ale gdy jadę to cieknie paliwo z przelewu i co by tutaj z tym zrobić? Iglica jest ustawiona na środku.
Po pierwsze sprawdzić zawory potem serwisówka w reke sprawdzić jakie powinny być dysze i iglice ustawic dawke na fabryczne nastawy i wtedy zobaczyć jak bedzie jeżdził i ewentualne poprawki w nastawach
Wszystko ustawiałem od zera. Zapłon klasyczny. Gaźnik także ustawiałem iglica ustawiona w najniższym położeniu stan paliwa troszkę poniżej wskaźnika.
Dziękuję wszystkim za pomoc. (tak na stopce też tak było) przesunąłem rowek na iglicy, ustawiłem dokładnie gaźnik i wszystko śmiga teraz, ale już miałem dość bo robiłem to z 3h ciężki typ się trafił :D
Kolego Rocketboy94 ! Tą gumę można całkiem zdjąć i nie będzie żadnej, poza zmianą "głosu", reakcji. Nic przed gaźnikiem nie wpłynie w tak opisany sposób na pracę silnika. Ustawienie (iglica) i regulacja doświadczalna gaźnika śrubką składu mieszanki - może nawet się nieco wykręciła sama; przedmuchanie dysz; uszczelka pod gaźnikiem na styku z cylindrem;...
Przepływ wstępny ustawiony jest na maxa,więc skoro nie grzeje to albo iglica nie cofa się całkowicie do tyłu albo wcześniejsze zawory mają za duże otwarcie.
Witam, normalnie ten skuter nie powinien przekraczać 2.5l na 100km, winna jest głównie zbyt bogata mieszanka. Początkowo skuter palił mi ok 3,6l, tez trochę z tym walczyłem, okazało się ze jak zdjąłem dekielek z przodu filtra powietrza (ten z 4 dziurkami) to spalanie spadło do 2,3- 2,4 i się nie zmienia. Jak się jedzie to wymuszane powietrze powoduje...
Sądzę w takim wypadku sama igła w iglicy nie jest właściwie do oporu włożona, wątpię że przestawiła się sama iglica chociaż i to trzeba by było sprawdzić jeśli (jak podajesz, że wchodzi tak nisko do samej osi bębenka) i w takim przypadku trzeba iglicę ustawić właściwie. (podnieść ją wyżej i przykręcić)
Siemka mam simsona ale niewiem jak ustawić mu gażnik bo maam ten gażnik nowy i nie umiem go ustawić. Jeszcze mam kłopot z iglicą niewien na którą dziure mam ustawić jak by ktoś umiał to niech pisze. Pozdro
Ustawiłem luz zaworowy zaczął odpalać, ale za nic nie szło ustawić gaźnik, miałem się tym zając, przyszedł właściciel odpalił go i zgasł i od tamtej pory nie odpala :D A jak ustawiłem luz zaworowy prze dwa dni odpalał bez problemu, bez różnicy czy iglica ustawiona na rowku od na samej górze, czy na przedostatnim rowku. Teraz jak go odpalę będę kombinował...
Cześć. Na który rowek ustawić iglicę podczas docierania silnika? Jak mam na samym dole to leje mi się paliwo do filtra. 2 od góry może być?
Możliwe że błąd montażu iglicy bądź ustawiona zbyt duża ilość paliwa w komorze gaźnika
Witam. Jeśli świeca ''łapie nagar'' to masz za małą przerwe ustawioną na elektrodach.Powodem nadmiernego grzania się silnika może być wiele przyczyn: uboga mieszanka,regulacja gaźnika składu mieszanki paliwowo-powietrznej,położenie iglicy w gażniku, ustawienie zapłonu,zła świeca zapłonowa...Nie wiem w jakim stanie masz silnik bo jeśli bedzie nadmiernie...
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
A platynki mogą być przyczyną? Iglica ustawiona na środkowy rowek. Zauważyłem jeszcze, że paliwo dostaje się do gumowego łącznika pomiędzy gaźnikiem a filtrem paliwa. Nim przestał odpalać regulowałem gaźnik śrubami i zrobiłem 33 km. Odstawiłem motor na tydzień i brak iskry. Wymieniłem cewkę, przewód WN. świecę, a na końcu cewkę. Po tych zabiegach iskra...
A czy te cyfry były naprzeciw tej wybitej kropki na korpusie zaworu? Dziwne, by na "N" grzejnik słabiej grzał niż w położeniu 3. To, że głowica nie zamyka przepływu a w innym grzejniku (ta sama głowica) zamyka, może oznaczać, że tam pod grzybek zaworu dostał się jakiś paproch i powoduje to, że grzybek nie jest dokładnie dociskany do gniazda, albo coś...
Dzień dobry Mam pytanie mianowicie z quadem 110 Wymieniłem głowice i po odpaleniu wchodzi na max obroty iglica chodzi linka chodzi .Rozżąd ustawiłem w okienku na T i z punktem na kole zębatym Ktoś pomoże z góry Dziękuję...
masz tam tylko 2 śruby :| regulacja jest już na forum opisana ale opisze jeszcze raz : - odpalasz motor i czekasz jak się zagrzeje -teraz wkrecasz śrube dodatkowego powietrza na max( ta która jest bliżej cylidra) motor powinien zgasnoć jeśli nie masz przedmuchy:) - zgasł- -odkręcasz troche śrube dodatkowego powietrza ustawiasz byle jak obroty jałowe...
Jest w pełni odblokowany, na starym cylindrze i głowicy 50cc leciał 60km/h, wydaje mi się że jest problem z dawką paliwa, Jest duży filtr stożkowy gąbkowy, dysza prawdopodobnie 85, ale nie mam pewności bo nic na niej nie ma, i iglica ustawioną na 3 ząbek od dołu, świeca na elektrodzie ma brązowy kolor, a na gwincie lekko zakopcona. Posprawdzam dysze...
skuter ustawi iglica iglica dellorto iglica simson
programator helios układ scalić lampka impulsy cewki obrotomierza
wspomaganie yaris przedłużka puszki
Golf 1.1 GG Solex 31 PICT-7 – rozmiar dyszy wolnych obrotów i pomocniczej Ukryte menu w Pioneer DMH-G220BT - dostęp i funkcje